After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hmmmm interessant.kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:45:
[...]
Ja dat kan inderdaad, maar zoals het hier was:
- Moedersvan458
- Zusjesvan458
- Moedervan458
- Nichtjesvan458
- Neefjesvan458
- MoedersKindjes
- MoederVan458
Is op zijn zachts gezegd redelijk discutabel. Zeker als die accounts allemaal lvl 20+ zijn.
Kennelijk is het een jongen of meisje die nog thuis woont. Nauwe banden met eigen gezin en rest van familie, waarschijnlijk wonen die ook in de buurt.
Zo te zien is de moeder gescheiden, want vader ontbreekt in het lijstje.
Nou, met dat in je achterhoofd ga je op zoek naar een huisnummer 458 in je stad/dorp. Dat zullen er niet veel zijn, al helemaal niet die aan deze beschrijving voldoen.
Dus je kunt je search heel snel 'narrow downen'.. Dan ga je naar het huis en ga je ze uitlachen ivm de ban

Dat nummer slaat ergens anders op, ik weet waarop. Het nummer betekend in ieder geval dat het iemand uit dit dorp ispoor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Hmmmm interessant.
Kennelijk is het een jongen of meisje die nog thuis woont. Nauwe banden met eigen gezin en rest van familie, waarschijnlijk wonen die ook in de buurt.
Zo te zien is de moeder gescheiden, want vader ontbreekt van het lijstje.
Nou, met dat in je achterhoofd ga je op zoek naar een huisnummer 485 in je stad/dorp. Dat zullen er niet veel zijn, al helemaal niet die aan deze beschrijving voldoen.
Dus je kunt je search heel snel 'narrow downen'.. Dan ga je naar het huis en ga je ze uitlachen ivm de ban![]()
[afbeelding]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Sinds level 19 doe ik al wat gym gevechten en met level 500 pokemon versloeg ik regelmatig gyms level 1000 met 3 pokemon. Kan dus prima als je juist kiest!Raven schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:57:
[...]
Over gyms gesproken, ik heb er nog niet gebruik van gemaakt. Is er ergens een TL;DR voor over 't hoe en wat? Nu de cheaters enzo lijken te verdwijnen, misschien een idee om daar eens mee aan de gang te gaan. Of heeft dat met level 19 nog geen zin
Pak wat sterke pokemon en ga gewoon vechten, dan merk je vanzelf hoe het werkt. Is super simpel
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Oh wat dan? Zou zo awesome zijn als je op deze manier erachter komt wie het is, en dan aan de Tweakers schandpaal nageltkuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:58:
[...]
Dat nummer slaat ergens anders op, ik weet waarop. Het nummer betekend in ieder geval dat het iemand uit dit dorp is
Bedankt, Ik heb hem toegevoegd!Robkazoe schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:21:
[...]
Om terug te komen op de Charmanders in Soest. Het is een Habitats, geen nest. Ik ben er een avondje geweest. Heb er 5 kunnen vangen (en de 6e uit een 2KM ei). Ze spawnen op een aantal plekken in de wijk (als je de rondlopende Pokemon GO spelers het vraagt kunnen ze het precies vertellen).
Overigens zijn het leuke Pokemon voor de candy. Voor de IV kun je beter hopen op een ei...
http://pkmngotrading.com/...der_Habitat_-_Varenstraat
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:00:
[...]
Oh wat dan? Zou zo awesome zijn als je op deze manier erachter komt wie het is, en dan aan de Tweakers schandpaal nagelt
Shit dat maakt t weer moeilijkerkuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:01:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Nou in ieder geval op zoek naar een gescheiden moeder met thuiswonende kinderen.
Het zijn of 2 zusjes, of 1 jongen en 2 zusjes. (of meer natuurlijk, maar iets minder waarschijnlijk)
Jaartje of 14-15, want hij is nog gehecht aan zn familie en is waarschijnlijk nog niet helemaal aan het puberen.
Ik denk sowieso een jongen (momma's boy), want ik zie meisjes dit niet zo snel doen. Zusjes zijn sowieso jonger dan hij, anders schrijf je geen 'zusJES'

PS: Als je er ooit achter komt wie het is, ben ik echt stinkend benieuwd of dit klopt!

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 18-08-2016 14:10 ]
Hmm, okLED-Maniak schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Sinds level 19 doe ik al wat gym gevechten en met level 500 pokemon versloeg ik regelmatig gyms level 1000 met 3 pokemon. Kan dus prima als je juist kiest!
Pak wat sterke pokemon en ga gewoon vechten, dan merk je vanzelf hoe het werkt. Is super simpel
Zit trouwens nog niet bij een team, zie niet zo gauw hoe ik dat in het profiel kan aanpassen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gister ook wat gyms overgenomen in een dorp verderop (want hier nog steeds alles rood lvl10 met 3 bots erin). Werd een van de gyms aangevallen, maar ook weer niemand te zien. Gelukkig waren wij met 5 man dus konden m sneller omhoog halen dan die cheater naar beneden.kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Hier is het de laatste dagen ook aardig wat dunner geworden qua super hoge lvl's. Main account van de botter hier is volgens mij al down, die was lvl 35 en had overal Dragonites inzitten. Daarnaast deed die vanuit thuis aanvallen want IRL was hij nergens te zien.
Vanaf level 5 wordt je gevraagd een kleur en dus team te kiezen. Als het goed is heb je al gekozen.Raven schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
Hmm, ok
Zit trouwens nog niet bij een team, zie niet zo gauw hoe ik dat in het profiel kan aanpassen
Ben jij nog in de avond bij het gemeentehuis geweest van de week/vorige week? Volgens mij zag ik iemand op de fiets zitten die op je leek
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Er gaan ook wat verhalen door het dorp, men zou vrij zeker weten dat het een vriend van me was (nja vriend/kennis) maar die ontkende in alle mogelijke wijze en liet iedereen zijn account op de telefoon zien. Toen had ik natuurlijk niet door dat je zo makkelijk tussen accounts kon wisselen en ook thuis kon botten.poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
Shit dat maakt t weer moeilijker
Nou in ieder geval op zoek naar een gescheiden moeder met thuiswonende kinderen.
Het zijn of 2 zusjes, of 1 jongen en 2 zusjes. (of meer natuurlijk, maar iets minder waarschijnlijk)
Jaartje of 14-15, want hij is nog gehecht aan zn familie en is waarschijnlijk nog niet helemaal aan het puberen.
Ik denk sowieso een jongen (momma's boy), want ik zie meisjes dit niet zo snel doen. Zusjes zijn sowieso jonger dan hij, anders schrijf je geen 'zusJES'
[afbeelding]
Ik denk dus dat ik weet wie het is, en gezien zijn beroep (bij een bakker) en de overnamen in de nacht (ja, ik ben vaak wakker om 4:00-5:00) wordt het steeds makkelijker te concluderen dat het hem wel moet zijn.
Dat wordt pas gevraagd als je op een gym klikt nadat je level 5 heb bereikt.LED-Maniak schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:09:
[...]
Vanaf level 5 wordt je gevraagd een kleur en dus team te kiezen. Als het goed is heb je al gekozen.
Ben jij nog in de avond bij het gemeentehuis geweest van de week/vorige week? Volgens mij zag ik iemand op de fiets zitten die op je leek![]()
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
En zn thuis situatie?kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Er gaan ook wat verhalen door het dorp, men zou vrij zeker weten dat het een vriend van me was (nja vriend/kennis) maar die ontkende in alle mogelijke wijze en liet iedereen zijn account op de telefoon zien. Toen had ik natuurlijk niet door dat je zo makkelijk tussen accounts kon wisselen en ook thuis kon botten.
Ik denk dus dat ik weet wie het is, en gezien zijn beroep (bij een bakker) en de overnamen in de nacht (ja, ik ben vaak wakker om 4:00-5:00) wordt het steeds makkelijker te concluderen dat het hem wel moet zijn.
Volgens mij is die normaal, maar zijn vader heb ik nog nooit gezien, dus ja. Hij is rond de 20-22. Maar ja, weet je, nu met die bans is het toch een kwestie van afwachten.
"Tot zover deze uitzending van Tweakers Boulevard!"kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:12:
[...]
Volgens mij is die normaal, maar zijn vader heb ik nog nooit gezien, dus ja. Hij is rond de 20-22. Maar ja, weet je, nu met die bans is het toch een kwestie van afwachten.
Ah bij develpark zeker?ArcticTiger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:50:
Weet iemand nog een goede plek in de omgeving Papendrecht om te jagen?
Papendrecht zelf is vrij weinig boeiends.
In Zwijndrecht ook al langs het water gelopen met een berg stops, maar weinig interessante Pokemon.
Evenals Dordrecht, afgelopen week de binnenstad gehad, veel stops, maar weinig interessante Pokemon.
He lijkt wel of veruit de meeste mensen voor het blauwe team gaan... 9 van de 10 keer zijn alle gyms hier blauw, zo nu en dan rood, maar als ze geel worden zijn ze binnen het uur weer blauw...
Ook geweest, valt erg tegen, paar stops daar, in de woonwijk helemaal weinig.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
CSI TweakersCappieL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:13:
[...]
"Tot zover deze uitzending van Tweakers Boulevard!"

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Post of the month award gaat naar..... CappieL!CappieL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:13:
[...]
"Tot zover deze uitzending van Tweakers Boulevard!"

Krijg er spontaan een bloedneus van
Ik dacht dat we dat alleen kregen als er een mooie vrouw tegen ons praat...kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:15:
[...]
Post of the month award gaat naar..... CappieL!![]()
![]()
Krijg er spontaan een bloedneus van
Nope....LED-Maniak schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:09:
[...]
Vanaf level 5 wordt je gevraagd een kleur en dus team te kiezen. Als het goed is heb je al gekozen.
Ben jij nog in de avond bij het gemeentehuis geweest van de week/vorige week? Volgens mij zag ik iemand op de fiets zitten die op je leek![]()
Dat was ik niet
Pokémonstop tripje van laatst was trouwens levensgevaarlijk op mijn moeders oude fiets met terugtraprem

Ahicy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Dat wordt pas gevraagd als je op een gym klikt nadat je level 5 heb bereikt.
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 18-08-2016 14:25 ]
Oscar Wilde
Dat gebeurt toch nooit?Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Ik dacht dat we dat alleen kregen als er een mooie vrouw tegen ons praat...
Als ik dit topic een beetje lees, snap ik best waarom. (Myself included).

Al is Albantars Poliwhirl wel een echte chick magnet
[ Voor 11% gewijzigd door Switchie op 18-08-2016 14:24 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Of nog iets gewoner op de 'back' toets tikken.Jump schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
En als je per ongeluk op een gym klikt en je wilt nog wachten met beslissen. Gewoon de app sluiten
Tweakers & girlsOssi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:21:
[...]
Ik dacht dat we dat alleen kregen als er een mooie vrouw tegen ons praat...

In Zwijndrecht? Nee langs de rivier, stuk of 6 stops en een gym vrij dicht op elkaar.Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:14:
[...]
Ah bij develpark zeker?
Ook geweest, valt erg tegen, paar stops daar, in de woonwijk helemaal weinig.
In Dordrecht geparkeerd bij Park Merwestein, vervolgens vanaf daar richting rechtbank de binnenstad in gelopen, en via de wijnstraat, torenstraat etc weer terug gelopen naar Park Merwestein en terug naar de auto.
Leuk een gym op het statenplein overgenomen, om die vervolgens binnen het uur weer kwijt te zijn aan, tadaaaaa, blauw
Het zou pas echt schrikken zijn als hij overgenomen zou zijn door geelArcticTiger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:25:
[...]
In Zwijndrecht? Nee langs de rivier, stuk of 6 stops en een gym vrij dicht op elkaar.
In Dordrecht geparkeerd bij Park Merwestein, vervolgens vanaf daar richting rechtbank de binnenstad in gelopen, en via de wijnstraat, torenstraat etc weer terug gelopen naar Park Merwestein en terug naar de auto.
Leuk een gym op het statenplein overgenomen, om die vervolgens binnen het uur weer kwijt te zijn aan, tadaaaaa, blauw

Tut tut toevallig speelt mijn beste vriendin ook Pokémon (Go) en ze is leuk
Oeeeehhh friend-zoned!kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Gecondoleerd
Dat was ie ook nadat wij klaar warenSwitchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:26:
[...]
Het zou pas echt schrikken zijn als hij overgenomen zou zijn door geel
Maar ja, zoals ik al zei, hier is de populatie voornamelijk blauw gezind
Oww... Je bent zelf geel???ArcticTiger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:28:
[...]
Dat was ie ook nadat wij klaar waren
Maar ja, zoals ik al zei, hier is de populatie voornamelijk blauw gezind
Wil je er over praten?
Chronische bloedneus als je haar ziet?kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:27:
[...]
Ben niet zo'n praterSwitchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:29:
[...]
Oww... Je bent zelf geel???
Wil je er over praten?
Ik heb gewoon een pesthekel aan het standaard rood/blauw, dus ging ik voor geel
Voor mij een weet, voor jou een vraag haha
Dat is inderdaad onvermijdbaar
Wel voor geel kiezen uiteraard he?Raven schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:22:
[...]
Nope....
Dat was ik niet, mijn fiets was out of service, had iemand gerotzooid met een van de trappers, fietsenwinkel was dicht ivm vakantie dus kon eerder deze week pas gefixed worden. Wordt trouwens nog wel eens aangezien voor een neef van mij die ik al decennia niet heb gezien, blijkbaar lijken we op een afstandje op elkaar
![]()
Pokémonstop tripje van laatst was trouwens levensgevaarlijk op mijn moeders oude fiets met terugtraprem
[...]
Ah
Anyhow, 's ochtends gyms overnemen werkt wel, want pas vanaf een uurtje of 8 a 9 worden hier de rest van de spelers wakker. In de tussentijd dus lekker coins claimen!
Overigens zijn 3 van de 4 gyms alweer overgenomen
[ Voor 4% gewijzigd door Nedra op 18-08-2016 14:35 ]
Ik bedoelde dat Tweakers zo reageren als een mooie dame tegen ons praat.. niet wat we van Tweaker girls vindenkuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Ik heb er ook 1 hoor (zie 1000000 posts terug), maar ben iig niet gefriendzoned

Ik zou niet weten welke te kiezen

Oscar Wilde
Stond je ook 20 minuten te trappelen dan? Moet altijd zo lachen als ik dat zie bij stoplichten, maar 20 minuten op een random plek, omdat er een Pokegym is...Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:34:
Vanochtend had ik het idee om een Poké run te doen. In plaats van de normale afstand te rennen om ondertussen wat eieren te hatchen, was ik deze keer van gym naar gym gerend om ze over te nemen of te trainen om mijn pokémon er bij te stoppen. Naja dat was het plan, want uiteindelijk maar 4 gyms overgenomen en 4k gerend en toen was m'n tijd alweer op. Zeker 20m bij een Mystic gym gestaan om 'm over te nemen. Was lastiger dan ik anticipeerde maar ik had al gecommit..
Anyhow, 's ochtends gyms overnemen werkt wel, want pas vanaf een uurtje of 8 a 9 worden hier de rest van de spelers wakker. In de tussentijd dus lekker coins claimen!
Haha ja dat klopt welpoor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:34:
[...]
Ik bedoelde dat Tweakers zo reageren als een mooie dame tegen ons praat.. niet wat we van Tweaker girls vinden
Ik heb er ook 1 hoor (zie 1000000 posts terug), maar ben iig niet gefriendzoned![]()
[afbeelding]

De ideale attack combo, "pure grass" (enkel grastype met twee gras-aanvallen). Leuk om water / ground / rock mee aan te vallen dus! Beter dan mijn Parasects met Fury Cutter en Solar Beam want Tangie heeft meer HP en door het enkele type minder zwaktes.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Och, Thunderbolt is ook niet slecht. Ik heb twee Jolteons met Thunderbolt en eentje met Thunder en ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil. Soms is Thunderbolt zelfs beter omdat je lekker "doorspaart" voor de tweede Thunderbolt als de eerste al "vol" is.Peter_Aragorn schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:38:
10km ei: Electabuzz IV 96CP 1204, met nog wel wat ruimte om een keer of drie te uppen. Valt niet tegen. Helaas is de special attack Thunderbolt en geen Thunder.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Kijk naar die CP, als het niet overduidelijk is.

Weggooien.. staat in je Pokedex als gevangen, verder neemt het alleen maar ruimte in beslagThinClientQ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
Tweakers .. één Dragonite ... Wat moet ik hiermee? Kijkduin btw.
[afbeelding]
Drago-toch-maar-niet... Wel leuk om een gym mee te trollenThinClientQ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 18-08-2016 14:42 ]
Het heeft je in iedergeval niet al te veel ultraballs gekostThinClientQ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
[afbeelding]
Juniper RWD
True. Je kunt hem natuurlijk een stuk vaker gebruiken, wat voordelig isMx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Och, Thunderbolt is ook niet slecht. Ik heb twee Jolteons met Thunderbolt en eentje met Thunder en ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil. Soms is Thunderbolt zelfs beter omdat je lekker "doorspaart" voor de tweede Thunderbolt als de eerste al "vol" is.
Waarom niet gewoon een Dragoniet?Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Drago-toch-maar-niet... Wel leuk om een gym mee te trollen
Goeie poging hoor, maar gemiste kans man
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Weggooien.. staat in je Pokedex als gevangen, verder neemt het alleen maar ruimte in beslag
Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Drago-toch-maar-niet... Wel leuk om een gym mee te trollen
Dit is toch om te huilen?Shiro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:42:
[...]
Het heeft je in iedergeval niet al te veel ultraballs gekost
Tja... ik lig er niet wakker van. Ik heb m niet gevangenThinClientQ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
[...]
[...]
Dit is toch om te huilen?
Ik heb mijn Wartortle ook kunnen weggooien, CP 1100 maar iets van 14%ThinClientQ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:44:
[...]
[...]
[...]
Dit is toch om te huilen?

Heb er precies zo eentje uit een ei geplukt (althans, die was 1006cp) - en precies. Ideaal om alle watergyms te ownen, maar dan ook echt ideaal. Waterpokémon van ~1200cp zijn prima te verslaan wat hem ook handig maakt om te versterken.Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:37:
Hmmm, deze is toch best leuk:
[afbeelding]
De ideale attack combo, "pure grass" (enkel grastype met twee gras-aanvallen). Leuk om water / ground / rock mee aan te vallen dus! Beter dan mijn Parasects met Fury Cutter en Solar Beam want Tangie heeft meer HP en door het enkele type minder zwaktes.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Haha nee, kreeg het wel koud na een tijdjeOssi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Stond je ook 20 minuten te trappelen dan? Moet altijd zo lachen als ik dat zie bij stoplichten, maar 20 minuten op een random plek, omdat er een Pokegym is...
dit!is toch 125 candy he, zo kun je t ook gezienpoor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:45:
Gewoon bewaren en straks ruilen met iemand die t niet boeit en alleen zn Pokedex compleet wil krijgen
Handig te weten, ik heb er ook eentje met gelijke specs. 84% en 1000 CP.Richh schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:46:
[...]
Heb er precies zo eentje uit een ei geplukt (althans, die was 1006cp) - en precies. Ideaal om alle watergyms te ownen, maar dan ook echt ideaal. Waterpokémon van ~1200cp zijn prima te verslaan wat hem ook handig maakt om te versterken.
En nu een Magmar uit een 10km ei. IV 81%, CP 1256. Ember en Fire PunchMx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:39:
[...]
Och, Thunderbolt is ook niet slecht. Ik heb twee Jolteons met Thunderbolt en eentje met Thunder en ik merk eigenlijk niet zo heel veel verschil. Soms is Thunderbolt zelfs beter omdat je lekker "doorspaart" voor de tweede Thunderbolt als de eerste al "vol" is.

Helaas is het wel mn 2e Lapras, de andere was 78%. Ik had liever een andere uit dat ei gekregen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Vaporeon met watergun en water pulse,
flareon met ember en flamethrower,
jolteon met thundershock en discharge,
scyther met steel wing en night slash,
hypno met confusion en psyshock.
De wijzen komen uit het Oosten!
Bij mij ook zoiets, maar dan met Ember en FlamethrowerPeter_Aragorn schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:52:
[...]
En nu een Magmar uit een 10km ei. IV 81%, CP 1256. Ember en Fire PunchMaargoed, mijn eerste Magmar ooit.
MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP
Ruilen tegen 1 van mijn 5 uit eieren verkregen Electabuzzes?DropjesLover schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:55:
Yay, een Lapras uit een 10km-ei. Volgens PGnexus een IV van 91%![]()
Helaas is het wel mn 2e Lapras, de andere was 78%. Ik had liever een andere uit dat ei gekregen.
https://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-listNoepZor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:55:
Is er een goede site om de movesets te comparen? Volgens mij hebben mijn hoogste CP pokemons geen goede moves.
Vaporeon met watergun en water pulse,
flareon met ember en flamethrower,
jolteon met thundershock en discharge,
scyther met steel wing en night slash,
hypno met confusion en psyshock.
Als ruilen er nu in zou zitten... Ik heb wel al een Electabuzz (90% IV), maar die kan ik niet verder levelen bij gebrek aan candyAzaruc schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:58:
[...]
Ruilen tegen 1 van mijn 5 uit eieren verkregen Electabuzzes?

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Blijkbaar nog een goede locatie om te gaan vangen. Zijn er nog meer buiten deze 2?
Verwijderd
Elke keer als ik in Alkmaar opzoek ga spawnt er alleen pidgey rattata weedles en nog meer nutteloze troepGroenie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:39:
[...]
Nee, pas de tweede keer en nu lvl 25. Eerste keer struikelde ik erover toen ik boodschappen ging doen.
Verder lijkt hij wel 1x in de 24h random ergens te spawnen in alkmaar
Ben het eens niet eens met iedereen hier, als deze ook nog de goede aanvallen heeft zou ik hem gewoon gaan power-uppen fk logic!ThinClientQ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:41:
[afbeelding]

+1, Met de 125 candy die je bespaart om een dratini naar een dragonite te krijgen (waarbij je ook nog eens moet hopen op de juiste attacks) kun je prima investeren om deze al hoog te gooien.spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Ben het eens niet eens met iedereen hier, als deze ook nog de goede aanvallen heeft zou ik hem gewoon gaan power-uppen fk logic!
Welke bedoel je?poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:23:
GVD! Voor het eerst een Bulbasaur hier.. op 5 min afstand.. resterende spawntijd 1:30... Als ik nou Martina was geweest..
https://www.google.nl/sea..._AUICCgB&biw=1920&bih=949
Denk deze, best een vooruit gang

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
http://famousdude.com/images/martina-aitolehti-04.jpg
(dan was ik wss hele andere dingen aan t doen dan Pokemon vangen
die link begint in elk geval goed na de httppoor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:26:
Deze
http://famousdude.com/images/martina-aitolehti-04.jpg
![]()
(dan was ik wss hele andere dingen aan t doen dan Pokemon vangen)

Escape, escape, es.... etc etc etc etc, ran away
Oscar Wilde
Ik vind het eigenlijk best wel meevallen hoe vaak ze ontsnappen. Gooi je wel curveballs met een nice of great? Voor een goeie kans zou ik op z'n minst een nice proberen te gooien met een curveball.Raven schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:29:
En weer een shitload aan ballen weggegooid.
Ook ligt het eraan wat je probeert te vangen uiteraard, starter pokemons en pikachu's zijn sowieso iritant en ontsnappen sneller. Ook geevoluweerde pokemons zijn vaak lastiger te vangen, ook als ze niet een hele hoge CP hebben.
Juniper RWD
Der is ook gewoon een knop voor die +1 heHogader schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:24:
[...]
+1, Met de 125 candy die je bespaart om een dratini naar een dragonite te krijgen (waarbij je ook nog eens moet hopen op de juiste attacks) kun je prima investeren om deze al hoog te gooien.
Maar inderdaad de dust en candy voor die lagere levels zijn nog niet zo bijster hoog, de kans dat je goede aanvallen met een hoog IV krijgt van een andere dratini moet je ook maar afwachten. Als het beestje goede aanvallen heeft zou ik hem niet weggooien in ieder geval.
Heeft ie kutaanvallen dan is het een stuk makkelijker, SHREDDER TIME!
Ook gewoon lekker Pokeballs met een curve gooien, werkt prima.Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:30:
Ik merk trouwens dat ik amper nog maar ultraballs krijg. Zijn pokestops generft of ben ik gewoon zo'n pechvogel? Nog maar zo'n 30 over, maar op deze manier duurt dat niet lang meer.
Heel vaak hoge CP Pokemon die een rode cirkel hebben met één Pokeball.
Ik hou van die kerel
Check t video interview hier onderaan, onder de race zelf.
http://nos.nl/rio2016/art...le-teentjes-gebruikt.html
Heb me echt kapot gelachen

Hier niet zo'n last van, ze waren altijd al karig met de ultraballs hier. Maar nog steeds zo nu en dan een balletje. Gebruik ze ook zelden, meeste krijgt gewoon een normale pokeball voor zn hassesOssi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:30:
Ik merk trouwens dat ik amper nog maar ultraballs krijg. Zijn pokestops generft of ben ik gewoon zo'n pechvogel? Nog maar zo'n 30 over, maar op deze manier duurt dat niet lang meer.
Nee, er is een thumbs-up knop, geen +1 knopspocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Der is ook gewoon een knop voor die +1 he
Maar inderdaad de dust en candy voor die lagere levels zijn nog niet zo bijster hoog, de kans dat je goede aanvallen met een hoog IV krijgt van een andere dratini moet je ook maar afwachten. Als het beestje goede aanvallen heeft zou ik hem niet weggooien in ieder geval.
Heeft ie kutaanvallen dan is het een stuk makkelijker, SHREDDER TIME!
Als er een gegeven wordt is het gewoon een +1, probeer maar eensmark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:34:
[...]
Nee, er is een thumbs-up knop, geen +1 knop
De meeste krijgen inderdaad een normale bal, soms eens een great ball, daar heb ik allemaal ruim genoeg van. Maar mijn ultraballs worden steeds zeldzamer lijkt het.spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:34:
[...]
Hier niet zo'n last van, ze waren altijd al karig met de ultraballs hier. Maar nog steeds zo nu en dan een balletje. Gebruik ze ook zelden, meeste krijgt gewoon een normale pokeball voor zn hasses
Voor de paar die vaak wegrennen (Abra ofzo) gewoon eerst een berry en daarna een curved, great, ultraball?Raven schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:29:
En weer een shitload aan ballen weggegooid.
Vang zelfs cp500 soms met een normale bal (lvl22), maar dus wel curved en great.
BThGvNeOA
Verwijderd
Nou bij mij springen er gewoon doodleuk pokemon's (lees: pidgey, rattata en weedles) uit die 100 cp zijn met een curve + great throw hoorDropjesLover schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
Voor de paar die vaak wegrennen (Abra ofzo) gewoon eerst een berry en daarna een curved, great, ultraball?
Vang zelfs cp500 soms met een normale bal (lvl22), maar dus wel curved en great.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 15:37 ]
Real Pokemon get curves!?DropjesLover schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
Voor de paar die vaak wegrennen (Abra ofzo) gewoon eerst een berry en daarna een curved, great, ultraball?
Meteen even gedaan als voorbeeld, echter zag ik dat nog iemand dat deed dus nu is ie +2Famous schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
Als er een gegeven wordt is het gewoon een +1, probeer maar eens![]()
Nope, dat is mij sinds 2 updates terug niet meer gelukt...Shiro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Ik vind het eigenlijk best wel meevallen hoe vaak ze ontsnappen. Gooi je wel curveballs met een nice of great? Voor een goeie kans zou ik op z'n minst een nice proberen te gooien met een curveball.
Ook ligt het eraan wat je probeert te vangen uiteraard, starter pokemons en pikachu's zijn sowieso iritant en ontsnappen sneller. Ook geevoluweerde pokemons zijn vaak lastiger te vangen, ook als ze niet een hele hoge CP hebben.
Kakuna CP98 dit keer, maar gebeurt ook met CP10's ....
Zelfs de meest voorkomende (rattata/pidgey/weedels enzo) en laagste cp's doen nog wel eens moeilijkDropjesLover schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:35:
[...]

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 18-08-2016 15:38 ]
Oscar Wilde
Kijk nu maar bij je eigen postspocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:38:
[...]
Meteen even gedaan als voorbeeld, echter zag ik dat nog iemand dat deed dus nu is ie +2
Oh, vandaar dat ik daar geen last van heb, ik negeer die straal. Zeker nu ik eigenlijk geen lucky eggs meer hebVerwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:37:
[...]
Nou bij mij springen er gewoon doodleuk pokemon's (lees: pidgey, rattata en weedles) uit die 100 cp zijn met een curve + great throw hoor
BThGvNeOA
Verwijderd
Ben net level 22, dus die 100 exp is het nog wel waardDropjesLover schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:38:
[...]
Oh, vandaar dat ik daar geen last van heb, ik negeer die straal. Zeker nu ik eigenlijk geen lucky eggs meer heb
Hahaha
Nou is die verwarring ook weer de wereld uit, duidelijk toch
Kakuna's zijn sowieso B*tches om te vangen, die hebben echt een bagger catchrate, zeker als je kijkt naar hoe nuttig ze zijnRaven schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 15:38:
[...]
Nope, dat is mij sinds 2 updates terug niet meer gelukt...
Kakuna CP98 dit keer, maar gebeurt ook met CP10's ....
[...]
Zelfs de meest voorkomende (rattata/pidgey/weedels enzo) en laagste cp's doen nog wel eens moeilijkBerry's doen sinds 2 updates terug niets meer, toen het ontsnappen ineens flink toenam.

Maximum 95,6%
Average 65,3%
Minimum 60%
Alleen als ik hem dus maximaal upgrade, is hij een beetje nuttig?
Mijn andere pokemon is bvb Max 91%, average 86% en minimum 82%.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status