Ik heb toch nog even gezocht naar de voorwaarden voor die gratis V30 aangezien ik met de opbrengst daarvan rekening heb gehouden. Bij de aktievoorwaarden van LG voor de gratis telefoon wordt een lijst van leveranciers verstrekt waar bij aankoop de aktie van toepassing is. Het is een lange lijst en wellicht lees ik er overheen maar ik kan Smits in deze lijst niet vinden. Als dit juist is zou de aktie daar dan niet gelden ??
Verwijderd
alwinus schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:18:
[...]
Nee vip worden is genoeg. Ik kreeg vrijdag na een uurtje of 2 door dat ik vip was geworden. Als je dan vervolgens inlogt op de site wordt de vip korting automatisch eraf gehaald.
[...]
Besteld
Net een mail gehad. Deze week wordt die bezorgd.
[ Voor 47% gewijzigd door badnews.nl op 26-11-2017 18:45 ]
Als je "Verkaufte Artikel" aanvinkt kun je zien voor welk bedrag ze uiteindelijk verkocht zijn:randomice schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:45:
[...]
https://m.ebay.de/sch/i.h...ed65w7.TRS0&_nkw=oled65w7
Het zijn wel biedingen
https://www.ebay.de/sch/i...nc&_trksid=p2045573.m1684
En kijk ook even op https://www.ebay-kleinanzeigen.de/ (de "marktplaats" versie van ebay) Gewoon een postcode invoeren van net over de grens, hier in Venlo over de grens is dit bijvoorbeeld 41334.

[ Voor 24% gewijzigd door D_V op 26-11-2017 18:58 ]
randomice schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:45:
[...]
Het zijn wel biedingen

Voor zover ik net snel even heb gekeken is deze nog niet te verkrijgen in Nederland
Adviesprijs op dit moment is hetzelfde als de C7 (€1999).
Kom net van Mediamarkt Tilburg, hier was de 55B7 voor (dacht) €1699 maar wel een BF weekend deal dus t/m morgen.Murc1elag0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:35:
Vrijdag opeens uit het niets de B7 55" binnen gekregen bij de MediaMarkt.
Voor zover ik net snel even heb gekeken is deze nog niet te verkrijgen in Nederland
Adviesprijs op dit moment is hetzelfde als de C7 (€1999).
De 65C7 bieden ze nog steeds voor €3500 aan
Media markt is veel te duur scheelt 300 tot 400 elders
Dus denk goed na is maar een tip
En er gaat al en filmpje rond dat dezelfde prijzen onder de aanbieding prijzen hangen die hetzelfde zijn
Media markt doet aan fake friday
Bij plattetv is €1650 via chat.Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:10:
Iemand en goede deal kunnen sluiten bij platte tv voor de OLED 55c7v
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Telkens opnieuw wordt vermeld dat de c7 voor 1500 weg mag en nu deze uitverkocht is, bij Hificorner voor 1550. Ook is duidelijk gemaakt dat Plattetv een van de slechtere winkels is als je kan kiezen uit Foka, Apollo, Smits, Hificorner. Nu lees ik dus weer dat ze niet bepaald aardig waren toen ze de tv aan je verkochten. Waarom telkens Plattetv. Ik kan er met m'n hoofd niet bij. Duurder en minder klantvriendelijk.badnews.nl schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:31:
Yups, die kreeg ik ook voor 55c7, 1650 euro.. was vanmiddag, maar ging niet van harte..
Ik heb vorige week dinsdag de 55c7v voor 1599 gekregen
En waren naar mij bijzonder aardig
Ik vind ze wel top.
Bij mij was het € 1.675 bij plattetv. Mooi € 175 te duur. Weet je, de prijs boeit me nog niet eens t meeste. Het moet wel binnen proporties blijven uiteraard. Maar als een winkel gewoon niet lager kan dan zeg € 1.650, maar de service is wel top dan is t prima.Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:51:
Ik snap het niet waren jullie niet aardig voor de medewerkers van platte tv dan.
Ik vind ze wel top.
Bij plattetv verkopen ze daarnaast ook nog eens onzin. Alle winkels die em voor € 1.500 verkopen is volgens plattetv grijze import. De veel duurdere E en G7 hebben beter beeld. Dat is gewoon je klanten bedonderen.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Beste noline,Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:06:
Hallo murc
Media markt is veel te duur scheelt 300 tot 400 elders
Dus denk goed na is maar een tip
En er gaat al en filmpje rond dat dezelfde prijzen onder de aanbieding prijzen hangen die hetzelfde zijn
Media markt doet aan fake friday
Ik werk zelf bij de MediaMarkt, ik volg dit forum al geruime tijd. Mijn bericht betreft de B7 was meer aan degene gericht die evt. op dat model aan het wachten waren. Omdat deze in het buitenland vaak goedkoper dan de C7 wordt aangeboden.
Daarnaast zal ik nog even het filmpje wat nu op internet rond gaat ontkrachten. De digitale prijskaarten die achter het a4'tje te zien zijn veranderen uiteraard mee met de Black Friday prijzen. Anders zou iedere klant die een black friday product koopt bij de kassa een aparte factuur van een verkoper moeten hebben. Dat zou administratief een enorme rompslomp zijn.
Ik heb de c7 daar gisteren via de chat ook voor 1600€ mee gekregen,en op gehaalt in Utrecht.Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:51:
Ik snap het niet waren jullie niet aardig voor de medewerkers van platte tv dan.
Ik vind ze wel top.
In de winkel nog de keuze gehad om de 55pos 9002 voor 1650€ plus de cashback van 200€ te kunnen kopen.
Geen klagen bij platte tv.
Ik heb wel goede ervaringen met platte tv zeker kwa prijs en service
Maar denk dat media markt nog meer onzin verteld aan zijn klanten,en zijn nog erg duur tegen over de andere winkels.
En dan adverteren de goedkoopste te zijn
En als je met ze gaat onderhandelen over een type wat goedkoper is is het vaste antwoord zal wel grijze import zijn
Dat was al jaren gelden toen ik onderhandelden over en Panasonic plasma 50vt60 toen kreeg ik ook dit antwoord,dus dan maar ritje naar foka had ik wel 350 euro voor over.
Wat ik niet snap in deze tijd van internet dat mensen 300 tot 400 meer te betalen voor een de zelfde tv
Dat is toch echt veel geld.
Maar nu breekt me klomp lees net via murc dat media markt de B7 te koop heft staan was dit geen grijze import?
Gebeurt nu ook al. Laatst meegemaakt dat een specifieke PS4 Pro bundel in één dag tijd drie keer van prijs was veranderd. Komt er nu gewoon op neer dat MM in Nederland aanzienlijk duurder is dan andere aanbieders en op tweakers kun je verwachten dat wij echt 'toch niet gek!' zijn.Murc1elag0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:09:
[...]
Beste noline,
Ik werk zelf bij de MediaMarkt, ik volg dit forum al geruime tijd. Mijn bericht betreft de B7 was meer aan degene gericht die evt. op dat model aan het wachten waren. Omdat deze in het buitenland vaak goedkoper dan de C7 wordt aangeboden.
Daarnaast zal ik nog even het filmpje wat nu op internet rond gaat ontkrachten. De digitale prijskaarten die achter het a4'tje te zien zijn veranderen uiteraard mee met de Black Friday prijzen. Anders zou iedere klant die een black friday product koopt bij de kassa een aparte factuur van een verkoper moeten hebben. Dat zou administratief een enorme rompslomp zijn.
On topic:
Prijs bij Foka nog steeds 1599,- voor de 55C7 en 2050,- voor de 55E7 (beide met 5 jaar garantie, E7 met V30).
Ik denk dat ik toch voor de E7 ga, soundbar is denk ik een leuke verbetering voor het normale tv geluid en ik kan later nog altijd investeren in beter geluid, al betwijfel ik of ik dat echt ga doen. Woon in een gehorig appartement. Daarnaast als ik 450-500,- kan krijgen voor de V30 is het geen slechte deal t.o.v. de C7.
DIE prijzen ze wel scherp.
Maar volgend jaar moet media markt maar stoppen met fake friday
Ieder geval met de tv aanbiedingen
Zou zeker mensen niet aanbevelen daar een tv te kopen.
Overweeg ook evt. de E7 (65'') vanwege de V30, wil eigenlijk wel een nieuwe mobiel maar meer nog vanwege de ''korting'' na verkoop V30.. Qua prijs interessanter dan de C7 (65''), echter vind ik het design van de C7 veel mooier. De glazen rand van de E7 voegt niets toe en de soundbar vind ik persoonlijk gewoon lelijk om te zien... op dit moment nog geen interessante aanbieding voor de 65C7, zeker als je weet dat hij dus voor veel goedkoper (lees 2.222,- verkocht kan worden).willieboy90 schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:40:
[...]
On topic:
Prijs bij Foka nog steeds 1599,- voor de 55C7 en 2050,- voor de 55E7 (beide met 5 jaar garantie, E7 met V30).
Ik denk dat ik toch voor de E7 ga, soundbar is denk ik een leuke verbetering voor het normale tv geluid en ik kan later nog altijd investeren in beter geluid, al betwijfel ik of ik dat echt ga doen. Woon in een gehorig appartement. Daarnaast als ik 450-500,- kan krijgen voor de V30 is het geen slechte deal t.o.v. de C7.
Mediamarkt doet niet aan onderhandelen idd. Antwoord is: we moeten de winkel daarmee open houden. Gewoon gelul als anderen een tv wel voor € 300 minder verkopen. De MM heeft natuurlijk schandalig hoge overheadkosten als je ziet wat voor panden ze hebben en wat een volk daar rond loopt. Maar qua tvs gewoon te duur, zonder enige mate van onderhandeling. Of ze kunnen daar gewoon niet inkopen.Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:47:
Wat ik wel moet zeggen over media markt is dat de spel consoles wel als broodjes gaan
DIE prijzen ze wel scherp.
Wat betreft die B7. Dat is idd grijzr import, ondat LG dat model (nog) niet in NL heeft uitgebracht.
Trouwens, goed te horen dat jij wel goede ervaring met plattetv hebt gehad
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 26-11-2017 22:26 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dus mediamarkt gaan we niet meer horen over grijze import en doen ze netjes mee met de andere winkels
En wat betreft platte tv gaat is naar Utrecht
En super mooie winkel geen lichtbak winkel maar relaxed,en en verkopers ook top
Een aanrader.
Waar je je TV koopt moet je gewoon zelf weten, maar dat je het fake friday noemt gaat net wat te ver. Er zijn wel degelijk tv's met goede kortingen te krijgen. Een paar voorbeelden:Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:47:
- Sony65xe9305 (goedkoopste prijs in de prijswatch 2499 bij buymi.nl) bij ons 2399 excl 200 cashback
- 55q7f voor 1799 excl 200,- cashback (goedkoopste in de pricewatch is 1625)
- Een aantal andere tv's die technische hetzelfde zijn maar deze ipv zilver bijv. zwart zijn en onder de laagste prijzen duiken.
Dit zijn dan wel vaak instore acties zolang de voorraad strekt. Op de MM webshop vind je vaak verschillende prijzen dan die in de winkel.
"Mediamarkt doet niet aan onderhandelen" is lekker kort door de bocht. Ik ben niet van plan te vertellen wat er allemaal met prijzen wordt gedaan. En die komen vaak niet in de buurt van de prijzen die hier (na persoonlijk contact met een retailer) voorbij komen. Maar er is wel degelijk ruimte.Hulleman schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:25:
[...]
Mediamarkt doet niet aan onderhandelen idd. Antwoord is: we moeten de winkel daarmee open houden. Gewoon gelul als anderen een tv wel voor € 300 minder verkopen. De MM heeft natuurlijk schandalig hoge overheadkosten als je ziet wat voor panden ze hebben en wat een volk daar rond loopt. Maar qua tvs gewoon te duur, zonder enige mate van onderhandeling. Of ze kunnen daar gewoon niet inkopen.
Wat betreft die B7. Dat is idd grijzr import, ondat LG dat model (nog) niet in NL heeft uitgebracht.
Wat betreft de B7 die volgens jou grijze import zou zijn. Ik durf het niet te zeggen. Wel ben ik sinds de introductie van de C7 in Nederland bekend dat het B7 model in December zou komen. Dus het zou zomaar kunnen dat dit de eerste zijn. Ik zal hier van de week eens achteraan.
Tot zover mijn laatste off-topic.
Gezwets je duitse collegas gingen met alle prijzen mee van de concurrenten en in nederland niet, beide gevraagd voor de beste prijs. In NL kreeg ik alleen maar domme antwoorden.Murc1elag0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:16:
[...]
Waar je je TV koopt moet je gewoon zelf weten, maar dat je het fake friday noemt gaat net wat te ver. Er zijn wel degelijk tv's met goede kortingen te krijgen. Een paar voorbeelden:
- Sony65xe9305 (goedkoopste prijs in de prijswatch 2499 bij buymi.nl) bij ons 2399 excl 200 cashback
- Een aantal andere tv's die technische hetzelfde zijn maar deze ipv zilver bijv. zwart zijn en onder de laagste prijzen duiken.
Dit zijn dan wel vaak instore acties zolang de voorraad strekt. Op de MM webshop vind je vaak verschillende prijzen dan die in de winkel.
[...]
"Mediamarkt doet niet aan onderhandelen" is lekker kort door de bocht. Ik ben niet van plan te vertellen wat er allemaal met prijzen wordt gedaan. En die komen vaak niet in de buurt van de prijzen die hier (na persoonlijk contact met een retailer) voorbij komen. Maar er is wel degelijk ruimte.
Wat betreft de B7 die volgens jou grijze import zou zijn. Ik durf het niet te zeggen. Wel ben ik sinds de introductie van de C7 in Nederland bekend dat het B7 model in December zou komen. Dus het zou zomaar kunnen dat dit de eerste zijn. Ik zal hier van de week eens achteraan.
Ontopic, voor de mensen die full hd oled genoeg vinden. 949 bij de duitse mm http://www.mediamarkt.de/...FViZdwod_9YCzA&uympq=vpqr
[ Voor 7% gewijzigd door alki op 26-11-2017 23:36 ]
Nee, bij mij ook niet. had de actievoorwaarden gelezen hoe je die Netflix actie moet activerenTinman schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:15:
[...]
Netflix actie werkt niet, zal wel alleen in duitsland werken of ik doe iets fout.
Die hele banner verschijnt bij mij niet? Bij jou wel?Claim 6 maanden GRATIS Netflix
1. Klik op de home button op jouw LG afstandsbediening waardoor de Launcher bar in beeld komt.
2. Links in beeld verschijnt de Netflix promotie banner in ‘My content’, klik hierop
3. De LG content store opent nu waar je de Netflix app moet installeren. Is de app al geinstalleerd, open deze dan
4. Log in of registreer jezelf om een account aan te maken en de 6 maanden GRATIS Netflix wordt automatisch geactiveerd
Ik wil nog een keer er over hebben dan ben ik er klaar mee
De b7 werd op hier op tweakers al een tijdje besproken en was al langere tijd te koop
Maar dat werd door media markt als grijs import gezien.
En nu media markt zeggen dat ze deze introduceren
En wat voor de rest betreft je heb het over Samsung en Sony model en waar media markt nog zeer veel aan verdiend
Luister vriend dit is tweakers mensen zijn hier soms slimmer als sommige verkopers
Ik blijf erbij media markt is fake friday
En in Amerika gingen er TV's voor 50% van de prijs. Zo kunnen we natuurlijk door blijven gaan. Voor de rest ga ik niet eens in op de vergelijking met Duitsland. Buiten dat dit een eindeloze discussie is, weet volgens mij iedereen die dit forum volgt dat tv's daar goedkoper zijn. Het gebrul, ongefundeerde berichten en alles over één kam scheren vind ik jammer.alki schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:30:
[...]
Gezwets je duitse collegas gingen met alle prijzen mee van de concurrenten en in nederland niet, beide gevraagd voor de beste prijs. In NL kreeg ik alleen maar domme antwoorden.
Ontopic, voor de mensen die full hd oled genoeg is. 949 bij de duitse mm http://www.mediamarkt.de/...FViZdwod_9YCzA&uympq=vpqr
Ik volg dit forum al een tijdje, en heb de B7 nog niet in Nederland voorbij zien komen. Het kan uiteraard zijn dat ik dit heb gemist. Maar voor zover ik zelf weet was deze niet te verkrijgen. Ik ken toevallig persoonlijke verschillende LG (oud) regio managers die ook langs gaan bij de winkels die hier vaak voorbij komen. Maar blijkbaar wordt deze informatie niet gewaardeerd of in twijfel genomen.Ben er schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:50:
Hallo murc
Ik wil nog een keer er over hebben dan ben ik er klaar mee
De b7 werd op hier op tweakers al een tijdje besproken en was al langere tijd te koop
Maar dat werd door media markt als grijs import gezien.
En nu media markt zeggen dat ze deze introduceren
En wat voor de rest betreft je heb het over Samsung en Sony model en waar media markt nog zeer veel aan verdiend
Luister vriend dit is tweakers mensen zijn hier soms slimmer als sommige verkopers
Ik blijf erbij media markt is fake friday
Zou wat zijn hé als er helemaal niks aan die Samsung of Sony modellen verdient zou worden...
Ik vind dit een geweldig forum om met elkaar op zoek te gaan naar de laagste prijzen (voor de mooiste tv's!) En probeer mijn steentje waar ik dat kan positief bij te dragen.
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED55B7V
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 27-11-2017 00:07 ]
Nog een vraagje ik snap jij bent verkoper
Maar je bent ook consument nu wil je een tv kopen die zie jij staan bij het mooie bedrijf waar jij werkt
En je ziet deze staan voor bv 1999 euro en je kijkt op tweakers dat hij bij andere mooie bedrijven te koop is voor bv 1600 euro.
Waar ga jij hem bestellen?
Of je moet zoveel bedrijfs korting hebben.
En volgens mij gaat de discussie vrij netjes alleen jij bent in de vedediging voor je werkgever en wij zijn de consument die graag een goede prijs willen en ook iets van black friday mee willen profiteren
En mediamarkt Duitsland en België ligt naast de deur waarom Dan toch zo'n verschil
We zijn tenslotte een europa schotelde men ons voor
Gooi het anders is voor bij de leiding van media markt voor volgend jaar,want dit jaar stonden jullie niet echt positief in het nieuws kwa (black friday)
Jij bent een van die "tweakers mensen die soms slimmer zijn dan sommige verkopers"apis29 schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:05:
Of je kijkt gewoon op de site van LG(heb aan het begin van het jaar ook nooit gezien dat de B7 NIET zou komen naar NL)
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-OLED55B7V
Maar is dit dan een Nederlands model is de vraag hehe?Ben er schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:24:
Denk dat hij wel slimmer is want de b7 staat bij tv reus al een tijdje te koop
Tuurlijk, logisch dat je zulke aankopen bij de goedkoopste betrouwbare aanbieder koopt!Ben er schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:22:
Murc
Nog een vraagje ik snap jij bent verkoper
Maar je bent ook consument nu wil je een tv kopen die zie jij staan bij het mooie bedrijf waar jij werkt
En je ziet deze staan voor bv 1999 euro en je kijkt op tweakers dat hij bij andere mooie bedrijven te koop is voor bv 1600 euro.
Waar ga jij hem bestellen?
Of je moet zoveel bedrijfs korting hebben.
En volgens mij gaat de discussie vrij netjes alleen jij bent in de vedediging voor je werkgever en wij zijn de consument die graag een goede prijs willen en ook iets van black friday mee willen profiteren
En mediamarkt Duitsland en België ligt naast de deur waarom Dan toch zo'n verschil
We zijn tenslotte een europa schotelde men ons voor
Gooi het anders is voor bij de leiding van media markt voor volgend jaar,want dit jaar stonden jullie niet echt positief in het nieuws kwa (black friday)
Ik wil mijn werkgever niet eens verdedigen, want ik weet dat de oleds veel goedkoper te verkrijgen zijn. Ik was het alleen niet eens met de "black friday is onzin qua aanbieding" tenzij je bekend bent met elke in store acties van de individuele vestigingen. Uiteraard kan ik het met je eens zijn dat er aan aantal aanbiedingen niet echte knallers waren.
We zijn inderdaad 1 Europa, maar daar spelen zoveel factoren. Geef je nogmaals groot gelijk om uit te wijken naar de buurlanden. En vind het ook jammer dat vooral in Duitsland tv's zoveel goedkoper zijn.
Fijne nacht! Ik ben ook maar een parttime medewerker die het liefst mensen blij maakt met Oled tv's.
En media markt heb ook goede aanbiedingen had ik al eerder vermeld kwa ps4 en Xbox one
Alleen als het op tv aan komt vind ik ze persoonlijk veel te duur,net als BCC
Is mijn mening net als die van jou dat moet kunnen hier toch
Is alleen zo jammer dat mensen moet uitwijken terwijl je het juist hier kan verdienen
En ook met black friday kan je verdienen zowel bedrijf als consument,anders ga je er niet aan beginnen.
Maar goed vond de discussie toch even nog en op een nette manier
Succes met de verkoop
Had hierboven gelezen dat ze dus niet verzenden maar misschien toch het proberen waard voor sommigen.
https://www.amazon.de/LG-...TF8&qid=1511745310&sr=1-2
Ben namelijk ook aan het zoeken voor de 65W7
randomice schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:45:
[...]
Het zijn wel biedingen
Gezien de gigantische populariteit van de MM in ons land legt het ze in ieder geval geen windeieren.
Het belangrijkste is dat ik, en vele tweakers met mij, hun gewenste tv stukken goedkoper hebben gekregen. Voor sommige dmv een scherpe prijs bij een webshop en bij anderen door een ritje naar Duitsland te gaan.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Die Netflix-banner verscheen bij mij de eerste dag (23-11) ook niet, de tweede dag (24-11) wel. Toen had ik al een Netflix-account aangemaakt. Je krijgt dan gewoon het tegoed bijgeschreven.rvdlaar schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:37:
Die hele banner verschijnt bij mij niet? Bij jou wel?
Probeer het dus vanavond nog een keertje!
edit: gaat om de 65"
[ Voor 5% gewijzigd door EddyJ_NL op 27-11-2017 09:07 ]
Verwijderd
Je werkt bij de mediamarkt en preekt voor eigen parochie, terwijl de ervaringen van mensen toch anders zijn. Bespaar jezelf de moeite zou ik zeggen, om de tuin leid je niemand.Murc1elag0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:16:
[...]
Waar je je TV koopt moet je gewoon zelf weten, maar dat je het fake friday noemt gaat net wat te ver. Er zijn wel degelijk tv's met goede kortingen te krijgen. Een paar voorbeelden:
[...]
"Mediamarkt doet niet aan onderhandelen" is lekker kort door de bocht. Ik ben niet van plan te vertellen wat er allemaal met prijzen wordt gedaan. En die komen vaak niet in de buurt van de prijzen die hier (na persoonlijk contact met een retailer) voorbij komen. Maar er is wel degelijk ruimte.
In duitsland bedoel ik dus. Had vrijdag na telefonisch contact via de mail gereserveerd en zaterdag een mail gekregen dat ze uitverkocht waren en de komende weken niet meer leverbaar. 2 dagen later kunnen ze ineens wel leveren en dat voor ruim 250euro meer ??????edwardjacobs schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:06:
Niet te geloven, nu voor €2499 bij Euronics XXL de B7d in de aanbieding. Afgelopen week was dit nog €2222 waarvan ik een mail heb gekregen dat ze die de komende weken niet meer op voorraad hebben.
edit: gaat om de 65"
Verwijderd
Ze hebben het er vanaf gehaald terwijl de actie tot december loopt. Naar LG bellen en je gegevens achterlaten.millerman_sf schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:43:
[...]
Die Netflix-banner verscheen bij mij de eerste dag (23-11) ook niet, de tweede dag (24-11) wel. Toen had ik al een Netflix-account aangemaakt. Je krijgt dan gewoon het tegoed bijgeschreven.
Probeer het dus vanavond nog een keertje!
Ik vind dit wel nuttige “inside information” hoor, dus geen off-topic. Maar mijn ervaring is bij de MM dat er echt nooit wat van een prijs af kan. Laatst nog langs geweest voor een combi oven voor € 1.000. Daar kon ook helemaal niets van de prijs af. Uiteindelijk bij de witgoed handelaar in mijn dorp een betere prijs + inbouw en afvoer van de defecte combi oven gekregen.Murc1elag0 schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:16:
[...]
[...]
Mijn ervaring is dat het bij de MM altijd zo moeilijk is om tot een deal te komen die de consument ook het idee geeft dat ze een goede deal krijgen. Maar als jij als MM’er zegt dat het wel degelijk mogelijk is, dan ben ik wel de laatste die zegt dat het niet kan, maar ik hou een gezonde twijfel
Verwijderd
Dat jij de banner hebt gezien maakt iets niet onjuist. De banner is hier nooit zichtbaar geweest en voor vele anderen ook niet.millerman_sf schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:26:
Dat schreef je al op de dag dat in de avond de banner wel gewoon verscheen op mijn TV, dus mijns inziens onjuist of onvolledig. Probeer het de dag later gewoon nog een keer. Als het dan nog niet werkt: even bellen.
Mijn 55C7V is vanmorgen binnen gekomen! Ik moet dus via LG Nederland ook aangeveb dat ik nog recht heb op de netflix aanbieding van 6 maand gratis?Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 09:47:
[...]
Dat jij de banner hebt gezien maakt iets niet onjuist. De banner is hier nooit zichtbaar geweest en voor vele anderen ook niet.
Precies! Veel grote bedrijven huren gewoon een ander bedrijf in die dit soort support geven. De gemiddelde kennis aldaar is belabberd en vaak vindt je op internet meer correcte info dan zij hebben en/of geven.millerman_sf schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:44:
Tja, geloof wat je wil geloven. Als je ooit bij een wat groter bedrijf hebt gewerkt, weet je wel dat degene aan de telefoon vrijwel nooit degene is die aan de knoppen zit van de software
Uitzonderingen daargelaten heb ik een dramatisch lage pet op van helpdesken. Zeker omdat zelf ooit bij een helpdesk heb gewerkt. (teleperformance)
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Tis goed met je.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 11:51:
[...]
Het was een reactie op zijn bericht, dat er stond, dat heb ik verwijderd. Waarom post jij geen prijzen in plaats dat je weer een discussie aanwakkert.
LG Oled 55e7n 1999 https://www.mediaathome.d...55e7n-139-cm-55-oled-tv-a
Verwijderd
Nee, tis goed met je.alki schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:01:
[...]
Tis goed met je.
LG Oled 55e7n 1999 https://www.mediaathome.d...55e7n-139-cm-55-oled-tv-a
LG OLED 55C7 1499
https://www.mydealz.de/de...nline-zu-erwerben-1083549
Ik heb gisteravond nog een mailtje gehad van Hificorner waarin ze aangaven mij vandaag een passende aanbieding te doen, ik ben benieuwd want door dat mailtje heb ik gisteravond de LG SJ8 niet bij plattetv besteld...
we gaan het zien.
Was vorige week weer even beschikbaar voor 2222 euro, maar al snel weer weg.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:42:
De 65C7 bij euronics 2222 euro!
https://www.euronics.de/s...affiliate&refID=affilinet
Heb gemaild naar het op de pagina gemelde adres, kreeg gister reactie dat ik naar een ander adres moest mailen. Meteen gedaan.
Zie dat vandaag de prijs staat op 2699 euro
OLED65C7D €2699,- Edit: en nu €2899,-....
https://www.euronics.de/t...65c7d-164-cm-65-oled-tv-a
PS @ Alleskunner, je typt teveel. Fijn dat je dat zelf ook inziet aan je edits te lezen...
[ Voor 6% gewijzigd door martinus83 op 27-11-2017 13:56 ]
Antwoord vandaag gekregen ,wel even vertaald :klada schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 21:58:
[...]
Heb deze gisteravond ook besteld ,account aangemaakt bestelling geplaatst ,kon dan kiezen :betalen met PayPal of bij afhaling ,gekozen voor betaling bijafhaling![]()
Bestelnummer met factuur gekregen via mail en mocht deze komen afhalen vandaag of binnen de 14dagen.
Heb nog geen mail gekregen dat de LG niet meer afhaalbaar is ,ga wel eens bellen of mailtje sturen of ik daadwerkelijk de tv kan komen uithalen volgend week.
Benieuwd naar het antwoord
Heer
Helaas hebben we momenteel geen apparatuur op voorraad. We verwachten een nieuwe bezorging gedurende de week. Zodra het apparaat klaar is voor afhaling, sturen we u nog een e-mail. Bedankt voor uw begrip.
Helaas klopt je info niet helemaal (niet jou schuld, ligt aan Mydealz. Als je doorklikt kom je op de Euronics site, daar is hij echter €1699,-Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:10:
[...]
Nee, tis goed met je.
LG OLED 55C7 1499
https://www.mydealz.de/de...nline-zu-erwerben-1083549
https://www.euronics.de/x...55c7d-139-cm-55-oled-tv-a?
Kijk uit met die affliate links, mijn berichten zijn daarom ook eens gewijzigd terwijl ik er zelf geen erg in had. Beter is om dat laatste stukje van de url te verwijderen.martinus83 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:43:
[...]
Helaas klopt je info niet helemaal (niet jou schuld, ligt aan Mydealz. Als je doorklikt kom je op de Euronics site, daar is hij echter €1699,-
https://www.euronics.de/x...affiliate&refID=affilinet
Verwijderd
De 65E7 is gewoon niet leverbaar. Echt bizar.
Beste,
Wij hebben al snel antwoord van de leverancier gehad gelukkig, Echter blijkt de levertijd momenteel onbekend te zijn. Excuses hiervoor. De leverancier heeft deze tv's momenteel zelf ook in bestelling staan bij de fabrikant.
Wilt u dat we kijken voor een alternatief?
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kamera Express | Foka,
lijkt me een zeer mooie deal voor een full HD oled.
https://www.mydealz.de/de...mnitz-lg-55eg9a7v-1083879
Lijkt me een lokale aanbieding. Zeker mooie prijs.godfella schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:27:
LG 55EG9A7V voor 888 euro in duitsland!
lijkt me een zeer mooie deal voor een full HD oled.
https://www.mydealz.de/de...mnitz-lg-55eg9a7v-1083879
Chemnitz is alleen niet in de buurt..
LG OLED65W7V
SPiET
Nah... liever de c7 voor dat geld...spietie schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:45:
In Saturn Aken nog 2 oled65b7d voor 2222 vrij! Zopas geweest. Bellen of gaan.
Damn, En ik ben nog altijd aan het wachten op mijn pick up bevestiging voor Aken... Vraag mij af wat ze daar aan het doen zijn... Kan jammer genoeg pas zaterdag gaan.spietie schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:45:
In Saturn Aken nog 2 oled65b7d voor 2222 vrij! Zopas geweest. Bellen of gaan.
Thx voor de info alvast!
Vorige week van Apollo via e-mail aanbod gehad voor LG 65C7V: €2675dutchsaint schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:35:
De 65C7V kan ik ook bestellen bij de plaatselijke EP. voor 2850,- eurotoch voor DL gekozen
Het prijsverschil met NL wordt steeds kleiner........
95% gaat in dit topic over de LG C7. Waarom geen Sony Bravia KD-65A1 Zwart..
Na het 1 en ander gelezen te hebben was mijn conclusie, die ontlopen elkaar niet veel.
Na contact met Foka heb ik de 65 inch Sony A1 besteld voor €2999 met 5 jaar garantie en gratis bezorging.
Mijn voornemen was al om een PS4 Pro aan te schaffen, met de deal van SONY "krijg" ik deze er dan bij. Inclusief FIFA2018
Laagste prijs in de Pricewatch; €3499.
Mijn voornemen is nu niet meer naar de verdere prijsontwikkelingen te kijken en te genieten
Ik denk dat dit voornamelijk komt ivm de prijs verschil tussen de B7/C7. En als je deze wilt ophangen komt deze toch wel een aardig stuk van de muur zie foto. Dat is voor mij de reden geweest om voor de LG 65 C7 te gaan. Maar het is een prima deal en een hele mooie OLED.CrazyBorr schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:50:
Door het bericht van Trasos op zaterdag 25 november 2017 21:11 ben ik gaan twijfelen.
95% gaat in dit topic over de LG C7. Waarom geen Sony Bravia KD-65A1 Zwart..
Na het 1 en ander gelezen te hebben was mijn conclusie, die ontlopen elkaar niet veel.
Na contact met Foka heb ik de 65 inch Sony A1 besteld voor €2999 met 5 jaar garantie en gratis bezorging.
Mijn voornemen was al om een PS4 Pro aan te schaffen, met de deal van SONY "krijg" ik deze er dan bij. Inclusief FIFA2018
Laagste prijs in de Pricewatch; €3499.
Mijn voornemen is nu niet meer naar de verdere prijsontwikkelingen te kijken en te genieten
2699 en 2990. Beide niet op voorraad, maar wordt deze week verwacht
Ik snap niets van die foto. Is de muurbeugel aan het dunste gedeelte van het scherm bevestigd? Je zou toch verwachten aan dat dikkere deel..Phasis schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:25:
[...]
Ik denk dat dit voornamelijk komt ivm de prijs verschil tussen de B7/C7. En als je deze wilt ophangen komt deze toch wel een aardig stuk van de muur zie foto. Dat is voor mij de reden geweest om voor de LG 65 C7 te gaan. Maar het is een prima deal en een hele mooie OLED.
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
De muurbeugel is dat lichtgrijze plaatje he.InF.Inc schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:48:
[...]
Ik snap niets van die foto. Is de muurbeugel aan het dunste gedeelte van het scherm bevestigd? Je zou toch verwachten aan dat dikkere deel..
Verwijderd
Het blijft zakken.stefans11 schreef op maandag 27 november 2017 @ 16:45:
Net de prijzen voor de 65C7 en 65E7 opgevraagd bij Smits.
2699 en 2990. Beide niet op voorraad, maar wordt deze week verwacht
Nu dus weer 9 euro goedkoper van foka.
Die doet nogsteeds 2999 voor de 65E7.
Ik ga mijn best doen, om dit topic niet meer te volgen want ik hoef de verdere ontwikkelingen (lees dalingen) niet meer te weten
Voor degenen die nog zoekende zijn, succes!
In de schaduw bedoel je.. Ok, maar dat zwarte dat op het lichtgrijze plaatje zit hoort ook bij de beugel (toch) en dat zwarte zit op het fijnste gedeelte van de tv 'geplakt' of ben ik gek.. K zoek namelijk nog een beugel of kan elke Vogels beugel voor 55 inch omdat het universeel is.
[ Voor 6% gewijzigd door JoeZuCK op 27-11-2017 17:56 ]
Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK
Enige nadeel is het bevestigen aan de muur vanwege het audiosysteem.
Nee, dat zwarte hoort bij de Sony. Dit klapt uit. Daar rust hij op als hij staat.InF.Inc schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:56:
[...]
In de schaduw bedoel je.. Ok, maar dat zwarte dat op het lichtgrijze plaatje zit hoort ook bij de beugel (toch) en dat zwarte zit op het fijnste gedeelte van de tv 'geplakt' of ben ik gek.. K zoek namelijk nog een beugel of kan elke Vogels beugel voor 55 inch omdat het universeel is.

[ Voor 10% gewijzigd door D_V op 27-11-2017 18:01 ]

Aan de muur bevestigen zou ik zelf nooit doen. Relatief te vaste positie, gaten in de muur (yep, huurhuis).MazeWing schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:56:
@CrazyBorr De Sony A1 is inderdaad ook een uitstekende OLED (voor zover ik er gelezen over heb). Zeker wanneer je toch al van plan bent een PS4 pro te kopen is de tv niet eens zo heel duur meer (rond de €2600). Na cashback €2700.
Enige nadeel is het bevestigen aan de muur vanwege het audiosysteem.
Dus dat nadeel speelde voor mij niet. Maar ik kan het me wel voorstellen voor anderen.
Ook het feit dat het geluid echt uit het paneel zelf komt is mega vet. In mijn geval zou ik hier weer helemaal niets aan hebben omdat ik losse speakers gebruik.
Ah ok, dacht dat het om de C7V ging. Die komt ook van de muur af als ik dit plaatje zo bekijk :D_V schreef op maandag 27 november 2017 @ 17:58:
[...]
Nee, dat zwarte hoort bij de Sony. Dit klapt uit. Daar rust hij op als hij staat.
[afbeelding]

Dus dat leek me geen argument van de koper.
Ontopic: zelf de 55c7v bij plaatselijke EP besteld voor 1675 pietermannen.
Ik heb de panasonic vandaag besteld via Foka voor 3399. Cashback komt er nog vanaf. En 5 jaar garantie.,D_V schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:02:
De Panasonics zakken ook langzaam maar gestaag. (Jammer dat je als Nederlander de cashback in Duitsland niet kunt claimen, en vice versa)
[afbeelding]
Ik had eerst de Sony besteld bij Smits, maar toen kwam foka nog met deze prijs, dus deze besteld.
Morgenavond naar nieuw schermpje kijken
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Nee geen banner. Denk dat het alleen in duitsland werkt met duitse provider.rvdlaar schreef op zondag 26 november 2017 @ 23:37:
[...]
Nee, bij mij ook niet. had de actievoorwaarden gelezen hoe je die Netflix actie moet activeren
[...]
Die hele banner verschijnt bij mij niet? Bij jou wel?
Ikzelf neig ook steeds meer naar de Philips, met name omdat deze mooi past bij de Hue lampen in huis. Had gehoopt dat de prijs nog iets zou zakken. 1375,- icm ING rentepunten. Hoeveel jaar garantie kreeg je bij Apollo?Bastard schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:00:
Ik heb na lang wikken en wegen bij apollo de 55pos9002 besteld voor 1620, wat 1420 na cashback wordt. Bedankt voor het bijhouden van de prijzen in dit topic, m.n. de post van resinman was erg nuttig.
Same here, heb alleen niet genoeg rente punten ;-)almeerder schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:54:
[...]
Ikzelf neig ook steeds meer naar de Philips, met name omdat deze mooi past bij de Hue lampen in huis. Had gehoopt dat de prijs nog iets zou zakken. 1375,- icm ING rentepunten. Hoeveel jaar garantie kreeg je bij Apollo?
Die 1620 moet toch ook beter kunnen?
Verwijderd
Ik ga over mijn eigen berichten en niet jij.martinus83 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:22:
[...]
Was vorige week weer even beschikbaar voor 2222 euro, maar al snel weer weg.
Heb gemaild naar het op de pagina gemelde adres, kreeg gister reactie dat ik naar een ander adres moest mailen. Meteen gedaan.
Zie dat vandaag de prijs staat op 2699 euro
OLED65C7D €2699,- Edit: en nu €2899,-....
https://www.euronics.de/t...65c7d-164-cm-65-oled-tv-a
PS @ Alleskunner, je typt teveel. Fijn dat je dat zelf ook inziet aan je edits te lezen...
Grundig 65 inch OLED €1999
https://m.alternate.de/Gr...anpid=2370292409982109696
@almeerder of foka nog een contacten..:-)
https://www.foka.nl/produ...s-4k-oled-tv-55pos9002-12
Levert Alternate.de ook aan nederland??Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:17:
[...]
Grundig 65 inch OLED €1999
https://m.alternate.de/Gr...anpid=2370292409982109696
Is zeker een 2016 paneel dit?
32 kWp PV + 54kWh ESS+ 7.5 kW Mitsubishi Ecodan
Verwijderd
Haha, deugniet.martinus83 schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:28:
@Verwijderd (Ps Naam kreeg je van hier denk?) Uh ja, klopt, en dat doe je fantastisch! dat zeg ik toch?
Geen idee, maar zeker een mooie deal. Overigens zijn beide panelen gewoon goed vooral met die grote.mightym schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:33:
[...]
Levert Alternate.de ook aan nederland??
Is zeker een 2016 paneel dit?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2017 19:40 ]
Ze verzenden gewoon naar NL met extra kosten:Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 19:38:
Geen idee, maar zeker een mooie deal. Overigens zijn beide panelen gewoon goed vooral met die grote.
Even contact opnemen dus voor de exacte kosten ( volgens mij kan je gewoon de postnl kosten voor zo'n pakket erbij optellen ) maar voor een 65" is dit een hele mooie prijs.Der Versand erfolgt durch landesspezifische Anbieter. Die Gesamtkosten werden Ihnen inklusive der vor Ort gültigen Mehrwertsteuer als Angebot zugesandt.
Ik ben niet verder gegaan met de bestelling, allicht dat als je verder gaat in de bestelling de kosten volledig zichtbaar zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Humma Kavula op 27-11-2017 19:54 ]
Verwijderd
All your quantifications are belong to me!
Je hebt ook exact de drie winkels gebeld waarbij het volgens mij niet echt mogelijk is om korting te krijgen. Probeer de wat kleinere zaken of meer tv specialist winkels.Edsger schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:09:
Zojuist Bol.com CoolBlue en MediaMarkt (Eindhoven) gebeld. Geen van allen gaven thuis. Blijkbaar is bellen niet de beste methode om een korting te krijgen.
Zeer scherpe prijs, erg vriendelijk personeel en 5 jaar garantie als standaard voorwaarde! Tot nog toe ben ik erg tevreden.
Dank allemaal voor jullie bijdrages aan dit topic, het heeft mij enorm geholpen in mijn keuze en het verkrijgen van een superscherpe prijs!
Ik laat jullie weten via het ervaringen topic wat ik er van vind als ie eenmaal in gebruik is. Ben heeeeel benieuwd.
Heb je deze prijs telefonisch of per mail gekregen of ben je in de winkel geweest?maestrodesigns schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:25:
Morgen krijg ik de Sony A1 55” binnen - besteld via Foka voor de al eerder genoemde prijs van 2199. Gelijk even een Vogel’s muurbeugel erbij besteld.
Zeer scherpe prijs, erg vriendelijk personeel en 5 jaar garantie als standaard voorwaarde! Tot nog toe ben ik erg tevreden.
Dank allemaal voor jullie bijdrages aan dit topic, het heeft mij enorm geholpen in mijn keuze en het verkrijgen van een superscherpe prijs!
Ik laat jullie weten via het ervaringen topic wat ik er van vind als ie eenmaal in gebruik is. Ben heeeeel benieuwd.
Verwijderd
Welke heb je besteld de 65inch 954?Renegade666 schreef op maandag 27 november 2017 @ 18:34:
[...]
Ik heb de panasonic vandaag besteld via Foka voor 3399. Cashback komt er nog vanaf. En 5 jaar garantie.,
Ik had eerst de Sony besteld bij Smits, maar toen kwam foka nog met deze prijs, dus deze besteld.
Morgenavond naar nieuw schermpje kijken
Jups, 65ezw954. De 77" was nog een beetje buten budget🤣
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Dit topic is gesloten.
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"