Klopt, verdedigend aanvalt de Pokémon in een vast ritme (1,5-2 seconden). Dus dan gaat het puur om de hoogste DPS.Shiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Ik dacht idd ook dat Bubble beter was, waarschijnlijk vooral voor defensief, omdat bubble best wel een slome aanval is, sowieso kunnen defending pokemons maar eens in de 1.5sec aanvallen? Dus zou bijv. een skill van 0.5sec niet volledige tot zijn recht komen.
En uiteraard maak je zo'n fancy Poliwrath om mensen te imponeren, ofwel komt het als defender pokemon nog het meest tot zijn recht
Bij defense is de hoogste single hit damage het beste en bij offense de dpsShiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:59:
Ik dacht idd ook dat Bubble beter was, waarschijnlijk vooral voor defensief, omdat bubble best wel een slome aanval is, sowieso kunnen defending pokemons maar eens in de 1.5sec aanvallen? Dus zou bijv. een skill van 0.5sec niet volledige tot zijn recht komen.
Waarom wil je überhaupt stardust daar in? Het is geen top tier aanvaller of verdediger.badros86 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:01:
Is het dus handig om @lvl 25 stardust te steken in deze:
Oh nee joh? https://pokemongo.gamepress.gg/gym-defenders-tier-listTheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
Bij defense is de hoogste single hit damage het beste en bij offense de dps
[...]
Waarom wil je überhaupt stardust daar in? Het is geen top tier aanvaller of verdediger.
ow oke. welke pokemon zijn dat wel? ik heb serieus geen flauw idee. Mn dragonite heb ik al gemaxed.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
[...]
Waarom wil je überhaupt stardust daar in? Het is geen top tier aanvaller of verdediger.
edit: thnx mark-k
[ Voor 4% gewijzigd door badros86 op 19-08-2016 14:09 ]
Poliwrath is de tweede beste verdediger. Dus zeker nuttig om er dust in te steken mits de goede aanvallen :-DTheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Sinds wanneer is die aangepast? Was altijd B tier voor attack en A tier voor defense.
Zie (even naar de tweede image kijken): https://www.reddit.com/r/...raphics_with_my_revision/
[ Voor 4% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-08-2016 14:09 ]
M'n Poliwrath heeft een dubbelganger!badros86 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:01:
Is het dus handig om @lvl 25 stardust te steken in deze:
[afbeelding]
Ik heb er zelf wel wat dust in gestopt om 'm naar 1600 te brengen maar ik weet niet of ik 'm bij ga houden. Eerst maar eens zien hoe hij het doet in gym gevechten.
sinds n paar dagen.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Sinds wanneer is die aangepast? Was altijd B tier voor attack en A tier voor defense.
Oké, dat wist ik niet.mark-k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:11:
sinds n paar dagen.
Maar dat is ook lastig, blijkbaar kan Niantic dus zomaar Pokémon aanpassen. Wel lullig als je dust zit te stampen in een Pokémon en een week later gaat die van S tier naar B tier.
Daarom moet je spelen voor je plezier nu, en je niet te druk maken om later.TheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Oké, dat wist ik niet.
Maar dat is ook lastig, blijkbaar kan Niantic dus zomaar Pokémon aanpassen. Wel lullig als je dust zit te stampen in een Pokémon en een week later gaat die van S tier naar B tier.
Gebeurt vaker in spellen toch...WoW was dat ook, ene update was een Rogue super OP en de volgende een Mage ofzo... Welcome to gamingTheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:16:
[...]
Oké, dat wist ik niet.
Ik heb eens een keer Poliwrath met een 30CP lagere Jolteon aangevallen, ik werd helemaal kapot gemaakt, dat bubble hits like a truck... Helpt natuurlijk ook niet dat Poliwrath sowieso wel een aardige HP pool heeft en als defender dat nog eens verdubbeld krijgt. Daar ga je met een 1.25% dmg bonus en STAB erbij niet tegen op boxen.
Vind sowieso dat er bijzonder veel sterke Water pokemons zijn
Vaporeon
Poliwrath
Slowbro
Golduck (kan zelfs nog mee, gezien hoe makkelijk hij te krijgen is)
Lapras
Op Lapras na, relatief makkelijk te krijgen. Terwijl counters daarvoor zoals Venusaur en Executor erg lastig aan te komen zijn. Zelfs 2e keuzes zoals Victeerbell en Vileplume zijn lastig te krijgen.
Vaporeon
Poliwrath
Slowbro
Lapras
Op Lapras na, relatief makkelijk te krijgen. Terwijl counters daarvoor zoals Venusaur en Executor erg lastig aan te komen zijn. Zelfs 2e keuzes zoals Victeerbell en Vileplume zijn lastig te krijgen.
[ Voor 7% gewijzigd door Shiro op 19-08-2016 14:22 ]
Juniper RWD
Voor elke pokemon Gym dat je veroverd krijg je toch 10 coins?
Ik heb gisteravond zeker weten 3 veroverd en maar 20 coins gekregen?!
Moet wel zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat er steeds 2 personen zijn die "achter" mij aanlopen.
Als ik iets veroverd heb, is het na 5 minuten weer weg. Zijn denk ik cheaters.
Misschien moet ik ze maar reporten.
Ben wel door al me potions heen door een avondje haha.
Moet wel zeggen dat ik het heel bijzonder vind dat er steeds 2 personen zijn die "achter" mij aanlopen.
Je krijgt 10 coins voor elke gym die je op dat moment in bezit hebt. Klinkt dus alsof je al uit 1 van je veroverde gyms geschopt bent voordat je op de knop druktekx22 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:22:
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Voor elke gym waar je aanwezig bent met een Pokémon op het moment dat je gaat cashen krijg je 10 coins.kx22 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:22:
gym wordt terugveroverd en dus zijn er cheaters? Misschien denken zij hetzelfde over jou...? wtf lolkx22 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:22:
Ligt ook aan de geografische locatie, hier vang ik veel water pokemon, toen ik in mexico zat kwam je die bijna niet tegen, vuur vecht rots en grond des te meer.Shiro schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:21:
Ik heb eens een keer Poliwrath met een 30CP lagere Jolteon aangevallen, ik werd helemaal kapot gemaakt, dat bubble hits like a truck... Helpt natuurlijk ook niet dat Poliwrath sowieso wel een aardige HP pool heeft en als defender dat nog eens verdubbeld krijgt. Daar ga je met een 1.25% dmg bonus en STAB erbij niet tegen op boxen.
Vaporeon
Poliwrath
Slowbro
Lapras
Nee nee nee, ik heb bij alle 3 gyms een pokemon erin kunnen stoppen.
Dus ik zou zeker 30 coins moeten hebben.
Degene die achter mij aan liepen waren er dus niet. Ik loop terug en het is een verlaten station. Het is 1 lange weg, als ze achter mij aan zouden lopen, zou ik ze tegenkomen op de weg terug.
Ze zijn met zen 2en en ze noemen zichzelf Mr en Mrs Utrecht. Geen hele hoge level, maar hele tijd Golduck of Hypno.
Degene die achter mij aan liepen waren er dus niet. Ik loop terug en het is een verlaten station. Het is 1 lange weg, als ze achter mij aan zouden lopen, zou ik ze tegenkomen op de weg terug.
Ze zijn met zen 2en en ze noemen zichzelf Mr en Mrs Utrecht. Geen hele hoge level, maar hele tijd Golduck of Hypno.
[ Voor 13% gewijzigd door kx22 op 19-08-2016 14:29 ]
Hoe dan ook, op het moment van cashen had je maar 2 gyms..kx22 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:27:
Nee nee nee, ik heb bij alle 3 gyms een pokemon erin kunnen stoppen.
Degene die achter mij aan liepen waren er dus niet. Ik loop terug en het is een verlaten station.
Ze zijn met zen 2en en ze noemen zichzelf Mr en Mrs Utrecht. Geen hele level, maar hele tijd Golduck of Hypno.
Ga ik binnenkort ook heen. Had je een sim kaartje gekocht daar?spocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
Ligt ook aan de geografische locatie, hier vang ik veel water pokemon, toen ik in mexico zat kwam je die bijna niet tegen, vuur vecht rots en grond des te meer.
Probleem zou dus in Belgiië aan Proximus liggen, heel het netwerk werkt niet meer voor pokemonverkeer!slm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:29:
[...]
Sinds een update of twee geleden niet meer, maar daarvoor vaak genoeg gehad dat ik op wifi wel kon inloggen en op 4g niet of omgekeerd. Vooral na een vastloper
Iemand een idee wat voor weer er verwacht wordt in kijkduin? Zit te broeden of ik vanavond wel of niet zal gaan
Zou wel eens kunnen kloppen. Toen ik deze middag aan de overkant van de straat stond kon ik niet meer inloggen. In het gebouw terug wel. Even mijn wifi uitgezet, en krijg terug "failed to log in".Yohsoog schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Probleem zou dus in Belgiië aan Proximus liggen, heel het netwerk werkt niet meer voor pokemonverkeer!
https://www.reddit.com/r/pokemongodev/comments/4yhvgs/confirmed_niantic_just_banned_all_my_mobile/ Heb een tip de redactie postje gemaaktYohsoog schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Probleem zou dus in Belgiië aan Proximus liggen, heel het netwerk werkt niet meer voor pokemonverkeer!
http://lmgtfy.com/?q=weer+kijkduinArcticTiger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:39:
Iemand een idee wat voor weer er verwacht wordt in kijkduin? Zit te broeden of ik vanavond wel of niet zal gaan
http://www.weer.nl/verwac...derland/kijkduin/1811953/ArcticTiger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:39:
Ik zit er een half uurtje vandaan, het is bewolkt maar lijkt niet op regen nu.ArcticTiger schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:39:
Er is ook vuurwerk vanavond, extra feest tijdens het vangen van Pokemon
Zal ook wel extra druk zijn danZodiacNL schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Ik zit er een half uurtje vandaan, het is bewolkt maar lijkt niet op regen nu.
Er is ook vuurwerk vanavond, extra feest tijdens het vangen van Pokemon
Nee alleen van wifi gebruik gemaakt daar.Nedra schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:29:
[...]
Ga ik binnenkort ook heen. Had je een sim kaartje gekocht daar?
[ Voor 14% gewijzigd door spocy op 19-08-2016 14:49 ]
Vuurwerk is in Scheveningen, maar wel te zien in Kijkduin.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Was dat niet degene die gratis pokemon dataverkeer aanbood? Vreselijke provider vind ik. Beste dekking maar lomp bedrijf. Zou dus zomaar kunnen dat ze nu opeens al dat verkeer niet meer toelatenYohsoog schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Edit:/
Haha, over lomp gesprokengangsta_playa schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 14:41:
[...]
https://www.reddit.com/r/pokemongodev/comments/4yhvgs/confirmed_niantic_just_banned_all_my_mobile/ Heb een tip de redactie postje gemaakt

[ Voor 33% gewijzigd door slm op 19-08-2016 15:17 ]
To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.
Samen met BASE geloof ik ja. Bij BASE loopt het nog wel goed gelukkigslm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:14:
[...]
Was dat niet degene die gratis pokemon dataverkeer aanbood? Vreselijke provider vind ik. Beste dekking maar lomp bedrijf. Zou dus zomaar kunnen dat ze nu opeens al dat verkeer niet meer toelaten
Base ook? Hmm, dat is minder aangezien mobile vikings op het base netwerk zit, dus laten we hopen dat het door een lompe actie van Niantic komt door het blokken van de ip range van een botter ofzoLambo LP670 SV schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:15:
[...]
Samen met BASE geloof ik ja. Bij BASE loopt het nog wel goed gelukkig
Edit:/
Ja, welkom in BelgiëJump schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:20:
Is dat gratis verkeer ook niet in strijd met de netneutraliteit?
[ Voor 21% gewijzigd door slm op 19-08-2016 15:22 ]
En het is ook niet alsof PoGo heel veel data vreet of zo? Nog afgezien van het feit dat het compleet in strijd is met de netneutraliteit om een bepaalde dienst op deze manier te blokkeren - of juist gratis aan te bieden.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
https://tweakers.net/nieu...ating-bij-pokemon-go.htmlMx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:23:
En het is ook niet alsof PoGo heel veel data vreet of zo? Nog afgezien van het feit dat het compleet in strijd is met de netneutraliteit om een bepaalde dienst op deze manier te blokkeren - of juist gratis aan te bieden.
Volgens de redactie zou het "niet of nauwelijks illegaal zijn"
Paar honderd mb per maand per gebruiker denk ikMx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:23:
Misschien is het in strijd met hun eula? Hahagangsta_playa schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
https://tweakers.net/nieu...ating-bij-pokemon-go.html

Paar honderd?! Voor de diehard gamers misschien. Als ik het twee uur per dag gebruik kom ik onder de 10MB uit en ik geloof niet dat iedereen dat doet.slm schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:28:
[...]
Paar honderd mb per maand per gebruiker denk ik
[ Voor 6% gewijzigd door LED-Maniak op 19-08-2016 15:30 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Het is een beetje grijs gebied, je blokkeerd niets, je behandeld het verkeer ook niet anders behalve dat het niet in rekening wordt gebracht. Ik denk niet dat iemand hier moeilijk over gaat doen.gangsta_playa schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:26:
[...]
https://tweakers.net/nieu...ating-bij-pokemon-go.html
Stel een mand heeft 30 dagen, en pak 10mb voor die ene dag van jou, kom ik mooi uit op 300mb per maand, wat wel een paar honderd mb per maand is, dus wat is er nou mis aan die uitspraak?LED-Maniak schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:30:
[...]
Paar honderd?! Voor de diehard gamers misschien. Als ik het twee uur per dag gebruik kom ik onder de 10MB uit en ik geloof niet dat iedereen dat doet.
Donkergrijs gebied inderdaad. Net zoals clubs die vrouwen gratis binnenlaten terwijl mannen entree moeten betalen. Het een gratis of goedkoper aanbieden is natuurlijk in principe het zelfde als de rest betaald of duurder aanbieden, alleen dan bezien vanuit een ander perspectief...ArgantosNL schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:32:
Het is een beetje grijs gebied, je blokkeerd niets, je behandeld het verkeer ook niet anders behalve dat het niet in rekening wordt gebracht. Ik denk niet dat iemand hier moeilijk over gaat doen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Bij mij staat er 246 mb afgelopen 60 dagen en zit er ook niet continu op ofzoLED-Maniak schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:30:
[...]
Paar honderd?! Voor de diehard gamers misschien. Als ik het twee uur per dag gebruik kom ik onder de 10MB uit en ik geloof niet dat iedereen dat doet.
Is het grijze gebied niet vooral dat hun dan dus je data moeten scannen of het van PoGo is? Dus de privacy en niet specifiek de actie. Er zijn meer leveranciers die dingen gratis kado doen wanneer je een dienst bij hun afneemt.
Moest die zin een paar keer lezen voor ik het begreepTheBrut3 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:37:
Is het grijze gebied niet vooral dat hun dan dus je data moeten scannen of het van PoGo is? Dus de privacy en niet specifiek de actie. Er zijn meer leveranciers die dingen gratis kado doen wanneer je een dienst bij hun afneemt.
Dan moet je 30 dagen achtereen 2+ uur pogo spelen. Geloof er niets van dat dit een gemiddelde user is.mark-k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:33:
[...]
Stel een mand heeft 30 dagen, en pak 10mb voor die ene dag van jou, kom ik mooi uit op 300mb per maand, wat wel een paar honderd mb per maand is, dus wat is er nou mis aan die uitspraak?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Dan doe je alleen werkdagen, krijg je 220mb. Bij mij verbruikt PoGo trouwens eerder richting de 10mb per uur dan richting de 5, dus dan zou het al verdubbelen.LED-Maniak schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:41:
[...]
Dan moet je 30 dagen achtereen 2+ uur pogo spelen. Geloof er niets van dat dit een gemiddelde user is.
http://www.nu.nl/games/43...kemon-go-meer-spelen.html
Gratis data.. Alleen toegang is ontzegd
Gratis data.. Alleen toegang is ontzegd
Zeker. In het weekend hebben mensen minder tijd voor pogo dan doordeweeks.mark-k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:45:
[...]
Dan doe je alleen werkdagen, krijg je 220mb. Bij mij verbruikt PoGo trouwens eerder richting de 10mb per uur dan richting de 5, dus dan zou het al verdubbelen.

[ Voor 56% gewijzigd door LED-Maniak op 19-08-2016 15:48 ]
Proficiat, geen twister.anboni schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:43:
Zojuist m'n beste magikrap evolved:
[afbeelding]

OMG!!!!! Ik ben gebanned!!!!!!!
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#

En ik heb alleen Pokeadvisor en PGnexus gebruikt!!!!! Geen spoof/bot, niemand heeft ergens voor me ingelogd!!! WtF?????
Kennelijk achterhalen ze je via die sites ook???

En ik heb alleen Pokeadvisor en PGnexus gebruikt!!!!! Geen spoof/bot, niemand heeft ergens voor me ingelogd!!! WtF?????
Dat kan ook zonder dat we naar die site moeten en tegen de reclames aan moeten kijken die extra data verbruiken en zo.anboni schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:43:
Zojuist m'n beste magikrap evolved:
[afbeelding]

Aan het trollen of serieus?poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
OMG!!!!! Ik ben gebanned!!!!!!!![]()
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vaak gebruikt?
Serieus? Nou, ik denk dat pogo de herfst niet gaat halen op deze manier..poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben voorlopig nog niet gebanned maar zal me er maar op voorbereiden dat dit nog gaat komen danpoor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
weet wel niet of ik nog opnieuw zou beginnen dan..
Oh nee, toch niet, mn batterij was gewoon leeg 
muehehehehe
muehehehehe
Ik denk dat ze je gezeur over hoe je ging stoppen zat warenpoor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee maar klote zeg, er wordt echt zo vaag gebanned, de bots hier vliegen nog steeds lvls omhoog en zitten nog steeds in alle gyms, en jij wordt voor het checken van je IV gebanned...
flauwpoor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:53:
muehehehehe
En iedereen zit hier maar met de geknepen billen..
Sorry had ik even zin in 
Benieuwd hoeveel mensen even met natte billetjes zaten

-_-;;poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:53:
muehehehehe
*zoekt naar de thumb down button*
poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:55:
Sorry had ik even zin in
Tja wie moet er anders steeds dreigen om te stoppenpoor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:55:
Sorry had ik even zin in
Ach kom op, altijd blijven lachen 
En denken jullie nou serieus dat ik het met zo'n kort luchtig berichtje had afgedaan?
Nee, dan had er hier wel een tirade van 56 pagina's lang gestaan
En denken jullie nou serieus dat ik het met zo'n kort luchtig berichtje had afgedaan?
(Mijn Poliwrath heeft stiekem natuurlijk ook gewoon Bubble en Hydro Pump maar dat zou niet zo grappig zijn...)
Nee das gemeen, daar vind ik jullie te lief voorkrietjur schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:56:
[...]
Je had het iets langer vol moeten houden
Nu was het kleine schrikmomentje perfect
(en dan ben ik straks echt gebanned, en dan gelooft niemand me

Dan verwachten we wel die 56 pagina rantpoor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
Nee das gemeen, daar vind ik jullie te lief voor
Nu was het kleine schrikmomentje perfect
(en dan ben ik straks echt gebanned, en dan gelooft niemand me)
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zal ik me daar ook maar op voorbereiden
edit:
Hap, hap, hap...
Hap, hap, hap...
Hier net level 27 geworden: het begint wel echt een grind te worden, constant dezelfde Pokémon vangen...

(berekend met totaal aantal Pokémon gevangen + totaal geëvolueerd, delen door de cijfers uit de Pokédex)
Hoe zijn die verhoudingen bij jullie? Krijgen jullie ook dat 'Diablo III-gevoel'?
Huidige Pokédex:

[ Voor 5% gewijzigd door Zegato op 19-08-2016 16:19 ]
Zojuist een Lapras in het wild gevangen, lucratieve 10 minuten pauze.
Lapras 1230 cp, 62.22% IV, 15 atk, 5 def, 8 sta helaas niet super maar toch blij mee
Lapras 1230 cp, 62.22% IV, 15 atk, 5 def, 8 sta helaas niet super maar toch blij mee
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Poor Leno....poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Dan verwacht ik wel wat meer dan een lousy 56 pagina's van je hoorpoor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:57:
Ach kom op, altijd blijven lachen

[ Voor 33% gewijzigd door spocy op 19-08-2016 16:17 ]
Volgende keer als het echt is gewoon dit plaatje gebruiken:poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

(niet van mij, maar is geloof ik wel echt voor een hard ban)
edit: oh wacht, poor Leno was meer van de gifjes he?

[ Voor 11% gewijzigd door AppieNL op 19-08-2016 16:17 ]
Volgens mij is poor Leno in de leer gegaan bij bobsquad...
Is er eigenlijk ook een soort pidgeycalc waar je op in kan loggen met een token zoals pgnexus?
Dan hoef ik niet iedere keer die pidgey's, rattata's en weedles te tellen voor een power evolve sessie...
Dan hoef ik niet iedere keer die pidgey's, rattata's en weedles te tellen voor een power evolve sessie...
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Well played!
Ja, Pokénurse. Maar volgens mij gaat dit wel net iets verder dan Pgnexus. Ik had de app gedownload, logde in en zag ineens allemaal functies waarmee je geautomatiseerd dat kon doenMikey5times schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:25:
Is er eigenlijk ook een soort pidgeycalc waar je op in kan loggen met een token zoals pgnexus?
Verder geen actie ondernomen, maar ik zit wel een beetje op hete eieren dat dit me m'n account gaat kosten in de toekomst, ondanks dat ik er maar één keer op ingelogd ben geweest...
Hete kolen... of je loopt op eierschalenZegato schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:29:
[...]
Ja, Pokénurse. Maar volgens mij gaat dit wel net iets verder dan Pgnexus. Ik had de app gedownload, logde in en zag ineens allemaal functies waarmee je geautomatiseerd dat kon doen
Verder geen actie ondernomen, maar ik zit wel een beetje op hete eieren dat dit me m'n account gaat kosten in de toekomst, ondanks dat ik er maar één keer op ingelogd ben geweest...
Je hebt de melk horen klotsen, maar je weet niet waar de tepel hangt
Ik maak geen gebruik van de geautomatiseerde sites/apps, vind het te link.
Doe mij de handmatige IV calculator maar
[ Voor 9% gewijzigd door CappieL op 19-08-2016 16:32 ]
Nouja, beetje vreemd. Iedereen weet dat bij alles waar je op in moet loggen dat je ooit een ban zou kunnen krijgen. Bij het één is de kans groter dan bij het ander, maar iedereen weet dat deze enig risico neemt.
Je kunt toch bij pgnexus zien met hoeveel andere pidgey je die ene kunt vergelijken? Dan doe je dat getal plus 1 en klaar.Mikey5times schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:25:
Stom, daar had ik nog niet aan gedacht!mark-k schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:36:
[...]
Je kunt toch bij pgnexus zien met hoeveel andere pidgey je die ene kunt vergelijken? Dan doe je dat getal plus 1 en klaar.
Ik merk dat er steeds minder pokemon in de grote steden te vinden zijn.
De drukke plekken hebben nog wel heel wat Pokemon maar alles daartussen is bijna leeg.
Eerst liep ik de halve stad door en kwam overal wel een pokemon tegen. Nu heb je tussen 2 drukke plekken gewoon 0 pokemon.
Je kan beter gewoon op 1 plek hangen dan ronddwalen.
De drukke plekken hebben nog wel heel wat Pokemon maar alles daartussen is bijna leeg.
Eerst liep ik de halve stad door en kwam overal wel een pokemon tegen. Nu heb je tussen 2 drukke plekken gewoon 0 pokemon.
Je kan beter gewoon op 1 plek hangen dan ronddwalen.
[ Voor 8% gewijzigd door Valinor op 19-08-2016 16:46 ]
Mijn Pinsir heet Sir Pin, die is ook Legendary
Tevens, had het natuurlijk wel even de Pincinerator moeten heten he

[ Voor 13% gewijzigd door spocy op 19-08-2016 16:51 ]
Een grapje is leuk, maar je kunt ook te ver gaan hè....poor Leno schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:48:
![]()
@^#^#%#^@&@*@*@*#&&#
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Laten we hem van het forum bannen. Krijgt ie toch nog gelijkspocy schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:51:
[...]
Mijn Pinsir heet Sir Pin, die is ook Legendary
Tevens, had het natuurlijk wel even de Pincinerator moeten heten he
Hmm tempting...Dweebus schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:05:
[...]
Laten we hem van het forum bannen. Krijgt ie toch nog gelijk

Sorry ik moet nog 3 keer Moderate doen voor mijn charge bar voor de Ban Hammer vol is!
SPAM SPAM SPAM,Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:09:
Sorry ik moet nog 3 keer Moderate doen voor mijn charge bar voor de Ban Hammer vol is!
Modereer die maar 3 keer dan

Slam tha Ban !
STOP Hammer time!

Ow wacht... je kan alleen submission.... It's not very effective...laat maar dan, heeft Leno toch weer geluk
[ Voor 15% gewijzigd door spocy op 19-08-2016 17:13 ]
For now!!!
We do not forgive, we do not forget!
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Heb net mijn naam veranderd
Ben ik tenminste niet meer op pokeadvisor te vinden 
Maarja wou dat sws al doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 19-08-2016 17:36 ]
Mx. Alba schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:11:
Volgens mij is poor Leno in de leer gegaan bij bobsquad...
offtopic:
BS hield het echter vééééél langer vol

BS hield het echter vééééél langer vol
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Schijnveiligheid... Beetje Developer geeft iedere user een Unique ID welke netjes gelijk blijft bij een name change.D2FValinor schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:36:
Heb net mijn naam veranderdBen ik tenminste niet meer op pokeadvisor te vinden
Met Niantic weet je het maar nooit.....Die zijn zo lui.Switchie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:38:
[...]
Schijnveiligheid... Beetje Developer geeft iedere user een Unique ID welke netjes gelijk blijft bij een name change.
Wiesda?Raven schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:36:
[...]
offtopic:
BS hield het echter vééééél langer vol![]()
Touche!D2FValinor schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:39:
[...]
Met Niantic weet je het maar nooit.....Die zijn zo lui.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status