Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 16:29:
Zouden mensen hier voor een tweede kampioenschap zijn. Op Donderdag ipv de fun racejes een Cayman Clubsports kampioenschapje. Dat blijkt toch wel een zeer leuke auto om mee te racen.

Ik kan Donderdag een soort trial opzetten met wat track combinaties. En dan daarna misschien met Renee kijken om een kampioenschap op te zetten op Donderdag. Als er genoeg interesse is.
Goed idee absoluut! Leuke auto ook! Als er animo voor is kan ik daar prima een server voor inzetten. Of ik zelf alles mee kan doen ben bang van niet. Maar als ik een donderdag kan doe ik zeker mee. Anders ff een animo poll opgooien.

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:36
Jurrr90 schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 10:33:
Zit er ook naar te kijken. Waar heb je die gekocht?
Ze zijn binnen!
Eerste indruk in de Rift VR demo ruimte : WOW!
Ik zit nog in een Kunstmatige Intelligentie call, maar ik wil asap een rondje Mugello gaan doen :o

Maar.... ik denk wel dat er iets meer afstand nodig is tussen mijn ogen/wimpers en de lenzen.
Straks maar eens denken hoe ik dat ga doen tot de dikke vulling van VRcover binnen is.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 12:38
Shva schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 15:35:
40 minuten op softs geen probleem, naja je moet wel in bbq-modus rijden, dus goed opletten dat het niet aanbrandt :P
maar jij kunt dat! :P

bikkel :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Zouden mensen hier voor een tweede kampioenschap zijn. Op Donderdag ipv de fun racejes een Cayman Clubsports kampioenschapje. Dat blijkt toch wel een zeer leuke auto om mee te racen.

Ik kan Donderdag een soort trial opzetten met wat track combinaties. En dan daarna misschien met Renee kijken om een kampioenschap op te zetten op Donderdag. Als er genoeg interesse is.
zeker leuk idee, want zoals gezegd 3 a 4 races op 1 avond in verschillende auto's,.. nee niet voor mij.

Alleen is de porsche bak ook niet aan mij besteed en zal ik als er een kampioenschap komt, deze ook voorbij laten gaan..

als je een leuke gt2 op kan zetten of een wtcc of btcc dan zal ik daar meer voor gaan.... maar hey wie ben ik :+ :+

• YouriVLD
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 16:10

Heel tof idee om met de Cayman Clubsport een kampioenschap op te zetten. _/-\o_
Als het mij uitkomt probeer ik er dan zeker bij te zijn

iRacing

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Ik heb daar zelfs een skin voor! Als ik die kan gebruiken, op de dagen die ik kan, ben ik erbij.
Denk dat er ook een nieuwe wtcr mod komt dit jaar, Tommie doet ook mee. Ook leuk.

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 21:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Leuk idee, de auto zelf is inderdaad leuk om in te sturen!

• junneh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:31
Vind het idee van de donderdag ook top, kan ook meedoen, ben alleen zelf ook niet zon fan van de clubman gt4. Weer modern, en weer met assists, dat hebben we al in gt3 toch?

Iets met oudere bakkies lijkt me wel erg tof. Lotus 25 is naar mijn idee echt geweldig racen mits je er een beetje mee kan remmen. Alfa 33 is ook puur genot, of de oude RSR porsche. DTM of de nieuwe RSS GT mod (het geld dubbel en dwars waard btw) is ook erg tof!

[ Voor 6% gewijzigd door junneh op 20-02-2018 19:46 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:43
De GT4 heeft wel TC maar met TC aan is die echt langzamer. Dus wie nodig heeft kan gebruiken de snellre gasten zullen hem toch uit zetten. Voor de rest zit er niet veel hulp middeltjes op. kwa rij gedrag is die een stuk puurder dan de GT3's vind ik. En op Donderdag is gebleken dat het een super auto is om close mee te racen. Daarvoor deze keuze. Als het aanslaat dan wil ik daarna wel kijken naar een wat minder toegankelijke auto. En wat klassiekers.

En ik snap iedereen heeft een andere favoriet dus we zullen nooit de auto/klasse vinden. haha

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 20-02-2018 20:41 ]

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Alvast het programma voor Donderdag. Nu nog even paar verschillende banen. Kan je kijken of je overweg kan met de Porsche.

Dag: Donderdag 22-02-2018
Aanvang: 19:30
Naam server: GoT fun server
Paswoord: tweakers

Teamspeak server:

Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers

Race 1:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Brands Hatch GP
Kwalificatie: 30 min.
Race laps: 10

Race 2:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Barcelona Moto
Kwalificatie: 30 min
Race laps:10

Race 3:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Suzuka West
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Skinpack Cayman GT4:
https://www.dropbox.com/s...yman_GT4-Skinpack.7z?dl=0

Suzuka:
https://actrackrebootproj...re-boot/suzukacircuit2017

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

[ Voor 3% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-02-2018 13:05 ]

iRacing Profiel

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Zal er proberen bij te zijn, vorige week had ik me verslapen, sorry. :O

• junneh
Leuke circuits voor donderdag in ieder geval, zal erbij zijn. Als het bouwen een beetje wil vlotten dan hopelijk ook al in m'n homemade sim rig

Ergens heb je ook wel gelijk, met die moeilijkere auto's word onderlinge snelheid wat meer uitvergroot, wat dan weer minder close racing tot gevolg heeft, en de kans op ongelukjes is een stuk groter.

Vanavond nog een paar rondjes gedraaid op Mugello, krijg eindelijk een beetje vrede met de 911, alleen is het ding setuppen toch nog wel wat lastiger dan gedacht, zit nu op 1.49 laag op Mediums met race fuel load, kan nog wel wat vanaf :)

[ Voor 8% gewijzigd door junneh op 20-02-2018 21:55 ]

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

[quote]Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 00:27:
wat ligt er op Mugello? Dubro? 8)7
[/quote

Nee, Dreft 2x gladder dan verdunde imitaties _O-

• Alfa Novanta
:+

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• PRM2D4
Inderdaad een dtm kamioenschap is ook wel vet voor een donderdag..

Ik heb het dtm 2017 pakket en is echt leuk rijden... idd jammer dat er weinig mee gereden wordt..

@DutchDevil79
Misschien idee om een poll te houden met welke klasse mensen willen rijden?

• DutchDevil79
Zoals ik al zei ik dit is niet om de klasse te bepalen. Die keuze is gemaakt. Met meerdere auto's word toch al lastig ivm Balance of Performance. De moderne DTM is alleen met een betaalde mod (of ilegale rip hiervan) en de physics daarvan zijn ook nog twijfelachtig. Voor nu eerst een cup.

Als het een succes word op Donderdag zo dan kan ik altijd nog kijken voor volgend seizoen wat populair is onder de rijders.

iRacing Profiel

• PRM2D4
DutchDevil79 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 10:32:
Zoals ik al zei ik dit is niet om de klasse te bepalen. Die keuze is gemaakt. Met meerdere auto's word toch al lastig ivm Balance of Performance. De moderne DTM is alleen met een betaalde mod (of ilegale rip hiervan) en de physics daarvan zijn ook nog twijfelachtig. Voor nu eerst een cup.

Als het een succes word op Donderdag zo dan kan ik altijd nog kijken voor volgend seizoen wat populair is onder de rijders.
Nou sorry dat je het 2x moet zeggen hoor damnn...

En die dtm 2017 is betaald ja, de andere niet. En qua physics valt dat echt mee die zijn gewoon goed. En daarbij heb ik wel eens op donderdag mee gereden met auto's die nog mindere physics hadden...

Maar goed je hebt je keuze toch al staan en dan weet ik mijn keuze ook 😆

Succes met de porsche..👍

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Ik zou graag meedoen Robbert maar kan net als op maandag niet altijd meedoen. Maandag en donderdag zijn de speelavonden van mijn sportclub. :|

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:45

Hupske

AFCA

promise2die4 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:42:
[...]

Nou sorry dat je het 2x moet zeggen hoor damnn...

En die dtm 2017 is betaald ja, de andere niet. En qua physics valt dat echt mee die zijn gewoon goed. En daarbij heb ik wel eens op donderdag mee gereden met auto's die nog mindere physics hadden...

Maar goed je hebt je keuze toch al staan en dan weet ik mijn keuze ook 😆

Succes met de porsche..👍
Je kan ook eens je eigen kampioenschap regelen als je het er niet mee eens bent.
En dan gaan wij ook even zeuren dat we het er niet mee eens zijn wat je gekozen hebt.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• DutchDevil79
bij deze ook meteen een skinpakketje voor de Cayman. hebben we wat meer variatie in het veld:

Zal hem morgen gebruiken op de server. Dus instaleren als je geen witte auto's wil zien.

iRacing Profiel

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Ik vind die oude bakkies, zoals de 718 en 33 Stradale echt heel vet klinken. Daarmee zou ik wel eens een kampioenschapje mee willen doen op een donderdagavondje.

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Jullie hebben vast al gehoord van de racinghub in Utrecht. Zou het geen tof idee zijn om de finale race van een competitie te houden in de Racinghub?

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 21:49

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wel geinig, de GT4 loopt al heel wat weken mee, juist omdat het zo’n competetieve auto is.
Vervolgens wordt er voorsteld of het een idee is om op donderdag ook een kampioenschapje te houden en dan te beginnen met de GT4.

Daarna komt me toch uit alle hoeken en gaten commentaar en opmerkingen over de keuze? Hoe dan?
Deze auto komt juist al weken terug, omdat hij zo goed bevalt!

Natuurlijk zijn er OOK andere leuke auto’s om mee te rijden, maar laten we nou eerst deze extra competitie aanpakken met beide handen en er wat leuks van maken.
De organisatoren doen het allemaal gratis en in hun vrije tijd, je kunt het nu eenmaal niet iedereen naar het zin maken.

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Volgens mij valt je Danoontje Powerrrr verkeerd, suggesties worden aangeleverd :Y

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06

[ Voor 66% gewijzigd door Shrake op 21-02-2018 15:12 ]

• meintje
  • Laatst online: 14:08
Dus een compleet nieuwe game? Geen DLC?

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

meintje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:40:
Jup.

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Hopelijk niet enkel gt3 auto's ;(
Ik rij liefst met gewone auto's

• DutchDevil79
Met regen en nacht dus. Ben benieuwd:

Hopelijk wel ook wat extra content naast blancpain. Anders word het wel wat karig. Betekend wel dat Zolder eraan komt. En de Aston Martin Vanatge GT3.

[ Voor 9% gewijzigd door DutchDevil79 op 21-02-2018 15:54 ]

iRacing Profiel

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:40
Godzijdank dedicated GT3. Hopelijk ook met de Bentley, Aston, Jaguar, BMW en de Lexus..

• PRM2D4
@Hupske :O :O :O (je hebt een PM)
DutchDevil79 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:54:

Hopelijk wel ook wat extra content naast blancpain. Anders word het wel wat karig. Betekend wel dat Zolder eraan komt. En de Aston Martin Vanatge GT3.
die regen en nacht wordt zeker wel bruut,.. daar is al vanaf de 1e week om gevraagd bij Kunos.. en die Aston gaat zeker komen ken niet anders 8)

[ Voor 81% gewijzigd door PRM2D4 op 21-02-2018 17:11 ]

• Shrake
Het is geen Assetto Corsa 2, die komt later. En ja, alle merken die in Blancpain rijden zullen ook in de game zitten, dus dat zit wel goed.

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-11 15:46
OOOooooo Bentley

o wat zou dat fijn zijn.
met het geluid uit automobilista
mijn wensen en offers aan de goden worden verhoord

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

iRacing Profiel

• Shrake
Afbeeldingslocatie: https://www.assettocorsa.net/competizione/wp-content/uploads/screen-6-Gallery01.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.assettocorsa.net/competizione/wp-content/uploads/screen-3-Gallery01.jpg

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:09

En dat allemaal dankzij de Unreal Engine blijkbaar. Verbaast me ergens toch wel dat ze daarmee hun eigen grafische engine laten vallen ipv doorontwikkelen.

• raymondw
Misschien gebruikten ze een engine onderhuids die nu niet meer beschikbaar is of ontwikkeld word.
Qua textures was het niet de meest vooruitstrevende game...

/Edit
505 heeft veel kennis van de Unreal engine zie ik nu
Denk dat het icm de console versies een eenvoudige keuze was

[ Voor 28% gewijzigd door raymondw op 21-02-2018 16:38 ]

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• Fryslanboy
royalt123 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:44:
Hopelijk niet enkel gt3 auto's ;(
Ik rij liefst met gewone auto's
Dan koopt u het niet heeee

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:12
Uiteraard, maar wil wel nieuwe grafische engine, dynamic weather ook zien in ac :9~
Zal vast wachten worden op ac 2...
Leuk voor anderen die van Gt3 houden

[ Voor 30% gewijzigd door royalt123 op 21-02-2018 17:37 . Reden: Hoor - voor ]

• PRM2D4
JW van Wijngen schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:25:
OOOooooo Bentley

o wat zou dat fijn zijn.
met het geluid uit automobilista
mijn wensen en offers aan de goden worden verhoord

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
niet alleen die van jou hahaha ;)

[ Voor 197% gewijzigd door PRM2D4 op 21-02-2018 16:56 ]

• FightingAce
royalt123 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:41:
Uiteraard, maar wil wel nieuwe grafische engine, dynamic weather ook zien in ac :9~
Zal vast wachten worden op ac 2...
Leuk hoor anderen die van Gt3 houden

[...]
Of je het nu wilt of niet, GT3 is onverminderd populair, niet alleen bij AC. Kijk maar naar de volle grid op iRacing en de GT3 DLC voor rF2. En hoewel ik ook wel eens wat anders wil rijden zijn het gewoonweg relatief toegankelijke wagens die dankzij de snelheid en setup opties ook interessant zijn voor de meer ervaren racers. Ook de populariteit van het GT3 kampioenschap hier laat dit zien. Het biedt een goede combi van echte, snelle racewagens die toch leuke gevechten op de baan opleveren, waarbij zachte tikjes geen groot probleem vormen.

[ Voor 20% gewijzigd door FightingAce op 21-02-2018 16:55 ]

• PRM2D4
FightingAce schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:54:
[...]

Of je het nu wilt of niet, GT3 is onverminderd populair, niet alleen bij AC. Kijk maar naar de volle grid op iRacing en de GT3 DLC voor rF2. En hoewel ik ook wel eens wat anders wil rijden zijn het gewoonweg relatief toegankelijke wagens die dankzij de snelheid en setup opties ook interessant zijn voor de meer ervaren racers. Ook de populariteit van het GT3 kampioenschap hier laat dit zien. Het biedt een goede combi van echte, snelle racewagens die toch leuke gevechten op de baan opleveren, waarbij zachte tikjes geen groot probleem vormen.
Dat is zeker waar,.. en dan heb je ook nog binnenkort de GTR 3 die uitkomt...

Maar deze versie komt pas in Juni uit,.. dus is het dan niet een verkapte AC2 of gaat Kunos zich compleet richten op de GT klasse??

[ Voor 8% gewijzigd door PRM2D4 op 21-02-2018 17:09 ]

• Fryslanboy
GTR3 loopt niet zo hard, heb ik het idee..

• Alfa Novanta

BMW M6 GT3
Corvette GT3
Bentley (2017/2018?) GT3
Honda NSX GT3

• Fryslanboy
Corvette doet niet mee in de Blancpain. Helaasch. Weet alleen dat die meedoet in de ADAC. Hoop dat de Jaguar ook komt!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Heb mij ook het osrw pakketje geïnstalleerd maar krijg bij iedere baan een foutmelding van texture ofzo en ik val door de baan, heb ik iets verkeerd gedaan of over het hoofd gezien?

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• raymondw
diknmuis schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:13:
Heb mij ook het osrw pakketje geïnstalleerd maar krijg bij iedere baan een foutmelding van texture ofzo en ik val door de baan, heb ik iets verkeerd gedaan of over het hoofd gezien?
ff de mugello.zip downloaden, er zit een fout in de OSRW
ZIP staat op de website

/edit
http://www.assetto-corsa....04696948627-15c7279c-3578

[ Voor 12% gewijzigd door raymondw op 21-02-2018 19:20 ]

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
raymondw schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:18:
[...]

ff de mugello.zip downloaden, er zit een fout in de OSRW
ZIP staat op de website

/edit
http://www.assetto-corsa....04696948627-15c7279c-3578
thx maar heb nog steeds hetzelfde voor

edit: mugello werkt nu maar de rest niet

[ Voor 6% gewijzigd door diknmuis op 21-02-2018 19:47 ]

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

• junneh
Die plaatjes zijn toch wel heel mooi he.

Regen en nacht met AC physics, Unreal engine GFX en een vol GT3 veld met verschillende merken, hopelijk met wat betere BOP dan de auto's nu. Ik ben er klaar voor!

• DutchDevil79
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 18:24:
[...]

BMW M6 GT3
Corvette GT3
Bentley (2017/2018?) GT3
Honda NSX GT3
Dit is de lijst van auto's voor Endurance entry in 2018. De NSX en Corvette staan daar niet bij. Rijden zover ik weet ook niet in de Blancpain. Zat andere interessante keuzes.

https://www.blancpain-gt-...ld-for-2018-endurance-cup

iRacing Profiel

• PRM2D4
diknmuis schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 19:29:
[...]
thx maar heb nog steeds hetzelfde voor

edit: mugello werkt nu maar de rest niet
Ff 2 pagina's terug kijken hier op tweakers staat een link met ac 1.7 die moet je hebben dan doet alles het gewoon. Kan nu de pagina ff niet zoeken zit op me telefoon. En die is echt hard aan vervanging toe haha..

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:12:
Dit is de lijst van auto's voor Endurance entry in 2018. De NSX en Corvette staan daar niet bij. Rijden zover ik weet ook niet in de Blancpain. Zat andere interessante keuzes.

https://www.blancpain-gt-...ld-for-2018-endurance-cup
Okay, dus de
  • BMW M6
  • Lexus RC F
  • Bentley Continental 2018
zijn nieuw. Toch 2 goed :)

En d'r zit 1 Ferrari 488 bij dus ik zit goed :+

Ben trouwens ook wel benieuwd welke nieuwe banen er bij zullen moeten komen. Imho het grootste gebrek in de standaard game. Slechts 10+ banen. Door alle mods blijft het interessant maar met 10 banen raak je gauw uitgekeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-02-2018 20:42 ]

• Fryslanboy
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 20:37:
[...]

Okay, dus de
  • BMW M6
  • Lexus RC F
  • Bentley Continental 2018
zijn nieuw. Toch 2 goed :)

En d'r zit 1 Ferrari 488 bij dus ik zit goed :+
Ennnnn de Aston Martin!! En voor wat betreft de Jaguar, die heeft Emil Frey ingeruild voor een Lexus. Maar ze zijn bezig met een F-type GT3 :)

• Alfa Novanta
Is die Aston er nu nog niet dan?

• Fryslanboy
Geen goeie in ieder geval. Alleen maar van die rare mods.

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-11 15:26
[zeurmodus] het vuurwerk is op de verkeerde plaats [/zeurmodus] 🤡

• Fryslanboy
Schrok me wezeloos vorig jaar toen ze daarmee begonnen. Zo vet!

• Alfa Novanta
Hopelijk wel ook wat extra content naast blancpain. Anders word het wel wat karig. Betekend wel dat Zolder eraan komt.
idd.

hier nog even de tracks ..
Bron: https://www.blancpain-gt-series.com/calendar
  1. Circuit Paul Ricard France @ 13 - 14 March 2018
  2. Zolder Belgium @ 6 - 8 April 2018
  3. Monza Italy @ 20 - 22 April 2018
  4. Brands Hatch Great Britain @ 5 - 6 May 2018
  5. Silverstone Great Britain @ 18 - 20 May 2018
  6. Circuit Paul Ricard [1000kms] France @ 1 - 2 June 2018
  7. Misano Italy @ 22 - 24 June 2018
  8. Total 24 Hours of Spa Belgium @ 26 - 29 July 2018
  9. Hungaroring Budapest Hungary @ 31 August 2018 - 2 September 2018
  10. Nürburgring Germany @ 14 - 16 September 2018
  11. Barcelona Spain @ 28 - 30 September 2018
2x Paul Ricard dus, dus 10 banen.
  1. Circuit Paul Ricard = mod
  2. Zolder = mod
  3. Monza = door Kunos overgenomen mod*
  4. Brands Hatch = Kunos
  5. Silverstone = Kunos
  6. Misano = mod
  7. Spa Franchorchamps = door Kunos overgenomen mod*
  8. Hungaroring = mod
  9. Nürburgring = Kunos
  10. Barcelona = Kunos
* dank @Fryslanboy

dus 4 a 6 nieuw te bouwen tracks of ze moeten meer mods gaan overnemen :P

Paul Ricard, Misano en de Hungaroring zijn natuurlijk prima mods. Zolder weet ik zo ff niet ..

Best wel triest eigenlijk dat dergelijke grote circuits gewoon nog niet door Kunos gemaakt zijn }:O

Wat mij mooi zou lijken, dat er wat meer beweging langs de baan komt, dus bewegend/zwaaiend publiek .. man het is allemaal zo statisch nu .. dat is niet meer van deze tijd. Heeft mij direct verbaast toen ik de game net had. Die regen dat is dan wel weer een FPS killer .. dus dat weet ik zo net nog niet :D

edit: de disclaimer onder de video zegt 2018-2021 .. dus een 4 jarig contract met Blancpain?! Jeuj! oOo
Introducing Assetto Corsa Competizione, the new Official game of the Blancpain GT Series, an official grand touring racing series organized by Swiss manufacturer Blancpain and SRO Motorsports Group.

Featuring an extraordinary level of simulation quality that will allow players to experience the real atmosphere of the FIA GT3 championship,

players will be able to compete against official drivers, teams, cars and circuits with the highest level of accuracy and attention to detail.
Taking full advantage of Unreal Engine 4, Assetto Corsa Competizione will ensure the highest quality rendering with photorealistic weather conditions and graphics to reach a new standard in driving realism and immersion racing.
euhm .. als wiki klopt, dan heeft AC nu een eigen inhouse ontwikkelde engine.
Dus ze stappen nu geheel over naar de Unreal engine, dan is het dus 100% nieuwe game!
meintje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 15:40:
jup2
Motion capture technology is used to create the animations of mechanics and drivers in an even more realistic fashion and guarantee a high level of player engagement during races, pit stops and driver changes.
*O*
In the final version of the game, players can expect advanced multiplayer functionality with Assetto Corsa Competizione, including a ranking system which will evaluate individual performance and driving behavior to reward the most virtuous drivers and promote fair play in online competitions. Assetto Corsa Competizione will be speeding into Steam Early Access this summer.
*O*
Reacties zijn uitgeschakeld voor deze video.
tgggsk :')

nog even over de huidige engine ..
Bron: Wikipedia: Assetto Corsa

Kunos Simulazioni has stated since game release that due to engine limitations and due to the small size of the software developer, the game would not support features such as wet weather conditions, rain, night racing, or multi-class racing compatible AI.[69][70][71] According to simulation engineer James Dover the game does deliver in terms of graphics, but he reckons its physics engine "lacks seriousness".[72] As of May 2016, various updates to the game solved or improve upon many of the listed issues like AI, netcode, physics and single player AI pitstops, and the game continues being updated in all areas with regular cadence.
hiermee geven ze dus eigenlijk al aan dat ze hier op een dood spoor zitten/zaten!?

dus dan lijkt een AC2 nu wel heel aannemelijk idd ;w €€€

in juni @ Misano zou de speelbare (demo) versie uit moeten komen volgens diezelfde duitser.

[ Voor 65% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-02-2018 22:02 ]

• Fryslanboy
Zijn Monza en Spa mods die net zoals de 787 door AC zijn overgenomen???

• Alfa Novanta
Fryslanboy schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:48:
Zijn Monza en Spa mods die net zoals de 787 door AC zijn overgenomen???
kan heel goed, ze heten niet ks_ maar Spa zat al vanaf dag 1 in de game en Monza volgens mij ook idd.
ik zit ff heel raar te kijken dat Monza66 wel Kunos is ... en de huidige layout niet :?

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-02-2018 21:50 ]

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
@Alfa90_Buttje Klinkt alsof ze niet de financiele middelen hebben om idd even een hele physics en game engine te reworken.

Dat het via een cashflow impuls moet middels nieuwe game is ergens jammer, ik hoop eigenlijk dat veel DLC content mee kan komen naar deze nieuwe AC, danwel via een season pass voor AC1 owners, danwel via mods...

Maar, het hele pakket ziet er veel belovend uit. Ben erg benieuwd :D

• Alfa Novanta
Hans1990 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:53:
@Alfa90_Buttje Klinkt alsof ze niet de financiele middelen hebben om idd even een hele physics en game engine te reworken. Dat het via een cashflow impuls moet middels nieuwe game is ergens jammer
tja .. dood spoor=dood spoor .. dan is hun move naar een grotere uitgever en met diens middelen deze stap zetten niet een hele rare :)
ik hoop eigenlijk dat veel DLC content mee kan komen naar deze nieuwe AC
hier wordt dat al uitgesloten (door een duitser)

Bron: Kunos nieuwe website: https://www.assettocorsa.net/competizione/

Roadmap - What's next?

When: 22-24 June 2018
Where: Misano World Circuit, Italy

Assetto Corsa Competizione will be at the Misano World Circuit, during the Blancpain GT Serie race weekend, offering to fans the opportunity to be the first to play a preview version of the game – using dedicated driving cockpits installed in the paddock area. Players will also have the chance to share their impressions with the development team! Additional details will be available soon.
Key features

Thanks to the extraordinary quality of simulation, the game will allow you to experience the real atmosphere of the FIA ​​GT3 homologated championship, competing against official drivers, teams, cars and circuits, reproduced in-game with the highest level of accuracy ever achieved.
Sprint, Endurance and Spa 24 Hours races will come to life with an incredible level of realism, in both single and multiplayer modes.
:o
Assetto Corsa Competizione is born from KUNOS Simulazioni's long-term experience, and it takes full advantage of Unreal Engine 4 to ensure photorealistic weather conditions and graphics, night races, motion capture animations, reaching a new standard in terms of driving realism and immersion, thanks to its further improved tyre and aerodynamic models.
nog betere physics?! :o O+
Blancpain GT Series

With both the Blancpain GT Series Sprint Cup and Blancpain GT Series Endurance Cup now sharing the same driver categories and points system, the ten-round Blancpain GT Series season – comprising five sprint events and five endurance events – crowns the world’s most complete GT drivers.

A Blancpain GT Series Sprint Cup event consists of two races of one hour each, while the Blancpain GT Series Endurance Cup races range from three-hour events through a 1000 km race to the season highlight of the Total 24 Hours of Spa, one of the world’s leading 24-hour races.
Maar, het hele pakket ziet er veel belovend uit. Ben erg benieuwd :D
:Y

[ Voor 66% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-02-2018 22:12 ]

• FightingAce
Pfff, de linkerbandjes fikken wel snel weg op Mugello. Ik kan de softs nog niet koel genoeg houden...

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

Hier een mooi filmpje over de nieuwe AC en deze is in het Engels ;)

• raymondw
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:56:
tja .. dood spoor=dood spoor .. dan is hun move naar een grotere uitgever en met diens middelen deze stap zetten niet een hele rare :)
[...]
nog betere physics?! :o O+
De Unreal engine word al door veel 505 spellen gebruikt, dus ipv doorgaan met iets wat net niet werkt of mist, kun je meeliften op een team wat er al ervaring mee heeft.
Daarbij is de Unreal Engine licentie ook niet gratis : https://www.unrealengine.com/en-US/faq
505 heeft/had de licentie en kan die waarschijnlijk ook met Kunos delen nu.

Andere games die deze engine gebruiken
- Grave
- Grip
- Kartkraft
- Moto Racer 4

Of ik heel blij ga worden van een game engine weet ik nog niet...
de vraag is of het een race simulatie word of gewoon weer een game op een Unreal Engine
De lijst is lang : Vergerlijk zelf

Aan de ander kant, ook dit is de Unreal Engine 4
Ook wel wat donker qua kleuren (de engine graphics) maar het zier er wel weer beter uit
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2nWQ96ydO-I]

• Alfa Novanta
Ah, ik had nog een paar puntjes gemist zie ik nu :*)
Realistic Simulation
Assetto Corsa Competizione is designed to faithfully recreate the performance and the driving experience of real Blancpain GT Series cars through a sophisticated mathematical model that accurately replicates tyre grip, aerodynamic impact, engine parameters, suspensions and electronics systems that determine vehicle balance, as well as the influence of mechanical damage on the car's drivability.
New-Generation graphics and visual effects
Unreal Engine 4 guarantees photorealistic rendering and an accurate representation of scenarios, car materials and weather conditions. Thanks to the multi-channel audio sampling of real GT cars, the game conveys captivating and immersive acoustic surroundings and realistic environmental effects.
Care for details
Even the secondary details are faithfully reproduced to make you feel the thrill of being in the cockpit of a real racing car. Doors, windshield wipers, headlights, racing lights, racing equipment and control devices such as ABS, traction control, engine ignition and ECU mapping, are all under the driver’s management to assure the best performance and offer the player total control of the car.
ECU mapping .. wtf !!? Je kunt zelf je motor tunen?! :9 :wank .. hopelijk slaan ze de tutorials niet over
The most accurate circuits
Thanks to Laserscan technology, every official circuit is recreated with the utmost accuracy: all curbs and details perfectly fit their real counterparts to grant a gaming experience as faithful to reality as possible.
Advanced multiplayer functionality
A well-structured ranking system will evaluate individual performance and driving behaviour to reward the most virtuous drivers and promote fair play in online competitions. The matchmaking function makes sure that you can compete with opponents of similar skill level and easily find online races to join, while the leaderboards will allow you to compare single-lap performance with virtual pilots from around the world with the same car, circuit and weather conditions.
MinoRating anyone!? :P En een Ghost car van IRL coureurs hun beste rondjes!?
Immersive single player experience
Career, Championship and Free Play modes offer a complete and customizable gaming experience, also thanks to the tutorials and progressive aid levels that allow you to tailor AI opponent difficulty and vehicle stability control to your abilities. The Special Events will allow you to gain a first-hand experience of the most noteworthy real-life Blancpain GT Series challenges.
:o
Realistic weather conditions
The Blancpain GT Series includes competitions of different durations, from Sprint 60’ races to the famous Spa 24H Endurance race. Assetto Corsa Competizione will give players the opportunity to compete in different moments of the entire 24-hour arc under a dynamic weather system thanks to a highly realistic graphical reproduction of weather conditions and visibility.
Nordschleife 2016 anyone?! :+

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

;) Het spel stamt origineel uit 2014, alle folders uit die tijd hadden niet de toevoeging KS_ ervoor. Dat kwam pas na/met versie 1.0. Dus het kan voorkomen dat originele bestanden geen ks_ toevoeging hebben, zoals de Italiaanse tracks en Alfa's o.a.

Or am I stating the obvious?

Er was gezegd voor de overname; we zijn een kleine studio, wij hebben niet het geld om dure licenties te kopen van tracks (Suzuka) en merken (bv Jaquar) _/-\o_ .

Dus door een overname is er meer mogelijk, AC2 of ACC, zie ik als een starterspakket met uitbreidingen op zijn tijd.

Correct me if im wrong :w

• junneh
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 00:40:
Ah, ik had nog een paar puntjes gemist zie ik nu :*)

ECU mapping .. wtf !!? Je kunt zelf je motor tunen?! :9 :wank [sub].. hopelijk slaan ze de tutorials niet over
Is denk ik niet veel meer als een nummertje selecteren wat fuel flow bepaald, om evt brandstof uit te kunnen sparen ;)

• phoentje
  • Niet online
Mededeling:

vanavond sluit de inschrijving voor a.s. maandag. Heb je je nog niet ingeschreven maar wil je wel meedoen dan dien je dit uiterlijk voor vanavond 23.59uur voltooid te hebben.
De server draait op volle toeren en de snellere rondetijden worden al weer geklokt. De track kun je zoals altijd downloaden vanaf de website onder downloads.

http://www.assetto-corsa.nl/inschrijven-race/

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:18
Door het nieuws en race aankondingen heen, even wat n00b vragen:

Ik ben van de week begonnen met AC (kiicccck!) en ben ook net begonnen met m'n carreer. Zit nu op de Nurburgring sprint (BMW Z4), en het lukt me gewoon niet op de eerste bocht te nemen. Als ik aan kom rijden en zachtjes rem, glij ik toch elke keer rechts de baan af. Komt wellicht doordat de baan daar wat schuin loopt (toch?). Maar iemand enig idee hoe ik dit tegen kan gaan?

Daarnaast, sinds kort in het trotse bezit van een 4K monitor. Super tof, maar alles is zo ontzettend klein ingame! De UI heb ik dmv een instelling al wat groter gekregen. Maar borden op de baan, of de HUD kan ik gewoon niet lezen.
Als ik de resolutie verlaag, wordt het beeld gewoon kleiner. Het spel wordt als het ware op een kwart van m'n monitor getoond. Alt+Enter verhelpt dit niet. Weet iemand of hier iets aan te doen is?

• FightingAce
pimskie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:33:

Daarnaast, sinds kort in het trotse bezit van een 4K monitor. Super tof, maar alles is zo ontzettend klein ingame! De UI heb ik dmv een instelling al wat groter gekregen. Maar borden op de baan, of de HUD kan ik gewoon niet lezen.
Als ik de resolutie verlaag, wordt het beeld gewoon kleiner. Het spel wordt als het ware op een kwart van m'n monitor getoond. Alt+Enter verhelpt dit niet. Weet iemand of hier iets aan te doen is?
Heb je je FoV al correct ingesteld?

• raymondw
Vrij simpel, Windows schaalt eea op je PC
disable "ignore Windows display-scaling..."

• pimskie
FightingAce schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:47:
[...]

Heb je je FoV al correct ingesteld?
Heb ik ingesteld ja, maar ik denk dat het daar niet aan ligt. Op de track wordt het spel weergegeven in een venster van bijv, 1920x1080 (ingestelde resultie) op een scherm van 3840x2160. Dus alles om het spel heen is zwart.
raymondw schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:52:
Vrij simpel, Windows schaalt eea op je PC
disable "ignore Windows display-scaling..."
Thanks, die optie had ik inderdaad disabled. Daardoor zijn de menu's wel leesbaar. Maar veranderd niets aan hoe de game on track weergegeven wordt :(

• meintje
  • Laatst online: 14:08
Ik heb meegedaan op de Red Bull Ring en mij gisteravond ingeschreven voor Mugello. Moet ik dan wederom voor 23:59 vanavond een keer op de practice server zijn geweest?
phoentje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:17:
Mededeling:

vanavond sluit de inschrijving voor a.s. maandag. Heb je je nog niet ingeschreven maar wil je wel meedoen dan dien je dit uiterlijk voor vanavond 23.59uur voltooid te hebben.
De server draait op volle toeren en de snellere rondetijden worden al weer geklokt. De track kun je zoals altijd downloaden vanaf de website onder downloads.

• FightingAce
pimskie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:19:
[...]

Heb ik ingesteld ja, maar ik denk dat het daar niet aan ligt. Op de track wordt het spel weergegeven in een venster van bijv, 1920x1080 (ingestelde resultie) op een scherm van 3840x2160. Dus alles om het spel heen is zwart.
Je merkte op dat je bij de volledige resolutie de borden niet kan lezen. Dat kan vermoedelijk een incorrecte FoV instelling zijn. Dat een lagere resolutie geen voledig scherm weergeeft staat daar los van, hoewel het zeker vreemd is.

AC zou de resolutie gewoon moeten ondersteunen volgens mij.

• FightingAce
meintje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:24:
Ik heb meegedaan op de Red Bull Ring en mij gisteravond ingeschreven voor Mugello. Moet ik dan wederom voor 23:59 vanavond een keer op de practice server zijn geweest?

[...]
Als je al hebt meegedaan is je steamid al bekend, dus nee. Ik weet het huidige aantal inschrijvingen niet, maar je wilt misschien wel alvast kwalificeren voor als er een 2e server komt.

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
pimskie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:33:

Plaatjes zeggen meer dan 1000 worden :)
Zelf heb ik AC ook een paar keer gedraaid op een 4K monitor en geen rare dingen ondervonden.
Hoe groot is jouw monitor ?

• pimskie
FightingAce schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:25:
[...]

Je merkte op dat je bij de volledige resolutie de borden niet kan lezen. Dat kan vermoedelijk een incorrecte FoV instelling zijn. Dat een lagere resolutie geen voledig scherm weergeeft staat daar los van, hoewel het zeker vreemd is.
Sorry, dan heb ik je eerder verkeerd begrepen. Dan is er waarschijnlijk toch nog wat mis met FoV. Ik ga er naar kijken.
johnnyverhoeff schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:42:
[...]

Plaatjes zeggen meer dan 1000 worden :)
Zelf heb ik AC ook een paar keer gedraaid op een 4K monitor en geen rare dingen ondervonden.
Hoe groot is jouw monitor ?
27", 3840x2160. Maar wellicht dat het toch aan m'n FoV ligt, ik ga het vandaag checken. Jij kon wel alles goed zien? Om de dingen op m'n HUD te lezen moet ik ook met m'n neus op m'n monitor gaan zitten :P

• bsty

bsty

Bart J

pimskie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:15:
27", 3840x2160. Maar wellicht dat het toch aan m'n FoV ligt, ik ga het vandaag checken. Jij kon wel alles goed zien? Om de dingen op m'n HUD te lezen moet ik ook met m'n neus op m'n monitor gaan zitten :P
Misschien tijd voor een (VR)bril? :+

• raymondw
Gisteren heb ik bij @Verwijderd even wat dingen op zijn PC geupdate en daarbij even een rondje gereden met zijn race rig zonder VR.
Wat went dat VR snel!
Eerste 3 ronden op het scherm heb ik volgens mij geen bocht gehaald...

Denk niet dat ik nog anders wil in de toekomst :*)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Vind het ook helemaal niks meer zonder VR, maar het heeft ook wel vervelende kanten. De lage resolutie blijf ik storend vinden voor alles wat in de verte is en langere races zijn vrij oncomfortabele voor mij. Zeker op warme dagen.

Erg benieuwd naar de volgende generatie (en de benodigde hardware :+ )

• phoentje
  • Niet online
FightingAce schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 09:26:
[...]

Als je al hebt meegedaan is je steamid al bekend, dus nee. Ik weet het huidige aantal inschrijvingen niet, maar je wilt misschien wel alvast kwalificeren voor als er een 2e server komt.
Wat Alexander zegt ^^
En oefenen is nooit verkeerd ;)

• FightingAce
pimskie schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 11:15:
[...]

Sorry, dan heb ik je eerder verkeerd begrepen. Dan is er waarschijnlijk toch nog wat mis met FoV. Ik ga er naar kijken.
Ter info, een verhelderende video: https://youtu.be/AbbxkX7kS_M

En hier kan je het zelf berekenen: http://www.projectimmersion.com/fov/

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:51
Beakzz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:42:
Vind het ook helemaal niks meer zonder VR, maar het heeft ook wel vervelende kanten. De lage resolutie blijf ik storend vinden voor alles wat in de verte is en langere races zijn vrij oncomfortabele voor mij. Zeker op warme dagen.

Erg benieuwd naar de volgende generatie (en de benodigde hardware :+ )
Dit daarom heb ik de Mixed VR van HP teruggestuurd. Ik wacht wel op de 2de generatie.

discogs

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

Gisteravond maar eens lekker getraind op Mugello. Beviel goed, iedereen helpt elkaar om de auto's goed af te stellen. Jammer dat er niemand met een Z4 online was. Ik dacht dat mijn Z4 lekker aanvoelde maar hoorde dat sommige in een bepaalde bochten vol gas gingen en dat lukte mij echt niet. Dus waarschijnlijk heb ik onbedoeld een hoop onderstuur. Ik bleef een beetje haken op lage 50ers en hoge 49ers. Wat tips gekregen en hopen dat ik vanavond de 48 in kan duiken.

Maar ik moet zeggen dat het echt een leuke gezellig communitie is, dus ik zal er vaker online te vinden zijn :D

• bsty

bsty

Bart J

Pellaagarion schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:49:
Gisteravond maar eens lekker getraind op Mugello. Beviel goed, iedereen helpt elkaar om de auto's goed af te stellen. Jammer dat er niemand met een Z4 online was. Ik dacht dat mijn Z4 lekker aanvoelde maar hoorde dat sommige in een bepaalde bochten vol gas gingen en dat lukte mij echt niet. Dus waarschijnlijk heb ik onbedoeld een hoop onderstuur. Ik bleef een beetje haken op lage 50ers en hoge 49ers. Wat tips gekregen en hopen dat ik vanavond de 48 in kan duiken.

Maar ik moet zeggen dat het echt een leuke gezellig communitie is, dus ik zal er vaker online te vinden zijn :D
Check deze eens ;)

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
loewie1984 schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 13:20:
[...]

Dit daarom heb ik de Mixed VR van HP teruggestuurd. Ik wacht wel op de 2de generatie.
De mixed VR brillen zijn nog wel even wat meer oncomfortabel van wat ik getest heb. Behalve de Samsung.

Terug ga ik niet meer iig. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen voor mij.

• phoentje
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 15:20:
[...]

De mixed VR brillen zijn nog wel even wat meer oncomfortabel van wat ik getest heb. Behalve de Samsung.

Terug ga ik niet meer iig. De nadelen wegen niet op tegen de voordelen voor mij.
Heb zelf de MR set van Lenovo. Zit echt helemaal top ;)

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:51
Ja ik had verder geen klachten over de HP. Het grote voordeel vind ik zelf is dat je geen losse positiebepalers heeft neer te zetten op je kamer. Nadeel is wel, dat als je niet in de race houding zit met de bril op en je de game start hij een ander referentie punt pakt. Maar dat was makkelijk op te lossen.

Ik heb hem teruggestuurd, mede ook omdat het ding 400 kost en hier in V&A er meerdere te vinden zijn voor rond de 250 eu. Dus misschien pik er daar nog wel een op.

discogs

• raymondw
/edit
Het zijn er twee
Triple screen

VR

Erg leuk filmpje :)

[ Voor 39% gewijzigd door raymondw op 22-02-2018 16:48 ]

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:40

CoronelHimself

Division Brabant

man man man ben effe op vakantie en heb meteen een halve dagtaak om alles weer bij te lezen hier.

Nou mijn 1080TI krijgt het nu al warm van ACC, gezien hij AC al nauwelijks trekt. En dan al die regen er nog bij. Wordt tijd dat hij onderwater gaat verdwijnen en dan de kloksnelheid flink verhogen.

Heb me maar meteen ingeschreven voor de race van aanstaande maandag. Tot wanneer worden de pre-kwalificatie tijden voor het eventueel splitsen van de server geaccepteerd? Ben net terug van vakantie en ondertussen zo'n 42 uur achtereen wakker dus ik denk dat oefenen niet zoveel zin heeft....

Steam - PTR83

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Not to mention my gtx760... 7(8)7

Draait Tetris moeiteloos met 100fps _O-

[ Voor 38% gewijzigd door Kayeos72 op 22-02-2018 19:28 ]

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:14
CoronelHimself schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:31:
man man man ben effe op vakantie en heb meteen een halve dagtaak om alles weer bij te lezen hier.

Nou mijn 1080TI krijgt het nu al warm van ACC, gezien hij AC al nauwelijks trekt. En dan al die regen er nog bij. Wordt tijd dat hij onderwater gaat verdwijnen en dan de kloksnelheid flink verhogen.

Heb me maar meteen ingeschreven voor de race van aanstaande maandag. Tot wanneer worden de pre-kwalificatie tijden voor het eventueel splitsen van de server geaccepteerd? Ben net terug van vakantie en ondertussen zo'n 42 uur achtereen wakker dus ik denk dat oefenen niet zoveel zin heeft....
Ik trek met mijn 1080 AC toch wel vrij aardig, en ik speel op 3440 x 1440 resolutie, zit volgens mij op gemiddeld richting de 100 fps...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
phoentje schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 08:17:
Mededeling:

Ik heb me net ingeschreven maar er is een kans (50/50) dat het niet gaat lukken of dat ik niet volledig kan uitrijden. Momenteel 28 inschrijvingen, maar als het op 33 zou uitdraaien, dan trek ik me wel terug, voor mij hoef je niet te splitsen.

• Fryslanboy
Why de f*** heeft iedereen zo'n drukte met drift- en normale wagens in ACC...?

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Fryslanboy schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:18:
Why de f*** heeft iedereen zo'n drukte met drift- en normale wagens in AC....?
Why de fries?? gok ik _O-

• DutchDevil79
Server is up!
DutchDevil79 schreef op dinsdag 20 februari 2018 @ 20:55:
Alvast het programma voor Donderdag. Nu nog even paar verschillende banen. Kan je kijken of je overweg kan met de Porsche.

Dag: Donderdag 22-02-2018
Aanvang: 19:30
Naam server: GoT fun server
Paswoord: tweakers

Teamspeak server:

Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
Password: tweakers

Race 1:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Brands Hatch GP
Kwalificatie: 30 min.

Race 2:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Barcelona Moto
Kwalificatie: 30 min
Race laps:10

Race 3:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Suzuka West
Kwalificatie 30 min.

Benodigde downloads:

Skinpack Cayman GT4:

Suzuka:
https://actrackrebootproj...re-boot/suzukacircuit2017

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• YouriVLD
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-03 16:10
Ik heb geen idee of het aan mijn instellingen ligt of mijzelf! Maar de GT3 op Mugello glijd alle kanten op. Ook net de Cayman GT4 geprobeerd maar die doet precies hetzelfde. Laatste race op de red bull ring was het gevoel prima in orde. Lijkt net of er wat is aangepast. Net ook mijn stuur instellingen opnieuw geladen. Toen was het gevoel wat beter 8)7 |:(

Eerst maar is kijken of ik kan vinden waar het aan ligt voor ik een race ga proberen. Hoop dat ik het kan vinden voor maandag

iRacing

• PRM2D4
CoronelHimself schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 17:31:

Een 1080ti die moeite heeft met ac?? Wat voor setup en instellingen heb je dan?? Want dat moet een ti met gemak kunnen draaien zelfs op triple screen en alles ultra..

• raymondw
YouriVLD schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 19:42:
Ik heb geen idee of het aan mijn instellingen ligt of mijzelf! Maar de GT3 op Mugello glijd alle kanten op. Ook net de Cayman GT4 geprobeerd maar die doet precies hetzelfde. Laatste race op de red bull ring was het gevoel prima in orde. Lijkt net of er wat is aangepast. Net ook mijn stuur instellingen opnieuw geladen. Toen was het gevoel wat beter 8)7 |:(

Eerst maar is kijken of ik kan vinden waar het aan ligt voor ik een race ga proberen. Hoop dat ik het kan vinden voor maandag
Hoorde van de week ook al iets over Dubro...
Zelf geen last van :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4OqGUTwmZfpQ1ZdjywHmyQXP/thumb.png

• Alfa Novanta
raymondw schreef op donderdag 22 februari 2018 @ 12:17:
Gisteren heb ik bij @Verwijderd even wat dingen op zijn PC geupdate en daarbij even een rondje gereden met zijn race rig zonder VR.
Wat went dat VR snel!
Eerste 3 ronden op het scherm heb ik volgens mij geen bocht gehaald...
_O- .. herkenbaar :+
Denk niet dat ik nog anders wil in de toekomst :*)
couldn't agree more (y)

.. en dan is het nog wachten op fotorealistische weergave! :o

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-02-2018 21:18 ]

Pagina: 1 ... 71 ... 129 Laatste