Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prostie34
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 04-07 14:39
Haha zo werkt dat betalende klanten gaan voor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EddyJ_NL schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:18:
[...]

heel frustrerend dat ik ook een 65c7d had besteld bij euronics xxl maar niet betaald en dan wordt mijn bestelling geannuleerd omdat er geen voorraad meer komt. Jullie hebben ook besteld maar direct betaald en krijgen wel de tv. €2222 echt een mooie deal, ben heel jaloers......
Wat wel apart is dat ik de bestelling 2x heb geplaatst waarvan 1 is betaald. De eerste bestelling die bog niet betaald is, staat nog steeds in mijn account. Heb daar geen mail voor gehad dat deze wordt geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
thnx, ik heb nu de 55" b6, maar voor 2299 wil ik de 65" ook wel hebben.

13e maand komt eraan, ff overnadenken of ik die tv wil hebben en dan ook een xbox one x erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bankie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:47
Bankie schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:59:
Zojuist bij oa.nl de 55C7V kunnen bestellen voor 1999,- en dan krijg ik na de levering 500 euro retour :*) . Er is nu nog voorraad op de website.
Laatste update hierover en ik ga dit topic verlaten.

Woensdag besteld
Vrijdag geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-10-2021
Bankie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:38:
[...]

Laatste update hierover en ik ga dit topic verlaten.

Woensdag besteld
Vrijdag geleverd :)
Moet je de cashback via LG aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:11
Minime2013 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:47:
[...]

Moet je de cashback via LG aanvragen?
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minime2013
Wel vreemd dat de prijzen zo fluctueren dan per aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luctes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-05-2022
Wackmack schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:09:
[...]

Mooie TV he, nieuws: TP-Vision kondigt 65" Philips-oledtelevisie met driezijdig Ambilight aan

Hopelijk komt die snel in de ing rentepunten winkel. Kan ik een mooie TV en punten verbranden.
Hopelijk heeft men deze keer iets gedaan aan dat krakkemikkig AmbiLight dat zelfs tegen het plafond schijnt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 23:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zomerstorm
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2022
Binnen 2 uur 300 euro duurder geworden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinus83
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 13:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-09 23:14
martinus83 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:32:
[...]

Op mijn scherm staat €1799,-
het was een aanbieding voor 2 uurtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inifiniti
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-11-2022
Misschien al vermeld, maar kwam het tegen via 2dehands

55C7V 1649,- in belgie bij weekpromo.be :)

http://www.weekpromo.be/product/608

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skizzo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-04 22:40
ligt het aan mij of lijkt dit nu juist een slechte tijd qua prijs om een LG oled te kopen? Netflix actie is afgelopen en bij de C7 krijg je geen telefoon meer. Door de hype rondom black friday zijn meeste verkopers ook grotendeels door hun voorraden heen.

Ikzelf zit te azen op een 65C7V maar om deze voor een leuke prijs te krijgen (2500) lijkt momenteel nog niet realistische. Het E model zit ik niet op te wachten aangezien ik een aparte geluidsinstallatie heb.

Wat word het toch wachten tot de feestdagen voorbij zijn voordat er weer goede deals komen of zit er op korte termijn iets aan te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Skizzo schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:30:
ligt het aan mij of lijkt dit nu juist een slechte tijd qua prijs om een LG oled te kopen? Netflix actie is afgelopen en bij de C7 krijg je geen telefoon meer. Door de hype rondom black friday zijn meeste verkopers ook grotendeels door hun voorraden heen.

Ikzelf zit te azen op een 65C7V maar om deze voor een leuke prijs te krijgen (2500) lijkt momenteel nog niet realistische. Het E model zit ik niet op te wachten aangezien ik een aparte geluidsinstallatie heb.

Wat word het toch wachten tot de feestdagen voorbij zijn voordat er weer goede deals komen of zit er op korte termijn iets aan te komen?
Voor de C7 was het aantrekkelijker 2-3 weken geleden om er een te halen. Het is nu vooral aantrekkelijk om de E7 te halen en daarna die V30 op de vraag en aanbod te dumpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-09 12:40
Zo, met dank aan AO vandaag de OLED55C7V besteld voor € 1499,-. Klantenservice is zeer vriendelijk, zijn echt toppers en denken goed met je mee :D _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:05

BoltYes

This is the Way

KilianS schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:09:
Zo, met dank aan AO vandaag de OLED55C7V besteld voor € 1499,-. Klantenservice is zeer vriendelijk, zijn echt toppers en denken goed met je mee :D _/-\o_ O+
Besteld of de belofte voor de iDeal link? Heb 8 dagen geleden hetzelfde gedaan, dus wacht nu op bericht van de klantenservice en het zou mooi zijn als ze dat ook doen :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
BoltYes schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:55:
[...]

Besteld of de belofte voor de iDeal link? Heb 8 dagen geleden hetzelfde gedaan, dus wacht nu op bericht van de klantenservice en het zou mooi zijn als ze dat ook doen :)
Besteld, stond al enige tijd op de wachtlijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
KilianS schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 17:09:
Weet je toevallig ook wanneer ze het gaan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ercalote
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-12-2017
Is E7V still available anywhere for 3.000?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Vandaag bij Smits Arnhem een Sony 55A1 opgehaald voor de superprijs van 2089,= exclusief de cashback actie, dus per saldo kost ie me 1789,=. Who needs black friday/cypermonday :+

Hij staat nu te updaten, spannend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 09:55
Dat is zeker een superrprijs .
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen ? Op de site staat hij gewoon voor 2999 euries _/-\o_
Grindtegel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:22:
Vandaag bij Smits Arnhem een Sony 55A1 opgehaald voor de superprijs van 2089,= exclusief de cashback actie, dus per saldo kost ie me 1789,=. Who needs black friday/cypermonday :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:37
Eerst mailtje en toen gebeld, niet eens onderhandeld ofzo, kreeg meteen die prijs toen ik belde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown90
Watchmano schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 19:33:
[...]

Weet je toevallig ook wanneer ze het gaan leveren?
Ik heb een leverdatum afgesproken over twee weken, eerder kan ik 'm niet ontvangen. Maar ik neem aan binnen enkele dagen omdat zij de iDeal link pas toesturen als de TV op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:08
Prostie34 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:06:
Haha zo werkt dat betalende klanten gaan voor!!!
Denk het niet want ik heb gekozen voor betaling bij afhaling en is afhaalbaar al van woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Grindtegel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:22:

€1789,- is wel een mooi bedrag.

Ben alleen benieuwd hoe lang die Sony meegaat. Dit omdat het geluid uit het scherm komt. In diverse reviews worden hier toch vraagtekens bijgezet.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

diquan2001 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 20:30:
Dat is zeker een superrprijs .
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen ? Op de site staat hij gewoon voor 2999 euries
Toen de C7 bij hun uitverkocht was kon ik de 65” A1 voor 3100 krijgen, dus 2800 met cashback. Als je hard onderhandelt zit er misschien nog wat rek in, maar dit aanbod kreeg ik bij ze.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik had eerder de mening dat de V30 maar een herverkoopbare waarde had van ~€450 maar dat moet ik bij deze bijstellen, na het plaatsen van 2 van deze telefoons in de pricewatch en op marktplaats voor:

"sealed met een 2 jaar garantiebewijs, inclusief aangetekend bezorging.
levertijd begin januari (ivm LG E7 OLED actie).
indien iemand een niet-restitueerbare aanbetaling wil doen van €50 is de prijs definitief €575 (anders gewoon hoogste bod)."

Had ik binnen 2 dagen al 8 mensen die een niet-restitueerbare aanbetaling wilde doen van €50 bij €575.

(ik heb wel proactief gisteren iedereen die een bod had gedaan boven de €500 nog een berichte gestuurd, waardoor ik vandaag opeens 5 mensen had die akkoord waren met bovenstaande aanbetalingsafspraak). 1 telefoon had ik hiervoor al verkocht aan een tweakers lid en de 2de heb ik gisterennacht verkocht op marktplaats aan iemand die mij meteen een berichtje had gestuurd dat de aanbetaling prima was.

Ja ik had natuurlijk gisternacht al meteen een tweede berichte moeten sturen aan iedereen die ik proactief had benaderd, bij deze mijn excuses hiervoor (ik had alleen de status op gereserveerd gezet, maar dat check niemand schijnt het), dat was niet zo netjes van mij (helaas dacht ik daar pas een uurtje geleden aan naar het checken van mijn inbox hier op tweakers en op marktplaats).

De biedingen die op marktplaats staan voor €600-€700 zijn dus volgens mij ook allemaal voor het meerder deel echte biedingen. Ik wilde het risico niet lopen dat de prijs over 1 maand lager is dan €525, zodoende ben ik tot een prijs van €575 gekomen met een een niet-restitueerbare aanbetaling van €50.

55E7: 2050-575=1475
65E7: 3000-575=2425

Ik neem de soundbar en glasplaat look maar voor lief voor deze prijzen, hoewel ik zelf meer fan ben van de C7 look, ik krijg er natuurlijk wel frontal geluid voor terug bij de 55E7 vergeleken met de C7 (ik ben zelf van mening dat de speakers voor de C7 en E7 precies hetzelfde zijn , alleen dus frontal 2:2 ipv. omlaag 2:2).

Bij de 65E7 zitten er 6 speakers (4:2) in ipv 4 (2:2) bij de 55E7 dat is ook mooi, niet dat ik deze veel ga gebruiken aangezien ik daar al een sonos playbar heb hangen. Maar de prijs van €2425 is natuurlijk mooi meegenomen vergeleken met de C7s die in duitsland voor €2.222 te koop waren (momenteel even uitverkocht het schijnt). €200 voor de upgrade van de soundbar/remote/design en dan inclusief bezorging en uitpakken door de lokale winkel is denk ik het wachten totdat de C7 weer voorradig is in duitsland niet waard denk ik, als de tv over een jaar 3 weer tweedehands de verkoop in gaat, krijg ik voor de E7 vergeleken met een C7 ook nog wel €50 meer terug vermoed ik.

De E7 is voor de meeste lokale winkels ook nog gewoon bestelbaar in tegenstelling tot de C7 die bij veel lokale winkels helemaal niet meer besteld kan worden. Ik neem aan dat heel heel veel mensen de C7 in de backorder hebben laten plaatsen met BlackFriday Weekend ofzoiets.

Het ophangen van de E7 heb ik ook meteen maar laten doen door mijn lokale winkel voor €200 inclusief de Sanus LL11 muurbeugel, Sanus ophangsysteem sonos playbar en sanus kabelgoot.

En voor nog eens €100 laat ik ook meteen utp cat6a trekken (de kabel bezit ik zelf al, utp kabel kost sowieso niet veel)(gedeeltelijk door een reeds aanwezige loze leiding maar ook een beetje boorwerk door een voor mij te dikke muur inclusief opbouw doosje en aansluiten op mijn patch paneel in de meterkast)

p.s. de prijs van €575 voor de V30 is natuurlijk niet set in stone, dus kijk zelf maar eerst op marktplaats wat je er wel of niet voor kan krijgen....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geen zin meer om te wachten.
De 65E7 was nog steeds uitverkocht.
Ik ben nu maar op een oude aanbieding ingegaan om de 65A1 te kopen voor 2999.
En dan lekker een ps4 pro+fifa erbij.
Nu een sony oled site opzoeken voor wat instellingen😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vliegtuigje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-09 11:52
€1999 vanmiddag de 55E7N opgepikt bij Smits Arnhem, prachtig paneel en beeld. ik ga dit topic voor de komende jaren met rust laten :-)

Groeten,

Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumper
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
vorige week voor 2999 gekocht bij smits
Exirion schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 22:41:
[...]

Toen de C7 bij hun uitverkocht was kon ik de 65” A1 voor 3100 krijgen, dus 2800 met cashback. Als je hard onderhandelt zit er misschien nog wat rek in, maar dit aanbod kreeg ik bij ze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:24
P.A.T.R.I.C.K schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 01:11:
Ik had eerder de mening dat de V30 maar een herverkoopbare waarde had van ~€450 maar dat moet ik bij deze bijstellen, na het plaatsen van 2 van deze telefoons in de pricewatch en op marktplaats voor:

"sealed met een 2 jaar garantiebewijs, inclusief aangetekend bezorging.
levertijd begin januari (ivm LG E7 OLED actie).
indien iemand een niet-restitueerbare aanbetaling wil doen van €50 is de prijs definitief €575 (anders gewoon hoogste bod)."

Had ik binnen 2 dagen al 8 mensen die een niet-restitueerbare aanbetaling wilde doen van €50 bij €575.

(ik heb wel proactief gisteren iedereen die een bod had gedaan boven de €500 nog een berichte gestuurd, waardoor ik vandaag opeens 5 mensen had die akkoord waren met bovenstaande aanbetalingsafspraak). 1 telefoon had ik hiervoor al verkocht aan een tweakers lid en de 2de heb ik gisterennacht verkocht op marktplaats aan iemand die mij meteen een berichtje had gestuurd dat de aanbetaling prima was.

Ja ik had natuurlijk gisternacht al meteen een tweede berichte moeten sturen aan iedereen die ik proactief had benaderd, bij deze mijn excuses hiervoor (ik had alleen de status op gereserveerd gezet, maar dat check niemand schijnt het), dat was niet zo netjes van mij (helaas dacht ik daar pas een uurtje geleden aan naar het checken van mijn inbox hier op tweakers en op marktplaats).

De biedingen die op marktplaats staan voor €600-€700 zijn dus volgens mij ook allemaal voor het meerder deel echte biedingen. Ik wilde het risico niet lopen dat de prijs over 1 maand lager is dan €525, zodoende ben ik tot een prijs van €575 gekomen met een een niet-restitueerbare aanbetaling van €50.

55E7: 2050-575=1475
65E7: 3000-575=2425

Ik neem de soundbar en glasplaat look maar voor lief voor deze prijzen, hoewel ik zelf meer fan ben van de C7 look, ik krijg er natuurlijk wel frontal geluid voor terug bij de 55E7 vergeleken met de C7 (ik ben zelf van mening dat de speakers voor de C7 en E7 precies hetzelfde zijn , alleen dus frontal 2:2 ipv. omlaag 2:2).

Bij de 65E7 zitten er 6 speakers (4:2) in ipv 4 (2:2) bij de 55E7 dat is ook mooi, niet dat ik deze veel ga gebruiken aangezien ik daar al een sonos playbar heb hangen. Maar de prijs van €2425 is natuurlijk mooi meegenomen vergeleken met de C7s die in duitsland voor €2.222 te koop waren (momenteel even uitverkocht het schijnt). €200 voor de upgrade van de soundbar/remote/design en dan inclusief bezorging en uitpakken door de lokale winkel is denk ik het wachten totdat de C7 weer voorradig is in duitsland niet waard denk ik, als de tv over een jaar 3 weer tweedehands de verkoop in gaat, krijg ik voor de E7 vergeleken met een C7 ook nog wel €50 meer terug vermoed ik.

De E7 is voor de meeste lokale winkels ook nog gewoon bestelbaar in tegenstelling tot de C7 die bij veel lokale winkels helemaal niet meer besteld kan worden. Ik neem aan dat heel heel veel mensen de C7 in de backorder hebben laten plaatsen met BlackFriday Weekend ofzoiets.

Het ophangen van de E7 heb ik ook meteen maar laten doen door mijn lokale winkel voor €200 inclusief de Sanus LL11 muurbeugel, Sanus ophangsysteem sonos playbar en sanus kabelgoot.

En voor nog eens €100 laat ik ook meteen utp cat6a trekken (de kabel bezit ik zelf al, utp kabel kost sowieso niet veel)(gedeeltelijk door een reeds aanwezige loze leiding maar ook een beetje boorwerk door een voor mij te dikke muur inclusief opbouw doosje en aansluiten op mijn patch paneel in de meterkast)

p.s. de prijs van €575 voor de V30 is natuurlijk niet set in stone, dus kijk zelf maar eerst op marktplaats wat je er wel of niet voor kan krijgen....
Let er voordat je 100 euro uitgeeft wel op dat utp niet geschikt is als je bestanden met hoge bitrate gaat bekijken omdat de poort max 100mbit is. Beter investeer je in een goede WiFi dekking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Janpietertje89 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 04:19:
[...]

Let er voordat je 100 euro uitgeeft wel op dat utp niet geschikt is als je bestanden met hoge bitrate gaat bekijken omdat de poort max 100mbit is. Beter investeer je in een goede WiFi dekking.
ik weet het , maar die utp kabel komt gewoon op een 1gbits switchje met daarop ook een ubiquiti access point (dedicated alleen voor streaming en op zijn eigen channel) waar ik makkelijk als die op 1 meter van de tv ligt de maximale snelheid van de 5ghz wifi in de tv kan volmaken of 1 van mijn andere stream apparaten (ik neem aan dat de tv of 2x2 of 3x3 heeft). de 2de utp kabel door dezelfde loze buis, is als ik ook ooit een multiroom wifi setje wil aansluiten, zoals velop (met een wired backhaul) zonder de eerste multi wifi node in bridge te zetten.

wifi is leuk, maar alleen als je in iedere ruimte een AP hebt en de backhaul volledig bedraad is,
de utp kabel is dus als ondersteuning voor mijn wifi backhaul.

het zal overigens maar cat6 (23awg) en niet cat6a worden (die kabel is me toch te dik heb ik zonet gezien) :)

[ Voor 9% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 02-12-2017 04:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Graag weer over prijzen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:57

Exirion

Gadgetfetisjist

bumper schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 03:25:
Nog mooier. Voor mij waren andere factoren een reden om voor de C7 te kiezen, maar zeker als je ‘m niet wil ophangen is de A1 een heel mooi ding.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-07 17:03
bumper schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 03:25:

[...]
2999 voor of na cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumper
uiteraard na anders is het te duur
Lau_P schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:10:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumper
voor bedoel ik, oeps
Lau_P schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 09:10:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Oled65w7 bij bol 5699,00. Niet de beste prijs prijs maar laat wel zien dat ook deze tv in prijs zakt. Nu nog even 1700 eraf en dna wordt het interessant

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
randomice schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:57:
Oled65w7 bij bol 5699,00. Niet de beste prijs prijs maar laat wel zien dat ook deze tv in prijs zakt. Nu nog even 1700 eraf en dna wordt het interessant
Als je hem voor 4000 zou willen is die heel vaak in Duitsland voor 3999 hij is zelfs al 2999 daar geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• player2911
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 18:52
Dit forum bijna een half jaar gevolgd, eeuwig getwijfeld tussen de E7 en A1 en naar aanleiding van Grindtegel’s deal bij Smits, zelf ook eindelijk de KD-55A1 gekocht voor 2089, exclusief cashback. Eerst bij een aantal lokale winkels geweest, maar daar kwam ik niet ver mee. Een uiteindelijke prijs van 2399 naar inruil en de cashback er al vanaf was voor mij toch een te groot verschil.

Alhoewel dit forum meer begon te lijken op een spin off van GTST, heeft het geduld hebben toch uitbetaald. Benieuwd eind volgende week als de bezorger is geweest.

Iedereen hartstikke bedankt voor het delen van de prijsinformatie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Cyclonic schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 12:08:
[...]

Als je hem voor 4000 zou willen is die heel vaak in Duitsland voor 3999 hij is zelfs al 2999 daar geweest.
Dat is wel ver rijden en als ik hem voor 4k kan krijgen on nl dan schaf ik hem aan. Eind januari ga ik eens een rondje mailen/bellen

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPhilips
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Gisteren langs de MM geweest in Rotterdam.

Heb zelf nog de topplasma de PS64F8500 van Samsung.

Had usb stick meegenomen om op de 65E7V af te laten spelen.

Ik ben goede motionresolutie gewend,maar ik vond de LG verdomd goed afspelen.

Had aangegeven dat de tv bij Foka en Smits voor 3000 over de balk gingen.
Met de V30 en 5 jaar garantie bij Foka.

Eerst werd me gezegd dat het geen officiele dealers zijn,maar ik gaf aan dat de LG actie gewoon meedeed.

Uiteindelijk kon de verkoper er 3500 euro van maken.

Het rare is ,toen ik meekeek in het systeem zag ik 2 prijzen, 2745 en 2999 bij de laatste stonden de afkortingen Vk pr . Zou dat de laagste verkoop prijs zijn ?

Zodra mijn plasma is verkocht ga ik voor deze LG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de LG OLED65E7 gekocht voor 2999 https://www.besthomecinema.nl/lg-oled65e7v.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:35
JanPhilips schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 14:15:
Gisteren langs de MM geweest in Rotterdam.

Heb zelf nog de topplasma de PS64F8500 van Samsung.

Had usb stick meegenomen om op de 65E7V af te laten spelen.

Ik ben goede motionresolutie gewend,maar ik vond de LG verdomd goed afspelen.

Had aangegeven dat de tv bij Foka en Smits voor 3000 over de balk gingen.
Met de V30 en 5 jaar garantie bij Foka.

Eerst werd me gezegd dat het geen officiele dealers zijn,maar ik gaf aan dat de LG actie gewoon meedeed.

Uiteindelijk kon de verkoper er 3500 euro van maken.

Het rare is ,toen ik meekeek in het systeem zag ik 2 prijzen, 2745 en 2999 bij de laatste stonden de afkortingen Vk pr . Zou dat de laagste verkoop prijs zijn ?

Zodra mijn plasma is verkocht ga ik voor deze LG.
Ter verduidelijking: zowel Foka als Smits zijn officiële LG dealers. (Zie voor dealers "Waar te koop" op de LG site)
Ik zou MM mooi links laten liggen, ze kletsen uit hun nek. Gewoon via Foka of Smits bestellen. In geval van reparatie hoef je sowieso niet naar de winkel, ze komen bij je thuis. Hou je mooi €500 in je zak ook.

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Vandaag ritje gemaakt naar EURONICS XXL in Ratingen om de LG65C7 uit te halen ,winkel buitenkant zag er echt niet proper uit , binnen wel mooi en groot .
Werd dadelijk geholpen ,bestelling gecheckt op de computer en de tv werd dadelijk gehaald dan naar de kassa voor de betaling van 2222euro. De 65C7 stond in de winkel aan 2699 euro :)
Uitpakken zal niet meer voor vandaag zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hu2bPV
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 17:02
Bol.com LG OLED55c7: €1546,-

3360 Wp, M3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPhilips
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11-2024
Vulcan750 schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:17:
[...]

Ter verduidelijking: zowel Foka als Smits zijn officiële LG dealers. (Zie voor dealers "Waar te koop" op de LG site)
Ik zou MM mooi links laten liggen, ze kletsen uit hun nek. Gewoon via Foka of Smits bestellen. In geval van reparatie hoef je sowieso niet naar de winkel, ze komen bij je thuis. Hou je mooi €500 in je zak ook.
Je hebt helemaal gelijk. Ik dacht precies hetzelfde. Ik ga voor de LG voor 2999, zeker na de laatste firmware update is de motion verder verbetert.

Het grappige aan de hoofdverkoper was dat hij zei dat er een V30 bij geleverd wordt.
Hij kon de prijs niet lager 'maken'. Alsof de acties van LG ervoor zorgt dat ze dan de prijs moeten verhogen omdat je de V30 nog kan verkopen. En dus van de prijs kan aftrekken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:49

MazeWing

The plot thickens...

Vandaag de folder van de MM binnen waar groots geadverteerd werd met de 55b7 en 65b7.

Met de spectaculaire prijs van €1999 voor de 55" en €3499 voor de 65"
Die lui zijn echt gestoord daar....

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zomerstorm
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-01-2022
Knappe prijs maar dan via een wederverkoper. Is dat verstandig om mee in zee te gaan of blijft Bol.com verantwoordelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gigagiel
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-08-2024
Als Bol al naar 1546 gaat met de prijs van de C7 gaat deze nog wel verder zakken. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:25
Zomerstorm schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 20:02:
[...]

Knappe prijs maar dan via een wederverkoper. Is dat verstandig om mee in zee te gaan of blijft Bol.com verantwoordelijk?
Ac elektro is de verkoper is dat niet gewoon art & craft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:21
alki schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 21:22:
[...]

Ac elektro is de verkoper is dat niet gewoon art & craft
Als ik google lijkt het er wel op, maar ben niet zeker. Op hun eigen site is die nog een stuk duurder in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Er staat (bij mij) Profilec Electro & Cooking, niet AC Electro. Profilec komt uit Brugge en Art & Craft uit Gent ...
Zie wel dat het een echte fysieke winkel is Profilec ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie51
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-10-2024
A-C Electro is een om-export bedrijf en heeft geen winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Ik heb 'm besteld bij Bol. Goede retourvoorwaarde enzo, nooit problemen mee gehad.
Wel 46 euro hoger dan ik had gesteld als doel maarja, hij wordt bezorgd op 5 december. Mooi Sinterklaas cadeau dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:24
Tigertje schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 23:05:
Ik heb 'm besteld bij Bol. Goede retourvoorwaarde enzo, nooit problemen mee gehad.
Wel 46 euro hoger dan ik had gesteld als doel maarja, hij wordt bezorgd op 5 december. Mooi Sinterklaas cadeau dus.
Via Cashbacktotaal kreeg je nog 1,5% korting op de prijs excl. BTW. Dan werd het verschil nog kleiner (zo'n kleine 20 euro cashback)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Laatst online: 07:21
Inmiddels niet meer verkrijgbaar voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klada schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 17:25:
Vandaag ritje gemaakt naar EURONICS XXL in Ratingen om de LG65C7 uit te halen ,winkel buitenkant zag er echt niet proper uit , binnen wel mooi en groot .
Werd dadelijk geholpen ,bestelling gecheckt op de computer en de tv werd dadelijk gehaald dan naar de kassa voor de betaling van 2222euro. De 65C7 stond in de winkel aan 2699 euro :)
Uitpakken zal niet meer voor vandaag zijn
Was er voorraad in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moost01
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-07 14:19
Tip voor de "zakelijke klant", bij de Makro is de LG OLED55C7V nu €1489,- ex BTW. (= €1801,69 incl.)
Helaas niet in alle filialen op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 00:53:
[...]

Was er voorraad in de winkel?
Denk van wel maar zou toch eerst even bellen om zeker te zijn, stond er eentje in de rek met prijskaartje van 2699 euro in aanbieding .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 07:45
Volg dit topic nu al een tijdje aangezien ik interesse heb in de 55" C7 of E7. Ik heb zelf in principe tot mei 2018 de tijd aangezien ik dan een nieuwe woning krijg. Verwachten jullie dat de prijzen nog veel verder zullen gaan dalen in het voorjaar met de 2018 modellen in aantocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Eikelder schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:41:
Volg dit topic nu al een tijdje aangezien ik interesse heb in de 55" C7 of E7. Ik heb zelf in principe tot mei 2018 de tijd aangezien ik dan een nieuwe woning krijg. Verwachten jullie dat de prijzen nog veel verder zullen gaan dalen in het voorjaar met de 2018 modellen in aantocht?
Lijkt mij wel aangezien ik verwacht dat de instapprijs van de nieuwe modellen al een stuk lager zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klada schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:57:
[...]

Denk van wel maar zou toch eerst even bellen om zeker te zijn, stond er eentje in de rek met prijskaartje van 2699 euro in aanbieding .
Hmm.. voor 2699 zou je dus in principe meteen kunnen meenemen, terwijl er nog vele klanten wachten op hun bestelling van bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:51:
[...]

Hmm.. voor 2699 zou je dus in principe meteen kunnen meenemen, terwijl er nog vele klanten wachten op hun bestelling van bf
Die vele klanten hebben die een bestelling geplaatst en een bestelnummer gekregen of hebben die gewoon gemaild om er een te reserveren ?
Als je een bestelnummer heb dan kan je volgens mij de tv wel gaan afhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VV40
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-11-2024
Smits Arnhem vraagt voor de 55e7n vandaag 2099 euro inclusief de LG V30. Bezorgen is nog eens 49 euro.
Heeft iemand nog een beter bod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:20
VV40 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:44:
Smits Arnhem vraagt voor de 55e7n vandaag 2099 euro inclusief de LG V30. Bezorgen is nog eens 49 euro.
Momenteel niet, denk dat die prijs zo blijft totdat de CES beurs is geweest, vandaag E7 gekocht bij hun.Vrouw wil niet wachten tot volgend jaar zomer :) voor nieuwe tv.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03:11
VV40 schreef op zondag 3 december 2017 @ 18:44:
Het was steeds 2000 bij Smits en Foka. Bezorgen maakte het 2050. Kan dat de inkoop duurder is geworden, maar ik denk dat ze gewoon weer wat willen verdienen ipv bijna weggeven ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Na de vorige actie van AO.nl een mail gestuurd om de 55” C7 ook te krijgen voor 1.500 euro en afgelopen week betaald en geleverd gekregen. Top geregeld en prachtig beeld.

Bedankt allen die mij de afgelopen maanden op de hoogte hebben gehouden van de prijzen, much appreciated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2017 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvanderidder
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 20-10-2024
Op de site bij AO staat 1.999. Gaat de 500 cashback er dan nog af? Of moet je ze echt mailen voor de beste prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02:26

aex351

I am the one

Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:47:
Weer op voorraad dus als je het voor €1499 wilt meteen bestellen.
www.ao.nl/product/oled55c...&WT.srch=1&WT.z_CN=Criteo
De website geeft €1999 aan. Daarnet nog €1499, of bedoel je dat je moet bellen/mailen/chatten? Toch handige informatie voor anderen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 221% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2017 11:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
65C7 voor 2779,- bij tv reus,op voorraad en 3 jaar garantie

*knip*

Bij kijoo 2769,- ook op voorraad

*knip*

Goed dat je dit deelt maar mensen vinden een referral linkje dan minder prettig; zeker als dit er niet bij vermeldt is.

[ Voor 104% gewijzigd door S1NN3D op 05-12-2017 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op AO was er weer inderdaad even voorraad van LG OLED55C7V.
Maar ik heb de laatste net besteld. Ik stond op de wachtlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 13:05

BoltYes

This is the Way

Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:39:
Op AO was er weer inderdaad even voorraad van LG OLED55C7V.
Maar ik heb de laatste net besteld. Ik stond op de wachtlijst.
Ben ook gebeld, kon alleen niet opnemen en na terug bellen vis ik nu achter het net }:|

En 30 minuten later was er nieuwe voorraad :o Meteen besteld voor de eerder beloofde €1499.

[ Voor 13% gewijzigd door BoltYes op 04-12-2017 12:08 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CriZzX
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Zojuist gebeld door AO. De 55c7v zijn er weer, maar beperkt. Telefoniste wist te melden dat als je niet opneemt het jammer maar helaas is en de volgende wordt gebeld. In mijn geval geluk bij een ongeluk dat een aantal niet opnamen :). Vrijdag is die thuis voor 1499.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:46
was het nu maar woensdag ....
net bestaald bij AO

vandaag iets voor 9 uur kreeg ik al mail maar nu pas tijd gehad om te betalen
dus die 30 min tijd die je krijgt valt ook wel mee :D

dus woensdag de c7 55'' binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike421
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-08 18:50
CriZzX schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:06:
Zojuist gebeld door AO. De 55c7v zijn er weer, maar beperkt. Telefoniste wist te melden dat als je niet opneemt het jammer maar helaas is en de volgende wordt gebeld. In mijn geval geluk bij een ongeluk dat een aantal niet opnamen :). Vrijdag is die thuis voor 1499.
Na jou reactie te hebben gelezen heb ik toch AO gebeld. Vroeg wat de prijs was en kreeg uiteraard te horen €1.999,-

Ik vertelde dat andere hem voor een actie prijs hadden voor €1499,- waarop hij me in de wacht zette.
Na een tijdje kreeg ik het verhaal te horen dat mensen op een lijst stonden voor dit model.

Ik kon me inschrijven en zou onderaan de lijst komen.
Uiteraard mezelf in laten schrijven onder het mom niet geschoten is altijd mis.
Zowaar werd ik later op de dag terug gebeld met de vraag of ik hem wilde omdat er verschillende waren die niet opnamen met bellen en of niet meer wilde.

Ik had dus ook mazzel en heb hem ook voor dezelfde prijs en donderdag wordt het scherm bezorgd. :*)

14x 310wp 15º platdak op 185º S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeest
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-08 09:08
Vraagje,

Ik heb 1,5 maand geleden de LG C7 gekocht i.c.m. cashback actie en de ''gratis'' LG smartphone. Nu heb ik alle documentatie verzonden conform aanmeldings/ aanvraagformulier. Tot op heden heb ik geen (echte) informatie ontvangen over de levering van de telefoon of de afhandeling daarvan.

Na 3 weken wachten heb ik LG maar een e-mail verzonden om te vragen of ze mijn aanvraag hebben ontvangen. Vervolgens kreeg ik een zeer korte reactie:

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd.

Met vriendelijke groet LG

3 weken later nog niks vernomen dus wederom per e-mail gevraagt hoe het er voor staat, weer dezelfde korte reactie

Bedankt voor uw bericht.
U zult de promotie binnen 8 weken na goedkeuring van uw aanvraag ontvangen.

:? Ligt het aan mij of gaat de communicatie, bevestiging en vervolg omtrent de gratis telefoons niet echt geweldig?

Hebben jullie hier ervaring mee?

Met vriendelijke groet,

Rob

[ Voor 10% gewijzigd door Robbeest op 04-12-2017 18:08 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
18/10 tv besteld
21/10 geleverd
22/10 online registratie
24/10 papieren opgestuurd
09/11 reactie LG na zelf te hebben gemaild, dat alles goed is
28/11 mail van LG registratie is goedgekeurd, telefoon komt binnen max 8 weken
04/12 mail LG promotie is verwerkt telefoon komt binnen enkele dagen.

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikelder
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-09 07:45
Vandaag de E7 55" besteld bij Smits Arnhem voor 1999,- inclusief bezorgen ( woon redelijk in de buurt) en LG V30. Gewoon op voorraad dus woensdag wordt de TV geleverd :)

Bedankt voor alle prijsupdates allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:45
Coachman1978 schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:13:
18/10 tv besteld
21/10 geleverd
22/10 online registratie
24/10 papieren opgestuurd
09/11 reactie LG na zelf te hebben gemaild, dat alles goed is
28/11 mail van LG registratie is goedgekeurd, telefoon komt binnen max 8 weken
04/12 mail LG promotie is verwerkt telefoon komt binnen enkele dagen.
Ik vond het ook lang duren heb een mail gestuurd en nu stond er in mijn mail . Dat 29 november mijn aanvraag was goedgekeurd hopelijk heb ik dan ook snel mijn mail binnen dat hij word opgestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulldock
  • Laatst online: 22:21
Robbeest schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:01:
Vraagje,

Ik heb 1,5 maand geleden de LG C7 gekocht i.c.m. cashback actie en de ''gratis'' LG smartphone. Nu heb ik alle documentatie verzonden conform aanmeldings/ aanvraagformulier. Tot op heden heb ik geen (echte) informatie ontvangen over de levering van de telefoon of de afhandeling daarvan.

Na 3 weken wachten heb ik LG maar een e-mail verzonden om te vragen of ze mijn aanvraag hebben ontvangen. Vervolgens kreeg ik een zeer korte reactie:

Bedankt voor uw bericht.
Wij hebben uw aanvraag goedgekeurd.

3 weken later nog niks vernomen dus wederom per e-mail gevraagt hoe het er voor staat, weer dezelfde korte reactie

Bedankt voor uw bericht.
U zult de promotie binnen 8 weken na goedkeuring van uw aanvraag ontvangen.

:? Ligt het aan mij of gaat de communicatie, bevestiging en vervolg omtrent de gratis telefoons niet echt geweldig?

Hebben jullie hier ervaring mee?

Met vriendelijke groet,

Rob
Hier exact zelfde ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VV40
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 07-11-2024
Eikelder schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:15:
Vandaag de E7 55" besteld bij Smits Arnhem voor 1999,- inclusief bezorgen ( woon redelijk in de buurt) en LG V30. Gewoon op voorraad dus woensdag wordt de TV geleverd :)

Bedankt voor alle prijsupdates allemaal!
Mij vroegen ze afgelopen zondag 100 euro meer voor deze tv :( . Met wie heb je gesproken bij Smits?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mike421 schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:21:
[...]

Na jou reactie te hebben gelezen heb ik toch AO gebeld. Vroeg wat de prijs was en kreeg uiteraard te horen €1.999,-

Ik vertelde dat andere hem voor een actie prijs hadden voor €1499,- waarop hij me in de wacht zette.
Na een tijdje kreeg ik het verhaal te horen dat mensen op een lijst stonden voor dit model.

Ik kon me inschrijven en zou onderaan de lijst komen.
Uiteraard mezelf in laten schrijven onder het mom niet geschoten is altijd mis.
Zowaar werd ik later op de dag terug gebeld met de vraag of ik hem wilde omdat er verschillende waren die niet opnamen met bellen en of niet meer wilde.

Ik had dus ook mazzel en heb hem ook voor dezelfde prijs en donderdag wordt het scherm bezorgd. :*)
Zojuist AO gebeld. Zij gaven aan de 55C7 voorlopig niet meer aan te kunnen bieden voor € 1.499...
Dan maar wachten op de volgende aanbieding onder de € 1.500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
klein beetje off-topic, maar toch wel interessant...

Ik heb gevraagd welke kleur LG V30 we krijgen bij de TV. (want dit stond nergens verveld)
Na 2 weken heb ik eindelijk antwoord gekregen .. het wordt een Zilvere.

(je hebt dus geen keus om een kleur te kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:21
Afgelopen zondag de knoop doorgehakt en ik ben gegaan voor 55E7 bij Foka voor 2050 euro inclusief verzenden en 5 jaar garantie. Morgen komt de tv binnen, ben echt heel erg benieuwd hoe het in mijn interieur staat. Ergens deze week verwacht ik ook mijn Sony HT ST5000 + X800 UHD Blu-ray speler, dus dat wordt smullen :)

Ik hoop dat de soundbar en geïntegreerde soundbar esthetisch toch goed bij elkaar passen.

PS: Uiteraard zit hier ook een LG V30 bij, daar moet ik alleen nog even meer geduld bij hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Nostordici op 05-12-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyPartyPlace
  • Laatst online: 14-12-2022
Iemand een idee waar de 65” C7 nu het meest voordelige is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddyJ_NL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15-09-2024
TonyPartyPlace schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:44:
Iemand een idee waar de 65” C7 nu het meest voordelige is?
tsja €2700 geloof ik, zit al maanden te wachten dat ie naar de €2500 gaat maar er zit geen beweging in ds prijs van de 65" oleds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:42

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KryptForce
  • Laatst online: 11-12-2024
Gisteren eindelijk mijn LG OLED65C7D opgehaald.

Wat een beest is dat ding zeg, ondanks dat ik er 4,6 Meter vanaf zit.

Besteld op 24-11-2017 voor 2.222,- bij Euronics XXL.
Ze bezorgen dus alleen in Duitsland gratis.

Zijn er mensen over die nog intresse hebben in deze model voor dezelfde prijs ?

Had namelijk nog een andere gereserveerd bij een andere Euronics XXL in Mülheim-Kärlich, en kreeg net een email dat die beschikbaar is. Anders moet ik die reservering annuleren want heb er aan 1 al genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
KryptForce schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:10:

Had namelijk nog een andere gereserveerd bij een andere Euronics XXL in Mülheim-Kärlich, en kreeg net een email dat die beschikbaar is. Anders moet ik die reservering annuleren want heb er aan 1 al genoeg :)
Graag! DM gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxvdh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:14

Ik heb ook interesse en een DM gestuurd voor het geval BoltYes er vanaf ziet of iemand anders er ook nog "eentje" over heeft :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyPartyPlace
  • Laatst online: 14-12-2022
Duitsland is te overwegen maar Mulheim is wat ver. Zijn er adresjes in Goch of Koln?

Heb er nu een gereserveerd staan bij plattetv, voor zon 2800, wel met alle extra garanties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:56

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Robbeest schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:01:
:Ligt het aan mij of gaat de communicatie, bevestiging en vervolg omtrent de gratis telefoons niet echt geweldig?
Valt mee denk ik. Heb een paar weken geleden gebeld, meteen emailbevestiging. Afgelopen week weer diverse (dezelfde) emails ontvangen en zojuist (pakjesavond!) kwam het pakketje met de Q6 binnen.
Hopelijk kijkt de Sint niet in V&A ;)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wozie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 28-10-2022
DM gestuurd, zeker interesse om de reservatie over te nemen! 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nostordici schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 16:46:
Afgelopen zondag de knoop doorgehakt en ik ben gegaan voor 55E7 bij Foka voor 2050 euro inclusief verzenden en 5 jaar garantie. Morgen komt de tv binnen, ben echt heel erg benieuwd hoe het in mijn interieur staat. Ergens deze week verwacht ik ook mijn Sony HT ST5000 + X800 UHD Blu-ray speler, dus dat wordt smullen :)

Ik hoop dat de soundbar en geïntegreerde soundbar esthetisch toch goed bij elkaar passen.

PS: Uiteraard zit hier ook een LG V30 bij, daar moet ik alleen nog even meer geduld bij hebben.
Hoe is de Sony HT ST5000? Ik twijfel om deze ook te halen. Van de week de Sony A1 65" opgehaald bij Smits Arnhem voor €3.100. Incl PlayStation pro fifa 18 bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minime2013
Vanmorgen bij AO een C7V kunnen bestellen voor 1499. Waren er bij toeval nog 2 geannuleerd, vrijdag wordt de tv geleverd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchsaint
  • Laatst online: 16-06 15:03
Mijn 65c7 van euronics hangt ook!. :9~

Erg blij mee! Daarmee zal ik ook het topic verlaten ;w
Pagina: 1 ... 91 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"