Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 11:55
Net de csl wheelbase, p1 wheel en de csl pedal (met loadcell) besteld..
En meteen even mij bureau gemeten 8)7

Ik bekijk nu de rseat maar zijn er betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dissidend
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:59
Beter? Vast wel;-)

Maar van een Rseat ga je geen spijt krijgen, mooie en goed zittende maar vooral stevige stoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33

CoronelHimself

Division Brabant

Bendalf schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:27:

Ik zou zeggen, probeer dit topic eens.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Bendalf schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:27:

Er zijn zat alternatieve maar daar betaal je ook voor... geloof me die rseat rs1 of n1 zijn hun geld meer dan waard...en veeeel beter heb je in die prijs klasse niet.. ze zijn stabiel zien er goed uit en kun je jaaaaren lang nig gebruiken.. echt hun geld waard dus...

Zeg er wel bij.. bestel alleen die base en kies zelf een andere stoel want ook al zit die stoel goed.. het schuimrubber zakt best ver in en na een ander half uurtje heb je wel beetje pijn aan de bips 😂😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Leuk potje jongens! Gaat zeker een wekelijkse bezigheid voor mij worden :) . Ga wel wat oefenen deze keer want wat een rot circuit 😂

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Zo wat een gevecht daarnet in de 500.

Ik had een redelijk startlocatie getrained. Maar net voor de start wilde ik nog snel wat drinken pakken. En toen besefte ik ineens dat ik crewchief nog niet had aanstaan, wat ik toch wel zwaar prefereer boven helicorsa, dus snel opgestart. Zie ik ineens dat mijn stuur nog in een aparte stand staat. Dus eerst uiteraard de verkeerde kant opdraaien en toen was de start. Oh ja sh#t versnelling. :X

Dus lag meteen bijna achteraan en had veel moeite om door het peloton (6 a 7 man) voor mij heen te komen. Ik weet niet hoeveel inhaalacties ik gepleegd heb of gecounterd. Of anderen heb zien wagen. Maar waarschijnlijk meer dan in 3 seizoenen F1 (inclusief DRS). Sommige mensen leken niet te weten dat dit een race was in plaats van een driftcompetitie. >:) Vooral in de bocht na wat de engelsen een backstraight noemen kon ik elke keer vele meters goed maken. Tip voor de volgende keer rem niet te veel terwijl je stuurt, laat op tijd de rem los of speel eens wat met de rembalans, dit laatste kan gewoon tijdens de race.

Na 22 minuten maakten de 2 voor mij het erg bont met elkaar in de laatste bocht en toen kon ik eindelijk op kop van het ondertussen wat uitgedunde peloton (4 man) komen, waarna ik meteen wat afstand kon nemen en op het laatst liep ik nog hard (1s per ronde) in op Jay maar de finish was net 2 ronde te vroeg.

Was een erg leuke en zware race. Het wagentje ligt ondanks dat hij wat last heeft van lift off oversteer goed op de weg en kan makkelijk wat tikjes hebben zonder dat je meteen rond gaat.
jayyzz schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:10:
Leuk potje jongens! Gaat zeker een wekelijkse bezigheid voor mij worden :) . Ga wel wat oefenen deze keer want wat een rot circuit 😂
Het was inderdaad een lastige baan, maar met deze wagen mag dat ook. Hoe smaller hoe beter. Kun je je voorstellen om deze baan met een Exos 125 S1 te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door CoronelHimself op 12-06-2017 21:25 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
CoronelHimself schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:23:
Zo wat een gevecht daarnet in de 500.

Ik had een redelijk startlocatie getrained. Maar net voor de start wilde ik nog snel wat drinken pakken. En toen besefte ik ineens dat ik crewchief nog niet had aanstaan, wat ik toch wel zwaar prefereer boven helicorsa, dus snel opgestart. Zie ik ineens dat mijn stuur nog in een aparte stand staat. Dus eerst uiteraard de verkeerde kant opdraaien en toen was de start. Oh ja sh#t versnelling. :X

Dus lag meteen bijna achteraan en had veel moeite om door het peloton (6 a 7 man) voor mij heen te komen. Ik weet niet hoeveel inhaalacties ik gepleegd heb of gecounterd. Of anderen heb zien wagen. Maar waarschijnlijk meer dan in 3 seizoenen F1 (inclusief DRS). Sommige mensen leken niet te weten dat dit een race was in plaats van een driftcompetitie. >:) Vooral in de bocht na wat de engelsen een backstraight noemen kon ik elke keer vele meters goed maken. Tip voor de volgende keer rem niet te veel terwijl je stuurt, laat op tijd de rem los of speel eens wat met de rembalans, dit laatste kan gewoon tijdens de race.

Na 22 minuten maakten de 2 voor mij het erg bont met elkaar in de laatste bocht en toen kon ik eindelijk op kop van het ondertussen wat uitgedunde peloton (4 man) komen, waarna ik meteen wat afstand kon nemen en op het laatst liep ik nog hard (1s per ronde) in op Jay maar de finish was net 2 ronde te vroeg.

Was een erg leuke en zware race. Het wagentje ligt ondanks dat hij wat last heeft van lift off oversteer goed op de weg en kan makkelijk wat tikjes hebben zonder dat je meteen rond gaat.

[...]

Het was inderdaad een lastige baan, maar met deze wagen mag dat ook. Hoe smaller hoe beter. Kun je je voorstellen om deze baan met een Exos 125 S1 te doen.
Dus jij zat op mn hielen! Ik voelde je hete adem in mn nek en ging alleen maar meer fouten maken, veel van de baan af en al. Was me toch even spannend ;)

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg leuke ervaring om (voor de eerste keer) mee te doen. Ik had een matige start dus had gelijk Jur al bij mij aan de buitenkant zitten, dat werd een geshift van plaatsen maar na een paar ronden begon ik lichtelijk weg te rijden bij Jur (later kwam hij wel weer terug). Helaas net iets te gretig om plek 1 te pakken, gaf een klein tikje en van schrik stuurde ik terug de kerbs op en had vervolgens gelijk Jur in mijn nek die mij vervolgens voorbij ging. In de tweede bocht toch weer de 2de plek terug weten te krijgen, met nog 2 ronden te gaan. Die 2 ronden reden we ongeveer hetzelfde tempo en gebeurde er dus niet veel.

Al met al, een spannende (iets te spannende op het einde!) race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurrr90
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-08 12:48

Jurrr90

Capt_Buttons

Verwijderd schreef op maandag 12 juni 2017 @ 21:29:
Erg leuke ervaring om (voor de eerste keer) mee te doen. Ik had een matige start dus had gelijk Jur al bij mij aan de buitenkant zitten, dat werd een geshift van plaatsen maar na een paar ronden begon ik lichtelijk weg te rijden bij Jur (later kwam hij wel weer terug). Helaas net iets te gretig om plek 1 te pakken, gaf een klein tikje en van schrik stuurde ik terug de kerbs op en had vervolgens gelijk Jur in mijn nek die mij vervolgens voorbij ging. In de tweede bocht toch weer de 2de plek terug weten te krijgen, met nog 2 ronden te gaan. Die 2 ronden reden we ongeveer hetzelfde tempo en gebeurde er dus niet veel.

Al met al, een spannende (iets te spannende op het einde!) race.
Was een mooie idd! Ik hoopte eigenlijk dat jij en Jos het wat langer met elkaar aan de stok gingen hebben zodat ik misschien naar p1 zou kunnen ;). Waren met zijn 3e qua tempo erg aan elkaar gewaagd. Maar een gat van 1,5 seconde rij je in deze auto niet zomaar dicht, een foutje kost je meestal maar 0.2 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-02-2021

bsty

Bart J

Waar kan ik ergens informatie vinden over de aankomende race met de Exos op Barcelona? Hoeveel laps of hoe lang zal de race zijn? En er was geen verplichte pitstop of bandenwissel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Ik heb ook heerlijk genoten gisteren tot dat ik me cilindertje sloopte. deze competitie ga ik over slaan, ik vond de gt3 al niet geweldig, maar na een paar rondjes in dit wrak waardeer ik de gt3 een heel stuk meer.
Ik ga me focussen op de Lotus.
bsty schreef op maandag 12 juni 2017 @ 23:37:
Waar kan ik ergens informatie vinden over de aankomende race met de Exos op Barcelona? Hoeveel laps of hoe lang zal de race zijn? En er was geen verplichte pitstop of bandenwissel toch?
http://www.assetto-corsa.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

bazzard schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 07:39:
Ik heb ook heerlijk genoten gisteren tot dat ik me cilindertje sloopte. deze competitie ga ik over slaan, ik vond de gt3 al niet geweldig, maar na een paar rondjes in dit wrak waardeer ik de gt3 een heel stuk meer.
Ik ga me focussen op de Lotus.

[...]

http://www.assetto-corsa.nl/
Op de site staat alleen de data van de events..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Wordt aan gewerkt jongens

https://twitch.tv/madmikeplays

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes
  • Laatst online: 06-12-2024

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Vanavond een paar rondjes over Zandvoort met de TT CUP.
Ik draai een prive server, zonder MR, WW GTHQ en 18 deelnemers max. Weer er dus op tijd bij!!

Zandvoort (NL) - 13 juni 2017

Ingredienten:
- qualy: 15 minuten
- race 2 x 25 min
- stock setup - Brake Balance en Brandstof wel instelbaar
- 2de race omgekeerde startopstelling

Tijden:
Lounge open: 19.30 uur
Kwalificatie: 20.15 uur
Race 1: 20.30 uur
Race 2: 20.55 uur

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
Jiltjes schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 17:39:
Ik draai een prive server, zonder MR, WW GTHQ en 18 deelnemers max. Weer er dus op tijd bij!!

Ingredienten:
- race 2 x 25 min

Tijden:
Is het al te laat voor me om te joinen of niet :) ?
Kan de server ook niet vinden, hoe join ik de room?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
@jayyzz zoeken op GTHQ. Wel ook servers met wachtwoord aanzetten in de zoekfilter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
bobopalmtree schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:44:
@jayyzz zoeken op GTHQ. Wel ook servers met wachtwoord aanzetten in de zoekfilter.
Wat is GTHQ? Ik heb in het normale "online" gedeelte van AC de wachtwoorden al wel aangezet.

Edit: Heb ook geprobeerd op servers te zoeken met GTHQ, vind niets (als je dat bedoelde)

[ Voor 13% gewijzigd door jayyzz op 13-06-2017 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
jayyzz schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:46:
[...]

Wat is GTHQ? Ik heb in het normale "online" gedeelte van AC de wachtwoorden al wel aangezet.

Edit: Heb ook geprobeerd op servers te zoeken met GTHQ, vind niets (als je dat bedoelde)
GTHQ.nl organiseert de race, dus kan je in AC de server makkelijk vinden door te zoeken op GTHQ. :)
Maar het is een server met wachtwoord dus moet je die wel zichtbaar maken in AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
bobopalmtree schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 19:53:
[...]

GTHQ.nl organiseert de race, dus kan je in AC de server makkelijk vinden door te zoeken op GTHQ. :)
Maar het is een server met wachtwoord dus moet je die wel zichtbaar maken in AC.
Apart, ik zoek op GTHQ , heb wachtwoorden aan, lege en volle server, met en zonder boeking, alles erop en eraan, en nog vind ik m niet :/

EDIT:
Nevermind, al het probleem gevonden. Audi TT instalatie is niet goed gegaan en daardoor vond hij de server niet, sinds ik de "DLC" niet had

EDIT 2:

Opnieuw geprobeerd maar herkent m niet, terwijl hij wel in mijn auto selectie scherm staat? Kan iemand mij een downloadlink geven met het correcte model?

EDIT 3:
Oh, er is nieuwe officiele DLC.. Woooppsss

[ Voor 29% gewijzigd door jayyzz op 13-06-2017 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10

Ingredienten:
- race 2 x 25 min

Tijden:
chips .. vergeten :/ .. zat een defecte server disk aan te melden op HPE website

kwam ook niet ideaal uit .. morgen vroeg op, retourtje naar Eindhoven, 446km sturen ..
nog e.e.a. voorbereiden .. nog even uurtje Nordschleife 24h kijken .. ben er bijna door! :P

wel jammer .. because Zandvoort :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-06-2017 20:45 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Sorry guys, Race 02 had een massive incident aan het einde van ronde 1. Hier gingen zeker 5 auto's er vanaf met onherstelbare schade (ik ook). Ik maakte de inschatting dat een restart nodig was, maar achteraf niet helemaal eerlijk tegenover de rest. Tevens pakte dit verkeerd uit, omdat er opeens geen reverse starting grid meer was.

Excuus!!

Race 2 na de herstart had ik ook behoorlijk concentratie verlies, dus uiteindelijk uitgestapt.

i5 4590 | 16GB | GTX960 | Win10 | T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Ingredienten:
- race 2 x 25 min

Tijden:
Bedankt voor het organiseren. Maar nadat ik de eerste race zelf verkloot door schade te rijden aan mij ophanging en daardoor naar de pits moest waardoor mijn race echt helemaal kansloos was geworden voor een top 10 plaats. De race maar netjes afgewacht en mijn kansen gegooid op de tweede race met een reverse grid. En met een goede start en redelijke rondes een 3 seconde voorsprong op de tweede en dan RESTART. :( En daarbij ook nog eens dat ik vervolgens achteraan moest starten i.p.v. pole. Toen maar gequit. Effe geen zin meer.

Wat ik op de chat voorbij zag komen is dat er een paar af waren gevlogen door iemand anders. Naar mijn idee shit happens. Ik kan me voorstellen dat het klote is maar dat is nou eenmaal racen. En in het achterveld,waar ik meestal ook rij, heb je daar een grotere kans op omdat daar nou eenmaal de mindere goden rijden dus met inhalen is het extra opletten. Maar helaas dus een race restart en geen reverse grid meer. Uiteraard is het aan degene die de race organiseren om daar voor te kiezen, maar voor mij voldoende reden om te stoppen.

1 voordeel vandaag wel. Ten opzichte van de Abarth race van gisteren is mijn game nu niet meer is vastgelopen. Het lijkt er op dat wat ik heb gedaan heeft geholpen. Nu maar hopen dat het zo blijft.

EDIT
Zie nu ook de net geplaatste reactie van @Jiltjes .
Kan gebeuren, maar ik was er daardoor effe helemaal klaar mee. Zo'n beslissing is niet altijd makkelijk omdat je het nooit voor iedereen goed kunt doen.

[ Voor 5% gewijzigd door _A3 op 13-06-2017 21:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Snap de frustraties van de mensen die er geen baat bij hadden! De restart kwam voor mij persoonlijk goed uit, want ik was ook total loss...In het begin van race 2 reed ik ook niet echt met plezier, doordat er mensen gingen leaven door de restart. Ik vind dat er voortaan geen restarts meer moeten plaatsvinden, want ik denk dat je sommige er eerder pijn mee doet dan dat ze er voordeel bij hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door bsty op 13-06-2017 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

_A3 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:20:
[...]

Bedankt voor het organiseren. Maar nadat ik de eerste race zelf verkloot door schade te rijden aan mij ophanging en daardoor naar de pits moest waardoor mijn race echt helemaal kansloos was geworden voor een top 10 plaats. De race maar netjes afgewacht en mijn kansen gegooid op de tweede race met een reverse grid. En met een goede start en redelijke rondes een 3 seconde voorsprong op de tweede en dan RESTART. :( En daarbij ook nog eens dat ik vervolgens achteraan moest starten i.p.v. pole. Toen maar gequit. Effe geen zin meer.

Wat ik op de chat voorbij zag komen is dat er een paar af waren gevlogen door iemand anders. Naar mijn idee shit happens. Ik kan me voorstellen dat het klote is maar dat is nou eenmaal racen. En in het achterveld,waar ik meestal ook rij, heb je daar een grotere kans op omdat daar nou eenmaal de mindere goden rijden dus met inhalen is het extra opletten. Maar helaas dus een race restart en geen reverse grid meer. Uiteraard is het aan degene die de race organiseren om daar voor te kiezen, maar voor mij voldoende reden om te stoppen.

1 voordeel vandaag wel. Ten opzichte van de Abarth race van gisteren is mijn game nu niet meer is vastgelopen. Het lijkt er op dat wat ik heb gedaan heeft geholpen. Nu maar hopen dat het zo blijft.

EDIT
Zie nu ook de net geplaatste reactie van @Jiltjes .
Kan gebeuren, maar ik was er daardoor effe helemaal klaar mee. Zo'n beslissing is niet altijd makkelijk omdat je het nooit voor iedereen goed kunt doen.
Ja tweede race was mijn inziens niet nodig om te herstarten. Maar hier kan de serverbeheerder natuurlijk ook van leren. En @Jiltjes heeft zijn misschien wat overhaastte beslissing al betreurd. Dus wat mij betreft gewoon zand erover. Ik heb helaas niet de replay van het incident aangezien ik mijn instelling op 26mb had staan. Zijn er nog negatieve effecten te verwachten als ik dit hoger zet?

Het incident zelf was een typisch harmonica ongeluk. De nummer 1 en 2 van de groep maakte allebei een fout in de één-na-laatste bocht waarbij ze veel snelheid verliezen. Nummer 3 probeert bij het opkomen van het rechte stuk buitenom te gaan. En nummer 4 (ik dus) spot een gat aan de binnenkant waar je zelfs een olietanker tussen kan stoppen, dit gecombineerd met het grote snelheidsverschil. Ik schat 20 a 25 km/h. Duik ik natuurlijk meteen dat gat in, maar net als ik er naast ben schuift 1 van de 2 voorste ineens naar rechts, waar ik natuurlijk al zit. En dit leid tot het uitschakelen van een aantal mensen.

Maar zoals gezegd ik heb geen replay, dus dit is allemaal uit het geheugen. Voor de rest werd er vrij netjes gereden, kreeg nog wel een goede beuk in de bocht naar beneden, maar dit ding ligt zo strak op de weg dat me dat alleen wat snelheid kostte. Was zeker tevreden met de snelheid van mezelf in de race, zelfs bijna één seconde sneller als tijdens de quali.

Race 1 zat in lange tijd op Rene te jagen en net toen ik er bij was en aan het kijken was waar ik in kon halen werd Rene ontvoerd door aliens. Tenminste hij was ineens verdwenen. -O-
bsty schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:47:
Snap de frustraties van de mensen die er geen baat bij hadden! De restart kwam voor mij persoonlijk goed uit, want ik was ook total loss...In het begin van race 2 reed ik ook niet echt met plezier, doordat er mensen gingen leaven door de restart. Ik vind dat er voortaan geen restarts meer moeten plaatsvinden, want ik denk dat je sommige er eerder pijn mee doet dan dat ze er voordeel bij hebben.
Je kunt ook een stemming doen natuurlijk. Alleen reageert daar lang niet iedereen op. Je hoeft dan alleen Y of N in te toetsen.

[ Voor 9% gewijzigd door CoronelHimself op 13-06-2017 21:52 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

True, een restart middels voting was een goede geweest!

Ik race al jaren online, host en organiseer al zeker 8 jaar races, maar leer nog steeds. Feedback is belangrijk! Samen maken we er wat moois van, maar dat gaat vaak wel met vallen en opstaan.

Race 01:

Race 02, met incident:

[ Voor 19% gewijzigd door Jiltjes op 13-06-2017 22:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobopalmtree
Wat mij betreft nooit restart doen, want er is altijd wel iemand de dupe van. Het is gewoon nooit eerlijk voor iedereen. Meest eerlijke is dan geen restart, shit happens, is ook zo irl.
Verder bedankt voor het organiseren jilt. :)

Mijn eerste race was vrij eenzaam. De tweede race lang dicht achter definitetmn gezeten, best spannend, tot ik er voorbij kon en hij wat terugviel. Was tich nog een leuke race.

Edit: je ging ook echt wel op zijn days of thunder's op dat ongeluk af zeg, @Jiltjes. Alleen raakte je er niet langs. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door bobopalmtree op 13-06-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Restart niet meegemaakt maar inderdaad nooit doen. Dat is gewoon dikke pech.

Helaas moest ik afhaken... Ik zat goed in de race en had nog veel P2P over... tot mijn windows zich bedacht en van 3 naar 1 scherm ging...... Einde race voor mij dus

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Nadat we de test race 1,5 week geleden verreden hebben is het aanstaande maandag tijd voor race 1 van het kampioenschap betreffende de EXOS!

Assetto-Corsa.nl - Lotus Exos 125 S1 Race

Afbeeldingslocatie: http://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2017/06/Tweakers-Sprint-Exos125s1_BARCELONA.jpg

Maandag 19-06-2017 - Barcelona GP

Event & Time schedule

19.30 | Practice
19.50 | Qualify
20.30 | Race

Geen inschrijving nodig.

en let op er is een skinpack nodig!! https://www.dropbox.com/s...sa-nl_Exos125-s1.rar?dl=0

Host Settings

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers Racing Community

• Server password: tweakers

Teamspeak

[ Voor 3% gewijzigd door phoentje op 15-06-2017 07:42 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Mooi mooi mooi! Nu nog maar hopen dat ik het ga redden, want er stond blijkbaar een etentje gepland.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

phoentje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:30:
Nadat we de test race 1,5 week geleden verreden hebben is het aanstaande maandag tijd voor race 1 van het kampioenschap betreffende de EXOS!

Event & Time schedule

19.30 | Practice
19.50 | Qualify
20.30 | Race

Geen inschrijving nodig.

en let op er is een skinpack nodig!! https://www.dropbox.com/s...sa-nl_Exos125-s1.rar?dl=0

Host Settings

Teamspeak

• Address: teamspeak.assetto-corsa.nl
  • Password: tweakers

En hoeveel ronden gaan we rijden?

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
CoronelHimself schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 07:40:
[...]

En hoeveel ronden gaan we rijden?
Zie alle event info @ http://www.assetto-corsa.nl/event/lotus-exos-125-s1-2/

(30 minuten dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
FIXED_SETUP = 0 , dus je mag eigen custom setup maken bij dit evenement?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Afbeeldingslocatie: http://gthq.nl/media/kunena/attachments/395/24lapsofLeMansLogo.jpg

Le Mans week bij GTHQ. Aanstaand weekend is het weer Le Mans 24 uur tijd. Speciaal daarvoor bij onze Community Based Racing de 24 ronden van Le Mans.

Dinsdag 20/7 de community race, maar in de tussentijd kan je de races al rijden!

Ingredienten:
- LMP1 auto's: Porsche 919 (65% restrictor), Audi R18 (10% restrictor), Toyota TS040
- Banden keuze en setup vrij
- Circuit, La Sarthe, mod:http://www.racedepartment...-24-hours-of-lemans.2482/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
jayyzz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:43:
FIXED_SETUP = 0 , dus je mag eigen custom setup maken bij dit evenement?
Klopt. Voor het Abarth kampioenschap rijden we met een stock setup. Met de EXOS niet. Daar is de keuze het gehele kampioenschap vrij.

Voor alle event dagen zie de website. Daar staan ze allemaal aangekondigd. Elke maandag avond vaste prik en dus om de week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04

-Sander-

///M Powerrrrrr

DutchDevil79 schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Ik zal het in beraad nemen. ;)
Hebben we vanavond nog wat op de planning? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
phoentje schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Klopt. Voor het Abarth kampioenschap rijden we met een stock setup. Met de EXOS niet. Daar is de keuze het gehele kampioenschap vrij.

Voor alle event dagen zie de website. Daar staan ze allemaal aangekondigd. Elke maandag avond vaste prik en dus om de week ;)
Iemand toevallig al een aangepaste "standaard" setup? Sinds ik nog echt groen ben in het spel is het handig voor me om in ieder geval een begin punt te hebben O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
Tip voor mensen die evt zelf geen setups willen of kunnen maken. Download Thesetupmarket als addon voor AC. Activeer hem en dan komt hij in de balk rechts ingame . Je kan dan setups downloaden voor de track auto combi waar je dan momenteel mee rijdt.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
Jeff[NL] schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:00:
Tip voor mensen die evt zelf geen setups willen of kunnen maken. Download Thesetupmarket als addon voor AC. Activeer hem en dan komt hij in de balk rechts ingame . Je kan dan setups downloaden voor de track auto combi waar je dan momenteel mee rijdt.
Oh, super handig! Thanks voor de tip :) . Heb ondertussen zelf wat in elkaar gegooit, en heb laptimes van ~1.31 . Nog maar ff knutselen en vooral oefenen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43
-Sander- schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 17:56:
[...]

Hebben we vanavond nog wat op de planning? O-)
Sorry vanavond was er een race met de BMW M235i kampioenschap op Zandvoort waar ik aan mee doen. Uurtje knorren pfff, zweet nog. Wel mooie 5de plek gehaald.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRM2D4
@Jeff[NL] @jayyzz

Let wel op heren dat op die setupmarket veel oude setups staan. Vele hebben oude banden model of verkeerde rijhoogte ect ect...

En daarbij zijn setups persoonlijk.. ik bijvoorbeeld houdt van een lage auto en veel remkracht op de voorbanden andere willen net anders om.. houdt dus in dat elke setup anders rijd en je de auto minder snel onder de knie krijgt en weet hoe je moet reageren als er wat gebeurd....

Beste is gewoon zelf stapje voor stapje dingen proberen.. als je niet weet wat wat is zet dan 1 ding op max ga rijden en zet het dan uit en ga dan rijden en merk het verschil..

En qua versnellingen rij gewoon een test op de baan en let op je max en pas daar je final gear op aan.. want je kan hem wel op 340km zetten maar als je maar 230km max op de baan haalt heeft die 340 niet veel nut..

Kom je er niet uit... vraag het op teamspeak of iets..

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-12-2023
^^ Ja inderdaad wel even op versie letten van de setup ! Ik zelf pak er soms een om uit te proberen. Uiteindelijk pas ik hem dan wat aan. Het kan handig zijn voor mensen met minder kennis of weinig tijd maar voorkeur gaat uiteraard altijd naar eigen setup.

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
Thanks voor de tips. Ik heb mn tijd rond de 1.29.5 , en ik denk dat ik het voor mijzelf (met mijn beroerde rijskills) iig niet veel beter kan gaan krijgen. Is volgens mij best wel een prima tijd? Wat lappen jullie ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Ik zit op de 1.26.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

Je kunt iedereen zijn tijden zien op: http://www.assetto-corsa.nl/community-live-stats/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
Pff, ben ik nou zo slecht haha. Waaaaaat iemand met een 1.23... En ik was helemaal trots op mn 1.29.5 haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _A3

_A3

jayyzz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 21:12:
[...]

Oh, super handig! Thanks voor de tip :) . Heb ondertussen zelf wat in elkaar gegooit, en heb laptimes van ~1.31 . Nog maar ff knutselen en vooral oefenen :)
Wat ik vooral geleerd heb is voordat je aan een setup begint je eerst voor jezelf tegen de max aan zit van de setup die je op dat moment gebruikt. En je zult je verbazen dat je door alleen maar rondes te rijden onopvallend er op veel plaatsen nog genoeg winst te halen is.

Zo vermoedt ik ook dat van de +/- 6 seconde dat je langzamer bent dan de snelste er 4,5 tot 5 seconde van in het rijden zit en niet in de setup. Maar richt je niet blind op die toptijden want er zijn er hier een aantal verdomd snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

_A3 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:13:
[...]

Wat ik vooral geleerd heb is voordat je aan een setup begint je eerst voor jezelf tegen de max aan zit van de setup die je op dat moment gebruikt. En je zult je verbazen dat je door alleen maar rondes te rijden onopvallend er op veel plaatsen nog genoeg winst te halen is.

Zo vermoedt ik ook dat van de +/- 6 seconde dat je langzamer bent dan de snelste er 4,5 tot 5 seconde van in het rijden zit en niet in de setup. Maar richt je niet blind op die toptijden want er zijn er hier een aantal verdomd snel.
Helemaal waar! Er zijn inderdaad meer factoren die meespelen met een snellere rondetijd. Zoals bijvoorbeeld ook baankennis.
Hoe meer rondes je rijd hoe vertrouwder je met de auto wordt. En zoals al eerder gezegd is, een setup is heel erg persoonlijk. Uiteindelijk zou ik me niet al teveel blind staren op je snelste tijd en wat andere doen, maar meer proberen constantere rondjes te rijden (pace). Succes en tot maandag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
Precies gewoon knallen en rondes rijden baan kennis op doen en dan pas beetje met de versnellingen rommelen en dan pas de rest of zo nu en dan ff advies vragen is beste wat je kan doen ipv een setup downloaden 😊

En nee had geen zin in komma's en punten 😂😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Afbeeldingslocatie: https://i97.servimg.com/u/f97/15/66/24/88/ac_leg11.png
Afbeeldingslocatie: https://i97.servimg.com/u/f97/15/66/24/88/capri-10.jpg

Smallblock Hero and Bazza proudly present the historic revival of classic GT racing for Assetto Corsa

The Assetto Legends mod is a modulair platform, containing sports- and touring cars from different era and class from the 60 's and 70's. The first pack contains GT cars mostly from the 70's.

Although every car has completely different handling, balance and character, the power to weight ratio’s is pretty equal, resulting in close laptimes and –racing.

For the love of classic racing, may the downforce be with you!
Bazza (physics) and Small Block Hero (models, textures)

Hope to race you online soon!

AC Legends GT Classics v1.14.3 (2017-06) Released!
Download: Download AC Legends GT Classics v1.14.3

Credits to:
- SmallBlock Hero (models)
- dr. Doomslab (rescaling models)
- Jari Leppänen‎ (rescaling models)
- Goran Martensson (rescaling models)
- Ned (skins)
- F1 Classic forum
- RD forum (ks RSR skins)

Note: You need the Porsche DLC 1 to install the Porsche RSR (see instructions below)

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/19025210.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/screen30.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/screen23.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/screen28.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/screen24.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/screen27.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/screen26.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/showro12.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/showro11.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe25.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe20.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe21.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe23.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe22.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe19.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i58.servimg.com/u/f58/15/66/24/88/previe24.jpg

Note: The Porsche RSR works only if you have purchased and installed the official Porsche DLC pack 1: http://store.steampowered.com/app/526060/

Howto install Porsche 911 RSR:
1. Extract folders content and texture to your AC install: ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\
2. Goto \SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\ks_porsche_911_carrera_rsr
3. In this folder: Copy the following files:
-porsche_911_carrera_rsr.kn5
-porsche_911_carrera_rsr_b.kn5
-porsche_911_carrera_rsr_c.kn5
-porsche_911_carrera_rsr_d.kn5
4. Within \cars folder, goto \ac_legends_911rsr_74.
5. Paste kn5 files here!

Done!

Credits to the skinners on RD for their awesome job!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 01-11-2023

Kayeos72

~ Peter~

Ok, wat is de nieuwswaarde hier van?

Chaos is just stuff, which hasn't been sorted yet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
Kayeos72 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:16:
Ok, wat is de nieuwswaarde hier van?
Een keer wat anders dan die GT3 railracing meuk??

Complete update: physics, models, sounds, 10 verschillende wagens... :9~

[ Voor 69% gewijzigd door aph3x op 17-06-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

We hebben hier al mee gereden op de donderdagavondsessies, weken terug.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aph3x
Dat was een early bèta, dit is de full release met updated physics, models en sounds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayeos72

Kayeos72

~ Peter~

Alrighty Then, i stand corrected _/-\o_
Dan ga ik die maar es downloaden!

Ik love the old fashioned big Thundermachines, but nowadays, de GT3 klasse rules!

Komende dagen hoef je me niet te verwachten op de baan, bbq a gogo!

Succes ermee ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Kayeos72 op 18-06-2017 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yqoBrO7vy5E]

[ Voor 45% gewijzigd door aph3x op 18-06-2017 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Herinnering voor vanavond mensen! De EXOS cup gaat van start!!!
Zorg ervoor dat je ingame naam voldoet aan de eisen,

Voornaam + Achternaam of Voornaam + 1e letter achternaam
Dus bijv.: Rene Vos of Rene V
phoentje schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:30:

Event & Time schedule

19.30 | Practice
19.50 | Qualify
20.30 | Race

Geen inschrijving nodig.

Host Settings

Teamspeak

[ Voor 5% gewijzigd door phoentje op 19-06-2017 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

phoentje schreef op maandag 19 juni 2017 @ 07:08:
Herinnering voor vanavond mensen! De EXOS cup gaat van start!!!
Zorg ervoor dat je ingame naam voldoet aan de eisen,

Voornaam + Achternaam of Voornaam + 1e letter achternaam
Dus bijv.: Rene Vos of Rene V

[...]
...en zorg dat je de skinpack geïnstalleerd hebt 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-10 21:44
Van het weekend getraind in de EXOS maar ik kom bij lange na niet in de buurt van jullie rondetijden...
Als ik zo ga meerijden ben ik alleen maar bang dat ik iemand van jullie onbedoeld van de baan af rij.

Dus, begonnen aan de career mode en veel rondjes in de Fiat 500!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Leader98 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:22:
Van het weekend getraind in de EXOS maar ik kom bij lange na niet in de buurt van jullie rondetijden...
Als ik zo ga meerijden ben ik alleen maar bang dat ik iemand van jullie onbedoeld van de baan af rij.

Dus, begonnen aan de career mode en veel rondjes in de Fiat 500!
Welke tijden reed je dan, want de tijden hier nogal uiteen. Ik bedoel je hoeft niet meteen de snelste te zijn om mee te doen he!

[ Voor 7% gewijzigd door bsty op 19-06-2017 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-10 21:44
Mijn snelste rondes zaten net onder de 1:40.
Die rondetijden zijn ook niet waar ik me zorgen over maak, iemand onbedoeld raken wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-10 13:46
Zeg als iedereen afhaakt met lage ronde tijden rij ik heel saai alleen rond. ;w
dus kom op niet miepen >:)

gas op de lolly _/-\o_ _/-\o_

8) .

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Ik was niet erg onder de indruk van de early release. Deze een beetje beter?
Benaderd hij Kunos kwaliteit?

Moet zeggen dat er weinig goede auto mods zijn. De Ginetta, zeker de laatste versie is erg goed.
De tracks daarintegen zijn wel heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
JW van Wijngen schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:50:
Zeg als iedereen afhaakt met lage ronde tijden rij ik heel saai alleen rond. ;w
dus kom op niet miepen >:)

gas op de lolly _/-\o_ _/-\o_

8) .
Mee eens. Weet zeker dat ik niet ga winnen, maar het gaat om de lol! En daarbij leer je van de mensen die voor je rijden. Brake points, lijnen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:36

Hupske

AFCA

Mm weet nog niet of ik mee doe vanavond. De zolder is zelfs in de blazer niet aangenaam.
Maar het racen is zo leuk :( Dilemma!

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Jiltjes schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 14:09:
[afbeelding]

Le Mans week bij GTHQ. Aanstaand weekend is het weer Le Mans 24 uur tijd. Speciaal daarvoor bij onze Community Based Racing de 24 ronden van Le Mans.

Dinsdag 20/7 de community race, maar in de tussentijd kan je de races al rijden!

Ingredienten:
- LMP1 auto's: Porsche 919 (65% restrictor), Audi R18 (10% restrictor), Toyota TS040
- Banden keuze en setup vrij
- Circuit, La Sarthe, mod:http://www.racedepartment...-24-hours-of-lemans.2482/
Voor morgen avond, degene die het mooie weer de baas kunnen en lekker zichzelf in het zweet willen werken (over de werkelijkheid nabootsen gesproken...).

We hebben plek voor 30 man!
LMP1 baby!!

lounge opent 19.00 uur
qualificatie 19.45 uur
20.15 uur start de 24 ronden van Le Mans.
Iets meer dan 1,5 uur racen schat ik in.

Zin in?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Jiltjes schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:35:
[...]

Voor morgen avond, degene die het mooie weer de baas kunnen en lekker zichzelf in het zweet willen werken (over de werkelijkheid nabootsen gesproken...).

LMP1 baby!!

lounge opent 19.00 uur
qualificatie 19.45 uur

Zin in?!
Misschien, als er goede setups van de Toyota in omloop zijn? Zie dat er sinds kort wel een setup instaat nog niet getest. Maar ik ben wel meestal degene die loopt te zeuren dat de races te kort zijn.... Dus als er niks tegenzit dan moet het lukken. :)
Hupske schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:06:
Mm weet nog niet of ik mee doe vanavond. De zolder is zelfs in de blazer niet aangenaam.
Maar het racen is zo leuk :( Dilemma!
Gewoon racen, je mag na de race gaan douchen. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door CoronelHimself op 19-06-2017 19:43 ]

Steam - PTR83

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jayyzz
Zo de knetter, wat ging dat slecht voor mij. Hoeveelheid fouten die ik heb gemaakt zijn niet op 2 handen te tellen :( . om dan al niet te beginnen over de bandenslijtage waar ik geen rekening mee heb gehouden en dan nog eens voor de laatste 5 min zonder brandstof te zitten. Een en al drama. Volgende race gaat het hopelijk wat soepeler voor me haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:36

Hupske

AFCA

Jemig, wat was dit een slechte race. Het begin was nog wel goed, totdat ik bij het opkomen van het rechte stuk er vanaf gleed en vol in de muur kwam. Fijne is dan ook nog dat je een volledige ronde moet rijden voordat je de pits in kan :'(

Daarna ging het wel weer redelijk, maar had SS erop gezet en niet de softs, dus 8 minuten voor het einde moest ik weer de pits in voor nieuwe bandjes. Daarna was het een eenzame race en gleed ik zelfs nog een paar keer van de baan. Puur met concentratie te maken op dat moment wat ik volledig kwijt was.

Maar ik hem mij wel weer vermaakt ondanks dat het slecht ging. Ook eens leuk om blauwe vlaggen mee te maken en te kijken wanneer het handig is om opzij te gaan O-)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

jayyzz schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:09:
Zo de knetter, wat ging dat slecht voor mij. Hoeveelheid fouten die ik heb gemaakt zijn niet op 2 handen te tellen :( . om dan al niet te beginnen over de bandenslijtage waar ik geen rekening mee heb gehouden en dan nog eens voor de laatste 5 min zonder brandstof te zitten. Een en al drama. Volgende race gaat het hopelijk wat soepeler voor me haha.
Haha viel me wel op ja dat er weer een hoop op super soft reden, net als tijdens de oefenrace. Volgens mij hebben er een aantal wel gepit, maar ben benieuwd of er deze keer weer mensen zijn geweest die de race op supersoft hebben uitgereden. Reed zelf overigens op de medium en had uiteraard geen centje pijn. 8)

Het was voor mij doen een degelijke race, met alleen maar kleine foutjes. Al weet ik niet precies wat er mis ging tijdens mijn aanvaring met .... Ik wist dat je naast mij zat, was ook van plan om je voorbij te laten, maar op één of andere manier kwamen we toch tegen elkaar. Ik had het idee dat er genoeg ruimte was. Maar uiteindelijk toch 5e geworden.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
CoronelHimself schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Haha viel me wel op ja dat er weer een hoop op super soft reden, net als tijdens de oefenrace. Volgens mij hebben er een aantal wel gepit, maar ben benieuwd of er deze keer weer mensen zijn geweest die de race op supersoft hebben uitgereden. Reed zelf overigens op de medium en had uiteraard geen centje pijn. 8)

Het was voor mij doen een degelijke race, met alleen maar kleine foutjes. Al weet ik niet precies wat er mis ging tijdens mijn aanvaring met .... Ik wist dat je naast mij zat, was ook van plan om je voorbij te laten, maar op één of andere manier kwamen we toch tegen elkaar. Ik had het idee dat er genoeg ruimte was. Maar uiteindelijk toch 5e geworden.
Ik was nog wel zo slim om op softs te gaan, maar na10/15 minuten waren ze toch echt wel op haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DefiniteTmn
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 09:32
[...]

LMP1 baby!!

lounge opent 19.00 uur
qualificatie 19.45 uur

Zin in?!
Betekent dit dat de TT cup race niet doorgaat? Want dan doe ik misschien nog wel mee (of probeer ik het in ieder geval :P )

i7 6700K, GTX 1070, 16GB DDR4 | Fanatec CSL Elite Base + LC, Thrustmaster TH8A, Oculus Rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Ik kijk ff of ik t red morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

CoronelHimself schreef op maandag 19 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Ik reed twee stints op SS. 11-12 rondjes kon makkelijk met die band.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

Net even met Hanzi op Mills gereden met de 500 en ik vond het een hele leuke baan met die auto! Nu maar hopen dat de opkomst wat hoger is dan vorige week. Deze wil je niet missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuke race gehad. 30 minuten achter Ivo aangereden op derde plek :p Maar de potentie als 1 van ons twee een fout maakte was er wel.. moest consistent aanpoten.

Ik heb 2 stints op softs gereden. Om eerlijk te zijn vond ik het verschil met super soft niet groot.. in de race ook een 1.26.4 gereden, dat was maar 1 sec trager dan kwalificatie. En dat was toen met volle brandstof aan boord, want toch na 8 rondjes heb je duidelijk minder grip. Op den duur klapt in 1 ronde links voor en daarna links achter naar rood, maar je had nog verrassend hoeveelheid grip voor enkele ronden daarna.

Mills is trouwens best wel leuk baantje met de 500 idd. Sommige bochten kan je wel fijn inremmen, maar in algemeen is het nog best tricky (met name laatste bocht) om elke bocht in&uit te gaan zonder te veel gaan glijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

DefiniteTmn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 23:10:
[...]

Betekent dit dat de TT cup race niet doorgaat? Want dan doe ik misschien nog wel mee (of probeer ik het in ieder geval :P )
TT Cup schuift een weekje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Gisteren toch even goed balen, tijdens de quali mijn PB verbetert, altijd een mooi moment om te doen.
En zoals wel vaker een goede start (al zeg ik het zelf) maar helaas, zoals bijna altijd haal ik nooit de eerste rond zonder te spinnen.
Ik zat nog even te kijken, maar @mjmbult ik remde niet heel vroeg als je het mij vraagt.

Start is hier te zien vanaf (start vanaf 25:10) https://www.twitch.tv/videos/152967395.

Tijdens de pit stop welke ik nodig had om de boel weer recht te zetten koos ik niet alleen voor repair maar voor voor fuel, hiervoor ging ik met een volle tank en Super soft weer de baan op en moest ik nog een keer voor banden rond de helft van de race.

@phoentje heb ik misschien de link gemist voor de downloads van de circuits? kan ik alvast de baan verkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

bazzard schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:47:
Gisteren toch even goed balen, tijdens de quali mijn PB verbetert, altijd een mooi moment om te doen.
En zoals wel vaker een goede start (al zeg ik het zelf) maar helaas, zoals bijna altijd haal ik nooit de eerste rond zonder te spinnen.
Ik zat nog even te kijken, maar @mjmbult ik remde niet heel vroeg als je het mij vraagt.

Start is hier te zien vanaf (start vanaf 25:10) https://www.twitch.tv/videos/152967395.

Tijdens de pit stop welke ik nodig had om de boel weer recht te zetten koos ik niet alleen voor repair maar voor voor fuel, hiervoor ging ik met een volle tank en Super soft weer de baan op en moest ik nog een keer voor banden rond de helft van de race.

@phoentje heb ik misschien de link gemist voor de downloads van de circuits? kan ik alvast de baan verkennen.
Ik heb de laatste tijd wat internetproblemen helaas. Op mijn scherm werd ik er gruwelijk afgesneden, maar kon me al niet voorstellen dat er opzet in het spel was. Ik hoorde jurian gisteren ook al zeggen dat ik behoorlijk laggy op de baan zat. Erg jammer want keek wel echt uit naar deze race. Volgende keer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsty

bsty

Bart J

bazzard schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:47:

http://www.assetto-corsa....arth-500-assetto-corse-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

Ging mij even op de volgende lotus race op Sepang. die 500 geloof ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard

bazzard

Bas

mjmbult schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 09:09:
[...]

Ik heb de laatste tijd wat internetproblemen helaas. Op mijn scherm werd ik er gruwelijk afgesneden, maar kon me al niet voorstellen dat er opzet in het spel was. Ik hoorde jurian gisteren ook al zeggen dat ik behoorlijk laggy op de baan zat. Erg jammer want keek wel echt uit naar deze race. Volgende keer beter
NP Problem, bloeddruk is inmiddels weer gezakt.

Hoe bevalt het F1 stuur trouwens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchDevil79
Voor Sepang heb ik nog wel een versie die upgedate is met rijoppervlak naar Assetto standaards (apparte layer over de baan wat officiele banen ook hebben). Moet ik thuis even uploaden dan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:49:
Voor Sepang heb ik nog wel een versie die upgedate is met rijoppervlak naar Assetto standaards (apparte layer over de baan wat officiele banen ook hebben). Moet ik thuis even uploaden dan.
Oke, top. Moet m zelf nog even uploaden. Maar dan gebruik ik je link wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

bazzard schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 11:48:
[...]

NP Problem, bloeddruk is inmiddels weer gezakt.

Hoe bevalt het F1 stuur trouwens?
Super stuur, geeft een heel andere beleving. Het rubber van de handvaten ben ik nog niet helemaal zeker van maar ach...went wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PRM2D4
mjmbult schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:34:
[...]

Super stuur, geeft een heel andere beleving. Het rubber van de handvaten ben ik nog niet helemaal zeker van maar ach...went wel
Handschoenen kopen.. dat rubber van die stuurtjes kan best je handen verkloten.. ik heb de f1 stuur van thrustmaster en als je lange tijd rijd heb ik toch last er van.. heb er zelfs keer een flinke blaar door gekregen.. opzich niet heel erg, maar met handschoenen rijd het een stuk fijner..

Ik heb die van omp ks-4 gehaald zijn kart handschoenen maar niet die tot je ellebogen zitten zoals vele dat wel doen...

http://www.ebay.co.uk/bhp/omp-race-gloves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjmbult

mjmbult

Mike

promise2die4 schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 18:13:
[...]

Handschoenen kopen.. dat rubber van die stuurtjes kan best je handen verkloten.. ik heb de f1 stuur van thrustmaster en als je lange tijd rijd heb ik toch last er van.. heb er zelfs keer een flinke blaar door gekregen.. opzich niet heel erg, maar met handschoenen rijd het een stuk fijner..

Ik heb die van omp ks-4 gehaald zijn kart handschoenen maar niet die tot je ellebogen zitten zoals vele dat wel doen...

http://www.ebay.co.uk/bhp/omp-race-gloves
Thanks, heb ook nog setje mountainbiker handschoenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiltjes

Jiltjes

Boeh! Schrok je?

Hmm, server draait, maar heb een probleem met de restrictor. Heb nu dus op de server rack draaien, duys enkel 16 plaatsen. Hoop dat dit geen probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Helaas het was leuk zolang het duurde (5 meter). In de practise en qualy geen probleem, maar 5 meter na de start windowscrash. In dit geval zelfs heel mijn pc. Maar eens gaan uitzoeken waar dit nu door komt.
Begin het vermoeden te krijgen dat het gebeurt als mijn grafische kaart kort heel zwaar of lang wat zwaarder belast wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
[...]

LMP1 baby!!

lounge opent 19.00 uur
qualificatie 19.45 uur

Zin in?!
pfffffff .. dat was pittig :P zonder oefening in de Porsche en dan na 20 minuten qualy en dan 24 ronden race!

In het begin zelfs enige tijd 2e gelegen!! Kon het aardig volhouden totdat ze te dichtbij kwamen en toen wat tikjes hier en daar waardoor ik er naast ging en 7e kwam te liggen. Helaas toen 1x in de Porsche bochten met de zijkant in de muur waardoor mijn wielophanging RV er aan was .. dus met het stuur op 9 uur naar de pits gereden, maar hierdoor was mijn pitstopstrategie van 2 stops naar de haaien, want ik wist niet of mijn wielophanging gefixed werd, dus heb met ESC de pit (nogmaals) opgezocht waardoor je meteen 70 seconden aan de broek krijgt .. dus, en toen met te weinig peut de 2e helft in, dus zelfs nog een 3e keer moeten pitten in de 20ste ronde om tot het eind te geraken .. en toen juist weer veel teveel peut mee :o

Wel nog even lekker gevochten met Jan Willem!! erg nice!! d:)b
.. totdat JW achterste voren ging op de 1ste chicane in de Mulsanne straight ;w

Daarna eenzaam verder gereden totdat ik dus de 3e keer de pits in moest, waarbij ik gelapped werd door de nr 1 en ik bij het uitkomen de nr. 2 en 3 in de map vlak achter mij zag .. deze tot de finish bijna voor gebleven, maar op het allerlaatst toch besloten van het gas af te gaan .. helaas, door 3 man gelapped dus najah .. goed vermaakt en zelf weinig fouten gemaakt, en niet kansloos in de grindbak gebeukt dus dat ging wel lekker voor de verandering :)

GTHQ bedankt voor het hosten !!! _/-\o_
Graag nog eens, misschien dat met wat GT3 wagens ertussen :+

btw1 mijn kieën waren best wel stuk op het eind en mijn linker hand sliep :z :+

btw2 .. Le Mans was weer een thriller dit jaar !!
spoiler:
Toyota kansloos en de enige Porsche nipt de LMP2 van Jackie Chan ingehaald, anders voor het eerst een LMP2 als winnaar _O-
Zonde dat die Corvette in GT3 pro het niet meer hield in de laatste ronde en de Aston Martin er voorbij kwam .. die waren echt heel sterk. Ford viel wat tegen dit jaar. Kun je zien wat 1 jaar ontwikkeling doet.
En onze helden van 23ste startplek naar 14e overall :)F (uitslag)

[ Voor 12% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-06-2017 00:41 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Sepang gaat hem niet worden. De volgende Exos zal plaatsvinden op Donington. Sepang heeft helaas overal de mogelijkheid voor DRS :p

http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
https://www.dropbox.com/s...nagp_sepangv2_36.rar?dl=0

Huh volgens mij niet. Deze versie geprobeerd? Donnington is echt een listige baan met een F1. Veel te smal voor een leuke race lijkt me met die auto's.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
DutchDevil79 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 00:49:
https://www.dropbox.com/s...nagp_sepangv2_36.rar?dl=0

Huh volgens mij niet. Deze versie geprobeerd? Donnington is echt een listige baan met een F1. Veel te smal voor een leuke race lijkt me met die auto's.
OK ga ik een laatste poging vanavond doen thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
phoentje schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:22:
Sepang gaat hem niet worden. De volgende Exos zal plaatsvinden op Donington. Sepang heeft helaas overal de mogelijkheid voor DRS :p

http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/
Wacht, DRS? Zit dat op de Exos? Heb ik dat nou compleet gemist? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-10 14:54
jayyzz schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:37:
[...]

Wacht, DRS? Zit dat op de Exos? Heb ik dat nou compleet gemist? haha
Jep. Zelfde knop als KERS. Scheelt best wat seconden per rondje ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
FightingAce schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 13:45:
[...]

Jep. Zelfde knop als KERS. SCheelt best wat seconden per rondje ;) .
........ Jeemig, had ik dat maar eerder geweten haha. Vandaar dat iedereen zo snel op de rechte stukken ging hahahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
omg .. dat wist ik ook niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-10 13:46
goed op eens is de tijd van Bart in zicht _/-\o_ _/-\o_

:9~ :9~

not
O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Niet online
Dus je doet nu wel mee met ons? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayyzz
JW van Wijngen schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 14:56:
goed op eens is de tijd van Bart in zicht _/-\o_ _/-\o_

:9~ :9~

not
O-)
Ja, mochten we willen :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Nieuwe Ferrari DLC in de maak.

http://www.racedepartment...-open-then-closed.137301/

6 auto's zijn al bekend. Voor het 7e model kan iedereen stemmen.

Bekend zijn:
  • 1962 250 GTO
  • 1967 330 P/4
  • 1967 312/67
  • 1984 288 GTO
  • 2004 F2004
  • 2017 812 Superfast

[ Voor 44% gewijzigd door Dacide op 21-06-2017 15:15 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 129 Laatste