xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoe lang wachten ongeveer? En telt die actie niet gewoon voor alle toestellen gekocht tot een bepaalde datum, of is er wel een vanaf-datum?harrybeuker schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:50:
Ik zou nog even afwachten met kopen van de 7 serie. Ik heb net vernomen van iemand die bij een winkel werkt waar ze deze tv verkopen dat er een leuke cashbackactie van LG komt (op die 3000 euro aanschafprijs). als ik meer weet dan horen jullie het
Medio april heb ik gehoord.VorteXLP schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:07:
[...]
Hoe lang wachten ongeveer? En telt die actie niet gewoon voor alle toestellen gekocht tot een bepaalde datum, of is er wel een vanaf-datum?
Zal er ook een beetje aan liggen bij WIE je onderhandeld. Dus daar ben ik wel benieuwd naar!NeoBlitz schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:03:
[...]
Nou, onderhandelen en zo maar daar ken ik iemand voor die dat goed weet te doen. Anders op de cashback wachten is minder gedoe![]()
Thanks.
Marges op LG Oledz zijn meer dan voldoende, zeker nu er ook voor andere merken wordt geproduceerd.road rebel schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:00:
10% zou er toch wel af moeten kunnen, of zijn marges op TVs tegenwoordig zo bedroevend?
In het begin worden bij de prijsbepaling ook ontwikkelingskosten verdisconteerd in de prijzen.
M.i. moet een 10% korting gemakkelijk haalbaar zijn.
[ Voor 78% gewijzigd door FeaR op 19-09-2019 17:10 ]
En die prijs is?gtvl90 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:23:
Zojuist bij Foka in Rotterdam de 55C7 afgehaald voor een wereldprijs inclusief hun 5 jaar garantie actie. Nu hopen dat hij het maximale uit mn PS4 Pro gaat halen.
[ Voor 86% gewijzigd door FeaR op 19-09-2019 17:10 ]
En dan meer of minder dan 20%? Je kunt me ook een privé bericht sturen.gtvl90 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:37:
Heb met ze afgesproken om geen prijzen te noemen (waarschijnlijk om discussie met LG of andere dealers te voorkomen).
Laat ik zeggen dat ik om en na bij de 20% korting heb gehad
Veel plezier ermee! Vergeet niet wat impressies achter te laten in het andere OLED thread. Ik wil de C7 ook kopen en ik heb ook een PS4 Pro.gtvl90 schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 17:53:
Ik heb m al binnen was direct op voorraad
Ik ben vooral benieuwd naar de beeldkwaliteit en helderheid in Game Mode. Laat het even weten.
Verwijderd
Daar verkijk je je op. Ik heb de twee modellen naast elkaar gezien en de C7 is duidelijk beter. Met name HDR beelden zijn beter.GANGSTERKILLER schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 15:02:
Ik hou het hier allemaal goed in de gaten. Wat wil ik die C7 graag zeg, de B7 kan ook mocht die goekoper zijn, die mindere stand neem ik dan wel voor lief, is op zich niet zo belangrijk. Ze hebben toch allemaal dezelfde beeldkwaliteit.![]()
Maar €3000 is me echt te veel, en tegen het einde van 't jaar gaat de prijs zeker zakken. Daar kun je vergif op innemen. Maar dat wachten hè... Ik wil het beste uit m'n PS4 Pro halen en dat gaat niet met m'n VT60 (hoe goed die ook is).
De B7 en C7 zijn toch echt identiek qua paneel en processor. LG heeft dit zelf ook aangegeven. Maar dit hoort niet thuis in het prijzen topic.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:37:
[...]
Daar verkijk je je op. Ik heb de twee modellen naast elkaar gezien en de C7 is duidelijk beter. Met name HDR beelden zijn beter.
Ik he inmiddels ook een goede prijs gekregen van ongeveer 2500 euro bij een lokale winkel. Levertijd is alleen 2 weken.
[ Voor 19% gewijzigd door Phusebox op 17-03-2017 18:39 ]
Alle 2017 modellen hebben dezelfde SoC (system on chip) en hetzelfde paneel. Zelfs de duurste W7. De verschillen zijn puur cosmetisch. Zal wel aan de instellingen hebben gelegen dat je een verschil kon opmerkingen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:37:
[...]
Daar verkijk je je op. Ik heb de twee modellen naast elkaar gezien en de C7 is duidelijk beter. Met name HDR beelden zijn beter.
Damn, mijn psychologische grens in €2500. Ik wil 'm ook voor die prijs, maar het liefst bij de Media Markt of BCC. Met zulke bedragen voelt dit toch "veiliger". Ik ga alles in de strijd gooien één van deze dagen. Anders moet ik toch enkele maanden wachten.Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:38:
[...]
Ik he inmiddels ook een goede prijs gekregen van ongeveer 2500 euro bij een lokale winkel. Levertijd is alleen 2 weken.
[ Voor 35% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 17-03-2017 18:50 ]
Hoezo is MediaMarkt of BCC veiliger?GANGSTERKILLER schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:42:
[...]
Alle 2017 modellen hebben dezelfde SoC (system on chip) en hetzelfde paneel. Zelfs de duurste W7. De verschillen zijn puur cosmetisch. Zal wel aan de instellingen hebben gelegen dat je een verschil kon opmerkingen.
[...]
Damn, mijn psychologische grens in €2500. Ik wil 'm ook voor die prijs, maar het liefst bij de Media Markt of BCC. Met zulke bedragen voelt dit toch "veiliger". Ik ga alles in de strijd gooien één van deze dagen. Anders moet ik toch enkele maanden wachten.
Haal 'm gewoon bij een van de bekende winkels in dit topic. Dan zit je echt wel goed en kan je hoogstwaarschijnlijk ook een stuk betere en persoonlijkere service verwachten dan bij de MM of BCC.GANGSTERKILLER schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 18:42:
[...]
Damn, mijn psychologische grens in €2500. Ik wil 'm ook voor die prijs, maar het liefst bij de Media Markt of BCC. Met zulke bedragen voelt dit toch "veiliger". Ik ga alles in de strijd gooien één van deze dagen. Anders moet ik toch enkele maanden wachten.
PSN: Oldzkoel
Ik zal er over nadenken.Fuwor schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:07:
[...]
Haal 'm gewoon bij een van de bekende winkels in dit topic. Dan zit je echt wel goed en kan je hoogstwaarschijnlijk ook een stuk betere en persoonlijkere service verwachten dan bij de MM of BCC.
Dan kan ik 'm dezelfde dag nog ruilen voor een andere. Ik ben bang dat dit met de kleine retailers toch lastiger gaat worden.
Dit ook zeker.power_user schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:09:
Hij is denk ik bang dat die kleine winkeltjes spoedig op de fles zullen gaan en dan heb je geen servicepunt meer...
[ Voor 55% gewijzigd door GANGSTERKILLER op 17-03-2017 19:16 ]
`GANGSTERKILLER schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:10:
[...]
Dan kan ik 'm dezelfde dag nog ruilen voor een andere. Ik ben bang dat dit met de kleine retailers toch lastiger gaat worden.
[...]
Dit ook zeker.
Je hebt dan altijd nog 2 jaar fabrieksgarantie waar je op terug kunt vallen. MediaMarkt en meteen omruilen, dat doen die ook niet hoor.
Die afspraken ga ik wel met hun proberen te maken. Ze doen nooit zo moeilijk hier in Twente. Er werken ook enkele kennisen van mij bij MM en BCC.Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:14:
[...]
`
Je hebt dan altijd nog 2 jaar fabrieksgarantie waar je op terug kunt vallen. MediaMarkt en meteen omruilen, dat doen die ook niet hoor.
Maar die flinke korting... dat wordt niet makkelijk.
Gekke is dat de adviesprijs in Frankrijk en Engeland stukken hoger ligt, 3300 en 3500 euro respectievelijk.
Ondanks de aankomende cashback actie? Dat laatste is misschien omdat wij de B7 niet krijgen en de C7 dus ons instapmodel is?Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:27:
Ik heb zojuist dus ook een 55C7V besteld. Wordt morgen geleverd en ook ca. 20% korting gekregen op de adviesprijs.
Gekke is dat de adviesprijs in Frankrijk en Engeland stukken hoger ligt, 3300 en 3500 euro respectievelijk.
In Duitsland en Engeland krijgen de B en C serie dezelfde adviesprijs. Raar maar waar.VorteXLP schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:39:
[...]
Ondanks de aankomende cashback actie? Dat laatste is misschien omdat wij de B7 niet krijgen en de C7 dus ons instapmodel is?
Clashback gaat niet echt goedkoper zijn gok ik.
Was blijkbaar foutje. Inmiddels door de koerier gebeld en wordt morgenochtend geleverd als alles goed is.
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 17-03-2017 20:24 ]
Had ik ook bij Foka. Leek mij toen ook niet juist.Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:16:
Hmm vaag ik krijg net een postnl track&trace code van mijn bestelde tv. Lijkt me sterk dat postnl dit gaat bezorgen?
Werd later dus door koeriersdienst geleverd. Wel netjes na eerst telefonische afspraak.
Was het inderdaad maar zo 😇AgeOfPanic schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:03:
Misschien handig om bij de prijs het formaat te noemen. Was even erg blij, omdat ik dacht dat de 65C7 een adviesprijs van 3000 euro had gekregen.
Netjes, maar uiteindelijk alsnog teveel naar mijn mening. Alhoewel je daarmee nu het nieuwste van het nieuwste hebt gekocht. Productiekosten van deze nieuwe serie zijn lager, en de b6 heeft al een prijspeil van 1500 euro, al is dit in Nederland iets hoger. Ik verwacht dat er over 2 maanden al, wanneer alle merken gestart zijn met de verkoop dat het een langzame race naar de bodem wordt voor OLED.Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:27:
Ik heb zojuist dus ook een 55C7V besteld. Wordt morgen geleverd en ook ca. 20% korting gekregen op de adviesprijs.
< dit stukje webruimte is te huur >
True ik verwacht ook wel dat de prijs 500 euro zeker gaat zakken maar 1500 misschien volgend jaar januari ofzo. En dan heb ik al 9 maanden kunnen genieten. Als early buyer betaal je altijd een Premium maar dat is het voor mij nu wel waard.aex351 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 09:00:
[...]
Netjes, maar uiteindelijk alsnog teveel naar mijn mening. Alhoewel je daarmee nu het nieuwste van het nieuwste hebt gekocht. Productiekosten van deze nieuwe serie zijn lager, en de b6 heeft al een prijspeil van 1500 euro, al is dit in Nederland iets hoger. Ik verwacht dat er over 2 maanden al, wanneer alle merken gestart zijn met de verkoop dat het een langzame race naar de bodem wordt voor OLED.
De koffie kwam uit m'n neus, leek wel of ik water zag branden. Dat ik dit nog in mijn leven mag meemaken, ik word er zelfs een beetje emotioneel van.Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:27:
Ik heb zojuist dus ook een 55C7V besteld.
https://www.mydealz.de/de...d-nochmal-billiger-976817
Voor 2500,- mag er voor mij 1 meegenomen worden
Proficiat!! Bij welke winkel als ik vragen mag?Phusebox schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:27:
Foka. Netjes en snel geholpen. Levering vandaag dus nog even afwachten of alles helemaal perfect is natuurlijk.road rebel schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:08:
[...]
Proficiat!! Bij welke winkel als ik vragen mag?
in december ga ik de 65C7 voor die prijs hier kopen.dutchsaint schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:05:
Voor de mensen die naar Denemarken gaan dit weekend, 65C6V voor 2333,- :
[ Voor 3% gewijzigd door pennywise666 op 18-03-2017 10:33 ]
je ziet toch dat de beginprijs van de c7 al veel lager is dan de c6.
dus dan kom ik uit op 2500 ongeveer voor de 65 inch,met de concurentie en minder productiekosten meeberekend.
[ Voor 4% gewijzigd door pennywise666 op 18-03-2017 12:47 ]
2333 is wel een heel mooi prijspunt. Ben nieuwsgierig of dit ook naar NL komtdutchsaint schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 10:05:
Voor de mensen die naar Denemarken gaan dit weekend, 65C6V voor 2333,- :
[ Voor 66% gewijzigd door pennywise666 op 18-03-2017 16:54 ]
Die kan je echt wel goedkoper krijgen. Betaalde bij Hofma in Drachten €1795.JSA schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:04:
De LG55B6 bij de Mediamarkt in Assen vandaag actieprijs 2070,=
over een paar maanden...terwijl je het net nog over februari heb. Grote praatjes vullen geen....pennywise666 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 16:53:
de c6 niet denk ik, maar wel de c7 over een paar maanden.
je weet dat een paar eigenlijk 2 is he.pennywise666 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:22:
februari is toch over een paar maanden?wat bedoel je precies??
Actieprijs? Afzetprijs.JSA schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:04:
De LG55B6 bij de Mediamarkt in Assen vandaag actieprijs 2070,=
[ Voor 74% gewijzigd door FeaR op 19-09-2019 17:10 ]
* knip*power_user schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:54:
Wat is de advies prijs voor de c7?
Ongenuanceerde opmerking. 3000 is adviesprijs maar er zijn al mensen geweest met 600 euro korting. Dus meer dan 2400 zou ik er sowieso niet voor geven! kan wellicht nog wel wat af!
[ Voor 6% gewijzigd door S1NN3D op 19-03-2017 18:46 ]
Omdat ze het zo zwaar hebben, moet ik ze zo veel mogelijk winst gunnen? Ze kunnen me wat met hun graaicultuur. Kijk naar Audiovision, zo hoort het.power_user schreef op zondag 19 maart 2017 @ 18:34:
Als ik een TV winkel had zou ik ook zo veel mogelijk winst willen maken. Zeker in deze tijden waarin winkel eigenaren het al zwaar genoeg hebben. Op zich wel mooi dat je anno nu een splinter nieuw model 55inch oled kunt kopen voor €2400. Volgend jaar is €2000 bij introductie mss wel mogelijk. Gaat de goede kant op
Dit gaat compleet offtopic. Maar dat ze de TV voor bv 2300 kunnen inkopen betekend natuurlijk niet dat er verder geen kosten zijn. Huur (of koop) van het winkelpand, personeelskosten, een flinke berg apparatuur opstellen in de winkel zal ook een aardige stroomrekening opleveren (en vergeet niet dat de showroom modellen waarschijnlijk verkocht worden onder inkoopprijs, en ook dan pas na een flinke (afschrijf)periode).ago schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:40:
[...]
Omdat ze het zo zwaar hebben, moet ik ze zo veel mogelijk winst gunnen? Ze kunnen me wat met hun graaicultuur. Kijk naar Audiovision, zo hoort het.
Bij een grote afzet waarbij alleen maar wat met dozen geschoven hoeft te worden zie je ook dat de prijzen wel zakken. Zo bleef Audiovision met plezier tegen die lage prijs verkopen, juist omdat ze weten dat ze er bekend mee zijn en klanten mee trekken die verder niet veel kosten (geen klant in de winkel die een verkoper een uur bezig houd met vragen).
Daarnaast blijft het natuurlijk een luxe product en is er ook marktwerking. Zolang er voldoende (gekken) zijn die E3000 ervoor neer tellen zullen de winkel het ook goed vinden. Als het echt te duur was kocht niemand het en zakten ze vanzelf wel met de prijs.
Persoonlijk ben ik in ieder geval verbaasd over het feit dat de C7 nu al met zoveel korting verkocht wordt. En daarmee relatief kort in de buurt zit van de 6 serie. Als je ook kijkt naar de pricewatch is deze C7 met korting dus al te krijgen tegen dezelfde prijs als de E6 (zonder korting). Zelfs de meeste winkels die de C6 verkopen vragen makkelijk E2400+ ervoor.
Graaicultuur vind ik wat overdreven: het zijn gewoon commerciële bedrijven, geen liefdadigheidsinstellingen!ago schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:40:
[...]
Omdat ze het zo zwaar hebben, moet ik ze zo veel mogelijk winst gunnen? Ze kunnen me wat met hun graaicultuur. Kijk naar Audiovision, zo hoort het.
Maar dat gezegd hebbende: wij zijn er natuurlijk niet om deze bedrijven zo rijk mogelijk te maken: eigen portemonnee eerst!
@RobertMe
Er is geen korting. Producten worden zelden of nooit verkocht tegen de "adviesprijzen": dat zijn fictieve prijzen, bedacht door de fabrikanten om de klant het gevoel te geven dat ze een goede deal hebben. Vandaar dat je vaak artikelen ziet die worden verkocht met "60% korting": dat is de gewoon de gangbare winkelprijs ten opzichte van de adviesprijs...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
En mijn 55b6 besteld bij Foka. Die konden nagenoeg mee met mijn aanbieding van audiovision.
Maar met 5 jaar garantie.
Moet deze week geleverd worden.
Eerst nog getwijfeld of ik nog zou wachten op een C7. Maar voor dat die weer zo aantrekkelijk is als de B6 nu, zijn we wel weer een aantal maanden verder.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Gefeliciteerd met je aankoop, mooie tv!DarkSide schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:27:
Uiteindelijk de knoop maar doorgehakt.
En mijn 55b6 besteld bij Foka. Die konden nagenoeg mee met mijn aanbieding van audiovision.
Maar met 5 jaar garantie.
Moet deze week geleverd worden.
Eerst nog getwijfeld of ik nog zou wachten op een C7. Maar voor dat die weer zo aantrekkelijk is als de B6 nu, zijn we wel weer een aantal maanden verder.
zelf aan het twijfelen tussen de B6 vs KS7000.
Mag ik vragen wat je betaald hebt voor de b6? zie dat hij voor €1980 verkrijgbaar is bij tvreus.nl ?
betrouwbare leverancier ?
Voor de B6 gaan natuurlijk! Maar los daarvan; check even de laatste paar pagina's van dit topic, de 55B6 gaat weg voor zo'n 1788 bij bijv. Audiovision en ik lees hierboven dat Foka daar zo ongeveer in mee gaat met 5 jaar garantie.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:43:
[...]
Gefeliciteerd met je aankoop, mooie tv!
Mag ik vragen wat je betaald hebt voor de b6? zie dat hij voor €1980 verkrijgbaar is bij tvreus.nl ?
Ik zie voornamelijk 55" prijzen, maar 65" is nog een diep zwart gat voor me.
55B6 kan van 2499 voor 1800
55C7 kan van 2999 voor 2400
65B6 kan van 3999 voor ?? (3000?)
65C7 kan van 4999 voor ?? (4000?)
Als mijn aannames kloppen zou ik ipv een 55C7 nog voor een 65B6 kunnen gaan...
Heeft iemand misschien een beter idee waar de 65'ers voor weg gaan?
TVreus ken ik niet. Is voor mij geen partij omdat ik wel slechte zaken heb gehoord over hun.Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:43:
[...]
Gefeliciteerd met je aankoop, mooie tv!
Zelf zou ik voor de B6 gaan. Met rondbellen kom je zelfs goedkoper uit dan TVreus.
Ik heb gewoon gemailt. En daarna bellen ze terug. Had al een aanbieding vanuit belgie. (ze wisten meteen welke toko). En komen daar zeer dicht in de buurt. Maar Foka levert 5 jaar garantie.menn0 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:43:
Als ik bij FOKA voor de hier genoemde prijzen wil bestellen, hoe doen jullie dat dan? bellen en dan maken ze een speciale voucher voor je aan ofzo? Zonder aanpassingen kan je alleen de winkelprijs krijgen zoals online geadverteerd. ..
Klopt. Scheelde voor mij Slechts 3 tientjes tov audiovision. En idd met 5 jaar garantie.Fuwor schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:48:
[...]
Voor de B6 gaan natuurlijk! Maar los daarvan; check even de laatste paar pagina's van dit topic, de 55B6 gaat weg voor zo'n 1788 bij bijv. Audiovision en ik lees hierboven dat Foka daar zo ongeveer in mee gaat met 5 jaar garantie.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb een aantal pagina's gelezen dat iemand een 55B6 meekreeg voor 1780 en een 65B6 voor 2799 ofzo? Maar misschien was dat enkel mogelijk omdat hij ze tegelijkertijd kocht...LearnDriver schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:01:
Ik twijfel nog enorm welke variant ik moet nemen, en de komst van de 7 serie heeft het er niet makkelijker op gemaakt
Ik zie voornamelijk 55" prijzen, maar 65" is nog een diep zwart gat voor me.
55B6 kan van 2499 voor 1800
55C7 kan van 2999 voor 2400
65B6 kan van 3999 voor ?? (3000?)
65C7 kan van 4999 voor ?? (4000?)
Als mijn aannames kloppen zou ik ipv een 55C7 nog voor een 65B6 kunnen gaan...
Heeft iemand misschien een beter idee waar de 65'ers voor weg gaan?
edit: gevonden:
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 13:41:
Ik ben afgelopen week, via dit forum, bij Smits in Arnhem terecht gekomen. Telefonisch contact gehad met een van de medewerkers en een super aanbieding gekregen.
Vandaag heb ik de 65B6v meegekregen voor €2799,00 en gelijk een 55B6v voor de slaapkamer meegenomen voor €1779.
[ Voor 20% gewijzigd door XilenceSR op 20-03-2017 14:34 ]
o.a een tuner meer dan onze Nl versie?
adviesprijzen zijn gelul.
de echte prijs is die 4800.
dus niks korting 20%.
en dan is 4800 nog steeds veel te duur.
gewoon lekker naar 3000 afdingen.
of waarom zou je niet een B of een C kopen, dan scheelt het nog meer.
zelfde beeldkwaliteit.
en gewoon tv via versterker dan.
[ Voor 40% gewijzigd door pennywise666 op 20-03-2017 17:11 ]
Ontspan je. Ik gaf alleen maar aan dat het mij op was gevallen dat de prijzen waarvoor die TV's verkocht worden aan mensen in dit topic ze voor 75-80% van de adviesprijs zijn. Wat de daadwerkelijke marge is op de E6(!) hebben zowel jij als ik geen weet van. Ik volg dit topic iig al een tijdje en ik heb nog geen recente prijs van de E6 langs zien komen.pennywise666 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:07:
onzin.
dus niks korting 20%.
en dan is 4800 nog steeds veel te duur.
gewoon lekker naar 3000 afdingen.
of waarom zou je niet een B of een C kopen, dan scheelt het nog meer.
zelfde beeldkwaliteit.
en gewoon tv via versterker dan.
Als je hier de 65"(!) E6(!) mee zou willen krijgen denk ik dat 4500 een goed richtpunt zou zijn. €3000,- voor een TV waar een prijskaartje van €6000 aanhangt is natuurlijk je reinste onzin.
Maar goed, ik denk dat de beste manier om achter de prijs van zo'n tv te komen toch een winkel bellen blijft.
[ Voor 68% gewijzigd door S1NN3D op 21-03-2017 07:56 ]
Hij staat nu al voor minder dan € 4500 te koop, dus richting de € 3000 is zeker wel reëel.XilenceSR schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:48:
[...]
Ontspan je. Ik gaf alleen maar aan dat het mij op was gevallen dat de prijzen waarvoor die TV's verkocht worden aan mensen in dit topic ze voor 75-80% van de adviesprijs zijn. Wat de daadwerkelijke marge is op de E6(!) hebben zowel jij als ik geen weet van. Ik volg dit topic iig al een tijdje en ik heb nog geen recente prijs van de E6 langs zien komen.
Als je hier de 65"(!) E6(!) mee zou willen krijgen denk ik dat 4500 een goed richtpunt zou zijn. €3000,- voor een TV waar een prijskaartje van €6000 aanhangt is natuurlijk je reinste onzin.
Maar goed, ik denk dat de beste manier om achter de prijs van zo'n tv te komen toch een winkel bellen blijft.
dan hoef je nog minder dan een paar maanden te wachten!pennywise666 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 20:04:
eind december zal 2500 hopelijk geen onzin zijn voor de 65C7 die ik dan wil kopen.
Niets gelul. Een listprijs is een listprijs.pennywise666 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 17:07:
onzin.
Er zijn genoeg winkels die enkel aan listprijs verkopen (In België: Vandenborre, Mediamarkt, Krefel) terwijl ze het vertikken om enige korting te geven, tenzij als reactie op een concurrent of als eenmalige promotie. En er zijn genoeg consumenten die aan listprijs in een van die zaken hun spullen kopen. Overigens denken we daar waarschijnlijk hetzelfde over.
LG heeft in het verleden heel slecht haar prijzen gehouden, met talrijke aanpassingen in de listprijzen.XilenceSR schreef op maandag 20 maart 2017 @ 19:48:
[...]
Het is ook geen merk met veel ervaring in het premium segment. Minder dan een maand geleden waren de 65E6 voor 3300€ bij iBood en je kan die nog altijd halen <3600€ bij meerdere zaken (zoals reeds aangegeven werd in de laatste 50 pagina's).
[ Voor 23% gewijzigd door road rebel op 21-03-2017 07:39 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Sydney08 op 21-03-2017 14:01 ]
Tomorrow is not today!
Weet je toevallig de prijs? (dat is Foka geloof ik of art &craft?)DarkSide schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:02:
Je kan hem al goedkoper krijgen. En met 5 jaar garantie
[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 21-03-2017 14:50 ]
39
FOKA. iig 1779.Fietsbel schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:42:
[...]
Weet je toevallig de prijs? (dat is Foka geloof ik of art &craft?)
Misschien kan er nog wel wat af. Maar vond dit, i.c.m. de 5 jaar garantie, een mooie deal.
Hopelijk dit weekend genieten
Oh nu ben ik toch wel erg in de verleiding, ik ga ook is proberen of er nog wat af kan. Hoop eigenlijk dat de prijs nog snel richting 1500 gaatDarkSide schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:05:
[...]
FOKA. iig 1779.
Misschien kan er nog wel wat af. Maar vond dit, i.c.m. de 5 jaar garantie, een mooie deal.
Hopelijk dit weekend genieten
Maar wou niet gokken dat de voorraad misschien kleiner is dan gedacht. En hij straks er simpelweg niet meer is omdat de 2017 modellen nu al uitgeleverd worden.
Kon laatst een KS8000 krijgen voor zo'n 1580,- Ook geen onaardige deal. Maar heb liever OLED.
Dan maar iets meer kwijt nu en hopelijk nog jaren genieten
Wel onder vermelding van dit forum, en eerst nog de mededeling dat Foka en Smits geen officieel LG dealer zijn.
Dit is met de standaard 2 jaar fabrieksgarantie.
Dat is een totaal onzinnige opmerking van verkopers om klanten over de streep te trekken het product bij hun aan te schaffen en dat dan ook gelijk een hogere prijs te rechtvaardigen.road rebel schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:59:
Wat is het belang van het al dan niet officële LG dealer te zijn?
on topic: De W7 65" voor introductieprijs van €7.999,- te krijgen
https://www.wifimedia.eu/en/lg-oled65w7v.html
[ Voor 13% gewijzigd door ViNOK16Bit op 22-03-2017 13:26 ]
Onzinverhaal! Zowel Foka als Foto Smits zijn officiële LG dealers.Steef_1202 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:27:
2999€ voor de 65B6V via plattetv.nl
Wel onder vermelding van dit forum, en eerst nog de mededeling dat Foka en Smits geen officieel LG dealer zijn.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Dus bij de dealer is het 2 jaar garantie, en bij Foka en Smits meestal 5 jaar. Goed om te weten om dealers te vermijden danSteef_1202 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:27:
PSN & XBL: Denkoyugo
Volgens: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=152187.2275 voor 2799 bij Smits arnhemSteef_1202 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 12:27:
Klopt, ik heb voor de volledigheid nog even gekeken op kieskeurig.nl daar staat bij zowel Foka als Smits dat ze officieel erkend dealer van LG zijn.Vulcan750 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:25:
[...]
Onzinverhaal! Zowel Foka als Foto Smits zijn officiële LG dealers.
Op de LG website krijg ik Foka wel gevonden in Rotterdam als dealer maar bij Arnhem komt Smits niet naar voren?
65B6V 2799 euro
via cashbackxl.nl nog 1,25% cashback tijdens de hunt. Scheelt weer bijna 30 euro!
[ Voor 28% gewijzigd door m3power op 22-03-2017 17:09 ]
Ik dacht dat de B7 nog niet naar NL kwam. De C7 wel. 2.999 voor de 55B7 in de pricewatch product: LG C7jackzonztyl schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:05:
Ik ben erg benieuwd naar de prijs van: OLED65B7V heeft iemand al wat meer info van het rondbellen en mailen?
Ik werd heel eventjes heel blij, ik dacht dat het om de 65 inch ging.. Helaas!ViNOK16Bit schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:15:
[...]
Ik dacht dat de B7 nog niet naar NL kwam. De C7 wel. 2.999 voor de 55B7 in de pricewatch product: LG C7
Wat weerhoudt je ervan om zelf even rond te mailen?jackzonztyl schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 15:05:
Ik ben erg benieuwd naar de prijs van: OLED65B7V heeft iemand al wat meer info van het rondbellen en mailen?
55C6V voor 1759
55E6V voor 2079
65C6V voor 2899
65E6V voor 3499
65G6V voor 3999
Komen al die lagere prijzen (< €2000) niet door grijze import TV's?DarkSide schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:02:
Je kan hem al goedkoper krijgen. En met 5 jaar garantie
Ga morgen een 55b6v kopen voor €2200 😳
Nee, die komen door dealers die met lage marges werken maar daardoor hoge aantallen halen. In tegenstelling tot de zaak-op-de-hoek die de "normale" hogere marge gebruikt en dus minder aantallen verkoopt.DJF3 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Komen al die lagere prijzen (< €2000) niet door grijze import TV's?
[...]
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Waarom honderden euro's teveel betalen voor een tv?DJF3 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:42:
[...]

Een luxer type (55E6v) koop je bij Foto Smits al voor €2079... Niks geen grijze import, Foto Smits is gewoon LG dealer!
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
En voor 200 meer heb je een 55C7.DJF3 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Weet niet waar je hem gaat halen. En hoe "vast" je aan je bestelling zit.DJF3 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:42:
[...]
Maar dit is geen grijze import. In het geval van de LG is het gewoon een benelux model met 5 jaar garantie.
Foka heeft of had ook een KS8000 in de aanbieding welke een duitsmodel was. met duitse firmware.
Dit geeft problemen met de CI+ ondersteuning voor ziggo. En dat stond ook netjes aangegeven op de site.
Zelf zie ik advies prijzen voor een 55B6 voor tussen de 2300 en 2500 staan.
Maar een beetje bellen krijg je hem dus een stuk goedkoper mee.
Daarbij heb ik meer vertrouwen in Foka e.d. Dan een TVreus of platteTV.nl
Ik kan Smits (in Arnhem?) niet terugvinden in de LG dealer lijstVulcan750 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 20:46:
[...]
Waarom honderden euro's teveel betalen voor een tv?![]()
Een luxer type (55E6v) koop je bij Foto Smits al voor €2079... Niks geen grijze import, Foto Smits is gewoon LG dealer!
(de waar te koop op lg.com)
Dit topic is gesloten.
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"