Heerlijk gereden gister mannen!!! Thnx 4 hosting Robbert
Niks geoefend er aan begonnen, onder het mom, we zien wel waar het schip strand..
Die Honda ligt me wel, toen ik eenmaal de baan begon te kennen gingen de tijden mooi omlaag. Als 4e gestart ofzo lag ik al gauw 2e maar kon stefan uiteraard niet bijhouden, vooral door kleine foutjes van mij. Capt_Buttons kwam ook niet dichterbij dus was betrekkelijk saaie 2e plek tot ik in de 1na laatste ronde kennelijk te vroeg instuurde en mijn linkerwiel er vanonder reed

prachtige combi verder!!
Race 2 met de Mazda op Brandshatch was niet zo'n succes in de zin van wegligging en rondetijden. De kont kwam me meermaals voorbij dus startte ergens op de 10e plek ofzo. Verder heerlijk gereden, klein foutje waarop Kurtner ofzo me voorbij kwam. Capt_Buttons lag toen voor me en Benny achter me dacht ik. Later nek aan nek gereden met Capt dachtik, Capt veel gezien gister iig. Supercool nek aan nek, zij aan zij door wat bochten en elkaar laten leven .. echt heel tof

nog een dichtgeknepenbillenmmoment toen er in het begin 2 aan het bakkelijen waren en er af gingen waarbij er 1 over de baan heen schoot!! Door de poot op het gas te houden ging ik er nipt voorbij en door te remmen kon Capt_Buttons er net achterlangs!! Zat jij daar niet bij Robbert?!??
Race 3 met de Porsche Cayman GT4 clubsport op Bilsterberg (zou het geen blisterberg moeten zijn?

) was ook super!!! Wel weer even de baan moeten leren kennen, was al heel lang geleden dat ik daarop gereden heb. Maar jongens wat een toffe baan!! Heerlijke bochten en als een achtbaan op en neer, geniaal!!
Ook hier niet het snelste maar weer heerlijk lopen knokken achter Capt_Buttons met Benny in mijn nek!! Het was echt een Capt_Buttons-treintje op een gegeven moment, we zaten er met 3 man achter, maar niemand kon echt ergens wat proberen. Na start-finish een paar keer bij Capt in de buurt gekomen door betere lijn te nemen maar zodra we weer op het gas gingen zat je er toch weer achter en Benny bij mij idem. Desondanks super vermakelijk!!!!!
Tja, dan race 4!! Met de turbo le mans Porsche 962C shorttail op Monza. Tijdens de qualy meermaals de kont voorbij zien komen. Wegkomen uit de 1ste chicane lukte ook niet zo lekker tot ik zo ver was de auto eerst recht te zetten en dan lekker uit te accelereren met de nodige wielspin van 1 naar 2. Beetje lopen puzzelen met de rear wing, wilde eigenlijk een hogere topsnelheid maar zonder bochtsnelheid bij het opkomen maakt dat ook niet zoveel uit. Uiteindelijk achterin gestart en redelijk fouloos gereden. Paar man voorbij zien komen maar uiteindelijk 8ste gefinisht ofzo toen er wat waren weggevallen. Ook hier Capt_Buttons uiteraard weer van de partij en Robbert nog even gezien tot ik wat teveel achterstand op liep. Uiteindelijk een 1:47er gereden, volgens RSR goed voor een 103,9% tijd dus an sich zou ik daar erg tevreden mee zijn geweest, ware het niet dat de kop toch zeker 5 a 6 seconden sneller was. Al met al lekker gereden, viel mij mee. Had verwacht dat ie undrivable zou zijn met een fat ass turbo maar dat viel ergens wel mee!!
Top!!
[
Voor 5% gewijzigd door
Alfa Novanta op 07-01-2017 11:10
]