Net bij Apollo Almere geweest, €2250 voor de E7, maar dat kan dus goedkoper. Was niet op voorraad anders had ik hem meteen meegenomen.
Ik weet nu niet of het reeds gemeld is maar voor de Belgische Panasonic liefhebbers enkel vandaag de 55" oled aan € 2499 -11% -€ 300 cashback, dus iets meer dan € 1900 via Mediamarkt online
Edit: kleine rechtzetting basisprijs
[ Voor 10% gewijzigd door Ekfad op 11-11-2017 15:42 ]
Bij Foka afgelopen weekend nog de 65 C7V opgepikt voor 2799 incl bezorgen, Q6 (inleverbaar voor 150), 6 maanden Netflix en 5 jaar garantie. Volgens hun zou de inkoopprijs dit jaar niet verder zakken en is nu alleen de telefoonactie verdwenen voor dezelfde prijs.
Of dat klopt is moeilijk achterhalen natuurlijk, TV is in elk geval prachtig
Of dat klopt is moeilijk achterhalen natuurlijk, TV is in elk geval prachtig

Natuurlijk, eerder gelezen dat er ook geen LG OLED actie meer zou komennehru schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:52:
Bij Foka afgelopen weekend nog de 65 C7V opgepikt voor 2799 incl bezorgen, Q6 (inleverbaar voor 150), 6 maanden Netflix en 5 jaar garantie. Volgens hun zou de inkoopprijs dit jaar niet verder zakken en is nu alleen de telefoonactie verdwenen voor dezelfde prijs.
Of dat klopt is moeilijk achterhalen natuurlijk, TV is in elk geval prachtig![]()
Het zijn net verkopers.....
—-
[ Voor 96% gewijzigd door CVar op 11-11-2017 16:36 ]
Verwijderd
Probleem van die smartphone acties is dat tweedehandse sites zoals Marktplaats ermee overspoeld worden. Zie dan maar van je telefoon af te komen.
Verwijderd
Zou je niks kunnen regelen dat je bijv 300 euro extra korting krijgt als je de telefoon niet neemt?Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:41:
Probleem van die smartphone acties is dat tweedehandse sites zoals Marktplaats ermee overspoeld worden. Zie dan maar van je telefoon af te komen.
Verwijderd
Voor de LG V30 is dat natuurlijk veels te weinig. Zou minimaal op €500,- euro gokken.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:46:
[...]
Zou je niks kunnen regelen dat je bijv 300 euro extra korting krijgt als je de telefoon niet neemt?
Verwijderd
Ok.. misschien te weinig maar los daarvan wel het proberen waard als je de telefoon toch niet wilt.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 16:52:
[...]
Voor de LG V30 is dat natuurlijk veels te weinig. Zou minimaal op €500,- euro gokken.
-niet zelf de telefoon hoeven claimen en erop wachten
-geen gedoe om hem zelf te moeten verkopen
-zoals je zelf zegt zie hem maar eens kwijt te raken
-direct je tv voor een hoop minder centen
En die actie begint maandag toch? Of kan het vandaag al?Joosie200 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:29:
Goed, maar even een update plaatsen.. Smits Arnhem kan de E7 leveren inclusief LG V30 en bezorgkosten voor 1999 + 49 euro = 2048 euro. De 1899 euro die ik op ebay zag was een geretourneerd Duits exemplaar waarbij de serienummer uitgeknipt was dus die kon je toch niet gebruiken om in aanmerking te komen. Ten opzichte van 3CPO in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" en AO bespaar je 57 euro en je krijgt een betere smartphone. Ten opzichte van th4k1ck3r in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" Apollo bespaar je 200 euro en krijg je net zo goed de V30 erbij.
Verkoop de telefoon voor 600 euro (Mobiel en T-Mobile verkopen hem tegen de 560/630 euro als eenmalige bijbetaling) en je hebt een E7 voor 1448 euro. Geen slechte deal. En voor zij die zeggen: ik heb liever de C7 want geïntegreerde soundbar is fugly as hell en bovendien minder als een losse: dat mag wel zo zijn (over smaak valt niet te twisten) persoonlijk heb ik helemaal geen losse soundbar in huis, een SJ9 kost los 749 euro. Das op deze manier de helft van een E7Dus dan ben je nog duurder uit met een C7 erbij.
De actie begint maandag pasTigertje schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 17:18:
[...]
En die actie begint maandag toch? Of kan het vandaag al?
Verwijderd
FYI
https://hdguru.com/report...osts-narrow-gap-with-lcd/A new IHS analysis on the “OLED Display Cost Model” estimates that the total manufacturing cost of a 55-inch OLED 4K Ultra HDTV panel averaged $582 per unit in the second quarter of 2017, which reflects a 55 percent drop from costs associated with the 4K UHD OLED televisions at the start of 2015.
The cost is expected to decline further to $242 by the first quarter of 2021, IHS Markit said.
Ik denk dat het vrij lastig gaat worden om 600 euro voor de V30 te krijgen. Zal eerder in de 400-550 range zitten. Dit aangezien de Samsung S8 nieuw via V&A voor max. 550 gaat. Of LG moet heel populair zijn onder Android gebruikers. Dus pin me hier niet aan vast.Joosie200 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:29:
Goed, maar even een update plaatsen.. Smits Arnhem kan de E7 leveren inclusief LG V30 en bezorgkosten voor 1999 + 49 euro = 2048 euro. De 1899 euro die ik op ebay zag was een geretourneerd Duits exemplaar waarbij de serienummer uitgeknipt was dus die kon je toch niet gebruiken om in aanmerking te komen. Ten opzichte van 3CPO in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" en AO bespaar je 57 euro en je krijgt een betere smartphone. Ten opzichte van th4k1ck3r in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies" Apollo bespaar je 200 euro en krijg je net zo goed de V30 erbij.
Verkoop de telefoon voor 600 euro (Mobiel en T-Mobile verkopen hem tegen de 560/630 euro als eenmalige bijbetaling) en je hebt een E7 voor 1448 euro. Geen slechte deal. En voor zij die zeggen: ik heb liever de C7 want geïntegreerde soundbar is fugly as hell en bovendien minder als een losse: dat mag wel zo zijn (over smaak valt niet te twisten) persoonlijk heb ik helemaal geen losse soundbar in huis, een SJ9 kost los 749 euro. Das op deze manier de helft van een E7Dus dan ben je nog duurder uit met een C7 erbij.
< dit stukje webruimte is te huur >
Gefeliciteerd met je aankoop! Maar 'opgepikt' en 'incl bezorgen' gaat dat niet een beetje tegen elkaar innehru schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:52:
Of dat klopt is moeilijk achterhalen natuurlijk, TV is in elk geval prachtig![]()
De Cashback op een 55 inch TV is 200 euro, dus de prijs word dan iets hoger dan € 2222,-.Ekfad schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 14:50:
Ik weet nu niet of het reeds gemeld is maar voor de Belgische Panasonic liefhebbers enkel vandaag de 55" oled aan € 2499 -11% -€ 300 cashback, dus iets meer dan € 1900 via Mediamarkt online
Nochtans een scherpe aanbieding ten opzichte van eerdere prijzen voor de Panasonic TX-55EZ950.
Ehm de V30 is toch beter dan de S8 hoor. Zit tegen Note 8 terrein aan. Maar qua prijs zal het daar wel op uitkomen als ze massaal aangeboden zullen gaan worden. De mijne houd ik gewoon. Kan mijn Oneplus 3 de deur eindelijk uit.aex351 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:33:
[...]
Ik denk dat het vrij lastig gaat worden om 600 euro voor de V30 te krijgen. Zal eerder in de 400-550 range zitten. Dit aangezien de Samsung S8 nieuw via V&A voor max. 550 gaat. Of LG moet heel populair zijn onder Android gebruikers. Dus pin me hier niet aan vast.
Beetje off topic wel maar enfin. Ben benieuwd of andere webshops nog met een scherpere prijzen zullen komen.
Offtopic: eindelijk de deur uit? Ik heb nog een Oneplus One, werkte tot vorige week nog super. Nu elke dag een paar spontane reboots (update naar Android 7.1 heeft helaas niks geholpen). Erg jammer want had hem graag nog zo lang mogelijk gebruikt.Joosie200 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:16:
[...]
Ehm de V30 is toch beter dan de S8 hoor. Zit tegen Note 8 terrein aan. Maar qua prijs zal het daar wel op uitkomen als ze massaal aangeboden zullen gaan worden. De mijne houd ik gewoon. Kan mijn Oneplus 3 de deur eindelijk uit.
Beetje off topic wel maar enfin. Ben benieuwd of andere webshops nog met een scherpere prijs zullen komen.
Ik verwacht zo vlak voor sinterklaas of kerst misschien nog een enkele winkel die een leuke aanbieding doet. Los van een eventuele Black Friday.
Wat ook een strakke actie zou zijn: Kijk de aankondiging van de nieuwe LG modellen live in de winkel en neem het huidige model als een 'demo model' voor een demo mode prijs mee
Verwijderd
Ik zou nu ook geen LG E7 kopen, actie loopt nog een tijd door, denk wel dat de tv goedkoper zal worden, richting de €1799-1859.
Verwijderd
Mss het verkeerde topic maar die ingebakken soundbar vd E7.. kan die samen met een 5.1 set gebruikt worden of is het een of/of situatie? Betreft een Logitech Z5500 aangesloten middels een optische aansluiting.Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 19:40:
Ik zou nu ook geen LG E7 kopen, actie loopt nog een tijd door, denk wel dat de tv goedkoper zal worden, richting de €1799-1859.
Ee nee hoor v30 is duurder dan de s8, s8 was al verkrijgbaar voor 400 2 dagen geleden.Zelfs 300 euro als je een oud toestel had ingeleverd.aex351 schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 18:33:
[...]
Ik denk dat het vrij lastig gaat worden om 600 euro voor de V30 te krijgen. Zal eerder in de 400-550 range zitten. Dit aangezien de Samsung S8 nieuw via V&A voor max. 550 gaat. Of LG moet heel populair zijn onder Android gebruikers. Dus pin me hier niet aan vast.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Precies €400-€450 en meer ook niet voor de telefoon.
Ik geef persoonlijk de geintegreerde soundbar een waarde van €100 boven het geluid van de C7.
De C7 heeft me €1700-€150=€1550 gekost, als de E7 nu te koop is voor €2000-€400=€1600 heb je dus voor €50 (of gratis als je de telefoon voor €450 krijgt verkocht) meer een geintegreerde soundbar met het geluid van een €100 euro soundbar.
Je moet wel het glass design voor lief nemen natuurlijk
Voordat ik de C7 had gekocht wou ik eigenlijk een LG SJ8 soundbar kopen voor €325, maar het geluid van de C7 is al prima, dus dat ga ik niet meer doen.
p.s. een sennheiser koptelefoon van €150 geeft naar mijn mening een betere geluidervaring dan iedere €1000 soundbar en is gelijktijdig te gebruiken met het normaal geluid van de tv voor de andere meekijkers in de kamer, als je iedereen een koptelefoon opzet kletst er ook niemand meer door je films/series
Verwijderd
Ehm nee, de soundbar van de E7 heeft Dolby Atmos, vind dat maar in die prijsklasse. Ook klinkt het een stuk beter dan de C7, als je de E7 voor om en nabij de €1500 euro kunt krijgen (want de LG V30 is absoluut €500 euro waard ik zou zeggen dat je er op dit moment €690-700 euro voor kunt krijgen) dan heb je een perfecte deal.P.A.T.R.I.C.K schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 23:31:
[...]
Precies €400-€450 en meer ook niet voor de telefoon.
Ik geef persoonlijk de geintegreerde soundbar een waarde van €100 boven het geluid van de C7.
De C7 heeft me €1700-€150=€1550 gekost, als de E7 nu te koop is voor €2000-€400=€1600 heb je dus voor €50 (of gratis als je de telefoon voor €450 krijgt verkocht) meer een geintegreerde soundbar met het geluid van een €100 euro soundbar.
Je moet wel het glass design voor lief nemen natuurlijk
Voordat ik de C7 had gekocht wou ik eigenlijk een LG SJ8 soundbar kopen voor €325, maar het geluid van de C7 is al prima, dus dat ga ik niet meer doen.
p.s. een sennheiser koptelefoon van €150 geeft naar mijn mening een betere geluidervaring dan iedere €1000 soundbar en is gelijktijdig te gebruiken met het normaal geluid van de tv voor de andere meekijkers in de kamer, als je iedereen een koptelefoon opzet kletst er ook niemand meer door je films/series
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2017 23:42 ]
Verwijderd
Besloten om de LG E7 te halen. Morgen maar eens bellen voor de laagste prijs. Met de LG V30 bijgeleverd krijg je een prijs voor de E serie die je normaliter nooit krijgt minimaal €1500-1600 euro na verkoop van de smartphone.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 09:57 ]
Wat panasonic 65ezw954 prijsjes
Foka > 3799
Smits > 3699
apollo > 3625
plattetv > 3799
Komt nog 300 vanaf vanuit cashback.
Foka geeft 5 jaar garatie, de rest 2 jaar.
Even wachten als ik mijn huidige verkocht heb, dan wordt deze tv gehaald
Foka > 3799
Smits > 3699
apollo > 3625
plattetv > 3799
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Op een Pioneer Kuro na heb ik ook altijd plasma’s van Panasonic gehad en had in eerste instantie de 55” van dit model besteld, ging gelijk weer terug omdat er een knik in het scherm zat. Schijnt een kwaal van de 55” te zijn.Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:16:
Wat panasonic 65ezw954 prijsjes
Foka > 3799
Smits > 3699
apollo > 3625
plattetv > 3799
Daarna een aantal 65” van LG gehad maar door steeds een defecte/geen goede gehad te hebben ben ik nu even OLEDloos.
Ik zou op dit moment eigenlijk niet weten waarom je zoveel meer voor een Panasonic OLED zou betalen, ook zit er en komt er geen DV op.
Misschien hier even naar kijken:
https://www.avforums.com/...wins-blind-shootout.14195
volledig met je eens, hou ons op de hoogte voor de prijzenVerwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:56:
Besloten om de LG E7 te halen. Morgen maar eens bellen voor de laagste prijs. Met de LG V30 bijgeleverd krijg je een prijs voor de E serie die je normaliter nooit krijgt minimaal €1500-1600 euro na verkoop van de smartphone.
Ben benieuwd wat de prijzen zullen zijn! Zou je deze na het bellen met ons willen delen? Ik ben namelijk ook van plan eind deze week de E7 te halen. Bel je toevallig ook Foka morgen? Zelfs als zij iets duurder zijn spreekt die 5 jaar garantie mij wel aan.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:56:
Verwijderd
Zit ook enigszins te twijfelen, maar laat een soundbar mij niet overstag doen gaan. Als je een goede 5.1 home cinema set hebt en geluid van alle kanten gewend bent, stelt zo'n soundbar sowieso weinig voor. Plus het verpest ook nog het design.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:56:
Verwijderd
Het picture on glass is heel mooi om te zien. En ik was toch al van plan om een soundbar te nemen. Dat is nu niet meer nodig. Bij de E7 vind ik het er heel elegant uitzien. Scheelt ook ruimte op je tv kast of aan de muur.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:59:
[...]
Zit ook enigszins te twijfelen, maar laat een soundbar mij niet overstag doen gaan. Als je een goede 5.1 home cinema set hebt en geluid van alle kanten gewend bent, stelt zo'n soundbar sowieso weinig voor. Plus het verpest ook nog het design.
DV ondersteuning kan nog komen, maar anders maar niet.CVar schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:31:
[...]
Op een Pioneer Kuro na heb ik ook altijd plasma’s van Panasonic gehad en had in eerste instantie de 55” van dit model besteld, ging gelijk weer terug omdat er een knik in het scherm zat. Schijnt een kwaal van de 55” te zijn.
Daarna een aantal 65” van LG gehad maar door steeds een defecte/niet goede gehad te hebben ben ik nu even OLEDloos.
Ik zou op dit moment eigenlijk niet weten waarom je zoveel meer voor een Panasonic OLED zou betalen, ook zit er en komt er geen DV op.
Misschien hier even naar kijken:
https://www.avforums.com/...wins-blind-shootout.14195
"Philips" heeft geen 65", plus het feit dat "philips" het nodige andere issues heeft.
Tevens vind ik het verhaal van AVforums dubieus.. Philips event, en philips wint..
Tevens:
"For the Philips TV to be such a clear winner was a genuine surprise but what also surprised was how poorly the Panasonic EZ952 scored, especially as it has the most accurate picture in terms of colour. The Panasonic has scored much higher in other shootouts but given that they weren't conducted under 'blind' conditions that may have influenced the results."
Of ze hebben gewoon philips mensen heen gestuurd, of men weet niet wat accurate kleuren zijn en kan dus zijn dat de philips tijdens de tests wat helderder waren qua kleuren etc.
LG heeft software technisch ook het nodige issues, maar hardware matig ook.Dus sla ik die over.
BV: HDR issues (te donker), ARC die vaak niet werkt met recievers, motion issues, etc..
De Sony zou nog kunnen, staat eventueel op de 2de plek, maar omdat ik te weinig ervaring met Sony heb, laat ik hem even liggen op de 2de plek bij mij.
Bij panasonic (waar ik al enkele modellen van had en bij mijn ouders ook), werken die gewoon goed. geen gedonder. Plus de service die ik een keer nodig had door een kapot mobo (bliksem inslag..) was gewoon top.
Je betaald er idd iets meer voor, maar dat heeft zo zijn redenen (voor mij iig)
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
In Frankrijk zijn ze al bezig met een eindejaarsactie, toevallig was ik gisteren in Frankrijk en zag het daar. Even de link erbij plaatsen.
http://www.lg.com/fr/promotions/2017tvnoel500
http://www.lg.com/fr/promotions/2017tvnoel500
Overal was het bod 150€; heb de smartphone dus maar verkocht via V&A voor een tientje meer.ppatrick schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:53:
Vraag ook even wat hun bieden voor hem terug te kopen bij de vorige gsm actie deden ze dit.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Ehm nee, er is een nieuwe test uitgevoerd door mensen van het AVforum, gekalibreerd door onafhankelijke personen waar ook de Philips als winnaar naar voren kwam. Dan kun je het natuurlijk betwisten, maar objectief was het zeker.Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:05:
[...]
DV ondersteuning kan nog komen, maar anders maar niet.
"Philips" heeft geen 65", plus het feit dat "philips" het nodige andere issues heeft.
Tevens vind ik het verhaal van AVforums dubieus.. Philips event, en philips wint..
Tevens:
"For the Philips TV to be such a clear winner was a genuine surprise but what also surprised was how poorly the Panasonic EZ952 scored, especially as it has the most accurate picture in terms of colour. The Panasonic has scored much higher in other shootouts but given that they weren't conducted under 'blind' conditions that may have influenced the results."
Of ze hebben gewoon philips mensen heen gestuurd, of men weet niet wat accurate kleuren zijn en kan dus zijn dat de philips tijdens de tests wat helderder waren qua kleuren etc.
LG heeft software technisch ook het nodige issues, maar hardware matig ook.Dus sla ik die over.
BV: HDR issues (te donker), ARC die vaak niet werkt met recievers, motion issues, etc..
De Sony zou nog kunnen, staat eventueel op de 2de plek, maar omdat ik te weinig ervaring met Sony heb, laat ik hem even liggen op de 2de plek bij mij.
Bij panasonic (waar ik al enkele modellen van had en bij mijn ouders ook), werken die gewoon goed. geen gedonder. Plus de service die ik een keer nodig had door een kapot mobo (bliksem inslag..) was gewoon top.
Verwijderd
Klopt, eigenlijk is het zeker een mooie koop vooral omdat je het nagenoeg voor de prijs van een C7 kan krijgen. Het is toch een tv uit een hogere prijscategorie en zo'n soundbar kun je vast ook uit laten als je liever een home cinema set gebruikt. Picture on glass is idd mooi, ook een duurder design dan c7 lijkt me.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:01:
[...]
Het picture on glass is heel mooi om te zien. En ik was toch al van plan om een soundbar te nemen. Dat is nu niet meer nodig. Bij de E7 vind ik het er heel elegant uitzien. Scheelt ook ruimte op je tv kast of aan de muur.
Natuurlijk, ieder zijn dingRenegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:05:
[...]
DV ondersteuning kan nog komen, maar anders maar niet.
Tevens:
Mij gaat het hoofdzakelijk om het eerste deel, de test op de TV’s die gekalibreerd waren. TV’s liggen gewoon dicht bij elkaar maar als je meer geld over hebt voor een specifiek merk/model, vooral doen.
Het waren geen Philips mensen maar mensen vanuit het forum dus dat is onzin.
Zoals eerder gezegd ben/was ik ook Panasonic fan maar zie nu geen reden meer om daar meer geld aan uit te geven.
Uiteindelijk hebben ze allemaal wat, zo vind ik bijv. de voet van de LG C modellen lelijk, maak hem dan (ook) in het mat zwart. Nu reflecteert ook nog eens het licht van het scherm op de voet

Het gaat niet alleen om beeld, maar ook de bouw/hard&software. En die verschillen heb ik je net genoemd.CVar schreef op zondag 12 november 2017 @ 11:17:
[...]
Natuurlijk, ieder zijn ding![]()
Mij gaat het hoofdzakelijk om het eerste deel, de test op de TV’s die gekalibreerd waren. TV’s liggen gewoon dicht bij elkaar maar als je meer geld over hebt voor een specifiek merk/model, vooral doen.
Het waren geen Philips mensen maar mensen vanuit het forum dus dat is onzin.
Zoals eerder gezegd ben/was ik ook Panasonic fan maar zie nu geen reden meer om daar meer geld aan uit te geven.
Uiteindelijk hebben ze allemaal wat, zo vind ik bijv. de voet van de LG C modellen lelijk, maak hem dan (ook) in het mat zwart. Nu reflecteert ook nog eens het licht van het scherm op de voet
En nu zal volgens een vage test georiganiseerd door philips! misschien (iets) beter beeld hebben. Maar als de rest minder is, zijn daar de nodige verschillen die het tv beter of minder maken.
Kan mij een nieuws bericht herrinneren dat ze gewoon de smart functie van hun toestellen uitzetten..
Dat soort dingen heb ik geen zin aan.
PS;
"The shootout itself was held at the London Film Museum and, although it was organised by Philips, AVForums were on hand to ensure that the event was completely fair and unbiased"
Maar we gaan weer te veel offtopic voordat er een mod weer moet waarschuwen.
Verwijderd
Zo kun je over alles wel een negatieve draai aangeven omdat het niet in je straatje past. Maar de onafhankelijkheid van de leden van een forum betwisten omdat Panasonic er niet goed in naar voren kwam is natuurlijk een brug te ver. Daarnaast ging het om het beeld en niet om de randzaken. Dat was vooraf al bekend. Grappig trouwens dat je nu wel het OS erbij haalt (software) terwijl je daarvoor nog zei totaal geen gebruik ervan te maken (OS van Panasonic is sowieso al gedateerd, dus of het daardoor beter uit de test zou komen is al heel sterk te betwijfelen).
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 13:59 ]
kan je het ons ook laten weten?Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 09:56:
ik heb ook wel interesse
Komop, vind je het zelf niet beetje vreemd dat een tv van de organisatie beter uitkomt dan de rest?Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:12:
Zo kun je over alles wel een negatieve draai aangeven omdat het niet in je straatje past. Maar de onafhankelijkheid van de leden van een forum betwisten omdat Panasonic er niet goed in naar voren kwam is natuurlijk een brug te ver. Daarnaast ging het om het beeld en niet om de randzaken. Dat was vooraf al bekend. Grappig trouwens dat je nu wel het OS erbij haalt (software) terwijl je daarvoor nog zij totaal geen gebruik ervan te maken (OS van Panasonic is sowieso al gedateerd, dus of het daardoor beter uit de test zou komen is al heel sterk te betwijfelen).
Terwijl de SOny en panasonic in reviews beter naar voorkomen in het algemeen?
Maarja, het is mij wel goed.. Ik kwam hier om prijzen te plaatsen, maar dat is blijkbaar niet nodig, omdat toch iedereen philips of LG neemt.
Verwijderd
Een E7 kopen zou je dat wel doen?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:02:
Volgens mij kopen de meeste die voor de E serie gaan het echt om ruimte te besparen, want de soundbar op de E6 of E7 wint het zelfs niet van een losse soundbar met een waarde van tussen de €100-200 euro. Maar het is wel beter dan normale speakers op een tv.
Verwijderd
Ik zie nergens de Sony of Panasonic het beter doen in de reviews die er online staan. Ze zijn allemaal goed, de een wat beter dan de ander. Het ging er alleen om dat het het betwisten van de resultaten (omdat jij een andere uitkomst had verwacht) nergens op is gebaseerd.Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:45:
[...]
Komop, vind je het zelf niet beetje vreemd dat een tv van de organisatie beter uitkomt dan de rest?
Terwijl de SOny en panasonic in reviews beter naar voorkomen in het algemeen?
Maarja, het is mij wel goed.. Ik kwam hier om prijzen te plaatsen, maar dat is blijkbaar niet nodig, omdat toch iedereen philips of LG neemt.
Ik had geen andere uitkomst verwacht, maar ik ga ik verder niet op in.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:01:
[...]
Ik zie nergens de Sony of Panasonic het beter doen in de reviews die er online staan. Ze zijn allemaal goed, de een wat beter dan de ander. Het ging er alleen om dat het het betwisten van de resultaten (omdat jij een andere uitkomst had verwacht) nergens op is gebaseerd.
Want het is allemaal offtopic in een PRIJZEN topic, waarvan jij nog geen enkele bijdrage hebt gegeven als ik even naar posts kijk in dit topic.
Ik zie dat de LG C7 55” nu te koop is voor zo’n €1650.- Zal ik hem met black friday nog goedkoper kunnen krijgen of is dat niet te voorspellen? Wijs om nog even te wachten?
Nogal een glazenbol vraag nietwaar? Gewoon even die paar dagen afwachten.Benny schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:30:
Ik zie dat de LG C7 55” nu te koop is voor zo’n €1650.- Zal ik hem met black friday nog goedkoper kunnen krijgen of is dat niet te voorspellen? Wijs om nog even te wachten?
39
Jawel maar misschien hebben jullie ervaring mer black friday deals hier in NL, ik niet in ieder geval.. Maar ik wacht het wel even af ja.Fietsbel schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:34:
[...]
Nogal een glazenbol vraag nietwaar? Gewoon even die paar dagen afwachten.
Verwijderd
Haha, lachwekkend ben je, of je bent een troll of je leest het niet goed. Mijn bijdrage in dit topic is waarschijnlijk meer dan die van jou. Wel zielig dat je het hier op probeert te gooien omdat je erin de discussie niet goed uit de verf blijkt te komen. Nog wat, jij begon off-topic te posten. Laat dat duidelijk zijn.Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:18:
[...]
Ik had geen andere uitkomst verwacht, maar ik ga ik verder niet op in.
Want het is allemaal offtopic in een PRIJZEN topic, waarvan jij nog geen enkele bijdrage hebt gegeven als ik even naar posts kijk in dit topic.
Pardon?? Ik plaats prijzen. Iemand geef daar reactie op. En ik daarop en toen begon jij te posten.... maar goed. Ik post niks meer in dit topic. Mensen zoals jij maken tweakers elke dag weer minder. Ben er wel klaar mee.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:14:
[...]
Haha, lachwekkend ben je, of je bent een troll of je leest het niet goed. Mijn bijdrage in dit topic is waarschijnlijk meer dan die van jou. Wel zielig dat je het hier op probeert te gooien omdat je erin de discussie niet goed uit de verf blijkt te komen. Nog wat, jij begon off-topic te posten. Laat dat duidelijk zijn.
Verwijderd
Je gedraagt je totaal niet volwassen zo, je begint zelf persoonlijk te worden en kunt dan zelf niks incasseren. Volgens mij val jij onder de mensen die Tweakers elke dag wat minder maken. Dit is het laatste wat ik er trouwens over ga zeggen.Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:26:
[...]
Pardon?? Ik plaats prijzen. Iemand geef daar reactie op. En ik daarop en toen begon jij te posten.... maar goed. Ik post niks meer in dit topic. Mensen zoals jij maken tweakers elke dag weer minder. Ben er wel klaar mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 15:34 ]
Ik denk eerlijk gezegd dat de prijzen niet veel lager zullen worden dan de 1650,-. Black friday stelt volgens mij ook niet denderend veel in Nederland en als ze (procentuele) korting geven zal dat wel op de advies prijs gelden...Benny schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:30:
Ik heb mijn hoop op de e7 die misschien in prijs nog wat daalt en dan in combinatie met de V30 actie.
Toch bijzonder... laatste reactie dan nog even..Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:33:
[...]
Je gedraagt je totaal niet volwassen zo, je begint zelf persoonlijk te worden en kunt dan zelf niks incasseren. Volgens mij val jij onder de mensen die Tweakers elke dag wat minder maken. Dit is het laatste wat ik er trouwens over ga zeggen.
Ten eerste: Ik val jou niet aan. Ik geef alleen aan dat je geen prijzen gepost hebt,.. In dit topic over prijzen!
Ten tweede: ik gaf MIJN mening over dat AVforum event, zover als ik weet mag ik mijn mening geven in dit land! Dat ik het eventueel mis hebt, ala. Maar om overal een discussie van te maken die vervolgens ook nog offtopic is, kost alleen maar tijd, idem voor de Mods, die deze meuk weer mogen verwijderen/
Dus klaar. Mod mag deze meuk allemaal verwijderen en vervolgens weer door met prijzen.
Verwijderd
Dit zijn geen prijzen?Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:52:
[...]
Toch bijzonder... laatste reactie dan nog even..
Ten eerste: Ik val jou niet aan. Ik geef alleen aan dat je geen prijzen gepost hebt,.. In dit topic over prijzen!
Ten tweede: ik gaf MIJN mening over dat AVforum event, zover als ik weet mag ik mijn mening geven in dit land! Dat ik het eventueel mis hebt, ala. Maar om overal een discussie van te maken die vervolgens ook nog offtopic is, kost alleen maar tijd, idem voor de Mods, die deze meuk weer mogen verwijderen/
Dus klaar. Mod mag deze meuk allemaal verwijderen en vervolgens weer door met prijzen.
Verwijderd in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Om je even op je onwaarheden te wijzen, zou de lijst nog langer kunnen maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2017 16:00 ]
Hmm misschien idd wel slim om te wachten tot de e7 rond de € 2000 is, verkoop die V30 voor € 400 en je hebt een e7 ong. voor de prijs van een c7.. Die soundbar heb ik niet veel aan maar picture on glass design ziet er wel goed uit.willieboy90 schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:36:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat de prijzen niet veel lager zullen worden dan de 1650,-. Black friday stelt volgens mij ook niet denderend veel in Nederland en als ze (procentuele) korting geven zal dat wel op de advies prijs gelden...
Ik heb mijn hoop op de e7 die misschien in prijs nog wat daalt en dan in combinatie met de V30 actie.
Dan trek ik dat terug. Excusses. Ik had via je profiel gekeken, en kwam daar niks voorbij komen.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:58:
[...]
Dit zijn geen prijzen?
Om je even op je onwaarheden te wijzen, zou de lijst nog langer kunnen maken.
Precies. Ik hoop alleen nog wel minimaal 500 voor de telefoon te krijgen. In mijn geval is die soundbar wel fijn. Investeer nooit in geluid eigenlijk en met de e7 heb ik dan toch net wat beter geluid.Benny schreef op zondag 12 november 2017 @ 16:00:
[...]
Hmm misschien idd wel slim om te wachten tot de e7 rond de € 2000 is, verkoop die V30 voor € 400 en je hebt een e7 ong. voor de prijs van een c7.. Die soundbar heb ik niet veel aan maar picture on glass design ziet er wel goed uit.
Het is uiteraard niet te voorspellen, maar naar mijn mening komt al dat Black Friday-gezever vooral van mensen die geen oled kunnen of willen betalen en dan weer een excuus voor zichzelf hebben om de aankoop een paar weken uit te stellen. In diezelfde zin heb je ook de Mediamarkt btw-dagen, de uitverkoop in januari, de nieuwe tv-modellen in het voorjaar, de opruiming in juli/augustus en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Allemaal publiciteitsacties die meestal geen directe invloed op de bodemprijzen hebben.Benny schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:30:
Sowieso doet je er verstandig aan te wachten tot minimaal 13 november. Want dan (zou) de nieuwe LG actie starten. Zie ook eerdere berichten. Dus ik vermoed zelf dat deze televisie vrij snel richting de 1400-1500 euro gaat dan. Met 'Black Friday' zullen waarschijnlijk wel veel winkels gaan stunten met prijzen.Benny schreef op zondag 12 november 2017 @ 14:30:
< dit stukje webruimte is te huur >
Maar denk je niet dat die ‘stunt prijzen’ gereduceerde prijzen ten opzichte van de advies prijs zullen zijn? Ik vermoed namelijk dat de prijzen in dit topic eerder genoemd de bodem prijzen zijn. De black friday deals zullen voor degenen die dit topic niet volgen leuk zijn, omdat ze dan prijzen aangeboden krijgen dichter bij de bodem prijzen.aex351 schreef op zondag 12 november 2017 @ 17:34:
[...]
Sowieso doet je er verstandig aan te wachten tot minimaal 13 november. Want dan (zou) de nieuwe LG actie starten. Zie ook eerdere berichten. Dus ik vermoed zelf dat deze televisie vrij snel richting de 1400-1500 euro gaat dan. Met 'Black Friday' zullen waarschijnlijk wel veel winkels gaan stunten met prijzen.
Overigens is dit allemaal speculatie van mijn kant, geen ervaring met black friday deals. Zou super zijn als de prijzen nog scherper konden, maar ik heb niet hele hoge verwachtingen.
De prijzen zakken simpelweg constant tot maart ofzo. En daarna zijn de nieuwe modellen er weer . Dus wachten is altijd goedkoper of beter. Maar op een gegeven moment wil je die tv hebben. Je moet zelf de keuze maken wanneer rje hem wilt kopen.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
De actie met de V30 loopt vanaf morgen tot 14 januari 2018, registreren voor 21 januari 2018. Dus de btw-dagen van MM zullen net te laat komen om dat ermee te combineren. Cybermonday/Blackfriday kan natuurlijk straks eind november. In principe kun je nog een Sinterklaas of Kerstdeal/oudjaarsknaller meepakken als je zolang bereid bent te wachten. Een E7 <2000 euro ga je nog wel zien denk ik, de vraag gaat zijn: voor of na 21 januari 2018. Want die V30 is een mooie bonus en kan je voor meer kwijt dan een losse Q6. Liefst heb ik die E7 en V30 voor zeg 1750 euro, kost die E7 mij 1250 euro en de V30 500 euro
Maar gezien de B6 en C7 beide op zo'n 1600/1700 euro zijn blijven steken buiten acties om zal de E7 dat pas in april volgend jaar bereiken als de E8 net aangekondigd is. Als het al zo ver omlaag gaat, de E is niet het budgetmodel hé.
Bent u zeker van deze actie ? want eenV30 kost 800,- euro. Zou een prachtige actie zijn !Joosie200 schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:28:
De actie met de V30 loopt vanaf morgen tot 14 januari 2018, registreren voor 21 januari 2018. Dus de btw-dagen van MM zullen net te laat komen om dat ermee te combineren. Cybermonday/Blackfriday kan natuurlijk straks eind november. In principe kun je nog een Sinterklaas of Kerstdeal/oudjaarsknaller meepakken als je zolang bereid bent te wachten. Een E7 <2000 euro ga je nog wel zien denk ik, de vraag gaat zijn: voor of na 21 januari 2018. Want die V30 is een mooie bonus en kan je voor meer kwijt dan een losse Q6. Liefst heb ik die E7 en V30 voor zeg 1750 euro, kost die E7 mij 1250 euro en de V30 500 euroMaar gezien de B6 en C7 beide op zo'n 1600/1700 euro zijn blijven steken buiten acties om zal de E7 dat pas in april volgend jaar bereiken als de E8 net aangekondigd is. Als het al zo ver omlaag gaat, de E is niet het budgetmodel hé.
Niet dan ik u in twijfel wil trekken, maar klinkt bijna te mooi voor waar te zijn.
Dat je de gsm krijgt klopt, staat zelfs als op de LG site goedkoopste is nu 2050 maar of daar heel snel nog 100-200 euro afgaat lijkt me sterk
De actie gaat komen: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465inifiniti schreef op zondag 12 november 2017 @ 19:54:
[...]
Bent u zeker van deze actie ? want eenV30 kost 800,- euro. Zou een prachtige actie zijn !![]()
Niet dan ik u in twijfel wil trekken, maar klinkt bijna te mooi voor waar te zijn.
Tis nu al een mooie deal, maar dat kan altijd nog mooier hé
Renegade666 schreef op zondag 12 november 2017 @ 15:52:
[...]
Toch bijzonder... laatste reactie dan nog even..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Bijzonder dat er op deze actie site staat dat de v30 een full HD ips scherm heeft... Misschien wordt het een andere goedkopere versie van de v30? Alhoewel een ips wellicht in dit geval beter is, het (OLED!) scherm van de v30 schijnt erg slecht te zijn als ik de reviews mag geloven. Gezien die niet erg positieve reviews (voor een topmodel) is het de vraag of je er wel 500 voor gaat krijgen en dus hoeveel de e7 dan echt gaat kosten...Joosie200 schreef op zondag 12 november 2017 @ 20:07:
[...]
De actie gaat komen: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0465
Tis nu al een mooie deal, maar dat kan altijd nog mooier hé
Geloof dat ze de tekst voor de Q6 gebruikt hebben. Want toen ik vorige week in de actievoorwaarden spiekte zag ik Q6 staan waar je V30 zou verwachten. En aangezien de Q6 wel een ips scherm heeftLau_P schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:28:
[...]
Bijzonder dat er op deze actie site staat dat de v30 een full HD ips scherm heeft... Misschien wordt het een andere goedkopere versie van de v30? Alhoewel een ips wellicht in dit geval beter is, het (OLED!) scherm van de v30 schijnt erg slecht te zijn als ik de reviews mag geloven. Gezien die niet erg positieve reviews (voor een topmodel) is het de vraag of je er wel 500 voor gaat krijgen en dus hoeveel de e7 dan echt gaat kosten...
Wat houdt deze 'afwijkende prijs' link eigenlijk precies in? Ik zie dat op hun website de 55C7 normaal voor 2399 te bestellen is, maar die actieprijs van 1620 is dus alleen via jouw link te bestellen of?th4k1ck3r schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 16:40:
Apollo Almere:
55C7V 1.620 Euro
Te bestellen via https://www.apollo.nl/nl/...jkende-prijs-lg-oled55c7/ voor de 55C7V
Ik hoop aankomende week ook eigenaar te worden van een 55C7, nu ik voor mezelf heb besloten om voor de C7 te gaan en niet nog een half jaar wil wachten op eventueel de C8. Ben ook benieuwd wat die LG actie inhoudt die vanaf 13 november zal ingaan. Want bij de C7 zal er wel geen telefoon of iets bijzitten toch.
[ Voor 25% gewijzigd door AntraXxX op 12-11-2017 21:44 ]
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Nope, alleen met de ‘e’ modellen. Ik keek eerst ook naar de c7, maar met de nieuwe actie kun je met een beetje geluk onder de prijs van de c7 komen (uitgaande dat de prijs van de c7 niet nig meer gaat dalen).AntraXxX schreef op zondag 12 november 2017 @ 21:40:
[...]
Wat houdt deze 'afwijkende prijs' link eigenlijk precies in? Ik zie dat op hun website de 55C7 normaal voor 2399 te bestellen is, maar die actieprijs van 1620 is dus alleen via jouw link te bestellen of?
Ik hoop aankomende week ook eigenaar te worden van een 55C7, nu ik voor mezelf heb besloten om voor de C7 te gaan en niet nog een half jaar wil wachten op eventueel de C8. Ben ook benieuwd wat die LG actie inhoudt die vanaf 13 november zal ingaan. Want bij de C7 zal er wel geen telefoon of iets bijzitten toch.
In Duitsland is de LG C7 nog wat goedkoper dan in Nederland. Kan ik een Duits model hier ongestoord gebruiken? Hetzelfde geld voor de LG E7, deze is bij Amazon.de nu in de aanbieding.
https://www.billiger.de/products/1081948853-lg-oled55c7v
[ Voor 17% gewijzigd door TheSiemNL op 13-11-2017 00:10 ]
Soms kan het zijn dat bijv. de ingebouwde tuners met andere frequenties werken. Dat zul je dus even na moeten zoeken. In dit topic en het LG topic kan je er meer over vinden. Overigens kun je de tv ook gewoon in Nederland bij Foka en co. aanschaffen voor dezelfde of zelfs lagere prijs. Even bellen naar de winkel en dit topic noemen.jantje.vlaam schreef op zondag 12 november 2017 @ 23:47:
In Duitsland is de LG C7 nog wat goedkoper dan in Nederland. Kan ik een Duits model hier ongestoord gebruiken? Hetzelfde geld voor de LG E7, deze is bij Amazon.de nu in de aanbieding.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Kunnen zij zomaar € 900,00 zakken???Jorgen schreef op maandag 13 november 2017 @ 00:11:
[...]
Overigens kun je de tv ook gewoon in Nederland bij Foka en co. aanschaffen voor dezelfde of zelfs lagere prijs. Even bellen naar de winkel en dit topic noemen.
Als je de laatste paar pagina's had gelezen was je dit tegen gekomen https://www.apollo.nl/nl/...jkende-prijs-lg-oled55c7/ nog betere deal dan in Duitsland.
heeft iemand nog de LG 55E7N bij smits gekocht voor 1999 euro?
en kan hier wel een ziggo smartcard in? (NL Model) ?
en kan hier wel een ziggo smartcard in? (NL Model) ?
Verwijderd
nieuws: LG V30-smartphone komt begin december uit voor 899 euro
De E7 zou je dan zeker voor €1500 kunnen krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 10:37 ]
Zou mooi zijn,vind die soundbar wel goed. Nu kribbelt het toch wel,wil zelf tot 2018 wachten op nieuwe oled tv's met HDMI 2.1 hmmmVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:37:
nieuws: LG V30-smartphone komt begin december uit voor 899 euro
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Die soundbar van de E6 of E7 is zo slecht nog niet... Ergens werd nog genoemd dat een goedkope losse soundbar beter is, nou niet dus! Bij mijn vorige tv kocht ik een Samsung soundbar van pakweg €130. Dat was waardeloos geluid, vooral de heel onnatuurlijke flodderige en bonkerige bas. Na een paar dagen toch maar retour gedaan.Verwijderd schreef op zondag 12 november 2017 @ 10:59:
[...]
Zit ook enigszins te twijfelen, maar laat een soundbar mij niet overstag doen gaan. Als je een goede 5.1 home cinema set hebt en geluid van alle kanten gewend bent, stelt zo'n soundbar sowieso weinig voor. Plus het verpest ook nog het design.
De soundbar van de E6 klinkt prima, helder en detailrijk. Diepe bassen ontbreken, maar wat minder diepe bassen klinkt mooi. Goede upgrade t.o.v. een tv zonder soundbar. Jeroen Pauw bijv. hoef je toch niet over je grote boxen te horen?
Ook ik heb een behoorlijk goede av-reciever (Yamaha) met Infinity boxen, maar die gaat alleen aan voor films met 5.1 geluid. Waarom niet? Omdat het vaak gewoonweg niet nodig is.
Qua design vind ik mijn 55e6 een plaatje, de soundbar misstaat totaal niet. Maar smaken verschillen gelukkig!
[ Voor 4% gewijzigd door Vulcan750 op 13-11-2017 11:00 ]
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
zou echt niet wachten op die 2.1 specs. Daar heb je de komende jaren nog niets aan.Amaze86 schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:51:
[...]
Zou mooi zijn,vind die soundbar wel goed. Nu kribbelt het toch wel,wil zelf tot 2018 wachten op nieuwe oled tv's met HDMI 2.1 hmmm
de standaard is 4K + HDR etc, nu. Dat doet de 2.0 versie perfect.
2.1 ondersteunt 10K + 120 fps etc,
Zou eerlijk gezegd hier nog niet wakker van liggen
Eens! ik heb ook de E6. vind het gelijk echt goed en helder. inderdaad de lage tonen zouden beter kunnen aangezien we een subwoofer missen, maar echt niets aan de hand.Vulcan750 schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:58:
[...]
Die soundbar van de E6 of E7 is zo slecht nog niet... Ergens werd nog genoemd dat een goedkope losse soundbar beter is, nou niet dus! Bij mijn vorige tv kocht ik een Samsung soundbar van pakweg €130. Dat was waardeloos geluid, vooral de heel onnatuurlijke flodderige en bonkerige bas. Na een paar dagen toch maar retour gedaan.
De soundbar van de E6 klinkt prima, helder en detailrijk. Diepe bassen ontbreken, maar wat minder diepe bassen klinkt mooi. Goede upgrade t.o.v. een tv zonder soundbar. Jeroen Pauw bijv. hoef je toch niet over je grote boxen te horen?
Ook ik heb een behoorlijk goede av-reciever (Yamaha) met Infinity boxen, maar die gaat alleen aan voor films met 5.1 geluid. Waarom niet? Omdat het vaak gewoonweg niet nodig is.
Qua design vind ik mijn 55e6 een plaatje, de soundbar misstaat totaal niet. Maar smaken verschillen gelukkig!
Ik heb nog gekeken naar een subwoofer via Bluetooth ofzo. weet iemand hoe dat werkt? Kun je een losse bluetooth subwoofer op de TV aansluiten zodat hij die meeneemt samen met de Soundbar?
Verwijderd
Als de LG E7 ergens wordt aangeboden voor €1999 dan bestel ik het gewoon. Dan maken de 2018 OLEDS ook niet uit. Want zo'n prijs na de verkoop van de telefoon krijg je dus nooit niet. Ding kun je minimaal voor €600 euro verkopen met zo'n hoge adviesprijs.Amaze86 schreef op maandag 13 november 2017 @ 10:51:
[...]
Zou mooi zijn,vind die soundbar wel goed. Nu kribbelt het toch wel,wil zelf tot 2018 wachten op nieuwe oled tv's met HDMI 2.1 hmmm
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 11:05 ]
Wel grappig hoe een aantal zich als een soort verkoper gedragen als we het over de LG V30 hebben 
Zou het ook zo bij de winkels gaan?
Winkeliers onderling: 'Ohh adviesprijs is xxx euro. Dus als ik er yyy euro voor vraag dan kopen ze wel bij mij'
Heel Marktplaats staat straks vol met LG V30's met mooie prijzen en in de omschrijving in de advertentie: 'Deze telefoon kost nieuw €899,- je mag hem van mij overnemen voor €699,-'. Terwijl de prijs online misschien €720,- is. Ik zou gewoon naar de goedkoopste kijken en daar contact mee opnemen.
Precies zoals we ook in dit topic doen haha, zo werken winkels dus ook.
Zou het ook zo bij de winkels gaan?
Winkeliers onderling: 'Ohh adviesprijs is xxx euro. Dus als ik er yyy euro voor vraag dan kopen ze wel bij mij'
Heel Marktplaats staat straks vol met LG V30's met mooie prijzen en in de omschrijving in de advertentie: 'Deze telefoon kost nieuw €899,- je mag hem van mij overnemen voor €699,-'. Terwijl de prijs online misschien €720,- is. Ik zou gewoon naar de goedkoopste kijken en daar contact mee opnemen.
Precies zoals we ook in dit topic doen haha, zo werken winkels dus ook.
Ik heb ook contact gehad met Smits.. hun bieden hem aan voor 2099 inclusief telefoon.
Ik heb net een aantal dagen geleden een ps4 pro gehaad.. momenteel heb ik deze tv: pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver
ik vraag mij of of het geld het wel waard is.. of zouden jullie wachten?
Ik heb net een aantal dagen geleden een ps4 pro gehaad.. momenteel heb ik deze tv: pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver
ik vraag mij of of het geld het wel waard is.. of zouden jullie wachten?
2.1 hdmi gaat wel uitmaken als je een Xbox one X hebt aangezien deze amd freesync ondersteund via hdmi 2.1 dus als je veel gamed zou het wel interessants zijn om op se 2018 modellen te wachten.
weekje geleden, maar kan het niet laten om niet te reageren.CVar schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:38:
[...]
Specifieke reden waarom je hem daar gekocht heb, begreep dat je bijv. bij Foka (R’dam) de 65A1 voor 3300,- kan laten bezorgen en daar gaat ook (nog) de cashback van af.
Je komt hier op het forum en je betaald gewoon voor een 55 inch, 50 euro meer dan ik voor mijn 65 heb betaald?

Buiten dat mijn 65a1 terug is gegaan naar Foka (yellow banding) en Foka me letterlijk dacht te naaien
Heb ik de 65a1 uiteindelijk bij plattet besteld voor 3250 Inc bezorging. Dus een 65a1 voor 3250
En ondersteunt de TV dan ook freesync? Want dat de Xbox het dan ondersteunt wil niet zeggen dat de TV het ook ondersteunt. Vraag het me ten zeerste af, maar wellicht heb je informatie waaruit dat blijkt? Zou wel interessant zijn natuurlijk.Cyclonic schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:06:
2.1 hdmi gaat wel uitmaken als je een Xbox one X hebt aangezien deze amd freesync ondersteund via hdmi 2.1 dus als je veel gamed zou het wel interessants zijn om op se 2018 modellen te wachten.
[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 13-11-2017 12:10 ]
Verwijderd
Plattetv garandeert de inkoop van de LG V30 voor €400,- euro mocht je er snel vanaf willen.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 12:29 ]
Goedemiddag Oled vrienden,
Net contact gehad met Frank van Apollo.
Prijs voor de E7 met telefoonactie bedraagt 2190.
Verwijderd
Plattetvdiscounter hint op een prijs van €1999 voor de LG E7 tijdens een speciale actiedag met de LG V30.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 12:45 ]
Bodem prijzen ten opzichte advies prijzen van de voor de e7 modellen zijn toch nog steeds een stuk hoger dan voor de c7. Heb toch het vermoeden dat de e7 modellen nog wel scherper geprijsd kunnen worden.
Verwijderd
Wordt iedereen niet een beetje gek van alle rare speculaties hier...
Het is toch absoluut niet reëel om te denken dat je €600,- voor een V30 gaat terugkrijgen als half Nederland ineens met zo'n toestel zit en hem gaat verkopen?
Het is toch absoluut niet reëel om te denken dat je €600,- voor een V30 gaat terugkrijgen als half Nederland ineens met zo'n toestel zit en hem gaat verkopen?
Ik denk dat je het aantal mensen dat een Oled TV koopt erg overschatVerwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:47:
Wordt iedereen niet een beetje gek van alle rare speculaties hier...
[ Voor 5% gewijzigd door DMC90 op 13-11-2017 12:51 ]
Verwijderd
Ik doel op de speculaties over €600,- voor dit toestel. €400,- lijkt mij een reëel bedrag. Men zit zichzelf hier rijk te rekenen.willieboy90 schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:50:
[...]
Ik denk dat je het aantal mensen dat een Oled TV koopt erg overschatIk denk dat het aantal V30's dat op marktplaats komt te staan alsnog lager is dan het aantal iPhones, zou me daar niet teveel zorgen om maken. Daarnaast heeft iemand al confirmed dat je de telefoon voor 400 euro kunt terug verkopen aan de winkel waar je hem hebt gekocht (tot nu toe alleen platttetv). Ik denk dat 500 euro wel reel is voor het toestel als je een van de eersten bent.
We gaan het meemaken @ marktplaats met de V30's.
400, 500 of 600 euro. Als je deze mobiel bij je OLED krijgt, vraag er gewoon wat je ervoor wil vragen en je merkt vanzelf of er animo is.
En nu weer over tot de orde van de dag.
400, 500 of 600 euro. Als je deze mobiel bij je OLED krijgt, vraag er gewoon wat je ervoor wil vragen en je merkt vanzelf of er animo is.
En nu weer over tot de orde van de dag.
Dat ben ik met je eens. Wellicht als je een van de eersten bent kunt je het toestel kwijt voor max 600, maar ik denk eerder ook aan 550-450. In ieder geval een stuk betere deal dan de Q6!Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:53:
[...]
Ik doel op de speculaties over €600,- voor dit toestel. €400,- lijkt mij een reëel bedrag. Men zit zichzelf hier rijk te rekenen.
Verwijderd
Het is totaal niet realistisch om te denken dat er veel OLEDS worden verkocht tijdens de komende actie. Het is ook totaal onrealistisch om te denken dat de LG V30 met een 6 inch 1440P OLED scherm maar €400 euro waard is de komende tijd. Dan ken je de waarde van je producten niet. Er zullen misschien 50 toestellen op Marktplaats staan en heel veel die hem zelf gaan houden. Zolang de adviesprijs in de winkel veel hoger is dan de vraagprijs op de tweedehandse markt kom je er snel vanaf. Het is geen budgettoestel.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 13:13 ]
Voor 55 inch?canario schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:35:
Goedemiddag Oled vrienden,
Verwijderd
In tegenstelling tot hun oled's zijn smartphones van LG niet echt gegeerd...400/500 lijkt me realistisch.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:10:
Het is totaal niet realistisch om te denken dat er veel OLEDS worden verkocht tijdens de komende actie. Het is ook totaal onrealistisch om te denken dat de LG V30 met een 6 inch 1440P OLED scherm maar €400 euro waard is de komende tijd. Dan ken je de waarde van je producten niet. Er zullen misschien 50 toestellen op Marktplaats staan en heel veel die hem zelf gaan houden. Zolang de adviesprijs in de winkel veel hoger is dan de vraagprijs op de tweedehandse markt kom je er snel vanaf. Het is geen budgettoestel.
Ze kunnen evengoed een adviesprijs van 1100 voor hun V30 aangeven maar geen kat die dat wil betalen voor een LG.
Verwijderd
Jij wilt nu voor de consument bepalen wat ze zouden moeten aanschaffen? Leuk maar zo werkt het niet. De Pixel 2 gaat bijvoorbeeld als warme broodjes over de toonbank. Terwijl de LG een betere DAC heeft. LG verkoopt miljoenen telefoons per jaar. Genoeg mensen die interesse in de LG V30 hebben.Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 13:34:
[...]
In tegenstelling tot hun oled's zijn smartphones van LG niet echt gegeerd...400/500 lijkt me realistisch.
Ze kunnen evengoed een adviesprijs van 1100 voor hun V30 aangeven maar geen kat die dat wil betalen voor een LG.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2017 13:44 ]
En wanneer is dan die speciale actiedag? Voor 1999 met V30 ga ik de E7 bestellen!Verwijderd schreef op maandag 13 november 2017 @ 12:44:
Plattetvdiscounter hint op een prijs van €1999 voor de LG E7 tijdens een speciale actiedag met de LG V30.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"