Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

GeoHound schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 13:09:
meestal ben ik doordeweeks niet op tijd om mee te doen, maar hopelijk gaat het maandag lukken. zal eerste keer worden met tweakers dus ben benieuwd :)
Ik raad je wel aan om even wat rondjes te oefenen. De Exos is niet zomaar even instappen en rijden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
wat zijn de tijden die hier gereden worden ?, ik rij op monza met de exos gemiddeld 1,30,xx ik vind het een van de fijnere auto's :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

phoentje schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:56:
[...]

Klopt je mist hier wat rechten. Zodra ik thuis ben van vakantie zal ik ze je geven!
Kun je die kanalen niet voor iedereen zichtbaar maken? Gebeurd best vaak dat mensen denken dat er niemand is en weer vertrekken. Of dat er twee in het ene kanaal zitten en twee in een ander zonder dat ze dat in de gaten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
GeoHound schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:57:
wat zijn de tijden die hier gereden worden ?, ik rij op monza met de exos gemiddeld 1,30,xx ik vind het een van de fijnere auto's :)
Check de site even. Er worden live stats bijgehouden

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Volgens mij hebben we Monza nog niet gereden op onze assetto server.

Op Nurburgring die we aankomende maandag gaan doen zit het middenveld zo op 1.38, terwijl de kop groep wss hoge 1.32 (enkeling :p) tot 1.34 zal zijn vermoed ik. Misschien dat de trainings tijden echter dit weekend nog scherp worden gezet.

Inderdaad zoals eerder gemeld, de Exos heeft best wat oefening en eventueel sleutel werk nodig aan de setup. Maar de Exos rijd wel lekker :)

[ Voor 24% gewijzigd door Hans1990 op 30-06-2017 16:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

phoentje schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:18:
En hier voor de mensen die alvast weer willen testen en trainen voor de Exos Race 2.
Hier de aankondiging voor 3 juli!

Assetto-Corsa.nl - Lotus Exos 125 S1 Race 2

Maandag 03-07-2017 - Nurburg ring GP

Event & Time schedule

19.30 | Practice
19.50 | Qualify
20.30 | Race

Geen inschrijving nodig.

SKINPACK!!
https://www.dropbox.com/s...sa-nl_Exos125-s1.rar?dl=0

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers

Teamspeak

Reminder, maandagavond is er weer een Exos race! See you on track

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeoHound
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Hans1990 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:34:
Volgens mij hebben we Monza nog niet gereden op onze assetto server.

Op Nurburgring die we aankomende maandag gaan doen zit het middenveld zo op 1.38, terwijl de kop groep wss hoge 1.32 (enkeling :p) tot 1.34 zal zijn vermoed ik. Misschien dat de trainings tijden echter dit weekend nog scherp worden gezet.

Inderdaad zoals eerder gemeld, de Exos heeft best wat oefening en eventueel sleutel werk nodig aan de setup. Maar de Exos rijd wel lekker :)
oef, ik rij nu rond de 1:38 en met low fuel red ik een 1:37 dus zit ergens achterin het veld ;w ag, we zullen zien :) laat nog erg veel liggen in het laatste stuk merk ik. maar krijg niet de juiste lijn met die chicane

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Wat mods gevonden en de rFactor 2 Radical is er!!

Radical op rF2

Watkins Glenn full

Zolder

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Ff snel vraagje, wat zijn de teamspeak server connectie instellingen ed. ? Of waar kan ik deze vinden?
Dacht ze wel ergens op assettocorsa.nl te vinden maar kan ze toch echt niet vinden haha.

Nevermind

[ Voor 4% gewijzigd door jayyzz op 01-07-2017 21:27 ]

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
1.33.9 :9 Zie 03:00.

Nog steeds 0.7 sec achter P1. Zeg waar kan ik die Ultra Softs halen, de Super Soft is niet goed genoeg :+
Ik ben namelijk in elke sector ~0,2s langzamer. :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Hans1990 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 22:20:
1.33.9 :9 Zie 03:00.

[video]

Nog steeds 0.7 sec achter P1. Zeg waar kan ik die Ultra Softs halen, de Super Soft is niet goed genoeg :+
Ik ben namelijk in elke sector ~0,2s langzamer. :z
Het rondje ziet er wel lekker smooth uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
phoentje schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 20:18:
En hier voor de mensen die alvast weer willen testen en trainen voor de Exos Race 2.
Hier de aankondiging voor 3 juli!

Assetto-Corsa.nl - Lotus Exos 125 S1 Race 2

Maandag 03-07-2017 - Nurburg ring GP

Event & Time schedule

19.30 | Practice
19.50 | Qualify
20.30 | Race

Geen inschrijving nodig.

SKINPACK!!
https://www.dropbox.com/s...sa-nl_Exos125-s1.rar?dl=0

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers

Teamspeak

Voor de zekerheid ff een remindertje voor vanavond O-)

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:15
Oeh, waar is die Watkins Glenn te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
Leuk racje weer. Alleen door een (superstomme) fout van mij moest ik ipv op nr 6 starten, in de pits omdat ik nog met instellingen bezig was >:( . Nog wel naar plaats 11 kunnen vechten, maar was eigenlijk gewoon zonde van de race. Exos blijkt me niet mee te zitten haha. Misschien over 2 weekjes dat het wel allemaal beetje goed gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:31

Hupske

AFCA

Ik wacht graag op het replay bestand. Wil mijn crash met Cantago toch wel even terugzien, want het ging wel heeel hard |:( Voor mijn gevoel remde hij wel heel vroeg en begon hij wat aan de binnenkant en ging tijdens het remmen wat naar buiten, waardoor ik er vol op knalde. Maar het ging zo snel, dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen.

Verder heb ik mij goed vermaakt. Ivo een lange tijd achter mij weten te houden, totdat ik een foutje maakt. Later nog in gevecht geweest met Mike wat soms meer op land ter zee in de lucht, blij dat ik glij leek van mijn kant. Gelukkig vol weten te houden :*)

[ Voor 22% gewijzigd door Hupske op 03-07-2017 21:26 ]

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Was fun jongens en netjes gereden Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

goeie laptime in de qually, p3

heb helaas geen goeie laptimes kunnen neerzetten in de race omdat ik zowel voor en achter wel damage had.

sorry dat ik je nog net raakte ivo, je kwam de baan weer op, snelheids verschil was groot mischien had je iets meer aan de kant kunnen gaan.

verder een spannende race gehad om me terug te vechten naar p6 om te vechten voor p4 met ivo en erwin. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Leuke wedstrijd.

Vanavond niet de 1.33.9 kunnen evenaren, maar wel (met moeite) een 1.34.1. Puur ritme is het op den duur. Zulke rondjes kost gewoon 3-4 stints totdat het eindelijk eens lekker lukt.

Met die tijd stond ik P2 achter Bart. Opzich prima start, maar na een paar ronde liep Bart uit. Achter mij reed Johnny maar daar liep ik weer op uit.

Na een paar rondes stond Bart echter dwars op het achterste rechte stuk. Met een gedurfde inhaalactie (netjes maar toch fair geblocked :P ) wist ik de binnenkant bij de chicaan te pakken en zodoende reed ik P1.
Dat ging goed voor 1 ronde, totdat ik iets vroeger dan normaal voor de laatste bocht remde en Bart dat niet verwachtte. Ik kreeg een flinke tik, maar Bart stond dwars. Ik had gelukkig niet heel schade, maar ik geloof dat Bart wel een nieuwe voorvleugel heeft gepakt.

Zodoende flinke voorsprong op Johnny en Bart. Daarmee de leiding vastgehouden tot na de pitstop. Reed overigens 2x super soft. Daarna wel lekker ritme en tempo gereden, omdat ik zag dat Bart toch het gat aan het dichtrijden was. De laatste paar rondjes wel tegen of over de limiet zat mbt banden die aan het slijten waren. Uiteindelijk werd ik toch ingehaald en P2 geworden, misschien niet verwonderlijk als Bart 1s per lap sneller kon in Q :p

Maar toch, niet de hele race in niemandsland gereden of zonder uitlopende gaten. Prima avond zo :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hans1990 op 03-07-2017 22:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:24
Was een enerverende race zullen we maar zeggen...

Helaas niet veel kunnen oefenen dus tank vol en mediums eronder en kijken hoever we zonder stop konden komen.

Helaas door mijn eigen onkunde al na een paar bochten naast de baan. Ik dacht op een goed punt en helmaal aan de buitenkant/buiten de lijn weer rustig de baan op te komen. Helaas bleek dit niet het geval , @Shva sorry daar voor. Normaal blijf ik liever extra lang buiten de baan rijden dan dat ik me blind weer in het race geweld stort.

Helaas wel wat schade maar kon redelijk door rijden totdat ik ietwat klem kwam te zitten achter @Hupske . Gelukkig maakte die een foutje en konden we door :P

Vervolgens paar leuke rondes achter Erwin aangereden maar verder als een halve inhaalpoging kwam het helaas niet en teveel risico nemen kon niet want ondertussen was Jos genaderd tot een paar tienden :X

Al met al een leuke avond/ race gehad, bedankt iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Hans1990 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 22:46:
Leuke wedstrijd.

Vanavond niet de 1.33.9 kunnen evenaren, maar wel (met moeite) een 1.34.1. Puur ritme is het op den duur. Zulke rondjes kost gewoon 3-4 stints totdat het eindelijk eens lekker lukt.

Met die tijd stond ik P2 achter Bart. Opzich prima start, maar na een paar ronde liep Bart uit. Achter mij reed Johnny maar daar liep ik weer op uit.

Na een paar rondes stond Bart echter dwars op het achterste rechte stuk. Met een gedurfde inhaalactie (netjes maar toch fair geblocked :P ) wist ik de binnenkant bij de chicaan te pakken en zodoende reed ik P1.
Dat ging goed voor 1 ronde, totdat ik iets vroeger dan normaal voor de laatste bocht remde en Bart dat niet verwachtte. Ik kreeg een flinke tik, maar Bart stond dwars. Ik had gelukkig niet heel schade, maar ik geloof dat Bart wel een nieuwe voorvleugel heeft gepakt.

Zodoende flinke voorsprong op Johnny en Bart. Daarmee de leiding vastgehouden tot na de pitstop. Reed overigens 2x super soft. Daarna wel lekker ritme en tempo gereden, omdat ik zag dat Bart toch het gat aan het dichtrijden was. De laatste paar rondjes wel tegen of over de limiet zat mbt banden die aan het slijten waren. Uiteindelijk werd ik toch ingehaald en P2 geworden, misschien niet verwonderlijk als Bart 1s per lap sneller kon in Q :p

Maar toch, niet de hele race in niemandsland gereden of zonder uitlopende gaten. Prima avond zo :)
Hans, zou je je ingame naam willen veranderen naar je volledige naam voor de volgende keer? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:31

Hupske

AFCA

@mjmbult Er staat zo mooi schop tekentje achter de namen. Volgende keer moeten we daar gebruik van maken als iemand niet met zijn echte naam rijd. Ondanks dat we hem allang kennen.

Hoe zit dat verder op teamspeek? Want ik vind het soms dan weer lastig om een bijnaam in teamspeek te koppelen aan de naam ingame.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Hupske schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:08:
@mjmbult Er staat zo mooi schop tekentje achter de namen. Volgende keer moeten we daar gebruik van maken als iemand niet met zijn echte naam rijd. Ondanks dat we hem allang kennen.

Hoe zit dat verder op teamspeek? Want ik vind het soms dan weer lastig om een bijnaam in teamspeek te koppelen aan de naam ingame.
Je helpen mensen nog even herinneren en anders van de server af (Hans is toch te snel) lol. Nee ff serieus, een volledige naam gebruiken is wel het minste wat we vragen. TeamSpeak ga ik even met René over hebben. Je hebt een goed punt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 11:55
euh.. en waarom de verplichting om met een volledige naam te rijden?

Zou mee willen starten maar 't is nogal onduidelijk nu en vind nergens een overzicht over de "etiquette" hier. Gisteren voor de eeste keer even proberen aanloggen op de teamspeak maar krijg alleen maar een foutmelding en zie niemand anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
Bendalf schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:38:

Zou mee willen starten maar 't is nogal onduidelijk nu en vind nergens een overzicht over de "etiquette" hier. Gisteren voor de eeste keer even proberen aanloggen op de teamspeak maar krijg alleen maar een foutmelding en zie niemand anders..
Ik krijg ook telkens een foutmelding over "niet genoeg rechten" te hebben, maar bij mij werkt hij voor de rest gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Het is vooral lastig om te zien met wie je te maken hebt op het forum ten opzichte van de races (en ook TeamSpeak) we willen hier dus meer duidelijkheid in krijgen.

Onze regelementen zijn er weinig en hier te vinden: http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:20

Er zijn verschillende channels. Meestal zitten we in Practice, soms in Race. Je kan gewoon jezelf naar een ander kanaal slepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bendalf
mjmbult schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Het is vooral lastig om te zien met wie je te maken hebt op het forum ten opzichte van de races (en ook TeamSpeak) we willen hier dus meer duidelijkheid in krijgen.

Onze regelementen zijn er weinig en hier te vinden: http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/
Die regels heb ik al een keer gelezen maar daar staat niets over het gebruik van een volledige naam etc. Vandaar de verwarring. Ik heb er niets op tegen dat er afspraken zijn maar ze moeten wel duidelijk en makkelijk te vinden zijn.

Dus overal dezelfde naam/nick (AC, hier en teamspeek) gebruiken is geen optie (wat bij mij wel het geval is)?

[ Voor 4% gewijzigd door Bendalf op 04-07-2017 16:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
jayyzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:37:
[...]

Ik krijg ook telkens een foutmelding over "niet genoeg rechten" te hebben, maar bij mij werkt hij voor de rest gewoon goed.
Dit heb ik ook. Je kan enkel zien wie er bij jou in het kanaal zit, niet wie er in andere kanalen zit, maar verder werkt het wel gewoon.
mjmbult schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:46:
[...]

Ik wil niet lastig doen, maar de meest duidelijke oplossing lijkt mij dan dat je vraagt dat iedereen in AC en op TeamSpeak zijn forum nick gebruikt, want die is niet zomaar te wijzigen, en zo is het overal gelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:52
bobopalmtree schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:08:
[...]

Dit heb ik ook. Je kan enkel zien wie er bij jou in het kanaal zit, niet wie er in andere kanalen zit, maar verder werkt het wel gewoon.

[...]

Ik wil niet lastig doen, maar de meest duidelijke oplossing lijkt mij dan dat je vraagt dat iedereen in AC en op TeamSpeak zijn forum nick gebruikt, want die is niet zomaar te wijzigen, en zo is het overal gelijk. :P
Dan verzin je toch gewoon een naam? Heb bij Iracing ook jaren onder een schuilnaam gereden. Moet er echt niet aan denken dat mijn echte naam op Youtube komt te staan door de mensen die het leuk vinden om een filmpje te maken van de races. Alleen al dat hier om gevraagd wordt is wat mij betreft een aanval op de privacy, maar waarschijnlijk ben ik daar wat heftig in.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bobopalmtree
Beakzz schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:14:
[...]

Dan verzin je toch gewoon een naam? Heb bij Iracing ook jaren onder een schuilnaam gereden. Moet er echt niet aan denken dat mijn echte naam op Youtube komt te staan door de mensen die het leuk vinden om een filmpje te maken van de races. Alleen al dat hier om gevraagd wordt is wat mij betreft een aanval op de privacy, maar waarschijnlijk ben ik daar wat heftig in.
Misschien ben jij er te heftig in, misschien ik te laks. ;) Ik heb er geen probleem mee en rijd al een hele tijd mee met mijn echte naam. Ik wou alleen even tegenwerpen dat als het gaat om duidelijkheid, de forumnick het meest logisch lijkt.

Ik heb hier anderhalf jaar met een groep Project Cars gespeeld en iedereen noemde me gewoon Bob (niet mijn naam) en dat was ook prima. :) Ben wel vaker Bob genoemd online. Leuke naam ook Bob o'Palmtree. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Voor mij is het ook niet nodig. Mensen die mij goed kennen weten mijn echte naam, de rest heeft daar weinig mee van doen.
Het is dat ik op veel plekken al 13 jaar terug een account heb gemaakt anders had ik waarschijnlijk ook iets compleets anders gekozen.

Iig met bobo eens dat nickname het duidelijkst is. Zo rijd Bart met zijn echte naam, maar ik heb het hem moeten vragen wat zijn forum naam is. Wat dat betreft werkt dit systeem niet, mede daardoor zie ik het nut er niet van in.

Maargoed, ik zal volgende race wel met een achternaam rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Inderdaad lijkt mij het beste overal gelijke namen.. of dit nu een nickname is of je echte of een verzonnen...

Zelfde naam op tweakers.. zelfde naam in game en ts.. zo blijft het denk het duidelijkste voor iedereen...

Maar goed wie ben ik 😜

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
We hebben al zo weinig regels mensen. Voor alle naam azijn zeilers hier. Neem gewoon je voornaam + achter letter indien je achternaam heilig is en zet die ook zo neer in teamspeak. Of gewoon zoals de meesten al hebben voornaam en achternaam. Hou je nick lekker zoals die is op t forum. Zo kunnen we ene ieder gewoon bij naam noemen als we aan het racen zijn.

De andere regel is race meedoen is uitrijden. Inschrijven is inmiddels al weg gevallen dus dit is het enige.

Verder niet zeiken. Zo speciaal is het niet om in game met je eigen naam te verschijnen ipv allerlei gekke nicknames waarop we elkaar ook moeten aan spreken..

Edit

Andere handige is dat as je alles gelijk trekt in game en op ts je overlay aan kan zetten zodat je weet wie er praat

[ Voor 9% gewijzigd door phoentje op 04-07-2017 18:34 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Vanavond!! Zin in? Ik ben r zelf niet bij. Iets met beetje veel prive en werk, dus ff rustig.
Veel plezier iig, server staat zo klaar!!

Red Bull Ring Spielberg (A) - 4 juli 2017

Ingredienten:
- qualy: 15 minuten
- race 2 x 25 min
- stock setup - Brake Balance en Brandstof wel instelbaar
- 2de race omgekeerde startopstelling

Tijden:
Lounge open: 19.30 uur
Kwalificatie: 20.15 uur
Race 1: 20.30 uur
Race 2: 20.55 uur

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

phoentje schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:26:
We hebben al zo weinig regels mensen. Voor alle naam azijn zeilers hier. Neem gewoon je voornaam + achter letter indien je achternaam heilig is en zet die ook zo neer in teamspeak. Of gewoon zoals de meesten al hebben voornaam en achternaam. Hou je nick lekker zoals die is op t forum. Zo kunnen we ene ieder gewoon bij naam noemen als we aan het racen zijn.

De andere regel is race meedoen is uitrijden. Inschrijven is inmiddels al weg gevallen dus dit is het enige.

Verder niet zeiken. Zo speciaal is het niet om in game met je eigen naam te verschijnen ipv allerlei gekke nicknames waarop we elkaar ook moeten aan spreken
LOL :)

Zo ist!

Mensen, noem mij maar Jilt of Jiltjes, of GTHQ_Jilt in de chat en ik weet echt dat je mij bedoeld.
Mensen die mij online al langer kennen, noemen mij Toon. Daar luister ik ook naar.

He pik, psst, gast, gozer en eikel luister ik over het algemeen niet naar :*)

Definitie Communicatie:
Communicatie is een proces van informatie-uitwisseling. Bij communicatie is er altijd sprake van een zender, een boodschap met informatie en een ontvanger. De zender in het communicatieproces probeert informatie over te dragen naar de ontvanger door middel van de boodschap

Het gaat dus om zender en ontvanger. Zodra de zender bij de ontvanger ontvangst heeft, is er geen probleem toch?! ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Jiltjes op 04-07-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4

Verder niet zeiken. Zo speciaal is het niet om in game met je eigen naam te verschijnen ipv allerlei gekke nicknames waarop we elkaar ook moeten aan spreken..

Edit

Andere handige is dat as je alles gelijk trekt in game en op ts je overlay aan kan zetten zodat je weet wie er praat
Regent het nog steeds in Frankrijk of wat???

Ga vakantie vieren met je familie man!!!!!!!!

😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Nee het is nu 32 graden HEhe. Maar ja je bent even weg en voor je het weet kom je terug en moet je een hele server vol met nicknames aantreffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

*heel verhaal deel 1
*heel verhaal deel 2
Gisteren voor het eerst meegedaan en dit viel me wel op. Al uitvallers bij de Q en in de R ook nog één. Wel wat jammer. Kan daardoor wel zeggen dat ik niet ALLERlaatste was nu, maar toch, ben liever aan het vechten achterin dan gewonnen op motivatie

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Jiltjes schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:30:
Vanavond!! Zin in? Ik ben r zelf niet bij. Iets met beetje veel prive en werk, dus ff rustig.
Veel plezier iig, server staat zo klaar!!

Red Bull Ring Spielberg (A) - 4 juli 2017

Ingredienten:
- qualy: 15 minuten
- race 2 x 25 min
- stock setup - Brake Balance en Brandstof wel instelbaar
- 2de race omgekeerde startopstelling

Tijden:
Lounge open: 19.30 uur
Kwalificatie: 20.15 uur
Race 1: 20.30 uur
Race 2: 20.55 uur
Oh enne oh je, Wachtwoord = GTHQ

Server loopt. Veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Ik kan de race niet vinden heren... Anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
RifatSahin schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:46:
Ik kan de race niet vinden heren... Anyone??
zoek op gthq, dan vind je hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
bobopalmtree schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:49:
[...]

zoek op gthq, dan vind je hem wel.
Hmm ik kan niet meeracen omdat ik niveau N ben ofzo :) Better luck next time

[ Voor 17% gewijzigd door RifatSahin op 04-07-2017 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
RifatSahin schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:50:
[...]

Ja dan moet je eens een online server zoeken met Minorating en daar heel netjes in gaan rijden. Zo kom je uiteindelijk aan de A of B rating die nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

RifatSahin schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:50:
[...]

Zit geen MR op, dus zou moeten kunnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
phoentje schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 19:22:
Nee het is nu 32 graden HEhe. Maar ja je bent even weg en voor je het weet kom je terug en moet je een hele server vol met nicknames aantreffen..
Maar wie zegt dat rene vos en r de winter geen nicknames zijn hahaha....

Maar 32graden.. lekker man.. enjoy👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
promise2die4 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:27:
[...]

Maar wie zegt dat rene vos en r de winter geen nicknames zijn hahaha....

Maar 32graden.. lekker man.. enjoy👍
Als ik je iig maar zo kan aanspreken ipv promise2day jo alles goed. Blauwe vlag man.. Offuh CantagoNl of nog erger. Bobopalmtree hahhahahaha... Phoentje is er ook zo'n eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

pohhhh wat een races vanavond! Race 1 was wel één van mijn leukste races ooit :D. Niet echt mijn favo baan, maar de combo was eigenlijk wel perfect, want iedereen had volgens mij zeer leuke races gehad.

P.S. heeft iemand (@johnnyverhoeff :9 ) de replay van race 1? Ik heb alleen race 2...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
Speciaal voor jou, @bsty heb de laatste ronde eruit geknipt >:) :P

Voor iemand anders die ze ook wil hebben hier de replays van beide races:
https://we.tl/HP7U1IoBXS

[ Voor 40% gewijzigd door JohnnyV op 04-07-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:41

CoronelHimself

Division Brabant

johnnyverhoeff schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:44:
Speciaal voor jou, @bsty heb de laatste ronde eruit geknipt >:) :P

Voor iemand anders die ze ook wil hebben hier de replays van beide races:
https://we.tl/HP7U1IoBXS

Edit: laat maar, wel de goede aanklikken 8)7
Wat is de reden dat ik wel de practice, de quali en de 2e race heb maar nooit de eerste race?

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
Uhm geen idee, mij vraagt ie altijd wat ik wel saven als ik een server exit, en dan sla ik gewoon alles op en dan get het meestal het archief in :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JohnnyV

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JohnnyV
[YouTube: https://youtu.be/deWGHIB128g]

Paar stukjes uit race 2, waar ik en Thomas dus zo'n beetje heel de race binnen 0.5 sec van elkaar zaten.
En @bobopalmtree is ook af en toe te zien :)B :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

CoronelHimself schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:48:
[...]

Wat is de reden dat ik wel de practice, de quali en de 2e race heb maar nooit de eerste race?
Ik heb precies hetzelfde..
O wat was ie mooooi zo in de laatste ronde haha oOo

[ Voor 39% gewijzigd door bsty op 04-07-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
bsty schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:38:
[...]
O wat was ie mooooi zo in de laatste ronde haha oOo
Waar is de 'vind ik niet leuk knop' ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobopalmtree
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:30:
[video]

Paar stukjes uit race 2, waar ik en Thomas dus zo'n beetje heel de race binnen 0.5 sec van elkaar zaten.
Heel mooi. Was prachtig om te zien vanaf mijn plek. Ik moest alles geven om jullie bij te houden, maar door jullie gevecht lukte dat nog redelijk goed. Bedankt da'k ook heel even vooraan mocht rijden. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
bsty schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 21:39:
pohhhh wat een races vanavond! Race 1 was wel één van mijn leukste races ooit :D. Niet echt mijn favo baan, maar de combo was eigenlijk wel perfect, want iedereen had volgens mij zeer leuke races gehad.

P.S. heeft iemand (@johnnyverhoeff :9 ) de replay van race 1? Ik heb alleen race 2...
Download ac grabber en zet deze aan als je ac start.. heb je altijd de replays....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-10 16:45
Werkt die nog wel? Mijn cr wordt niet meer overschreven en ik heb ineens een submap autosaves ofzo en daar staan de recente replays in met circuit naam en automerk+type

:?

Wel makkelijk verder :)

Maar wel balen dat ik niet mee kon doen, maar ja, vakantie enzo 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2017 10:41 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:39:
Werkt die nog wel? Mijn cr wordt niet meer overschreven en ik heb ineens een submap autosaves ofzo en daar staan de recente replays in met circuit naam en automerk+type

:?

Wel makkelijk verder :)

Maar wel balen dat ik niet mee kon doen, maar ja, vakantie enzo 8)
Werkt hier nog prima.. misschien ff al je replays eruit halen en dan kijken of die saved??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:49

RKD

Gave acties hoor Johnny en Thomas!

[ Voor 17% gewijzigd door RKD op 05-07-2017 12:54 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV
RKD schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:54:
Gave acties hoor Johnny en Thomas!
Ja het was echt 1 van de gaafste races :9~
Vooral omdat die Thomas ook niet bepaald de langzaamste is :+

Dat stukje rond 11:55 (zie link YouTube: GTHQ Audi TT Cup @ Red Bull Ring (Very) Close Racing vond ik erg gaaf :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD

RKD

johnnyverhoeff schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:56:
[...]

Ja het was echt 1 van de gaafste races :9~
Vooral omdat die Thomas ook niet bepaald de langzaamste is :+

Dat stukje rond 11:55 (zie link YouTube: GTHQ Audi TT Cup @ Red Bull Ring (Very) Close Racing vond ik erg gaaf :D
Er wordt daar heel mooi gereden en met respect. Dat maakt het juist zo leuk! Ik vind het ook altijd erg gaaf om te vechten met iemand waarbij je elkaar de ruimte gunt. (tot op zekere hoogte O-) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
promise2die4 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 12:52:

Werkt hier nog prima.. misschien ff al je replays eruit halen en dan kijken of die saved??
gedaan, maar cr komt nie weer terug :'(

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
  • Laatst online: 28-09 13:26
Ik heb recentelijk in de steam summer sale Assetto Corsa gekocht. Ik ben ook al bekend in de simracing wereld(Project cars en Iracing), maar vroeg me eigenlijk af of er goede raceleague's in Assetto Corsa zijn? Het liefst endurance in de gt auto's maar andere sportcars vind ik ook leuk.

In welke league rijden jullie in mee en bevalt deze je goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:08:
[...]

gedaan, maar cr komt nie weer terug :'(
Net hier even gekeken alles eruit en ac grabber aan en racen... en na de race staat er weer netjes een replay file...

Denk dat er iets niet goed zit kerel.. anders ff je files valideren via steam.. anders weet ik het ook niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

jeffreygek1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:46:
Ik heb recentelijk in de steam summer sale Assetto Corsa gekocht. Ik ben ook al bekend in de simracing wereld(Project cars en Iracing), maar vroeg me eigenlijk af of er goede raceleague's in Assetto Corsa zijn? Het liefst endurance in de gt auto's maar andere sportcars vind ik ook leuk.

Welkom! Je kunt met ons meeracen op assetto-corsa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

jeffreygek1 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:46:

Welkom. Wij rijden op dit moment kampioenschapjes met de Lotus Exos S1 en de Fiat 500 Assetto Corse. Elke maandag om en om. Zie inderdaad www.assetto-corsa.nl voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-04 13:45
Klopt het dat je je ps4 controller niet kan gebruiken met dit spel?
Ik kan alleen wheel, keyboard en xbox 360 controller instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 08:36

NickvB

Web/App Developer

Wessel22 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 11:14:
Klopt het dat je je ps4 controller niet kan gebruiken met dit spel?
Ik kan alleen wheel, keyboard en xbox 360 controller instellen.
Ik zou een controller niet aanraden voor Assetto Corsa, het is geen arcade game namelijk. Zelf heb ik een tijdje met Xbox controller gereden maar dat is geen doen, je mist het gevoel en de controle die je over een auto hebt. Zelf heb ik puur voor AC een stuurtje gekocht waarmee ik veel sneller en beter ben geworden in Assetto Corsa.

Je kan een tooltje zoals DS4Windows proberen.
Dit is een emulator van een Xbox controller voor een PS4 controller. Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
NickvB schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 14:54:
[...]

Ik zou een controller niet aanraden voor Assetto Corsa, het is geen arcade game namelijk. Zelf heb ik een tijdje met Xbox controller gereden maar dat is geen doen, je mist het gevoel en de controle die je over een auto hebt. Zelf heb ik puur voor AC een stuurtje gekocht waarmee ik veel sneller en beter ben geworden in Assetto Corsa.

Je kan een tooltje zoals DS4Windows proberen.
Dit is een emulator van een Xbox controller voor een PS4 controller. Succes ;)
Ik heb met de steam sale een drietal games gekocht (P Cars, assetto corsa en dirt rally) en ik wou gewoon even uittesten of ze fijn speelden met een controller.
Ik ben er inmiddels achter dat het inderdaad leuker is om met een stuur te spelen.
Welk stuur hebben jullie en welke zouden jullie mij aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Wessel22 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:09:
[...]

Ik heb met de steam sale een drietal games gekocht (P Cars, assetto corsa en dirt rally) en ik wou gewoon even uittesten of ze fijn speelden met een controller.
Ik ben er inmiddels achter dat het inderdaad leuker is om met een stuur te spelen.
Uit ervaring kan ik zeggen dat de Thrustmaster T300 een erg goed wiel is. Afhankelijk van je budget kun je ook voor een instapper gaan als bijvoorbeeld een Logitech DFGT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeffreygek1
[...]

Een g27/29 zijn ook leuke stuurtjes, alleen zijn de pedalen zijn wat minder voor de rest een prima setje. Heb hier zelf een jaar mee gereden en de kwaliteit is dik prima. De immersie die een stuur levert kan je niet vergelijken met een normale ps4/Xbox controller. Een non-arcade racegame is voor mij alleen leuk met een stuur. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:26
[...]

Ik reed jaren met een antieke Logitech Momo (de zwarte) en heb die onlangs vervangen door een gebruikte Logitech G27.
Ben daar erg tevreden mee zonder dat het enorm veel hoefde te kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickvB
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-10 08:36

NickvB

Web/App Developer

Ik denk dat
[...]

Zelf rijdt ik met een Logitech Driving Force GT. Voor € 50,00 op de kop kunnen tikken :P, leuk stuurtje voor weinig geld.

Maar de grote vraag is wat wil je er voor uit geven? Een goed racestuur kan makkelijk 300-400 euro kosten. In ieder geval een met force feedback is een must have! Dan pas krijg je gevoel in een auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
Bedankt voor de snelle reacties :)
Ik wil dan wel inderdaad een stuur met force feedback.
300-400 euro word me wel te gek, zat meer rond de 200 te denken.
Ik heb even gekeken en dan heb ik de volgende opties.
Thrustmaster T150 rs (150 euro)
Thrustmaster T150 rs pro (220 euro, dit is met t3pa pedalen, ik zag dat veel mensen de standaard pedalen van de t150 niet erg goed vinden)
logitech G29 (250)
G920 (250)
Evt nog tweedehands racestuurtjes? Zoals de G27, deze is nieuw echt belachelijk duur omdat hij niet goed verkrijgbaar meer is.
Is het het echt waard om bijv. 100 euro meer uit te geven en dan een T300 ofzo te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
Ik heb op dit moment een g29 in de V&A staan. Je zou hier eens naar kunnen kijken of dit iets voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Ik heb mijn t300 2e hands gekocht op Tweakers voor 275. Mazzeltje want hij was pas 2 keer gebruikt :) mocht je alleen een stuur vinden, ik heb nog de orginele pedalen te koop die bij de t300 zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Wessel22 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 15:44:
Bedankt voor de snelle reacties :)
Ik wil dan wel inderdaad een stuur met force feedback.
300-400 euro word me wel te gek, zat meer rond de 200 te denken.
Ik heb even gekeken en dan heb ik de volgende opties.
Thrustmaster T150 rs (150 euro)
Thrustmaster T150 rs pro (220 euro, dit is met t3pa pedalen, ik zag dat veel mensen de standaard pedalen van de t150 niet erg goed vinden)
logitech G29 (250)
G920 (250)
Evt nog tweedehands racestuurtjes? Zoals de G27, deze is nieuw echt belachelijk duur omdat hij niet goed verkrijgbaar meer is.
Is het het echt waard om bijv. 100 euro meer uit te geven en dan een T300 ofzo te nemen?
Ik kan weet niet hoeveel geld je bezit ect maar ik kan je wel melden... ga niet zitten beknibbelen op 100 euro.. ja het is voor vele veel geld 300 maar die t300 is het waard..

Stel je koopt een goedkopere omdat je niet meer wil uitgeven.. dan ga je op den duur spijt krijgen en dan ga je het verkopen en krijg je er minder voor terug dan je betaalt heb plus het geld voor je nieuwe en dan ben je meer kwijt..

En geloof me nogmaals 300 lijkt veel en is het opzich ook wel.. maar ik kan je sites geven waar 300 niks is,.... stuurtjes van 2000POND en dan heb je niet eens de base om te rijden maar puur alleen een stuurtje is normaal daar.

En ga eerst is rijden en kijk of je het wel leuk vind.. koop dan inderdaad een stuurtje van 50 euro en vind je het niks gooi je hem weg of iets.. vind je het wel wat koop dan een duurdere....

En wil niet alles in 1x.. bouw het op want eenmaal verslaafd aan racen dan blijf je kopen en upgraden... en ja dat is bij mijn ook gebeurd 😉😆 zoals je kan zien hieronder hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

promise2die4 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:39:
[...]

Ik kan weet niet hoeveel geld je bezit ect maar ik kan je wel melden... ga niet zitten beknibbelen op 100 euro.. ja het is voor vele veel geld 300 maar die t300 is het waard..

Stel je koopt een goedkopere omdat je niet meer wil uitgeven.. dan ga je op den duur spijt krijgen en dan ga je het verkopen en krijg je er minder voor terug dan je betaalt heb plus het geld voor je nieuwe en dan ben je meer kwijt..

En geloof me nogmaals 300 lijkt veel en is het opzich ook wel.. maar ik kan je sites geven waar 300 niks is,.... stuurtjes van 2000POND en dan heb je niet eens de base om te rijden maar puur alleen een stuurtje is normaal daar.

En ga eerst is rijden en kijk of je het wel leuk vind.. koop dan inderdaad een stuurtje van 50 euro en vind je het niks gooi je hem weg of iets.. vind je het wel wat koop dan een duurdere....

En wil niet alles in 1x.. bouw het op want eenmaal verslaafd aan racen dan blijf je kopen en upgraden... en ja dat is bij mijn ook gebeurd 😉😆 zoals je kan zien hieronder hahaha
Van de andere kant... Hij heeft 3 racegames in de sale gekocht dus ik denk wel dat hij serieus wil gaan racen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
promise2die4 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 18:39:
[...]

je koopt een goedkopere omdat je niet meer wil uitgeven.. dan ga je op den duur spijt krijgen en dan ga je het verkopen en krijg je er minder voor terug dan je betaalt heb plus het geld voor je nieuwe en dan ben je meer kwijt..

Het is niet zo dat ik het geld er niet voor heb maar ik denk liever een paar keer na voordat ik zo'n dure aankoop doe. Omdat ik altijd met controller heb gespeeld denk ik dat ik met de overstap van controller naar (bijv) de t150 ook al tevreden zal zijn omdat ik helemaal niet weet hoe het is om met stuur te spelen. Als je al heel lang met een goedkoop stuur speelt snap ik dat je uiteindelijk wel wint upgraden naar een duurdere.
Verder ben ik wel redelijk snel tevreden dus als het stuur force feedback heeft en gewoon fijn in de hand ligt, goed werkt etc.
mjmbult schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:19:
[...]

Van de andere kant... Hij heeft 3 racegames in de sale gekocht dus ik denk wel dat hij serieus wil gaan racen ;)
Ik speel ook al een tijdje F1 2016, nu zo'n 150u inzitten en dat speelde ik tot dusver ook altijd met controller, werkt opzich wel prima en ik ga er ook wel snel mee maar de ervaring mis je wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
mjmbult schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:19:
[...]

Kan zijn dat ac alleen duurder was dan deze sale toch???

En misschien is hij wel net zo serieus als ik was toen ik call of duty pack kocht en maar 2x gespeeld heb haha..

Of net als mijn vrouw in de uitverkoop 3 broeken koopt en 4 truitjes en 2 paar schoenen en uit eindelijk toch liever een rokje met sandaaltjes draagt???

Of net als............

Snapje. 😉😆

@Wessel22

Ja ik ben ook snel tevreden maar uit eindelijk ga je toch upgraden... maar ik snap je en gaf alleen advies.. en je vroeg of die t300 het waard was en ja dat is het.

Zo en zo is het een brushless motor wat erin zit en de forefeedback is wel wat netter en fijner dan een t150 maar goed... its your call i only can advise 😂

[ Voor 21% gewijzigd door PRM2D4 op 06-07-2017 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
mjmbult schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 16:40:
Ik heb mijn t300 2e hands gekocht op Tweakers voor 275. Mazzeltje want hij was pas 2 keer gebruikt :) mocht je alleen een stuur vinden, ik heb nog de orginele pedalen te koop die bij de t300 zaten.
Met wat voor pedalen rij jij nu dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:24
Echt een aanrader die Fanatec pedalen inderdaad.

@Wessel22

Misschien is dit iets?
Is "maar" 289, krijg je er wel een GTE rim nog extra bij.
http://www.informatique.n...t300-rs-racing-wheel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Sodeju da's best prijzig :o

Hebben die thrustmaster pedalen een veer of loadcell? Voor dat geld zou je een veer verwachten.. anders is het zo gek nog niet.

Iemand ervaring met load cell kit in een Logitech G25/27 ?
Ik zag dat ze nu voor € 149 in NL worden verkocht, ook best wel veel nog
of $ 142 rechtstreeks bij Ricmotech .. alleen dan zijn ze weer zo lang onderweg :/

[ Voor 10% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2017 23:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

johnnyverhoeff schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 22:30:
[video]

Klinkt goed, ik heb wat gemist dus!!

Spa staat er weer op. Dinsdag de race.

Daarna een zomer stop.
Uiteraard zal de server wel aanstaan.

Voorkeur voor iets?

Lijkt me leuk om Porsche Cup car, geen abs in standaard setup op Brandshatch neer te zetten.
Daarna iedere week weer een ander circuit. Leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 22:41:
[...]

Sodeju da's best prijzig :o

Hebben die thrustmaster pedalen een veer of loadcell? Voor dat geld zou je een veer verwachten.. anders is het zo gek nog niet.

Iemand ervaring met load cell kit in een Logitech G25/27 ?
Ik zag dat ze nu voor € 149 in NL worden verkocht, ook best wel veel nog
of $ 142 rechtstreeks bij Ricmotech .. alleen dan zijn ze weer zo lang onderweg :/
Thrustmaster pedalen hebben idd een veer... fanatec pedalen werken met loadcellls...

En als je beetje handig ben kan je beter de loadcellen van aliexpress halen en zelf monteren... of gewoon ff wachten en sparen en fanatec v3 of elite halen.. want 142 voor een cell is way to much money...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD

RKD

Wessel22 schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 20:46:
[...]

Het is niet zo dat ik het geld er niet voor heb maar ik denk liever een paar keer na voordat ik zo'n dure aankoop doe. Omdat ik altijd met controller heb gespeeld denk ik dat ik met de overstap van controller naar (bijv) de t150 ook al tevreden zal zijn omdat ik helemaal niet weet hoe het is om met stuur te spelen. Als je al heel lang met een goedkoop stuur speelt snap ik dat je uiteindelijk wel wint upgraden naar een duurdere.
Verder ben ik wel redelijk snel tevreden dus als het stuur force feedback heeft en gewoon fijn in de hand ligt, goed werkt etc.

[...]

Ik speel ook al een tijdje F1 2016, nu zo'n 150u inzitten en dat speelde ik tot dusver ook altijd met controller, werkt opzich wel prima en ik ga er ook wel snel mee maar de ervaring mis je wel natuurlijk.
Ik heb zowel met de T150 als de T300 gereden en de FFB van de T300 is zoveel beter dan de T150. Bij de T150 had ik ook qua geluid het gevoel alsof het elk moment stuk kon gaan. (beetje schurend/ratelend).

(Mijn T300RS heb ik in februari voor 240,- nieuw kunnen kopen bij Plattetv.nl, voor het stuur echt geweldig. Pedalen inmiddels vervangen 8), vanmiddag het F1 stuur van thrustmaster ophalen :D )

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-10 13:46
@ Jiltjes
lijkt mij een leuke combo

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:11

K-Jay

Klaas Jan

promise2die4 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 07:03:
[...]

Thrustmaster pedalen hebben idd een veer... fanatec pedalen werken met loadcellls...

En als je beetje handig ben kan je beter de loadcellen van aliexpress halen en zelf monteren... of gewoon ff wachten en sparen en fanatec v3 of elite halen.. want 142 voor een cell is way to much money...
Ik heb onlangs zelf een load cell mod gebouwd voor mijn t3pa-pedaalset. Momenteel in testfase.
load cell mod
Vergis je niet over de prijs, met alle onderdelen en uitzoekwerk ben je al snel heel wat euro's verder.
Bovendien is mijn mod zo gebouwd dat je de pedaalset zelf niet hoeft aan te passen. Je schroeft hem er eenvoudig op en af. Garantie komt dus niet in gevaar. Ik zal er binnenkort wel even een blog over schrijven.
Het remt en rijdt in elk geval fantastisch :9

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Jiltjes schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 23:36:
[...]

Klinkt goed, ik heb wat gemist dus!!

Spa staat er weer op. Dinsdag de race.

Daarna een zomer stop.
Uiteraard zal de server wel aanstaan.

Voorkeur voor iets?

Lijkt me leuk om Porsche Cup car, geen abs in standaard setup op Brandshatch neer te zetten.
Daarna iedere week weer een ander circuit. Leuk?
Wat misschien ook wel een leuk idee is om bijvoorbeeld een BMW cup of Ferrari cup te doen met elke week een ander type auto van het bepaalde merk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV
bsty schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:37:
[...]

Wat misschien ook wel een leuk idee is om bijvoorbeeld een BMW cup of Ferrari cup te doen met elke week een ander type auto van het bepaalde merk.
Vind ik ook leuk idee, er zijn standaard in assetto een hoop "cup" autos, uit mijn hoofd:
- Abarth (waar we al mee rijden)
- Audi tt
- audi tt vln
- porsche cup
- lambo super trofeo
- bmw m235i
- mazda mx5 cup
- enzovoorts

Edit: wil ik opzich ook wel organiseren als er animo voor is ;)

[ Voor 6% gewijzigd door JohnnyV op 07-07-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel22
RKD schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 08:59:
[...]

Ik heb zowel met de T150 als de T300 gereden en de FFB van de T300 is zoveel beter dan de T150. Bij de T150 had ik ook qua geluid het gevoel alsof het elk moment stuk kon gaan. (beetje schurend/ratelend).

(Mijn T300RS heb ik in februari voor 240,- nieuw kunnen kopen bij Plattetv.nl, voor het stuur echt geweldig. Pedalen inmiddels vervangen 8), vanmiddag het F1 stuur van thrustmaster ophalen :D )
Zijn de standaard pedalen van de t300 rs echt zo slecht dan?

Als ik bereid ben rond de 250 euro uit te geven voor een race wheel, kan ik dan beter voor de G29 gaan of voor de T300 RS?
Zijn er mensen die ervaring hebben met beide?
Ik heb al wel wat video's gezien die beide wheels met elkaar vergelijkt maar veel verschil is er volgensmij niet maar misschien is er iemand die echt een betere aan kan wijzen?

Ik werd een beetje misleid door de pricewatch omdat daar stond dat de T300 244eur was maar dat is bij amazon.de, de goedkoopste in nederland is zo'n 280 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
K-Jay schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:32:
[...]

Ik heb onlangs zelf een load cell mod gebouwd voor mijn t3pa-pedaalset. Momenteel in testfase.
[afbeelding]
Vergis je niet over de prijs, met alle onderdelen en uitzoekwerk ben je al snel heel wat euro's verder.
Bovendien is mijn mod zo gebouwd dat je de pedaalset zelf niet hoeft aan te passen. Je schroeft hem er eenvoudig op en af. Garantie komt dus niet in gevaar. Ik zal er binnenkort wel even een blog over schrijven.
Het remt en rijdt in elk geval fantastisch :9
.

Uitzoek werk is toch gratis lijkt mij 😆😂

Maar ik begrijp wat je bedoelt... en heb zelf alles ooit uitgezocht en gekeken wat de prijs
En dienis veel goedkoper dan 142 euro...

Maar ben benieuwd naar je blog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD

RKD

Wessel22 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:38:
[...]

Zijn de standaard pedalen van de t300 rs echt zo slecht dan?

Als ik bereid ben rond de 250 euro uit te geven voor een race wheel, kan ik dan beter voor de G29 gaan of voor de T300 RS?
Zijn er mensen die ervaring hebben met beide?
Ik heb al wel wat video's gezien die beide wheels met elkaar vergelijkt maar veel verschil is er volgensmij niet maar misschien is er iemand die echt een betere aan kan wijzen?

Ik werd een beetje misleid door de pricewatch omdat daar stond dat de T300 244eur was maar dat is bij amazon.de, de goedkoopste in nederland is zo'n 280 euro
Ik heb zelf een G27 gehad, en vind de T300 beter, maar ik weet niet hoe de G29 zich verhoud tot de T300. De pedalen kan je prima mee starten, op termijn kan je altijd upgraden. Er zijn ook wel wat tips te vinden om de remkracht te verhogen van de standaard T300 pedalen.

Ps als je 250 euro hebt en je hebt geen bezwaar tegen 2e hands : V&A aangeboden: Thrustmaster T500 RS Zwart (niet van mij!)

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

johnnyverhoeff schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:51:
[...]

Vind ik ook leuk idee, er zijn standaard in assetto een hoop "cup" autos, uit mijn hoofd:
- Abarth (waar we al mee rijden)
- Audi tt
- audi tt vln
- porsche cup
- lambo super trofeo
- bmw m235i
- mazda mx5 cup
- enzovoorts

Edit: wil ik opzich ook wel organiseren als er animo voor is ;)
Allemaal leuk mannen!
We noemen het niet voor niets community racing. Jullie bepalen!!
Dus iedere week een andere cup, geen probleem!

Klinkt ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
kan iemand mij uitleggen hoe ik de player names laat zien in een mulitplayer race (met oculus)
Vind nergens die setting terug en ik zou graag weten wie me zoals voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20:20
Bendalf schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:08:
kan iemand mij uitleggen hoe ik de player names laat zien in een mulitplayer race (met oculus)
Vind nergens die setting terug en ik zou graag weten wie me zoals voorbij komt.
Die shortcut is normaliter Ctrl+L . Geen idee of dat met vr anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

RKD schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 12:19:
[...]

Ik heb zelf een G27 gehad, en vind de T300 beter, maar ik weet niet hoe de G29 zich verhoud tot de T300. De pedalen kan je prima mee starten, op termijn kan je altijd upgraden. Er zijn ook wel wat tips te vinden om de remkracht te verhogen van de standaard T300 pedalen.

Ps als je 250 euro hebt en je hebt geen bezwaar tegen 2e hands : V&A aangeboden: Thrustmaster T500 RS Zwart (niet van mij!)
Dat lijkt me een erg goede prijs. PS de pedalen die daar bij zitten zijn ook prima om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
FightingAce schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:10:
[...]

Die shortcut is normaliter Ctrl+L . Geen idee of dat met vr anders is.
die heb ik gevonden maar doet niets...
Pagina: 1 ... 45 ... 129 Laatste