Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zdI2Kdmnsy1p4aNx2cOTVvp6/full.png

-O- :/ :'( :') _o-

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Onderaan in hun tijdslijn staat dat ze in september hun licentie overeenkomst willen met Niantic en Nintendo.

internix.be

• TheBommer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:36
Wooohoo net m'n pokemon door de IV scanner gehaald. Heb een 100% Eevee met 649CP!.
Helaas heb ik alle drie de variaties van eevee met het trucje toegepast dus ik heb geen idee wat het wordt als ik hem evolve. Wat is de beste om na de evolutie te krijgen?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Aaaaai aai...... Zonde man!! ;(

@hierboven;
Op papier is vaporeon volgens mij alsnog het sterkst.
Maar aangezien deze oververtegenwoordigd zijn zou ik liever kiezen voor een Jolteon om het huidige aanbod Vaporeons af te slachten in gyms!

[ Voor 29% gewijzigd door Switchie op 18-08-2016 22:14 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51

• ramones73
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 14:53
TheBommer schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:13:
Wooohoo net m'n pokemon door de IV scanner gehaald. Heb een 100% Eevee met 649CP!.
Helaas heb ik alle drie de variaties van eevee met het trucje toegepast dus ik heb geen idee wat het wordt als ik hem evolve. Wat is de beste om na de evolutie te krijgen?
Werkt normaal steeds als je maar niet 2 maal dezelfde na elkaar maakt.

Wel nog maar 1 maal getest (dochter) , zij kreeg een nieuwe Vaporeon uit een Rainer nadat ze de andere 3 al eens gedaan had.
Bij mij staat ook een Rainer klaar nu , nog enkel wat pidgeys en weedles vangen om extra XP uit een LE te halen.

• Mx. Alba
Ik heb 'm Troliwrath genoemd. CP1896 :')

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
AppieNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:10:
Haha, aangezien ik nagenoeg genoeg candy had voor 2 Magicarp evoluties (en het park hier spawned ze als een malle), heb ik er 1 verspilt aan m'n 100% IV maar 10CP Magicarp. Nu heb ik dus een Gyarados van 38CP met Bite en Hydro Pump :D

Als er ooit nog toernooitjes komen voor <50CP Pokemon, heb ik iig 1 met de goede aanvallen :P
Mijn CP32 Venusaur maakt gehakt van je Gyarados, Vine Whip en Solarbeam, BAM!

En wow, even berekend hoeveel dust en candy ik nodug heb om die helemaal te upgraden, valt nog best mee, 100k dust en 105 candy, minder candy dan het evolven van een bulbasaur naar Venusaur :o

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:33:
[...]

Mijn CP32 Venusaur maakt gehakt van je Gyarados, Vine Whip en Solarbeam, BAM!

En wow, even berekend hoeveel dust en candy ik nodug heb om die helemaal te upgraden, valt nog best mee, 100k dust en 105 candy, minder candy dan het evolven van een bulbasaur naar Venusaur :o
Huh, hoe kan dat dan?
Mijn lvl 20 Bulba "Required to max: Power-ups: 41 Dust: 242500 Candy: 276"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:31:
[...]

Don't worry.... We hebben de CV-eis eigenlijk alleen opgesteld om Mark-K buiten de deur te houden... ;)
Mijn naam is zonder hoofdletters ;)

En ik ben diep beledigd, maar heb ook geen 100% pokemon (of ja, eigenlijk zijn alle pokemon 100%, behalve Slowbro, die is 50% Slowpoke en 50% Shellder :P ).

• mark-k
Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:38:
[...]

Huh, hoe kan dat dan?
Mijn lvl 20 Bulba "Required to max: Power-ups: 41 Dust: 242500 Candy: 276"
Owh, bedoel tot max die ik nu op mijn lvl kan (dus 27+1.5), niet tot 41.5.
Ahwwwww echt? ;w

Ik denk dat ik namens iedereen spreek, als ik zeg dat ik hard voor je aan het rooten was dat ie supermoves zou krijgen.. Dat verdiende ie wel..
(Behalve mark-k en spocy dan ;) )

Nou ja, op naar de volgende :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/et3a4YC.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 18-08-2016 22:49 ]

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kalloewase schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:21:
Huh als ik nu Pokemon Go start, zie ik geen Pokestops en geen Nearby Pokemon.
Ik kan verder wel alles gewoon doen in het spel.

Zou dit een soort van Ban kunnen zijn ? Heb alleen bepaalde IV websites gebruikt verder niet...
Ik heb het ook af en toe wel eens. Het komt ook na een minuutje wachten wel terug heb ik eens gemerkt toen ik er even geen aandacht voor had. Als je in die minuut iets anders hebt gedaan denk je dat dat het verholpen heeft, maakt niet uit wat het is dat je deed. Al was je op je hoofd gaan staan en had je het Wilhelmus gezongen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De Pokémon die je wist dat zou komen... >:) ;) :+

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Hij kan toch nog een keer?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Het was een beetje een matige vangst helaas. Maar volgens mij heb ik nu wel weer genoeg om met een lucky egg te powerlevelen

• mark-k
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:47:
[...]

Ahwwwww echt? ;w

Ik denk dat ik namens iedereen spreek, als ik zeg dat ik hard voor je aan het rooten was dat ie supermoves zou krijgen.. Dat verdiende ie wel..
(Behalve mark-k en spocy dan ;) )

Nou ja, op naar de volgende :/

[afbeelding]
Albantar is blauw dus ik had gehoopt dat zijn poliwhirl een uber poliwrath zou worden hoor. Zeker nu de gamepress site zijn defenders lijst aan het updaten is en poliwrath omhoog geschoven is.

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

Zonde zeg. Maar ja, jij hebt tenminste een 100% poliwhirl met kans op goede moves mogen hebben. Ik ben nog altijd niet verder dan een 68,9% tussen al die bakken poliwags en whirls die er voorbij zijn gekomen.
Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:05:
[...]

Ach, er zijn tegenwoordig marketingmixen die al spreken van 9p's.
Die ene kan er ook nog wel bij
9?? 8)7 ach ja, het is dan ook al een hele tijd geleden dat ik het heb gestudeerd :X

[ Voor 26% gewijzigd door slm op 18-08-2016 23:04 ]

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

• Mx. Alba
Nou ja die 100% Troliwrath zal iig wel leuk staan in gyms. Het is niet alsof het echt veel uitmaakt wat er in de gym staat want de aanvallers hebben toch een gigantisch voordeel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AJd75bMhd9lOpnhyzyew2fiM/full.png

Daar op de Waalkade staat trouwens wel een übergym zeg! Level 8, de laagste is een 1800 Arcanine, de tweede is al 2000+ en daarna alleen maar bergopwaarts :o

[ Voor 11% gewijzigd door Mx. Alba op 18-08-2016 23:06 ]

• Mx. Alba
Sunblade NL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 22:56:
Het was een beetje een matige vangst helaas. Maar volgens mij heb ik nu wel weer genoeg om met een lucky egg te powerlevelen
[...]
Het viel inderdaad een beetje tegen maar wel veeeeeeel beestjes en door de vier stops bleven mijn ballen gewoon op peil. Een half mud Drowzees en een heel mud Zubats gevangen... En een Grimer! Die had ik nog niet.

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Fijne site om alle IV stats van je pokemon te bekijken.
Weet niet of deze al hier bekend is?

https://pogobag.me/

• mark-k
Achja die Poliwrath is met zn submission misschien wel nog nuttig tegen de normal pokemons, als je m in een gym zet en iemand valt met een snorlax aan bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
ow mn 100% vulpix wilt geen vriendjes meer met je Poli worden.

enne ze is best slutty. Jammer man.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
badros86 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:36:
[...]

Tot je ook een kut Ninetails krijgt, dan kom je met hangende pootjes terug.
badros86 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:36:
[...]

OK.. dus eerst wil je m Friendzonen? En daarna wrijf je er nog even in dat ze slutty is. :N

• mark-k
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:41:
[...]

OK.. dus eerst wil je m Friendzonen? En daarna wrijf je er nog even in dat ze slutty is. :N
Het lapras plaatje van de gamepress site kijkt ook alsof ie gegangbanged wil worden :P

Afbeeldingslocatie: https://pokemongo.gamepress.gg/sites/default/files/2016-07/131.png

We gaan nu wel ook echt de foute kant op he :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jump
"Tot zover deze tweede uitzending van Tweakers Boulevard!"

Voor diegenen die hier deze middag ook waren.

[ Voor 31% gewijzigd door Jump op 18-08-2016 23:45 ]

internix.be

• badros86
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 01-03-2024
mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:43:
[...]

Het lapras plaatje van de gamepress site kijkt ook alsof ie gegangbanged wil worden :P

[afbeelding]

We gaan nu wel ook echt de foute kant op he :X
hahaha

check een eevee in je pokemon lijst dan. en draai die eens 90 graden. vet grappig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jump schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:45:
"Tot zover deze tweede uitzending van Tweakers Boulevard!"

Voor diegenen die hier deze middag ook waren.
ja eigenlijk is de tweede keer minder grappig :/

• Jump
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:47:
[...]

ja eigenlijk is de tweede keer minder grappig :/
Het is net zoals een mop een tweede keer vertellen. De eerste keer was die beter. Heb je gelijk in.

internix.be

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 00:25

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

On topic: Waarom spawnen die beesten die hier normaal nooit zijn, altijd savonds?

*rent naar buiten om een Electabuzz te vangen*

Crazy Cow Squad

• mark-k
ZodiacNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:52:
On topic: Waarom spawnen die beesten die hier normaal nooit zijn, altijd savonds?

*rent naar buiten om een Electabuzz te vangen*
Overdag zijn ze aan het werk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZodiacNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:52:
Off Topic:

Wat je toch allemaal vindt als je op Google daarnaar zoekt :X

Afbeeldingslocatie: https://orig09.deviantart.net/65bb/f/2013/195/8/0/pokemon_on_drugs_by_aubrey9001-d6ddz39.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 00:25

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:18:
[...]

Off Topic:

[afbeelding]
_O-

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:18:
[...]

Off Topic:

[afbeelding]
Ach, Rule #34 zal ongetwijfeld ook opgaan voor Pogo dus dit valt me nog alles mee... Al vraag ik me uiteraard wel af welke medicijnen degene gebruikt die dit getekend heeft :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omg hier moest ik echt veel te hardop om lachen _O-

Afbeeldingslocatie: http://static.zerochan.net/Demotivational.Poster.full.576586.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slm

slm

Wat ik me nu al een tijdje afvraag, is de wat de reden is waarom de eula van pogo staat vermeld in de topic warning. Waarom überhaupt een onafhankelijk forum zijn gebruikers verplicht zich in de discussies aan de eula van een game te houden. Deze is totaal niet van toepassing op een forum omdat een forum geen eindgebruiker is van de game, de game niet speelt en dus ook geen toestemming had kunnen verlenen aan die game. Dat je het in het forum niet wil hebben over illegale praktijken lijkt me duidelijk, maar wat wel of niet kan volgens een eula hoeft niet direct wettelijk legaal of illegaal te zijn.

Zo'n eula is vaak ook nog eens zeer discutabel qua inhoud en qua toepasselijkheid op de Nederlandse of Europese wetgeving. Zo staat er in het geval van pogo al in dat de game het de gebruiker toestaat om virtuele items onderling te traden terwijl dit nog helemaal niet van toepassing is. Je staat ook al je rechten af van je user content (die er niet is) maar ze hebben zelf wel alle rechten om het te publiceren, reproduceren, verhandelen etc. Zoals zovele eula's dus een totaal scheefgetrokken verhouding tussen maker en gebruiker.

Het is sowieso daarnet de eerste keer dat ik de eula van deze game onder ogen heb gekregen want ik kan me niet herinneren dat ik het bij installatie gezien heb. Nu ging er zoveel mis bij het aanmaken van een account dat ik het best over het hoofd heb gezien maar dan nog.

Anyway, ik zie deze eula vermelding ook helemaal niet staan bij bv het topic over diablo of enkele andere games dus waarom het hier wel staat is een raadsel voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

slm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:57:
Wat ik me nu al een tijdje afvraag, is de wat de reden is waarom de eula van pogo staat vermeld in de topic warning. Waarom überhaupt een onafhankelijk forum zijn gebruikers verplicht zich in de discussies aan de eula van een game te houden. Deze is totaal niet van toepassing op een forum omdat een forum geen eindgebruiker is van de game, de game niet speelt en dus ook geen toestemming had kunnen verlenen aan die game. Dat je het in het forum niet wil hebben over illegale praktijken lijkt me duidelijk, maar wat wel of niet kan volgens een eula hoeft niet direct wettelijk legaal of illegaal te zijn.

Zo'n eula is vaak ook nog eens zeer discutabel qua inhoud en qua toepasselijkheid op de Nederlandse of Europese wetgeving. Zo staat er in het geval van pogo al in dat de game het de gebruiker toestaat om virtuele items onderling te traden terwijl dit nog helemaal niet van toepassing is. Je staat ook al je rechten af van je user content (die er niet is) maar ze hebben zelf wel alle rechten om het te publiceren, reproduceren, verhandelen etc. Zoals zovele eula's dus een totaal scheefgetrokken verhouding tussen maker en gebruiker.

Het is sowieso daarnet de eerste keer dat ik de eula van deze game onder ogen heb gekregen want ik kan me niet herinneren dat ik het bij installatie gezien heb. Nu ging er zoveel mis bij het aanmaken van een account dat ik het best over het hoofd heb gezien maar dan nog.

Anyway, ik zie deze eula vermelding ook helemaal niet staan bij bv het topic over diablo of enkele andere games dus waarom het hier wel staat is een raadsel voor me.
Eula zal expliciet genoemd worden omdat het blijkbaar noodzakelijk was.
Je hebt naast wetgeving ook normen en waarden. Dat een site als Tweakers een statement maakt tegen cheaten, en dus het duperen van 'eerlijke' spelers, vind ik persoonlijk niet heel gek.
Daarnaast wordt er volgens mij nergens gezegd: "gij zal u volledig aan de Eula houden" maar worden er slechts enkele (terechte) punten benoemd waar Tweakers zich liever van distantiëert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Vandaag een 600cp eevee uit een 10km ei. Ik beetje jammer maar werd wel deze vaporeon :
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/x57c5h.png

[ Voor 24% gewijzigd door -TheNose- op 19-08-2016 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirx_NL
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:26
Shiro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Vervelende met Pokeassist is dat je een range krijgt.
Ik vind silphroad fijner, omdat je dan nog met de arc positie iets kan tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:57
Gisteravond naar Kijkduin geweest. Ongeveer 2.5 uur aanwezig geweest, maar toch een hoop nieuwe Pokemon erbij en wat ervaringen rijker. Prachtig hoe de hele stroom (including moi) richting een bepaalde plek gaat, en hoe groot de teleurstelling is als het gaat om een Dratini. Of juist de gemixte teleurstelling en blijdschap bij een Blastoise. Sommige erg blij met überhaupt een vangst (ikke dus), andere teleurgesteld in de CP, of boos als die weg is gerend.

Zelf er blij met een 98 procent Nidoran, en nieuwe zoals Vileplume, Blastoise, Exeggute, charmender (!), maar ook een sloot Magnemites en Elektrodes, genoeg voor een mooie evolutie.

Lekker pannenkoek gegeten daar ook, powerbankje mee, en gaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Ahhh nee he, ik heb het live moment gemist -O-
Hier was ik nou al zo lang naar uit aan het kijken })

en weg is de legende... de 100% Poliwhirl... Ik ga hem missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:31

Shiro

Serenity

mat.hi.as schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:30:
Gisteravond naar Kijkduin geweest. Ongeveer 2.5 uur aanwezig geweest, maar toch een hoop nieuwe Pokemon erbij en wat ervaringen rijker. Prachtig hoe de hele stroom (including moi) richting een bepaalde plek gaat, en hoe groot de teleurstelling is als het gaat om een Dratini. Of juist de gemixte teleurstelling en blijdschap bij een Blastoise. Sommige erg blij met überhaupt een vangst (ikke dus), andere teleurgesteld in de CP, of boos als die weg is gerend.

Zelf er blij met een 98 procent Nidoran, en nieuwe zoals Vileplume, Blastoise, Exeggute, charmender (!), maar ook een sloot Magnemites en Elektrodes, genoeg voor een mooie evolutie.

Ik had gisteren ook een Blastoise 1050CP gevangen in Kijkduin, ik moest en zal hem vangen, al wist ik dat het toch een ruk IV score zal hebben. Koste me al mijn Ultra balls (20) :X

Uiteindelijk toen mijn ultraballs op waren met great balls wezen smijten, kreeg hem na 5 great balls, ofwel een Blastoise rijker, maar al mijn Ultraballs op en een stuk of 25 berries armer, ook al waren al mijn worpen meer dan de helft van de tijd Great of Nice.

Qua skills had hij wel goeie, Watergun en Hydropump. It's something :+

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11:00
Mogguh

Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aAPQNwg_460s_v2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Shiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:43:
[...]

Ik had gisteren ook een Blastoise 1050CP gevangen in Kijkduin, ik moest en zal hem vangen, al wist ik dat het toch een ruk IV score zal hebben. Koste me al mijn Ultra balls (20) :X

Uiteindelijk toen mijn ultraballs op waren met great balls wezen smijten, kreeg hem na 5 great balls, ofwel een Blastoise rijker, maar al mijn Ultraballs op en een stuk of 25 berries armer, ook al waren al mijn worpen meer dan de helft van de tijd Great of Nice.

Qua skills had hij wel goeie, Watergun en Hydropump. It's something :+
En ik had hem in een enkele Ultra Ball :X. Mn vriendin was ook door al haar ballen heen, met de laatste Great Ball nog gevangen gelukkig. Daarna wel verplicht rondjes lopen om de stops te draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:34:
[...]

Ahhh nee he, ik heb het live moment gemist -O-
Hier was ik nou al zo lang naar uit aan het kijken })

en weg is de legende... de 100% Poliwhirl... Ik ga hem missen :'(
De 100% Troliwrath is gewoon net zo epic! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Waarom zijn alle elektrabuzzes die ik vang met een pruts IV (<33%)
Zit een nest in de buurt, maar blijft echt crap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

Tja hoe erg ik je de Troliwrath ook gun, het blijft toch een gemis, de spanning en sensatie, de investeringen in de 100% Poliwhirl, de mythe... ik denk dat ik maar een grafje op ga zetten om te kunnen rouwen... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Eens de balans opmaken van mijn avondje Waalkade gisteren... Tussen wat ik gevangen heb zit een 93% CP555 Staryu. Ook een stuk of drie Squirtles gevangen - allemaal met 0 ATK. Een Pinsir uit een ei gekomen (terwijl ik stil zat), een Mankey gevangen en een uit een ei dus de Primeape aan de Pokédex toegevoegd. Grimer gevangen en toegevoegd aan de Pokédex (CP16... :') ), genoeg Gastlies gevangen om de Gengar ook te kunnen toevoegen aan mijn collectie (CP1426, 78%, Sucker Punch / Shadow Ball :/ ) en natuurlijk de mythische 100% Troliwrath. En een heleboel powerlevelvoer. Ik heb helaas niet bijgehouden hoeveel XP dat avondje me heeft opgeleverd, maar toch zeker meer dan 20k XP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:00:
[...]

100% Poliswag is toch wel de beste.

Ik wil een sjoemelpokemon (Koffing) en dan ga ik hem VW noemen. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 19-08-2016 09:20 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
Dus ik ben nu de enige met een 100% Poliwrath die wel de goede aanvallen heeft? :9 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ossi schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:28:
Dus ik ben nu de enige met een 100% Poliwrath die wel de goede aanvallen heeft? :9 >:)
:( Feel the Troliwrath! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 15:19
zijn er hier al mensen naar gamescom geweest en zo ja waren er nog speciale pokemons daar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ossi
But how? Troliwrath doesn't do any damage! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ossi schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:30:
But how? Troliwrath doesn't do any damage! :P
He'll stare you into Submission...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

Hydropump doesn't do submission, hydropump submissus you! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
mat.hi.as schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:30:
Wat me ook opviel is dat het er kennelijk bekend is waar iets spawned en op welke momenten (niet per se *wat*). Lijkt me offline info (en dus "legaal"), maar heb de tool/website in kwestie nog niet gevonden.
Dat kan niet, de ondernemers daar zeggen dat spelers niets van ze kopen :D

[ Voor 1% gewijzigd door ijdod op 19-08-2016 09:55 . Reden: tekst iets verduidelijkt. ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
ijdod schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

Wat me ook opviel is dat het er kennelijk bekend is waar iets spawned en op welke momenten (niet per se *wat*). Lijkt me offline info (en dus "legaal"), maar heb de tool/website in kwestie nog niet gevonden.

[...]

Dat kan niet, de ondernemers daar zeggen dat ze niets aan spelers verkopen :D
Beetje raar. Als je je gewoon netjes gedraagt kan je daar toch wel wat gaan eten? Slechte ondernemer ben je als je niets wil verdienen. Dat je malloten tegen houdt logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
ijdod schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:38:
[...]

Dat kan niet, de ondernemers daar zeggen dat ze niets aan spelers verkopen :D
wut 8)7
Grapje mag ik hopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gisteren een 960 cp Tangela met 80% IV uit een 5 km ei gehad, die had ik nog niet :)
slm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:57:

Switchie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:35:
[...]

Eula zal expliciet genoemd worden omdat het blijkbaar noodzakelijk was.
Je hebt naast wetgeving ook normen en waarden. Dat een site als Tweakers een statement maakt tegen cheaten, en dus het duperen van 'eerlijke' spelers, vind ik persoonlijk niet heel gek.
Daarnaast wordt er volgens mij nergens gezegd: "gij zal u volledig aan de Eula houden" maar worden er slechts enkele (terechte) punten benoemd waar Tweakers zich liever van distantiëert
Dit, het gaat er niet om dat we precies bepalen waarover gepraat wordt maar er zijn een aantal onderwerpen waarmee wij niet geassocieerd willen worden en zodoende hebben wij een statement gemaakt zodat het voor iedereen duidelijk is waarom wij dit doen en waar het vandaan komt.

Overigens is dit een discussie niet voor in dit topic maar in Feedback op moderatie binnen Spielerij

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Ossi schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

wut 8)7
Grapje mag ik hopen?
Niet echt... "niets" is overdreven, maar er hebben in de media diverse ondernemers geklaagd over het feit dat ze falen als ondernemer pokemongo spelers geen omzet genereren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
ijdod schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:43:
[...]

Niet echt... "niets" is overdreven, maar er hebben in de media diverse ondernemers geklaagd over het feit dat ze falen als ondernemer pokemongo spelers geen omzet genereren
|:( |:(

Maja, er zijn altijd een paar mensen die het verpesten voor de rest helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
ijdod schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:43:
[...]

Oooooooh zo, ik las het alsof ze bewust niets wilden verkopen aan PoGo spelers...
Was schijnbaar multi-interpretabel

FreqAmsterdam las het schijnbaar hetzelfde als ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ossi op 19-08-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Ha ha, jammer dit. Ik had gehoopt dat je de beste aanvallen kreeg zodat we de hype nog even vol konden houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
IdieEasy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Ha ha, jammer dit. Ik had gehoopt dat je de beste aanvallen kreeg zodat we de hype nog even vol konden houden :D
Misschien moet ik maar wat vaker over m'n 100% Nicky Minaj :X gaan praten om er ook zo'n hype over te creeren... daar boeien de aanvallen toch niet van, tis en blijft een sloerie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

spocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Misschien moet ik maar wat vaker over m'n 100% Nicky Minaj :X gaan praten om er ook zo'n hype over te creeren... daar boeien de aanvallen toch niet van, tis en blijft een sloerie :+
Ja maar die kan je zelfs met de huidige gens niet evolven.... Dus daar is geen lol aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
psychoclown schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:40:
Gisteren een 960 cp Tangela met 80% IV uit een 5 km ei gehad, die had ik nog niet :)

[...]

[...]

Dit, het gaat er niet om dat we precies bepalen waarover gepraat wordt maar er zijn een aantal onderwerpen waarmee wij niet geassocieerd willen worden en zodoende hebben wij een statement gemaakt zodat het voor iedereen duidelijk is waarom wij dit doen en waar het vandaan komt.

Overigens is dit een discussie niet voor in dit topic maar in Feedback op moderatie binnen Spielerij
Het belangrijkste natuurlijk is dat enerzijds tweaken "des Tweakers" is en cheaten in een spel valt daaronder... In principe is het bespreken van tweaks, hacks en cheats gewoon toegestaan TENZIJ daarmee een wet overtreden wordt (wat het geval is bij dingen downloaden uit illegale bron) OF het het spelgenot van anderen bederft in een multiplayerspel. Wat mij betreft wordt die richtlijn hier nu redelijk goed toegepast zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
IdieEasy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

Ja maar die kan je zelfs met de huidige gens niet evolven.... Dus daar is geen lol aan :P
Geen lol aan, wacht maar tot ze je met haar frost breath een draining kiss geeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 11-10 15:38
Ossi schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:45:
[...]

Oooooooh zo, ik las het alsof ze bewust niets wilden verkopen aan PoGo spelers...
Was schijnbaar multi-interpretabel

FreqAmsterdam las het schijnbaar hetzelfde als ik :)
Haha ja kwam steeds in het nieuws dat Pokémon spelers helemaal niets komen drinken of eten. Ze pissen alleen de wc's onder.

Maarja de patat/ijs/slush puppy's tent denkt daar heel anders over.

Ze moeten alles gewoon als snacks verkopen. Zeker zo'n pannekoeken tent zal het goed doen als ze pannekoeken en/of crepes verkopen als snack. Maarja nu zuurt die vent alleen maar.

On topic:

Ik heb nu 135 caught / 136 seen. Sinds woensdagavond heb ik een Dragonite, helaas heeft deze Steel Wing (15) en Dragon Claw(35). Hij is wel mijn hoogste Pokémon met CP2309!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Die dragonite is wel prima als gym defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
mark-k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:09:
Die dragonite is wel prima als gym defender.
Zeker :)

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
MrBlueEyes schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Haha ja kwam steeds in het nieuws dat Pokémon spelers helemaal niets komen drinken of eten. Ze pissen alleen de wc's onder.

Maarja de patat/ijs/slush puppy's tent denkt daar heel anders over.

Ze moeten alles gewoon als snacks verkopen. Zeker zo'n pannekoeken tent zal het goed doen als ze pannekoeken en/of crepes verkopen als snack. Maarja nu zuurt die vent alleen maar.
Of wat dacht je van porties poffertjes? Inderdaad helemaal mee eens. Het is niet alsof het een restaurant met Michelinsterren is. Ondernemen is je aanpassen aan veranderende omstandigheden. Dus klaag niet over die duizenden mensen die daar langs komen - vind een manier om aan 10%-20% van die mensen iets te verkopen.
On topic:

Ik heb nu 135 caught / 136 seen. Sinds woensdagavond heb ik een Dragonite, helaas heeft deze Steel Wing (15) en Dragon Claw(35). Hij is wel mijn hoogste Pokémon met CP2309!
Yup, mijn Troliwrath is ook mijn hoogste CP Pokémon. :')

Ik zit nu op 107/107... Ik moet nodig eens naar Kijkduin denk ik. Kan ik daar ook de toiletten van die pannenkoek onderzeiken. _o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:31

PB-powell

Mr. Laziness

Yeah m'n 300ste pidgey :*)
Zijn hier paar gyms met een wigglytuff en clefable als laagste Pokemon (rond de 1100) maar krijg ze niet verslagen met Pokemon van rond de 1000 om de gym te versterken. Iemand tips welke goed werken?

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
111/111 hier, al eens op kijkduin geweest. Er staat nog een aantal evolves in de wachtrij, dus dat aantal gaat nog wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
PB-powell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:16:
Zijn hier paar gyms met een wigglytuff en clefable als laagste Pokemon (rond de 1100) maar krijg ze niet verslagen met Pokemon van rond de 1000 om de gym te versterken. Iemand tips welke goed werken?
Fighting. Machamp ofzo.
Normal pokemon zoals Snorlax, Wigglytuff, Clefable zijn juist zo sterk omdat ze nauwelijks zwaktes hebben, en over het algemeen een bak HP.

[ Voor 16% gewijzigd door spocy op 19-08-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

spocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:17:
[...]

Fighting. Machamp ofzo.
Normal pokemon zoals Snorlax, Wigglytuff, Clefable zijn juist zo sterk omdat ze nauwelijks zwaktes hebben, en over het algemeen een bak HP.
Thanks niet aangedaxht ga ik zo gelijk proberen

Edit: niet sterk genoeg :'( machop van 560 red het niet, heeft ook de verkeerde aanvallen...

[ Voor 12% gewijzigd door PB-powell op 19-08-2016 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm

slm

Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

Het belangrijkste natuurlijk is dat enerzijds tweaken "des Tweakers" is en cheaten in een spel valt daaronder... In principe is het bespreken van tweaks, hacks en cheats gewoon toegestaan TENZIJ daarmee een wet overtreden wordt (wat het geval is bij dingen downloaden uit illegale bron) OF het het spelgenot van anderen bederft in een multiplayerspel. Wat mij betreft wordt die richtlijn hier nu redelijk goed toegepast zo.
Het is allemaal niet bijster belangrijk, maar ik had er een post over gemaakt om 2 redenen:
1. Een eula is een ovk tussen eindgebruiker en maker/verkoper en heeft verder weinig _direct_ met legale of illegale praktijken te maken en hoort daarom ook niet in een topic warning te staan. Als je het over bepaalde dingen niet wil hebben, prima, logisch etc, maar noem ze dan specifiek of minder specifiek maar niet zo algemeen als een eula
2. Ben deze eula vermelding ook niet in een ander topic tegengekomen en hoewel ik ze niet allemaal bekijk, vraag of vroeg ik me dus af wat dit topic dan zo anders maakt

Het is dus niet zo dat ik het oneens ben met de moderatie, dus ga er ook geen kwestie van maken.

Iets meer ontopic :) : die km teller van de game is echt brak. Gisteren 4,7 km gelopen en er wordt maar 2,5 km bijgeteld. Eergisteren ook 4,7 km gelopen en er wordt 5,x km bijgeteld. Eieren komen uit als je stilstaat, na het vangen van een pokemon, en heb gisteren de laatste 100 meter voor niks gelopen door een low battery melding van iOS om vervolgens die fijne 'bent u een passagier' melding te krijgen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:08:
Ook een stuk of drie Squirtles gevangen - allemaal met 0 ATK.
Dit heb ik dus ook. Genoeg candy voor een Blastoise maar letterlijk niet één fatsoenlijke squirtle. Ben maar als een gek eieren aan het uitbroeden en hopen dat daar een goeie uit komt maar tot nu toe is dat pidgeys en weedle galore.
Dit moet toch haast wel een bug zijn?

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:13
Nephalem schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:20:
[...]

Dit heb ik dus ook. Genoeg candy voor een Blastoise maar letterlijk niet één fatsoenlijke squirtle. Ben maar als een gek eieren aan het uitbroeden en hopen dat daar een goeie uit komt maar tot nu toe is dat pidgeys en weedle galore.
Gisteren 2 2KM eieren uitgebroed, allebei een Bulbasaur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
demo31051987 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Gisteren 2 2KM eieren uitgebroed, allebei een Bulbasaur!
Ik bedoel de 0 attack, geloof best dat er ook wat nuttigs in zo'n ei kan zitten :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:00
Nephalem schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:20:
[...]
Ik heb zeker meer dan 20 en waarschijnlijk meer dan 30 2 km eieren uitgebroed. Letterlijk één Squirtle en één Geodude. Verder alleen Weedle, Caterpie, Rattata, Zubat, Pidgey en Spearow. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Pannenkoekentent in Kijkduin zat vol, buiten tenminste. Binnen was nog wel een beetje plaats, maar er was genoeg volk. True, er zitten meer mensen buiten dan binnen, maar dat zal op een zomerse dag ook zo zijn :+. Ik vraag me wel af hoe vol (zowel het pleintje als het restaurant) zonder Pokemon zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

slm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:20:
Iets meer ontopic :) : die km teller van de game is echt brak. Gisteren 4,7 km gelopen en er wordt maar 2,5 km bijgeteld. Eergisteren ook 4,7 km gelopen en er wordt 5,x km bijgeteld. Eieren komen uit als je stilstaat, na het vangen van een pokemon, en heb gisteren de laatste 100 meter voor niks gelopen door een low battery melding van iOS om vervolgens die fijne 'bent u een passagier' melding te krijgen... 8)7
Hierdoor wordt je er gek van:

https://www.reddit.com/r/...eed_105_kmh_with_science/

Maar een paar dingen die sowieso wel belangrijk zijn:

Rechte lijnen: PoGo meet tussen 2 punten, dus een rondje lopen kan ERG nadelig zijn.
10,5 KM/U: Maxium snelheid. Ga je eroverheen dan kan het zijn dat de complete afstand NIET gemeten wordt (tussen die twee punten zoals hierboven genoemd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:33
Hoppa net op de wc op het werk een 1094 (51%) Seaking gevangen die ik nog niet had :)
Koste 1 berry en 1 great ball

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Tinusvolkel schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:26:
Hoppa net op de wc op het werk een 1094 (51%) Seaking gevangen die ik nog niet had :)
Koste 1 berry en 1 great ball
Ik had net een diglet op de wc, moest hem helaas doortrekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
slm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:20:
Het is allemaal niet bijster belangrijk, maar ik had er een post over gemaakt om 2 redenen:
1. Een eula is een ovk tussen eindgebruiker en maker/verkoper en heeft verder weinig _direct_ met legale of illegale praktijken te maken en hoort daarom ook niet in een topic warning te staan. Als je het over bepaalde dingen niet wil hebben, prima, logisch etc, maar noem ze dan specifiek of minder specifiek maar niet zo algemeen als een eula
2. Ben deze eula vermelding ook niet in een ander topic tegengekomen en hoewel ik ze niet allemaal bekijk, vraag of vroeg ik me dus af wat dit topic dan zo anders maakt

Het is dus niet zo dat ik het oneens ben met de moderatie, dus ga er ook geen kwestie van maken.
In het Netflixtopic wordt ook gerefereerd aan de EULA. Bedenk je immers ook dat wanneer hier tips gegeven worden die in strijd zijn met de EULA, dat tot gevolg kan hebben dat iemand die die tips opvolgt een ban krijgt. En die persoon kan dan vervolgens bij/over Tweakers gaan klagen dat een tip die hij hier gekregen heeft ervoor gezorgd heeft dat hij geband is. Dat wil Tweakers natuurlijk ook graag voorkomen. Vergeet niet dat Spielerij door Google geïndexeerd wordt en dat "niet-Tweakers" dus ook in dit topic mee kunnen lezen...
Tja, GPS-positie is geen exacte wetenschap. Een navigatie-app kan er nog vanuit gaan dat je de uitgestippelde route volgt of in ieder geval dat je wegen volgt - maar PoGo is "free range" waardoor je GPS-positie door allerlei omstandigheden aardig heen en weer kan zwabberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

PB-powell schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:16:
Ik had gisteren soort gelijke situatie, met een Tentacruel met 50CP ofzo minder kon ik redelijk makkelijk Wigglytuff neermaaien. Wigglytuff is ook zwak tegen poison.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
IdieEasy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

Rechte lijnen: PoGo meet tussen 2 punten, dus een rondje lopen kan ERG nadelig zijn.
10,5 KM/U: Maxium snelheid. Ga je eroverheen dan kan het zijn dat de complete afstand NIET gemeten wordt (tussen die twee punten zoals hierboven genoemd)
Een rondje fietsen kan dan dus juist erg voordelig zijn. Daardoor zou je net binnen de max. afstand kunnen blijven als je wat harder fietst dan 10,5 km/u

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Marselaar schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Een rondje fietsen kan dan dus juist erg voordelig zijn. Daardoor zou je net binnen de max. afstand kunnen blijven als je wat harder fietst dan 10,5 km/u
Klopt, maar er is dus niet meer duidelijk of het iedere minuut gechecked wordt, of iedere 4 minuten. En er spelen nog veel meer dingen die niet duidelijk zijn... Eitjes hatchen is inmiddels gewoon loopwerk geworden :P

Zou die gozer van de hondenuitlaat service ook met mijn telefoon willen wandelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Shiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Ik had gisteren soort gelijke situatie, met een Tentacruel met 50CP ofzo minder kon ik redelijk makkelijk Wigglytuff neermaaien. Wigglytuff is ook zwak tegen poison.
Dat was de eerste die ik probeerde maar dat werkte helaas niet. Met parasect wel een keer gelukt, maar alleen door de special te ontwijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05

mvds

Totally awesome!

Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:32:
[...]

Die Troliwrath is zo gay dat hij misschien wel liever als zij aangesproken wil worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Shiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:28:
[...]

Heeft Wiggly ondanks de gen1 dan ook al het fairy type meegekregen?
Ik dacht dat ze de types nog uit gen1 hadden, alleen de aanvallen konden al andere types meekrijgen. Blijkbaar de Pokemon dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

spocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Ik dacht dat ze de types nog uit gen1 hadden, alleen de aanvallen konden al andere types meekrijgen. Blijkbaar de Pokemon dus ook.
Geen idee, de poison moves waren wel super effective, ik hoefde zelfs niks te ontwijken om het te winnen.

Juniper RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:38:
[...]

Jiggly en Wiggly zijn beide Normal/Fairy; net in mijn Pokédex gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:11:
[...]

Of wat dacht je van porties poffertjes? Inderdaad helemaal mee eens. Het is niet alsof het een restaurant met Michelinsterren is. Ondernemen is je aanpassen aan veranderende omstandigheden. Dus klaag niet over die duizenden mensen die daar langs komen - vind een manier om aan 10%-20% van die mensen iets te verkopen.

[...]

Yup, mijn Troliwrath is ook mijn hoogste CP Pokémon. :')

Ik zit nu op 107/107... Ik moet nodig eens naar Kijkduin denk ik. Kan ik daar ook de toiletten van die pannenkoek onderzeiken. _o-
Volgens deze website is Dragon Claw juist wel erg goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Jiggly en Wiggly zijn beide Normal/Fairy; net in mijn Pokédex gecheckt.
Ok dus ook de types van Pokemon zijn al ge-update naar de nieuwe generaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvnzoest
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 00:54
Mijn vrouw is eergisteren (vermoedelijk) gebanned (Failed to get game data from the server melding) nadat we terug zijn gekomen van onze vakantie in Frankrijk.
Onderweg nog wat pokemons gevangen op de parkeerplaatsen tijdens de stops.. en toen we thuis kwamen kon ze niet meer inloggen..
Inmiddels al een ticket gemaakt maar hoor ik niets over..

Iemand tips?
Pagina: 1 ... 40 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status