Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywise666
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 16:41
IK en vele anderen gebruiken een voet,anders zou ie immers niet meegeleverd worden!
4k boeit nog niet?dat is jouw mening...dus ga dan gewoon voor die HDTV van 800 euro.

en nee precies,geen review te vinden dus dat zegt genoeg denk ik.
ik zal nooit een tv kopen waar weinig bekend over is.
als jij nou gewoon die tv koopt en zelf een review schrijft,dan zal ik hem lezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heren, relax. Jullie persoonlijke voorkeuren over wel/geen voet of het wel/geen 4K hoeft niet opgeklopt te worden tot de algemene regel. Soms denken we anders over bepaalde onderwerpen.

En let ook even op jullie posts. Het wisselende hoofdlettergebruik en het constante beginnen van een zin op een nieuwe regel maakt het niet prettig leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-09 21:50
Ik zie in de pricewatch dat de 55B6 bij heel veel winkels onder de 2k is gedoken. Dat lijkt me een vrij duidelijk signaal dat de inkoopprijs ervan ook gedaald is.

[ Voor 33% gewijzigd door totalatool op 27-03-2017 10:27 ]

LEGO te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 13:15
Afgelopen weekend heb ik bij Smits in Arnhem de 55c7 voor 2.499 gehaald.

Alles van Apple

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• symbiotic
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-10-2022
@moogholland Zover ik weet hebben 3 tweakers(in dit forumdraadje) de 870v gekocht afgelopen week, waaronder ik zelf. Het is wel een van de allereerste OLED tvs, maar wel een 7(dure serie). Verder is dit de enige uitgebreide review die ik zo snel kon vinden https://translate.googleu...8tGY2aut6fNifPUsHIckfEQgg

En een owner topic op AV forum (engels ) https://www.avforums.com/...rs-thread.1904369/page-35

Verder schijnt dat je ook een beetje mazzel moet hebben met je OLED paneel, in welke serie dan ook. Zoals hier te lezen was heeft iemand ook zijn B6 (2016 ) model al 2 keer terug gestuurd. Als het goed is heb je 2 jaar garantie. Verder twijfel ik ook nog of ik hem hou, maar je kan twee 870v kopen voor de prijs van een B6 wat voor mij wel de doorslag geeft. Tuurlijk wil ik ook wel HDR en 4k maar content is nog wel schaars en als je verder dan 2,5 meter van je 55 inch schrem zit zie je het verschil niet tussen 2k en 4k schijnt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• negerdesheils
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 22:05
Ik heb vanochtend audiovision gemaild om te vragen naar die scherpe aanbieding die hier besproken werd. Als ik wat van ze hoor dan laat ik het weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

negerdesheils schreef op maandag 27 maart 2017 @ 12:01:
Ik heb vanochtend audiovision gemaild om te vragen naar die scherpe aanbieding die hier besproken werd. Als ik wat van ze hoor dan laat ik het weten.
Eerste week van april begint de actie pas. Denk niet dat ze dat nu al kunnen zeggen.
Dat stond toch in mijn mail. Ze gingen vanaf volgende week de toon zetten met de nieuwe serie zoals ze in januari met de 6 serie gedaan hebben.En de serie 2016 gaat nog lager buiten. Maar nog een weekje geduld. :O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2017 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

moogholland schreef op zondag 26 maart 2017 @ 23:46:
Hello een ieder hier. Ook ik kijk rond voor een OLED en lees de prijs verwachtingen en europesche aanbiedingen.
* knip *
Post dan niets.

[ Voor 10% gewijzigd door S1NN3D op 27-03-2017 20:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lazaroj32
  • Laatst online: 07-08 16:25
moogholland schreef op maandag 27 maart 2017 @ 01:34:
Geen voet ...wie gebruikt er een voet...bijna iedereen heeft een beugel. 4k boeit (nog) niet..
Ja idd nog v2.0 maar dat dat iets langzamer is tjaa. mij gaat het om de beeldkwaliteit..ik zit toch op glas dus heb een externe tuner..daar zit nagenoeg alles in wat ik nodig heb..en de rest gaat met een chromecast2 ofzo. Wat mij opvalt is dat er nagenoeg geen review of recensie te vinden is.
Heeft er iemand dit model en hoe is de bevinding !
Ik heb gemaild met MAXIT, en zij zeggen dat er gewoon een voet bij zit.
Ik denk er dus sterk over om er ook 1 aan te schaffen. En inderdaad, ik zit ook op glas, gebruik dus een IPTV ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-09 21:21

DarkSide

theres no place like ::1

lazaroj32 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 19:24:
[...]

Ik heb gemaild met MAXIT, en zij zeggen dat er gewoon een voet bij zit.
Ik denk er dus sterk over om er ook 1 aan te schaffen. En inderdaad, ik zit ook op glas, gebruik dus een IPTV ontvanger.
Je hebt op zich idd nog geen 4k nodig. Met een goed paneel kom je nog een heel eind met "slechts" 1080p.
En voor 800 is het een goede prijs denk ik.

Alleen huiver ik een beetje van MAXICT. Ze staan niet echt bekend als het om service gaat.
Er zijn meerdere negatieve verhalen over die toko als je service of garantie nodig hebt.
Zo ook een topic over een receiver die ze bij reparatie lieten vallen en gewoon beschadigd opgestuurd hebben.
Na maanden en meerdere mails en reparaties heeft de gebruiker nog steeds niet.

Zou daarom echt 2x nadenken voordat je iets bij die toko toevoegd aan je winkelmandje

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:17
Echt, koop daar niet. Een bak ellende daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 16:24
Mijn OLED bestelling bij MAX ICT is al geannuleerd (EOL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywise666
  • Laatst online: 27-09 16:41
wat is EOL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_menne
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-09 22:18
EOL = End of life.

Zelf heb ik ook een gokje genomen en het paneel besteld.
Op avsforums zei er iemand dat die 870V dezelfde is als de 8800 zonder frame.

Daarvan heb ik wel volgende review gevonden:
reviews: LG 55EA8800: platte oled-tv in schilderij-lijst
en deze:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2430299,00.asp (curved versie)

De reden van het beperkte aantal reviews is mss ook de prijs in 2013?
nadelen:
geen voet, verouderd OS en geen 4K
voordelen:
voor die prijs vind je geen andere oled. Flat panel, 3D.

Met het prijsverschil koop ik binnenkort wel een appletv5 en dan heb ik ook geen last meer van die antieke SoC.
Ik las wel ook nog iets over greenish tint en motion judder, maar ik vermoed dat dat toch echt twee punten zijn om toch maar iets te kunnen aanhalen.
Buiten 4K,HDR en een betere SoC zie ik niet zoveel verschil tussen de generaties.

[ Voor 5% gewijzigd door de_menne op 27-03-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
  • Laatst online: 16-09 17:03
de_menne schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:32:
EOL = End of life.

Ik las wel ook nog iets over greenish tint en motion judder, maar ik vermoed dat dat toch echt twee punten zijn om toch maar iets te kunnen aanhalen.
Bof, toch verschillende mensen hier die hun 6 serie hebben omgeruild omwille van een groene of rode (ikke) tint. Bij de oudere series was dit een nog veel voorkomender probleem.
Sommigen storen zich eraan, anderen niet...

5750Wp SE - LG OLED65C8 + SK10Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-07 09:38
Beste iedereen, ik kan een aanbieding krijgen maar ben benieuwd wat nu het verschil is tussen deze?

OLED55B6J-Z vs OLED55B6V-Z

Iemand?

[ Voor 3% gewijzigd door Da Queen op 27-03-2017 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
m3power schreef op maandag 27 maart 2017 @ 20:10:
Mijn OLED bestelling bij MAX ICT is al geannuleerd (EOL)
Wat bedoel je met End of Life? Heeft maxict jouw order geannuleerd of jezelf omdat het verouderd is?

[ Voor 6% gewijzigd door Noreia op 27-03-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Da Queen schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:13:
Beste iedereen, ik kan een aanbieding krijgen maar ben benieuwd wat nu het verschil is tussen deze?

Iemand?
De J is in ieder geval een Tsjechische versie.

Technisch: geen idee :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Noreia schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:17:
[...]Wat bedoel je met End of Life? Heeft maxict jouw order geannuleerd of jezelf omdat het verouderd is?
Idd onduidelijk zo; benieuwd waar ze die tv's hebben opgegraven. EOL is ie natuurlijk al een paar jaar ...
Da Queen schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:13:

Iemand?
J is een Oostblok import ... (het verschil zit in de tuners al zie ik het zo in eerste instantie niet met allebei DVB-C, DVB-S2 en DVB-T2 en een CI+ zit ook gewoon op de J. Moet het geen DVB-T zijn op de V?).

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 27-03-2017 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
[...]

Wat bedoel je met End of Life? Heeft maxict jouw order geannuleerd of jezelf omdat het verouderd is?
Ja dat vraag ik me nou ook af, waarschijnlijk iedereen die hem besteld heeft. Mijn orderstatus is iig het zelffde en geen mail gehad.Donderdag krijg ik hem als het goed is. Maar slechte webshop? Zou best kunnen, geen idee wat ze allemaal uitgespookt hebben maar ik werd iig goed en netjes te word gestaan.Verder loopt de garantie niet via LG ? Hoor hier mensen over rode en gele gloed op panelen maar hoe gaat LG daar mee om. kosten , ophalen, bezorgen, vervanging , geld terug etc. Mensen met ervaring betreffende ''maandag ochtend'' oled panelen, defecten , gloed etc verneem ik graag van hoe te handelen.

[ Voor 47% gewijzigd door symbiotic op 28-03-2017 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3power
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-09 16:24
[...]

Ik heb een mail gekregen dat MAXICT het product niet meer kan leveren met als reden End of Life.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarschijnlijk hadden ze er eentje waar ze nog vanaf wilden. Dit is echt een niet meer in productie zijnd model.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

Zeg dan dat ze uitverkocht zijn en er niks meer binnen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

ago schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 08:13:
Zeg dan dat ze uitverkocht zijn en er niks meer binnen gaat komen.
Ik denk dat zij denken dat ze dat zeggen :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jup, ik heb ook de mail gekregen dat de TV niet geleverd gaat worden. Dit was natuurlijk wel een beetje te verwachten bij MaxICT, daar hebben ze dagelijks fouten in het voorraadsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Nou ik ben benieuwd of ik ook de mail ga krijgen. Wat mij wel opviel was het rare voorraadsysteem. Eeerst 8, dan 6 dan 2 en ineens weer 6. Zou natuurlijk kunnen dat een aantal mensen zelf geannuleerd hebben maar het gebeurde binnen een aantal uren. Ik heb wel geleerd dat ik niet meer maxict ga bestellen. teveel stress haha. ook omdat je geen track and trace krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• van D
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:59
Zojuist mail gehad van Audiovision.

Hartelijk dank voor uw interesse in onze winkel en aanbiedingen.

Ik kan helaas nog niet heel veel zeggen over de actie, ik ben zeker dat u
aangenaam verrast zal zijn van de lagere prijzen.

In de eerste week van april zullen we een speciale introductieactie starten
voor de nieuwe LG Oled referenties. Prijzen zullen zeer aantrekkelijk zijn
!!!! Zeker prijs van de C7.

Verder geef ik nog graag mee dat ook de 55E6V en 65E6V samen met de 55B6V
zullen deel uitmaken weldra van een nieuwe kortingsactie die er eveneens
aankomt einde van de week.

Voor alle Belgische en Nederlandse klanten die trouwens nu bestellen zullen
we het verschil met de speciale prijzen die we gaan toepassen zelfs
terugbetalen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:52
van D schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:38:

_/-\o_
Ik ben echt héél benieuwd wat die prijzen gaan worden. Hopelijk gaat dat mijn keuze gemakkelijker maken; 55B6 of de 55C7.. Of misschien toch wel een 65"? :P

Heeft iemand al ervaring met de after sales van audiovision? Bv een tv met te erge tint die retour moest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef_1202
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-07-2022
Raymon89 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:50:
[...]

_/-\o_
Ik ben echt héél benieuwd wat die prijzen gaan worden. Hopelijk gaat dat mijn keuze gemakkelijker maken; 55B6 of de 55C7.. Of misschien toch wel een 65"? :P

Heeft iemand al ervaring met de after sales van audiovision? Bv een tv met te erge tint die retour moest?
Ik ben ook wel benieuwd naar die prijzen & aftersales, heb tot dusver in dit topic goede verhalen gelezen over audiovision.
Heeft iemand inderdaad al iets gehad met een toestel vanuit audiovision waarbij die garantie LG moest aanspreken of Audiovision zelf?

Ik heb bij plattetv een aanbieding nog liggen, daar kan ik het garantiepakket bijnemen dat ik ook 3 jaar pixel garantie heb.
Maar als de prijzen bij Audiovision nog lager gaan liggen......

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kretek1305
Steef_1202 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:19:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar die prijzen & aftersales, heb tot dusver in dit topic goede verhalen gelezen over audiovision.
Heeft iemand inderdaad al iets gehad met een toestel vanuit audiovision waarbij die garantie LG moest aanspreken of Audiovision zelf?
Ja, en ik ben vol lof over Audiovision!
Bestelproces is super, Stefaan (manager) is continu aanspreekbaar, reageert snel op mail, belt je indien nodig. Track en trace krijg je wel maar is niet nodig: ik kreeg van Stefaan telkens een persoonlijke mail bij iedere stap van het lever proces.

Mijn 65B6 had een rode tint. Toen ik dit via mail had gemeld, had Stefaan reeds onmiddellijk een repair melding opgestart bij LG Nederland en met hen gebeld.
LG heeft dan iemand gestuurd en dan hebben ze geoordeeld dat het binnen de LG specificaties was, dus geen omruiling vanuit LG.
Niet getreurd want Stefaan maakt er geen punt van de TV wel te ruilen.

Wat ik hiervan heb geleerd: dergelijke service is me iets waard. Audiovision gaf toenertijd de beste aanbieding maar deze graad van service heb ik zelden meegemaakt (droom ervan bij MM en dergelijke). Zo tevreden dat ik bij een volgende aankoop terug naar Audiovision zou gaan, zelfs als het niet de scherpste aanbieding zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 12:18

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Iemand enig idee wanneer de 65B7 in de winkels ligt?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XilenceSR
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08 02:21
Aaargh! schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:19:
Iemand enig idee wanneer de 65B7 in de winkels ligt?
Ik heb van een LG medewerker begrepen dat de B7's pas Q3/Q4 op de markt zullen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon89
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:52
kretek1305 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Ja, en ik ben vol lof over Audiovision!
Bestelproces is super, Stefaan (manager) is continu aanspreekbaar, reageert snel op mail, belt je indien nodig. Track en trace krijg je wel maar is niet nodig: ik kreeg van Stefaan telkens een persoonlijke mail bij iedere stap van het lever proces.

Mijn 65B6 had een rode tint. Toen ik dit via mail had gemeld, had Stefaan reeds onmiddellijk een repair melding opgestart bij LG Nederland en met hen gebeld.
LG heeft dan iemand gestuurd en dan hebben ze geoordeeld dat het binnen de LG specificaties was, dus geen omruiling vanuit LG.
Niet getreurd want Stefaan maakt er geen punt van de TV wel te ruilen.

Wat ik hiervan heb geleerd: dergelijke service is me iets waard. Audiovision gaf toenertijd de beste aanbieding maar deze graad van service heb ik zelden meegemaakt (droom ervan bij MM en dergelijke). Zo tevreden dat ik bij een volgende aankoop terug naar Audiovision zou gaan, zelfs als het niet de scherpste aanbieding zou zijn.
Wauw, dat klinkt bijna te goed om waar te zijn! Top service dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Ernemmer schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:52:
Jup, ik heb ook de mail gekregen dat de TV niet geleverd gaat worden. Dit was natuurlijk wel een beetje te verwachten bij MaxICT, daar hebben ze dagelijks fouten in het voorraadsysteem.
Ow, dat hadden ze bij de BCC ook een tijdje toen ze overgingen naar een nieuw systheem. Uiteindlijk na veel gedoe en 1,5 maand verder wel de laptop die ik voor 450 euro besteld had maar 1200 waard was gekregen.Met mij nog vele. Moeten ze niet een alternatief aanbieden als ze niet kunnen leveren.

@kretek1305 Tinting van het paneel kan niet door uitgebreide kalibratie verholpen worden neem ik aan ?

[ Voor 8% gewijzigd door symbiotic op 28-03-2017 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-09 18:25
van D schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:38:
Zojuist mail gehad van Audiovision.

Hartelijk dank voor uw interesse in onze winkel en aanbiedingen.

Ik kan helaas nog niet heel veel zeggen over de actie, ik ben zeker dat u
aangenaam verrast zal zijn van de lagere prijzen.

Voor alle Belgische en Nederlandse klanten die trouwens nu bestellen zullen
we het verschil met de speciale prijzen die we gaan toepassen zelfs
terugbetalen !!!!
ben toch wel benieuwd naar de prijzen, en zeker die van de 65E6. maak er 2500 van en ik kom hem ophalen/versturen :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs ze alsnog een tv ruilen waarvan LG zegt dat het probleem binnen de specificaties valt vraag ik me wel af wat ze met die tv dan doen. Mijn slecht karakter zegt terug verkopen aan een minder moeilijk persoon :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Laatst online: 29-09 22:42
harley2009 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:23:
[...]

ben toch wel benieuwd naar de prijzen, en zeker die van de 65E6. maak er 2500 van en ik kom hem ophalen/versturen :*) _/-\o_
ik denk dat je dat wel kan vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
I'm get ready to purchase a LG OLED55E6P. After searching Google Shopping there is a few websites that are selling this TV at incredible prices. I called up several of these websites and asked why there prices were so low. They said there advertised price was for the OLED55E6P but with a 2016 serial number that was manufactured in Asia, and that the OLED55E6P with a newer serial number made in mexico was manufactured in 2017 and had addressed some issues like low latency and better color reproduction etc..

So does any one have any experiencing buying from these sites? My guess that these are brand new TV's but they are trying upsale on some phony information. Because I spoke with an LG rep and he said they are all the same. Any help would be great.

EBuyUSA - $1389
TV SuperStores - $1399

Lees dit net op AV Forums

Heb een van die sites opgezocht Joe's AV en lees daar tot mijn verbazing over Mexicaanse B6 modellen met nadrukkelijk erbij vermeld LAG FREE 10 bit 17ms 8)7

https://www.joesav.com/LG-LED-HDTV-p/oled55b6p.htm niet mexicaans fabricaat 1279 dollar

https://www.joesav.com/Te...tm?searching=Y&f-OLED=431 overzicht van al hun OLEDs

Mexicaans model https://www.joesav.com/LG-LED-HDTV-p/oled55b6pus.htm 1899 dollar

+600 dollar verschil voor dezelfde tv in dezelfde store .. volgen jullie het nog na alle inputlag verhalen en updates
:?

[ Voor 25% gewijzigd door symbiotic op 28-03-2017 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-07 09:38
Bedankt voor de antwoorden dusver! Fijn dat de OLEDS nu goedkoper zijn geworden!

Ik sta wel even te kijken van de laatste reactie hier, mexicaanse B6 modellen met 17ms? haha klinkt als een grap maar ben zeker benieuwd. Heb je een link?

vraagje, sorry voor offtopicheid: de 55inch B6, kan ik die doos in mijn eentje optillen op de trap? Heeft die een handvat bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Da Queen schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:39:
Bedankt voor de antwoorden dusver! Fijn dat de OLEDS nu goedkoper zijn geworden!

Ik sta wel even te kijken van de laatste reactie hier, mexicaanse B6 modellen met 17ms? haha klinkt als een grap maar ben zeker benieuwd. Heb je een link?

vraagje, sorry voor offtopicheid: de 55inch B6, kan ik die doos in mijn eentje optillen op de trap? Heeft die een handvat bv?
Er staan 3 links in mijn post, hier de link van het AV forum .
https://www.avforums.com/...d55e6p-the-truth.2092128/
Verder zou het wel beteken dat je een 55 inch B6 kan bestellen voor 1190 euro ??? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:14
symbiotic schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:48:
[...]

Er staan 3 links in mijn post, hier de link van het AV forum .
https://www.avforums.com/...d55e6p-the-truth.2092128/
Verder zou het wel beteken dat je een 55 inch B6 kan bestellen voor 1190 euro ??? :9~
Dat is natuurlijk wel zonder BTW en succes om 'm vanuit de US hier te krijgen.

En ook niet helemaal 100% legit zo te lezen: https://www.bbb.org/phoen...22/reviews-and-complaints
Gelukkig hier nog niet dit soort praktijken gezien bij de goedkope OLED retailers. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Fuwor op 28-03-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Fuwor schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:13:
[...]

Dat is natuurlijk wel zonder BTW en succes om 'm vanuit de US hier te krijgen.

En ook niet helemaal 100% legit zo te lezen: https://www.bbb.org/phoen...22/reviews-and-complaints
Gelukkig hier nog niet dit soort praktijken gezien bij de goedkope OLED retailers. :)
Nee zou hem ook nooit in amerika bestellen maar denk dat dit de prijsverlaging wel bevestigd die ook hier gaan de is en gaat komen. Als er al en mediamarkt in duitsland op 1499 zit /zat, Audio corner oko met aanbieding komt en in de VS hij ook al 1200 is belooft dat veel goed iig

[ Voor 4% gewijzigd door symbiotic op 28-03-2017 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08
symbiotic schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:55:
I'm get ready to purchase a LG OLED55E6P. After searching Google Shopping there is a few websites that are selling this TV at incredible prices. I called up several of these websites and asked why there prices were so low. They said there advertised price was for the OLED55E6P but with a 2016 serial number that was manufactured in Asia, and that the OLED55E6P with a newer serial number made in mexico was manufactured in 2017 and had addressed some issues like low latency and better color reproduction etc..

So does any one have any experiencing buying from these sites? My guess that these are brand new TV's but they are trying upsale on some phony information. Because I spoke with an LG rep and he said they are all the same. Any help would be great.

EBuyUSA - $1389
TV SuperStores - $1399

Lees dit net op AV Forums

Heb een van die sites opgezocht Joe's AV en lees daar tot mijn verbazing over Mexicaanse B6 modellen met nadrukkelijk erbij vermeld LAG FREE 10 bit 17ms 8)7

https://www.joesav.com/LG-LED-HDTV-p/oled55b6p.htm niet mexicaans fabricaat 1279 dollar

https://www.joesav.com/Te...tm?searching=Y&f-OLED=431 overzicht van al hun OLEDs

Mexicaans model https://www.joesav.com/LG-LED-HDTV-p/oled55b6pus.htm 1899 dollar

+600 dollar verschil voor dezelfde tv in dezelfde store .. volgen jullie het nog na alle inputlag verhalen en updates
:?
Dat hele modelnummer is uit de duim gezogen, dus dan zullen die specs dat ook zeker zijn ;)

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

harley2009 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:23:
[...]

Daar hoop ik stiekem toch eigenlijk ook een beetje op ;)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kretek1305
symbiotic schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:20:
[...]

@kretek1305 Tinting van het paneel kan niet door uitgebreide kalibratie verholpen worden neem ik aan ?
Het kan minder opvallend gemaakt worden heb ik wel eens gelezen maar helemaal weg niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
symbiotic schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:20:
[...]

Ow, dat hadden ze bij de BCC ook een tijdje toen ze overgingen naar een nieuw systheem. Uiteindlijk na veel gedoe en 1,5 maand verder wel de laptop die ik voor 450 euro besteld had maar 1200 waard was gekregen.Met mij nog vele. Moeten ze niet een alternatief aanbieden als ze niet kunnen leveren.

Zo boden mij een alternatief wat niet echt een alternatief is, maar meer een toestel met ongeveer dezelfde prijs.

https://maxict.nl/product...wi-fi-zwart-zilver-led-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
ja dat is een waardeloos alternatief idd, heb je je geld terug , of wanneer krijg je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
De B6 is in de pricewatch gedaald naar €1.899,-; goede dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Hummed schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:39:
De 65" versie is nu €2999,- Nu begint het toch wel erg aantrekkelijk te worden om m'n plasma te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hummed schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:39:
Geduld is een schone zaak :) Ik ben benieuwd wat Audiovision volgende week zal doen qua aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Aaargh! schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:49:
[...]

De 65" versie is nu €2999,- Nu begint het toch wel erg aantrekkelijk te worden om m'n plasma te vervangen.
Smits verkoopt die op eBay in Duitsland voor €2649.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
totalatool schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Smits verkoopt die op eBay in Duitsland voor €2649.
Heb je een link hiervan? Zit namelijk op hun ebay pagina en zie daar wel een categorie TV staan, maar nergens de producten zelf.
Een tijdje terug zag ik hier wel gewoon de producten in staan, dus heb niet echt het idee dat ik verkeerd zit te kijken maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Valuco schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:27:
[...]

Heb je een link hiervan?
Voor mij werkt deze link.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valuco
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-09 08:32
Hmm, toch vreemd hoe die Ebay pagina van hun functioneert.
Ik krijg alleen onderstaande producten daar te zien:
- 55EG920V (€ 1699)
- 65EF950V (€ 2499) + dezelfde met soundbar + muurbeugel

Maar geen 65B6V vreemd genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Valuco schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Hmm, toch vreemd hoe die Ebay pagina van hun functioneert.
Ik krijg alleen onderstaande producten daar te zien:
- 55EG920V (€ 1699)
- 65EF950V (€ 2499) + dezelfde met soundbar + muurbeugel

Maar geen 65B6V vreemd genoeg.
Hier hetzelfde, geen B6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Even vinkje zetten bij verkochte items. Niet nu in de verkoop, wel gisteren nog voor dat bedrag verkocht.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
Voor diegene die eventueel een ouder model of 2 hands oled willen aanschaffen

Ik heb net met LG gebeld en gevraagd hoe het zit met de 2 jaar garantie. Volgens LG gaat het om de fabricatie datum op het moment van aanschaf , dus stel je tv is in maart 2015 gefabriceert dan geld er nog 2 jaar garantie van LG uit , anders niet.(misschien maken ze soms een uitzondering maar officieel niet )Je kan de fabricatiedatum opmaken uit het serie nummer volgens LG. Dus stel een product begint met 503 dan betekend het dat hij in maart 2015 gefabriceert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:45
symbiotic schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:28:

Ik heb net met LG gebeld en gevraagd hoe het zit met de 2 jaar garantie. Volgens LG gaat het om de fabricatie datum op het moment van aanschaf , dus stel je tv is in maart 2015 gefabriceert dan geld er nog 2 jaar garantie van LG uit , anders niet.(misschien maken ze soms een uitzondering maar officieel niet )Je kan de fabricatiedatum opmaken uit het serie nummer volgens LG. Dus stel een product begint met 503 dan betekend het dat hij in maart 2015 gefabriceert
Dat lijkt mij wat vreemd gezien je normaliter 2 jaar garantie hebt sinds de aanschafdatum. Anders gaat iedereen toch om recent geproduceerde tvs vragen bij de aanschaf? Beetje het spiegel principe van de supermarkt.

Nvm dit staat los van de wettelijke garantie.

[ Voor 3% gewijzigd door keepitfrosty op 29-03-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
symbiotic schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:28:

De verkoper draagt de verplichting van 2 jaar garantie na aankoop (handelaar > particulier).
Als koper heb je geen contract met de invoerder, verdeler noch producent.

Bij een particulier verkoop (particulier > particulier) gaat de originele garantieperiode van 2 jaar onverminderd door, op voorwaarde dat de koper ook het origineel aankoopbewijs meekrijgt (in België althans).

[ Voor 10% gewijzigd door road rebel op 29-03-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symbiotic
keepitfrosty schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:41:
[...]

Dat lijkt mij wat vreemd gezien je normaliter 2 jaar garantie hebt sinds de aanschafdatum. Anders gaat iedereen toch om recent geproduceerde tvs vragen bij de aanschaf? Beetje het spiegel principe van de supermarkt.
Nee het gaat om de datum van aanschaf(aankoopdatum) in combinatie met de fabricatie datum, dus stel ik schaf vandaag een tv aan met fabricatie datum 2015 maart/april heb ik gewoon nog 2 jaar garantie , maar had ik dezelde tv met die datum 2 jaar geleden aangeschaft (net na fabricatie ) dan zou nu de garatie bijna verlopen,
Zou ik nu een TV aanschaffen die in Februari 2015 geproduceert is dan geld volgens LG de officieele garantie niet meer.
Tenminste dit zei de LG medewerker (oled care klantenservice, hij had het nog even nagevraagd bij zijn collega ) Ik heb nu ook met MAXict gebeld en die zegt LGs richtlijnen aan te houden.
@road rebel Volgens jou klopt dit niet , jij weet hier meer van (wettelijk eventueel) ?

[ Voor 14% gewijzigd door symbiotic op 29-03-2017 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carman1971
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-09 23:20
Let op er is verschil tussen wettelijke garantie 2 jaar en fabrieksgarantie.

De 2 jaar wettelijke garatie is tussen jouw en de verkoper (winkel) niet de fabrikant.
De fabrieksgarantie is wat LG op zijn product zelf van garantie geeft.

Dus daarom dat het zo belangrijk is om te kopen bij een betrouwbare verkoper.

Koop je bvb vandaag een LG oled model 2015 met prod datum feb 2015 bij verkoper X en het toestel gaat defect ?

Wel dan moet verkoper X de tv voor jouw herstellen of vervangen .
Gaat verkoper X in faling en sluit zijn (onlineshop) ?
Dan ben je geflikt .
Want als de LG fabrieksgarantie verlopen is dan zal LG de TV niet gratis meer herstellen.

Moraal van het verhaal :) Zeker bij eindereeks toestellen zorg dat je bij een goede betrouwbare verkoper zit.

Beter een LG oled 2015 bij Coolblue voor 2000 euro dan voor 1900 euro bij een obscure ebay verkoper.

http://www.eccbelgie.be/themas/garantie/wettelijke-garantie

http://eur-lex.europa.eu/...TXT/?uri=CELEX:31999L0044

bij deze ga ik de fabrieksgarantie van LG is uitpluizen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carman1971
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-09 23:20
http://www.lg.com/nl/onde...005-20150107329769-others

fabrieksgarantie voor LG is trouwens 2 jaar na aankoop.

Snap het verhaal niet dat dit vanaf productiedatum is 8)7

Klopt volgens mij niet

GARANTIEPERIODE
De Fabrieksgarantieperiode bedraagt 2 jaar en start op de datum van aankoop.
De Fabrieksgarantie geldt voor garantiedefecten die binnen de garantieperiode worden gemeld.

GARANTIEBEPALINGEN
(1) Om van de Fabrieksgarantie gebruik te maken, kunt u contact opnemen met de LG Customer Service via www.lge.nl of www.lge.be of telefonisch (NL: 0900-543 54 54, BE: 015-200 255) of met uw verkoper. Hier kunt u terecht voor de melding van uw serviceverzoek en voor advies over de meest geschikte handelswijze. Eventuele verpakkings- en verzendkosten vallen niet onder de Fabrieksgarantie.

(2) Fabrieksgarantie wordt niet verleend zonder overlegging van het originele eerste aankoopbewijs.

(3) Deze fabrieksgarantie is alleen van toepassing op in de Benelux gekochte producen.

(4) Fabrieksgarantie is uitsluitend van toepassing op materiaal- en fabricagefouten. Derhalve zijn alle overige onvolkomenheden en schades uitgesloten, zoals bijvoorbeeld voortvloeiend uit het gebruik van het consumentenproduct voor professionele doeleinden, verkeerd gebruik, verkeerde instellingen of verkeerde installatie, het niet in acht nemen van de handleiding, alsmede externe factoren en normale slijtage.

(5) De Fabrieksgarantie vervalt zodra wijzigingen of reparatiewerk aan het product worden uitgevoerd door derden die daartoe niet geautoriseerd zijn door LG. Hetzelfde geldt indien het serienummer wordt veranderd of verwijderd, het product wordt herbewerkt of zodra het consumentenproduct wordt ingezet voor professionele doeleinden.

(6) De beslissing over reparatie of vervanging van het consumentenproduct is exclusief aan LG voorbehouden. Vervangen onderdelen of producten worden eigendom van LG. Vervangen onderdelen kunnen zowel nieuw als in de fabriek gereviseerd zijn. Door reparatie of vervanging wordt de garantieperiode niet verlengd.

(7) Andere vormen van aanspraak op Fabrieksgarantie zijn uitgesloten. Andere kosten dan die van reparatie of vervanging vallen niet onder de Fabrieksgarantie.

(8) Aan deze garantiebepalingen kunnen geen rechten worden ontleend. Drukfouten zijn voorbehouden.

BEWAAR DE GARANTIEVOORWAARDEN ZORGVULDIG SAMEN MET UW AANKOOPBEWIJS.

[ Voor 78% gewijzigd door Carman1971 op 29-03-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• road rebel
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-08 09:32
symbiotic schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:47:
[...]
collega ) Ik heb nu ook met MAXict gebeld en die zegt LGs richtlijnen aan te houden.
@road rebel Volgens jou klopt dit niet , jij weet hier meer van (wettelijk eventueel) ?
Wettelijk gezien moet MAXict zich aan de consumentengarantie houden. Beperkingen van de consumentengarantie door verkoper of producent kunnen simpelweg niet.
@Carman1971 heeft de nodige wetteksten voor jou reeds bovengehaald, daar ben je wel even mee zoet :)

Let wel, er gelden andere garantieregels bij professionele aankopen (zoals de slimmeriken die een 50tal pagina's terug hun OLED kopen op het bedrijf (met vrijstelling van BTW want intracommunautair) in de hoop dat de BTW-formulieren niet overgedragen worden tussen OESO landen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

charrel

Cortisol4life..

LG 55EG910v staat nu in de membershop van 1dayfly voor 1299 met de kortingscode gaat daar nog wat vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
Ik heb vorige week voor € 3744 een OLED65E6V gekocht via een Duitse webshop. Gisteren aangekomen. Zie dat hij nu nog goedkoper is geworden: € 3698.

Voor mij kwamen daar nog transportkosten en Paypalkosten bovenop. Je mag ook overschrijven gratis, maar ik wilde iets meer zekerheid.

https://www.gamingoase.de...php?page=product&info=501

Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Hans C schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:34:
Ik heb vorige week voor € 3744 een OLED65E6V gekocht via een Duitse webshop. Gisteren aangekomen. Zie dat hij nu nog goedkoper is geworden: € 3698.
Een collega van me heeft die onlangs bij iBood gekocht voor €3299.

[ Voor 23% gewijzigd door totalatool op 29-03-2017 14:54 ]

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
totalatool schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:54:
[...]

Een collega van me heeft die onlangs bij iBood gekocht voor €3299.
Dat is mooi. Ik was te laat. Maar die is er nu niet meer en deze nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Wat ik wil zeggen is dat ik vermoed dat Smits of Foka ofzo zo'n prijs die jij noemt zeker kunnen matchen.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
Ik had Hifi-corner geprobeerd, maar die konden dat zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:02
Hans C schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:38:
Ik had Hifi-corner geprobeerd, maar die konden dat zeker niet.
Nee, maar als je je een klein beetje ingelezen had in dit topic had je kunnen weten dat Audiovision, Foka en Smits de goedkoopste aanbieders zijn... :+

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_V
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:22

D_V

Smits heeft nog steeds een aantal E6 en G6 op eBay staan.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/58dbd9ba0c7e1/58dbd9ba03169-56857idtru.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Carman1971 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:00:
Let op er is verschil tussen wettelijke garantie 2 jaar en fabrieksgarantie.

De 2 jaar wettelijke garatie is tussen jouw en de verkoper (winkel) niet de fabrikant.
De fabrieksgarantie is wat LG op zijn product zelf van garantie geeft.

Dus daarom dat het zo belangrijk is om te kopen bij een betrouwbare verkoper.

Koop je bvb vandaag een LG oled model 2015 met prod datum feb 2015 bij verkoper X en het toestel gaat defect ?

Wel dan moet verkoper X de tv voor jouw herstellen of vervangen .
Gaat verkoper X in faling en sluit zijn (onlineshop) ?
Dan ben je geflikt .
Want als de LG fabrieksgarantie verlopen is dan zal LG de TV niet gratis meer herstellen.

Moraal van het verhaal :) Zeker bij eindereeks toestellen zorg dat je bij een goede betrouwbare verkoper zit.

Beter een LG oled 2015 bij Coolblue voor 2000 euro dan voor 1900 euro bij een obscure ebay verkoper.

http://www.eccbelgie.be/themas/garantie/wettelijke-garantie

http://eur-lex.europa.eu/...TXT/?uri=CELEX:31999L0044

bij deze ga ik de fabrieksgarantie van LG is uitpluizen :)
Je hebt wettelijk geen 2 jaar garantie. Je hebt recht op een deugdelijk product. In de nederlandse wet is geen termijn vastgesteld.

Ik moet zeggen, ik heb de B6 pas 2 maanden, maar het begint al te kriebelen om de C7 te halen :+

[ Voor 3% gewijzigd door ion op 29-03-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Mensen, dit is niet de plek om te praten over hoe garantie werkt. Daarvoor kunnen jullie terecht in het Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Net de 65C6V ontvangen van Audiovision!

Mooie prijs (nog de oude bekende actieprijs van 3098,-) en erg goed geholpen door Stefaan, stap voor stap op de hoogte gehouden per mail, top service daar!

Nu snel weer verder settings tweaken:)

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Iemand enig idee hoe het zit met de prijzen van de 2017 modellen ? Ik dacht dat die lager zouden zijn dan de 2016 modellen maar daar zie ik nog niets van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Aaargh! schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:46:
Iemand enig idee hoe het zit met de prijzen van de 2017 modellen ? Ik dacht dat die lager zouden zijn dan de 2016 modellen maar daar zie ik nog niets van terug.
Lager dan die vorig jaar bij introductie waren, lijkt me. De oude zullen natuurlijk altijd goedkoper zijn dan de nieuwe.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
Nieuwste ontwikkeling maxict. Ik had vandaag navraag gedaan via de livechat en ook te horen gekregen dat het product EOL is en er geen voorraad is. Beetje jammer dat ik dat pas nu te horen krijg aangezien het verwachte leverdatum op vandaag stond. Maar goed, uiteindelijk ben ik niet heel rouwig. Ik vraag me af of überhaupt iemand de tv geleverd krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben overigens ook een inruilactie op OLED zie ik.
*SPAM*

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:51
Noreia schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 17:30:
Nieuwste ontwikkeling maxict. Ik had vandaag navraag gedaan via de livechat en ook te horen gekregen dat het product EOL is en er geen voorraad is. Beetje jammer dat ik dat pas nu te horen krijg aangezien het verwachte leverdatum op vandaag stond. Maar goed, uiteindelijk ben ik niet heel rouwig. Ik vraag me af of überhaupt iemand de tv geleverd krijgt..
Is ook helemaal niet verrassend bij die winkel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:52

vanDaal

-ismeereentje

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 18:02:
Ze zetten die tv's alleen s' avonds aan op ebay.
Ze hebben overigens ook een inruilactie op OLED zie ik.
https://www.facebook.com/fotovideo.smits/
Ik heb even gevraagd wat ik nog moet betalen voor een 55B6V van 1679 euro indien ik mijn huidige TV (Sony NX800 40") inruil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dudeness
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 20:58
Pagina grote advertentie in AD met 1999 voor 55B6 bij Foka...vraag me af wat die dan kost als je gaat praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dudeness schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:40:
Pagina grote advertentie in AD met 1999 voor 55B6 bij Foka...vraag me af wat die dan kost als je gaat praten...
1699, zoals hierboven staat in de ebay link....

8)7 ben nog niet wakker /3

[ Voor 14% gewijzigd door Fietsbel op 31-03-2017 09:04 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikIrie
  • Laatst online: 08:37
(niet meer van toepassing)

[ Voor 84% gewijzigd door ErikIrie op 31-03-2017 09:58 . Reden: Gequote bericht is aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Niet om het één of ander maar waarom staat Foka eigenlijk niet in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ze daar niet voor willen betalen schijnbaar?

Daar kom je namelijk niet zomaar in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janpietertje89
  • Laatst online: 14:36
Prijzen van Oleds beginnen wel snel te zakken hoor. Augustus vorig jaar een 55E6 gekocht voor 3000 euro en dat was toen verreweg de beste deal die je kon krijgen. Nu heb je voor deze prijs zowat een 65E6!

Afschrijving op dit soort elektronische luxeproducten gaat snel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naji
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-06 00:28
Nou de 55B6V is weer een hele 10 euro gedaald sinds de vorige keer dat ik keek.

Is het nu een slecht moment om te kopen?
Ik ga samenwonen en heb een TV 'nodig' op verhuisdatum van 10 mei ofzo.

55B6V daalt misschien nog iets verder of komt er nog een serieuzere daling? Bidden voor de mediamarkt btw vrije actie misschien?

Of er moet een reden zijn dat de 55C7V als opvolger ervan 1200 euro meer waard is, goeie verkoper die me daar van overtuigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Naji schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:43:
Nou de 55B6V is weer een hele 10 euro gedaald sinds de vorige keer dat ik keek.
...
Of er moet een reden zijn dat de 55C7V als opvolger ervan 1200 euro meer waard is, goeie verkoper die me daar van overtuigt.
Zoals een paar berichten terug te lezen was, is de 55C7V al te vinden voor €2400 of nog wat minder, dus die €1200 verschil is er niet. Het zal ongeveer €600 zijn.

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naji
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-06 00:28
Ok misschien wat gemakzuchtig gepost, is hij de 600 verschil waard dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Objectief gezien vermoed ik van niet, maar ja... dat geldt eigenlijk voor alle hardware. :)

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikIrie
  • Laatst online: 08:37
Ik zou sowieso even in de gaten houden wat er de komende week/weken gaat gebeuren, Audiovision gaat met scherpe deals komen, en Smits ook hoorde ik gisteren van een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
Ik heb mijn vrouw beloofd dat we een nieuwe (OLED) televisie hebben zodra Game of Thrones seizoen 7 begint op 16 juli, dus je zou denken dat ik nog even heb. Helaas is ze nu natuurlijk lekker gemaakt en vraagt ze zich af waarom het zo lang duurt. :-) Maar inderdaad, ik wacht sowieso op de deals van Audiovision. Als Smits ook met deals komt, dan wordt het helemaal interessant!

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

totalatool schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:45:
[...]

Zoals een paar berichten terug te lezen was, is de 55C7V al te vinden voor €2400 of nog wat minder, dus die €1200 verschil is er niet. Het zal ongeveer €600 zijn.
Waar zie je de C7 dan voor €2400 ? Heb terug gebladerd maar kom 'm nergens tegen.

Ik zit zelf te kijken naar een 65" versie en dan is het verschil tussen de B6 en de C7 nog wel erg groot (iig met de prijzen in de pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 09:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Hmm.. die hebben dus een prijs onderhandeld met de winkel, als ik op hun website kijk staan daar namelijk nog gewoon de adviesprijzen. Jammer, eigenlijk geen zin in het gezeur om de prijs omlaag te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

charrel

Cortisol4life..

Aaargh! schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:38:
[...]

Hmm.. die hebben dus een prijs onderhandeld met de winkel, als ik op hun website kijk staan daar namelijk nog gewoon de adviesprijzen. Jammer, eigenlijk geen zin in het gezeur om de prijs omlaag te krijgen.
Dat is juist de kracht van dit topic, kan je gewoon naar refereren. Je mag natuurlijk altijd de hoofdprijs betalen ;)
Misschien wil iemand wel wat regelen voor je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Dat is nu eigenlijk het onderwerp van dit topic? Extra lage prijzen door persoonlijke en rechtstreekse benadering van een aanbieder?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

hardware-lover schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 12:42:
[...]

Dat is nu eigenlijk het onderwerp van dit topic? Extra lage prijzen door persoonlijke en rechtstreekse benadering van een aanbieder?
Ik volg dit topic net, ik dacht dat het meer een soort van pricewatch-discussie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totalatool
[...]

Niks onderhandelen hoor. Bel Foka of Smits maar eens op en vraag ze naar de prijs van zo'n tv. Meer hoef je niet te doen. :)

LEGO te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

totalatool schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:07:
[...]

Niks onderhandelen hoor. Bel Foka of Smits maar eens op en vraag ze naar de prijs van zo'n tv. Meer hoef je niet te doen. :)
hmm.. misschien maar eens proberen, maar ik zou graag een lijstje zien met alle verschillende prijzen. Ik zit erg te twijfelen tussen een 65B6, een 65E6 of misschien toch wachten op een goede prijs voor de 65C7, maar als iedereen zo ondoorzichtig is over de prijzen is het lastig te zien wat de keuzes zijn.

Pagina: 1 ... 35 ... 102 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.

Het is niet de bedoeling om in het topic:
  • Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
  • Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
  • Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
  • Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
  • Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
  • Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen.
    Members only:
    "geheime prijs"