Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timster82 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 13:40:
Net even bij MM in Hengelo gekeken naar de LG 65c7v. Idd een prijs van €3499,-. Moet zeggen dat de kwaliteit erg mooi was (had eigen materiaal bij me) . Ik twijfel nu alleen enorm of ik wel 3K moet neerleggen voor deze vooruit gang.
Zag hem ook in de media markt...prachtige tv!!

Bij ao is ie nu 2800 euro..dat is op zich wel redelijk. Ben ook in dubio vanwege verhalen over image retention.

Oleds zullen wel wat in prijs zakken maar lager dan 2800 zakt de c7 zelfs volgend jaar niet, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike P
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 14:13
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:09:
[...]
Oleds zullen wel wat in prijs zakken maar lager dan 2800 zakt de c7 zelfs volgend jaar niet, denk ik.
Dat denk ik wel hoor. Is met de B6 immers ook gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Mike P schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:14:
[...]

Dat denk ik wel hoor. Is met de B6 immers ook gebeurd. :)
Ik verwacht wel dat dit pas zal zijn nadat de 2018 zijn uitgekomen. Duurt dus nog wel 3/4 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat iemand de 65inch w7 voor 3000 eur heeft gekocht? Kan dit nog?

Lg bestempelt w7 als het vlaggenschip toch en c7 als middensegment? Als ik de w7 65 inch voor 3000 kan krijgen..of was dat een nep bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marmasb
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 14:35
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:34:

Lg bestempelt w7 als het vlaggenschip toch en c7 als middensegment? Als ik de w7 65 inch voor 3000 kan krijgen..of was dat een nep bericht?
Dat was een Duitse aktie, volgens mij is hij uitverkocht. Er staat er momenteel 1 op Marktplaats (NL model nieuw in doos) voor 3500 (Ken de verkoper niet heb het ook maar toevallig net gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 00:29
De LG 55E7N bij plasmavisie voor € 2.362 gewoon op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marmasb schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:13:
[...]

Dat was een Duitse aktie, volgens mij is hij uitverkocht. Er staat er momenteel 1 op Marktplaats (NL model nieuw in doos) voor 3500 (Ken de verkoper niet heb het ook maar toevallig net gezien)
Op duitse mediamarkt site is de w7 nu 6000 euro..hoe kan ie dan uberhaupt 3000 gekost hebben, de helft van de prijs.

Via marktplaats vertrouw ik dat sowieso niet..leuk voor iets anders maar niet om tv's van zulke bedragen bij aan te schaffen. Je zal maar net een foutief exemplaar treffen in die doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black000
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-05-2022
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:29:
[...]

Op duitse mediamarkt site is de w7 nu 6000 euro..hoe kan ie dan uberhaupt 3000 gekost hebben, de helft van de prijs.

Via marktplaats vertrouw ik dat sowieso niet..leuk voor iets anders maar niet om tv's van zulke bedragen bij aan te schaffen. Je zal maar net een foutief exemplaar treffen in die doos.
Dat waren acties in bepaalde Duitse Mediamarkt filialen (heb overigens ook o.a. Expert voorbij zien komen), niet online.. Was dus ook niet bij elke MM. Je zou dit Duitstalige forum in de gaten kunnen houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Black000 op 15-10-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ao is de c7 65 inch nu al uitverkocht voor 2800 eur na cashback.

Kende ao niet en twijfelde maar watvoor een trieste zaak is dat nou, met maar enkele exemplaren in huis.

Waar kan ik nog meer de c7 65inch voor 2800 of lager aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black000 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 21:58:
[...]

Dat waren acties in bepaalde Duitse Mediamarkt filialen (heb overigens ook o.a. Expert voorbij zien komen), niet online.. Was dus ook niet bij elke MM. Je zou dit Duitstalige forum in de gaten kunnen houden.
Hehe thanks aber ich sprache keine Deutsch.

Maar wat belachelijk dat Duitsland goedkoper is met oleds. Nu heb ik helemaal geen zin om het bij een NL winkel te halen( al ligt dat het meest voor de hand),als het kennelijk hónderden euro's kan schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black000
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Hehe thanks aber ich sprache keine Deutsch.

Maar wat belachelijk dat Duitsland goedkoper is met oleds. Nu heb ik helemaal geen zin om het bij een NL winkel te halen( al ligt dat het meest voor de hand),als het kennelijk hónderden euro's kan schelen.
Haha ik had vanaf begin af aan mijn zinnen gezet op de C7, maar het voelt zo gek om dan het 'instapmodel' te kopen in NL voor net geen 3000, en de 'high-end' W7 voor bijna hetzelfde bedrag bij de buren te zien 8)7 Ik wacht nog even maar ga denk ik toch voor de C7 omdat ik hem graag op een voet wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 23:09
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:34:

Klopt. Ik was een van de gelukkige.
Je kon nog 2/3 dagen toen bestellen voor die prijs. Ik zie trouwens dat die op de Duitse MM weer voor €7.999 staat.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onyxsr schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:19:
[...]

Klopt. Ik was een van de gelukkige.
Je kon nog 2/3 dagen toen bestellen voor die prijs. Ik zie trouwens dat die op de Duitse MM weer voor €7.999 staat.
Leuk, gefeliciteerd ermee!

Watvoor soort actie was dat eigenlijk? Zal het weer herhaald gaan worden, denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black000 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:15:
[...]

Haha ik had vanaf begin af aan mijn zinnen gezet op de C7, maar het voelt zo gek om dan het 'instapmodel' te kopen in NL voor net geen 3000, en de 'high-end' W7 voor bijna hetzelfde bedrag bij de buren te zien 8)7 Ik wacht nog even maar ga denk ik toch voor de C7 omdat ik hem graag op een voet wil
De w7 heb ik in de winkel nog niet zien staan, wel de c7 bij de media markt vanmiddag. Prachtig is die, de w7 moet dan helemaal schitterend zijn.

Maar inderdaad, nu ik 3000 voor een w7 heb gezien, al dan wel uitzonderlijk, hoef ik voor 3000 geen c7 meer.

Heeft Duitsland eigenlijk ook btw vrije dagen begin januari? Misschien daar een c7 of w7 met veel korting op de kop tikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Leuk, gefeliciteerd ermee!

Watvoor soort actie was dat eigenlijk? Zal het weer herhaald gaan worden, denk je?
Dankje. Het was een lokale actie bij de MM in Lübeck. Köln had toen die actie ook maar zover ik begreep de rest niet. Zal denk ik ook niet snel meer voorkomen. Volgens de LG promoter daar was het een gekkenhuis. Ik zag trouwens wel de 77inch W serie te koop staan voor €12222. Iets voor jou? :)

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onyxsr schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Dankje. Het was een lokale actie bij de MM in Lübeck. Köln had toen die actie ook maar zover ik begreep de rest niet. Zal denk ik ook niet snel meer voorkomen. Volgens de LG promoter daar was het een gekkenhuis. Ik zag trouwens wel de 77inch W serie te koop staan voor €12222. Iets voor jou? :)
Haha nou, mij iets te gek. Al zag ik een paar weken terug bij iemand de samsung 88inch Q9f bezorgd worden. Die staat op coolblue voor 19.999. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mradem schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:17:
[...]

Ik verwacht wel dat dit pas zal zijn nadat de 2018 zijn uitgekomen. Duurt dus nog wel 3/4 jaar
Bedoel je 3/4 maanden? In januari worden de nieuwste modellen gepresenteerd, in de loop van het voorjaar verschijnen ze in de winkels, las ik. Weet dus niet of de prijs in januari al zakt of pas in het voorjaar.

Als mediamarkt begin januari eerst een prijsverlaging doorvoert en je het dan met btw vrije dagen kan kopen met nog eens 17.5 procent eraf is zou dat natuurlijk ideaal zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2017 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:37:
[...]
Als mediamarkt begin januari eerst een prijsverlaging doorvoert en je het dan met btw vrije dagen kan kopen met nog eens 17.5 procent eraf is zou dat natuurlijk ideaal zijn.
MM staat er om bekend om de prijzen terug te zetten net voor de BTW vrije dagen.....dus reken niet al teveel op dubbele korting bij de MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
3CPO schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 09:16:
OLED55C7V
OLED55E7N
OLED65C7V

***members only***
Hoe zeker ben je ervan dat je de cashback + vouchercode tegelijkertijd kan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black000
P.A.T.R.I.C.K schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:28:
[...]

Hoe zeker ben je ervan dat je de cashback + vouchercode tegelijkertijd kan gebruiken ?
In het winkelmandje geeft hij beide kortingen aan, cashback (uiteraard) nog niet van de prijs af gehaald. Ook in de actievoorwaarden zie ik geen uitsluitingen staan.. Denk dat het wel goed zit! Helaas zijn de C7’s al uitverkocht :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Niet online
gaizka schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 12:06:
[...]

Bedankt voor de tip! Zojuist de 55C7V besteld voor € 1999, krijg achteraf € 250 terug en heb nog recht op de LG telefoon _/-\o_
Heb je de mail over die €250 cashback al binnen, ik wil graag zeker weten dat je gebruik kan maken van de cashback als je reeds de vouchercode gebruikt hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Niet online
Black000 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:47:
[...]

In het winkelmandje geeft hij beide kortingen aan, cashback (uiteraard) nog niet van de prijs af gehaald. Ook in de actievoorwaarden zie ik geen uitsluitingen staan.. Denk dat het wel goed zit! Helaas zijn de C7’s al uitverkocht :-(
Die TV is iedere dag uitverkocht en dan staat hij de dag erna weer op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Black000 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:47:
[...]

De Actie bestaat uit het volgende: Bij aankoop van een LG Promotiemodel ontvang je tot € 500,- direct voordeel welke bij aankoop verrekend wordt. Daarnaast kan je bij aankoop van een LG OLED TV promotiemodel aanspraak maken op de LG Q6 smartphone.

Hier maak ik uit op dat de cashback in de prijs verrekend zit? Zo niet haal ik graag daar mijn nieuwe C7 maar vrees dat het niet helemaal zo werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:37:
[...]

Bedoel je 3/4 maanden? In januari worden de nieuwste modellen gepresenteerd, in de loop van het voorjaar verschijnen ze in de winkels, las ik. Weet dus niet of de prijs in januari al zakt of pas in het voorjaar.

Nee ik bedoel driekwart jaar 🙂. Nieuwe modellen komen meestal rond juni.

Wellicht met black Friday of kerst dat er nog wat leuke deals voorbij komen. Ik zelf wil eigenlijk 2k uitgeven voor een 65 inch. Een B6 zou ook prima zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
NightHawk4 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:22:
[...]

MM staat er om bekend om de prijzen terug te zetten net voor de BTW vrije dagen.....dus reken niet al teveel op dubbele korting bij de MM ;)
De duitse MM/Saturn hebben ook btw dagen in januari.
Ik heb in die periode nog niet eerder iets aangeschaft maar zou het daar ook zo zijn dat ze de prijzen verhogen?

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk4 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:22:
[...]

Klopt ja, vuile oplichters zijn het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.A.T.R.I.C.K schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:54:
[...]

Die TV is iedere dag uitverkocht en dan staat hij de dag erna weer op de website.
Oh ja? Is het zo'n een?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightHawk4 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 03:54:
[...]

De Actie bestaat uit het volgende: Bij aankoop van een LG Promotiemodel ontvang je tot € 500,- direct voordeel welke bij aankoop verrekend wordt. Daarnaast kan je bij aankoop van een LG OLED TV promotiemodel aanspraak maken op de LG Q6 smartphone.

Hier maak ik uit op dat de cashback in de prijs verrekend zit? Zo niet haal ik graag daar mijn nieuwe C7 maar vrees dat het niet helemaal zo werkt :?
De cashback is van AO zelf, niet van LG.

De Q6 smartphone die je erbij krijgt verloopt wel via LG.

Ook zag ik iets met 6 maanden gratis netflix maar weet niet of dat ook erbovenop geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 11:09
Was gisteren even bij de MM in heerlen, oleds waren allemaal duur vooral de LG's. e Philips pos viel met nog mee 1929 en daar ging dan nog de cashback af, dus dat was best een redelijke prijs uiteindelijk 1629.

LG oled E7N 1899 in Deutschland natuurlijk. https://www.marktjagd.de/...-technik-angebote:2620584

[ Voor 24% gewijzigd door alki op 16-10-2017 09:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

P.A.T.R.I.C.K schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 02:28:
[...]

Ik had erover gebeld en ze kunnen beiden tegelijk gebruikt worden.

Ook komen de C7s weer aan bij ao. Ze gaan ze bij LG opnieuw bestellen, zei de medewerker.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2017 10:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Modbreak:
Even op de noodrem trappen hier. Dit is een van de vele dubbelposts die de afgelopen dagen zijn geplaatst. Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur te dubbelposten omdat dit het topic ongewenste schop-reacties geeft. Wanneer de laatste post van jezelf is en je wil iets toevoegen aan een post, gebruik dan de wijzig-knop. Die is er niet voor niets. Ook meerdere quotes in één post is prima mogelijk. Verder is het misschien sowieso handig om niet elke losse flodder-gedachte die voorbij komt te posten. De laatste pagina's lijken meer op een chat-box en brengen dit topic behoorlijk om zeep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S1NN3D schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:57:
[modbreak]

[...]

[...]

[...]

Even op de noodrem trappen hier. Dit is een van de vele dubbelposts die de afgelopen dagen zijn geplaatst. Het is niet de bedoeling om binnen 24 uur te dubbelposten omdat dit het topic ongewenste schop-reacties geeft. Wanneer de laatste post van jezelfs is en je wil iets toevoegen aan een post, gebruik dan de wijzig-knop. Die is er niet voor niets. Ook meerdere quotes in één post is prima mogelijk. Verder is het misschien sowieso handig om niet elke losse flodder-gedachte die voorbij komt te posten. De laatste pagina's lijken meer op een chat-box en brengen dit topic behoorlijk om zeep.[/modbreak]
Klopt sorry ik wist even niet hoe je meerdere quotes in één post moest beantwoorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

Ook komen de C7s weer aan bij ao. Ze gaan ze bij LG opnieuw bestellen, zei de medewerker.
Even kijken hoe snel de andere shops gaan dalen :) Maar dit zijn meteen de laagste prijzen tot nu toe.

edit 15:05pm: inderdaad ja kan het nogmaals bevestigen, dit is de reactie van de AO shop via de mail:
'Goedemiddag Patrick, Ik heb goed nieuws, ik kan je vermoeden namelijk bevestigen! Zowel de vouchercode als de cashback zijn samen te gebruiken, waardoor wij je de aller laagste prijs op de markt kunnen bieden. Als je gebruik wilt maken van deze fantastische deal kun je via onze site bestellen, of telefonisch een order laten plaatsen via 030 8080 700. Mijn collega's en ik zitten nog tot 20:00 vanavond voor je klaar. Morgen zijn we er weer vanaf 7:00. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Thierry van AO'

[ Voor 47% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 16-10-2017 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact gehad met AO over de 55C7, morgen krijgen ze er weer enkele binnen. Ze gaan hard kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 02:00
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:48:
Ik heb contact gehad met AO over de 55C7, morgen krijgen ze er weer enkele binnen. Ze gaan hard kennelijk.
Mensen staren zich blind op alleen de prijs. 1500 is zeker goedkoop maar lees ff een paar berichten terug over garantie etc binnen 30 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Niet online
harrybeuker schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:19:
[...]

Mensen staren zich blind op alleen de prijs. 1500 is zeker goedkoop maar lees ff een paar berichten terug over garantie etc binnen 30 dagen
reactie op: Verwijderd in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
CorKB in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
harrybeuker in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Ik weet dat ik nu off topic ga, maar dat deden de andere ook al, dus even een samenvatting en dan beloof ik dat ik niet zal reageren op reacties 8)7 Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
Die reactie die jij quote is niet erg genuanceerd en die voorwaarden hebben alle winkels in Nederland, lees maar meer voorwaarden door van andere shops, AO geeft gewoon duidelijk een maximum bedrag van waardevermindering bij gebruik (het is nogal logische dat ze het waarde verlies niet zelf gaan betalen).
Hier kan je het zelf lezen: http://www.ao.nl/advies/faqs/30-dagen-retourgarantie

[ Voor 4% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 16-10-2017 15:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xorroz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12-2021
Net contact opgenomen met Smits Arnhem. Netjes geholpen en een deal gemaakt voor de 65C7V: € 2799, inclusief LG Q6, 6 maanden Netfix en bezorgkosten.

[ Voor 77% gewijzigd door Xorroz op 16-10-2017 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16
Xorroz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:31:
Net contact opgenomen met Smits Arnhem. Netjes geholpen en een deal gemaakt voor de 65C7V: € 2799.
Is dat inclusief LG Q6 en 6 maanden netfilx?
Welke bezorgkosten rekent smits? (dan kan ik de vergelijking met de AO aanbieding maken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xorroz
Bezorgkosten, LG Q6 en 6 maanden Netfix zijn inbegrepen, was ik vergeten te vermelden. Ik heb mijn post aangepast.

[ Voor 60% gewijzigd door Xorroz op 16-10-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xorroz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 16:44:
Bezorgkosten, LG Q6 en 6 maanden Netfix zijn inbegrepen, net als de LG Q6, was ik vergeten te vermelden. Ik heb mijn post aangepast.
Dan gaat het in 1 keer hard bij smits op 6-10-2017 was er nog een prijs van 2990 gegeven.

"65C7V 2990 inckusief verzenden (en lopende lg acties), zonder verzendkosten -50
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorroz
Ik heb verwezen naar de prijs bij AO die hierboven wordt genoemd en daar konden ze in meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xorroz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:10:
Ik heb verwezen naar de prijs bij AO die hierboven wordt genoemd en daar konden ze in meegaan.
Ik denk dat ze daarmee wel beseffen, dat ze deze prijs nu standaard moeten geven aangezien deze nu op dit topic staat :). Of werkt dat zo niet denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Ik denk dat ze daarmee wel beseffen, dat ze deze prijs nu standaard moeten geven aangezien deze nu op dit topic staat :). Of werkt dat zo niet denk je?
Dat zal de nieuwe prijs zijn o.a. plattetv gaat ook mee met de prijzen in dit topic, vorige week stond ie nog op 2990 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xorroz
[...]

Ze moeten niks natuurlijk, maar ik heb gevraagd of ze het erg vonden als ik de prijs hier zou vermelden, en dat was niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xorroz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 17:44:
[...]

Ze moeten niks natuurlijk, maar ik heb gevraagd of ze het erg vonden als ik de prijs hier zou vermelden, en dat was niet het geval.
Mooi om te horen, hopelijk past mediamarkt ook hun prijzen voor het einde van het jaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
[...]

Nee. Alleen als een winkel met een bepaalde prijs openbaar adverteert (met een prijskaartje of een advertentie) moeten ze voor die prijs leveren. gewoonlijk "zolang de voorraad strekt". Zo niet, dan mogen ze van jou best een heel andere prijs vragen. Als er geen prijs bij de tomaten op de markt staat, mag de koopman best aan de ene klant 1 euro voor een kilo tomaten vragen en aan de volgende 3 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijk schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:10:
[...]

Nee. Alleen als een winkel met een bepaalde prijs openbaar adverteert (met een prijskaartje of een advertentie) moeten ze voor die prijs leveren. gewoonlijk "zolang de voorraad strekt". Zo niet, dan mogen ze van jou best een heel andere prijs vragen. Als er geen prijs bij de tomaten op de markt staat, mag de koopman best aan de ene klant 1 euro voor een kilo tomaten vragen en aan de volgende 3 euro.
Tsja,... Ze zijn niks verplicht maar in de praktijk betekent het volgens mij dat bijvoorbeeld leden van dit topic die weten dat deze prijs gegeven is niet meer te porren zijn om ineens meer te gaan betalen..... En gewoon weer gaan wachten tot de prijs of weer hetzelfde is of eronder schiet.
Het kan niet anders dan dat een leverancier dit beseft. Maar goed dan heb je nog altijd de massa die dit topic niet kennen ;)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Modbreak:Zo zeg... wat een ellende weer in dit topic. Ik zet het voor nu even dicht om puin te ruimen.

We kunnen weer verder. Het zou mooi zijn als er nu eens gestopt wordt met off-topic posten en ruzie maken.

[ Voor 33% gewijzigd door S1NN3D op 17-10-2017 11:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:16
Ook hier de 65C7V bij smits besteld voor 2799, inclusief bezorgen, Q6 en netlfix.

Vanwege verbouwing kan levering pas plaatsvinden op 1 november.
Nu maar hopen dat de prijs de komende 2 weken niet alsnog heel hard zakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-09 22:45
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:48:
Gisteren de 55C7V besteld bij AO en vanochtend geleverd. Tot nu toe prima service.
Prijs was 1999, waar AO 250 cashback op geeft. Daarnaast ook de LG Q6, de bekende deal die hier ook eerder deze week vernoemd werd.

Klopt het overigens dat er geen audio-jack kabeltje naar tulp bij de TV geleverd wordt?

[ Voor 14% gewijzigd door bureno op 17-10-2017 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Net bij Apollo de LG OLED55C7V OLED bestelt en de TV wordt morgen al geleverd.
De prijs die ik betaalt heb is 1750,- maar je moet ze wel bellen om die prijs te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bertieX schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 16:31:
Net bij Apollo de LG OLED55C7V OLED bestelt en de TV wordt morgen al geleverd.
De prijs die ik betaalt heb is 1750,- maar je moet ze wel bellen om die prijs te krijgen.
Is dat met de LG actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Ja, hieronder hun reactie.

We leveren uitsluitend Nederlandse modellen dus u kunt ook de huidige LG AKTIE gebruiken, Gratis LG Q6 SMARTPHONE en 6 maanden gratis 4K Netflix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:18

br00ky

Moderator Harde Waren
Net ook bij Apollo de 55C7 besteld na telefonisch contact voor 1750. Eerst in de chat gehangen bij plattetv, maar die gingen niet lager dan 1850 na inruil van een oude 32 inch Philips LCD tv en terugsturen van de telefoon.

Door de deal van Apollo kan ik de oude televisie zelf nog verkopen of verhuizen naar zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen ga ten alle tijden voor de goedkoopste OLED. Het beeld zal er overal wel goed op uitzien. Maar goed, mag zelf niet klagen met een Philips 9002 OLED voor €1379. Denk ook niet dat het veel goedkoper kan worden, aangezien de top LED tv's in dit formaat ook voor een dergelijke bedrag worden verkocht.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-08 16:57
Net ook (last minute) LG OLED55C7V bij Apollo besteld, bedankt voor de tips! Wou net naar de Media Markt gaan, maar dit scheelt me 200 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje terug ook bij Apollo prijs gevraagd voor een 55c7. (niet besteld uiteindelijk)
Je kreeg toen een link met daarin de 'afwijkende prijs'.

Vreemd genoeg is de link nog altijd actief en staat de prijs nu op €1697.
Misschien moet ik maar eens polsen wat de mogelijkheden zijn.

Anyway, €1750 + Q6 telefoon begint er toch al meer op te gelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:35:
Ik had een tijdje terug ook bij Apollo prijs gevraagd voor een 55c7. (niet besteld uiteindelijk)
Je kreeg toen een link met daarin de 'afwijkende prijs'.

Vreemd genoeg is de link nog altijd actief en staat de prijs nu op €1697.
Misschien moet ik maar eens polsen wat de mogelijkheden zijn.

Anyway, €1750 + Q6 telefoon begint er toch al meer op te gelijken.
misschien even posten die link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau_P
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23-07 17:03
Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:19:
Ik zou zeggen ga ten alle tijden voor de goedkoopste OLED. Het beeld zal er overal wel goed op uitzien. Maar goed, mag zelf niet klagen met een Philips 9002 OLED voor €1379. Denk ook niet dat het veel goedkoper kan worden, aangezien de top LED tv's in dit formaat ook voor een dergelijke bedrag worden verkocht.
Bij welke winkel voor die prijs?

Er spelen zeker wel andere zaken mee als bouwkwaliteit, hoe lang gaat het toestel mee, beeldverwerking, geluid, software, etc.
Ik zou adviseren dus juist niet zomaar voor de goedkoopste te gaan ondanks dat de panelen allemaal van LG zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lau_P schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:53:
[...]

Bij welke winkel voor die prijs?

Er spelen zeker wel andere zaken mee als bouwkwaliteit, hoe lang gaat het toestel mee, beeldverwerking, geluid, software, etc.
Ik zou adviseren dus juist niet zomaar voor de goedkoopste te gaan ondanks dat de panelen allemaal van LG zijn...
Zulke dingen kun je makkelijk achterhalen middels reviews. En tussen LG, Sony, Philips en Panasonic zit dat allemaal wel goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:32
Ik mag van Stefaan van Audiovision de volgende prijs voor de 55C7V vermelden:
€1745 incl verzending en incl 4 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Raymon89 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:57:
Aangezien ik Audiovision niet zie staan in het dealerlijst van LG (weet ook niet of deze helemaal compleet is maar dit wordt gehanteerd op de promotions website van LG) is er dan wel sprake van de LG Q6 & 6 maanden netflix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
NightHawk4 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:10:
[...]

Aangezien ik Audiovision niet zie staan in het dealerlijst van LG (weet ook niet of deze helemaal compleet is maar dit wordt gehanteerd op de promotions website van LG) is er dan wel sprake van de LG Q6 & 6 maanden netflix?
Dat is een lijst van nederlandse retailers en Audiovision is een belgische electronica zaak, zijn als het goed is wel officieel LG dealer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
Raymon89 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 18:57:
Dan kunnen smits en foka hier ook wel in mee denk ik! Smits heeft 2 jaar garantie, foka 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

tomas123 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:17:
[...]

Dat is een lijst van nederlandse retailers en Audiovision is een belgische electronica zaak, zijn als het goed is wel officieel LG dealer
Kan zijn dat de lijst niet klopt maar LG hanteert wel die lijst voor de Benelux....
De Actie betreft het volgende: de deelnemer ontvangt bij aankoop van een promotiemodel 6 maanden gratis toegang tot Netflix series en films zoals vermeld op www.lgpromotions.nl. Deze Actie geldt alleen voor aankopen gedaan bij officiele LG verkooppunten die aan deze Actie deelnemen in Nederland, België en Luxemburg gedurende de periode 25 september 2017 t/m 23 november 2017 (hierna: ‘’Actieperiode ‘’). De activatie van de 6 maanden gratis toegang tot Netflix series en films kan gedaan worden tot en met 23 december. Daarna is activatie niet meer mogelijk.
De Actie geldt alleen voor de promotiemodellen die in de lijst hieronder zijn opgesomd en die in Nederland, België of Luxemburg - binnen de actieperiode - zijn aangekocht en geleverd via aan deze Actie deelnemende dealers (hierna: “Promotiemodellen”).
Promotiemodellen: OLED77W7V, OLED65W7V, OLED77G7V, OLED65G7V, OLED65E7V, OLED55E7N, OLED65C7V, OLED55C7V, 86SJ957V, 75SJ955V, 65SJ850V, 55SJ850V, 65SJ810V, 55SJ810V, 49SJ810V, 65SJ800V, 55SJ800V, 49SJ800V.
edit:
bovenstaande is uit de actievoorwaarden van de Netflix actie, voor de LG Q6 voorwaarden hier klikken

Misschien boeit het allemaal niet zoveel maar ik heb altijd een wantrouwen naar de kleine lettertjes :P
Wel super die 4 jaar garantie trouwens, goed gedaan Stefaan! 8)

[ Voor 5% gewijzigd door NightHawk4 op 17-10-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomas123 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:17:
[...]

Er is ook een lijst met Belgische retailers maar daar staan ze (Audiovision) ook niet tussen.
Nu zijn er wel nog shops in België die er niet tussen staan maar effectief wel deelnemen aan de actie.

Alleszins een goede vraag. Een maandje geleden stelde ik namelijk ook diezelfde vraag aan Stefaan per email, maar daar is hij nooit echt op ingegaan.
Mooie prijs alleszins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:32
Audiovision is een officiële LG dealer.
Over de smartphone zei hij het volgende:
Deze directe kassakorting (nettoprijs) en verlengde garantie is niet cumuleerbaar met de gratis Q6 smartphone.
Indien dit voor het afsluiten van de actieperiode toch het geval zou zijn komt uw broer hier natuurlijk ook voor in aanmerking.
(ik had voor mijn broer geïnformeerd)
Komt op mij over alsof hij het niet zeker weet, dus je kunt het altijd via LG proberen zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:07
https://www.foka.nl/produ...&utm_medium=cpc&utm_term=

De 65ezw954 is via actie 4399.

Langzaam beginnen die hopelijk ook wat t e zakken.

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
Raymon89 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:43:
Audiovision is een officiële LG dealer.
Over de smartphone zei hij het volgende:

[...]

(ik had voor mijn broer geïnformeerd)
Komt op mij over alsof hij het niet zeker weet, dus je kunt het altijd via LG proberen zou ik zeggen :P
Om de telefoon te claimen moet je je hier registreren :
https://promo.deskservices.nl/nl-nl/17-0344

In het pull down menuutje ´Product gekocht bij´ kan je alle dealers zien die mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geprobeerd om mee te doen met de LG aktie en mijn LG C7 te registreren. Maar wanneer ik mijn serienummer probeer in te voeren krijg ik "Het maximale aantal deelnames per serienummer is overschreden." te lezen. Blijkbaar ben ik te laat. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Black000
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:36:
Ik heb geprobeerd om mee te doen met de LG aktie en mijn LG C7 te registreren. Maar wanneer ik mijn serienummer probeer in te voeren krijg ik "Het maximale aantal deelnames per serienummer is overschreden." te lezen. Blijkbaar ben ik te laat. :(
Dat klinkt alsof jouw serienummer al gebruikt is om een telefoon te claimen, zou even contact met LG opnemen voor bevestiging en dan met de winkel waar je hem gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 11:39

zerocool82

Ignorance causes chaos

Ben wel even benieuwd wat LG aangeeft nadat je contact met ze hebt gehad. Conform de voorwaarden kunnen ze de acties te allen tijde stopzetten:
LG is gerechtigd naar eigen inzicht en zonder voorafgaande kennisgeving deze Actie en/of de
Actievoorwaarden gedurende de actieperiode te wijzigen, dan wel zonder opgave van reden deze Actie te
staken, zonder dat LG daardoor op enigerlei wijze tot vergoeding van schade gehouden is jegens de
deelnemer. Wijziging van de Actie en/of de Actievoorwaarden dan wel staking van de Actie, zal door LG
bekend worden gemaakt op de actiewebsite lgpromotions.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:14
zerocool82 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

Ben wel even benieuwd wat LG aangeeft nadat je contact met ze hebt gehad. Conform de voorwaarden kunnen ze de acties te allen tijde stopzetten:

[...]
Ja, LG misschien wel, maar dan zou ik aankloppen bij de retailer, want non-conform. Want je was overeengekomen met de verkoper dat je er een telefoon bij zou krijgen. Tenminste, dat zou mijn argument zijn en ik weet de verdere details qua afspraken ook niet.

Maar het klinkt inderdaad als iemand het serienummer al heeft gebruikt. Bellen is het makkelijkst ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 3CPO
Verwijderd schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 06:57:
Dinsdag de 55C7V bij Hofma besteld voor €1999. Ik hoop dat hij snel geleverd wordt, ik heb hoge verwachtingen. Het beste beeld wat ik in huis had was de Panasonic gt50. Die verkocht ik voor 80% wat ik ervoor had betaald na anderhalve jaar. Voetbal en formule 1 was nooit meer hetzelfde na die tv. Motion handling schijnt bij plasma tv's beter te zijn dan bij oled tv's op dit moment.
Gekocht in Mei en nu claimen bij LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black000
Ook ik heb de knoop doorgehakt, 55C7 bij Apollo. Deze week ga ik hem halen :*)

Voor prijs even bellen, ze krijgen er weer een aantal binnen..

@ de anderen die deze deal hebben gemaakt: hebben jullie nog gekozen voor extra garantie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3CPO schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:03:
[...]

[...]

Gekocht in Mei en nu claimen bij LG?
Het was het proberen waard, de tv en de winkel zijn volgens de voorwaarden, alleen de datum niet. Ik heb de tv voor de volle pond gekocht, early adopters krijgen vaak niks. Terwijl zij degene zijn die op fora mensen informeren over het product, reviews achterlaten en mensen overhalen om ook zo'n tv te kopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:26:
[...]

Het was het proberen waard, de tv en de winkel zijn volgens de voorwaarden, alleen de datum niet. Ik heb de tv voor de volle pond gekocht, early adopters krijgen vaak niks. Terwijl zij degene zijn die op fora mensen informeren over het product, reviews achterlaten en mensen overhalen om ook zo'n tv te kopen.
Maar ga dan niet hier klagen als het niet is gelukt met het vermoeden dat het toestel wel onder de actievoorwaarden zou vallen.. 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Het was het proberen waard om de lezers van dit forum te misleiden, bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Niet online
Modbreak:Mensen, het is duidelijk dat sprake is van buiten de actieperiode proberen toch mee te doen aan de promotie. Laten we daar verder niet op ingaan en terug on-topic gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel9970
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-02 10:28
De eerste 65-er Oled voor rond de €2000,-?
Expert Bonn, Grundig 65GOS9798 voor €1.999,-.
Geldig tot 24-10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spijker77
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik heb Foka net een mail gedaan voor prijsopgave voor de LG 55c7 met vermelding naar de prijs van Apollo. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostul
Black000 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:09:
Ook ik heb de knoop doorgehakt, 55C7 bij Apollo. Deze week ga ik hem halen :*)

Voor prijs even bellen, ze krijgen er weer een aantal binnen..

@ de anderen die deze deal hebben gemaakt: hebben jullie nog gekozen voor extra garantie oid?
Alleen de pixel garantie voor 50 euro. Gezien een aantal reviews die aangaven dat het toch wel mis kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelgarantie? Als je een dode of een defecte pixel hebt dan merk je dat echt wil binnen het zichttermijn. Terug sturen en opnieuw een aankoop doen. Eigenlijk nooit een pixel gezien die vanzelf (later) stuk gaat. Maar goed, de enige garantie (zover je het kunt noemen) die ik eventueel de moeite waard zou vinden is deze.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Dimens in "Azerty interpreteert Wet Koop op Afstand vreemd"

Discussie daarover mag ook in Shopping Forum plaatsvinden. Nu weer terug naar de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostul
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:18:
Pixelgarantie? Als je een dode of een defecte pixel hebt dan merk je dat echt wil binnen het zichttermijn. Terug sturen en opnieuw een aankoop doen. Eigenlijk nooit een pixel gezien die vanzelf (later) stuk gaat. Maar goed, de enige garantie (zover je het kunt noemen) die ik eventueel de moeite waard zou vinden is deze.
Deze review van mede tweaker zegt iets anders: https://tweakers.net/prod...1/lg-oled55c7v-zwart.html

Ik weet dat er ook standaard pixel garantie is van LG, maar dan bepaalt LG of het storend is voor het gebruik. En ik wil persoonlijk niet over 2 jaar met 3 dooie pixels zitten waarvan LG vind dat het niet genoeg is voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 22:14
Joostul schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Deze review van mede tweaker zegt iets anders: https://tweakers.net/prod...1/lg-oled55c7v-zwart.html

Ik weet dat er ook standaard pixel garantie is van LG, maar dan bepaalt LG of het storend is voor het gebruik. En ik wil persoonlijk niet over 2 jaar met 3 dooie pixels zitten waarvan LG vind dat het niet genoeg is voor reparatie.
Een dode pixel op 4k tv zie je echt niets van hoor.... Misschien op 50 centimer, maar anders echt niet.

Ik zou me druk maken om andere dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db_cooper
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-03-2024
Ben benieuwd of ze akkoord gaan.
Apollo net gebeld en de laagste prijs die ze nu kunnen geven voor de 55C7 is 1.825, ook nadat ik tweakers forum heb genoemd.
Spijker77 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:06:
Ik heb Foka net een mail gedaan voor prijsopgave voor de LG 55c7 met vermelding naar de prijs van Apollo. Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spijker77
  • Laatst online: 23-04-2024
Dat is vreemd van Apollo, want gisteren las ik hier 1750 ipv 1825 😒

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3CPO
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:43:
[...]

zijn weer binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mike P
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-09 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:18:
Bij mij ging er na een jaar een pixel kapot (stuck/always on). Dat zie je prima hoor. Was toch wel blij dat ik daar een garantie voor had afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

db_cooper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:32:
Ben benieuwd of ze akkoord gaan.
Apollo net gebeld en de laagste prijs die ze nu kunnen geven voor de 55C7 is 1.825, ook nadat ik tweakers forum heb genoemd.

[...]
@db_cooper en heb je al een antwoord, ben namelijk ook op zoek naar de laagste prijs maar hoor ook goede verhalen over Apollo en hun service, dus als het verschil niet te groot is dan kan ik een keuze maken. ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• db_cooper
Het antwoord van Apollo is nu dat ze niet lager gaan dan 1825. Anderen hebben daar al een deal van 1750 gekregen voor de 55C7.

Ik ga dus verder kijken tot ik ergens een deal van 1750 (of beter) kan krijgen.
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 14:31:
[...]

@db_cooper en heb je al een antwoord, ben namelijk ook op zoek naar de laagste prijs maar hoor ook goede verhalen over Apollo en hun service, dus als het verschil niet te groot is dan kan ik een keuze maken. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spijker77 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:06:
en heb je van Foka andere prijs gekregen want ik ben ook benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timster82
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 15-08 11:54
Marcel9970 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:03:
De eerste 65-er Oled voor rond de €2000,-?
Expert Bonn, Grundig 65GOS9798 voor €1.999,-.
Geldig tot 24-10.
Kijk dat zijn nog eens fatsoenlijke prijzen. Ken alleen het hele toestel niet. ;) Tijd dat LG en Sony rap volgen.

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/1lvd7gdxzz/TVtje.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door timster82 op 18-10-2017 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste 65 inch OLED tv onder de €2000 grens, natuurlijk weer in Duitsland.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• db_cooper
Net telefonisch de 55C7 besteld bij Foka voor 1750 inclusief bezorgen en 5 jr garantie.
De LG Q6 nemen zij desgewenst over voor 150 (zelf aanvragen en daarna inleveren voor cash).

Iedereen die belt en dit forum noemt krijgt deze prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cablemikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Dit is de beste prijs tot nu toe volgens mij, als je Duitsland even achterwege laat.
Zit hier ook nog de Netflix actie bij?

Zit nu te dubben, bestellen of nog even wachten kijken of de prijs nog verder daalt :?
db_cooper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:43:
Net telefonisch de 55C7 besteld bij Foka voor 1750 inclusief bezorgen en 5 jr garantie.
De LG G6 nemen zij desgewenst over voor 150 (zelf aanvragen en daarna inleveren voor cash).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• db_cooper
De prijs zal ongetwijfeld dalen als je lang genoeg wacht, maar straks vervalt de G6 actie van LG en dan moeten de prijzen behoorlijk dalen wil je onder de streep hetzelfde betalen..

De G6 wordt gegarandeerd overgenomen voor 150, netto 1600 voor een 55C7 vind ik zeer redelijk.
cablemikey schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:14:
Dit is de beste prijs tot nu toe volgens mij, als je Duitsland even achterwege laat.
Zit hier ook nog de Netflix actie bij?

Zit nu te dubben, bestellen of nog even wachten kijken of de prijs nog verder daalt :?

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

db_cooper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:43:
De LG G6 nemen zij desgewenst over voor 150 (zelf aanvragen en daarna inleveren voor cash).

Gaat er nog iets af als je 'm afhaalt? Hanteert Foka hier nog een korting voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cablemikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Knoop doorgehakt en zojuist zojuist gebeld om de tv te bestellen.
Gerefereerd aan dit forum, wordt teruggebeld door de bedrijfsleider...?
Wacht ik dat maar even af. Wordt vervolgd.
db_cooper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:25:
De prijs zal ongetwijfeld dalen als je lang genoeg wacht, maar straks vervalt de G6 actie van LG en dan moeten de prijzen behoorlijk dalen wil je onder de streep hetzelfde betalen..

De G6 wordt gegarandeerd overgenomen voor 150, netto 1600 voor een 55C7 vind ik zeer redelijk.

[...]
Pagina: 1 ... 66 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"