Gasketel, Hanwha Q-cells 8 x 400 WP oost 8 x 400 WP west, Huawei SUN2000-4,6KTL-L1, Mitsubitshi airco MSZ AP 25 VG, Marstek Venus-E (V153) Tesla model Y AWD
http://buybestshop.eu/product.php?id_product=1352 Iemand ervaring met deze winkel (stond in de pricewatch)?
Maar als ik het goed forum goed heb gelezen dan is dit model voor een soortgelijk bedrag met extra garantie en telefoon te krijgen bij Smits en Hofma?
Ik heb vaak genoeg in de MM onderhandeld over een prijs (zonder een TV te kopen, maar om indruk te krijgen wat er mogelijk is). Soms kan er wat van af, vrijwel altijd met de duurdere modellen.BJF005 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:25:
[...]
Goeie vraag eigenlijk. Tot 3 weken geleden WIST ik niet eens dat door te bellen/mailen 'wat is uw laagste prijs' er zoveel korting mogelijk was!
Waarschijnlijk doen grote winkels zoals MM of Coolblue, Bol, hier niet aan mee aangezien die meer dan genoeg klanten hebben die zonder vragen te stellen de 'afficheprijs' betalen?
Ik kom ook uit Utrecht dus ik had hetzelfde. Contact opgenomen met PlatteTV met de tips uit dit forum, waarvoor dank allemaal! Ik heb de 55C7V kunnen scoren voor 1.999 en dan wordt hij ook gratis bezorgd (heb hem zelf opgehaald omdat ik hem gelijk wilde hebben). Weliswaar zo'n 100 euro duurder dan de bekende prijsvechters, maar een aanspreekpunt in Utrecht vond ik wel de moeite waardWestmania schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 14:15:
Ik zie telkens dezelfde zaken langs komen: Hofma, Smits en Foka. Doet bv Coolblue niet mee aan deze prijzen? Op zich wel handig als je in Utrecht woont.
Lekker!
Het is inderdaad een wat rare locatie voor een winkel ja. Maar ik heb eigenlijk alle contact via de mail laten lopen; op de website kan je een persoonlijke zomerdeal laten maken en dat gaat heel vlot. Ik heb de winkel alleen van binnen gezien omdat ik er, ondanks de gratis verzending, voor had gekozen om de TV direct af te halen. Erg vriendelijk personeel ook trouwensNapsju schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:44:
Dat aanspreekpunt vind ik maar relatief. Die Hollantlaan kent volgens mij het grootste winkelverloop van Utrecht. Als PlatteTV het daar op die donkere bovenverdieping langer dan twee jaar uit houd zijn ze recordhouder! Ik loop meerdere keren per week door de Hollantlaan.
Edit: nog een laatste tip. Wellicht een beetje overbodig en naïef, maar ik heb ook het servicepakket https://www.plattetv.nl/i...ce-pakket-OLED-13573.html erbij genomen. Hier heb ik ook een zomerdeal van gemaakt voor 59 ipv 99 euro.
[ Voor 14% gewijzigd door Steven030 op 29-08-2017 07:55 ]
"Indien het product niet te repareren is, en vervangen wordt voor een nieuw product, geldt een afschrijving van 1% per maand, gerekend vanaf de datum van aankoop."
Dat wil dus zeggen dat je als de tv in de laatste maand van je garantie vervangen moet worden je tv 60% afgeschreven is.
Niet persé erg maar toch goed om te weten.
Ook al wat vernomen van Hofma?walterg schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:55:
Ik ben met mijn laatste mailrondje bezig en werd getipt om goed te kijken naar de Foka voorwaarden met betrekking tot de 5 jaar garantie.
"Indien het product niet te repareren is, en vervangen wordt voor een nieuw product, geldt een afschrijving van 1% per maand, gerekend vanaf de datum van aankoop."
Dat wil dus zeggen dat je als de tv in de laatste maand van je garantie vervangen moet worden je tv 60% afgeschreven is.
Niet persé erg maar toch goed om te weten.
Duitsland heeft 19% BTW en NL heeft 21%. Vandaar het prijsverschil.
Op mijn voorstel dat ik hem voor €1879,- wil afnemen werd negatief gereageerd.

Mijn tante woont in De maar 99euro verzendkosten maakt t niet meer interessantNoord27 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:46:
Met betrekking tot de €1879,- op ebay Duitsland van Smits voor de 55C7V:
Duitsland heeft 19% BTW en NL heeft 21%. Vandaar het prijsverschil.
Op mijn voorstel dat ik hem voor €1879,- wil afnemen werd negatief gereageerd.
Bij ophalen maakt het niets uit.alki schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:57:
[...]
Mijn tante woont in De maar 99euro verzendkosten maakt t niet meer interessant
Voor €49,- kun je aanzienlijk stukje rijden. 500km moet wel kunnen.alki schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:22:
De benzine naar smits toe welWoon 5 min van de grens af in t diepe zuiden haha
Onze Prius doet gemiddeld ruim 1:30; dus dat retourtje van 200km Tilburg-Arnhem is dan snel verdient ipv €49,- aftikken voor verzending..
Hofma heeft niet gereageerd op mijn prijsaanvraag van 19 augustus.
Kan gebeuren.
Bij mij zou het meer zijn, Waar moet ik die 65" tv + doos in kwijtNoord27 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:25:
[...]
Voor €49,- kun je aanzienlijk stukje rijden. 500km moet wel kunnen.
Onze Prius doet gemiddeld ruim 1:30; dus dat retourtje van 200km Tilburg-Arnhem is dan snel verdient ipv €49,- aftikken voor verzending..
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
In mijn auris station past ie ook niet met doos hoorRenegade666 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:44:
[...]
Bij mij zou het meer zijn, Waar moet ik die 65" tv + doos in kwijtClio Estate is dan best klein
Een 65"zit toch grofweg op 1.25x0.75 meter? Hoe groot is die doos dan wel niet? 55" lijkt mij geen probleem voor een beetje formaat auto.ApC_IcE schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:50:
[...]
In mijn auris station past ie ook niet met doos hoor
De tv's zijn rond de 1.45 breed en 90 hoog. Dus reken daar 5-10cm rondom en je hebt om en nabij de afmeting van de doos.Noord27 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:52:
[...]
Een 65"zit toch grofweg op 1.25x0.75 meter? Hoe groot is die doos dan wel niet? 55" lijkt mij geen probleem voor een beetje formaat auto.
Heb zelf de C7V 2 weken geleden gekocht voor €1999,-. Krijgt echter wss een factuur van de 28ste voor de actie.
Verwijderd
LG 55c7 - €1850 in stock en op te halen.
Ze konden mij wel niet zeggen of ze meededen aan de actie (LG q6), want daar hadden ze nog niet direct van gehoord.
Na contact met de vertegenwoordiger gingen ze mij nog iets laten weten.
Edit: €2000 sinds de Q6 actie.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2017 22:17 ]
Voor extreme lagere prijzen zal de aanvraag door LG worden geweigerd...
De prijsopgave die ik kreeg (zie posts 28aug.)
Wordt bij gezet incl. De nu al befaamde LG telefoon.
Helaas tot op heden alleen een prijs van Smits mogen ontvangen voor de 55C7. Deze is in lijn met de rest.
Iemand anders wellicht al een prijs gekregen van AV of Hofma?
[ Voor 6% gewijzigd door Tribunus op 29-08-2017 15:15 ]
Beetje schuin past dat makkelijkRenegade666 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:44:
[...]
Bij mij zou het meer zijn, Waar moet ik die 65" tv + doos in kwijtClio Estate is dan best klein
Wilde Hofma geen prijs geven of kon je ze niet bereiken? Ik heb vandaag al 3x gebeld namelijk, maar steeds in gesprek.Tribunus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:15:
Ik had gisteren een prijs aanvraag gedaan bij Audiovision, Smits en Hofma.
Helaas tot op heden alleen een prijs van Smits mogen ontvangen voor de 55C7. Deze is in lijn met de rest.
Iemand anders wellicht al een prijs gekregen van AV of Hofma?
Ik heb alleen een email verzonden en daar is nog niet op gereageerd. Ik heb nog geen telefonisch contact gezocht. Ik had zelf verwacht in ieder geval een reactie te mogen ontvangen van AV vandaag, maar helaas nog geen mail gezien!jocd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:26:
[...]
Wilde Hofma geen prijs geven of kon je ze niet bereiken? Ik heb vandaag al 3x gebeld namelijk, maar steeds in gesprek.
[ Voor 4% gewijzigd door Tribunus op 29-08-2017 15:31 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
woot is dat voor deze?Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:55:
Telefonisch contact gehad met Frans de Smet:
LG 55c7 - €1850, in stock en op te halen.
https://tweakers.net/pric...1/lg-oled55c7v-zwart.html
Zoals ik al had gepost, ik heb nog geen reactie van Hofma op mijn mail van 19-8.Tribunus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:30:
[...]
Ik heb alleen een email verzonden en daar is nog niet op gereageerd. Ik heb nog geen telefonisch contact gezocht. Ik had zelf verwacht in ieder geval een reactie te mogen ontvangen van AV vandaag, maar helaas nog geen mail gezien!
Ik heb uitvoerig contact gehad met Smits, Apollo en Foka. Bij Smits en Foka heb ik toezeggingen (Smits mondeling en Foka per mail) dat de TV terug mag als er storende pixel defecten zijn (dus niet als die alleen zichtbaar zijn met een vergrootglas). Bij Apollo kost dat extra.
Ben nog even aan het kortsluiten hoe het zit met de garantieperiode en voorwaarden.
Met alle drie goed en vlot contact gehad. Het prijsverschil is minimaal (minder dan 50 euro). De leverdatum kan uiteindelijk de doorslag geven.
Graag onderbouwing van waar je dat vernomen hebt AUB.Flabergasted schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:45:
Ik hoorde gisteren dat de actie met de Q6 telefoon alleen geldig is, als de TV tegen de geldende actie prijs van € 2.499,- is aangekocht![]()
Voor extreme lagere prijzen zal de aanvraag door LG worden geweigerd...
Daarover staat niets vermeld in de voorwaarden op de LG site zelf namelijk.
Net contact gehad. Hofma biedt 1895,- ongeacht verzenden of ophalen voor de 55C7V, hetzelfde geldt voor de 55B6V. Ze geven verder aan dat je gewoon mee kan doen met deze prijs voor de LG G6 telefoon.walterg schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:22:
[...]
Zoals ik al had gepost, ik heb nog geen reactie van Hofma op mijn mail van 19-8.
Ik heb uitvoerig contact gehad met Smits, Apollo en Foka. Bij Smits en Foka heb ik toezeggingen (Smits mondeling en Foka per mail) dat de TV terug mag als er storende pixel defecten zijn (dus niet als die alleen zichtbaar zijn met een vergrootglas). Bij Apollo kost dat extra.
Ben nog even aan het kortsluiten hoe het zit met de garantieperiode en voorwaarden.
Met alle drie goed en vlot contact gehad. Het prijsverschil is minimaal (minder dan 50 euro). De leverdatum kan uiteindelijk de doorslag geven.
[ Voor 26% gewijzigd door NeWSJuNK op 29-08-2017 17:23 ]
Dit is mij gisteren telefonisch verteld door Hofma.Noord27 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:33:
[...]
Graag onderbouwing van waar je dat vernomen hebt AUB.
Daarover staat niets vermeld in de voorwaarden op de LG site zelf namelijk.
Echter ... ik ben zojuist door ze gebeld dat ze ( zoals hierboven ook gemeld ) bij het bestellen van de 55B6, de 55C7 leveren + een juiste factuur om de Q6 te kunnen claimen.
Ik heb dit inmiddels dan ook besteld.
Of de telefoon dan ook daadwerkelijk geleverd wordt door LG zie ik dan wel.
Ik haal het ook niet gelijk uit de LG actievoorwaarden, al staat er wel een specifieke prijs van 2499,-
Duimen.
Daar wacht ik op...
Je moet eerst een formulier invullen op de LG site. Daarna ontvang je de telefoon binnen 6 weken.Yargo schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:25:
Misschien een domme vraag, maar krijg je die Q6 gsm er direct bij? Of eerder zoals een cashback actie achteraf pas? Ik woon nl in België en weet eigenlijk niet of wij dezelfde voordelen krijgen. Al staat het wel op de Benelux site...
Verwijderd
Dat is hem inderdaad. Maar zo uitzonderlijk is de aanbieding toch ook niet?KDL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:21:
[...]
woot is dat voor deze?
https://tweakers.net/pric...1/lg-oled55c7v-zwart.html
Lijkt mij min of meer in lijn te liggen van de andere aanbiedingen hier.
Verwijderd
Augustus 2016 = 3000,-
September 2016 = 2745,-
Oktober 2016 = 2300,-
November 2016 = 2299,-
December 2016 = 2299,-
Januari 2017 = 2140,-
Conclusie ze mogen wel zeggen dat een bepaalde Aktie maar beperkt duurt maar per maand genomen blijft de prijs toch dalen als je inderdaad maar contact opneemt.
Wat ik trouwens wel interessant vind is dat de e6 55 in juli 2017 voor 1949,- als laagste verkocht is. Er is dus in 2017 niet veel meer van de prijs afgegaan vergeleken met begin dat jaar. De gunstigste tijd om te kopen lijkt dec/Jan voor de optimale belans tussen zo nieuw mogelijk voor de gunstigste prijs. Ik ben benieuwd of deze trend zich steeds herhaalt en ook voor andere modellen opgaat
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 21:09 ]
Klopt. Maar geduld is een schone zaak en feit is dat de actie nog ruim 2 maanden loopt (2 maanden is niets voor iets wat lang mee moet gaan)+ de oled nooit duurder wordt per model + het nog veel te mooi (hopelijk) nazomer weer gaat worden om buiten te vertoeven ipv voor een TV.NeWSJuNK schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:00:
Prijzen zakken altijd en er komen nieuwere betere modellen maar je moet ook een keer genieten van je tv. Scoor er eentje en geniet
@Verwijderd Je kan het prijsverloop per model in de pricewatch gewoon terug zien.
[ Voor 13% gewijzigd door Noord27 op 29-08-2017 21:18 ]
Verwijderd
ThanksNoord27 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:16:
[...]
Klopt. Maar geduld is een schone zaak en feit is dat de actie nog ruim 2 maanden loopt (2 maanden is niets voor iets wat lang mee moet gaan)+ de oled nooit duurder wordt per model + het nog veel te mooi (hopelijk) nazomer weer gaat worden om buiten te vertoeven ipv voor een TV.
@Verwijderd Je kan het prijsverloop per model in de pricewatch gewoon terug zien.
Volgens pricewatch is dit voor de b6 en c6 ook zo maar bij de e6 lijkt dit het duidelijkst. Voor mij wordt het waarschijnlijk dec/jan
In januari van dit jaar was er ook de actie van de 55B6V voor 2000 met 500 euro aan Mediamarkt bonnen. Je zou dus kunnen zeggen dat je de TV toen voor €1500 kon kopen. Op dit niveau is de B6V dit jaar niet meer gekomen (nu te koop voor circa €1900). Wat ik hiermee wil zeggen is, het prijsverloop is dalende over het jaar, maar met zo nu en dan een goede actie kan je echt je slag slaan. Ik heb het idee dat dat nu ook zou kunnen met de actie van de LG G6. Dan moet het echter wel zo zijn wat Flabergasted zegt dat het ook geldt voor TV's die lager dan de promotie adviesprijs zijn aangeschaft. Hier heb ik overigens contact over gezocht bij LG zelf, ik hoop morgen antwoord te krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:08:
Als ik dit topic doorspit en terug ga 2016 en per maand de laagste prijs bekijk voor de e6 55 dan zie ik het volgende:
Augustus 2016 = 3000,-
September 2016 = 2745,-
Oktober 2016 = 2300,-
November 2016 = 2299,-
December 2016 = 2299,-
Januari 2017 = 2140,-
Conclusie ze mogen wel zeggen dat een bepaalde Aktie maar beperkt duurt maar per maand genomen blijft de prijs toch dalen als je inderdaad maar contact opneemt.
Wat ik trouwens wel interessant vind is dat de e6 55 in juli 2017 voor 1949,- als laagste verkocht is. Er is dus in 2017 niet veel meer van de prijs afgegaan vergeleken met begin dat jaar. De gunstigste tijd om te kopen lijkt dec/Jan voor de optimale belans tussen zo nieuw mogelijk voor de gunstigste prijs. Ik ben benieuwd of deze trend zich steeds herhaalt en ook voor andere modellen opgaat
Ik weet niet of er volgende jaar weer nieuwe modellen uit gaan komen, maar dan zou het goed kunnen dat de prijzen eind dit jaar niet verder meer zullen zakken, omdat de voorraden van de 7 series opgemaakt worden bij de prijsvechters. Dit is nu aan de hand met bijv. de B6V (werd aangegeven vanuit Hofma, de prijzen van de 6 serie zullen wellicht juist weer iets gaan stijgen)
Al met al blijft het natuurlijk wel altijd speculeren....
Verwijderd
Toe maar en dat voor de mediamarktjocd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:51:
[...]
In januari van dit jaar was er ook de actie van de 55B6V voor 2000 met 500 euro aan Mediamarkt bonnen. Je zou dus kunnen zeggen dat je de TV toen voor €1500 kon kopen. Op dit niveau is de B6V dit jaar niet meer gekomen (nu te koop voor circa €1900). Wat ik hiermee wil zeggen is, het prijsverloop is dalende over het jaar, maar met zo nu en dan een goede actie kan je echt je slag slaan. Ik heb het idee dat dat nu ook zou kunnen met de actie van de LG G6. Dan moet het echter wel zo zijn wat Flabergasted zegt dat het ook geldt voor TV's die lager dan de promotie adviesprijs zijn aangeschaft. Hier heb ik overigens contact over gezocht bij LG zelf, ik hoop morgen antwoord te krijgen.
Ik weet niet of er volgende jaar weer nieuwe modellen uit gaan komen, maar dan zou het goed kunnen dat de prijzen eind dit jaar niet verder meer zullen zakken, omdat de voorraden van de 7 series opgemaakt worden bij de prijsvechters. Dit is nu aan de hand met bijv. de B6V (werd aangegeven vanuit Hofma, de prijzen van de 6 serie zullen wellicht juist weer iets gaan stijgen)
Al met al blijft het natuurlijk wel altijd speculeren....
Die 2016 modellen lijken idd niet meer hard te zakken dit jaar. Daarom ga ik voor een 2017 model waarschijnlijk e7 eind dit jaar. Ik had gezien dat ie nu voor 2499 wordt aangeboden ik wacht eigenlijk tot die rond de 2000 max 2200 zit. Misschien komt er nog wel een mooie Aktie aan.....
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 22:35 ]
Gezien mijn recente aanschaf, is dit hopelijk sarcatisch bedoeld ?NeWSJuNK schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:52:
Heb zelfs ergens gelezen dat het verschil in beeldkwaliteit tussen de huidige modellen en de nog te introduceren 2018 modellen net zo'n aardverschuiving zullen veroorzaken als destijds de overgang van zwart wit naar kleur.
De winter komt eraan, dat is zeker!Noord27 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:42:
Ik ga nog een tijdje wachten. Tot de wintertijd weer in gaat ongeveer. Actie loop toch nog tot begin november. Heb vermoeden dat de lrijzen nog wel een stukje omlaag kunnen en we zitten hier niet ol een schopstoel.
Wat betreft de nieuwe schermen, dat is elk jaar toch eerder op CES dan op CEDIA?
[ Voor 10% gewijzigd door road rebel op 30-08-2017 09:27 ]
Niet reageren op zo'n onzin post. Nog off topic ookFlabergasted schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:10:
[...]
Gezien mijn recente aanschaf, is dit hopelijk sarcatisch bedoeld ?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Dit zal denk ik wel meevallenNeWSJuNK schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:52:
Heb zelfs ergens gelezen dat het verschil in beeldkwaliteit tussen de huidige modellen en de nog te introduceren 2018 modellen net zo'n aardverschuiving zullen veroorzaken als destijds de overgang van zwart wit naar kleur.
Ik ben zeker benieuwd naar de 2018 modellen, maar ik heb al lang gewacht en ga binnenkort (binnen de actie periode) toch echt voor een C7. Ik verwacht gewoon geen heel grote verschillen in beeldkwaliteit. Mogelijk wel in functionaliteit en HDR is ook nog volop in ontwikkeling, maar ach, zo kun je nog wel 5 jaar wachten...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Nee nog niet, maar ik had de televisie al geregistreerd bij LG. Dus dacht ik dat dit geen optie meer was. Ik heb nu net wel gezien dat je de registratie kan verwijderen. Ik onderneem nog een poging. Bedankt voor de tip!Napsju schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:25:
[...]
Heb je de verkoper al om een aangepaste factuur(datum) gevraagd?
Ik hoop juist op een uitvoering zonder ABL.Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 22:34:
Als je dan nu toch geen tv koopt kun je net zo goed wachten op de 2018 modellen (presentatie). Blijkbaar worden ze in 2018 echt een stuk beter ten opzichte van de marginale veranderingen in het huidige model. Hopelijk met geen ABL.
Ik probeer het echt uit te houden tot 2018, dat wordt weer een "tock" jaar (na de "tick" van dit jaar) als je naar de historie van LG oleds kijkt. Ik las vorig jaar (bij de introductie van de 7e generatie) ook dat de nieuwe generatie een extra laag pixels zou krijgen en daarom veel lichtsterker zou zijn.
een treffende spreuk
Zover ik het begrijp zal er toch altijd een vorm van ABL aanwezig zijn op OLED tv's ivm energyconsumption?pro_6or schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:54:
[...]
Ik hoop juist op een uitvoering zonder ABL.![]()
Ik probeer het echt uit te houden tot 2018, dat wordt weer een "tock" jaar (na de "tick" van dit jaar) als je naar de historie van LG oleds kijkt. Ik las vorig jaar (bij de introductie van de 7e generatie) ook dat de nieuwe generatie een extra laag pixels zou krijgen en daarom veel lichtsterker zou zijn.
een treffende spreuk
Verwijderd
Er wordt alleen verwacht dat ze de nieuwe HDMI standaard gaan ondersteunen waardoor de TVs beter op 4k/60fps werken. ondersteuning van full rgb+hdr etc. leuke extratje voor als je een PC aansluit op je TV eigenlijk.KillerBee schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:11:
[...]
Dit zal denk ik wel meevallen, en stel dat je gelijk hebt, vraag ik me sterk af of onze ogen dit 1. nog wel goed kunnen waarnemen en 2. onze ogen betere scherpte, helderheid, kleurdiepte e.d. nog wel aan kunnen. De meeste B6 en C7 eigenaren hier, moeten instellingen al 'terugschroeven', omdat het anders al veel té is voor de ogen.
Ik ben zeker benieuwd naar de 2018 modellen, maar ik heb al lang gewacht en ga binnenkort (binnen de actie periode) toch echt voor een C7. Ik verwacht gewoon geen heel grote verschillen in beeldkwaliteit. Mogelijk wel in functionaliteit en HDR is ook nog volop in ontwikkeling, maar ach, zo kun je nog wel 5 jaar wachten...
Grappig dat je het zo serieus neemt. En dat voor een post waar het sarcasme haast vanaf druiptwestergas schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:07:
[...]
Niet reageren op zo'n onzin post. Nog off topic ook

Als we alles wat off topic was zouden filteren blijft er niet veel over

Sjaaky schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:51:
LG streeft er naar om in 2018 modellen de zogenaamde TADF (Thermally Activated Delayed Fluorescence) emitters gaan gebruiken. Deze zijn efficienter en gaan langer mee. Maar of dat een betere beeldkwaliteit oplevert lees ik nergens terug.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Same here, ik zit te denken een de Sonos Playbar trouwens pricewatch: Sonos Playbar of deze pricewatch: LG SJ9.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:48:
Iemand nog updates? Ik ben van plan om de C7 in de loop van komende maand te bestellen (nu in verhuizing en de 1899 (+50 verzendsten) bij Smits klinkt mij erg goed. Twijfel alleen nog over welke soundbar, maar dat kan altijd ook later.
[ Voor 8% gewijzigd door wvkreg op 30-08-2017 17:35 ]
Wat is het voordeel van de B6 bestellen ipv gewoon de C7? Prijs blijft er toch hetzelfde onder??Flabergasted schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:59:
[...]
Dit is mij gisteren telefonisch verteld door Hofma.
Echter ... ik ben zojuist door ze gebeld dat ze ( zoals hierboven ook gemeld ) bij het bestellen van de 55B6, de 55C7 leveren + een juiste factuur om de Q6 te kunnen claimen.
Ik heb dit inmiddels dan ook besteld.
Of de telefoon dan ook daadwerkelijk geleverd wordt door LG zie ik dan wel.
Ik haal het ook niet gelijk uit de LG actievoorwaarden, al staat er wel een specifieke prijs van 2499,-
Duimen.
Dat is hoe het bij hen werkt, je besteld de 55B6 en geeft aan (in het opmerkingen veld) dat je de C7 voor deze prijs wilt hebben. Je krijgt dan de juiste TV (C7) en uiteraard de bij behorende factuur.okio schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:11:
[...]
Wat is het voordeel van de B6 bestellen ipv gewoon de C7? Prijs blijft er toch hetzelfde onder??
Overigens is de prijs bij Hofma 1899,- incl verzenden en de LG Q6. Dit is dus naar mijn weten op dit moment de scherpste aanbieder. Correct me if i'm wrong.
Gasketel, Hanwha Q-cells 8 x 400 WP oost 8 x 400 WP west, Huawei SUN2000-4,6KTL-L1, Mitsubitshi airco MSZ AP 25 VG, Marstek Venus-E (V153) Tesla model Y AWD
Ik krijg geen reactie via mail
Wat een prijs! Ik baal toch wel dat ik 1950,- heb betaald (zonder telefoon). Als ik het goed begrijp kan je dus de televisie - verkoopwaarde van de LG hebben voor ~1600?Tribunus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:19:
[...]
Dat is hoe het bij hen werkt, je besteld de 55B6 en geeft aan (in het opmerkingen veld) dat je de C7 voor deze prijs wilt hebben. Je krijgt dan de juiste TV (C7) en uiteraard de bij behorende factuur.
Overigens is de prijs bij Hofma 1899,- incl verzenden en de LG Q6. Dit is dus naar mijn weten op dit moment de scherpste aanbieder. Correct me if i'm wrong.
Achja, ik heb er ook al 4 weken van kunnen genieten, dat dan weer wel.
Het is zeker een scherpe prijs. Ik vind wel dat men moet oppassen met het zichzelf rijk rekenen omtrent de LG Q6. Het is geen fantastisch toestel (prima midden segment overigens) maar als je deze moet verkopen verwacht ik niet dat je daar 250,- voor krijgt. Het is ook nog maar de vraag wat voor garantie op dat toestel van toepassing is wanneer je deze bij een actie krijgt. En hoe zit het met een eventuele bon die de koper wellicht wil.TheProf82 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:05:
[...]
Wat een prijs! Ik baal toch wel dat ik 1950,- heb betaald (zonder telefoon). Als ik het goed begrijp kan je dus de televisie - verkoopwaarde van de LG hebben voor ~1600?
Achja, ik heb er ook al 4 weken van kunnen genieten, dat dan weer wel.
Smits is inderdaad iets duurder. Heeft mij correct te woord gestaan en zoals BJF aangeeft is bezorgen met een koerier wel een pluspunt.
Duidelijk :-). Je kan hem ook gebruiken natuurlijkTribunus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:13:
[...]
Het is zeker een scherpe prijs. Ik vind wel dat men moet oppassen met het zichzelf rijk rekenen omtrent de LG Q6. Het is geen fantastisch toestel (prima midden segment overigens) maar als je deze moet verkopen verwacht ik niet dat je daar 250,- voor krijgt. Het is ook nog maar de vraag wat voor garantie op dat toestel van toepassing is wanneer je deze bij een actie krijgt. En hoe zit het met een eventuele bon die de koper wellicht wil.
Smits is inderdaad iets duurder. Heeft mij correct te woord gestaan en zoals BJF aangeeft is bezorgen met een koerier wel een pluspunt.
Ben ik ook wel benieuwd naar, zeker omdat ie hier 2999 kost: http://buybestshop.eu/product.php?id_product=1352 Alleen zegt die site mij niets, grijze import?diazull37 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:50:
Iemand om een idee wat de prijs is van de 65c7 bij hofma?
Bij Hofma is deze tv (zonder onderhandelen) 4499 euro, is nogal een verschil, zelfs als je bij de gelinkte webshop geen telefoon krijgt.
Hofma 3245 incl. Verz. En telefoon.
Dit telefonisch doorgekregen.
Dankje, komt ongeveer op hetzelfde neer, als de telefoon voor 200-250 euro verkocht kan wordensamuel123 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:45:
65c7
Hofma 3245 incl. Verz. En telefoon.
Dit telefonisch doorgekregen.
Hofma heb ik qua winkel wel een beter gevoel bij. Verder nog erg in dubio of ik voor 55C7 of voor 65C7 moet gaan. Over 8 weken nieuwe woning met een vrij grote woonkamer.
Het verschil bij Hofma met een scherpe prijs is 1350 euro. Blijft lastig om 10 inch meer te rechtvaardigen, wie weet wat er nog in 8 weken kan gebeuren
Audiovision:
euro 3.188,-- inclusief 5 jaar garantie, gratis SJ5 soundbar en verzending.
PlatteTV:
euro 3.699,- inclusief muurbeugel, de LG Q6, 3 jaar garantie, verzending en installatie.
Toch wel een prijsverschil, maar desondanks ben ik er nog niet uit.
Verwijderd
Ik vind garantie wel een dingetje en volgens mij is dat bij Platte TV prima geregeld. Geen idee hoe dat bij Smits zit.Verwijderd schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:23:
Bij Smits €2899,- voor de 65C7V zonder telefoon of €3049,- met telefoon. Ik denk wel dat er nog verzendkosten bij komen ivm eigen koeriersdienst.
Waaruit maak je op dat dat goed geregeld is wat niet zo zou kunnen zijn bij de andere shops? En wil je daar 700 euro meer voor betalen?aimms2001 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:32:
[...]
Ik vind garantie wel een dingetje en volgens mij is dat bij Platte TV prima geregeld. Geen idee hoe dat bij Smits zit.
Nergens, "volgens mij" geef ik aan. Baseer mij op reviews en sites van beide ondernemingen. Maar je hebt gelijk, ik kan dat niet met 100% zekerheid zeggen. En of dat het prijsverschil rechtvaardigt weet ik dus niet (al is deze uiteraard minder dan 700 => zit ook muurbeugel, verzending en installatie bij).bvbal79 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:36:
[...]
Waaruit maak je op dat dat goed geregeld is wat niet zo zou kunnen zijn bij de andere shops? En wil je daar 700 euro meer voor betalen?
Kan je dit dan ook doen door online betalen,
Waardoor je recht hebt op 2 weken
herroepingsrecht?
Of moet de tv persé worden bezorgt.
Iemand dit al voor de hand gehad?
Bij Hofma niet, wel bij Saturn:diazull37 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:50:
Iemand om een idee wat de prijs is van de 65c7 bij hofma?

https://www.saturn.de/de/product/_lg-65b7d-2241967.html
Dit is meer garantieregeling dan prijs, maar het is de aankoop die op afstand moet gebeuren, levering maakt niet uit. Maw. als je die aankoopt via de webshop heb je een koop op afstand. Voor de zekerheid zou ik het ook op afstand betalen.samuel123 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 07:02:
Stel je wilt de tv direct zelf gaan halen.
Kan je dit dan ook doen door online betalen,
Waardoor je recht hebt op 2 weken
herroepingsrecht?
Of moet de tv persé worden bezorgt.
Iemand dit al voor de hand gehad?
De goedkoopste 55" C7 die hier voorbij kwam is 1850€ bij Frans Desmet:Tribunus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:19:
[...]
Dat is hoe het bij hen werkt, je besteld de 55B6 en geeft aan (in het opmerkingen veld) dat je de C7 voor deze prijs wilt hebben. Je krijgt dan de juiste TV (C7) en uiteraard de bij behorende factuur.
Verwijderd in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
[ Voor 37% gewijzigd door road rebel op 31-08-2017 08:37 ]
Dit is de Broad rebel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:30:
[...]
Bij Hofma niet, wel bij Saturn:
[afbeelding]
https://www.saturn.de/de/product/_lg-65b7d-2241967.html
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Inderdaad. En het verschil tussen C en B is... de voet
Vraag mij af of je de barcode van de tv van de doos moet uitsnijden en opsturen of een foto is voldoende?
Foto is niet voldoende. Iedereen kan die foto maken en via via een 'factuur' verkrijgen. Staat ook in de voorwaarden dat je hem mee moet sturen.whiteclear schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:57:
Heeft iemand hier al de promotie registratie gedaan van de LG aktie voor de Q6?
Vraag mij af of je de barcode van de tv van de doos moet uitsnijden en opsturen of een foto is voldoende?
[ Voor 7% gewijzigd door Noord27 op 31-08-2017 09:59 ]
Hofma:
LG OLED55C7V: € 1899,-
PlatteTV:
LG OLED55C7V: € 2149,-
LG UP970: € 249,-
Art&Craft:
LG OLED55C7V: € 1985,-
LG UP970: € 265,-
Ik heb ook bij alle bedrijven even gepolst naar deelname aan de LG Q6 actie, als Belgische klant.
Voor Art&Craft is dat geen probleem (Belgisch bedrijf, Belgische klant).
Hofma geeft aan dat ik enkel kan deelnemen met een Nederlands factuuradres. Dat is dus best lastig. PlatteTV heeft de smartphone wel vermeld in hun antwoord, maar niet specifiek vermeld of ik als Belgische klant hiervoor in aanmerking kom.
Smits, Foka en Audiovision hebben m'n telefoonnummer gevraagd, maar ik heb voorlopig nog niemand gehoord (ik ben dan ook enkel na het werk bereikbaar, waarna die bedrijven zelf ook dicht zijn). Frans De Smet gaat volgende week contact opnemen omdat ze niet weten of ze wel of niet deelnemen aan de actie, en hun contact bij LG met vakantie is.
Scherpe prijs voor de 55C7V. Ik kon geen afwijkend prijs bedingen bij Art&craft. Heb dan maar gekocht bij audiovisionYunoGasai schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 10:26:
Art&Craft:
LG OLED55C7V: € 1985,-
LG UP970: € 265,-
[ Voor 32% gewijzigd door techix op 31-08-2017 13:17 . Reden: post aangepast zodat het niet lijkt dat ik dit topic niet begrijp ]
Vervelende vraag dit. Lees eerst maar eens het hele draadje door.techix schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 11:58:
Hoe heb je dit aangepakt? Prijzen op de website zijn geheel anders![]()
LG OLED55C7V: € 2499,-
LG UP970: € 249,99,-

Voet en bezel.road rebel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:22:
[...]
Inderdaad. En het verschil tussen C en B is... de voet
Zo kan je natuurlijk zelfs een B7 verkopen voor een E7, want ja, zelfde scherm.....
Niets mis met de B7, maar voor prijsvergelijk is het behoorlijk appels met peren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je begrijpt me verkeerd denk ik :-) Ik snap best wel dat je contact moet opnemen met de winkels. Ik kreeg alleen geen betere prijzen bij Art&Craft. Heb ondertussen wel een 55C7V gekocht bij Audiovision.ago schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 12:28:
[...]
Vervelende vraag dit. Lees eerst maar eens het hele draadje door.
En wat moest je betalen bij Audiovision?techix schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:12:
[...]
Je begrijpt me verkeerd denk ik :-) Ik snap best wel dat je contact moet opnemen met de winkels. Ik kreeg alleen geen betere prijzen bij Art&Craft. Heb ondertussen wel een 55C7V gekocht bij Audiovision.
De prijs uit de post van Resinman €1979, maar met 6 jaar garantie ipv 5 jaarHotwheels schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:26:
[...]
En wat moest je betalen bij Audiovision?
Ik heb bij Art&Craft de prijs gemeld die ik van Hofma had gekregen. Ze geven aan dat ze die niet kunnen matchen, maar hebben wel een tegenvoorstel gedaan.techix schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:12:
[...]
Je begrijpt me verkeerd denk ik :-) Ik snap best wel dat je contact moet opnemen met de winkels. Ik kreeg alleen geen betere prijzen bij Art&Craft. Heb ondertussen wel een 55C7V gekocht bij Audiovision.
Interessant is wel dat de prijs die ze geven voor de UP970 €15,- duurder is dan de prijs op hun webshop, toch maar eens terugmailen...
stond voor de middag € 249,99, maar ze hebben inmiddels terug aangepast naar €299. En als je hem koopt in een bundel met een televisie kost hij €279YunoGasai schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:31:
[...]
Interessant is wel dat de prijs die ze geven voor de UP970 €15,- duurder is dan de prijs op heb webshop, toch maar eens terugmailen...

Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Post van Resinman lezen; winkel kiezen; winkel bellen; tv noemen; topic noemen; prijsaanbod krijgen; betalen.
Meer werk is het echt niet.
Overigens: houd voor de UP970 de website van Wehkamp in de gaten. Daar is-ie minimaal 4x voor € 133 te koop geweest de afgelopen maand.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Voor zover ik heb begrepen heeft Wehkamp laatste keer laten weten dat het ook echt de laatste keer was. Sinsdien ook geen meldingen meer voorbij zien komen dat hij opnieuw voor die prijs voorbij kwam.Jorgen schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:38:
Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Post van Resinman lezen; winkel kiezen; winkel bellen; tv noemen; topic noemen; prijsaanbod krijgen; betalen.
Meer werk is het echt niet.
Overigens: houd voor de UP970 de website van Wehkamp in de gaten. Daar is-ie minimaal 4x voor € 133 te koop geweest de afgelopen maand.
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 20% gewijzigd door didado op 31-08-2017 14:33 ]
Sorry hoor, heb je dit topic uberhaubt doorgelezen? Deze prijzen zijn nou niet echt bijzonder te noemen.didado schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:31:
https://www.plasmavisie.nl/oled-televisie deze webshop betrouwbaar? Leuke prijzen. 3 jaar standaard garantie op iedere tv.
Dit topic is gesloten.
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"