Ik heb alles van september gelezen en ik snap dat hij makkelijk voor €1940 t/m €2.000 te krijgen is met verzending, bijvoorbeeld bij Audiovision, Smiths, Foka, Apollo, DirectSale en Radio von Burg of vandaag voor 1979 (met verzending, 1 jaar extra garantie, zonder phone) bij
https://www.tvreus.nl/lg-oled55c7v.html
Iets beter is prijs zijn zo te zien Electroworld (Veen) en Art&Craft, maar ook nog niet echt een goede deal.
Hofma en plattetv (deze laatste is voor mij dus €300 duurder) zijn een stuk goedkoper zeggen ze, als ik het omreken met verzenden en de phone, ongeveer €1.700 voor de tv zelf, dus zoals ik al had gezegd (als je gelezen had), ga ik vandaag Hofma proberen en dan zie ik wel.
Als iemand een lage prijs krijgt betekend dat niet dat iedereen die prijs krijgt, ik moet ik ieder geval €2199 met verzenden en met telefoon bij plattetv.nl, waar iemand anders inderdaad een aanbieding kreeg voor €1.899. (dat is nogal een prijsverschil, dat mag ik toch posten in dit forum, daar is het toch voor of niet ?). Of mag alleen de allerlaagste prijs die ooit iemand op de hele wereld er voor heeft gekregen hier gepost worden ? Nee dus....