Jij ook veel plezier met je aankoopAntraXxX schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:21:
[...]
Gisteravond ook nog een email naar AO gestuurd over de prijs van 1499,- voor de 55C7, en vanochtend een mailtje terug gekregen dat ze me deze aanbieding nog kunnen aanbieden. Zometeen maar bestellen voor 1499,- dus.
-edit-
Ik zie dat je hem net ook hebt besteld daar dus, veel plezier ermee!![]()
Wellicht nog de moeite voor anderen hier om ook via de email / telefoon even contact met AO.nl op te nemen.
Ik wacht nog even een weekje. Komt vast ergens een mooie aanbieding voorbij.androidlover schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:26:
Ik zie dat er lage prijzen voorbij komen in dit forum maar ik vraag me af of tijdens black friday de prijzen nog verder zakken en of het verstandig is om daarom nog even te wachten met een aankoop?
Verwijderd
Probleem van de E7 is dat je een telefoon krijgt die pas in januari geleverd kan worden. tegen die tijd zal de S9 en nieuwere toestellen beschikbaar zijn, je moet net dat geluk hebben dat iemand het van je over zou willen nemen.willieboy90 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:22:
[...]
Congrats man, geniet van je aankoop! Ik ben momentee nog aan het twijfelen tussen c7 + later een soundbar of een e7. Daarnaast ben ik er ook nog niet over uit of het 55 of 65 inch wordt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 17:38 ]
Ik zie bij ao.nl iets van een lg oled 55 C 7 in het zilver. Voor de mensen die de tv daar gekocht hebben: is dit echt een zilveren? Wil namelijk wel de normale zwarte.
De rand is zwartkruger5050 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:38:
Ik zie bij ao.nl iets van een lg oled 55 C 7 in het zilver. Voor de mensen die de tv daar gekocht hebben: is dit echt een zilveren? Wil namelijk wel de normale zwarte.
en de voet is mat aluminium/zilver
Goed punt om mee te nemen in het nemen van een beslissing!Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:30:
[...]
Probleem van de E7 is dat je een telefoon krijgt die pas in januari geleverd kan worden. tegen die tijd zal de S9 en nieuwere toestellen beschikbaar zijn, je moet net dat geluk hebben dat iemand het van je over zou willen nemen.
Goede keus, die telefoon gaat maar 400-450 opleveren. ik vergok mijn 55C7 ervoor als je er meer voor zou krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:30:
[...]
Probleem van de E7 is dat je een telefoon krijgt die pas in januari geleverd kan worden. tegen die tijd zal de S9 en nieuwere toestellen beschikbaar zijn, je moet net dat geluk hebben dat iemand het van je over zou willen nemen.
Het geluid van de C7 is al redelijk (ik versta alle buitenlandse dialecten prima), E7 soundbar upgrade is gewoon C7 geluid maar dan frontal, ik zou er niet meer dan 100 extra voor betalen (tov de C7). Design van de C7 heeft mijn vookeur, zowel het glass design vind ik helemaal niks, en de remote is ook niet zo handig als bij de C7.
C7 is €100 geluid
E7 is €200 geluid
SJ8 is €300 geluid
E7 65inch is €250 geluid (dit is het model dat meestal in de showroom staat).
[ Voor 3% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 16-11-2017 18:03 ]
Dank hier was ik naar op zoek. Ik heb mijn keuze gemaakt. De C7 inclusief mijn home cinema setP.A.T.R.I.C.K schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:01:
[...]
...
Design van de C7 heeft mijn vookeur, zowel het glass design vind ik helemaal niks, en de remote is ook niet zo handig als bij de C7.
...
Ga je uit van de "levertijd binnen de 8 weken" of heb je deze informatie elders vernomen?Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:30:
[...]
Verwijderd
Toestel is pas in december leverbaar, en dan moet je nog minimaal een maand wachten voordat je het hebt.Hoegie1504 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:05:
[...]
Ga je uit van de "levertijd binnen de 8 weken" of heb je deze informatie elders vernomen?
ik heb ook zitten dubben over de C7 en E7. Na het luisteren naar beide tot de conclusie gekomen dat de E7 stukken beter geluid heeft dan de C7, dit ook nog netjes weggewerkt is en ik die telefoon kan verpatsen heb ik toch voor de E7 gekozen. BTW trek ik toch af, ding hangt op kantoor. Telefoon verkoop ik of gaat naar een van de kids.
2050 bij Foka, -450 voor de telefoon kom ik op 1600. Net zoveel als een C7.
2050 bij Foka, -450 voor de telefoon kom ik op 1600. Net zoveel als een C7.
[ Voor 10% gewijzigd door TheSiemNL op 16-11-2017 18:08 ]
Wie zegt dat je een maand moet wachten,mischien leveren ze uit op de releasedatum.En samsung s9 komt niet voor april.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:07:
[...]
Toestel is pas in december leverbaar, en dan moet je nog minimaal een maand wachten voordat je het hebt.
Omdat je nu C7 hebt gekocht hoef je E7 niet af te kraken
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dan ben jij de eerste ter wereld met een S9 in januari! Ik lees namelijk dat deze pas in maart te koop is. De v30 krijg je binnen 8 weken dus dit hoeft niet 8 weken te duren.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:30:
[...]
Verwijderd
Waar wordt de E7 gekraakt? Dan hou jij er een rare handelswijze aan over wanneer je dat zo ervaart. En er staat toch echt dat het tot 8 weken kan duren voordat je het in je handen hebt. En dan nog een koper vinden. De E7 is top OLED, dat staat er helemaal buiten.Amaze86 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:10:
[...]
Wie zegt dat je een maand moet wachten,mischien leveren ze uit op de releasedatum.En samsung s9 komt niet voor april.
Omdat je nu C7 hebt gekocht hoef je E7 niet af te kraken
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2017 18:18 ]
Verwijderd
Aangekondigd worden moet het zijn, maar goed het blijft een goede deal, mocht je daarvoor gaan ook een goede keuze.JSTPS schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:11:
[...]
Dan ben jij de eerste ter wereld met een S9 in januari! Ik lees namelijk dat deze pas in maart te koop is. De v30 krijg je binnen 8 weken dus dit hoeft niet 8 weken te duren.
Ja moeilijktimojansen schreef op donderdag 16 november 2017 @ 16:48:
Zit zelf te twijfelen of ik een 55E7 bij Foka moet halen met 5 jaar garantie of bij Smits met 5 jaar pixel garantie, en of dat überhaupt nodig is. Iemand nog advies?
× Bij televisies groter dan 40" heeft u bij de meeste merken de eerste 2 jaar garantie aan huis. Bij de daarop volgende 3 jaar kunt u het product terugbrengen naar de winkel voor garantie.
× Dode pixels zijn uitgesloten van deze actie.
Omdat ao.nl niet op mijn mail heeft gereageerd op de valreep nog gebruik gemaakt van de FOKA €2050 deal voor de E7, vanaf zaterdag verplaats ik mij naar het evaringen topic
Ao.nl reageert ook nog niet op mijn email.
Foka kan de 55C7 voor 1699,- leveren
En Smits Arnhem moet ik morgen even bellen voor een scherpe prijs. 1500,- is echter niet mogelijk.
Toch nog even zoeken / hopen om de 55 C 7 voor 1500,- ergens te kunnen kopen
En Smits Arnhem moet ik morgen even bellen voor een scherpe prijs. 1500,- is echter niet mogelijk.
Ik ga morgen eens wat rondmailen, zodra ik de C7 voor € 1500-1550 kan kopen bestel ik hem. Vandaag een mooie promotie gemaakt op werk dus dat is een leuk cadeautje voor mezelf
Bij AO.nl is de C7 helaas uitverkocht. Zie bovenaan deze pagina mijn eerdere bericht over de prijs van 1499,- bij AO.nl. Dus ik wilde hem net bestellen op de website, maar daar is hij niet meer te zien. Net even gebeld en kreeg helaas de mededeling dat de C7 uitverkocht is..kruger5050 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 18:54:
Ao.nl reageert ook nog niet op mijn email.
Dus nu de zoektocht maar vervolgen.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Verwijderd
Hmmm..kan de 55 inch ook halen maar wacht toch liever tot de 65 inch versie in prijs zakt. Het verschil wordt alleen maar gigantischer nu de 55 inch wel blijft zakken en 65 niet. Toch maar eens wat zaken rondbellen en hierover beklagen. Als ik toch een 55 inch koop, ga ik daar spijt van krijgen vrees ik, omdat ik al 50 heb.. het is 65 of niet.
Hier ook, maar de vriendin moet nog overtuigd worden EN met een kleine op komst ligt de prioriteit volgens haar bij de kleineVerwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:33:
Hmmm..kan de 55 inch ook halen maar wacht toch liever tot de 65 inch versie in prijs zakt. Het verschil wordt alleen maar gigantischer nu de 55 inch wel blijft zakken en 65 niet. Toch maar eens wat zaken rondbellen en hierover beklagen. Als ik toch een 55 inch koop, ga ik daar spijt van krijgen vrees ik, omdat ik al 50 heb.. het is 65 of niet.
Net een mailtje terug gehad van Smits dat ik hem mag komen ophalen voor 1999, en dat als je pixel garantie wil het 50 euro extra is. Is het de 50 euro waard?
Verwijderd
Haha, ach je moet maar tegen je vriendin zeggen dat zo'v tv x aantal jaar meegaat, het is even slikken qua prijs maar je hebt er wel heel lang iets moois voor terug. En ze heeft vast ook geen zin om elke avond tegen haar chagrijnige man aan te kijken omdat ie liever toch 65 inch had ipv 55. 2 duizend euro aan een handtas uitgeven, dat is anders pas belachelijk!Binnetie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:49:
[...]
Hier ook, maar de vriendin moet nog overtuigd worden EN met een kleine op komst ligt de prioriteit volgens haar bij de kleine. Dus nog een flink obstakel te gaan, maar als ik mijn huidige tv nog een beetje redelijk kan verkopen en de 65C7 voor zo'n 2000 euro kan kopen dan heb ik vast een deal. Op dit moment is het erg dromen, dat weet ik maar goed dromen moet kunnen...
2000 voor 65 inch is vrees ik alleen niet haalbaar, hij staat nu op 2800 dus ik gok op 2500 in de nabije toekomst. In de loop van volgend jaar waarschijnlijk verder richting 2000.
Ik heb het wel gedaan. Altijd handig....timojansen schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:06:
Net een mailtje terug gehad van Smits dat ik hem mag komen ophalen voor 1999, en dat als je pixel garantie wil het 50 euro extra is. Is het de 50 euro waard?
En weet je toevallig of bij die van Smits ook 6 maanden netflix zit?
Ik neem aan van wel ... https://www.hobo.nl/blog/...-netflix-bij-lg-oled-tvs/ ? (voorbeeld link)
Het is inderdaad misschien wel handig, zeker als je kijkt naar de prijs van de tv.Aggressor schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:13:
[...]
Ik heb het wel gedaan. Altijd handig....
En weet je toevallig of bij die van Smits ook 6 maanden netflix zit?
Vanmiddag toen ik belde werd gezegd dat Netflix er wel bijzit.
Daar zit zeker wat in. 55 inch zou kunnen (heb ik nu ook), maar als je 4,5 meter er vanaf zit dan wordt toch wel 65 inch aanbevolen.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:07:
[...]
Haha, ach je moet maar tegen je vriendin zeggen dat zo'v tv x aantal jaar meegaat, het is even slikken qua prijs maar je hebt er wel heel lang iets moois voor terug. En ze heeft vast ook geen zin om elke avond tegen haar chagrijnige man aan te kijken omdat ie liever toch 65 inch had ipv 55. 2 duizend euro aan een handtas uitgeven, dat is anders pas belachelijk!![]()
2000 voor 65 inch is vrees ik alleen niet haalbaar, hij staat nu op 2800 dus ik gok op 2500 in de nabije toekomst. In de loop van volgend jaar waarschijnlijk verder richting 2000.
We gaan het zien met de prijs, misschien denk ik te positief maar de tv nu bevalt ook. Maar oled is gewoon echt mooi om te zien.
Verwijderd
Hoeveel gaat er meestal van de prijs af met black friday.
En weet iemand wanneer de btw dagen van de mediamarkt zijn
Btw dagen meestal eind januari, rond 24e.Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:04:
Hoeveel gaat er meestal van de prijs af met black friday.
Black friday als ik me niet vergis €10 korting vanaf elke €100. Volgens mij hetzelfde als de cashback dagen..
LG OLED65W7V
Tweedehandes babywagen (nieuwe banden), babymeubels (laagje verf) en een auto stoeltje kan allemaal tegen 25% van de nieuwprijs op marktplaats. Heb je de tv er eigenlijk al uit, toch. Flesjes en al die kleine shitzooi willen werk collegas meestal graag vanaf voor bijna niksBinnetie schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:49:
[...]
Hier ook, maar de vriendin moet nog overtuigd worden EN met een kleine op komst
[ Voor 8% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 16-11-2017 22:48 ]
Die uitspraak over black friday is op basis van eerdere black friday deals van mediamarkt?onyxsr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:28:
[...]
Btw dagen meestal eind januari, rond 24e.
Black friday als ik me niet vergis €10 korting vanaf elke €100. Volgens mij hetzelfde als de cashback dagen..
Ik hoorde van de week dat bij een plaatselijke dealer (www.lunenburg.nu) de LG 55EG9A7V naar € 1199 gaat, echter moet ik dan voor 20 november bestellen. Ik wil niet super veel uitgeven en dit lijkt mij een koopje echter twijfel ik wel, ik lees namelijk maar weinig reviews over dit type en wat doen de prijzen op 24-11?
Twijfel tussen de 55EG9A7V en de 55B6V (of hopen op een top deal voor de 55C7 op 24-11), budget is max 1500.
Iemand een idee?
Twijfel tussen de 55EG9A7V en de 55B6V (of hopen op een top deal voor de 55C7 op 24-11), budget is max 1500.
Iemand een idee?
MediaMarkt vorig jaar was een cashback met blackfriday. Maar dat was niet eens Black Friday waardig qua prijzen.willieboy90 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:39:
[...]
Die uitspraak over black friday is op basis van eerdere black friday deals van mediamarkt?
LG OLED65W7V
Dank voor de tip. Veel hebben we al omdat mijn vriendin een gastouder opvang heeft. Tweedehands is sowieso erg verstandig om te doen, want wat is dat spul duur nieuw. Maar goed dat wist ik van te voren.P.A.T.R.I.C.K schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:35:
[...]
Tweedehandes babywagen (nieuwe banden), babymeubels (laagje verf) en een auto stoeltje kan allemaal tegen 25% van de nieuwprijs op marktplaats. Heb je de tv er eigenlijk al uit, toch. Flesjes en al die kleine shitzooi willen werk collegas meestal graag vanaf voor bijna niksSpeelgoed kost ook niet meer dan 30% op marktplaats. Luiers kosten ook geen drol: https://www.luierinfo.nl/aanbiedingen/pampers/new-baby/2
We gaan het eens bespreken, waarschijnlijk zegt ze: als je gewoon een jaar of 2 wacht dan heb je tweedehands een mooie oled
Aan de andere kant de kinderen kijken ook wel eens TV en de boekhouder geeft dan aan dat je een apparaat waar kinderen gebruik van maken voor een bepaald percentage op de zaak kunt zetten, maar dat is maar hooguit 15 minuten per dag als het weer slecht is.
Zijn er toevallig geen sites die bij een cashbacksite zijn aangesloten? Soms krijg je dan nog 2% korting, is altijd weer mooi meegenomen. Mediamarkt doet dit wel maar is niet interessant met hun prijzen, maar misschien zit er toch een grote TV boer tussen.
Leer zelf om geen trolling reacties te plaatsen in een prijzentopic.. je streeft het doel voorbij.
[ Voor 84% gewijzigd door Michael Knight op 19-11-2017 16:11 ]
Dankjewel voor deze geweldige linkP.A.T.R.I.C.K schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:02:
[...]
Leer je vriendin om haar telefoon 90% te draaien voor het maken van filmjes, anders zien die er miniscuul uit op een oled tv, vooral met babys
YouTube: Vertical Video Syndrome - A PSA
Your Friendly Neighborhood Moderator
't Is dat het Glove and Boots is...P.A.T.R.I.C.K schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:02:
[...]
Leer je vriendin om haar telefoon 90% te draaien voor het maken van filmjes, anders zien die er miniscuul uit op een oled tv, vooral met babys
Geen super interessante aanbieding misschien, maar toch een aanbieding none the less:
Een 55E6V bij Ibood voor €1799,-
[ Voor 23% gewijzigd door -SambaL- op 17-11-2017 00:21 ]
Nee, want je heb sowieso garantie en zie ook LG's eigen policy: http://www.lg.com/nl/onde...2035-1359105321849-others. Die pixelgarantie is naar mijn mening echt onzin, de kans op een enkele defecte pixel is zo klein dat het bijna verwaarloosbaar is. Ik denk dat de mensen zo'n pixelgarantie nemen vanwege het 'gevoel'. Stel dat mijn televisie toch echt die 0,00001% is met één kapotte pixel. Dan was de kans groot dat het vanaf het begin was, en je dus binnen de wettelijke garantie die televisie had kunnen omruilen. Vraag me eerlijk gezegd af of je echt één kapotte pixel gaat ontdekken. Maar mocht je die 50 euro uitgeven, dan wel elke dag even 30 centimeter van het scherm elke centimeter inspecteren om je waarde eruit te halen hètimojansen schreef op donderdag 16 november 2017 @ 20:06:
< dit stukje webruimte is te huur >
Natuurlijk zie je die, ook op 2 of 3 meter. Shopping Forumaex351 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:28:
[...]
Vraag me eerlijk gezegd af of je echt één kapotte pixel gaat ontdekken.
[ Voor 6% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 17-11-2017 00:55 ]
Als je het scherm instelt op verschillende kleuren.. dan zie je echt wel kapotte pixels hoor.aex351 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:28:
[...]
Nee, want je heb sowieso garantie en zie ook LG's eigen policy: http://www.lg.com/nl/onde...2035-1359105321849-others. Die pixelgarantie is naar mijn mening echt onzin, de kans op een enkele defecte pixel is zo klein dat het bijna verwaarloosbaar is. Ik denk dat de mensen zo'n pixelgarantie nemen vanwege het 'gevoel'. Stel dat mijn televisie toch echt die 0,00001% is met één kapotte pixel. Dan was de kans groot dat het vanaf het begin was, en je dus binnen de wettelijke garantie die televisie had kunnen omruilen. Vraag me eerlijk gezegd af of je echt één kapotte pixel gaat ontdekken. Maar mocht je die 50 euro uitgeven, dan wel elke dag even 30 centimeter van het scherm elke centimeter inspecteren om je waarde eruit te halen hè
Bij LG heb je ook pixelgarantie... alleen dan moet je minimaal zoveel kapotte pixels hebben wil je in aanmerking komen.
Voor 26 euro heb wel pixel garantie genomen bij smits ...
Dat vind ik niet echt een spectaculaire aanbieding. De 55C7 is al regelmatig voor een bedrag dat rond de 1500 euro ligt voorbij gekomen, zie bijvoorbeeld onderstaande quote. Voor die 300 euro meer zou ik zeker voor een 4K gaan ipv Full HD.johnnybravo88 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:46:
Ik hoorde van de week dat bij een plaatselijke dealer (www.lunenburg.nu) de LG 55EG9A7V naar € 1199 gaat, echter moet ik dan voor 20 november bestellen. Ik wil niet super veel uitgeven en dit lijkt mij een koopje echter twijfel ik wel, ik lees namelijk maar weinig reviews over dit type en wat doen de prijzen op 24-11?
Iemand een idee?
AntraXxX schreef op donderdag 16 november 2017 @ 17:21:
[...]
Gisteravond ook nog een email naar AO gestuurd over de prijs van 1499,- voor de 55C7, en vanochtend een mailtje terug gekregen dat ze me deze aanbieding nog kunnen aanbieden. Zometeen maar bestellen voor 1499,- dus.
-edit-
Ik zie dat je hem net ook hebt besteld daar dus, veel plezier ermee!![]()
Wellicht nog de moeite voor anderen hier om ook via de email / telefoon even contact met AO.nl op te nemen.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Haha geweldig! Die gaat mee in het betoog.P.A.T.R.I.C.K schreef op donderdag 16 november 2017 @ 23:02:
[...]
Sowieso vraag ik me af of wat de gewone consument op dit moment koopt. Ik hoor om mij heen vooral verhalen van mensen die een nieuwe TV van 700-800 euro kopen. Die markt is nog echt in handen van LCD. Bij OLED moet de prijs dan nog er veel gaan dalen voor het beschikbaar is voor de gewone consument.
Wil je rond die prijs gaan zitten dan zijn we denk ik al snel een paar jaar verder.
De gewone consument kijkt op dynamisch/vivid op hun lcdtje en geeft dus sowieso niets om beeldkwaliteit.
Nickname does not reflect reality
De "gewone consument" bestaat niet, het is een spectrum.Brad Pitt schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:44:
De gewone consument kijkt op dynamisch/vivid op hun lcdtje en geeft dus sowieso niets om beeldkwaliteit.
Van mensen die voor een paar 100 EUR een TV kopen, tot mensen die voor >5000 EUR een TV aanschafffen.
Vaak ligt het zwaartepunt in de middengroep.
En ze geven wel om beeldkwaliteit, alleen niet zoals jij & ik dat wellicht doen.
En nu weer terug naar de prijzen
Ik heb nog met SmitsArnhem gebelt en ik ga daar nu de LG OLED 55C7 voor 1579,- kopen. Is iets meer dan de laagste actie die ik gezien had hiervoor (1499), maar ik koop het ook graag in een fysieke winkel dus ben wel bereid ietsjes meer daarvoor te betalen. Lijkt me alsnog een goede prijs.
Misschien gaat het nog naar beneden voor black friday, maar dan moet je er ook snel bij zijn, nu ben ik nog op tijd iig.
Misschien gaat het nog naar beneden voor black friday, maar dan moet je er ook snel bij zijn, nu ben ik nog op tijd iig.
Ow btw LG OLED 55E7 was 2079 of 2049, dat weet ik niet meer precies, maar op die koers bij SmitsArnhem.
Vind dat verschil toch te groot voor geen super geluid.
Gewoon later een keer mijn bestaande 5.1 set upgraden naar iets beters. Een soundbar wil mijn vrouw toch niet op de kast hebben.
Gewoon later een keer mijn bestaande 5.1 set upgraden naar iets beters. Een soundbar wil mijn vrouw toch niet op de kast hebben.
Bedenk je wel met een reeele resell prijs van 500 euro voor de telefoon (moet je natuurlijk wel even op wachten), heb je voor 100 euro meer of in sommige gevallen dezelfde prijs de e7.kruger5050 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:40:
Ow btw LG OLED 55E7 was 2079 of 2049, dat weet ik niet meer precies, maar op die koers bij SmitsArnhem.
Ik had na een jaar opeens één kapotte/stuck pixel en ja, dat zie je heel duidelijk. Ik zou nooit zo'n dure tv kopen zonder pixelgarantie.aex351 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 00:28:
[...]
Nee, want je heb sowieso garantie en zie ook LG's eigen policy: http://www.lg.com/nl/onde...2035-1359105321849-others. Die pixelgarantie is naar mijn mening echt onzin, de kans op een enkele defecte pixel is zo klein dat het bijna verwaarloosbaar is. Ik denk dat de mensen zo'n pixelgarantie nemen vanwege het 'gevoel'. Stel dat mijn televisie toch echt die 0,00001% is met één kapotte pixel. Dan was de kans groot dat het vanaf het begin was, en je dus binnen de wettelijke garantie die televisie had kunnen omruilen. Vraag me eerlijk gezegd af of je echt één kapotte pixel gaat ontdekken. Maar mocht je die 50 euro uitgeven, dan wel elke dag even 30 centimeter van het scherm elke centimeter inspecteren om je waarde eruit te halen hè
Zo zie ik het ook! Ik heb de E7 gisteren gekocht voor 2050 bij FOKA (bij Smits gingen ze niet zo ver). Als ik die telefoon krijg en daar nog 400-500 voor terug krijg, dan betaal ik bijna hetzelfde voor de C7. In het ergste geval heeft een van de kids een mooie nieuwe telefoon.willieboy90 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:46:
[...]
Bedenk je wel met een reeele resell prijs van 500 euro voor de telefoon (moet je natuurlijk wel even op wachten), heb je voor 100 euro meer of in sommige gevallen dezelfde prijs de e7.
klopt, maar dan moet je indd eerst een koper vinden. Lees net wat reviews over de V30 en dan weet ik niet als straks de markt overspoeld is of iemand die wil kopen nog.willieboy90 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:46:
[...]
Bedenk je wel met een reeele resell prijs van 500 euro voor de telefoon (moet je natuurlijk wel even op wachten), heb je voor 100 euro meer of in sommige gevallen dezelfde prijs de e7.
Groter probleem is dat mijn vrouw de tv minder mooi vind.
Dus E7 is 2079, stel dat je de telefoon kan verkopen voor 500,- dan is deze evenduur als de C7, 1579.
Ok, dan heb je wel het geluid er bij.
Maar design is wat minder strak, zeker omdat ik deze ga ophangen, dan heb je alleen de TV hangen.
Oled vrienden,
Die ervaring had ik ook met een Sharp lcd.
Net buiten de garantietermijn van 3 jaar defecte pixels.
Product aansprakelijkheid maar recht hebben wil nog niet zeggen recht krijgen.
Die ervaring had ik ook met een Sharp lcd.
Net buiten de garantietermijn van 3 jaar defecte pixels.
Product aansprakelijkheid maar recht hebben wil nog niet zeggen recht krijgen.
Werd net gebeld door Smits voor 1999 kan ik de LG e7n ophalen best een knappe prijs ze hadden er nog een stuk of 15 ging aardig rap zij die.
Wat ik tot nu toe heb vernomen wat betreft Oled aanbiedingen voor aankomende Black Friday is:onyxsr schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:52:
[...]
MediaMarkt vorig jaar was een cashback met blackfriday. Maar dat was niet eens Black Friday waardig qua prijzen.
77" G7 van 19999 voor 9999
Update volgt morgen
Hmm zo laag zeiden ze niet tegen mij, misschien meer doorvragen.reinierkramer schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:25:
Werd net gebeld door Smits voor 1999 kan ik de LG e7n ophalen best een knappe prijs ze hadden er nog een stuk of 15 ging aardig rap zij die.
Ben toch weer aan het twijfelen hé.... 🤔
Ook ik ben na een informatie aanvraag vandaag gebeld door Frank van Smits. Inderdaad 1999 bij afhalen en bij bezorgen 49 euro erbij.kruger5050 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:44:
[...]
Hmm zo laag zeiden ze niet tegen mij, misschien meer doorvragen.
Ben toch weer aan het twijfelen hé.... 🤔
Hoeveel jaar garantie krijg je er dan bij?Hvan072 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:48:
[...]
Ook ik ben na een informatie aanvraag vandaag gebeld door Frank van Smits. Inderdaad 1999 bij afhalen en bij bezorgen 49 euro erbij.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Verwijderd
Ja ik heb de LG E7 in de winkel aan de muur gezien en ik vind het inderdaad minder mooi. Ik wil alles symmetrisch hebben en dat is dit toestel niet. Bij de soundbar zit een kleine speling (voor de voet) dat open blijft (wanneer je het ophangt) waardoor de soundbar een net wat mindere afwerking er door krijgt. Je ziet daardoor een stuk van je muur vanonder naar voren komen en het plastic loopt niet in een rechte lijn door. Haha maar dat ligt meer aan me eigen wensen. Heb liever alles zo strak mogelijk. Aan de muur ziet de C7 eruit als een plaatje met dat grote zwarte oppervlakte.kruger5050 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:59:
[...]
klopt, maar dan moet je indd eerst een koper vinden. Lees net wat reviews over de V30 en dan weet ik niet als straks de markt overspoeld is of iemand die wil kopen nog.
Groter probleem is dat mijn vrouw de tv minder mooi vind.
Dus E7 is 2079, stel dat je de telefoon kan verkopen voor 500,- dan is deze evenduur als de C7, 1579.
Ok, dan heb je wel het geluid er bij.
Maar design is wat minder strak, zeker omdat ik deze ga ophangen, dan heb je alleen de TV hangen.
Let er trouwens wel op met het ophangen dat de stroomkabel van de LG vastzit, je moet daar dus een andere oplossing voor vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 12:16 ]
Black Friday info uit Duistland (Saturn):

Sony A1 2299

Sony A1 2299
[ Voor 58% gewijzigd door ronalddus op 17-11-2017 12:15 ]
Buffalo77 | Pokemon Unite
Vernomen van wie? wat?Murc1elag0 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:26:
[...]
Wat ik tot nu toe heb vernomen wat betreft Oled aanbiedingen voor aankomende Black Friday is:
77" G7 van 19999 voor 9999
Update volgt morgen
Doelde je op de MediaMarkt?
Als dat echt zo is dan is dat een aardige prijsverlaging voor de 77" G7.
De 77" W7 had jongstleden een actieprijs van €12222
LG OLED65W7V
Ik werk bij de MediaMarkt op de KTV afdelingonyxsr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:20:
[...]
Vernomen van wie? wat?
Doelde je op de MediaMarkt?
Als dat echt zo is dan is dat een aardige prijsverlaging voor de 77" G7.
De 77" W7 had jongstleden een actieprijs van €12222
Schiet mij net ook te binnen dat de 55" A1 (niet zeker of dit ook voor de 65" geldt) 300,- zakt in prijs.
2999 + 300,- cashback.
Komt dan uiteraard nog steeds niet in de buurt van de prijzen die ik hier voorbij zie komen
Niet specifiek over gehad, dus geen extra garantie inbegrepen.audiojunk schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:56:
[...]
Hoeveel jaar garantie krijg je er dan bij?
Maar laat je niet misleiden door die 5 jaar (extra garantie) bij foka☺Hvan072 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:30:
[...]
Niet specifiek over gehad, dus geen extra garantie inbegrepen.
Met een beetje onderhandelen kan je voor 25 euro 5 jaar pixel garantie erbij krijgen.Hvan072 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:30:
[...]
Niet specifiek over gehad, dus geen extra garantie inbegrepen.
Sow als dit waar is, dan zijn het wel heel scherpe prijzen:
Saturn Black week
LG b7 in 65 Zoll für 2222 Euro und den 55 Zoll 1399 euro geben.
Die black week geht vom 18.11 bis 23.11.17.
Saturn Black week
Net telefoon gehad van Smits maar die doen niet aan pixelgarantie en 5 jaar.Aggressor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:33:
[...]
Met een beetje onderhandelen kan je voor 25 euro 5 jaar pixel garantie erbij krijgen.
Wel de prijs van 1999 voor de 55E7N en 49 bezorgen.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Werk je toevallig bij de MM A'dam Arena?Murc1elag0 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:24:
[...]
Ik werk bij de MediaMarkt op de KTV afdeling
Schiet mij net ook te binnen dat de 55" A1 (niet zeker of dit ook voor de 65" geldt) 300,- zakt in prijs.
2999 + 300,- cashback.
Komt dan uiteraard nog steeds niet in de buurt van de prijzen die ik hier voorbij zie komen
Ze konden niet veel voor mij betekenen toen ik daar kwam voor de W7.
LG OLED65W7V
Hoebedoel je misleiden precies? Ik ben van plan hier de 55E7N aan te schaffen. En 5 jaar garantie klinkt beter dan 2 jaarcangri schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:32:
[...]
Maar laat je niet misleiden door die 5 jaar (extra garantie) bij foka☺
Die garantie houdt in: eerste twee jaar repair service aan huis. Derde tot vijfde jaar: voor reparatie terug met het toestel naar Foka in Rotterdam. En als het vervangen moet worden dan gaan ze uit van dagwaarde die op een bepaalde manier wordt berekend.Maximiliano10 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:48:
[...]
Hoebedoel je misleiden precies? Ik ben van plan hier de 55E7N aan te schaffen. En 5 jaar garantie klinkt beter dan 2 jaar
Was me nog niet opgevallen maar zie het nu ook en begin weer te twijfelen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:56:
[...]
Ja ik heb de LG E7 in de winkel aan de muur gezien en ik vind het inderdaad minder mooi. Ik wil alles symmetrisch hebben en dat is dit toestel niet. Bij de soundbar zit een kleine speling (voor de voet) dat open blijft (wanneer je het ophangt) waardoor de soundbar een net wat mindere afwerking er door krijgt. Je ziet daardoor een stuk van je muur vanonder naar voren komen en het plastic loopt niet in een rechte lijn door. Haha maar dat ligt meer aan me eigen wensen. Heb liever alles zo strak mogelijk. Aan de muur ziet de C7 eruit als een plaatje met dat grote zwarte oppervlakte.
[afbeelding]
De 65 inch heeft het niet maar die is me ff te diuur.
Ze doen alleen aan pixelgarantie 5 jaar voor 50 euro.audiojunk schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:39:
[...]
Net telefoon gehad van Smits maar die doen niet aan pixelgarantie en 5 jaar.
Wel de prijs van 1999 voor de 55E7N en 49 bezorgen.
Verwijderd
Ze doen helemaal niet aan pixelgarantie. Blijkt een misverstand te zijn. Mocht je een paar maanden later een dode pixel hebben, vragen ze een repairservice aan bij LG en die vervangen je paneel. Je krijgt echter geen nieuw toestel mee (omruilen).Aggressor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:57:
[...]
Ze doen alleen aan pixelgarantie 5 jaar voor 50 euro.
Voor online aankopen is de koop op afstand van toepassing en kun je het kosteloos omruilen (ook voor winkelaankopen hanteren ze dat) binnen 14 dagen. Maar daarna is het dus allemaal repairservice.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 13:03 ]
Dan sta ik daar morgen op de stoepMarcel9970 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:34:
Sow als dit waar is, dan zijn het wel heel scherpe prijzen:
Saturn Black week
Staat toch op mijn factuur?Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:59:
[...]
Ze doen helemaal niet aan pixelgarantie. Blijkt een misverstand te zijn. Mocht je een paar maanden later een dode pixel hebben, vragen ze een repairservice aan bij LG en die vervangen je paneel. Je krijgt echter geen nieuw toestel mee (omruilen).
Voor online aankopen is de koop op afstand van toepassing en kun je het kosteloos omruilen (ook voor winkelaankopen hanteren ze dat). Maar daarna is dus allemaal repairservice.
Ik heb er voor betaald en nog een tweaker...
En lg biedt geen 5 jaar pixel garantie aan.
Smits wel
Verwijderd
Ik heb net zelf gebeld omdat ik van plan was de E7 te halen (maar die neemt een familielid over). Of ze weten het zelf niet onderling maar dit is wat er telefonisch is gezegd. Gaven aan dat iemand verkeerde informatie op dit forum plaatst.Aggressor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:03:
[...]
Staat toch op mijn factuur?
Ik heb er voor betaald en nog een tweaker...
En lg biedt geen 5 jaar pixel garantie aan.
Smits wel
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 13:07 ]
Wel vreemd dat het op mijn factuur staat en dat ik er voor betaald heb?Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:04:
[...]
Ik heb net zelf gebeld omdat ik van plan was de E7 te halen (maar die neemt een familielid over). Of ze weten het zelf niet onderling maar dit is wat er telefonisch is gezegd. Gaven aan dat iemand verkeerde informatie op dit forum plaatst.
Iemand anders op het forum had hem ook gekocht inclusief 5 jaar pixel garantie.
Naar aanleiding hiervan heb ik hem ook gekocht.... en alles staat vermeld.
Alleskunner schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:04:
[...]
Ik heb net zelf gebeld omdat ik van plan was de E7 te halen (maar die neemt een familielid over). Of ze weten het zelf niet onderling maar dit is wat er telefonisch is gezegd. Gaven aan dat iemand verkeerde informatie op dit forum plaatst.
Wel vreemd dat het op mijn factuur staat en dat ik er voor betaald heb?
Staat ook op mijn factuur: 5 jaar pixelgarantie....
[...]
Staat ook op mijn factuur: 5 jaar pixelgarantie....
Verwijderd
Bel ze even dan weet je het.Aggressor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:13:
[...]
Even inscannen en posten. Discussie over. Toch?
Verwijderd
wow b7 65 inch voor 2222...kan ik meerijden?? hehe
Waarom heeft Duitsland toch zulke prijzen, is daar een verklaring voor?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 13:20 ]
Kan nergens op mydealz.de iets vinden van die 65inch voor 2222 heb je een link?
Ben een half uur geleden gebeld en het is niet mogelijk om pixelgarantie en 5 jaar garantie erbij te kopen, de pixelgarantie vinden ze onzin omdat deze tv's geen dode pixels hebben
Twijfel nu allen over die soundbar die niet rechtdoor loopt

Ik woon al aan de grensVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:17:
[...]
wow b7 65 inch voor 2222...kan ik meerijden?? hehe
Waarom heeft Duitsland toch zulke prijzen, is daar een verklaring voor?
2 tvs gaan denk ik ook niet passen in mn autotje hahaha
Verwijderd
Ik ben zelf voor de C7 gegaan, omdat ik mezelf ken en uiteindelijk ga lopen ergeren aan die onvolkomenheden. Ook omdat ik de C7 voor een mooie prijs geleverd krijg (€1499 waardoor ik van de E7 af zie). Maar ga later tijdens de BTW actie een heos soundbar kopen voor om en nabij de €396 euro met (extra korting vanwege contacten) en dat ding blaast het natuurlijk helemaal weg. Volgens RTINGS is het geluid van de C7 een 6.9 en de E7 een 7.1. dus ook niet echt heel groot dat verschil. Maar iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen.audiojunk schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:30:
[...]
Ben een half uur geleden gebeld en het is niet mogelijk om pixelgarantie en 5 jaar garantie erbij te kopen, de pixelgarantie vinden ze onzin omdat deze tv's geen dode pixels hebben5 jaar garantie heb je volgens hun altijd als de tv stuk gaat want je mag aannemen dat de tv minstens 5 jaar meegaat, als LG er ook zo over denkt is nog maar de vraag.
Twijfel nu allen over die soundbar die niet rechtdoor loopt![]()
![]()
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 13:38 ]
Wordt een rondje maken met de caddy.alki schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:32:
[...]
Ik woon al aan de grens![]()
2 tvs gaan denk ik ook niet passen in mn autotje hahaha
PSN & XBL: Denkoyugo
pricewatch: Denon HEOS Bar (Zwart)Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:34:
[...]
Ik ben zelf voor de C7 gegaan, omdat ik mezelf ken en uiteindelijk ga lopen ergeren aan die onvolkomenheden. Ook omdat ik de C7 voor een mooie prijs geleverd krijg (€1499 waardoor ik van de E7 af zie). Maar ga later tijdens de BTW actie een heos soundbar kopen voor om en nabij de €396 euro met (extra korting vanwege contacten) en dat ding blaast het natuurlijk helemaal weg. Volgens RTINGS is het geluid van de C7 een 6.9 en de E7 een 7.1. dus ook niet echt heel groot dat verschil. Maar iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf bepalen.
Deze?
Here ya goCyclonic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:26:
Kan nergens op mydealz.de iets vinden van die 65inch voor 2222 heb je een link?
https://www.mydealz.de/de...22?page=8#thread-comments
LG OLED65W7V
Of ik ben scheel maar zie nergens daar een b7 65inch oled voor 2222
Verwijderd
Begrijp ik hieruit dat mensen op dit forum zijn misleid Door Smits voor 50 euro?audiojunk schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:30:
[...]
Ben een half uur geleden gebeld en het is niet mogelijk om pixelgarantie en 5 jaar garantie erbij te kopen, de pixelgarantie vinden ze onzin omdat deze tv's geen dode pixels hebben5 jaar garantie heb je volgens hun altijd als de tv stuk gaat want je mag aannemen dat de tv minstens 5 jaar meegaat, als LG er ook zo over denkt is nog maar de vraag.
Twijfel nu allen over die soundbar die niet rechtdoor loopt![]()
![]()
Cyclonic schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:55:
Of ik ben scheel maar zie nergens daar een b7 65inch oled voor 2222
Staat op pag 5In the Saturn Marl
LG Oled 65B7D s
instead of 3009 € for 2222
LG OLED65W7V
Recht hebben wil nog niet zeggen recht krijgen.
Je blijft afhankelijk van LG.
Nee hoor, als koper heb je een overeenkomst met de verkopende partij, niet met de fabrikant!canario schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:02:
Recht hebben wil nog niet zeggen recht krijgen.
De verkopende partij is verantwoordelijk voor de garantie afhandeling, niet de fabrikant. Dat de verkoper het bij de fabrikant neerlegt kan, maar de verkoper is verantwoordelijk.
Verwijderd
Leuk allemaal maar Europees is het zo neergelegd dat je met de ISO norm te maken hebt, een dode pixels of een defecte pixel maakt een product nog niet ondeugdelijk. Als LG weigert het paneel om te wisselen ( en je hebt maar 1 dode pixel) kan de winkelier ook niks voor je betekenen.TheSiemNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:06:
[...]
Nee hoor, als koper heb je een overeenkomst met de verkopende partij, niet met de fabrikant!
De verkopende partij is verantwoordelijk voor de garantie afhandeling, niet de fabrikant. Dat de verkoper het bij de fabrikant neerlegt kan, maar de verkoper is verantwoordelijk.
Ik ken de voorwaarden van de pixel garantie niet, maar je garantie die je van je leverancier koopt is een bindende overeenkomst tussen jou en de verkoper. Niet tussen jou en de fabrikant.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:
[...]
Leuk allemaal maar Europees is het zo neergelegd dat je met de ISO norm te maken hebt, een dode pixels of een defecte pixel maakt een product nog niet ondeugdelijk. Als LG weigert het paneel om te wisselen ( en je hebt maar 1 dode pixel) kan de winkelier ook niks voor je betekenen.
Wel als de winkel pixel garantie aanbiedt. En waarvoor je betaald hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:
[...]
Leuk allemaal maar Europees is het zo neergelegd dat je met de ISO norm te maken hebt, een dode pixels of een defecte pixel maakt een product nog niet ondeugdelijk. Als LG weigert het paneel om te wisselen ( en je hebt maar 1 dode pixel) kan de winkelier ook niks voor je betekenen.
Dan is het iets tussen de klant en de winkel.
Immers gaat het geld van de pixelgarantie ook niet naar lg.
Dit dusTheSiemNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:19:
[...]
Ik ken de voorwaarden van de pixel garantie niet, maar je garantie die je van je leverancier koopt is een bindende overeenkomst tussen jou en de verkoper. Niet tussen jou en de fabrikant.
[ Voor 21% gewijzigd door Aggressor op 17-11-2017 14:21 ]
Daarom ben ik een beetje achterdochtig door deze garantie want die tv"s die retour komen door defecte pixels zullen gewoon weer in de verkoop gaan lijkt mij.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:
[...]
Verwijderd
Daar is zo makkelijk onderuit in te komen. Het woord pixelgarantie biedt je natuurlijk geen rechtsbeginsel. Het gaat om de omschrijving (de bestandsdelen) in de overeenkomst waaruit je eventueel rechten en plichten uit op kunt maken. Dan nog is dat geen dwingend recht, aangezien de kantonrechter daarover moet oordelen.Aggressor schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:20:
[...]
Wel als de winkel pixel garantie aanbiedt. En waarvoor je betaald hebt.
Dan is het iets tussen de klant en de winkel.
Immers gaat het geld van de pixelgarantie ook niet naar lg.
Blijkbaar heb je je bericht nog aangepast. Dat je voor de garantie afhandelingen bij de winkelier moet zijn is een feit, aangezien je een overeenkomst met de winkel hebt afgesloten en niet met de fabrikant. Maar daar ging het niet over. Het gaat erom of juridisch gezien een dode pixel als ondeugdelijk mag worden beschouwd. En daar is geen jurisprudentie over te vinden waaruit dat blijkt.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 14:27 ]
*Kuch*, gekopieerd uit dat rood aandoende vlak onderaan:
Het is niet de bedoeling om in het topic: -Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
Het is niet de bedoeling om in het topic: -Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
Als ik hier kijk: |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"onyxsr schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:40:
Saturn Köln
LG OLED 65B7D
€2222
https://www.mydealz.de/de...wlan-mit-smart-tv-1073452
zie ik geen verschillen tussen de C7 en B7. Iemand die wat meer kan zeggen over de verschillen tussen beide schermen?
Ik woon een dik half uur van Duitsland (Meppen).
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"