Ik gok de c7 2150euro want wou hem ook kopen maar hun en hun levertijden vertrouw der nooit zo op
Naar aanleiding van wat berichten hier bij Smits vanmiddag de 55B6 gehaald voor 1649. Hij kon niet naar de 1600 zei hij.. nahjah, voor die 50 euro.. ik woon nu in Ede dus vind het ook wel een fijn idee dat ik hem in de buurt gekocht heb..
Topic waarschuwing gemist?OMX2000 schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:40:
Zijn er nog actuele aanbiedingen van de E6?

Lees gewoon enkele pagina's van dit topic door.
Enige kanttekening bij mijn aankoop: het was een exemplaar dat een week bij een andere klant gehangen had. Die kon ik voor 1600 meekrijgen. Een nieuwe konden ze aanbieden voor 1700, vergelijkbaar met een prijs die ik bij Foka had gekregen (per mail). Dit was trouwens in Haarlem.Lau_P schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:17:
[...]
Welke Hifi Klubben was dat? Ik vind ze over het algemeen niet bekend staan om scherpe prijzen namelijk (wel goede service).
Dat teruglezen is niet mijn issue. Ik had even wat meer effort moeten steken in het stellen van de juiste vraag.S1NN3D schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:41:
[...]
[mbr]Topic waarschuwing gemist?![]()
Lees gewoon enkele pagina's van dit topic door.[/mbr]
Bij deze. Ik zie dat er vooral prijzen genoemd worden met betrekking tot de B6 en C7. Ik vind vanwege 3D de E6 interessant. De laatste melding over een prijs is op 31 maart. En ik was met name nieuwsgierig naar de prijs bij AudioVision.
Verder wil ik best toegeven dat ik wat ongeduldig was.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als je het niet hebt kunnen vinden kan je ook zelf bellen en het hier doorgeven!OMX2000 schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:29:
[...]
Dat teruglezen is niet mijn issue. Ik had even wat meer effort moeten steken in het stellen van de juiste vraag.
Bij deze. Ik zie dat er vooral prijzen genoemd worden met betrekking tot de B6 en C7. Ik vind vanwege 3D de E6 interessant. De laatste melding over een prijs is op 31 maart. En ik was met name nieuwsgierig naar de prijs bij AudioVision.
ik heb ze gemaild , en kreeg dit antwoord terug.OMX2000 schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:29:
[...]
Dat teruglezen is niet mijn issue. Ik had even wat meer effort moeten steken in het stellen van de juiste vraag.
Hallo,
Prijzen van de andere referenties werken we uit in de loop van volgende week.
Met vriendelijke groet,
Stefaan Vermijlen
dus nog heel even geduld
Die vraag had ik van het weekend ook, toen gaf ie aan dat die prijsstelling minder scherp zou worden dan de B6 en C7.
B6 besteld bij audiovision. Ik zit in de 2de groep die dezelfde voorwaarden krijgt als de eerste. Levering week van 17 april.
Nu nog een goeie prijs voor de 65" ...cangri schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:18:
2150 en op voorraad c7 gok dat over een week rond de 2100 2090 word als de prijzen zo snel naar beneden gaan.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Daar wacht ik ook op. Ik ben het topic intussen al weken elke dag aan het volgen, maar ik lees weinig over de 65" zowel in B6V als C7V...
Bij Hofma Drachten gaan ze niet mee, 55B6 kost daar 1795. Heb daar geïnformeerd omdat het dichtbij huis is en ik de naam hier ook voorbij had zien komen. Helaas gaan ze niet mee.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
OK - knoop doorgehakt.
Net besteld bij Smits - LG OLED B6 65". 3000 euro incl. montage en bezorgkosten, op voorraad dus snel bezorgen, dat was een mooie deal wat mij betreft.
Foka zat er maar 100 euro boven, dus ze zaten niet extreem ver uit elkaar.
Deze week bezorging - ik kijk uit naar het weekend!
Met dank aan alle actieve Tweakers die op dit forum goed uitpluiswerk doen.
Net besteld bij Smits - LG OLED B6 65". 3000 euro incl. montage en bezorgkosten, op voorraad dus snel bezorgen, dat was een mooie deal wat mij betreft.
Wat kostte die zonder montage?prutten schreef op maandag 3 april 2017 @ 18:17:
OK - knoop doorgehakt.
Dat kan een tweaker toch zelf?
Smits was 2800 voor een 65B6. Ik gok dat 3000 incl beugel en montage is.
Hoe krijgen jullie die prijzen van audiovisie? Mailen of bellen en dan vermelden van dit topic? Zelfde geldt met Smits? Even benieuwd hoe dit lukt omdat ik op de website andere prijzen zie
Duh, lees even een aantal pagina's door van het topic.
Duh, lees even een aantal pagina's door van het topic.

[ Voor 16% gewijzigd door S1NN3D op 04-04-2017 07:53 ]
Ja ik zou persoonlijk voor smits gaan beste prijs en uit voorraad leverbaar alleen geen 5 jaar garantie maar dat is wassenneusmike0001 schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:08:
Hoe krijgen jullie die prijzen van audiovisie? Mailen of bellen en dan vermelden van dit topic? Zelfde geldt met Smits? Even benieuwd hoe dit lukt omdat ik op de website andere prijzen zie
Het prijzenoverzicht is weer aangepast. 65B6 toegevoegd.
Dat is dus 2 jaar fabrieksgarantie. In Nederland heb je ook nog wettelijk consumentgarantie. Ik heb er net een heel gedoe mee gehad met mijn recht krijgen, maar het komt erop neer dat je voor zo'n TV in Nederland zeker 7 jaar garantie hebt, als niet langer.cangri schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:24:
[...]
Ja ik zou persoonlijk voor smits gaan beste prijs en uit voorraad leverbaar alleen geen 5 jaar garantie maar dat is wassenneuswant als ze (falliet) gaan heb je zoiezo maar 2 jaar dus die 5 jaar garantie lijkt me niet echt boeiend
Hoe het in België zit weet ik niet, maar dat is ook nog een overweging waard. 6 jaar no-nonsense garantie? Of (zeg) 10 jaar garantie met mogelijk gesteggel met de winkel?
Ja maar bij foka zeggen ze + 5 jaar garantie maar dan denk ik die garantie moet je zoiezo krijgen dus wat heeft het voor extra waarde? Alleen beter voor hun marketing.XilenceSR schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:08:
[...]
Dat is dus 2 jaar fabrieksgarantie. In Nederland heb je ook nog wettelijk consumentgarantie. Ik heb er net een heel gedoe mee gehad met mijn recht krijgen, maar het komt erop neer dat je voor zo'n TV in Nederland zeker 7 jaar garantie hebt, als niet langer.
Hoe het in België zit weet ik niet, maar dat is ook nog een overweging waard. 6 jaar no-nonsense garantie? Of (zeg) 10 jaar garantie met mogelijk gesteggel met de winkel?
goed om te weten voor iedereen:cangri schreef op maandag 3 april 2017 @ 21:50:
[...]
Ja maar bij foka zeggen ze + 5 jaar garantie maar dan denk ik die garantie moet je zoiezo krijgen dus wat heeft het voor extra waarde? Alleen beter voor hun marketing.
https://www.kieskeurig.nl...27AA58DE3C12574AB00374E15
[ Voor 4% gewijzigd door pennywise666 op 03-04-2017 22:45 ]
Prijs van 65 inch is toch lange tijd 1000 euro meer geweest dan de 55 inch versie, dus ben benieuwd of aidiovision hem voor 2595 kan gaan leveren volgende week. Via iBood heb ik hem gehaald voor 2715, dus je zou verwachten dat dat dus inmiddels scherper kanResinman schreef op maandag 3 april 2017 @ 19:35:
Het prijzenoverzicht is weer aangepast. 65B6 toegevoegd.
Movies: letterboxd
Als de 65 inch 2017 dan voor 3100 komt dan hak ik ook de knoop door. Maar ik vermoed dat die nog wel ietsje hoger gaat zitten.desjaak909 schreef op maandag 3 april 2017 @ 23:55:
[...]
Prijs van 65 inch is toch lange tijd 1000 euro meer geweest dan de 55 inch versie, dus ben benieuwd of aidiovision hem voor 2595 kan gaan leveren volgende week. Via iBood heb ik hem gehaald voor 2715, dus je zou verwachten dat dat dus inmiddels scherper kan
Zojuist ook bevestiging van bestelling van een 55B6V bij audiovision, ik zit in de 2e batch van 20, tegen dezelfde voorwaarden als de 1e groep. (1598, gratis verzenden, 6 jaar)
Voor mij ligt de grens op zo'n €3500.keepitfrosty schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:04:
[...]
Als de 65 inch 2017 dan voor 3100 komt dan hak ik ook de knoop door. Maar ik vermoed dat die nog wel ietsje hoger gaat zitten.
Hebben ze ook iets gezegd over levertijd?ErikIrie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:26:
Zojuist ook bevestiging van bestelling van een 55B6V bij audiovision, ik zit in de 2e batch van 20, tegen dezelfde voorwaarden als de 1e groep. (1598, gratis verzenden, 6 jaar)
"De verwachte leveringsdatum van de tweede zending is voorzien week van 17 april (Mogelijk kan de verzending van de tweede zending al veel vroeger)"
Voor mij ook. Het is alleen nog wachten op het vakantiegeld en tot er meer bekend is over de scherpere prijzen van de 65 inch 2017 modellen. Over een maand of 2 weten we wel wat de precieze kosten zullen zijn. Als de 65 inch dan nog blijft steken op 4000 euro dan weet ik dat er pas aan het einde van het jaar misschien nog 500 tot 1000 af gaat. De C6 word ook steeds goedkoper. Het word een moeilijke beslissing.
Bij Foka gaven ze aan dat de inkoopprijs rond de 3500 ligt. Dus het zou in theorie mogelijk moeten zijn. Afhankelijk van hoe meebewegend zijn. Ik kreeg in ieder geval een prijs van 3700 aangeboden.
De C6 is een krom scherm dus die valt w.m.b. sowieso af. Het is tussen de B6 en de C7 en dan toch liever iets meer uitgeven voor de 2017 gezien de verschillen.MillanO schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:00:
[...]
De C6 word ook steeds goedkoper. Het word een moeilijke beslissing.
toch al ergens gelezen dat de b6 65 toch voor de rond 2800 euro te krijgen is..Aaargh! schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:40:
[...]
De C6 is een krom scherm dus die valt w.m.b. sowieso af. Het is tussen de B6 en de C7 en dan toch liever iets meer uitgeven voor de 2017 gezien de verschillen.
Ik denk dat hij de 2017 variant bedoelt.harley2009 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:30:
[...]
toch al ergens gelezen dat de b6 65 toch voor de rond 2800 euro te krijgen is..
de 65B6 is in de "normale" winkels al voor 3000 te krijgen
Ik kan ondertussen met redelijke zekerheid zeggen dat Smits de scherpste prijzen hanteert voor de 65B6. Ik had beloofd niet het bedrag te noemen, maar lees even goed door de afgelopen 10/15 pagina's ofzo, noteer de nummertjes en vraag er naar als je hun een telefoontje doet!
@harley2009 zit redelijk in de buurt =P
Ik heb die van mij in ieder geval besteld!
[ Voor 6% gewijzigd door XilenceSR op 04-04-2017 17:41 ]
Voor welke tv bedoel je en hoeveel inch?XilenceSR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 15:21:
[...]
Bij Foka gaven ze aan dat de inkoopprijs rond de 3500 ligt. Dus het zou in theorie mogelijk moeten zijn. Afhankelijk van hoe meebewegend zijn. Ik kreeg in ieder geval een prijs van 3700 aangeboden.
Nog scherper dan ze de 65B6V op eBay(€2.649,-) aanbieden?XilenceSR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:40:
Ik kan ondertussen met redelijke zekerheid zeggen dat Smits de scherpste prijzen hanteert voor de 65B6. Ik had beloofd niet het bedrag te noemen, maar lees even goed door de afgelopen 10/15 pagina's ofzo, noteer de nummertjes en vraag er naar als je hun een telefoontje doet!
Dat antwoord mag ik niet geven. Vraag het aan hun, zou ik zeggenMarcel9970 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:21:
[...]
Nog scherper dan ze de 65B6V op eBay(€2.649,-) aanbieden?

Ik vroeg het voor medeforummers
, ik wacht op de Panasonic Oled.
Deze tv komt toch pas vrijdag a.s. In de aanbieding?XilenceSR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:24:
[...]
Dat antwoord mag ik niet geven. Vraag het aan hun, zou ik zeggen
Ik heb inmiddels gesproken met Smits en bovenstaande komt erg dichtbij. Heb zelf de 65EF950V gekocht voor 2450. Juiste keuze of heeft de 65B6V (veel) meer te bieden?Marcel9970 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:21:
[...]
Nog scherper dan ze de 65B6V op eBay(€2.649,-) aanbieden?
Als je hem terug kan brengen zou ik het doen.nValentino_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:00:
[...]
Ik heb inmiddels gesproken met Smits en bovenstaande komt erg dichtbij. Heb zelf de 65EF950V gekocht voor 2450. Juiste keuze of heeft de 65B6V (veel) meer te bieden?
Als je geen 3D wilt zou ik toch ook voor de B6 gaan. Verschil in prijs zal niet groot zijn. 2016 modellen waren wel een echte stap vooruit op de 2015...nValentino_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:00:
[...]
Ik heb inmiddels gesproken met Smits en bovenstaande komt erg dichtbij. Heb zelf de 65EF950V gekocht voor 2450. Juiste keuze of heeft de 65B6V (veel) meer te bieden?
5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y
Bedankt voor jullie reactie. Heb overigens wel een model uit december 2016 (serienr: 612). Maakt dit nog verschil? Ben verder echt super tevreden over de tv! Ben derhalve aan het twijfelen of het de switch waard is.kretek1305 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:02:
[...]
Als je geen 3D wilt zou ik toch ook voor de B6 gaan. Verschil in prijs zal niet groot zijn. 2016 modellen waren wel een echte stap vooruit op de 2015...
Tja, voor 150 euro meer, als je dan toch zo een klap geld uitgeeft voor een tv waar je de komende jaren mee wil doen, de b6 wordt echt overal hoog aangeschreven, het zou voor mij igg een no brainer zijn, maar het is jouw money.nValentino_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:09:
[...]
Bedankt voor jullie reactie. Heb overigens wel een model uit december 2016 (serienr: 612). Maakt dit nog verschil? Ben verder echt super tevreden over de tv! Ben derhalve aan het twijfelen of het de switch waard is.
Volgens mij hoort je vraag meer thuis in het algemene OLED topic. Dit topic gaat echt over de scherpste prijzen en de prijsontwikkeling in het algemeen. Bezitters van OLED zullen daar te vinden zijn. Succes met je keuze!nValentino_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:09:
[...]
Bedankt voor jullie reactie. Heb overigens wel een model uit december 2016 (serienr: 612). Maakt dit nog verschil? Ben verder echt super tevreden over de tv! Ben derhalve aan het twijfelen of het de switch waard is.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Waarom mag de prijs hier niet gezegd worden trouwens. Is dit op verzoek van Smits zelf? Beetje apart, dit is toch een vrij forum....nValentino_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:00:
[...]
Het lijkt er op dat winkels erg geheimzinnig doen over hun prijzen, vraag me af waarom dat is. Als je een betere deal hebt dan de concurrent dan schreeuw je dit toch van de daken ?bvbal79 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:27:
[...]
Waarom mag de prijs hier niet gezegd worden trouwens. Is dit op verzoek van Smits zelf? Beetje apart, dit is toch een vrij forum....
Ik vermoed dat het vanuit LG komt, aangezien ze er allemaal zo moeilijk over doen.
Omdat het een race naar de bodem is als iedereen die prijzen rondschreeuwt op een forum, ze lezen hier allemaal mee en willen nog wat verdienen.
Ze verdienen zoiezo eraan alleen niet 10x de winst.Bever! schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:21:
Omdat het een race naar de bodem is als iedereen die prijzen rondschreeuwt op een forum, ze lezen hier allemaal mee en willen nog wat verdienen.
En nu zijn ze eerlijk bezig want de marge is minimaal.
De winkels proberen natuurlijk zoveel mogelijk te verdienen. De meeste mensen zullen waarschijnlijk gewoon de hoofdprijs betalen voor zo'n televisie. Die lopen zo'n winkel in en denken, doe mij die maar. Toch denk ik dat de meeste mensen dan niet voor een OLED televisie gaan. Maar dat zal zo'n winkel weinig interesseren, dan kopen ze een LED met minder marge. En diegene die wel de OLED televisie koopt heeft een leuke bijdrage geleverd aan de vrijdagmiddagborrel van de ondernemer.Aaargh! schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:15:
[...]
Het lijkt er op dat winkels erg geheimzinnig doen over hun prijzen, vraag me af waarom dat is. Als je een betere deal hebt dan de concurrent dan schreeuw je dit toch van de daken ?
Ik vermoed dat het vanuit LG komt, aangezien ze er allemaal zo moeilijk over doen.
Uiteindelijk zullen de prijzen omlaag gaan, omdat er ongetwijfeld ondernemers zijn die ook genoegen nemen met minder marge.
< dit stukje webruimte is te huur >
Lijkt me geen reëel uitgangspunt. Een winkel heeft marge nodig om kosten voor een locatie, personeel, investeringen, etc. te kunnen voldoen. Een partij met minimale marges zal elk moment kunnen omvallen. En dan krijg je een hele andere discussie als er geld betaald is voor goederen die nooit meer geleverd gaan worden. Maar hiermee raken we volledig off-topic. Zoals eerder gezegd in S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies", laten we de verdienmodellen niet te uitvoerig gaan bespreken en terug gaan naar de scherpe en actuele prijzen die jullie hebben weten te scoren.cangri schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:31:
En nu zijn ze eerlijk bezig want de marge is minimaal.
Ja, maar kom dan niet hier op het forum zeggen ik heb hem voor een spotprijs ergens besteld, maar ik mag niet zeggen hoe goedkoop het was. Draagt ook niks bij aan dit topic.S1NN3D schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:52:
[...]
Lijkt me geen reëel uitgangspunt. Een winkel heeft marge nodig om kosten voor een locatie, personeel, investeringen, etc. te kunnen voldoen. Een partij met minimale marges zal elk moment kunnen omvallen. En dan krijg je een hele andere discussie als er geld betaald is voor goederen die nooit meer geleverd gaan worden. Maar hiermee raken we volledig off-topic. Zoals eerder gezegd in S1NN3D in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies", laten we de verdienmodellen niet te uitvoerig gaan bespreken en terug gaan naar de scherpe en actuele prijzen die jullie hebben weten te scoren.
Dat wel ja. Als er geen prijs genoemd kan worden, voegt de post weinig toe.bvbal79 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:12:
[...]
Ja, maar kom dan niet hier op het forum zeggen ik heb hem voor een spotprijs ergens besteld, maar ik mag niet zeggen hoe goedkoop het was. Draagt ook niks bij aan dit topic.
Bwa, toch iets.S1NN3D schreef op woensdag 5 april 2017 @ 13:14:
[...]
Dat wel ja. Als er geen prijs genoemd kan worden, voegt de post weinig toe.
Als je weet dat hij ergens nog goedkoper is dan kun je zelf ook eens bellen. Als je dat niet weet dan contacteer je die winkel mss zelfs niet.
Zal een vraag vanuit LG zijn?
5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y
Ik heb zonet met Audiovision gebeld voor een LG 55B6. De tweede 20 stuks waren bijna verkocht. Ik krijg later van Stefaan te horen of ik nog mee kan met de actie.
Misschien is het verkopers-taal, maar het lijkt alsof ze verkopen als warme broodjes
Misschien is het verkopers-taal, maar het lijkt alsof ze verkopen als warme broodjes
Is Audiovision een beetje betrouwbaar? Mensen al langer ervaring met dit bedrijf?
Stay hungry, stay foolish!
Volgens mij genoeg ervaringen in dit topic terug te vinden.RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:25:
Is Audiovision een beetje betrouwbaar? Mensen al langer ervaring met dit bedrijf?
Inderdaad, dit is nogal een luie vraag. Lees een aantal pagina's van het topic door of bekijk deze shopreviews: https://tweakers.net/shop...sion-punt-be/shopreviews/RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:25:
https://tweakers.net/shop...sion-punt-be/shopreviews/RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:25:
Excuus voor mijn luiigheid maar ik heb natuurlijk het topic wel bekeken. Bedankt voor de link met de shopreviews echter baseer ik mijn mening op wat meer input dan 10 beoordelingen van de afgelopen 2 a 3 maanden.
Ik ken het bedrijf niet en daarnaast kan ik er ook niet zoveel over vinden. Dus vandaar mijn vraag, maar nogmaals excuus dat ik deze vraag gesteld heb.
Ik ken het bedrijf niet en daarnaast kan ik er ook niet zoveel over vinden. Dus vandaar mijn vraag, maar nogmaals excuus dat ik deze vraag gesteld heb.
Bij Audiovision is de prijs goed, de communicatie duidelijk en snel, alleen de levertijd valt (in mijn geval) wat tegen. Voor 100 euro meer kan je een B6 gewoon in voorraad ergens anders halen.
50 euroaval0ne schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:00:
Bij Audiovision is de prijs goed, de communicatie duidelijk en snel, alleen de levertijd valt (in mijn geval) wat tegen. Voor 100 euro meer kan je een B6 gewoon in voorraad ergens anders halen.
Ja sorry jongens, wat is dit voor vaag gedoe hier op het forum. Mijn achtergrootmoeder kan hem waarschijnlijk ergens anders ook goedkoper krijgen. Jullie mogen raden waar
Stefaan (Audiovision) heeft de laagste prijs garantie laatste keer ging er als ik het goed heb gelezen nog 35 euro extra af. Gezien dat de tweede batch ook al is uitverkocht ga ik er vanuit dat de prijs nog gaat zakken maar we zullen zien. Communicatie is heel goed van Stefaan kunnen veel winkels nog een voorbeeld aan nemen.
Ik ken de winkel niet, maar ik lees heel wat positief over Audiovision. Alleen begrijp ik inderdaad niet dat iemand 2 weken wil wachten voor 50€. Maar uiteraard is dat subjectief.
+ 6 Jaar garantiestevenleemans schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:17:
Ik ken de winkel niet, maar ik lees heel wat positief over Audiovision. Alleen begrijp ik inderdaad niet dat iemand 2 weken wil wachten voor 50€. Maar uiteraard is dat subjectief.
+ Gratis verzending a 40-50 euro
+ Gunfactor (je leest veel positief over de winkel dit komt niet omdat ze een MM mentaliteit hebben)
En Smits/Foka kunnen de C7 ook niet uitleveren nu zover ik weet.
Net toevallig gebeld met Smits, €3749 voor een 65C7 inc. bezorging (bezorgkosten zijn apparently adres afhankelijk) en die was op voorraad. Komt toch al aardig in de buurt van de €3500 die ik mezelf als budget had opgelegd..Rerder schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:33:
[...]
En Smits/Foka kunnen de C7 ook niet uitleveren nu zover ik weet.
[ Voor 11% gewijzigd door Aaargh! op 06-04-2017 11:44 ]
* knip *
Topic waarschuwing gemist? Hoe vaak moet er nog aangegeven worden dat dit niet de plek is om te bespreken hoe garantie werkt...
Topic waarschuwing gemist? Hoe vaak moet er nog aangegeven worden dat dit niet de plek is om te bespreken hoe garantie werkt...
[ Voor 78% gewijzigd door S1NN3D op 06-04-2017 11:52 ]
Heb net (tussen de bedrijven door) mijn 55B6V opgehaald bij Smits voor €1599. Hij staat nu ook al thuis.
Ik heb bij Smits de 65B6V besteld voor 2750 incl bezorgkosten en een Audioquest Pearl HDMI van 2 meter.
zeiden ze meteen dat dat de prijs was toen je belde of moest je eerst onderhandelen?Steef_1202 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:47:
Ik heb bij Smits de 65B6V besteld voor 2750 incl bezorgkosten en een Audioquest Pearl HDMI van 2 meter.
* knip *
Zie de edit in pennywise666 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Zie de edit in pennywise666 in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
[ Voor 105% gewijzigd door S1NN3D op 06-04-2017 11:53 ]
Heb mijn 55b6 ook bij audiovision gekocht in februari. Inmiddels retour.
Waar mensen wel aan moeten denken als ze een tv daar kopen, mocht je niet tevreden zijn met het toestel en je woont ver van België vandaan dan is het een hele onderneming.
Terugsturen via een koerier is niet te betalen. Minimaal €150.
Audiovision kon ook niks voor mij betekenen qua retour sturen.
Dat moest ik zelf uitzoeken.
Uiteindelijk heb ik zelf vervoer kunnen regelen. 2,5 uur heen en 2,5 uur terug.
Ik koop nooit meer een tv zo ver van huis
Voor de rest wel prima gasten bij audiovision.
Waar mensen wel aan moeten denken als ze een tv daar kopen, mocht je niet tevreden zijn met het toestel en je woont ver van België vandaan dan is het een hele onderneming.
Ik koop nooit meer een tv zo ver van huis
Mag ik vragen wat de reden was dat hij retour ging?
Groene tint in de hoeken van het schermLeBrun schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:16:
Mag ik vragen wat de reden was dat hij retour ging?
ok bedankt,dat weet ik ook weer.invincible30 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:12:
Ik koop nooit meer een tv zo ver van huis![]()
dat word dus Foka of Smiths dan.
Heb vandaag contact gehad met Smits en die hebben de LG 55B6V op voorraad. Ga hem vanmiddag ophalen voor €1650. Dit is de prijs die ze me gelijk aan de telefoon vertelde. Aangezien dit al richting mijn prijs zat (tussen de 1600 en 1700) heb ik niet meer verder onderhandeld.
Onderhandelen, maar vermelding dat ze op ebay duitsland voor 2650 stonden en op tweakers al verschillende prijzen vernoemd zijn.pennywise666 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 11:50:
[...]
zeiden ze meteen dat dat de prijs was toen je belde of moest je eerst onderhandelen?
Dat is vreemd, als je een tv kunt laten bezorgen via een vervoerder dan kun je toch ook regelen dat deze weer wordt opgehaald.invincible30 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:12:
Ik koop nooit meer een tv zo ver van huis![]()
€150,- lijkt me erg veel, ik denk dat je niet de juiste kanalen hebt gevonden.
Ik heb wel eens een tv teruggestuurd naar Duitsland voor 6 tientjes.
Tja, even wachten tot de prijzen bij Audiovision om te zien hoe groot het verschil is en dan maar een knoop doorhakken.pennywise666 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:33:
[...]
ok bedankt,dat weet ik ook weer.
dat word dus Foka of Smiths dan.
Ik heb ook naar het retourneren gevraagd bij audiovision, de medewerker daar vertelde mij dat zij samenwerken met verschillende LG servicepunten in Nederland waar je je tv heen kon sturen/die langs kunnen komen.
Klopt, zo staat het ook in de mail vermeld die ik kreeg na het bestellen van de 55C7.negerdesheils schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:37:
Ik heb ook naar het retourneren gevraagd bij audiovision, de medewerker daar vertelde mij dat zij samenwerken met verschillende LG servicepunten in Nederland waar je je tv heen kon sturen/die langs kunnen komen.
Ik heb er natuurlijk nog geen ervaring mee maar heb er alle vertrouwen in na alle goede ervaringen die ik hier gelezen heb.
Hi Allemaal!
Ben nieuw op het tweakers Forum maar heb een vraagje.
Ik ben aan het kijken naar de LG OLED 55B6V, maar heb hem pas over 4 maanden echt nodig.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn om hem nu al te hebben. Maar ik vroeg me af hoe snel de prijzen dalen.
Hoor het wel.
Doei!
Ik ben aan het kijken naar de LG OLED 55B6V, maar heb hem pas over 4 maanden echt nodig.
Het zou natuurlijk wel leuk zijn om hem nu al te hebben. Maar ik vroeg me af hoe snel de prijzen dalen.
Hoor het wel.
Doei!
Het is maar €50 meer maar ik heb deze vanochtend zelf opgehaald bij Smits Arnhem voor €1600 en kreeg ook nog een speciale hdmi kabel van 40 voor €30 er bij.Hotman schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:42:
Heb vandaag contact gehad met Smits en die hebben de LG 55B6V op voorraad. Ga hem vanmiddag ophalen voor €1650. Dit is de prijs die ze me gelijk aan de telefoon vertelde. Aangezien dit al richting mijn prijs zat (tussen de 1600 en 1700) heb ik niet meer verder onderhandeld.
Beetje onredelijk dat jij €50 meer zou moeten betalen op dezelfde dag bij een zelfde winkel.
Hier is natuurlijk geen enkel zinnig antwoord op te geven omdat wij - net als jou - niet over een glazen bol beschikken om de toekomst te voorspellen. Een model zal gaandeweg de tijd langzaam in prijs dalen tot het moeilijk aan te komen wordt en door schaarste de prijs weer gaat stijgen. En in de tussentijd zal er een nieuwer model zijn dat uiteraard ook weer hoog begint. Daarnaast is het niet in te schatten wat de prijzen doen wanneer er meer merken OLEDs gaan aanbieden.Fearbeek schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:10:
Hi Allemaal!
Hoor het wel.
Doei!
De prijs van de B6V is de laatste weken sterk gedaald, het lijkt me straf dat dit nog zal doorzetten. Volgens de vertegenwoordiger van LG wordt de B6V nog enkele maanden verkocht en dan definitief opgevolgd door de 7-serie. Dus mogelijk kan je hem binnen 4 maanden niet eens meer kopen, en kost de 7 reeks dan nog meer. Maar het meeste weet niemand zeker natuurlijk...Fearbeek schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:10:
Hi Allemaal!
Hoor het wel.
Doei!
Aan hi en doei doen we niet hier op GoT.Fearbeek schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:10:
Hi Allemaal!
Hoor het wel.
Doei!
De B6 is een uitlopend model, productie wordt op den uur gestaakt nadat ie afgebouwd is. Dan resteert nog de verkoop van de huidige voorraden. De opvolger is de B7 maar die komt later, dus voor nu neemt de C7 de rol van opvolger op zich. Die zal op den duur nog wel gaan zakken want nieuw geïntroduceerd. Maar de B6 heeft zijn bodemprijs wel bereikt. Ik verwacht niet dat de laatste voorraad nog weg zal gaan tegen <1500 euro voor de 55 inch. Winkeliers stunten nu met de prijs om ruimte vrij te maken voor de C7/E7 ed. Ik denk niet dat de C7 in 4 maanden tijd van 2150 nu naar 1750 zal zakken. Zou straf zijn zulke afprijzingen
Dat zou je wel verwachten. Ze stuurden mij alleen een aantal links toe.Marcel9970 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:58:
[...]
Dat is vreemd, als je een tv kunt laten bezorgen via een vervoerder dan kun je toch ook regelen dat deze weer wordt opgehaald.
€150,- lijkt me erg veel, ik denk dat je niet de juiste kanalen hebt gevonden.
Ik heb wel eens een tv teruggestuurd naar Duitsland voor 6 tientjes.
DHL, UPS onder andere.
Niet te betalen in ieder geval.
Dit vond ik persoonlijk wel een minpunt qua service.
Ah ik zie nu in andere reacties dat ze dit nu wel netjes afhandelen.
Zal wel onlangs veranderd zijn dan.
[ Voor 8% gewijzigd door invincible30 op 06-04-2017 14:42 ]
't is inderdaad een lastige.
Wanneer aankopen.
Wie nog een 6 model wil kopen wil langs de ene kant wachten op de bodemprijs maar langs de andere kant de boot niet missen en te lang wachten totdat ze uitverkocht zijn.
Is het niet zo dat LG benelux per maand bepaalde voorraden kan produceren/leveren.
Iemand enig zicht tot wanneer er gegarandeerde levering zou zijn van een B6 of E6, dan loont het misschien de moeite om nog net iets langer te wachten.
Laagste prijs voor de B6 is nog altijd Audiovision in België.
iemand al rondgebeld/gekeken voor de laagste prijs van de E6 ? Stel dat deze nog zou zakken naar 1800 a 2000 euro...
Wanneer aankopen.
Wie nog een 6 model wil kopen wil langs de ene kant wachten op de bodemprijs maar langs de andere kant de boot niet missen en te lang wachten totdat ze uitverkocht zijn.
Is het niet zo dat LG benelux per maand bepaalde voorraden kan produceren/leveren.
Iemand enig zicht tot wanneer er gegarandeerde levering zou zijn van een B6 of E6, dan loont het misschien de moeite om nog net iets langer te wachten.
iemand al rondgebeld/gekeken voor de laagste prijs van de E6 ? Stel dat deze nog zou zakken naar 1800 a 2000 euro...
Niemand heeft hier echt zicht op. Het zal weinig lonen om extra te wachten gok ik, de prijs gaat echt niet onder de 1500. De bodemprijs is inmiddels wel aardig in zicht. Vergeet niet dat er altijd nog genoeg 'onbewuste' consumenten zijn die lukraak een OLED voor de verkoopprijs meenemen en dus eigenlijk 'te veel' betalen.surfonce schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:54:
Wat let je om zelf de telefoon te pakken en te bellen? Lekker makkelijk om anderen het werk voor je te laten doen. Zie ook de topic waarschuwing:iemand al rondgebeld/gekeken voor de laagste prijs van de E6 ? Stel dat deze nog zou zakken naar 1800 a 2000 euro...
Het is niet de bedoeling om in het topic: Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten.
Vergeet de 20-25 euro die ze op de HDMI kabel verdienen niet...RBN026 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:15:
[...]
Het is maar €50 meer maar ik heb deze vanochtend zelf opgehaald bij Smits Arnhem voor €1600 en kreeg ook nog een speciale hdmi kabel van 40 voor €30 er bij.
Beetje onredelijk dat jij €50 meer zou moeten betalen op dezelfde dag bij een zelfde winkel.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Laatste shipments van de 6 serie komen in april heb ik begrepen.surfonce schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:54:
't is inderdaad een lastige.
Wanneer aankopen.
Van wie heb je dat begrepen? Want het maakt nogal een verschil of de laatste shipments vanuit LG (naar alle verkooppunten) in april komen, of dat de laatste shipment voor verkooppunt X in april komt...Bever! schreef op donderdag 6 april 2017 @ 16:40:
[...]
Laatste shipments van de 6 serie komen in april heb ik begrepen.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"