van deze 2 zijn de input lag vrij hoogSchaap360 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:21:
Lieve mensen
Ik ben zelf in de markt voor een 4K OLED tv om ook op te gamen.
Ik zit nu te twijfelen tussen een 55EF950V en een 55B6V.
Wat is nu precies het verschil hier tussen
Welke kan ik het beste kopen????
De B6E past niet op mn tv meubel ivm de soundbar eronder.
Zojuist een offerte gekregen van platteTV.nl voor een 55B6V voor 2250 EUR.
Wel raden ze aan om hun extra verzekering erbij te nemen voor met name dode pixels. Ze gaven in de winkel aan dat bij 4K OLED modellen de garantievoorwaarden voor dode pixels strakker zijn. Oftewel: bij een enkele dode pixel dus geen standaard garantie. Voor 80 EUR erbij kan je dat wel verzekeren. Vind dat wel gek voor zulke dure televisies. Iemand ervaring?
Wel raden ze aan om hun extra verzekering erbij te nemen voor met name dode pixels. Ze gaven in de winkel aan dat bij 4K OLED modellen de garantievoorwaarden voor dode pixels strakker zijn. Oftewel: bij een enkele dode pixel dus geen standaard garantie. Voor 80 EUR erbij kan je dat wel verzekeren. Vind dat wel gek voor zulke dure televisies. Iemand ervaring?
Was die prijs zonder inruil?Lt. Marx schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:00:
Volgens mij krijg je nergens standaard garantie op dode pixels maar nog belangrijker dekt hun garantie ook hot of stuck pixels?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja kale prijs zonder inruil. En met een CI+ module erbij 2300 EUR.Phusebox schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:31:
[...]
Was die prijs zonder inruil?
Volgens mij krijg je nergens standaard garantie op dode pixels maar nog belangrijker dekt hun garantie ook hot of stuck pixels?
Verwijderd
Als ze het A-Z service totaal pakket bedoelen, dat kost 29,99 of 59,99, afhankelijk van de TV. Ze hebben het in de voorwaarden over garantie op defecte pixels, dus niet alleen dode pixels.Lt. Marx schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:00:
Zie deze link voor de inhoud van de extra garantie: http://www.plattetv.nl/in...totaalpakket-tv-4272.html
Verwijderd
Is een tactiek die ze daar vaak doen. Bijna alles heeft de status 'op voorraad', ook als dit niet zo is. Dan krijg je als antwoord dat het gevraagde toestel nu niet te leveren is, maar kunnen ze een ander toestel voor bijna de zelfde prijs aanbieden.jimz93 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 20:54:
ik heb van plattetv.nl vernomen dat ze de 950v niet meer hebben maar wél de B6 voor €2349 verkopen. (voor de geïnteresseerden, vernomen via de live chat)
Kan best interessant zijn, echter een beetje grijs gebied als je besteld en betaald hebt en je dan pas hoort dat het toestel er niet is. Met dit soort aankopen nooit de voorraad status klakkeloos geloven.
Verwijderd
Dode pixels "on arrival" heb je zonder pixel verzekering al afgedekt. Je kan gewoon de TV retourneren zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen.Lt. Marx schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:00:
Voor dode pixels die later optreden is het mogelijk nuttig.
Ik kreeg de volgende uitleg per mail:Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:15:
[...]
Dode pixels "on arrival" heb je zonder pixel verzekering al afgedekt. Je kan gewoon de TV retourneren zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen.
Voor dode pixels die later optreden is het mogelijk nuttig.
In mijn offerte die ik parallel heb gekregen staat:U heeft natuurlijk altijd standaard fabrieksgarantie echter hanteren de merken wel een bepaalde pixelpolicy, zo mogen er tot 4 zwarte (dode) pixels in een scherm zitten en wordt er daarna pas iets mee gedaan.
Wij hanteren met ons A-Z Servicepakket 100% pixelgarantie dus ook bij 1 pixel al een nieuw toestel.
Het A-Z Servicepakket van €29,99 is voor toestellen onder de €1000 en die van€59,99 voor boven de €1000,-

Oftewel: een duurdere verzekering is nodig vanuit de offerte die ik in de winkel heb ontvangen dan die ik in de mail heb ontvangen.
Als laatste heeft platteTV.nl een HDMI kabel van 60 EUR geadviseerd omdat "een gold plated kabel als enige snel genoeg is voor 4K en HDR".
Jammer.
Afzetters afzetters afzetters... Ze proberen altijd maar de onwetende consument te bedriegen.Lt. Marx schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:23:
[...]
Ik kreeg de volgende uitleg per mail:
[...]
In mijn offerte die ik parallel heb gekregen staat:
[afbeelding]
Oftewel: een duurdere verzekering is nodig vanuit de offerte die ik in de winkel heb ontvangen dan die ik in de mail heb ontvangen.
Als laatste heeft platteTV.nl een HDMI kabel van 60 EUR geadviseerd omdat "een gold plated kabel als enige snel genoeg is voor 4K en HDR".
Jammer.
Weet er iemand nog een andere winkel naast plattetv die mooie prijzen biedt voor de B serie?
Verwijderd
Dat spreekt inderdaad erg in het nadeel van die winkel. Jammer dat ze het nog steeds proberen, die kabel upselling crap..Lt. Marx schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:23:
[...]
[...]
In mijn offerte die ik parallel heb gekregen staat:
[afbeelding]
Jammer.

Ik kan niet meer zeggen als TIP, wacht uiterlijk 1 maand.Phusebox schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:04:
Weet er iemand nog een andere winkel naast plattetv die mooie prijzen biedt voor de B serie?
Ben ook benieuwd wat de feestdagen met de prijzen gaat doen.dbz1985 schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:40:
[...]
Ik kan niet meer zeggen als TIP, wacht uiterlijk 1 maand.
Als er een actie van LG komt betaal je vervolgens de adviesprijs en krijg je daar geld over terug. Zo gaat het meestal. Schiet je niet heel veel mee op soms zelfs duurder.
Waarom zou je met zo'n actie ineens niet meer kunnen onderhandelen? Het is voor zover mij bekend niet zo dat de verkoper die cashback in zijn inkoopprijs terugziet; Als klant kan je dus gewoon op eenzelfde manier onderhandelen als anders?Phusebox schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:01:
Als er een actie van LG komt betaal je vervolgens de adviesprijs en krijg je daar geld over terug. Zo gaat het meestal. Schiet je niet heel veel mee op soms zelfs duurder.
Mijn ervaring is gewoon dat het niet zo makkelijk is of helemaal niet mogelijk is.DDarkForce schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:59:
[...]
Waarom zou je met zo'n actie ineens niet meer kunnen onderhandelen? Het is voor zover mij bekend niet zo dat de verkoper die cashback in zijn inkoopprijs terugziet; Als klant kan je dus gewoon op eenzelfde manier onderhandelen als anders?
Klopt 100% heeft geen enkele invloed op ruimte voor een winkel. Ze zullen wellicht wat minder flexibel zijn "omdat je al korting hebt"DDarkForce schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:59:
[...]
Waarom zou je met zo'n actie ineens niet meer kunnen onderhandelen? Het is voor zover mij bekend niet zo dat de verkoper die cashback in zijn inkoopprijs terugziet; Als klant kan je dus gewoon op eenzelfde manier onderhandelen als anders?
Op de website van Plattetv.nl wordt er niets gemeld over een andere garantievoorwaarden bij OLED-televisies. Dat kan betekenen dat de garantievoorwaarden in de winkel anders zijn dan op de website of dat het simpelweg niet waar is wat de verkoper je vertelt.Lt. Marx schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:00:
Wel raden ze aan om hun extra verzekering erbij te nemen voor met name dode pixels. Ze gaven in de winkel aan dat bij 4K OLED modellen de garantievoorwaarden voor dode pixels strakker zijn. Oftewel: bij een enkele dode pixel dus geen standaard garantie.
Jij hebt echter in eerste instantie niets met de fabrieksgarantie te maken maar met de consumentengarantie van de verkoper. De wettelijk geregelde consumentengarantie stelt dat je een deugdelijk product dient te ontvangen. Een pixeldefect kun je zien als non-conformiteit van het toestel, al is er een grijs gebied. Dit zei de Geschillencommissie Computers op 10 september 2001:Lt. Marx schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:23:
[...]
[...]
Wil de ondernemer uitsluiten dat de consument zich met succes beroept op non-conformiteit van het gekochte (artikel 7:17, lid 2 BW), dan is het aan de ondernemer om de geïnteresseerde koper vóór aankoop op de hoogte te stellen van het bestaan van de kans op pixelfouten in dergelijke schermen en van de daarmee samenhangende beperking van de aansprakelijkheid voor herstel van een dergelijk gebrek. Om een beroep op non-conformiteit met succes te weerleggen, zal de ondernemer moeten aanvoeren dat zij deze inlichtingen heeft verstrekt en zal zij dat, indien de consument dat betwist, ook aannemelijk hebben te maken. Blijkens mededeling van de ondernemer is in de onderhavige zaak geen van deze feiten vóór aankoop van de laptop aan de consument medegedeeld.
Bron
Voor zover ik kan zien, wordt door Plattetv.nl onvoldoende informatie op de website gegeven over pixeldefecten. Slechts in de beschrijving van het A-Z Service Totaalpakket wordt iets over pixeldefecten genoemd. Hierbij wordt slechts gesteld dat de fabrieksgarantie geen pixeldefecten dekt - exact zoals ook in de e-mail van Plattetv.nl. Wat Plattetv.nl zelf dekt, is voor alsnog onduidelijk. Daarmee zou ik zeggen dat Plattetv.nl zelf de pixeldefecten - om welke hoeveelheid het ook gaat - wel ziet als een non-conformiteit.
Ook de Algemene Voorwaarden stelt dat gehouden dient te worden aan de specificaties en deugdelijkheid van het product:
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
3840 x 2160 = 8294400 pixels is dus ook 8294400 pixels en niet 8294399(3/4) of minder pixels.
Wat het A-Z Service Totaalpakket nu eigenlijk exact inhoudt, is ook onduidelijk. Voorwaarden zijn niet terug te vinden op de website wat een vrij ruime interpretatie van de verschillende voordelen vrijhoudt. De tegenstrijdige voordelen maken het er ook niet makkelijker op.
Neem nu de voordelen "JAAR LANG VOLLEDIGE GARANTIE" en "LEENTOESTEL SERVICE". De een stelt dat bij aanschaf van het A-Z Service Totaalpakket 3 jaar lang een monteur aan huis te hebben aan huis te hebben bij klachten terwijl de ander een leentoestel in de reparatieperiode biedt. Wat en wanneer is die reparatieperiode? Tenzij er bedoelt wordt dat een leentoestel geldt tijdens de periode dat de monteur aan huis komt om de klacht te verhelpen, zie ik het voordeel er niet in. Het toestel zou in die 3 jaar het huis immers niet verlaten.
Ook is totaal niet duidelijk of dit A-Z Service Totaalpakket een verzekering is die kosten binnen eigen schuld dekt. Nergens valt te lezen dat dit niet zo is. Als ik de tekst zou interpreteren, zou ik dit interpreteren als een verzekering die ook bij eigen schuld de kosten dekt.
Er is een hoop mis en onduidelijk met het A-Z Service Totaalpakket en deze zou ik dan ook absoluut niet aanschaffen.Of je zult een e-mail moeten sturen met de vraag het A-Z Service Totaalpakket te verduidelijken. Dan zal vermoedelijk boven water komen dat het A-Z Service Totaalpakket eigenlijk niet veel meer dekt dan de garantie die je als consument standaard al hebt.
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Gezien een eerdere reactie hier wacht ik even een week op de prijsontwikkelingen van de 55b6v.Dimens schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:51:
[...]
Op de website van Plattetv.nl wordt er niets gemeld over een andere garantievoorwaarden bij OLED-televisies. Dat kan betekenen dat de garantievoorwaarden in de winkel anders zijn dan op de website of dat het simpelweg niet waar is wat de verkoper je vertelt.
[...]
Jij hebt echter in eerste instantie niets met de fabrieksgarantie te maken maar met de consumentengarantie van de verkoper. De wettelijk geregelde consumentengarantie stelt dat je een deugdelijk product dient te ontvangen. Een pixeldefect kun je zien als non-conformiteit van het toestel, al is er een grijs gebied. Dit zei de Geschillencommissie Computers op 10 september 2001:
Wil de ondernemer uitsluiten dat de consument zich met succes beroept op non-conformiteit van het gekochte (artikel 7:17, lid 2 BW), dan is het aan de ondernemer om de geïnteresseerde koper vóór aankoop op de hoogte te stellen van het bestaan van de kans op pixelfouten in dergelijke schermen en van de daarmee samenhangende beperking van de aansprakelijkheid voor herstel van een dergelijk gebrek. Om een beroep op non-conformiteit met succes te weerleggen, zal de ondernemer moeten aanvoeren dat zij deze inlichtingen heeft verstrekt en zal zij dat, indien de consument dat betwist, ook aannemelijk hebben te maken. Blijkens mededeling van de ondernemer is in de onderhavige zaak geen van deze feiten vóór aankoop van de laptop aan de consument medegedeeld.
Bron
Voor zover ik kan zien, wordt door Plattetv.nl onvoldoende informatie op de website gegeven over pixeldefecten. Slechts in de beschrijving van het A-Z Service Totaalpakket wordt iets over pixeldefecten genoemd. Hierbij wordt slechts gesteld dat de fabrieksgarantie geen pixeldefecten dekt - exact zoals ook in de e-mail van Plattetv.nl. Wat Plattetv.nl zelf dekt, is voor alsnog onduidelijk. Daarmee zou ik zeggen dat Plattetv.nl zelf de pixeldefecten - om welke hoeveelheid het ook gaat - wel ziet als een non-conformiteit.
Ook de Algemene Voorwaarden stelt dat gehouden dient te worden aan de specificaties en deugdelijkheid van het product:
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
3840 x 2160 = 8294400 pixels is dus ook 8294400 pixels en niet 8294399(3/4) of minder pixels.
Wat het A-Z Service Totaalpakket nu eigenlijk exact inhoudt, is ook onduidelijk. Voorwaarden zijn niet terug te vinden op de website wat een vrij ruime interpretatie van de verschillende voordelen vrijhoudt. De tegenstrijdige voordelen maken het er ook niet makkelijker op.
Neem nu de voordelen "JAAR LANG VOLLEDIGE GARANTIE" en "LEENTOESTEL SERVICE". De een stelt dat bij aanschaf van het A-Z Service Totaalpakket 3 jaar lang een monteur aan huis te hebben aan huis te hebben bij klachten terwijl de ander een leentoestel in de reparatieperiode biedt. Wat en wanneer is die reparatieperiode? Tenzij er bedoelt wordt dat een leentoestel geldt tijdens de periode dat de monteur aan huis komt om de klacht te verhelpen, zie ik het voordeel er niet in. Het toestel zou in die 3 jaar het huis immers niet verlaten.
Ook is totaal niet duidelijk of dit A-Z Service Totaalpakket een verzekering is die kosten binnen eigen schuld dekt. Nergens valt te lezen dat dit niet zo is. Als ik de tekst zou interpreteren, zou ik dit interpreteren als een verzekering die ook bij eigen schuld de kosten dekt.
Er is een hoop mis en onduidelijk met het A-Z Service Totaalpakket en deze zou ik dan ook absoluut niet aanschaffen.Of je zult een e-mail moeten sturen met de vraag het A-Z Service Totaalpakket te verduidelijken. Dan zal vermoedelijk boven water komen dat het A-Z Service Totaalpakket eigenlijk niet veel meer dekt dan de garantie die je als consument standaard al hebt.
Maar ook ik ben op zoek eigenlijk naar een andere winkel dan plattetv.nl.
Net een rondje gebeld voor de 55b6v
Von burg 2395
Platte tv eerst 2499 en toen naar 2399
Hofma 2295
Bij Hofma dus besteld.
Von burg 2395
Hofma 2295
Bij Hofma dus besteld.
Uiteindelijk had ik een prijs van 2250 bij platte tv.nlanie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:31:
Net een rondje gebeld voor de 55b6v
Von burg 2395
Hofma 2295
Bij Hofma dus besteld.
Ik heb het geprobeerd maar hij ging echt niet lager dan 2395.Lt. Marx schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:01:
[...]
Uiteindelijk had ik een prijs van 2250 bij platte tv.nl
De 55E6V nu 2.745 bij Hofma!
http://www.hofma.nl/11541384/lg-oled55e6v
#FFTB #CRO validator Kingstaker
da's een wel hele nette prijs!blu-fox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:23:
Helaas ondertussen weer terug op €3999
PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93
Dat was zeker een mooie prijs. Toen ik hem gisteren aan de lijn had kon hij voor ongeveer 3200 mee.jimz93 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:29:
[...]
da's een wel hele nette prijs!
Helaas ondertussen weer terug op €3999
Ik heb prijzen gehoord van 2200 voor de B6 en 2300 voor de C6. De verkoper heeft me echter verzocht om niet publiek zijn naam te delen, dus stuur me een PM voor contactgegevens.
Nu €2299,- voor de b6 https://www.vangilsweb.nl...=free&utm_campaign=koongo
Damn, dat is echt een goede prijs.blu-fox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:23:
Ik heb nu eerst nog wat andere uitgaven, maar in principe had ik gelijk toegehapt op die prijs!
Die aanbieding van de 55E6V voor 2745,- staat weer op de website! Bizar hoe vaak de prijzen veranderen bij Hofma
En nu weer 3999 haha, komt niet echt betrouwbaar over zo'n winkel.anjaniki schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:12:
Die aanbieding van de 55E6V voor 2745,- staat weer op de website! Bizar hoe vaak de prijzen veranderen bij Hofma
misschien vanavond maar eens peeken dan, ik zag vanmorgen dat ie idd alweer terug stondDrDelete schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:16:
[...]
En nu weer 3999 haha, komt niet echt betrouwbaar over zo'n winkel.
Het lijkt erop alsof ze de prijs op 4000 zetten gedurende de dag als de winkel open is. Wellicht proberen ze overdag mensen die de winkel binnen komen lopen een hogere prijs te laten betalen, maar willen ze 's avonds competitief zijn op prijs?DrDelete schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 08:16:
[...]
En nu weer 3999 haha, komt niet echt betrouwbaar over zo'n winkel.
Met 1200 euro verschil ?Flupkees schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:38:
[...]
Het lijkt erop alsof ze de prijs op 4000 zetten gedurende de dag als de winkel open is. Wellicht proberen ze overdag mensen die de winkel binnen komen lopen een hogere prijs te laten betalen, maar willen ze 's avonds competitief zijn op prijs?
Het viel me gisteren ook op dat je even de pagina van de 55c6v kreeg als je de link van de E6 volgde. Dus misschien een prijsfout? Geen idee of iemand 'm besteld heeft voor die prijs.
ben vanmiddag bij Hofma geweest, prijs klopte wel. Was een goede aanbieding.anjaniki schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:27:
Het viel me gisteren ook op dat je even de pagina van de 55c6v kreeg als je de link van de E6 volgde. Dus misschien een prijsfout? Geen idee of iemand 'm besteld heeft voor die prijs.
Kan bij platteTV de 55B6V inclusief de A-Z garantie (tw 99,00) voor 2399,00 aanschaffen. Zonder de garantie betaal ik zelfde prijs...
is dit een goede deal ?
is dit een goede deal ?
Het is geen slechte prijs, maar ook niet de beste. De 55B6V heb ik op dit moment aangeboden gekregen voor 2299 + HDMI kabel. Bij vangilsweb is deze de afgelopen dagen ook voor die prijs verkocht. Ik zie zojuist dat de link naar de aanbieding bij vangilsweb.nl niet meer werkt overigens. Ook heb ik prijzen gehoord van net onder de 2200 euro, maar die aanbiedingen moet ik nog tegenkomen. Ikzelf wacht tot a.s. maandag en als ik geen betere aanbieding heb gevonden ga ik in op het aanbod van 2299.jin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:17:
Kan bij platteTV de 55B6V inclusief de A-Z garantie (tw 99,00) voor 2399,00 aanschaffen. Zonder de garantie betaal ik zelfde prijs...
is dit een goede deal ?
De berichten en meldingen die ik heb gehoord over plattetv.nl doet mij niet snel bij hen iets kopen. De verhalen omtrent "garanties" / "verzekeringen" etc zijn erg vaag en discutabel. Ook las ik dat er nogal verschillende prijzen worden genoemd voor de "verzekering" die hetzelfde zou moeten dekken. Dit geeft mij het gevoel dat plattetv.nl deze "verzekering" gebruikt om de korting op de TV terug te verdienden door de variabele "verzekering" kosten. Maar dit is een persoonlijk mening/gevoel op basis van berichten die ik heb gelezen en niet gebaseerd op eigen ervaring met plattetv.nl.
Lees het volgende even door: Dimens in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"jin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:17:
is dit een goede deal ?
Dank je die post bedoelde ik inderdaad. Kon hem zelf niet zo snel terugvinden.Dimens schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:04:
[...]
Lees het volgende even door: Dimens in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"
Ik kwam bij Hofma op dezelfde deal (zonder garantieplan 2295). Ik heb daar zelf een beter gevoel over dan bij plattetvjin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:17:
is dit een goede deal ?
Ik denk dat je oa. bij Hofma offlineanie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:47:
[...]
Ik kwam bij Hofma op dezelfde deal (zonder garantieplan 2295). Ik heb daar zelf een beter gevoel over dan bij plattetv
Het zelfde geldt voor de 55E6V, onderhandelen in de winkel kost deze tv 1200€ minder, zoals ik in mijn eerdere post al deels aangaf.
Ik wil zelf de 55B6V graag kopen, en dan bij Hofma. Ik denk dat onder de 2295€ wel te doen is.
Ben van plan om de 55B6V te gaan kopen, liefst ergens bij een winkel in de buurt welke een goede prijs aanbiedt. Heeft iemand tips voor de omgeving Limburg/Brabant?
Misschien bij een EP filiaal proberen. Die zitten door heel Nederland.Fuske schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:07:
Ben van plan om de 55B6V te gaan kopen, liefst ergens bij een winkel in de buurt welke een goede prijs aanbiedt. Heeft iemand tips voor de omgeving Limburg/Brabant?
Ik heb net de 55C6V besteld bij de Expert voor €2240. Er is daar vanaf komende week een 20% kortingsactie. Ze adverteren er niet mee, maar ook de OLED modellen vallen eronder. Iets anders wat de verkoper mij vertelde is dat de E6 vanaf oktober met €1000 afgeprijsd wordt. Dus voor diegenen die de E6 willen, zou ik nog even wachten
Van €3999 naar €2999 in dit geval. Het zou het wel waard zijn om even een paar dagen te wachten toch?
Is die 1000 euro een expert afprijzing of een lg?Timmet schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:25:
Ik heb net de 55C6V besteld bij de Expert voor €2240. Er is daar vanaf komende week een 20% kortingsactie. Ze adverteren er niet mee, maar ook de OLED modellen vallen eronder. Iets anders wat de verkoper mij vertelde is dat de E6 vanaf oktober met €1000 afgeprijsd wordt. Dus voor diegenen die de E6 willen, zou ik nog even wachten
Anders word die wel aantrekkelijk 2999-20%....
Het zou de 2745 van vorige week bij hofma ook goed verklaren de 1000 afprijzing.
[ Voor 7% gewijzigd door Jacco-M op 22-09-2016 14:02 ]
Wat is jullie ervaring met de prijzen voor de 65" inch OLED modellen B6 en C6. Deze zijn namelijk fors duurder dan de 55" modellen en aangezien ik nu 55" heb en dat toch wel iets te klein aan het worden is. Graag zou ik er in November van mijn bonus één kopen maar vind de LG adviesprijs toch wel wat te hoog.
Zat zelf te denken aan een bedrag tussen de €3000 en €3500. Goedkoopste B6 op dit moment is echter €4499.-. Kunnen/willen ze op de 65" inch modellen eenzelfde korting geven als op de 55">
Zat zelf te denken aan een bedrag tussen de €3000 en €3500. Goedkoopste B6 op dit moment is echter €4499.-. Kunnen/willen ze op de 65" inch modellen eenzelfde korting geven als op de 55">
HD4Life @ Full-HD
Ben je in een fysieke winkel geweest ? of online. En geven ze nu dus al de kortingsprijs ??Timmet schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:25:
Ik ben in een fysieke winkel geweest. Aangezien ik niet tot volgende week wilde wachten vroeg ik of ik de korting niet nu al kon krijgen omdat ik hem anders morgen bij een andere partij zou halen. De korting werd meteen verrekend en kan de tv morgen thuis verwachten. Die prijs voor de E6 is denk ik een algemene prijsverlaging. De verkoper zei niet dat het specifiek voor Expert was.
Dat is 17% korting
. Lijkt een beetje op "BTW, Weg ermee" actie van Mediamarkt, maar die geven een heel klein beetje meer korting
.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Weet niet hoe je rekent maar 2800 x 0.8 is echt precies wat hij betaald heeftJvS schreef op donderdag 22 september 2016 @ 20:09:
Dat is 17% korting. Lijkt een beetje op "BTW, Weg ermee" actie van Mediamarkt, maar die geven een heel klein beetje meer korting
.
Ik ga ervanuit dat de adviesprijs van de TV 2700 is. Dat kost-ie namelijk overal (voor onderhandelen).Bever! schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:02:
[...]
Weet niet hoe je rekent maar 2800 x 0.8 is echt precies wat hij betaald heeft
Kost overal 2799 zie pwJvS schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:08:
[...]
Ik ga ervanuit dat de adviesprijs van de TV 2700 is. Dat kost-ie namelijk overal (voor onderhandelen).
aaah, B C, ik focus me helemaal op die B. Dit gaat om de C. Dacht al, word ik gek (PW van de B nogmaals gecheckt
).
Ik heb begrepen dat op 3 Oktober een LG actie komt.
Ter info: bij Amazon.de de LG 65EF9509, welke volgens mij gelijk is aan de 65EF950v 3.499 Euro (alleen in Duitsland). De LG 55EG920 dit weekend voor 1.999 Euro bij plasmadiscounter.nl
Ik heb bij Expert de 55B6V voor 2160 euro gekocht. wordt maandag/dinsdag geleverd. de 65b6v zou incl korting op 4800 komen, en dat was mij toch te gortig (2x zo duur).
Als er drie oktober een cashback (?) actie komt zou ik toch heel even vragen of ze een bon kunnen maken op die dag. en anders even afbestellen...
Ik heb net nagevraagd bij de MM. En er komt inderdaad een cashback actie, ong per 3 okt.jin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 14:26:
Niemand weet of er 3 oktober echt een (cashback) actie komt.... Verwacht echt niet dat de 55b6v dan meer dan 500 euro goedkoper gaat worden dan ik hem nu heb aangeschaft.
Kortom ik ben tevreden met prijs die ik heb betaald
Ze wilden niet zeggen hoe groot de cashback is, maar raadde me wel aan om de LG site in de gaten houden.
Hmm ik heb net de 55B6V aangeschaft voor 2200, wordt maandag geleverd. Ben wel benieuwd naar die cashback actie, misschien kan ik 'm dan beter terugsturen en opnieuw bestellen met cashback.
#FFTB #CRO validator Kingstaker
Misschien zit de cashback er op een of andere manier al in jouw prijs, en dat de verkoper de "bonnen bewaard en inlevert bij LG"?blu-fox schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 11:38:
Hmm ik heb net de 55B6V aangeschaft voor 2200, wordt maandag geleverd. Ben wel benieuwd naar die cashback actie, misschien kan ik 'm dan beter terugsturen en opnieuw bestellen met cashback.
2200 is al 400€ onder adviesprijs.
Waar heb je m gekocht?
Maw. de retailer gooit jouw cashback in zijn marge. Lijkt me niet fair.Rino schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 12:48:
[...]
Misschien zit de cashback er op een of andere manier al in jouw prijs, en dat de verkoper de "bonnen bewaard en inlevert bij LG"?
2200 is al 400€ onder adviesprijs.
Waar heb je m gekocht?
* knip *
Alleen een linkje posten zonder enige tekst of uitleg voegt natuurlijk weinig toe aan de discussie.
Alleen een linkje posten zonder enige tekst of uitleg voegt natuurlijk weinig toe aan de discussie.
[ Voor 84% gewijzigd door S1NN3D op 26-09-2016 07:12 ]
* knip *
Idem aan bovenstaande. Met als toevoeging dat het niet de bedoeling is om een topic onnodige schopreacties te geven binnen 24 uur. Wanneer de laatste post van jezelf is en je wil iets aanpassen of aanvullen, gebruik dan de "wijzig"-knop.
Idem aan bovenstaande. Met als toevoeging dat het niet de bedoeling is om een topic onnodige schopreacties te geven binnen 24 uur. Wanneer de laatste post van jezelf is en je wil iets aanpassen of aanvullen, gebruik dan de "wijzig"-knop.
[ Voor 92% gewijzigd door S1NN3D op 26-09-2016 07:14 ]
Dat is wel fors duurder voor alleen ambilight als extra. Daarnaast heeft de Philips geen dolby vision support, wel hdr 10.
Ik ga toch voor de 55b6v, nu nog een leuke actie onder de 2200.
Ik denk wel dat TP Vision deze positioneert als concurrent voor de E6 gezien de soundbar. Maar inderdaad geen dolby vision, jammer.Excorio schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 17:51:
[...]
Dat is wel fors duurder voor alleen ambilight als extra. Daarnaast heeft de Philips geen dolby vision support, wel hdr 10.
Ik ga toch voor de 55b6v, nu nog een leuke actie onder de 2200.
En de E6 schijnt ook goedkoper te gaan worden als ik dit forum mag geloven
Op hun site (Expert) staat inderdaad dat zaterdag 1 en zondag 2 oktober 20% korting op dit model geldt.jin schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 13:42:
Ik heb bij Expert de 55B6V voor 2160 euro gekocht. wordt maandag/dinsdag geleverd. de 65b6v zou incl korting op 4800 komen, en dat was mij toch te gortig (2x zo duur).
Zouden we voor 3 oktober nog iets van de LG cashback actie horen? Anders lijkt mij deze prijs prima.
Van de prijs 2699 uitgaande betekend dit dat hij rond de 2260 verkocht gaat worden. Ik heb echter al wat mensen gehoord die bij Expert.nl hem voor 2160 hebben gekregen. Ikzelf heb nu nog een aanbieding van Hificorner.nl voor 2299. Ik ga kijken of ik ze nog wat lager kan krijgen kijkende naar de aankomende LG acties en hopen dat ze deze eerder dan 2/3 oktober willen geven.Rino schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:29:
[...]
Op hun site (Expert) staat inderdaad dat zaterdag 1 en zondag 2 oktober 20% korting op dit model geldt.
Zouden we voor 3 oktober nog iets van de LG cashback actie horen? Anders lijkt mij deze prijs prima.
Laat ajb me weten, welke prijs je bij hifi-corner (Groningen) kan krijgen. Ik krijg altijd goed advies daar, dus ben wel geneigd om bij zelfde soort prijs tv daar te bestellen.Excorio schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:24:
[...]
Van de prijs 2699 uitgaande betekend dit dat hij rond de 2260 verkocht gaat worden. Ik heb echter al wat mensen gehoord die bij Expert.nl hem voor 2160 hebben gekregen. Ikzelf heb nu nog een aanbieding van Hificorner.nl voor 2299. Ik ga kijken of ik ze nog wat lager kan krijgen kijkende naar de aankomende LG acties en hopen dat ze deze eerder dan 2/3 oktober willen geven.
Dank voor de correctie, domme rekenfout van me.jin schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:52:
@Excorio ... 2699 * 80% = 2159,20 ... dus afgerond 2160 tijdens de expert actie.
Ik laat het weten of ze verder willen zakken. Ook ik heb goede ervaring met ze dus zou graag daar willen kopen.Rino schreef op zondag 25 september 2016 @ 19:15:
[...]
Laat ajb me weten, wat je bij hifi-corner (Groningen). Ik krijg altijd goed advies daar, dus ben wel geneigd om bij zelfde soort prijs tv daar te bestellen.
Voor de mensen die interesse hebben afgelopen zaterdag 24 sept 2016 heb ik mijn slag geslagen met de:
LG 55EG920V voor een prijs €1999,- bij plasma-discounter ikzelf ben erheen gereden.
http://www.plasma-discoun.../lg-55eg920v-oled/1827055
Een kennis van mij heeft deze TV twee maanden geleden aan geschaft en was ruim €450 meer kwijt bij de media markt.
Het is een uitlopend model maar ik ben er zeer blij mee aangezien de nieuwst HDR techniek voor mij nu nog geen meerwaarde heeft.
LG 55EG920V voor een prijs €1999,- bij plasma-discounter ikzelf ben erheen gereden.
http://www.plasma-discoun.../lg-55eg920v-oled/1827055
Een kennis van mij heeft deze TV twee maanden geleden aan geschaft en was ruim €450 meer kwijt bij de media markt.
Het is een uitlopend model maar ik ben er zeer blij mee aangezien de nieuwst HDR techniek voor mij nu nog geen meerwaarde heeft.
MacBook Pro 13" Retina 2015 | Imac 27" mid 2010 | iPhone 8s 64gb | iPad Pro 12.9" 32gb
* knip *
Graag een topic report indienen voor dergelijke onzinnige bijdragen.
Graag een topic report indienen voor dergelijke onzinnige bijdragen.
[ Voor 80% gewijzigd door S1NN3D op 26-09-2016 07:15 ]
Bij de mediamarkt is de 55EG920V nu ook 1999.
Maarja, wel een curved scherm. De 910 is al voor 1500 te koop geweest en de 920 vind ik nou niet echt zoveel bijzonderder. Ja 4K, maarja dat is een spec die niet echt meerwaarde biedt op dit formaat naar mijn mening. Voor 160 meet de B6 lijkt mij een no-brainer, tenzij je echt van curved schermen houdt.
[ Voor 16% gewijzigd door JvS op 26-09-2016 10:06 ]
Begrijp ik niet, het gaat over prijs en de post over de philips leidt bovendien tot discussie. Ik begrijp dat er mensen zijn met structurele behoefte om dingen af te keuren. Maar het posten van prijzen in een forum dat daarover gaat moet gewoon kunnen.Lau_P schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:12:
[mbr]* knip *
Idem aan bovenstaande. Met als toevoeging dat het niet de bedoeling is om een topic onnodige schopreacties te geven binnen 24 uur. Wanneer de laatste post van jezelf is en je wil iets aanpassen of aanvullen, gebruik dan de "wijzig"-knop.[/]
Hofma nu €1945,-SCiENTiST schreef op maandag 26 september 2016 @ 09:30:
Bij de mediamarkt is de 55EG920V nu ook 1999.
Gisteren de knoop doorgehakt, bij Expert de 55B6V gekocht voor €2159,-
Ze wisten daar niets van een LG actie die er eventueel aan zit te komen maar wanneer er bijvoorbeeld een cashback is doen ze naar hun weten niet heel moeilijk als je de dag ervoor een tv hebt gekocht.
Verwacht niet dat ze er meer dan 500 euro vanaf gaan doen plotseling.
Morgenvroeg wordt de tv geleverd, ben erg benieuwd hoe hij er thuis uitziet.
Ze wisten daar niets van een LG actie die er eventueel aan zit te komen maar wanneer er bijvoorbeeld een cashback is doen ze naar hun weten niet heel moeilijk als je de dag ervoor een tv hebt gekocht.
[ Voor 22% gewijzigd door Fuske op 27-09-2016 10:16 ]
Ik was vorige week vrijdag in de Mediamarkt en een MM werknemer wist niet van een actie, maar daar was toevallig ook een vertegenwoordiger van LG (vermoed ik, was geen MM werknemer in elk geval) en die wist er wel van: vanaf 3 oktober tot eind november komen er grote kortingen van LG zelf (weet niet of het om een cashback gaat, maar dat zal dan wel als het van LG uitgaat). Op de E6V €1000 eraf en op de B en C rond de 400, dacht hij (wist de exacte getallen niet meer).
Blijkbaar hangt LG het nog niet aan de grote klok door het aan alle winkels te zeggen, maar er is duidelijk wel iets op til.
Er zou ook een media campagne rond gevoerd worden met TV spots en zo.
Ik zit eigenlijk te wachten tot de 55E6V betaalbaarder wordt (als je dan toch een dure TV koopt, wil ik er wel 3D bij, dus geen B en curved vond ik een marketing gimmick), maar nu ik de C in 't echt heb gezien valt die curve bij LG inderdaad wel heel goed mee. Zeker doordat OLED ook een 180 kijkhoek toelaat... Die soundbar interesseert me niet (A/V receiver), dus is er plots wel een 2e optie bijgekomen...
Als de E de komende maanden zoveel duurder blijft dan de C, zou het wel eens heel goed een C kunnen worden, eens de prijzen onder de 2000 duiken...
Blijkbaar hangt LG het nog niet aan de grote klok door het aan alle winkels te zeggen, maar er is duidelijk wel iets op til.
Er zou ook een media campagne rond gevoerd worden met TV spots en zo.
Ik zit eigenlijk te wachten tot de 55E6V betaalbaarder wordt (als je dan toch een dure TV koopt, wil ik er wel 3D bij, dus geen B en curved vond ik een marketing gimmick), maar nu ik de C in 't echt heb gezien valt die curve bij LG inderdaad wel heel goed mee. Zeker doordat OLED ook een 180 kijkhoek toelaat... Die soundbar interesseert me niet (A/V receiver), dus is er plots wel een 2e optie bijgekomen...
Als de E de komende maanden zoveel duurder blijft dan de C, zou het wel eens heel goed een C kunnen worden, eens de prijzen onder de 2000 duiken...
Hm klinkt niet echt spectaculair. Dat zal wel van de adviesprijzen afgaan en dan wordt dat voor de B6 2300 (al gezien voor 2160) en voor de E6 3000 (ook al lager gezien). Ik ben benieuwd hoe de webwinkels hierin mee gaan
.
Net even gechat met PlatteTV. Die kunnen de LG 55B6V ook voor 2159 aanbieden na het noemen van de Expert actie.
[ Voor 5% gewijzigd door Martijn85 op 27-09-2016 14:48 ]
Hem? Welk model?Martijn85 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:45:
Net even gechat met PlatteTV. Die kunnen hem ook voor 2159 aanbieden na het noemen van de Expert actie.
Is wel handig als ik dat even vermeld ja

Ging om de 55B6V. Heb m'n post even aangepast.
Ah oke dankjeMartijn85 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:48:
[...]
Is wel handig als ik dat even vermeld ja![]()
Ging om de 55B6V. Heb m'n post even aangepast.
Ik denk dat je die 2160 wel als realistische bodemprijs kunt zien als er niet structureel iets aan de adviesprijs verandert. Dus 4320 voor 2 exemplaren zou prima zijn. Quantum korting is op die hoeveelheden niet echt te verwachten.
Ik hoopte eigenlijk op 4000 voor 2 stuks...JvS schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
Ik denk dat je die 2160 wel als realistische bodemprijs kunt zien als er niet structureel iets aan de adviesprijs verandert. Dus 4320 voor 2 exemplaren zou prima zijn. Quantum korting is op die hoeveelheden niet echt te verwachten.
Ik hoop ze altijd gratis te krijgen
. Maar de inkoopprijs schijnt rond de 1600 te liggen. Tel daar wat BTW bij op en je komt al op 1936. Ik denk niet dat een winkel voor 64 euro's de hele logistiek + omruilrisico + garantieverantwoordelijkheid wilt nemen. Eerlijk gezegd vind ik de 220 waarvoor sommige winkels het wel doen al erg krap.
Bij dit soort bodemprijzen maakt 1 of 2 stuks denk ik niet zoveel uit.
Bij dit soort bodemprijzen maakt 1 of 2 stuks denk ik niet zoveel uit.
[ Voor 88% gewijzigd door JvS op 27-09-2016 16:57 ]
LG OLED55B6V nu 2419 euro bij bol.com of zal ik toch nog een maandje wachten?
Is niet via Bol zelf, en ik zou die aanbieder nog eens even goed onder ogen nemen?Schaap360 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:36:
LG OLED55B6V nu 2419 euro bij bol.com of zal ik toch nog een maandje wachten?
Testing, one, two ...
Goede keuze, voor deze prijs.Fuske schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:00:
Gisteren de knoop doorgehakt, bij Expert de 55B6V gekocht voor €2159,-
Ik denk inderdaad dat, als er een korting/cashback komt, deze van de adviesprijs afgaat.
Morgen ook maar even langs de Expert eea vragen. Misschien weten zij daar meer over de aanbieding.
Zouden de prijzen nog veel omlaag gaan met de feestdagen denken jullie? Ik ben inmiddels al een jaar aan het kijken voor een nieuwe tv omdat mijn huidige echt aan vervanging toe is(10 jaar oud en 26 inch, destijds van mijn krantenwijkgeld gekocht). Hoewel ik eerst voor een full hd/4k tv rond de 700 euro aan het kijken was, merk ik toch dat ik de OLEDs ook wel erg mooi vind. Alleen blijf ik het veel geld vinden voor een tv. Ik ben nog jong maar heb inmiddels wel flink gespaard. De B6 voldoet wel eigenlijk aan al mijn eisen, en rond de 2000 euro zou ik opzich nog wel kunnen betalen, als ik het gevoel heb dat het wel echt een goede deal is. Maarja met een simpelere tv hou ik wel weer geld over voor eventueel een goed geluidssysteem of een upgrade voor de computer. Ik ben inmiddels al zolang aan het kijken en zou het niet erg vinden om nog een paar maanden te wachten.
Gisteravond de TV kunnen ophalen inmiddels was de verkoper op de hoogte van de LG actie. Het wordt volgens zijn informatie een cashback actie.
De verkoper achte de kans heel klein dat de cashback hoger was dan de korting van 20% bij hun.
Even in de gaten houden wat er aan zit te komen en misschien toch proberen nog in te schrijven voor de LG actie, datum op de factuur kunnen ze helaas niet later zetten ivm hun eigen actie.
De verkoper achte de kans heel klein dat de cashback hoger was dan de korting van 20% bij hun.
Even in de gaten houden wat er aan zit te komen en misschien toch proberen nog in te schrijven voor de LG actie, datum op de factuur kunnen ze helaas niet later zetten ivm hun eigen actie.
LG OLED55B6V = €2159,20
LG OLED55E6V =€3199
edit: dit betreft een 20% korting regeling die nu actief is bij expert
edit2: er komt ook een 1000 euro cashback op OLED55E6V dus dan ben je nog cheaper uit.
LG OLED55E6V =€3199
edit2: er komt ook een 1000 euro cashback op OLED55E6V dus dan ben je nog cheaper uit.
[ Voor 61% gewijzigd door harrybeuker op 01-10-2016 22:39 ]
Dat kan dan wel zo zijn, maar ik weet bijna zeker dat je met:Fuske schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:19:
inscannen en paint --> aanpassen verkoop datum op een geloofwaardige wijze
en heel eind gaat komen. Legaal? vast niet. Bruikbaar? jawel!
Klein beetje oud nieuwsjakz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:18:
maatje werkt bij expert.
LG OLED55B6V = €2159,20
LG OLED55E6V =€3199
Ben benieuwd naar de cashback
excuses dan haha.Fuske schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:40:
[...]
Klein beetje oud nieuwsWas al enkele keren eerder vermeld. En de TV kun je nu ook al voor dat geld krijgen bij Expert.
Ben benieuwd naar de cashback
Ah damn, eindelijk mooie prijzen moet ik het laten gaan omdat de auto van mijn vrouw kapot is gegaan en vervangen moest worden...
Dan nog maar een jaartje wachten. Heeft LG nog niks aangekondigd voor 2017?
Dan nog maar een jaartje wachten. Heeft LG nog niks aangekondigd voor 2017?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
Dit topic is om te discussiëren over prijsontwikkelingen van OLED televisies, goede aanbiedingen die je gezien hebt voor dergelijke toestellen of goede deals die je ergens hebt kunnen sluiten.
Het is niet de bedoeling om in het topic:
- Samenkoop- / inkoopacties acties op te zetten of hiernaar te hinten. GoT is daar niet het platform voor!
- Lui te zijn door te vragen naar de laatst bekend prijzen. Lees een aantal recente pagina's van het topic door of doe zelf een bel/mail-rondje en deel hier je resultaten. Check in ieder geval even Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies". Daarnaast kun je de belangrijkste verschillen tussen de modellen teruglezen in |sWORDs| in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies".
- Te gaan bespreken hoe garantie werkt; hiervoor kunnen jullie discussiëren in Shopping Forum.
- Uitgebreid te discussiëren over de de techniek, beeldkwaliteit, voor- en nadelen, etc. Hiervoor kunnen jullie terecht in OLED televisies.
- Off-topic te posten over kijkafstanden, beelddiagonalen, kalibratie, ophangmethodes, of andere overbodige bijdragen. Dat iedereen gaat posten dat de tv geleverd of onderweg is, is ook ongewenst.
- Schermen met een "geheime" deal is natuurlijk erg storend. Post concrete informatie en als dat niet "mag", post dan niets. Gebruik eventueel deze functionaliteit zodat alleen ingelogde Tweakers deze kunnen lezen. Members only:"geheime prijs"