Werkt die cashback wel ??
Was al gepost, my bad.
[ Voor 90% gewijzigd door Jackson6 op 03-03-2017 09:30 ]
Zo dacht ik er ook overEastend schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 01:35:
En gekocht bij iBood. Eens moet je toch de knoop doorhakken.
Besteld
Met dank aan iedereen op dit Tweakers-topic voor hun bijdragen
Ik ben van een 47" naar 55" gegaan. Echt, het went zo snel!Jackson6 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:32:
Eigenlijk best jammer dat er geen 49 inch oleds zijn.
Wat je vandaag te groot lijkt, vind je overmorgen helemaal prima en denk je zelfs misschien stiekem dat een maatje groter ook wel had gekund.
Mooie dag-aanbieding van ibood, 55b6 - €1800, 65b6 - €2800, 65e6 - €3300.
Ben op zich niet zo kapot over ibood, maar dit zou ik wel aandurven. Bij technische problemen komt LG namelijk bij je thuis.
[ Voor 21% gewijzigd door Vulcan750 op 03-03-2017 10:26 ]
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Ik zou dolgraag een 65 inch halen maar ik ben net verhuisd en we zitten dusdaning dicht op de tv dat ik bang ben dat zelfs 55 veel te groot is. Ik heb nu 47 inch en zit 4 meter ver en we gaan naar 2.5 meter ongeveer.Vulcan750 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:23:
[...]
Ik ben van een 47" naar 55" gegaan. Echt, het went zo snel!
Wat je vandaag te groot lijkt, vind je overmorgen helemaal prima en denk je zelfs misschien stiekem dat een maatje groter ook wel had gekund.
Mooie dag-aanbieding van ibood, 55b6 - €1800, 65b6 - €2800, 65e6 - €3300.
Ben op zich niet zo kapot over ibood, maar dit zou ik wel aandurven. Bij technische problemen komt LG namelijk bij je thuis.
[ Voor 32% gewijzigd door Jackson6 op 03-03-2017 10:39 ]
Thanx forum,
Ook de knoop doorgehakt bij Ibood.
1808 euro incl verzend.
Dat is 200 minder dan ik er voor wou betalen.
Ook de knoop doorgehakt bij Ibood.
1808 euro incl verzend.
Dat is 200 minder dan ik er voor wou betalen.

iBood is inderdaad lekker scherp met de prijzen:
55B6V voor € 1799,95
65B6V voor € 2799,95
65E6V voor € 3299,95
Ik zou alleen voor het verschil van € 200 nooit bij iBood kopen. Als er wat mis is heb je woon een probleem want garantie levert iBood alleen aan volhouders en dan ook nog eens super traag (maanden lang je TV kwijt).
55B6V voor € 1799,95
65B6V voor € 2799,95
65E6V voor € 3299,95
Ik zou alleen voor het verschil van € 200 nooit bij iBood kopen. Als er wat mis is heb je woon een probleem want garantie levert iBood alleen aan volhouders en dan ook nog eens super traag (maanden lang je TV kwijt).
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
2,5 meter voor 4k oled 55'' is mooie afstand hoor.. Zou het gewoon doenJackson6 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:38:
[...]
Ik zou dolgraag een 65 inch halen maar ik ben net verhuisd en we zitten dusdaning dicht op de tv dat ik bang ben dat zelfs 55 veel te groot is. Ik heb nu 47 inch en zit 4 meter ver en we gaan naar 2.5 meter ongeveer.
Garantie loopt gewoon via LG is gewoon nederlands toestel.. Dus dat durf ik wel aan..RichieB schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:53:
iBood is inderdaad lekker scherp met de prijzen:
55B6V voor € 1799,95
65B6V voor € 2799,95
65E6V voor € 3299,95
Nee, iBood zegt expliciet in hun forum dat de garantie via hun verloopt. Ik zou dus niet rekenen op de klantenservice van LG Nederland.k1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:55:
[...]
Garantie loopt gewoon via LG is gewoon nederlands toestel.. Dus dat durf ik wel aan..
Oke.. Gaan het zien.. Ibood is wel stukken verbeterd hoor kwa service.. Ik iedergeval nooit slechte zaken met hun gedaan..
Ja, net goedgekeurd gekregen. Mooi €60 extra korting dusk1978 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 09:19:
Werkt die cashback wel ??
Ik hoop voor iedereen dat iBood ze snel kan leveren! Ze hebben in ieder geval genoeg besteld want ze zijn nog steeds niet uitverkocht.
9 maart heb ik als lever datum.. Is ibood niet tegenwoordig van mediamarkt ??
nieuws: Moederbedrijf Media Markt neemt iBood over
zie het zelf al..
nieuws: Moederbedrijf Media Markt neemt iBood over
zie het zelf al..
[ Voor 52% gewijzigd door k1978 op 03-03-2017 11:10 ]
Op z'n minst zou ik als iBood koper wel op je hoede zijn... Ik heb heel slechte ervaring met hun klantenservice met dingen terugsturen (geld werd na 2 maanden pas gestort na enorm aandringen en uiteindelijk dreigen tot juridische stappen), communicatie (nauwelijks tot geen reactie, duurde bij mij 3 weken bij m'n eerste mail) en levertijd (minder belangrijk, maar vaak later binnen dan aangegeven). Ik heb door de aanbiedingprijzen meerdere keren daar besteld met de gedachte van 'ik had waarschijnlijk pech de vorige keer', maar ze stelden me vaker teleur.
Als je geluk hebt met je product is er waarschijnlijk niets aan de hand, maar weet wel waar je aan begint.
Als je geluk hebt met je product is er waarschijnlijk niets aan de hand, maar weet wel waar je aan begint.
Verwijderd
65 op 2.5 meter is te groot. Dan zit je constant met je hoofd naar links en rechts te draaien. Is niet echt ontspannend kijken.Jackson6 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:38:
[...]
Ik zou dolgraag een 65 inch halen maar ik ben net verhuisd en we zitten dusdaning dicht op de tv dat ik bang ben dat zelfs 55 veel te groot is. Ik heb nu 47 inch en zit 4 meter ver en we gaan naar 2.5 meter ongeveer.
55 is prima op 2.5 meter. Ik zou vooral niet kleiner nemen, {als ze er al zijn,} Was ook zo iemand die al snel vond dat iets te groot zou zijn. Hou er rekening mee dat als dat ding staat je er snel aan went.
Kortom 55 inch op 2.5 meter is prima te doen
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd en het is prima dat dit je mening is maar nu presenteer je het als een feit. Mijn idee en van velen is dat 65 inch ook op 2,5 meter prima te doen is. sterker nog vooral bij films heerlijk wegkijktVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
[...]
65 op 2.5 meter is te groot. Dan zit je constant met je hoofd naar links en rechts te draaien. Is niet echt ontspannend kijken.
[ Voor 20% gewijzigd door Ray op 03-03-2017 11:29 ]
Reken terug naar bioscoopformaat en je kan op ~2 meter prima zitten. Size does meter en groter = beter. Heb nu 65" en wacht geduldig tot 77" betaalbaar wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:17:
[...]
65 op 2.5 meter is te groot. Dan zit je constant met je hoofd naar links en rechts te draaien. Is niet echt ontspannend kijken.
55 is prima op 2.5 meter. Ik zou vooral niet kleiner nemen, {als ze er al zijn,} Was ook zo iemand die al snel vond dat iets te groot zou zijn. Hou er rekening mee dat als dat ding staat je er snel aan went.
Kortom 55 inch op 2.5 meter is prima te doen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Toen ik van 49 inch naar 55 inch ging dacht ik WOW wat groot. Maandje later had ik spijt dat ik niet voor 65 inch was gegaan. Nu van 55 inch naar 65 inch gegaan. Exact hetzelfde, van WOW wat F#cking groot. Nu denk ik hij had nog wel groter gekund. Maar een nog groter formaat is niet te betalen in OLED. Maar als het over 5 jaar rond de prijs zit van 65 inch dan ga ik weer groter.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Gisteren op de 2de rij van voren van een Imax scherm gezeten, dus je hoofd moeten bewegen om van links naar rechts op het scherm te kijken, dat zou ik thuis niet willen. ;-)
Helaas nog niet uitverkocht. En ook nog geen andere winkels gezien die (openlijk) met de aanbieding meegaan...
Helaas nog niet uitverkocht. En ook nog geen andere winkels gezien die (openlijk) met de aanbieding meegaan...
Iemand dit al doorgegeven bij Smits of Audiovision? misschien dat ze bijna ook standaard met deze prijs mee kunnen gaan!
Overdrijven is ook een kunst, prima bedrijf, persoonlijk geweldige aftersales-ervaringen. 2800 euro voor de 65B6V is een geweldige prijs. Ik heb 'm alleen maar rond de 3000 euro gezien.ionn schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:40:
Met Ibood wil je toch geen zaken doen. Belachelijk slechte aftersales.
Het beangstigt mij wel dat IBood op de vraag of het om een Oosteuropees model dit antwoord geeft:
Hoi dbiphoner,
Je hebt het recht jouw televisie binnen 14 dagen terug te sturen. Je krijgt dan je gehele aankoopbedrag terug. De retourkosten zijn dan echter wel voor je eigen rekening (zie hier alle voorwaarden). Let er op dat retourkosten hoog kunnen uitvallen gezien de grootte van deze televisies.
Groeten,
Bas
Het internet staat er mee vol, dus nee ik overdrijf niet.ago schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:47:
[...]
Overdrijven is ook een kunst, prima bedrijf, persoonlijk geweldige aftersales-ervaringen. 2800 euro voor de 65B6V is een geweldige prijs. Ik heb 'm alleen maar rond de 3000 euro gezien.
Vreemde reactie, maar daar staat bij Ziggo geschikt. Ik neem aan dat het dan een NL uitvoering is. Of kan je dan nog de buitenlandse apps etc. hebben?Wolly schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:48:
Het beangstigt mij wel dat IBood op de vraag of het om een Oosteuropees model dit antwoord geeft:
[...]
Laatste keer was ook ziggo geschikt, was het model uit Hongarije of iets dergelijks. Dan werkt het wel gewoon.Amito schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:05:
[...]
Vreemde reactie, maar daar staat bij Ziggo geschikt. Ik neem aan dat het dan een NL uitvoering is. Of kan je dan nog de buitenlandse apps etc. hebben?
Verwijderd
Al ik het goed voorheb is de prijs bij Ibood toch dezelfde prijs als bij Audiovision??
Nou ik zou het wel weten dan, fysieke winkel die hier gehuldigd wordt voor zijn service tov een internetshop met een kwalijke reputatie...succes ermee!!
Nou ik zou het wel weten dan, fysieke winkel die hier gehuldigd wordt voor zijn service tov een internetshop met een kwalijke reputatie...succes ermee!!
Dacht juist het Benelux model.Bever! schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:08:
6v is duitse versie afaik
De bulk van de Tweakers komt uit Nederland volgens mij en die zouden voor hun garantie dan internationaal moeten gaan. Ik zelf heb liever garantie in eigen land. (kan iig geen audiovision in nederland vinden).Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:09:
Al ik het goed voorheb is de prijs bij Ibood toch dezelfde prijs als bij Audiovision??
Overigens heb ik weinig slechte ervaringen met Ibood, het kost wat meer moeite en duurt wat langer. Maar ik heb gewoon een headset kunnen retourneren/ontbinden (claimden ze in eerste instantie hygiene artikel) en ook garanties werden gewoon naar tevredenheid opgelost (gratis verzending ook).
Ik heb slechtere ervaringen gehad (zoals niet mogen ontbinden, garantie weigeren, verzendkosten moeten betalen etc.)
[ Voor 84% gewijzigd door eL_Jay op 03-03-2017 12:15 ]
Voor klanten van Mobile Vikings : 20% Korting op televisies bij Coolblue tot zondag 5 maart 2017
https://vikingco.com/nl/partnerships/coolblue/
[ Voor 4% gewijzigd door ringlord_oc op 03-03-2017 12:19 . Reden: vermelding Coolblue ]
Oh ik zie idd benelux en duitslandeL_Jay schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:11:
[...]
Dacht juist het Benelux model.
[...]
De bulk van de Tweakers komt uit Nederland volgens mij en die zouden voor hun garantie dan internationaal moeten gaan. Ik zelf heb liever garantie in eigen land. (kan iig geen audiovision in nederland vinden).
Overigens heb ik weinig slechte ervaringen met Ibood, het kost wat meer moeite en duurt wat langer. Maar ik heb gewoon een headset kunnen retourneren/ontbinden (claimden ze in eerste instantie hygiene artikel) en ook garanties werden gewoon naar tevredenheid opgelost (gratis verzending ook).
Ik heb slechtere ervaringen gehad (zoals niet mogen ontbinden, garantie weigeren, verzendkosten moeten betalen etc.)
Is al uitverkocht, dus maakt niet meer uit.
[ Voor 64% gewijzigd door Amito op 03-03-2017 12:23 ]
Helemaal mee eens. 65 hier op kleine 3 meter ...Ray schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:28:
[...]
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd en het is prima dat dit je mening is maar nu presenteer je het als een feit. Mijn idee en van velen is dat 65 inch ook op 2,5 meter prima te doen is. sterker nog vooral bij films heerlijk wegkijkt
Nee, Duitsland heeft de D als laatste letter.Bever! schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:20:
Oh ik zie idd benelux en duitsland
Als je via de vikingco.com/nl website een bestelling bij Coolblue wilt doen kom je automatisch uit op de belgische Coolblue website en die leveren niet aan adressen in Nederland.ringlord_oc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:19:
Voor klanten van Mobile Vikings : 20% Korting op televisies bij Coolblue tot zondag 5 maart 2017
Geen idee hoe je van deze korting gebruik kan maken als je in Nederland woont ....
Wel een goeie deal overigens!
Update:
Zojuist contact gehad met Coolblue Nederland, zij doen niet mee met de Mobile Vikings actie en aangezien Coolblue België alleen naar belgische adressen verzendt is deze actie voor de meeste nederlanders helaas niet interessant. Jammer!
[ Voor 19% gewijzigd door R-v-R op 03-03-2017 14:05 ]
Wie het laatst lacht is gewoon wat trager van begrip
De 65B6V is bij audiovision ook € 2.800,00 ?Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:09:
Ik krijg alleen geen 20% korting te zien, het blijft de normale "aanbiedings"prijs. Hoe krijg je het voor elkaar?ringlord_oc schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:19:
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd want ben geen Viking. Kan het iets met cookies of adblockers te maken hebben?
https://support.vikingco....aankoop-doe-bij-Coolblue-
Anders een checken bij @mobilevikingsBE op twitter?
https://support.vikingco....aankoop-doe-bij-Coolblue-
Anders een checken bij @mobilevikingsBE op twitter?
Nee, hij overdrijft lekker.Wolly schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:20:
De 65B6V is bij audiovision ook € 2.800,00 ?
Zelfs de 55B6V is ruim 100 euro duurder inclusief verzendkosten.
Na al een tijdje dit topic in de gaten gehouden te hebben, vandaag toch maar de 65B6V bij Ibood gekocht voor 2716,34 incl cashbackxl. Wilde misschien nog wachten op de 2017 modellen, maarja voordat die weer rond deze prijs zitten zou waarschijnlijk toch nog wel lang duren
Movies: letterboxd
De 20% korting die je krijgt is al in de prijs verwerkt die je op coolblue ziet. Via mobilevikings krijg je dus geen extra 20%road rebel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:23:
[...]
Ik krijg alleen geen 20% korting te zien, het blijft de normale "aanbiedings"prijs. Hoe krijg je het voor elkaar?
https://www.tvstore.be/ca...rocent-korting-actie.html
[ Voor 9% gewijzigd door godfella op 03-03-2017 13:46 ]
Verwijderd
Hoe kom jij daar bij?? De 55B6V kost daar al weken 1780 euro en de 65 inch ongeveer evenveel als bij Ibood.ago schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:37:
[...]
Nee, hij overdrijft lekker.
Zelfs de 55B6V is ruim 100 euro duurder inclusief verzendkosten.
Misschien eens teruglezen?? Als jij voor 100 euro uzelf graag in de problemen stopt als er ergens iets fout gaat ga gerust je gang

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2017 13:50 ]
Ook maar een 65B6V bij Ibood besteld. Mooie deal. Wilde eerst voor een 2017 model gaan, maar geen zin meer om te wachten.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Hoezo "helaas nog niet uitverkocht"? Zolang deze aanbieding op de site staat, is er best kans dat andere winkels er in mee gaanBacspin schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 11:39:
Gisteren op de 2de rij van voren van een Imax scherm gezeten, dus je hoofd moeten bewegen om van links naar rechts op het scherm te kijken, dat zou ik thuis niet willen. ;-)
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Alles is uitverkocht bij IBood.Pietervs schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:56:
[...]
Hoezo "helaas nog niet uitverkocht"? Zolang deze aanbieding op de site staat, is er best kans dat andere winkels er in mee gaan
Maar laat wel zien dat het benelux model waarschijnlijk nog iets kan/gaat zakken?
[ Voor 3% gewijzigd door charrel op 03-03-2017 14:02 ]
Ow nu is het €100? Net was het dezelfde prijs. Prima zaak Audiovision, maar het is niet sjiek om iBood hier ten onrechte zwart te maken. iBood zal vast wel eens te kort schieten in z'n communicatie en z'n levertijden bij piekbelasting, maar het is gewoon een net en betrouwbaar bedrijf.Verwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:47:
Hoe kom jij daar bij?? De 55B6V kost daar al weken 1780 euro en de 65 inch ongeveer evenveel als bij Ibood.
Misschien eens teruglezen?? Als jij voor 100 euro uzelf graag in de problemen stopt als er ergens iets fout gaat ga gerust je gang
Ik zie het. Hoef ik ook niet meer te twijfelen.
Ga in mei verhuizen, en wil na mijn verhuizing een nieuwe tv kopen. Maar door deze actie twijfelde ik toch of ik niet eerder een nieuwe tv zou kopen... Nu wacht ik nog even: er komen ongetwijfeld nog meer acties naar mate de release van de 2017-modellen dichterbij komt
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Laagste prijs voor de 65B6V is toch echt rond de 3000 in dit topic, dan is 275 minder toch mooi meegenomen, ik ben er in ieder geval blij meeVerwijderd schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:47:
[...]
Hoe kom jij daar bij?? De 55B6V kost daar al weken 1780 euro en de 65 inch ongeveer evenveel als bij Ibood.
Movies: letterboxd
55b6 gaat zakken naar 1999 heb ik gehoord. Dus dat biedt perspectief voor lagere onderhandelingencharrel schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 13:58:
Maar laat wel zien dat het benelux model waarschijnlijk nog iets kan/gaat zakken?
Hoef je absoluut niet bang voor te zijn. Een 65" zou ik je niet direct aanraden, maar 55" is heel prima op 2,5 meter. En niet alleen met 1080p of 4k, maar ook met digitale (720p) kabeltv van Ziggo.Jackson6 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:38:
[...]
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"
Dat is heel plausibel aangezien dat de vaste prijs lijkt te zijn geworden in vele Franse ketens.Bever! schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 15:12:
[...]
55b6 gaat zakken naar 1999 heb ik gehoord. Dus dat biedt perspectief voor lagere onderhandelingen
Maar de c7 worden zeer binnenkort in de -US- winkels verwacht. Het is maar de vraag of de 55b6 nog een tijdje zal meegaan als lokaas/ trekpleister voor OLED (zoals destijds met de 910V); en wanneer de B7 precies op de markt komt.
Voor de mensen die iBood misten is er naast audiovision ook Correct voor de OLED55b6v (nooit van Correct gehoord maar dat zal aan mij liggen):
www.correct.nl/artikel.ph...yqe-uBLpcP9NHEaAtrI8P8HAQ
1799 is de prijs daar.
Lijkt dat winkeliers nu van oude voorraad af proberen te komen, de nieuwe modellen komen er aan. Goed opletten voor mooie deals dus!
Wacht zelf nog anderhalf jaar ivm verhuizing naar nieuwe woning.
1799 is de prijs daar.
Lijkt dat winkeliers nu van oude voorraad af proberen te komen, de nieuwe modellen komen er aan. Goed opletten voor mooie deals dus!
[ Voor 27% gewijzigd door Lau_P op 03-03-2017 19:16 ]
Ik denk dat ik ook nog even wacht tot de nieuwe modellen er zijn. Met (hopelijk)mooi weer in de lentemaanden kijk ik toch niet zoveel TV.
Bever! schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:08:
6v is duitse versie afaik
Die letter geeft alleen maar het type tuners aan dat erin zit. Wel is het zo dat in Duitsland de B6 op een D eindigt en hier op een V, maar het V model vind je nog zelfs tot in het Midden-Oosten terug.
De distributie regio staat in het tweede deel van de volledige productcode zoals: OLED55G6V.AEUWLHX (vlgns mij staat op alle LG's hier 'EU' dus er is afaik geen 'Benelux model')
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 03-03-2017 21:08 ]
Denk inderdaad dat iBood hier laat zien dat we weer een stap gaan maken in de prijs. Ben benieuwd of de echte prijsvechters misschien nog wat lager kunnen komen.
Link is al dood, zal waarschijnlijk een foutje geweest zijn.Lau_P schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 18:30:
Voor de mensen die iBood misten is er naast audiovision ook Correct voor de OLED55b6v (nooit van Correct gehoord maar dat zal aan mij liggen):
1799 is de prijs daar.
<Zinloze tekst hier>
Of slechts 1 exemplaar (wellicht een retour gekomen exemplaar ofzo). Er stond duidelijk bij 30% korting, dus een foutje leek het niet.GforceNL schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 09:57:
[...]
Link is al dood, zal waarschijnlijk een foutje geweest zijn.
Heb je bij Audiovision ook gevraagd naar de 5 jaar garantie mogelijkheid? Als ik het beetje goed heb gelezen bieden ze deze mogelijkheid ook.
Wel fijn dat iedereen gelijk alle prijzen weer weet
Wel fijn dat iedereen gelijk alle prijzen weer weet
Volgens de site van LG is Foka gewoon een erkende dealermvandek2 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:51:
Beste allen,
Heb ook besloten de 55b6v aan te schaffen, plattetv.nl meldt dat Foka geen officiele dealer is waardoor je erg grote kans hebt op een importmodel die niet valt onder de NL garantievoorwaarden en ook nog eens bij defecten naar het buitenland gestuurd zal moeten worden voor reparatie.
Is dit waar?

Ik heb dinsdag de 55B6 besteld bij Smits voor 1899 inclusief verzenden. Afgelopen donderdag in huis.Verwijderd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 10:23:
Vanochtend rondgebeld. Heb de volgende prijzen doorgekregen:
Smits Arnhem. Claimt meer dan 100 Oleds op voorraad te hebben. Is niet positief over andere aanbieders. Heb ook meerdere keren moeten doorvragen voor een steeds betere prijs. Prijzen op basis van afhaal. Ben vergeten te vragen hoeveel verzenden is.
55B6 1900
65B6 3050
55E6 2250
65E6 3650
Zo'n hekel aan iBood dat je €200 extra wil betalen?volcurd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:03:
Ik heb dinsdag de 55B6 besteld bij Smits voor 1899 inclusief verzenden. Afgelopen donderdag in huis.
Ik kan mij er iets bij voorstellen, de kans is namelijk groot dat iBood de garantievoorwaardes van LG Europe aanhoud. Terwijl je bij Audiovision onder Belgische consumentengarantie, maw. als je in de eerste zes maanden van mening bent dat het toestel niet de kwaliteit levert die je zou mogen verwachten, bijvoorbeeld vanwege vele oplichtende of defecte pixels, een groene-waas in een hoek of een niet uniforme panel (en als ik de verhalen hier en op andere fora komt dat toch weleens voor) dan kan je jouw herroepen op verborgen gebreken.
Voor 280€ kan je al het een en ander risico gaan nemen denk ik. Voor 50€ zou ik het in ieder geval niet doen, maar het is maar hoeveel waard je hecht aan garantie en aan een bepaald bedrag (of het nu 50€ of 500€ is).
Voor 280€ kan je al het een en ander risico gaan nemen denk ik. Voor 50€ zou ik het in ieder geval niet doen, maar het is maar hoeveel waard je hecht aan garantie en aan een bepaald bedrag (of het nu 50€ of 500€ is).
Mooie prijs zeg! Drachten is nog dichtbij voor mij ook!r_schoute schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:09:
Op hofma.nl staat dat ze de 55B6 leveren voor dezelfde prijs als de E55EF950V a 1.799,-
Zie link
Op de productpagina van de 55B6 zelf staat (nog) wel 2.499,-. link
Voor mensen met interesse wellicht waard om even te bellen.
Edit: Ik ga even langs de winkel haha.
[ Voor 4% gewijzigd door Grudgie op 04-03-2017 13:36 ]
iBood is uiteraard gewoon gebonden aan de Nederlandse wet betreffende de consumentenkoop, de garantievoorwaarden van LG zijn daarbij hoogstens aanvullend. Dus het conformiteitsbeginsel, zoals jij dat omschrijft voor aankopen bij Audiovision, geldt ook voor aankopen bij iBood. Met andere woorden: of je nou bij Foka of iBood of Mediamarkt een tv koopt, dat maakt allemaal niet uit voor je rechten als consument (met uitzondering natuurlijk van de bepalingen over online kopen versus in een winkel kopen).road rebel schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 13:09:
Ik kan mij er iets bij voorstellen, de kans is namelijk groot dat iBood de garantievoorwaardes van LG Europe aanhoud. Terwijl je bij Audiovision onder Belgische consumentengarantie, maw. als je in de eerste zes maanden van mening bent dat het toestel niet de kwaliteit levert die je zou mogen verwachten, bijvoorbeeld vanwege vele oplichtende of defecte pixels, een groene-waas in een hoek of een niet uniforme panel (en als ik de verhalen hier en op andere fora komt dat toch weleens voor) dan kan je jouw herroepen op verborgen gebreken.
Als je een beetje met ze onderhandeld kan er nog wel 50-100 EUR vanaf.
[ Voor 73% gewijzigd door zeef op 06-03-2017 10:30 ]
Vandaag bij Mediamarkt in België een 55EG910V gevonden voor 1299.
Nu alles uittesten :-)
Nu alles uittesten :-)
Was dat een nieuw model? Ik zag die met de BTW-actie voor ongeveer 1.500 euro staan gisteren?
Nee 2015 model, full hd overigens. Heb ik ook nog naar gekeken maar ik vind het relatief duur t.o.v. van de 2016 UHD modellen die nu te krijgen zijn vanaf 1700-1800.cocico schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:03:
Was dat een nieuw model? Ik zag die met de BTW-actie voor ongeveer 1.500 euro staan gisteren?
Oorspronkelijk prijs was 1999€ denk ik, de laatste maanden is 1499€ vaak gehanteerd en enkele tientallen pagina's terug werd er gesproken van 999€ bij Saturn in Duitsland.cocico schreef op zondag 5 maart 2017 @ 22:03:
Dat 't een 2015 model is weet ik, maar ik bedoelde eerder 'showroom'model of nieuw in de doos. My mistakeJackson6 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 07:39:
[...]
Nee 2015 model, full hd overigens. Heb ik ook nog naar gekeken maar ik vind het relatief duur t.o.v. van de 2016 UHD modellen die nu te krijgen zijn vanaf 1700-1800.
Mediamarkt*road rebel schreef op maandag 6 maart 2017 @ 08:59:
[...]
Oorspronkelijk prijs was 1999€ denk ik, de laatste maanden is 1499€ vaak gehanteerd en enkele tientallen pagina's terug werd er gesproken van 999€ bij Saturn in Duitsland.
Verwijderd
* knip *
Met deze vraag ben je sowieso verkeerd in het prijs-discussie topic. En daarnaast heb je ondertussen ook al een eigen topic gestart met deze vraag. Verder in lg magic remote met telenet decoder dus.
Met deze vraag ben je sowieso verkeerd in het prijs-discussie topic. En daarnaast heb je ondertussen ook al een eigen topic gestart met deze vraag. Verder in lg magic remote met telenet decoder dus.
[ Voor 76% gewijzigd door S1NN3D op 07-03-2017 09:50 ]
Beste Forum lezers,
Na lang dit forum gelezen te hebben heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik had in december oog op de 910V van de Media Markt in Duitsland voor €999. Ik had deze ook in bestelling gezet en kon hem af komen halen. Toch zat ik te twijfelen. Ik had al een FHD TV en om nou weer een HDTV te kopen zat mij toch niet lekker. Ook wil ik perse een 3D tv en had mijn vorige net voor de 3D hype gekocht. Iedereen zegt dat het dood is, maar ik hou wel van een 3D film kijken. Dus uiteindelijk maar de portemonnee maar wat verder opengetrokken en de 55" E6V gekocht bij Foka vooral vanwege de 5 jaar garantie (na registratie op hun website trouwens) De prijs kwam op die van Forum lezer Goodprice. Helaas kon er niet meer van de €2.150 af maar ik belde zondag om 15 uur en om 16 uur kon ik hem betalen bij Foka en ophalen bij Kamera Express in Capelle aan den Ijssel. Goed geholpen en nu genieten van het beeld en geluid van deze prachtige future proof TV. Wat mij betreft een aanrader (alleen is het Ziggo beeld van dichtbij wel minder (graag 4K uitzendingen Ziggo
)) Tip is om ook gelijk de CI+ 1.3 module bij hun te kopen, want die is daar met 51,99 ook concurrerend geprijsd.
Na lang dit forum gelezen te hebben heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik had in december oog op de 910V van de Media Markt in Duitsland voor €999. Ik had deze ook in bestelling gezet en kon hem af komen halen. Toch zat ik te twijfelen. Ik had al een FHD TV en om nou weer een HDTV te kopen zat mij toch niet lekker. Ook wil ik perse een 3D tv en had mijn vorige net voor de 3D hype gekocht. Iedereen zegt dat het dood is, maar ik hou wel van een 3D film kijken. Dus uiteindelijk maar de portemonnee maar wat verder opengetrokken en de 55" E6V gekocht bij Foka vooral vanwege de 5 jaar garantie (na registratie op hun website trouwens) De prijs kwam op die van Forum lezer Goodprice. Helaas kon er niet meer van de €2.150 af maar ik belde zondag om 15 uur en om 16 uur kon ik hem betalen bij Foka en ophalen bij Kamera Express in Capelle aan den Ijssel. Goed geholpen en nu genieten van het beeld en geluid van deze prachtige future proof TV. Wat mij betreft een aanrader (alleen is het Ziggo beeld van dichtbij wel minder (graag 4K uitzendingen Ziggo
Vandaag de TV binnen gehad van iBood, levering was veel eerder dan verwacht!
Uiteindelijke prijs 1808 inc verzenden voor de 55 inch (55B6V)
Uiteindelijke prijs 1808 inc verzenden voor de 55 inch (55B6V)
<Zinloze tekst hier>
LG prijzen Denemarken (@ 25% BTW) [bron: Flatpanels]. Dan zou de 55B7 best eens €4000/3999 kunnen worden hier ...
Dan lijkt dit ineens zo slecht niet meerDanske priser på LG 2017 TV
4K OLED
77” W7 – 159.999 DKK
65” W7 – 64.999 DKK
77” G7 – 133.999 DKK
65” G7 – 55.999 DKK
65” E7 – 48.999 DKK
55” E7 – 37.999 DKK
65” C7 – 42.999 DKK
55” C7 – 31.999 DKK
65” B7 – 40.999 DKK
55” B7 – 29.999 DKK
Super UHD LCD
86” SJ957V – 74.999 DKK
75” SJ955V – 37.999 DKK
65” SJ950V – 25.999 DKK
55” SJ950V – 18.999 DKK
65” SJ850V – 24.999 DKK
55” SJ850V - 14.999 DKK
65” SJ810V – 22.999 DKK
55” SJ810V – 13.499 DKK
65” SJ800V – 21.999 DKK
55” SJ800V – 12.999 DKK
Danske priser på Panasonic 2017 TV
4K OLED
65” 65EZ1000E – 52.999 DKK
65” 65EZ950E – 45.999 DKK
55” 55EZ950E – 27.999 DKK
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 07-03-2017 17:32 ]
Ik ben benieuwd of iBood ook al de 65B6V aan het uitleveren is. Als dat zo is hebben ze deze actie al heel lang in voorbereiding gezien de lange wachttijden voor dit model bij andere winkels.
€2150 inclusief 5 jaar garantie? Prima prijs.thehippy schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:38:
Dus uiteindelijk maar de portemonnee maar wat verder opengetrokken en de 55" E6V gekocht bij Foka vooral vanwege de 5 jaar garantie.
Ik neem aan dat je de bestelling bij MM geannuleerd hebtthehippy schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 16:38:
Beste Forum lezers,
Na lang dit forum gelezen te hebben heb ik eindelijk de knoop doorgehakt. Ik had in december oog op de 910V van de Media Markt in Duitsland voor €999. Ik had deze ook in bestelling gezet en kon hem af komen halen. Toch zat ik te twijfelen. Ik had al een FHD TV en om nou weer een HDTV te kopen zat mij toch niet lekker. Ook wil ik perse een 3D tv en had mijn vorige net voor de 3D hype gekocht. Iedereen zegt dat het dood is, maar ik hou wel van een 3D film kijken. Dus uiteindelijk maar de portemonnee maar wat verder opengetrokken en de 55" E6V gekocht bij Foka vooral vanwege de 5 jaar garantie (na registratie op hun website trouwens)
Dat zou echt absurd zijn als je kijkt naar de prijzen voor de VS. Kan me echt niet voorstellen dat Panasonic goedkoper is dan een B of C serie van LG.apis29 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:17:
LG prijzen Denemarken (@ 25% BTW) [bron: Flatpanels]. Dan zou de 55B7 best eens €4000/3999 kunnen worden hier ...
[...]
Dan lijkt dit ineens zo slecht niet meer![]()
[...]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik weet niet of de Panasonic prijzen hier al voorbijgekomen waren in Euro en 21% BTW(voor Franse markt):

wat is het voor een onzin dat de panasonic 65 inch zowat het dubbele kost t.o.v de 55 inch?
ik begrijp dat beide prijzen zullen zakken, maar blijft de verhouding in prijs ook hetzelfde??
ik wil namelijk ook een oled kopen volgend jaar en dan zou ik graag liever panasonic hebben ipv LG.
en ik hoop dat de prijzen nog veel lager zullen liggen dan het afgelopen jaar ivm de concurentie nu dus.
denken jullie dat dat zal gebeuren dat ze nu dus ECHT betaalbaar zullen worden?(de 2017 modellen eind dit jaar,vlak voor dat de 2018 modellen uitkomen)
ik begrijp dat beide prijzen zullen zakken, maar blijft de verhouding in prijs ook hetzelfde??
ik wil namelijk ook een oled kopen volgend jaar en dan zou ik graag liever panasonic hebben ipv LG.
en ik hoop dat de prijzen nog veel lager zullen liggen dan het afgelopen jaar ivm de concurentie nu dus.
denken jullie dat dat zal gebeuren dat ze nu dus ECHT betaalbaar zullen worden?(de 2017 modellen eind dit jaar,vlak voor dat de 2018 modellen uitkomen)
[ Voor 49% gewijzigd door pennywise666 op 08-03-2017 09:40 ]
Ja 65" EN 3Dpennywise666 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 09:35:
wat is het voor een onzin dat de panasonic 65 inch zowat het dubbele kost t.o.v de 55 inch?
Niet het dubbele, maar je betaalt 1,7x meer voor slechts 1,2x meer beelddiagonaal.
Hier in Europa met onze kleine huizen is 55" de mainstream maat geworden en 65" wordt als luxe beschouwd, maw. de marges zullen wel hoger zijn.
Dat was in 2016 ook zo, zelfs met de laatste prijsdalingen kost een LG b6 65" nog steeds 1,5x meer dan een 55".
Betaalbaar is overigens iets relatiefs. Vergeleken met de gemiddelde TV blijft Oled nog steeds een meerprijs.
1000€ voor een 55" en 1500€ voor een 65" dat zullen we de komende jaren niet zien vrees ik, maar ik zie niet in waarom de 2017 modellen niet onder de huidige prijzen van de 2016 zouden duiken. Spotgoedkoop zal het pas worden wanneer een concurrent met een ander schermtechnologie op de markt komt en gehakt maakt van Oled, of wanneer Oled lagere productiekosten zal hebben dan LCD.
Hier in Europa met onze kleine huizen is 55" de mainstream maat geworden en 65" wordt als luxe beschouwd, maw. de marges zullen wel hoger zijn.
Dat was in 2016 ook zo, zelfs met de laatste prijsdalingen kost een LG b6 65" nog steeds 1,5x meer dan een 55".
Betaalbaar is overigens iets relatiefs. Vergeleken met de gemiddelde TV blijft Oled nog steeds een meerprijs.
1000€ voor een 55" en 1500€ voor een 65" dat zullen we de komende jaren niet zien vrees ik, maar ik zie niet in waarom de 2017 modellen niet onder de huidige prijzen van de 2016 zouden duiken. Spotgoedkoop zal het pas worden wanneer een concurrent met een ander schermtechnologie op de markt komt en gehakt maakt van Oled, of wanneer Oled lagere productiekosten zal hebben dan LCD.
Voor de duidelijkheid: aangezien Panasonic de LG panelen gebruikt van 2017 heeft dit model geen ondersteuning voor 3D weergave (bron). Er is wel een color lookup table die als een 3D kubus bereik wordt voorgesteld, maar dat is iets anders.
Dat weet ik, maar het wordt duidelijk gebruikt als selling point door Panasonicalgalid schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 10:26:
[...]
Voor de duidelijkheid: aangezien Panasonic de LG panelen gebruikt van 2017 heeft dit model geen ondersteuning voor 3D weergave (bron). Er is wel een color lookup table die als een 3D kubus bereik wordt voorgesteld, maar dat is iets anders.
Ik heb vorige week dinsdag ook deze prijs bij Smits aangeboden gekregen. Uiteindelijk voor 1829,- de volgende dag kunnen ophalen (woon dichtbij).volcurd schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 12:03:
[...]
Ik heb dinsdag de 55B6 besteld bij Smits voor 1899 inclusief verzenden. Afgelopen donderdag in huis.
zal de LG 65E6 dit jaar misschien nog de 3000 euro aantikken. ?? of de nieuwe 65B7 3000 euro
Mijn glazenbol zegt: ja,nee,misschien.harley2009 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:15:
zal de LG 65E6 dit jaar misschien nog de 3000 euro aantikken. ?? of de nieuwe 65B7 3000 euro
39
Da's 300 euro duurder dan bij Audiovisionreuzekind schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 14:05:
Voor de liefhebbers van curved, de 65C6D is nu EUR 3399,- bij Media Markt in Köln Kalk.
[afbeelding]
Ai, die heb ik over het hoofd gezien. Ik had gezocht op 65C6D, waarbij ik beter de D achterwege had kunnen laten. Deze deal is dan inderdaad niet de reis waard.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Gisteren verscheen de LG OLED 55C7 op de website de nr2 van Franse elektroketens aan 3490€ incl. BTW. Leverdatum was 18 maart.

Deze ochtend is de preorder weer verdwenen van de website.
Ter vergelijk, op dezelfde website:
LG Oled55EG910V: 1490€
LG Oled55C6V: 1990€
LG Oled55C6V: 2990€
LG Oled55E6V: 3989€
Conclusie op basis van de bekende lanceringsprijzen (FR):
Panasonic 55EZ950: 3499,99€
LG Oled55C7V: 3490€
Soni 55A1E: 3990€
Bij Sony is er een NDA tot 15 maart.

Deze ochtend is de preorder weer verdwenen van de website.
Ter vergelijk, op dezelfde website:
LG Oled55EG910V: 1490€
LG Oled55C6V: 1990€
LG Oled55C6V: 2990€
LG Oled55E6V: 3989€
Conclusie op basis van de bekende lanceringsprijzen (FR):
Panasonic 55EZ950: 3499,99€
LG Oled55C7V: 3490€
Soni 55A1E: 3990€
Bij Sony is er een NDA tot 15 maart.
[ Voor 83% gewijzigd door road rebel op 09-03-2017 09:44 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"