Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Vreemd, ben naar en terug van Italië gereden en heb ook zo gespeeld. Zou gewoon moeten kunnen. Heb je een Ferrari ofzo?pvnzoest schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:51:
Mijn vrouw is eergisteren (vermoedelijk) gebanned (Failed to get game data from the server melding) nadat we terug zijn gekomen van onze vakantie in Frankrijk.
Onderweg nog wat pokemons gevangen op de parkeerplaatsen tijdens de stops.. en toen we thuis kwamen kon ze niet meer inloggen..
Inmiddels al een ticket gemaakt maar hoor ik niets over..
Iemand tips?
P.S. Altijd mooi om even die gyms te pakken langs de Autobahn
hahaha I wishGandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:54:
[...]
Vreemd, ben in Italië geweest en heb ook zo gespeeld. Zou gewoon moete kunnen. Heb je een Ferrari ofzo?![]()
P.S. Altijd mooi om even die gyms te pakken langs de Autobahn
Gewoon cruise control op 150km/u en go with the flow.
Vage is wel dat ik ook exact dezelfde pokemons gevangen heb.. op dezelfde momenten online was (Mobiel internet gedeeld omdat mijn buitenland bundel nog niet op was en die van mijn vrouw wel) en ik nergens last van heb..
Ze heeft ook geen mail gehad dat ze gebanned is though..
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Allerlei dingen geprobeerd.. Getracht de app te verwijderen.. cache verwijderen.. ook getest op mijn telefoon waar ik zelf wel op kan inloggen .. zelfde melding..
Ik hoop niet dat dit iets te maken heeft met landsgrenzen over gaan want dan loop ik volgende week ook risico. Ik ben benieuwd of Niantic er wat mee doet.pvnzoest schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:51:
Mijn vrouw is eergisteren (vermoedelijk) gebanned (Failed to get game data from the server melding) nadat we terug zijn gekomen van onze vakantie in Frankrijk.
Onderweg nog wat pokemons gevangen op de parkeerplaatsen tijdens de stops.. en toen we thuis kwamen kon ze niet meer inloggen..
Inmiddels al een ticket gemaakt maar hoor ik niets over..
Iemand tips?
Ik ben ook bijna toe aan mijn 2e, waar de eerste Bite / Twister had...Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:11:
Yay... net m'n 2e Gyarados geevolueerd. Dragon Breath + Twister.. AGAIN! Ik ga even in een hoekje huilen.
Ga heel hard hopen op wat meer geluk
There there...Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:11:
Yay... net m'n 2e Gyarados geevolueerd. Dragon Breath + Twister.. AGAIN! Ik ga even in een hoekje huilen.
Ik ook eigenlijk, want ik ga in September ook nog even naar Mallorca. Overweeg om het daar helemaal niet te spelen, puur om geen "spoofing flag" ofzo te krijgen.ErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:11:
Ik hoop niet dat dit iets te maken heeft met landsgrenzen over gaan want dan loop ik volgende week ook risico. Ik ben benieuwd of Niantic er wat mee doet.
mijn eerste was BITE + Hydropump.Loadichus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:14:
[...]
Ik ben ook bijna toe aan mijn 2e, waar de eerste Bite / Twister had...
Ga heel hard hopen op wat meer geluk
Mijn tweede Bite + Dragon Pulse.
Mijn eerste Dragonair is Dragon Breath + Dragon Pulse....
En mijn parel is Blastoise watergun + Hydro pump
Mijn broertje is piloot en komt dus in veel landen. Ik kan met zekerheid zeggen dat hij al een hele hoop plekken bezocht heeft en hij heeft geen last van deze 'ban'.ErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:11:
[...]
Ik hoop niet dat dit iets te maken heeft met landsgrenzen over gaan want dan loop ik volgende week ook risico. Ik ben benieuwd of Niantic er wat mee doet.
Jaaaaa,
Niemand mag meer klagen, want het was geen 100% poliwhirl!
Ik ben voor

Jammer dat men zich weer niet kan gedragen.
mvds schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:35:
[...]
Die Troliwrath is zo gay dat hij misschien wel liever als zij aangesproken wil worden

Veel mensen zijn ook maar sneu he, geen moment rekening houden met de omgeving. Ikke ikke ikke en de rest kan stikke. Is het nou echt zo moeilijk om je rotzooi op te ruimen en netjes op de paden te blijven?RemkoDJ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:19:
Lees net op NU dat de gemeente den haag niantic heeft verzocht om de stops e.d. bij kijkduin te verwijderen. Dit omdat er teveel overlast is van zwerf afval en vernieling van natuurgebieden in de duinen.
WTF, en dat een paar dagen (weken?) nadat ze een bordje lieten plaatsen met "Pokehoofdstad van Nederland"RemkoDJ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:19:
Lees net op NU dat de gemeente den haag niantic heeft verzocht om de stops e.d. bij kijkduin te verwijderen. Dit omdat er teveel overlast is van zwerf afval en vernieling van natuurgebieden in de duinen.
uuuuuh.....
Las ik ook, ik weet niet wat er van waar is. Het lijkt er echt op dat alles en iedereen in de publiciteit wil komen met Pokémon Go.RemkoDJ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:19:
Ik ben niet jaloers..
Tja dat krijg je, door de weeks overdag zijn de enigen die het kunnen spelen kinderen met vakantie en werkelozen waar ook een boel uitkeringstrekkende tokkies tussen zitten, en die twee staan nou niet bekend om hun sociale inlevingsvermogen en opruimingsdrangRemkoDJ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:19:
veranderd zoveel ;x
jolteon is het slapst? (minste hp)?
Ze willen alleen dat 's avonds en snachts Pokémon niet meer spawnen en de hele dag in de duinen niet meer. Maar elk nieuwsbericht zegt weer wat anders viel mij al op.RemkoDJ schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:19:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Klopt, ze hebben maatregelen getroffen in de zin van extra afval bakken. Extra schoonmakers. Hekken e.d. om het in stand te houden. Maar het heeft niet mogen helpen helaas.IdieEasy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
WTF, en dat een paar dagen (weken?) nadat ze een bordje lieten plaatsen met "Pokehoofdstad van Nederland"
uuuuuh.....
Ik geloof dat Vaporeon nog steeds de sterkste is, tenminste, met een goede aanval combinatie. Jolteon vind ik verder erg handig voor het aanvallen van water Pokémon, aangezien die zoveel in gyms zittenAggressor schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:23:
wat is tegenwoordig de sterkte evolutie van eevee?
veranderd zoveel ;x

Correct, maar wel weer typisch Nederland om dat maar de (onschuldige) oorzaak te verbieden ipv de mensen die er een zooitje van maken aan te pakken.schaapiej schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:28:
Zoals altijd weer jammer dat de aso's het voor de normale mensen verpesten!
Wat hierboven staat, je hoeft echt maar 1-2 dagen een paar agenten die kant op te sturen en voor een paar mille boetes uit te schrijven en klaar. Als dat eenmaal rondgaat als gerucht houdt het wel op.
Maar nee, handhaving in NL is alleen voor de makkelijk te pakken burger via de computer, een beetje je werk doen als politie, meneertje, weet u hoe warm het buiten is
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Dit. Een paar agenten zouden genoeg moeten zijn om de meeste wildplassers e.d. tegen te houden. Het is nou niet zo dat ze hier met een meute voetbalhooligans te maken hebben ofzo.HeatWave schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Correct, maar wel weer typisch Nederland om dat maar de (onschuldige) oorzaak te verbieden ipv de mensen die er een zooitje van maken aan te pakken.
Wat hierboven staat, je hoeft echt maar 1-2 dagen een paar agenten die kant op te sturen en voor een paar mille boetes uit te schrijven en klaar. Als dat eenmaal rondgaat als gerucht houdt het wel op.
Maar nee, handhaving in NL is alleen voor de makkelijk te pakken burger via de computer, een beetje je werk doen als politie, meneertje, weet u hoe warm het buiten is.
En anders gewoon behandelen alsof het wel voetbalhooligans zijn, gedraag je je niet, pepperspray en gummiknuppel op je kopErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Dit. Een paar agenten zouden genoeg moeten zijn om de meeste wildplassers e.d. tegen te houden. Het is nou niet zo dat ze hier met een meute voetbalhooligans te maken hebben ofzo.
kan iemand dit bevestigen?Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:26:
[...]
Ik geloof dat Vaporeon nog steeds de sterkste is, tenminste, met een goede aanval combinatie. Jolteon vind ik verder erg handig voor het aanvallen van water Pokémon, aangezien die zoveel in gyms zitten

"Helaas" niet zo'n beste IV waardes. Zodoende heb ik toch maar mijn 95% Dratini met lage(re) CP gepakt:

Heb hem inmiddels 2 upgrades gegeven. +50 en +49 CP gaven die
Dit zijn de max waardes @ LVL40:

Wel jammer dat Dragonite van kleur moet veranderen
[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 19-08-2016 12:03 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Inderdaad, logisch dat er overlast is, er zijn namelijk duizenden mensen. Maar je kan beter duizenden nerds hebben die naar hun schermpje staren dan hardcore voetbalsupportersHeatWave schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Correct, maar wel weer typisch Nederland om dat maar de (onschuldige) oorzaak te verbieden ipv de mensen die er een zooitje van maken aan te pakken.
Maar nee, handhaving in NL is alleen voor de makkelijk te pakken burger via de computer, een beetje je werk doen als politie, meneertje, weet u hoe warm het buiten is.
Op elke plaats waar mensen in dergelijke hoeveelheden samenkomen krijg je overlast. Inderdaad gewoon een paar agenten neerzetten en dan heb je het zo opgelost. In Groningen komen veel mensen samen op de museumbrug (omdat er drie lures vlakbij elkaar staan) en daar zie je dan ook geregeld politie. Maar het gaat er altijd gemoedelijk aan toe. De politie kwam zelfs een keer langs met de Pokémon theme song over de luidspreker
Hoe heb je dat gedaan, als je maar 104 candies had? Voor de eerste evolutie heb je er toch 25 nodig, en de tweede weer 100?Thalaron schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:02:
"Helaas" niet zo'n beste IV waardes. Zodoende heb ik toch maar mijn 95% Dratini met lage(re) CP gepakt:
Die Dragonair had ik eerder al ;-)ImmortalSoul schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:08:
[...]
Hoe heb je dat gedaan, als je maar 104 candies had? Voor de eerste evolutie heb je er toch 25 nodig, en de tweede weer 100?
Daarnaast heb ik een bult Dratini's IV check gedaan en gesloopt
[ Voor 82% gewijzigd door Thalaron op 19-08-2016 12:16 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Waar is deze leuke spawnplek?ImmortalSoul schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:48:
Volgensmij zijn de spawn punten in mijn dorpje veranderd sinds een paar dagen, gevolg is dat ik nu een leuke spawnplek in de buurt heb zitten:
[afbeelding]

Ik heb nog steeds geen Dragonite (wel een 98,8% IV Dratini)
ErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:06:
Zo, net een 97,8% Poliwag uit een ei gekregen. Hij is nu een Poliwrath met Mudshot en... Hydro pump! Vast niet ideaal maar beter dan een zekere Trolliwrath
Nog steeds Vaporeon met Water Gun + Hydro Pump. Vaporeon heeft 2x zoveel HP als Flareon en Jolteon en kan daardoor veel meer hebben in Gym duels.Aggressor schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:23:
wat is tegenwoordig de sterkte evolutie van eevee?
veranderd zoveel ;x
In Nijmegen op de Waalkade dus ook. De gemeente heeft daar al heel snel een paar grote afvalbakken neergezet, bijvoorbeeld. En het gaat er gewoon gemoedelijk aan toe, men zit lekker daar op de trappen en op de muurtjes Pokémon te vangen. What the problem is?RoD schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Inderdaad, logisch dat er overlast is, er zijn namelijk duizenden mensen. Maar je kan beter duizenden nerds hebben die naar hun schermpje staren dan hardcore voetbalsupporters
Op elke plaats waar mensen in dergelijke hoeveelheden samenkomen krijg je overlast. Inderdaad gewoon een paar agenten neerzetten en dan heb je het zo opgelost. In Groningen komen veel mensen samen op de museumbrug (omdat er drie lures vlakbij elkaar staan) en daar zie je dan ook geregeld politie. Maar het gaat er altijd gemoedelijk aan toe. De politie kwam zelfs een keer langs met de Pokémon theme song over de luidspreker
Het viel mij in eerste instantie alleen maar op Squirtles, maar nu ik er goed oplet bij Pokemon die ik wil hebben.
Enige vooruitgang is dat ze niet allemaal 0 attack hebben ....

[ Voor 21% gewijzigd door Loadichus op 19-08-2016 12:29 ]
Ik heb een cp605 93%+ Bulbasaur. Ben gestart met Bulbasaur en heb nu in totaal 30 snoepjes @ lvl 27Loadichus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:28:
Het lijkt bij overigs alleen maar erger te worden. Deze Bulbasaurs gister gevangen.
Het viel mij in eerste instantie alleen maar op Squirtles, maar nu ik er goed oplet bij Pokemon die ik wil hebben.
Enige vooruitgang is dat ze niet allemaal 0 attack hebben ....
[afbeelding]
Alle starter Pokemon lijken beroerde IV's te hebben, als je ze vangt?Thalaron schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Ik heb een cp605 93%+ Bulbasaur. Ben gestart met Bulbasaur en heb nu in totaal 30 snoepjes @ lvl 27
De Charmanders die ik vang hebben allemaal IV's van 60 of lager.
Enige Bulba van mij die een hoge IV heeft kwam uit een ei.
In theorie klinkt dat erg makkelijk en voor de hand liggend. Echter, ik acht het risico op escalatie als er een agenten bonnen gaan uitdelen niet laag, eerlijk gezegd. Of je het daarom niet moet doen is een andere discussie, maar 'even wat bonnen uitschrijven' in een menigte is niet iets wat je zonder zorgvuldige afweging (helaas).HeatWave schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Overtreders moet je bij overlast gewoon keihard aanpakken, simple as that. Dan ga je er maar met een waterkannon overheen of sla je er een paar blauw, moet je maar gedragen.ijdod schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:35:
[...]
In theorie klinkt dat erg makkelijk en voor de hand liggend. Echter, ik acht het risico op escalatie als er een agenten bonnen gaan uitdelen niet laag, eerlijk gezegd. Of je het daarom niet moet doen is een andere discussie, maar 'even wat bonnen uitschrijven' in een menigte is niet iets wat je zonder zorgvuldige afweging (helaas).
Bij al die filmpjes van 'politiegeweld' hoop ik ook altijd dat ze nog wat harder slaan. Als je gewoon meewerkt is er niks aan de hand, zeker hier in Nederland niet, maar dan moeten ze weer moeilijk en bijdehand gaan doen en gaan schelden, tja dan verdien je het om vol op je bek gerost te worden door n paar agenten. Gedraag je of aanvaard de consequenties, maar ga niet lopen mekkeren.
Komt de politie aan, willen ze een waterkanon inzetten, blijkt dat ze alleen kunnen moddergooien...mark-k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:39:
Overtreders moet je bij overlast gewoon keihard aanpakken, simple as that. Dan ga je er maar met een waterkannon overheen of sla je er een paar blauw, moet je maar gedragen.
Zelfde ervaring hier, alle wilde hebben echt een klote IV. Mijn 89% inmiddels Ivysaur en 82% inmiddels Blastoise kwamen uit een ei.P.K. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:34:
Alle starter Pokemon lijken beroerde IV's te hebben, als je ze vangt?
De Charmanders die ik vang hebben allemaal IV's van 60 of lager.
Enige Bulba van mij die een hoge IV heeft kwam uit een ei.
Nee joh, die politie heeft echt wel een fatsoenlijk poliwrath hoor, niet iedereen faalt zo hardMx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:40:
[...]
Komt de politie aan, willen ze een waterkanon inzetten, blijkt dat ze alleen kunnen moddergooien...
ps. Ik zie de far fetch'ed al met z'n roede iedereen aftuigen die zich niet gedraagt
[ Voor 13% gewijzigd door spocy op 19-08-2016 12:44 ]
Is het dan ook Trolitie?Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:40:
[...]
Komt de politie aan, willen ze een waterkanon inzetten, blijkt dat ze alleen kunnen moddergooien...
Echt niemand heeft iets aan een Poliwrath met Submission, echt nietTheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:45:
Volgens mij kan een Poliwrath bij de politie beter Submission hebben, daar hebben ze in Nederland veel meer aan.

pokedex 125/125
Ja mag gepost worden, gebruik op eigen risico uiteraard.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:56:
https://www.pgnexus.gg mag hier gepost worden geloof ik?
Is het daar nu echt zo'n Bulba-heaven? Ik zit er stevig over te denken om er uit mn werk (20 min met metro) eens langs te gaan om wat rondjes te lopenFreqAmsterdam schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:52:
Whooptidoo weer een paar rondjes rembrandpark genoeg bulbasaurs gevangen en heb zojuist een venesaur geevolueerd.
pokedex 125/125
We hebben wel een hele goede zoekfunctie.joeri681 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:54:
hebben jullie nog sites om automatisch het IV te calculeren? Of is het allemaal ofline gehaald door Niantic?
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Jazeker. Spawnen constant op verschillende plekjes. Soms zelfs 3 bij elkaar.Azaruc schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:57:
[...]
Is het daar nu echt zo'n Bulba-heaven? Ik zit er stevig over te denken om er uit mn werk (20 min met metro) eens langs te gaan om wat rondjes te lopen
Helaas nog maar 1 keer een Vulpix uit een eitje gekregen(deze dus), maar is wel leuk om in gedachten te houden
Top, binnenkort maar eens langsFreqAmsterdam schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:00:
[...]
Jazeker. Spawnen constant op verschillende plekjes. Soms zelfs 3 bij elkaar.
Possible combinations: 7, perfection:
Maximum : 68.9%
Average: 62.2%
Minimum : 55.6%
Max level: 21
Zouden jullie deze evolven of beter nog even wachten?
Van Bulba naar Ivy, naar Venu is natuurlijk ook 2x een evolutie

[ Voor 27% gewijzigd door TheBrut3 op 19-08-2016 13:18 ]
En daarom bedoelt hij waarschijnlijk de twee evoluties... want hij zei nergens 2 volle evoluties -.-TheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:17:
1 volle evolutie van Bulba is 125 candy, dus als jij er met 140 candy 2 kan doen ben jij de koning.
Van Bulba naar Ivy, naar Venu is natuurlijk ook 2x een evolutie
FF naar kijkduin, daar komen heel veel Vulpixen. Alleen de max CP van een Ninetales stelt niet zo veel voor.Afvalzak schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:01:
Wow, kom door die PGNexus erachter dat ik een 97.78% Vulpix heb. En ik wil Ninetales zo graag.
Helaas nog maar 1 keer een Vulpix uit een eitje gekregen(deze dus), maar is wel leuk om in gedachten te houden
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Dat ben ik verder met je eens!HeatWave schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Niet mee eens. Het feit dat ze Niantic gebruiken om het probleem op te lossen is de keuze van de gemeente en niet van de politie. Het is dus kwalijk van u om de politie hier als schuldige neer te zetten.HeatWave schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 11:34:
[...]
Iemand hetzelfde probleem of al ooit meegemaakt?
Sinds een update of twee geleden niet meer, maar daarvoor vaak genoeg gehad dat ik op wifi wel kon inloggen en op 4g niet of omgekeerd. Vooral na een vastloperYohsoog schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:27:
Hebben er nog meer mensen problemen met inloggen? In onze groep kunnen enkele mensen niet meer inloggen waaronder ik zelf. Echter heb ik nu even getest en het lijkt nog vreemder te zijn: via wifi heb ik geen enkel probleem, probeer ik via 4G+gps, dan loopt het fout. Als ik nog in het spel zit, van wifi -> 4g, dan spawnen er ook geen pokemon meer en komen de pokestop foto's niet door. Maar ik heb geen opmerking dat er geen connectie of gps zou zijn.
Iemand hetzelfde probleem of al ooit meegemaakt?
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Dat bedoel ik inderdaadIdieEasy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:19:
[...]
En daarom bedoelt hij waarschijnlijk de twee evoluties... want hij zei nergens 2 volle evoluties -.-
Zouden jullie wachten of gewoon doen? Heb het idee dat ik ze niet veel beter meer ga krijgen. Misschien uit een ei, maar die schieten bij mij totaal niet op, omdat ik vrijwel nooit loop....
Neuh, dat heb ik er niet voor over, ik loop meestal gewoon door de parken en straten bij mij in de stad, en een klein half uurtje tijdens de pauze op het werk. Maar de chaos op Kijkduin is iets waar ik liever vandaan blijfMrBlueEyes schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
FF naar kijkduin, daar komen heel veel Vulpixen. Alleen de max CP van een Ninetales stelt niet zo veel voor.
Overigens zitten we hier in het centrum (Dordrecht) ook wel goed qua Pokémon, alleen de meeste zijn waterpokes aangezien we op een eiland zitten
Als jij zo makkelijk aan Bulba's komt, gewoon doen als het een hoge CP Bulba is of jij graag een Venu wil. Komt er een betere, dan maak je er de volgende ronde weer een Venu van. Zou er iig geen dust in stoppen.YinYang schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:30:
Zouden jullie wachten of gewoon doen? Heb het idee dat ik ze niet veel beter meer ga krijgen. Misschien uit een ei, maar die schieten bij mij totaal niet op, omdat ik vrijwel nooit loop....
* Engeltje83 is aan het kloten om een afbeelding in te voegen vanuit dropbox

[ Voor 119% gewijzigd door Engeltje83 op 19-08-2016 13:43 ]
Heb precies hetzelfde probleem. Heb 180 Poliwag Candy, zelfs één uit een ei gehad, maar nog steeds onder de 80% IV. Ik wil wel een goede ivm dat Poliwrath een goede gym defender kan zijn met de juiste aanvallenBeltoni schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:40:
Zou ik ooit een goede Poliwag vinden?! Toen ik 100 candy had wilde ik nog even wachten tot ik echt een goede zou vinden. Ben inmiddels 2 levels verder en heb 250 poliwag candy... Krijg ze nauwelijks boven de 400 en al helemaal niet met een IV van boven de 70%.
[ Voor 9% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-08-2016 13:41 ]
[ Voor 10% gewijzigd door FreqAmsterdam op 19-08-2016 13:43 ]
97,78%!FreqAmsterdam schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:42:
Ik heb een poliwrath van 93.3 IV met hydro pump. 2024 CP nu.

Gelukkig heb ik toevallig wel een Poliwrath in de 80% met Bubble en Hydro Pump!
Juniper RWD
Waar ergens in Zwollywood dan? Moet er volgende week een dagje heen namelijkP.K. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:48:
Ben hier wel aardig content mee.![]()
[afbeelding]
Wonen naast een Dratini habitat is zo slecht nog niet.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Welke aanvallen heeft ie?P.K. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:48:
[afbeelding]
Jaloers.P.K. schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:48:
[afbeelding]
Volgens het linkje naar movesets hieronder is Mudshot/Hydro Pump toch de ideale combi.Shiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:48:
Die 90% poliwrath's zijn natuurlijk allen wat waard i.c.m. Bubble en Hydro Pump, zonder bubble is het uiteraard shredder voer!
Gelukkig heb ik toevallig wel een Poliwrath in de 80% met Bubble en Hydro Pump!
Nu mag je drie keer raden welke moves mijn 97,8% Poliwrath heeft
Meer mensen last van?
Same here. Ben er mee gekapt, werd er gek van. Vanochtend ging het nog wel.JayZeeTie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:52:
Lekker, doe je een dagje Amsterdams krijg je constant Netwerk Error. Al opnieuw geïnstalleerd maar lijkt niks te helpen.
Meer mensen last van?
Brag & Douchebag?ErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:52:
[...]
Ik heb er 1 van 353 met IV86%.. Is het de moeite waard of niet?GandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:41:
[...]
Heb precies hetzelfde probleem. Heb 180 Poliwag Candy, zelfs één uit een ei gehad, maar nog steeds onder de 80% IV. Ik wil wel een goede ivm dat Poliwrath een goede gym defender kan zijn met de juiste aanvallen
nee met Bubble heeft ie meer damage (stab ofzo)ErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:52:
[...]
Volgens het linkje naar movesets hieronder is Mudshot/Hydro Pump toch de ideale combi.
Nee... turn it into candy (zelfs een 99.9% is het niet waard)aicaramba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:54:
[...]
Ik heb er 1 van 353 met IV86%.. Is het de moeite waard of niet?
Bij deze meeste Pokémon wel. Maar ik heb er een paar Top-10 Pokémon waar ik echt boven de 90% IV zou willen zitten (waaronder Poliwag). Als je genoeg Candy hebt kan je het doen, en er nog één maken. Als je krap 100 of 125 heb zou ik lekker nog even wachten.aicaramba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:54:
[...]
Ik heb er 1 van 353 met IV86%.. Is het de moeite waard of niet?
Nope, Bubble + Hydro Pump is de perfecte moveset (in ieder geval defensief). Zie:ErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:52:
[...]
Volgens het linkje naar movesets hieronder is Mudshot/Hydro Pump toch de ideale combi.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/62 en:
http://imgur.com/a/V6KGS
[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-08-2016 13:58 ]
Dragon Breath en Dragon Pulse. Kon beter dus.
M'n andere Dragonite (93%) heeft een betere set, Steel Wing en Dragon Claw.
Mag jij raden wie er een 100% Poliwrath heeft met de betere skillset Bubble/Hydro Pump. Terug in je hok jijErikT738 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:52:
[...]

Offensief kan Mud Shot + Hydro Pump beter zijn omdat je dan beter kunt dodgen, want Bubble is een heel trage aanval.GandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Nope, Bubble + Hydro Pump is de perfecte moveset (in ieder geval defensief). Zie:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/62
GandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Bij deze meeste Pokémon wel. Maar ik heb er een paar Top-10 Pokémon waar ik echt boven de 90% IV zou willen zitten (waaronder Poliwag Poliswag). Als je genoeg Candy hebt kan je het doen, en er nog één maken. Als je krap 100 of 125 heb zou ik lekker nog even wachten.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik dacht idd ook dat Bubble beter was, waarschijnlijk vooral voor defensief, omdat bubble best wel een slome aanval is, sowieso kunnen defending pokemons maar eens in de 1.5sec aanvallen? Dus zou bijv. een skill van 0.5sec niet volledige tot zijn recht komen.GandalfTheGrey schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Nope, Bubble + Hydro Pump is de perfecte moveset (in ieder geval defensief). Zie:
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/62
En uiteraard maak je zo'n fancy Poliwrath om mensen te imponeren, ofwel komt het als defender pokemon nog het meest tot zijn recht
[ Voor 11% gewijzigd door Shiro op 19-08-2016 14:01 ]
Juniper RWD

Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status