Jeroenneman schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:12:
[...]
In Kopenhagen heb ik in ieder geval wel enkele koffiezaken gezien die naast de koffie ook powerbanks op de toonbank hadden staan. Maar ik moet zeggen dat de gekte daar nog wel iets verder gaat imho. Ik zag echt kinderen van misschien net 7 met een smartphone/tablet rondlopen in groepjes in de parken.
Vind ik wel leuk om te zien. Toch iets wat eigenlijk alle leeftijden verbind met elkaar. Jong/oud, "nerds"/stoerdoeners, man/vrouw, het maakt niks uit. Pokémon is leuk, en daar draait het om.
Maar zo simpel kan het volgens mij ook gewoon zijn?!
Ipv zeuren dat je de toilet continue schoon moet maken, biedt Pikachu cocktails aan + 10 minuten gratis opladen. (Beetje nieuwe smartphone kan toch al snel 20 tot 30% recoveren in dat tijdsbestek)
Of gratis Bulbasaur cocktail bij aankoop van een powerbank.
Ipv de ouderwetse pannenkoek op bord, verkoop bakjes poffertjes voor on the go.
Vind overigens sowieso dat deze hype relatief weinig uitgebuit wordt, wat Imho echt een gemiste kans is.
Op wat simpele woordgrapjes in Facebook-advertenties na, heb ik echt nog geen enkel bedrijf/winkel gezien waarvan ik denk; kijk, die snapt het!
[
Voor 11% gewijzigd door
Switchie op 18-08-2016 20:18
]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren