Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Mu.siQ schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 00:28:
[...]

Rondje of 10 gemaakt. Helaas lijkt mijn VR bril er definitief mee opgehouden te zijn dus moet het 'ouderwets' doen :( :(
De baan ken ik wel, al meermaals in verschillende spellen gespeeld maar in AC met deze auto is het wel weer flink oefenen. Ik weet niet of ik de tijd alleen nog heb om 50 rondes te gaan maken :'(
Die flauwe knik is met DTM auto's trouwens goed te maken, tenminste, ik hoefde niet stevig in te sturen en er leek mij wel (ruim) ruimte voor 2 auto's. Boven op de berg though, dat wordt wel een dingetje :9 De lijnen zijn het probleem nog niet zo, maar bergaf de boel stil zetten zonder blokkeren oid is wel een dingetje. Auto wordt ineens zo licht...Iemand nog tips om de auto bergaf wat stabieler te krijgen met aanremmen? (Bocht 11/12 en 17/18)
Rembalans aanpassen?

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ja en bump en rebound settings bekijken. Kan je ook stabiel remmen en accelereren mee forceren

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:03

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:46

CoronelHimself

Division Brabant

What possibly could go wrong?

3_man_dik_Griffins_Bend_Bathurst

Wit = Patrick T
Geel = Ton V
Oranje = Rene @phoentje

Deze bocht kwamen we nog door maar de volgende ging mis. Net voor het aanremmen kreeg ik een tikje waardoor ik net op het gras kwam. Dus remmen ging wat minder... Helaas hierdoor een 20-tal seconden verloren. Volgens mij zag ik Ton linksaf gaan.

Steam - PTR83

• negnojneorej
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09
Was weer een mooie race met mooie gevechten.

Michiel (kan je nick niet vinden) mijn excuses was gewoon een domme actie. Ik was aan het kijken wanneer de zwarte BMW, die wij beide aan het inhalen waren, ging remmen maar had niet in de gaten dat jij op de verdedigende lijn reed en eerder ging remmen. Ik heb nog alles geprobeerd om je te ontwijken maar dat lukt niet. Sorry

@phoentje
Wij hadden een mooi gevecht en helaas moest ik in de laatste ronde in de laatste paar bochten je langs laten.
Ik probeerde inderdaad nog je terug uit te remmen maar voor mijn gevoel kneep je me daar meer dan een auto breedte over te laten. Snap ik ook wel, misschien ook wel een koekje van eigen deeg. ;)
Heb de replay net terug gekeken en je had gelijk, je zat er al voor.
Dus ik heb geen recht van spreken.

Gezien het incident met Michiel vind ik het niet meer dan reëel om mij achter hem te classificeren.
Toen je mij langs was zag ik voor start finish dat Michiel achter me zat en wilde ik nog voor S/F remmen om het zelf goed te maken maar dat was dus te laat.

Mijn excuses heren.

Op naar de volgende.
Moet echt beter aan mijn setup werken en meer practice doen want qua pace hoor ik hoger te zitten.
Met de Alfa cup zat ik steevast top5/top3 op de tweede helft en hier kan ik niet goed genoeg meekomen.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50
CoronelHimself schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:45:

[Afbeelding: 3_man_dik_Griffins_Bend_Bathurst]

Wit = Patrick T
Geel = Ton V
Oranje = Rene @phoentje

Deze bocht kwamen we nog door maar de volgende ging mis. Net voor het aanremmen kreeg ik een tikje waardoor ik net op het gras kwam. Dus remmen ging wat minder... Helaas hierdoor een 20-tal seconden verloren. Volgens mij zag ik Ton linksaf gaan.
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 00:26:
@raymondw eensch! (y)
nog een tip, als je zij-aan-zij door de flauwe knik wil na Conrod straight eindigd 9 van de 10 keer in tranen!
misschien is het veiliger om te liften en dan vloeiend door the Chase en een uitremactie te plegen bij één van de volgende bochten.
O-) _O-

wel een 10 for effort!! d:)b

@raymondw feli :)F

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:46
@negnojneorej Was mooi rijden de eerste helft Jeroen. Voor mijn gevoel was ik net sneller, maar boven op de berg was het moeilijk om dicht achter je te blijven door aeropush en je was een stuk beter op de remmen in de chicane.

@Alfa90_Buttje Je had die 2e plek wel verdiend hoor, ik kwam nog best wat te kort na onze stops. Ik hoop dat het voor je langs komen in de chicane niet te onverwacht was, ik remde wat vroeg om maar zeker te zijn dat ik de bocht zou hebben. Het was niet mijn bedoeling om je bewust te blokken daar.

• negnojneorej
@FightingAce
Thanks, dat was ook mijn strategie want ik merkte dat veel van de toppers snel waren de berg omhoog EN omlaag.
Dus ik verlegde mijn rempunten en met name de exit naar het rechte stuk beneden probeerde ik te maximaliseren.

• raymondw
Leuke race avond!
Van de week wat dingen getest achter anderen een vuile lucht setup gemaakt.
PB gereden tijdens qualy met best veel mensen op de baan :)F
Setup werkte voor mij wel oke

Race gestart op plek 10/11 en direct 3 a 4 sec ruimte achter mij, dat was wel prettig ;)
Tijdens de race 1 fout (wat uiteraard op de stream staat) en verder rustig touren.
Bij de inhaal actie van Harry niet teveel verdedigt en gewoon lekker mijn pace gereden.
Laatste 15meter voor het einde een fout die mij een positie koste 8)7
Stom stom stom....

Maar P11 op deze baan is niet echt slecht *O*

Op naar ... Maandag O-)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Alfa90_Buttje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:04:
[...]

[...]

O-) _O-

wel een 10 for effort!! d:)b

@raymondw feli :)F
De vorige ronde kwamen we nog wel met zijn 2en veilig erdoorheen, maar deze keer besloot Rene mee te spelen. :P

Steam - PTR83

• Alfa Novanta
FightingAce schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:06:
@negnojneorej Was mooi rijden de eerste helft Jeroen. Voor mijn gevoel was ik net sneller, maar boven op de berg was het moeilijk om dicht achter je te blijven door aeropush en je was een stuk beter op de remmen in de chicane.

@Alfa90_Buttje Je had die 2e plek wel verdiend hoor, ik kwam nog best wat te kort na onze stops. Ik hoop dat het voor je langs komen in de chicane niet te onverwacht was, ik remde wat vroeg om maar zeker te zijn dat ik de bocht zou hebben. Het was niet mijn bedoeling om je bewust te blokken daar.
Eigenlijk was het wel een geniale actie :) feli hoor, erg goed gedaan, jammer van dat obstakel in de laatste bocht waardoor je het gat dichtreed .. anders was ik je wellicht voor gebleven ;)

Ben allang superblij met mijn 3e stek! Qua pace red ik het hier niet helemaal en ik durf niet volluit te gaan bang voor een desastreuze crash of spin. Onder het mom stug doorrijden en zorgen dat je niet in verkeer komt :+

Had je nou banden gewisseld of niet btw?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
Weer een erg leuk raceje!

Gestart op P4 waarna ik die ook even goed kon vasthouden. Door een eigen remfoutje knalde ik door waardoor ik orange bumpers opliep en wat plaatsen verloor (50:44 van youtube stream).

Rond 53:50 heb ik blijkbaar ook nog iets geks gedaan waardoor ik meerdere posities verloor (kan me niet meer precies herinneren wat). Nu stond ik op P9. The chase was on.

Helaas verkeek ik mij enorm op hoe vroeg iedereen remde in bocht 1. Rene was helaas hier het slachtoffer van. Ik moest erg hard remmen en uitwijken, maar gaf Rene toch nog een zacht tikje waardoor hij van de baan af ging. Nogmaals mijn excuses.

Hierna kwamen mijn inhaalacties. Allemaal vrijwel op bocht 2. De eerste was op Dennis (58:05, je kan me net ernaast zien rijden voor een split second). Toen was Michiel aan de beurt (1:04:00 , kan helaas niets hiervan zien).

Hierna moest ik pitten en kwam ik in P6. Raymond moest nog de volgende lap pitten en daardoor promoveerde ik naar P5. Een aantal laps later spinde Ivo in de laatste bocht, wat mij dus weer promoveerde naar P4. Alexander en Klaas waren helaas meer dan 20 seconden verder op, dus had weinig kans ze in te halen.

TOTDAT Alexander een fout had gemaakt en nog maar 8 seconden van mij af was. Helaas was het nog maar 10 minuten, en ik liep niet genoeg in per lap om dichtbij te komen. Uiteindelijk P4 geindigd met 4,5 seconden achter Alexander.

Erg leuke race en heb alweer enorm veel zin in volgende week!

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• Alfa Novanta
CoronelHimself schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:12:

De vorige ronde kwamen we nog wel met zijn 2en veilig erdoorheen, maar deze keer besloot Rene mee te spelen. :P
_O-

two's company, three's a crowd :+ :+

• FightingAce
Alfa90_Buttje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:13:
[...]

Eigenlijk was het wel een geniale actie :) feli hoor, erg goed gedaan, jammer van dat obstakel in de laatste bocht waardoor je het gat dichtreed .. anders was ik je wellicht voor gebleven ;)

Ben allang superblij met mijn 3e stek! Qua pace red ik het hier niet helemaal en ik durf niet volluit te gaan bang voor een desastreuze crash of spin. Onder het mom stug doorrijden en zorgen dat je niet in verkeer komt :+

Had je nou banden gewisseld of niet btw?
Nee, die hielden het eigenlijk erg makkelijk uit. Maar ik had niet een volle raceafstand geoefend, dus had fuel voor 15/16 rondes mee. Anders was ik ook in de een na laatste ronde naar binnen gegaan.

@jayyzz Dat foutje was mijn pitstop :P

• raymondw
Enige wat ik wel jammer vond is dat er mensen weg gingen tijdens de race...

Als je start rijd je hem uit, of wacht je in de pits op het einde.
De mensen die JIJ aantikt of hindert hebben dus uiteindelijk een beuk voor niets gehad...

--> . <--

• Alfa Novanta
raymondw schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:24:
Enige wat ik wel jammer vond is dat er mensen weg gingen tijdens de race...

Als je start rijd je hem uit, of wacht je in de pits op het einde.
De mensen die JIJ aantikt of hindert hebben dus uiteindelijk een beuk voor niets gehad...

--> . <--
Ja en nee .. de achterblijvers (zo noem ik het maar even) hadden genoeg moeite hem op de baan te houden, als je dan bovenop wederom spint en de baan blokkeert en er komt iemand aan gedenderd, dan is ESC de beste optie.. hier wel.

• raymondw
Alfa90_Buttje schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:32:
[...]

Ja en nee .. de achterblijvers (zo noem ik het maar even) hadden genoeg moeite hem op de baan te houden, als je dan bovenop wederom spint en de baan blokkeert en er komt iemand aan gedenderd, dan is ESC de beste optie.. hier wel.
dat staat er toch? --> pit

• Alfa Novanta
Maakt dat wat uit? Effect is hetzelfde. Of vanwege de melding boven in beeld??

[ Voor 34% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-03-2019 22:46 ]

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-10 09:23

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

raymondw schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:10:
Laatste 15meter voor het einde een fout die mij een positie koste 8)7
Stom stom stom....

Maar P11 op deze baan is niet echt slecht *O*

Op naar ... Maandag O-)
Hahaha jij was dat dus.
P11 was al ver boven verwachting maar alle crashes en spins kunnen vermijden dus dat was prima.

Kom de allerlaatste bocht om, staat daar een auto dwars op de weg. Ik dacht echt heh, nee dit kan niet, p10 nog geen 10 meter voor de streep. Wel dus :+

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• phoentje
  • Niet online
Even toch maar benoemen dat het erg netjes al met al ging en met name de 1e lap Wauw!

Kleine touche aan t begin en had in vuile lucht een flinke crash, stuur scheef, raam kapot, vroeg pitten dus, daarna flinke pace en uiteindelijk met een lange achtervolging 5e kunnen worden met een flinke battle met Jeroen.
@negnojneorej het is je vergegeven, ik moest ene juist moment zoeken en probeerde zo clean mogelijk te doen. Ik zat al 4 laps te zoeken naar de plek want ik was net iets sneller... de exit van me was super dus ik moest daar wel voorbij... maar goed ging goed :)

Wit = Patrick T
Geel = Ton V
Oranje = Rene @phoentje

Haha ja je kreeg een tik vanaf de binnenkant dacht ik.. volgens mij hadden jullie aardig meer vleugel, ik ging zo hard er langs :P

[ Voor 104% gewijzigd door phoentje op 04-03-2019 23:40 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

• jayyzz
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-11-2024
FightingAce schreef op maandag 4 maart 2019 @ 22:18:
[...]

Nee, die hielden het eigenlijk erg makkelijk uit. Maar ik had niet een volle raceafstand geoefend, dus had fuel voor 15/16 rondes mee. Anders was ik ook in de een na laatste ronde naar binnen gegaan.

@jayyzz Dat foutje was mijn pitstop :P
Oh, dan is er een backmarker toevallig gespint toen jij in de pits stond en heb ik het zo opgevat :+

I7 4790K @4,7Ghz | Founders Edition 1080ti | 32GB DDR3 1866Mhz | Custom hardline watercoolingloop | Thrustmaster T500 RS |

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 13:06

Wit = Patrick T
Geel = Ton V
Oranje = Rene @phoentje

Yep, ik zat midden in de sandwich en knalde er links af waardoor ik daarna weer de track op knalde en nog maar net kon hervatten. :9

Trouwens wel mooi Mercedes, BMW en Audi op een rijtje.

[ Voor 3% gewijzigd door Pandanl op 04-03-2019 23:45 ]

• phoentje
  • Niet online

Assetto-Corsa.nl - 2019 Open DTM Kampioenschap

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/2019_DTM_CUP_doningtonpark-640x320.jpg

Open kampioenschap

Tijdschema - Open kampioenschap

• 19.30-20.10 – Practice (40min))
  • 20.10-20.30 – Qualify Practice (20min))
  • 20.30-20.35 – Pause (5min))
  • 20.35-21.15 – Race 1 (40min) Mandatory pit 1-39)

Tracks

18-02-2019 - Spa Francorchamps
25-02-2019 - Red Bull Ring
04-03-2019 - Bathurst

11-03-2019 - Donington Park

18-03-2019 - Imola
25-03-2019 - Brands Hatch
01-04-2019 - Nordschleife (Nurburgring voor KO)
08-04-2019 - Zandvoort
15-04-2019 - Paul Ricard
22-04-2019 - Mugello
29-04-2019 - Misano
06-05-2019 - Silverstone
13-05-2019 - Lausitzring
20-05-2019 - Monza

Server Info

• Server name: Assetto-Corsa.nl | Tweakers
  • Server password: tweakers
  • Weer instellingen: Clear
  • Car damage: 75%

Overige Info & belangrijke regels

• Je bent aanwezig op Discord (ben je nieuw? Stel je even voor)
  • Je hebt Helicorsa of een vergelijkbare addon actief!
  • Je rijdt met een echte naam (dus geen nicknames)
  • Je houd je aan de race etiketten. http://www.assetto-corsa.nl/reglementen/

• Voor alle vragen en antwoorden: http://www.assetto-corsa.nl/faq-kampioenschap
  • Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Discord

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik kwam afgelopen weekend nog iets tegen wat eventueel kan werken als "button box" :)
Heb het nog niet getest in een game etc enkel simpele knopjes gemaakt waardoor ik via mijn telefoon dingen op de pc kon doen.

Maar je kon er keys mee mappen. Dus mijn gok is dat je hiermee custom icons/buttons kan maken om bijvoorbeeld in AC te gebruiken :) (nog niet getest)

https://www.touch-portal.com/

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

Paulus07 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:50:
Ik kwam afgelopen weekend nog iets tegen wat eventueel kan werken als "button box" :)
Heb het nog niet getest in een game etc enkel simpele knopjes gemaakt waardoor ik via mijn telefoon dingen op de pc kon doen.

Maar je kon er keys mee mappen. Dus mijn gok is dat je hiermee custom icons/buttons kan maken om bijvoorbeeld in AC te gebruiken :) (nog niet getest)

https://www.touch-portal.com/
Ik zou eens kijken naar een Stream Deck ;)

https://twitch.tv/madmikeplays

• Paulus07
  • Niet online
mjmbult schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:17:
[...]

Ik zou eens kijken naar een Stream Deck ;)
Kan ook maar die zijn best prijzig :P Deze is gratis :+

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
negnojneorej schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:51:
Was weer een mooie race met mooie gevechten.

Michiel (kan je nick niet vinden) mijn excuses was gewoon een domme actie. Ik was aan het kijken wanneer de zwarte BMW, die wij beide aan het inhalen waren, ging remmen maar had niet in de gaten dat jij op de verdedigende lijn reed en eerder ging remmen. Ik heb nog alles geprobeerd om je te ontwijken maar dat lukt niet. Sorry
Ik was hier idd wel even zuur van. Was tot noch toe zonder schade de race doorgekomen en had net wat plaatsen gewonnen door een geslaagde undercut. Heeft me in totaal bijna een halve minuut gekost.

Wij komen elkaar wel vaker op de baan tegen omdat we vaak ongeveer even snel zijn en ik weet dus ook dat je een vrij agressieve rijstijl hebt. Met andere woorden, ik zat al wat met geknepen billen toen je dicht achter me zat en dan is het wel jammer dat je 'm dan inderdaad in mijn kofferbak hangt.

Soms is je verlies nemen en wachten tot de volgende kans gewoon de beste optie. Anders sta je elke race met iemand anders in het decor en dat maakt het ook niet leuker. Ik hoop dat je dat meeneemt voor de volgende races.

• JohnnyV
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-03 13:25
Even met @phoentje wat laps op donnington lopen stoeien:

[YouTube: URD T5 (DTM 2018) Some fun @ Donnington GP assetto-corsa.nl]

Was erg gaaf, vooral laatste paar laps, waar je bijna heel de lap zij-aan-zij rijdt :D

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:18
Beetje offtopic, maar ik heb volgens mij weleens opgepikt dat iemand die eerst een Oculus rift gebruikte in AC over is gegaan naar de Samsung Oddesey en ik zoek ervaringen van mensen die deze enkel gebruiken voor simracen aangezien ik mijn Oculus gewoon hou voor de roomscale games.

Dus bevalt deze beter dan de Oculus is dus eigenlijk de vraag. Nu die Samsung zo goedkoop te krijgen is heb heb ik geen zin meer om het headset te verhuizen elke keer :)

• phoentje
  • Niet online
Heb nog een Odyssey in de aanbieding 🤟

• Beakzz
phoentje schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:30:
Heb nog een Odyssey in de aanbieding 🤟
Jij hebt hem al weer vervangen? Als hij onder de $300 weg mag, want dat is hij nu in de US :)

• phoentje
  • Niet online
Bestel m maar lekker daar dan haha. Dan nog hier krijgen)

• PRM2D4
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 01-07-2023
Paulus07 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:46:
[...]

Kan ook maar die zijn best prijzig :P Deze is gratis :+
Probeer dit eens https://www.stryder-it.de/simdashboard/help_buttonbox

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:56
Ik heb vandaag mijn eerste officele simrace gewonnen. Het was via SRS en 60min met de Lambo op Mugello. Ik heb nog nooit een race gewonnen, niet in rfactor, niet in GTR 2, niet in iRacing, wel eerder een top 3 maar deze heb ik gewonnen door 0 fouten te maken. Voelde echt lekker, niemand die het verder snapt hier thuis dus ik gooi het hier even in de groep! :)

• Beakzz
phoentje schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:35:
Bestel m maar lekker daar dan haha. Dan nog hier krijgen)
Geen probleem. Ik kom er best vaak ;)

Maar ik ben alweer genezen. Heb hem even opgehad en opzij kijken is er niet bij met dit headset. Waarschijnlijk wen je aan je hoofd meedraaien, maar ik wacht wel tot er iets beters is.

[ Voor 31% gewijzigd door Beakzz op 09-03-2019 21:33 ]

• HAT_W
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-05-2021
Heren, het gat naar voren wordt me te groot. Het zal dus vrij zeker aan de setup liggen. Heeft iemand een setup voor een Audi/Donnington die hij wil delen ?

Alvast bedankt.

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:37
Ik heb vanavond weer een tijd om wat te racen. Stuurtje wat stofvrij maken. Paar vrienden wouden ook racen dus zet ik vanavond ff een servertje open. Dit is het programma:

Dag: Zondag 10 Maart
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server

Race 1:
Porsche Cayman GT4 Clubsport op Vallelunga Classic
Kwal.: 30 min
Race laps: 10

Race 2:
Porsche 911 GT3 RSR 2017 vs Corvette C7.R GTE- op Bathurst
Kwal.: 30 min.
Race laps: 8

Race 3
Formula Ford - Russell Alexis Mk.14 op Mosport
Kwal.: 30 min.
Race laps: 10

Benodigde downloads:

Bathurst:
http://www.mediafire.com/...+2018+-++Version+0.91.rar

Formula Ford - Russell Alexis Mk.14:
https://www.racedepartmen...ssell-alexis-mk-14.24419/

Mosport:
https://www.racedepartmen...s/mosport-ctmp-0-8.24486/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• R3m3d7
Ik heb iets geknutselt waarmee ik een mailtje krijg als de heusinkveld sprint pedalen op voorraad zijn. Er vind elke 15 minuten een controle plaats. Ik heb dit gemaakt zodat ik mogelijk een setje kan kopen wanneer het budget rond is (eind dit jaar wellicht) maar tot die tijd heb gun ik andere hier een kans op een mooie set. :) Wie een mail wil ontvangen wanneer er stock is moet mij even via een pb z'n email geven dan zet ik je in de lijst van mensen die een mail zullen ontvangen.

• raymondw
R3m3d7 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:52:
Ik heb iets geknutselt waarmee ik een mailtje krijg als de heusinkveld sprint pedalen op voorraad zijn. Er vind elke 15 minuten een controle plaats. Ik heb dit gemaakt zodat ik mogelijk een setje kan kopen wanneer het budget rond is (eind dit jaar wellicht) maar tot die tijd heb gun ik andere hier een kans op een mooie set. :) Wie een mail wil ontvangen wanneer er stock is moet mij even via een pb z'n email geven dan zet ik je in de lijst van mensen die een mail zullen ontvangen.
euh... aardig idee, maar 15min is wat lang en daarbij check4change is een leuke browser add-on
Heb er al heel wat Lego mee bestelt ;)

• R3m3d7
Ik kan hem ook elke minuut draaien maar dat lijkt wat veel, zal hem op elke 5 minuten zetten.
Een generiek tooltje zal ook over het algemeen op elke aanpassing op de site triggeren, bij mijn checked hij specifiek of er voorraad is ja of nee.

[ Voor 46% gewijzigd door R3m3d7 op 10-03-2019 19:59 ]

• raymondw
@DutchDevil79
Op Bathurst die schade is vragen om problemen ;)
Nieuwe versie is stabieler dan degene die ik had, enorm leuk circuit!
Je moet ff in de flow komen d:)b
Wel even vermaakt op de Zondag avond

• Alfa Novanta
offtopic:

@bsty feli met je double-win @SRVNL !!! _o_

Bart Jansen debuteert met dubble overwinning

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vm6vguy1vEbdwXu6igzzyuCV/full.png
Bart:
ja ik deed eigenlijk mee om me te kwalificeren voor het NK GT3
epic! :')

en veel succes met het NK GT3 !!! *O*
post je ff een linkje naar de stream? Wil graag even meekijken hoe je ze vernederd het je vergaat!

[ Voor 96% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-03-2019 17:07 ]

• JohnnyV

• Alfa Novanta

iemand met een replay? heb alleen de laatste 30 minuten ofzo.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-03-2019 21:32 ]

• raymondw
Ik heb een live stream aangehad
Race start : YouTube: Ac Tv Live Stream

Ging vandaag niet helemaal lekker in practice en qualy
In de race een korte confrontatie met Sander, blijkbaar is mijn Helicorsa uitgegaan in de afgelopen week :(
Excuses aan Sander...
Tijdens de race veel gekeken om geprobeerd iedereen uit de weg te blijven.

P11 geëindigd, waar ik dan wel weer blij mee ben :)

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Ik had eindelijk eens een goede race in de "T5", in de kwalificatie wilde het niet echt lukken en moest van plek 20 ofzo starten. Heb de afgelopen week ook nauwelijks geoefend om mij schouder te ontzien.

Tijdens de race kan ik iedereen die spinde/ gecrashed/ enz. allemaal netjes ontwijken/. Volgens mij 1 keer een klein tikje gehad, maar kon de wagen gelukkig onder controle houden. De laatste 10 minuten in een gevecht met Martijn J, kon hem met wat pijn en moeite voor blijven zonder dat we elkaar raakte. Wel een paar keer gehad dat mensen mij bij de 1e hairpin probeerde in te halen, maar bij het uitkomen te vroeg op het gas gingen waardoor ze een zwieper naar de vangrails maakte.

Uiteindelijk 12e geworden, een net resultaat. Volgende keer alleen de koppeling intrappen voordat ik na de pitstop weg wil rijden. Dat ding komt echt niet van zijn plek. :+ Dan had ik bij @phoentje tenminste nog even in de weg kunnen blijven rijden.

Steam - PTR83

Verwijderd

Ik had helaas weer geen geluk in de eerste ronde vd race. Net als de afgelopen races.
Dit keer ben ik er twee keer van afgetikt in de eerste ronde. Beide staan op de live stream.
Wat ik nou jammer vind is dat er gewoon geen reactie komt... terwijl het duidelijk op P tracker komt te staan dat je een collision hebt gehad.

Ik begin hier wel goed van te balen en ontneemt behoorlijk het plezier. Veel oefenen hoeft dus niet meer als je er toch in de eerste ronde eraf getikt wordt...

• phoentje
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2019 @ 22:15:
Ik had helaas weer geen geluk in de eerste ronde vd race. Net als de afgelopen races.
Dit keer ben ik er twee keer van afgetikt in de eerste ronde. Beide staan op de live stream.
Wat ik nou jammer vind is dat er gewoon geen reactie komt... terwijl het duidelijk op P tracker komt te staan dat je een collision hebt gehad.

Ik begin hier wel goed van te balen en ontneemt behoorlijk het plezier. Veel oefenen hoeft dus niet meer als je er toch in de eerste ronde eraf getikt wordt...
Check even wie het is. Bekijk de replay en spreek m er even op aan? Wel balen man. Jammer zeg.

• Alfa Novanta
Tijdens de kwalificatie ook een aantal keer gehinderd door mensen in hun outlap, ook door jongens die al langer meedoen dus beter zouden moeten weten .. we waren op een gegeven moment zo'n beetje in een gevecht verwikkeld 8)7

Bijzonder avondje weer.. super goede kwali met een PB 1:19.830 :*)

Vervolgens een super start waarbij ik nou eens geen plekken verloor :D en als 2e bocht 1 in ging, maar ergens besloot mijn force feedback naar een andere default setting te gaan ofzo want heel het gevoel was anders waar ik ergens tussen bocht 1 en 2 achter kwam. Misschien dat ik wat voorzichtiger bocht 6 in ging, dunno, maar toen kwam @Marius191185 mij in de kofferbak en mocht ik vanuit het grind het hele veld voorbij zien komen :'(
Als 24ste de race weer hervat, kop ervoor en stug doorrijden en hier en daar wat obstakels ontwijken. Al gauw wat mensen voor me die met z'n 3en in gevecht waren, dus toen een vroege pitstop samen met Alex M. waar ik nipt voorbij ging in bocht 1 en verderop nog leuke gevechten gehad in het middenveld o.a. met Dennis en Jeroen T. @negnojneorej bleek helaas te ver weg, maar met een 6e plek toch de schade beperkt weten te houden. :)

Jammer dat ik niet voorin heb kunnen meedoen, want gezien @Dissidend zijn tijden was dat nog aardig spannend geworden, ijzersterke race met allemaal 20'ers!! @phoentje ook weer solide naar een 3e stek gereden! Feli :)F @johnnyverhoeff zowaar nog achterstevoren zien gaan achter een achterblijver bij uitkomen hairpin .. gat was niet meer zo heel groot .. maar toch weer te groot. Feli met de win ook d:)b

Mocht iemand nog de replay willen uploaden dan hoor ik het graag! Ik mis de eerste 5laps helaas 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-03-2019 10:12 ]

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/2019_DTM_CUP_imola-640x320.jpg

Open kampioenschap

Tracks

04-03-2019 - Bathurst

18-03-2019 - Imola

01-04-2019 - Nordschleife (Nurburgring voor KO)
08-04-2019 - Zandvoort
15-04-2019 - Paul Ricard
22-04-2019 - Mugello
29-04-2019 - Misano
06-05-2019 - Silverstone
13-05-2019 - Lausitzring
20-05-2019 - Monza

Server Info

• Indien er meer aanmeldingen zijn dan dat er pitboxen beschikbaar zijn volgt er meer informatie hoe de verdeling zal plaatsvinden (2servers)

Discord

• Address: https://discord.gg/qe7U5VP (aub met een echte naam aanmelden met de optie /nick , je zal dan de juiste permissies krijgen om te spreken op het kanaal)

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• FightingAce
Tegenvallende race voor mij, zeker na vorige week. Had een redelijke kwali met p7 en lag na de 1e ronde op p4. Ik wist dat ik niet de pace had om die plek te houden, Michiel kwam snel dichtbij, maar had in ieder geval een goed uitgangspunt. Maar naast een paar kleine foutjes twee keer te snel op het gas bij bocht 1 en na de hairpin. Uiteindelijk nog p10 kunnen pakken, maar er had meer ingezeten. Ondanks het (beperkte) oefenen toch geen consistentie erin kunnen krijgen helaas.

Hopelijk brengt Imola wat meer geluk.

• phoentje
  • Niet online
Oja, even niet geheel onbelangrijk. hou het wat netter tussen de lijnen.....
Wie de schoen past....

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g1RHoZs.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door phoentje op 12-03-2019 11:02 ]

• JohnnyV
phoentje schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:02:
Oja, even niet geheel onbelangrijk. hou het wat netter tussen de lijnen.....
Wie de schoen past....

[Afbeelding]
Even pTracker zelf gebruiken, die registreert een lap sneller als invalid dan AC zelf.
En dan kan je ook zien of je wel een pit stop gemaakt hebt ;) want die is verplicht

• raymondw
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MgIpe6sXTN4wQzkO4q7IW5Nk/full.jpg

• Alfa Novanta
johnnyverhoeff schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:32:
En dan kan je ook zien of je wel een pit stop gemaakt hebt ;) want die is verplicht
hoe bedoel je dit? heeft dat te maken met de --:--:--- die je bij sommigen ziet staan? Soms registreert ie de tijd wel en soms niet .. ik heb me altijd afgevraagd waarom dit is. Bij mij staan ook weer minnetjes, maar heb weldegelijk 1L peut getankt.

ik heb ptracker wel geïnstalleerd, maar kan niet zeggen dat ik er verder iets mee doe .. dacht dat het een client-side plugin was om te communiceren met de serverside stracker

vind zelf RSR altijd een leuke tool om valid tijden te produceren.

p.s. een wiel naast de baan is vaak al invalid lap, wil nog niet zeggen dat je daar voordeel van hebt. Bij de chicane daarentegen snij je af, vlieg je half over het grind en wordt nog als valid gezien 8)7
Geef mij maar een bandenstapel wat dat betreft.. maar anyhow, het is voor iedereen gelukkig gelijk

@phoentje maar complimenten voor 29 valid laps, een prestatie op zich! :)

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 12-03-2019 13:25 ]

• DutchDevil79
raymondw schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:09:
@DutchDevil79
Op Bathurst die schade is vragen om problemen ;)
Nieuwe versie is stabieler dan degene die ik had, enorm leuk circuit!
Je moet ff in de flow komen d:)b
Wel even vermaakt op de Zondag avond
Deze versie van Bathurst is laser scanned en een stuk beter dan die op racedepartment staat. Merk je echt wel het verschil. _/-\o_

En het was een leuke avond ja. Paar mooie races gehad. Kon Johny in de Cayman net niet bijhouden maar gezien ik al maanden niet gereden had viel het me niet tegen.
Bathurst was wel lastig met 100% schade. Had ik even niet opgelet met opzetten server. Tweede race met minder schade jammer genoeg met maar het halve veld nog. uit eindelijk wel een mooie 2.04 in de race en ook netjes de leiding ondanks jouw druk van achter kunnen behouden.

iRacing Profiel

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:32:
Deze versie van Bathurst is laser scanned en een stuk beter dan die op racedepartment staat. Merk je echt wel het verschil. _/-\o_
:9~ :9~ :9~

• FightingAce
DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 15:32:
[...]

En het was een leuke avond ja. Paar mooie races gehad. Kon Johny in de Cayman net niet bijhouden maar gezien ik al maanden niet gereden had viel het me niet tegen.
Bathurst was wel lastig met 100% schade. Had ik even niet opgelet met opzetten server. Tweede race met minder schade jammer genoeg met maar het halve veld nog. uit eindelijk wel een mooie 2.04 in de race en ook netjes de leiding ondanks jouw druk van achter kunnen behouden.
Is dat de Bathurst van het (ter ziele gegane) reboot project? Dat was gebaseerd op de versie uit FM7 meen ik te hebben gelezen.

• raymondw
FightingAce schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:07:
[...]

Is dat de Bathurst van het (ter ziele gegane) reboot project? Dat was gebaseerd op de versie uit FM7 meen ik te hebben gelezen.
Klopt, volgens mijn ivm copyright
Zal eens kijken welke ik heb en welke we gereden hebben

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-11 13:06
Had een DNF in de laatste lap, dacht dat ik genoeg mee had genomen toen ik de pits in ging.

Echt voor de laatste bochten valt die uit, ouch...

• DutchDevil79
FightingAce schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 16:07:
[...]

Klopt, en FM7 had Bathurst geklaserscant vandaar. Hij is goed geoptimaliseerd door reboot in AC. Die versie van Racedepartment is trouwens uit NFS Shift.

iRacing Profiel

• raymondw
DutchDevil79 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 18:15:

Klopt, en FM7 had Bathurst geklaserscant vandaar. Hij is goed geoptimaliseerd door reboot in AC. Die versie van Racedepartment is trouwens uit NFS Shift.
Net even tijd gehad om te kijken naar de verschillen, degene die ik had is 1 dag ouder dan jou versie.
(Volgens de file data! heb geen versie info uit bestanden)
Zit veel verschil in de performance en gek genoeg is het aantal pit boxen van 29 -> 36 gegaan.
Denk dat we de laatste FM7 versie maar goed moeten koesteren, mooie mod van een dikke baan!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
Bij Ziggo in het F1 café gaan ze dit seizoen gebruik maken van AC.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
nils7 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:05:
Bij Ziggo in het F1 café gaan ze dit seizoen gebruik maken van AC.
Inderdaad en zo te zien ook de Formula Hybrid 2018 mod van RSS? Maar ze hadden eigenlijk moeten overstappen naar rFactor 2 vanwege het Nederlandse Studio 397 natuurlijk (met een meer up to date Zandvoort circuit)! :P Of is dat vloeken in dit topic? ;)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-11 15:24

MrMarcie

CFMoto 450MT

PatrickC schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:48:
[...]

Inderdaad en zo te zien ook de Formula Hybrid 2018 mod van RSS? Maar ze hadden eigenlijk moeten overstappen naar rFactor 2 vanwege het Nederlandse Studio 397 natuurlijk (met een meer up to date Zandvoort circuit)! :P Of is dat vloeken in dit topic? ;)
Nog wel meer redenen voor :o
Maar wel leuk, nu kunnen we zien of we sneller zijn als Doornbos *O*

[ Voor 8% gewijzigd door MrMarcie op 16-03-2019 01:13 ]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

• mcbacon0
  • Laatst online: 09-11 07:04
PatrickC schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:48:
[...]

Inderdaad en zo te zien ook de Formula Hybrid 2018 mod van RSS?
Het lijkt er volgens mij op dat het de ACFL F1 2018 mod is, als je de sturen vergelijkt.
En aan de spiegel te zien is het de 2018 en niet de ACFL 2019.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
mcbacon0 schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Het lijkt er volgens mij op dat het de ACFL F1 2018 mod is, als je de sturen vergelijkt.
En aan de spiegel te zien is het de 2018 en niet de ACFL 2019.
Ik kende die ACFL F1 mod helemaal niet. Ik zag dat het ook een pay mod is. Hoe verhoudt deze mod zich tegen de Formula Hybrid 2018 van RSS. Op Racedepartment zijn ze niet zo positief over ACFL (https://www.racedepartmen...2018-mod-worth-it.149867/).

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• mcbacon0
  • Laatst online: 09-11 07:04
PatrickC schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 12:47:
[...]

Ik kende die ACFL F1 mod helemaal niet. Ik zag dat het ook een pay mod is. Hoe verhoudt deze mod zich tegen de Formula Hybrid 2018 van RSS. Op Racedepartment zijn ze niet zo positief over ACFL (https://www.racedepartmen...2018-mod-worth-it.149867/).
Hij is wat makkelijker op de baan te houden dan de RSS FH. Kan niet zeggen welke dan meer realistisch is. Ik kan met beide mods met veel plezier rijden.
Maar ACFL lijkt niet voor niets zo'n reputatie te hebben.

• negnojneorej
@bsty
Bart was jij niet bezig met je te kwalificeren voor SRVN NK GT3 ?
Heb gisterenavond die wedstrijd zitten kijken maar ik heb je niet gezien ?

• Alfa Novanta
^met stom :/

[ Voor 31% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-03-2019 17:41 ]

• phoentje
  • Niet online
MrMarcie schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:13:
[...]

[PC] F1 Cafe / Assetto Corsa Challenge - beat Max!

• raymondw
Voor de bankzitters hebben we zo weer een stream
YouTube: Ac Tv

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:39
Moet me afmelden
Ben nog niet thuis

iRacing Profiel

• Alfa Novanta

best wel mooi naar dit :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2jEyPe3qPwrC6TvJIBxeNHO6/full.png

Pit stops 1
Pit lane time 0:28:557

begint weer te rollen op het moment dat ik de rem loslaat .. en pakt vervolgens het tanken niet |:(

byebye 2e plek ;w

138 punten foetsie }:|

verder foutloze race gereden terwijl ik het een hoerenbaan vind en dan dit :N

@Dissidend had jij banden gewisseld? Je ging aardig hard op het eind, goed gereden d:)b
@Marius191185 zonde dat je ernaast ging ... we hadden zo'n mooi treintje O+

[ Voor 24% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-03-2019 23:05 ]

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:36
YouTube: Assetto Corsa DTM Imola (20190318)

Helaas race weer zelf verknalt in de eerste ronde, ga daar normaal nooit zo wijt. In ieder geval mooi terug gevochten met wat inhalen om vervolgens op een auto te knallen die in de foute richtig rijd, nja toen was het wel redelijk gedaan. Nog een paar wagens in kunnen halen maar uiteindelijk p15 beland.

Ga nu het stuur demonteren en dan gaat het terug naar TM dus ben er de komende x weken helaas niet bij.

[ Voor 67% gewijzigd door Card Nox op 18-03-2019 22:22 ]

• lookslikeyou
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:09
Wat een waardeloze race was dit. In de eerste ronde voor de laatste 2 bochten eraf getikt. Remde iets vroeger dan normaal vanwege de auto's voor me. Hierdoor vol in de grindbak en bij het terug komen spinde ik op de weg. Hierbij zo een gigantische achterstand opgelopen dat het niks meer werd. Gelukkig op het einde nog wel 2 of 3 auto's in kunnen halen. Was wel even balen. Komende week iig wat meer oefenen voor Brands Hatch.

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/2019_DTM_CUP_brands_hatch-640x320.jpg

Open kampioenschap

Tracks

04-03-2019 - Bathurst
18-03-2019 - Imola

01-04-2019 - Nordschleife
08-04-2019 - Zandvoort
15-04-2019 - Paul Ricard
22-04-2019 - Mugello
29-04-2019 - Misano
06-05-2019 - Silverstone
13-05-2019 - Lausitzring
20-05-2019 - Monza

Server Info

Discord

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• negnojneorej
Geachte livery makers,

Een klant waar ik IT projecten voor doe is bezig met het bouwen van een race simulator op basis van Assetto Corsa.
We zijn al een heel eind maar hij zou graag de livery waarmee de fysieke auto bestickert word ook in Assetto Corsa willen terug laten komen.

Het gaat om de BMW E30 M3 Group A waarvoor een livery gemaakt moet worden.
Nu heb ik daar zelf helaas geen ervaring mee en geen idee hoe het werkt.
Ik kan de grafische layout en bron files aanleveren.

Wie-o-Wie zou het leuk vinden om dat te maken ?
Of kan mij op weg helpen ?

• mjmbult
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 19:38

mjmbult

Mike

negnojneorej schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 17:08:
Geachte livery makers,

Een klant waar ik IT projecten voor doe is bezig met het bouwen van een race simulator op basis van Assetto Corsa.
We zijn al een heel eind maar hij zou graag de livery waarmee de fysieke auto bestickert word ook in Assetto Corsa willen terug laten komen.

Het gaat om de BMW E30 M3 Group A waarvoor een livery gemaakt moet worden.
Nu heb ik daar zelf helaas geen ervaring mee en geen idee hoe het werkt.
Ik kan de grafische layout en bron files aanleveren.

Wie-o-Wie zou het leuk vinden om dat te maken ?
Of kan mij op weg helpen ?
Pb gestuurd

https://twitch.tv/madmikeplays

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Na de Thomson Road Grand Prix en de Feldbergring heeft Fat-Alfie met de Deutschlandring weer een meesterwerk opgeleverd. Een must have voor de liefhebber van oude banen. _/-\o_

Deutschlandring

Steam - PTR83

• R3m3d7
CoronelHimself schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 20:41:
Na de Thomson Road Grand Prix en de Feldbergring heeft Fat-Alfie met de Deutschlandring weer een meesterwerk opgeleverd. Een must have voor de liefhebber van oude banen. _/-\o_

[Afbeelding: Deutschlandring]
Wow, als je leest wat hij heeft gedaan om een nooit afgebouwd circuit te bouwen dan is dat echt petje af hoor, wat een toewijding aan de hobby.

• raymondw
Stream staat weer klaar voor vanavond!
YouTube: Ac Tv

• raymondw
Helaas @Alfa90_Buttje ...
nieuws: 'Oculus Rift S-headset past niet goed bij dertig procent van de bevol...

Toch maar even over nadenken...

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09:39
ik moet me helaas weer afmelden ivm met mijn werk.

succes allemaal

iRacing Profiel

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-11 22:19
MrMarcie schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 01:13:
[...]

1:14;263
Met de 2019 ACFL mod, moet ik er wel bij zeggen.
Met weinig tweaken aan de set up.
Das zo’n 4 seconden sneller dan Roberto.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• CoronelHimself

CoronelHimself

Division Brabant

Ben blij dat deze race erop zit. Deze baan ligt mij absoluut niet. Startte als 21e uiteindelijk 13e geworden door een goede pitstop strategy. @johnnyverhoeff ik wilde je eigelijk 2e bochten later ervoorbij laten, maar ik slipte licht i.c.m. vergeten op te schakelen dus viel een beetje stil. Nou volgende race keer beter. :w

Steam - PTR83

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-11 14:31
Woohoo P2 *O* Had ik niet verwacht na weer te weinig training. Achterblijvers inhalen was ook wel een uitdaging op zo'n korte baan, maar ging meestal prima, complimenten d:)b

• negnojneorej
@lezut
Netjes man, ik had het op Imola. Nu zijn de rollen omgedraaid.

Ik had een goede start en had weer een paar man te pakken, volgens mij zat Rene achter me, hij was echt n stuk sneller en ik probeerde met hand en tand mijn voorsprong te behouden.
Overdriven dus en ja hoor een na laatste bocht vloog ik eraf. Kwam achter Benny en Koen terecht op P9

Ik was maar een paar tienden sneller en dat was echt niet genoeg om er zo maar langs te gaan.
Koen kon ik alleen maar passeren door een foutje.
Benny hield het vol tot zijn stop.
Ik wilde een overcut doen maar mijn pitentry was rommelig en de stop zelf ook, teveel brandstof ook, had nog 5 ronden over aan het eind.

Hoe dan ook Benny bleef voor me en hield weer lang stand.
Ik moest echt de druk vol op de ketel houden.
Was een mooi gevecht.
Uiteindelijk kon ik hem in een foutje dwingen en bij de hairpin gingen we mooi naast elkaar en via een switchback kon ik hem passeren.

Had gedacht meer snelheid te hebben hier maar helaas.

Volgende race Nordschleife, dat word een hele uitdaging :)

• Alfa Novanta
lezut schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:31:
Woohoo P2 *O* Had ik niet verwacht na weer te weinig training. Achterblijvers inhalen was ook wel een uitdaging op zo'n korte baan, maar ging meestal prima, complimenten d:)b
Feli kerel! :Y ik kon je niet volgen, teveel gehotlapped, te weinig race simulatie.. en de druk om niet weer een slecht resultaat te behalen :')

Blij met 3e stek *O* matige balans uiteindelijk, kreeg hem niet zo ingestuurd als ik wilde. Zonde ten opzichte van de vorige races, toen was de race speed perfect! Nouja.. iig goede pitstop :+

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

negnojneorej schreef op maandag 25 maart 2019 @ 21:44:
@lezut
... Kwam achter Benny en Koen terecht op P9

Ik was maar een paar tienden sneller en dat was echt niet genoeg om er zo maar langs te gaan.
Koen kon ik alleen maar passeren door een foutje.
Benny hield het vol tot zijn stop.
....
Dat foutje van mij (Koen) kostte me gelukkig maar één plek maar wel aardige schade zowel voor en achter als gevolg. Ik kon erna geen strakke tijden meer rijden maar ik ben er toch maar mee doorgereden en heb bij de pitstop de schade ook niet laten fixen. De rest ging ondanks de iets tragere tijden zonder verdere fouten en daardoor 1e keer in de top10 gefinisht! _/-\o_

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• raymondw
Was een goeie race avond, Qualy met PB en P2 op de grid (1.16.2)
Eerste rondje is altijd wat glibberen door warme banden, helaas te voorzichtig net naast de baan naar P4.
Dat is prima :) Maar helaas had @Alfa90_Buttje niet de pace die ik had.
Dus ik jojode tussen Klaas en Harry
Na 18min besloot mijn stuur er mee te stoppen, snel pit in, stuur restart en op P18 verder.
Setup liep zo goed dat ik alsnog P12 ben geëindigd!
Kijk nu al uit naar de Nordschleife :D

Als test heeft de stream deze week commentaar tijdens de race :P
YouTube: Ac Tv Live Stream

[ Voor 16% gewijzigd door raymondw op 03-04-2019 14:39 ]

• Alfa Novanta
@raymondw ik was met een volle tank gestart dus kreeg het er niet helemaal uit, ik reed te vaak hoge 17'ers .. waar ik in de qualy nog een 16,3 reed. Okay, dat was een PB maar meer lage 17'ers had moeten kunnen. Ik had moeite met sector 1 Surtees en sector 3 Stirlings en Clark Curve liep ook niet lekker. Sector 2 was heel constant. Misschien dat de stress-factor ook meespeelde. Ik wou er absoluut niet naast gaan dus waarschijnlijk uit angst teveel laten liggen in die bochten. :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.racingcircuits.info/assets/components/phpthumbof/cache/Brands-HatchGP03.dfff6c704a8dbd267ca6dbe881f4c14b.png

@johnnyverhoeff manmanman, 23x een 16'er in de race!! :o :o :o .. bijna een seconde per ronde :o

• raymondw
Deze week word 6 rondjes zweten...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rfsCa3lmBs84yScTEc3qEQdh/full.png
De eerste tijden staan al :o
Enige wat ik zelf elke keer vergeet is Bergwerk...

Niet vergeten DRS te mappen op je stuur, Dottinger Hohe is laaaaaaaaaang 8)

Ik heb aan @phoentje gevraagd om practice en qualy in 1 te doen ivm de outlap tijden...
We hebben dan geen practice, maar 1 uur Qualy.
Al zou ik voor die tijd wel even oefenen!
YouTube: NÜRBURGRING CRASH COMPILATION 2018 - Nordschleife Crashes & Fails To...

[ Voor 26% gewijzigd door raymondw op 26-03-2019 10:28 ]

• Alfa Novanta
@raymondw
hoezo vergeet je Bergwerk? jij gaat daar rechtdoor ofzo? :? misschien moet je je Tomtom even updaten :P

6 rondjes met verplichte pitstop is eigenlijk peanuts .. 1,5 uur is pas bikkelen :+
raymondw schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:21:
Niet vergeten DRS te mappen op je stuur, Dottinger Hohe is laaaaaaaaaang 8)
goed punt
Ik heb aan @phoentje gevraagd om practice en qualy in 1 te doen ivm de outlap tijden...
goed punt 2!

@noobs: voor wie deze baan nog niet kent ... rijdenrijdenrijden!!! 30 rondjes om lekker op stoom te komen! :Y)

[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 26-03-2019 10:28 ]

• raymondw
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:27:
@raymondw
hoezo vergeet je Bergwerk? jij gaat daar rechtdoor ofzo? :? misschien moet je je Tomtom even updaten :P
Of het ding überhaupt aanzetten "Ga hier rechts af" :+

Eerste ronde op de baan zit Bergwerk niet in mijn systeem, moet er altijd extra aandacht aan geven.
Geen idee hoe dat komt, het is geen naar stukje circuit oid...

• raymondw
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:27:
@noobs: voor wie deze baan nog niet kent ... rijdenrijdenrijden!!! 30 rondjes om lekker op stoom te komen! :Y)
Ruim 10L en net aan 8m per lap, dat worden geen 300 laps :Y)

• Alfa Novanta
Wie had het over 300? :')

• phoentje
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://www.assetto-corsa.nl/wp-content/uploads/2019/02/2019_DTM_CUP_nordschleife-640x320.jpg

Open kampioenschap

• 19.30-20.30 – Qualify Practice (60min))

Tracks

04-03-2019 - Bathurst
18-03-2019 - Imola

01-04-2019 - Nordschleife

08-04-2019 - Zandvoort
15-04-2019 - Paul Ricard
22-04-2019 - Mugello
29-04-2019 - Misano
06-05-2019 - Silverstone
13-05-2019 - Lausitzring
20-05-2019 - Monza

Server Info

Discord

Downloads

Videos & Gameplay!

Tussenstanden!

• Paulus07
  • Niet online
SOL 1.1 is uit: https://www.racedepartment.com/downloads/sol.24914/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UPSSwow.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Paulus07 op 28-03-2019 08:22 ]

• Alfa Novanta

@johnnyverhoeff doe es ff liev :')

Pagina: 1 ... 101 ... 129 Laatste