• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:40
spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Kwestie van even vergelijken met de handmatige IV calculator ofzo lijkt me.
Lijkt mij ook, maar iedereen lijkt alleen nog maar te vertrouwen op die nieuwe tool.
Ik blijf wel old school lekker invoeren op Pokeassistant (8>

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Ik lees alleen maar over die 0 attack sinds die tool toegestaan is hier die automatisch uitleest.
Ligt het niet gewoon aan die tool?
En dan gebeurd het alleen met nieuw gevangen pokemon? Lijkt me erg toevallig.
Ik denk dat je erover leest omdat mensen nu die tool gebruiken en zien dat de pokemon 0 attack heeft. Daarvoor wist men dat natuurlijk niet.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
kx22 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:17:
Vinden jullie het niet zonde van de batterij van je telefoon?
Ik vind het een leuk spel, maar begin het beetje jammer te vinden dat ik met mijn telefoon straks veel minder lang kan doen. Het trekt toch al gauw 2x meer batterij per dag.
Denk er over na om voor 80 euro een goedkope android telefoon te kopen om dit soort ongein mee te spelen.
Neuh. Sowieso heeft zo'n accu niet het eeuwige leven, ook niet als je hem helemaal niet gebruikt.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Voor de mensen met gebande accounts.
Het kan mogelijk om phishingmails gaan.

https://www.reddit.com/r/...disguised_as_ban_letters/

Battle.net: NagaByrd#2844

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Lijkt mij ook, maar iedereen lijkt alleen nog maar te vertrouwen op die nieuwe tool.
Ik voer niks in, en loop gewoon me rondjes en laat me verrassen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:35

Shiro

Serenity

Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:45:
[...]

Vervelende met Pokeassist is dat je een range krijgt. Ik was ook een beetje wantrouwerig of wat op PGNexus staat wel klopte, dus ook nogmaals opgevoerd in Pokeassist, de waarde dat terug gegeven wordt valt binnen de range dat Pokeassist aangeeft, dus het lijkt mij aardig correct.

Uiteraard erg zuur dat je dan achter komt dat je Pokeassist calculatie van 93-73-50 maar een 52% IV heeft ofzo...

Zelfde met mijn Magikarp, had een IV van 93-80-72 ofzo, wel 1 of 2 keer gerefined, maar kreeg ook geen concrete waarde uit, dus toch maar geevoluweerd. Dacht dat het wel rond de 85% zou zijn, maar bleek volgens PGNexus een 78% te zijn. Gelukkig wel met Hydropump *O*

Juniper RWD

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
DropjesLover schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Hmmm, ik log in met mn google-account, maar ik heb geen gmail-account. In mn google-account staat mn outlook account. Waar ga ik dan een dergelijk emailtje op ontvangen?

Gisteren veel magicarp, poliwag en psyducks gevangen, maar eens door een IV calculator/overzicht unit halen.
Geen idee. Mijn testaccount was ook gewoon een gmail.com account en had daar mailtje ook op gekregen.

internix.be

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik ben nu level 21, en heb nog twee lucky eggs. Tot en met level 29 krijg ik er nog maar één bij, en dat is op level 25.

Dat wordt die drie lucky eggs dus optimaal benutten. (120+?) Evolves als je tijdens de animatie de app afsluit en weer opnieuw start.

Heb helaas geen 2e telefoon beschikbaar om het met twee parallelle telefoons te proberen.

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Als het om fishing gaat, is dat doorgaans vrij makkelijk te achterhalen door naar de diverse links en andere informatie te kijken.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

ArgantosNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

dan heb je al meer dan 500 magikarps gevangen.

Damn, ik zit pas op 150 candy's.
Amsterdam is ook meer bevolkt

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05

Ryan1981

Je ne sais pas

Heb mijn telefoon op mijn bureau liggen hier. Komt dit beest opeens voorbij:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Nm2YI20.png?1

Die heeft nu een mooie 2e plek in mijn CP ranglijst:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NzBjD7a.png

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Roflzor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Zelf heb ik niet gezocht in de ToS, maar ik vond wel dit op reddit:

http://imgur.com/a/sA9Pa
Dat slaat volgens mij op emulators die direct de PoGo client emuleren en direct op de servers inloggen met een PoGo account. Dat doe je met een Android emulator niet. Daarbij logt de officiële PoGo client zelf netjes in.
mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Dat Devices of any kind omvat wel redelijk dat je niet met iets anders dan een telefoon erop mag.
Ook niet volgens mij. Dat gaat hierover:

"...through the use of any technology or means other than those provided by Niantic..."

Met een Android emulator is het nog steeds de door Niantic verstrekte officiële client app die verbinding maakt met de server en de account data uitleest. Niet in strijd dus.

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 14:00
Zullen ze ooit de max snelheid verhogen van de eieren? Ik heb problemen met lopen, en dus fiets ik, maar dan moet ik zo langzaam fietsen dat het minder plezierig maakt.

Net bv 9km gefietst en hij heeft maar 1km gezien, en ik ben geen snelheids duivel ofzo xD

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 19:22

Salmon

.NET developer

nagasy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:50:
Voor de mensen met gebande accounts.
Het kan mogelijk om phishingmails gaan.

https://www.reddit.com/r/...disguised_as_ban_letters/
Lijkt mij geen spam.

De link in de email gaat wel gewoon naar newsletter.nianticlabs.com en raw email geeft header:
Received: from mta-1.newsletter.nianticlabs.com (mta-1.newsletter.nianticlabs.com. [104.160.74.77])
by mx.google.com with ESMTPS id -knip-
In mijn mail kreeg ik hem in normale mailbox. (pruts account, een bot geprobeerd (code doorlopen en getest)).

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:45
thefal schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:23:
[...]

Is het dan een nest of een habitat :p

[...]

[...]

Ik help mee om deze te documenteren op http://pkmngotrading.com/wiki/Netherlands dus als je het zeker weet kan ik hem daar toevoegen! (en misschien een keer zelfs langs gaan O-) )
Om terug te komen op de Charmanders in Soest. Het is een Habitats, geen nest. Ik ben er een avondje geweest. Heb er 5 kunnen vangen (en de 6e uit een 2KM ei 8) ). Ze spawnen op een aantal plekken in de wijk (als je de rondlopende Pokemon GO spelers het vraagt kunnen ze het precies vertellen).

Overigens zijn het leuke Pokemon voor de candy. Voor de IV kun je beter hopen op een ei...

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

JinShepard schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:16:
Zullen ze ooit de max snelheid verhogen van de eieren? Ik heb problemen met lopen, en dus fiets ik, maar dan moet ik zo langzaam fietsen dat het minder plezierig maakt.

Net bv 9km gefietst en hij heeft maar 1km gezien, en ik ben geen snelheids duivel ofzo xD
Ik heb gisteren 6km gewandeld en hij had 1km geteld, ook zoiets 8)7
Salmon schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:17:
[...]

Lijkt mij geen spam.

De link in de email gaat wel gewoon naar newsletter.nianticlabs.com en raw email geeft header:

[...]

In mijn mail kreeg ik hem in normale mailbox. (pruts account, speel 't verder niet).
Ik heb geen enkele ban op de pruts accounts, wel een aantal softbans gehad die na een uurtje of 2 weer weg waren. Denk dat je permabans krijgt als je idiote hoeveelheden XP per uur verkrijgt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Heeft iemand al eens opgelet of de kilometers die gelogd worden bij je Jogger medal overeenkomen met de voor het uitbroeden getelde kilometers?

• Kuusj

Kuusj

Heb trouwens ook weer wat geweldigs: een Blastoise met CP 1016 en maar liefst 17.78% IV :') :')
Gisteren de 100% Staryu evolved naar een 100% Starmie die ik nu ga poweren. Zal alle stardust wel aan op gaan en ik heb maar 67 candy.

Edit: van 1122CP naar 1776CP, ongeveer 100.000 stardust. Zit nu weer aan de lvlcap.

[ Voor 15% gewijzigd door Kuusj op 18-08-2016 12:32 ]

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-10 01:29
spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Maar dat duurt ook wel een als je voorbereid komt met 500+ ultraballs natuurlijk ;)
Er zijn daar op een stukje van 80 meter 3 stops , je kan er dus eindeloos heen en weer wandelen..
Voorraad ballen is niet eens nodig.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

floorcleaner schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:37:
[...]

Er zijn daar op een stukje van 80 meter 3 stops , je kan er dus eindeloos heen en weer wandelen..
Voorraad ballen is niet eens nodig.
Het idee was dus ook juist, om een verzoek tot vewijdering van die stops in te dienen ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:38:
[...]

Het idee was dus ook juist, om een verzoek tot vewijdering van die stops in te dienen ;)
Kijk gelukkig nog iemand die leest :+ _/-\o_

• Hogader
  • Laatst online: 17:29
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:28:
Heeft iemand al eens opgelet of de kilometers die gelogd worden bij je Jogger medal overeenkomen met de voor het uitbroeden getelde kilometers?
Ik heb het een aantal keer bekeken en het klopt. Heb zelf ook geen problemen met de afstand detectie. Als ik in een rechte lijn loop/langzaam fiets (sub 10km/h), dan pakt hij iedere meter. Wel lijkt het de ene keer langer te duren tot hij update.

Zojuist tijdens mijn lunch rondje een charmander en bulbasaur gevangen. De bulbasaur was redelijk slecht, maar in de 20 mogelijke IV opties van de charmander was er geen enkele met 0 att/def/sta. (de bulbasaur had ook 20 opties en 3 ervan met een 0.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Interessant! :D

Hier ben ik zelf achter gekomen, met een succes ratio 10 op 10. (kan ook 9 op 9 zijn)

Als je 'toevallig' weet hoe lang een Pokemon ergens is, en je wacht tot de laatste paar seconden om m aan te tikken, en vervolgens door blijft gooien terwijl zn spawntijd al verstreken is (en hij blijft uit de bal springen ivm rode ring), dan zal de Pokie nooit vluchten! _O- *O*

Dit heb ik getest met Squirtles, Abra's, Dragonairs en nog wat beestjes met een rode ring :)

Kunnen meer mensen dit proberen? Ik weet niet of ik dit zou durven bij bijvoorbeeld een Lapras, Snorlax, Charizards etc.. maar toch!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:35
Dat is maf. Een Pokie zou dus alleen vluchten met een bepaald percentage na een worp, als hij nog op de map te vinden is? Snap ik het zo goed?
Kennelijk kan ie alleen vluchten als ie nog op de map te vinden is idd :D

(Althans zo lijkt het nu.. ik durf natuurlijk niet 100% te zeggen)

• Hogader
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:49:
Kennelijk kan ie alleen vluchten als ie nog op de map te vinden is idd :D

(Althans zo lijkt het nu.. ik durf natuurlijk niet 100% te zeggen)
Ik heb al 2x een situatie gehad dat de pokemon gedespawned is en toch wist te vluchten bij mij of een vriend(in). Dus ik denk dat het vooral met kans te maken heeft.
Het zou natuurlijk kunnen, maar ik ben dit echt gaan testen, en niet 1x is het mislukt..

Dat gezegd hebbende, zou het ook best kunnen dat een rode ring dan voor het spel als groene wordt gezien en de vluchtrate drastisch wordt verlaagd.

Maar als iemand zich geroepen voelt dit ook te testen?

• bprak
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-06 12:39
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:46:
Interessant! :D

Hier ben ik zelf achter gekomen, met een succes ratio 10 op 10. (kan ook 9 op 9 zijn)

Als je 'toevallig' weet hoe lang een Pokemon ergens is, en je wacht tot de laatste paar seconden om m aan te tikken, en vervolgens door blijft gooien terwijl zn spawntijd al verstreken is (en hij blijft uit de bal springen ivm rode ring), dan zal de Pokie nooit vluchten! _O- *O*

Dit heb ik getest met Squirtles, Abra's, Dragonairs en nog wat beestjes met een rode ring :)

Kunnen meer mensen dit proberen? Ik weet niet of ik dit zou durven bij bijvoorbeeld een Lapras, Snorlax, Charizards etc.. maar toch!
Je kunt het dan ook proberen, door em aan te tikken en een kwartier te wachten. Dan weet je ook zeker dat je em niet mist

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 22:16
Ik kan het proberen te testen, ik weet van elke spawn thuis de exacte tijden.
Overigens is het volgens mij ook zo dat zodra je buiten het bereik bent gekomen van de spawn, je Pokémon er waarschijnlijk vandoor zal gaan.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-10 19:37
Servers zijn hier bijzonder traag. Duurt 5 minuten voordat ik überhaupt een pokestop zie en dan moet ik nog geluk hebben dat die niet Blanco is. Helft van de tijd geeft hij "network error" aan als ik een Gym selecteer... Iemand anders hier ook last van?

• Ossi
freggell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

En dan gebeurd het alleen met nieuw gevangen pokemon? Lijkt me erg toevallig.
Ik denk dat je erover leest omdat mensen nu die tool gebruiken en zien dat de pokemon 0 attack heeft. Daarvoor wist men dat natuurlijk niet.
Even voor mijn beeldvorming, die 0 attack, betekent dat hij echt nul komma nul damage doet?
Wat nu waarheid is weet waarschijnlijk niemand, behalve Niantic. Misschien maar aanmelden als bug?
Shiro schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:51:
Vervelende met Pokeassist is dat je een range krijgt. Ik was ook een beetje wantrouwerig of wat op PGNexus staat wel klopte, dus ook nogmaals opgevoerd in Pokeassist, de waarde dat terug gegeven wordt valt binnen de range dat Pokeassist aangeeft, dus het lijkt mij aardig correct.

Uiteraard erg zuur dat je dan achter komt dat je Pokeassist calculatie van 93-73-50 maar een 52% IV heeft ofzo...

Zelfde met mijn Magikarp, had een IV van 93-80-72 ofzo, wel 1 of 2 keer gerefined, maar kreeg ook geen concrete waarde uit, dus toch maar geevoluweerd. Dacht dat het wel rond de 85% zou zijn, maar bleek volgens PGNexus een 78% te zijn. Gelukkig wel met Hydropump *O*
De range lijkt mij niet meer dan normaal, ik hou dan ook meestal de average aan. Op een enkeling na die echt de precieze percentage weet. Waaronder de 100% Poliwag :P

Maar geeft Pokeassistant dan een range aan omdat hij niet kan bepalen wat je precieze attack/defence waardes zijn? En dus nog niet goed weet welke IV hij precies heeft?

PGNexus haalt dat dus direct uit de app? Lijkt mij niet volgens de voorwaarden die Niantic stelt, maar goed, die discussie is dus al geweest. Ik pas voor die app :)

• spocy
Sjurm schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:54:
Overigens is het volgens mij ook zo dat zodra je buiten het bereik bent gekomen van de spawn, je Pokémon er waarschijnlijk vandoor zal gaan.
Dat idee heb ik ook ja, daarom soms even stilstaan om de pokemon te vangen, als je door blijft lopen is de kans groot dat hij vlucht.
bprak schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:53:
[...]

Je kunt het dan ook proberen, door em aan te tikken en een kwartier te wachten. Dan weet je ook zeker dat je em niet mist
Zo heb ik het gedaan :)
(Niet perse een kwartier, maar wel telkens wachten totdat ie weg was)
Sjurm schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:54:
Dit is niet zo, want ik ben wel eens in een auto (passagier >:) ) en dan kan ik ver buiten de spawn m nog gewoon vangen bij het door rijden :)

• Ossi
Beltoni schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:56:
Servers zijn hier bijzonder traag. Duurt 5 minuten voordat ik überhaupt een pokestop zie en dan moet ik nog geluk hebben dat die niet Blanco is. Helft van de tijd geeft hij "network error" aan als ik een Gym selecteer... Iemand anders hier ook last van?
Misschien handig om er bij te vermelden of het om de google servers gaat of de PTC servers.
Ik had zonet nergens last van, althans, niet erger dan normaal. Alleen af en toe een witte pokestop.
Google servers btw.

• Ossi
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

[...]

Dit is niet zo, want ik ben wel eens in een auto (passagier >:) ) en dan kan ik ver buiten de spawn m nog gewoon vangen bij het door rijden :)
Uhuh, passagier... :P
Maar no worries, de meeste vang ik ook vanuit de auto... Als "passagier". Damn wat ben ik lui :')
En ja, soms zijn ze zomaar weg en sommige vang je een halve kilometer verder alsnog...

[ Voor 7% gewijzigd door Ossi op 18-08-2016 13:00 ]

• Sjurm
spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Dat idee heb ik ook ja, daarom soms even stilstaan om de pokemon te vangen, als je door blijft lopen is de kans groot dat hij vlucht.
Zo ging er net een CP 120 Caterpie ervandoor na 2 normal balls en 2 great balls met razz (vraag me niet wrm ik dat eraan verspil). Bleek dat mn GPS me net buiten het bereik van de spawn had geplaatst. Dit was me ook al opgevallen dat de Pokémon er voornamelijk vandoor gingen wanneer ik op de fiets zat.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:57:
[...]

Even voor mijn beeldvorming, die 0 attack, betekent dat hij echt nul komma nul damage doet?
Wat nu waarheid is weet waarschijnlijk niemand, behalve Niantic. Misschien maar aanmelden als bug?
Nee, het is een IV, een bonus van 0-15 punten op de base attack. Een Vaporeon zit bijvoorbeeld rond de 190 qua base ATK, dus het verschil tussen geen of max ATK bonus is iets van 8%.

• Sjurm
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

[...]

Het kan ook wel, meer het gevoel dat de kans dan groter is dan wanneer je stilstaat. Ik heb er alleen geen bewijs voor

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-10 16:25
Sjurm schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:59:
[...]

Zo ging er net een CP 120 Caterpie ervandoor na 2 normal balls en 2 great balls met razz (vraag me niet wrm ik dat eraan verspil). Bleek dat mn GPS me net buiten het bereik van de spawn had geplaatst. Dit was me ook al opgevallen dat de Pokémon er voornamelijk vandoor gingen wanneer ik op de fiets zat.
Wanneer je eenmaal op de Pokémon geklikt hebt en je ballen kunt gooien, hoef je op zich niet meer in het spawn-bereik te zitten. Ik heb in de auto (ik was de passagier) Pokémons gevangen terwijl deze met 50-80 km/u ging. Binnen no-time zit je dan buiten het spawn-bereik.
spuit 11

• Kuusj

Kuusj

Google (Of Niantic heeft de gegevens overgenomen) heeft trouwens eindelijk de panden hier bijgewerkt. Dus ik zie nu ook mijn huis ipv alleen de straten. Wel echt op een lager detailniveau dan de rest heb ik het idee, het is dat dit (mijn huis) toevallig het enige vrijstaande huis is, maar de rest is echt gewoon een rechthoek terwijl die niet zo extreem rijtjes gebouwd zijn. Ach ja, het lijkt wel alsof ik een stuk meer Pokemon kan vinden opeens.

En mijn eerste CP2000+ Pokémon :D Een CP 2029 Poliwrath met 97,78% IV.

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 18-08-2016 13:06 ]

• Mars18
Lunchrondje, veel pokestops bezocht, en had ook nog uit een 10km ei een "hoge" Seaking van 676 gekregen.

Helaas tot 2x toe te laat bij een lure gekomen ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:36

PB-powell

Mr. Laziness

Oef: een magikarp van 160CP met 82,2% of een van 97CP met 86,7%... Moet sowieso nog 170 snoepjes tot ik kan evolueren (wordt wel m'n derde :p )
Keuzes...

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Owww tiet zat om te bliev'n sparen mien jong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

PB-powell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:06:
Oef: een magikarp van 160CP met 82,2% of een van 97CP met 86,7%... Moet sowieso nog 170 snoepjes tot ik kan evolueren (wordt wel m'n derde :p )
Keuzes...
Dus je moet er nog 50(!!) vangen en hebt nu al besloten dat je tegen die tijd tussen deze 2 gaat kiezen? 8)7

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:05:
Lunchrondje, veel pokestops bezocht, en had ook nog uit een 10km ei een "hoge" Seaking van 676 gekregen.

Seaking uit een ei? :| weet wel dat een Goldeen uit een 5km uit een ei kan komen.
Volgens het overzicht op de 1e pagina is een Seaking onmogelijk, of er is wat aangepast?

<GoT>NightStalker

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Dus je moet er nog 50(!!) vangen en hebt nu al besloten dat je tegen die tijd tussen deze 2 gaat kiezen? 8)7
43 om precies te zijn O-) maar sinds gister avond al 10 stuks gepakt, nadeel is wel dat ik straks naar m'n vriendin ga waar er 0 zijn. Tis meer omdat ik er nog zoveel moet wil ik niet te veel bewaren, duurt het alleen maar langer om meer snoepjes te krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Owwww, dan snap ik het probleem.
Grens ligt bij mij ook op 44 :P

• Kuusj

Kuusj

Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:09:
[...]

Ach ja, ik moet ook nog 180 candy voor mijn eerste Gyrados, en de beste Magicarp die ik tot nu toe heb is een 91,11%. Denk niet dat die nog veel beter gaat worden. Mijn 6 beste Pokémon zijn nu flink beter dan eerst. Denk dat ik bijna klaar ben om weer wat gym's aan te vallen. Moet alleen nog een 98% Nidoran evolven, en ik heb nog een 96% Eevee. Een 93.33% Dratini staat klaar om ooit naar een Dragonite te gaan.

PB-powell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:11:
[...]

43 om precies te zijn O-) maar sinds gister avond al 10 stuks gepakt, nadeel is wel dat ik straks naar m'n vriendin ga waar er 0 zijn. Tis meer omdat ik er nog zoveel moet wil ik niet te veel bewaren, duurt het alleen maar langer om meer snoepjes te krijgen
Wees blij dat je vriendin geen 'Magikarp' heeft >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
schaapiej schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:10:
[...]

Seaking uit een ei? :| weet wel dat een Goldeen uit een 5km uit een ei kan komen.
Volgens het overzicht op de 1e pagina is een Seaking onmogelijk, of er is wat aangepast?
Ah zie dat het een Omanyte was van 423 :+

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:12:
[...]

Owwww, dan snap ik het probleem.
Grens ligt bij mij ook op 44 :P
Precies! Jij snapt het :Y
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Die heeft al 3 gyarados ;(

• Beltoni
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:58:
[...]

Misschien handig om er bij te vermelden of het om de google servers gaat of de PTC servers.
Ik had zonet nergens last van, althans, niet erger dan normaal. Alleen af en toe een witte pokestop.
Google servers btw.
Wist niet eens dat ze op verschillende servers draaiden. Gebruik mijn Google account. Kan vanuit huis 4 gyms op de map zien, bij 3 daarvan krijg ik een network error.

Probeerde net ook nog even een gym te trainen maar had weer last van de 1hp bug. Had nog ruim een kwart leven over toen de laatste Pokémon van de gym dood zou moeten gaan maar dat gebeurde weer niet. Dan is het toch best een frustrerend spelletje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:13:
[...]

Wel een Shellder als het goed is ;)

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:38

lf2

Mars18 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:05:

Jij zou voor mij een goede beta-tester zijn :P. Niet meer bij lures te laat komen + veranderen van locatie (speelt op werk en thuis)

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:15:
[...]

Wel een Shellder als het goed is ;)
je bedoelt cloyster

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
Beltoni schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:14:
[...]

Wist niet eens dat ze op verschillende servers draaiden. Gebruik mijn Google account. Kan vanuit huis 4 gyms op de map zien, bij 3 daarvan krijg ik een network error.

Probeerde net ook nog even een gym te trainen maar had weer last van de 1hp bug. Had nog ruim een kwart leven over toen de laatste Pokémon van de gym dood zou moeten gaan maar dat gebeurde weer niet. Dan is het toch best een frustrerend spelletje.
Heb er ook vrij veel last van, ook daarom heb ik zo weinig potions. Vullen gewoon niet snel genoeg bij tov poke balls :(
hahahha
Only.
Making.
It.
Worse.

_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dan zou ik voor de zekerheid toch even naar de huisarts gaan :P

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:16:
[...]

hahahha
Only.
Making.
It.
Worse.

_O-
Zolang ik meer pokeballen heb dan haar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42
Er is niet veel verbeelding voor nodig om de Cloyster te zien voor de kutpokemon die hij is... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PB-powell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:18:
[...]

Zolang ik meer pokeballen heb dan haar :+
Zolang t geen blauwe zijn >:)

• Ossi
Beltoni schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:14:
[...]

Raar... Al eens opnieuw geïnstalleerd?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
lmao, zoveel mensen die gebanned worden! Excellent.

https://www.reddit.com/r/...heck_inside_for/?sort=top

So much salt in that thread...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aIrDUF6.jpg

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Nou ja, geel/zwart lijkt me ook niet geweldig. Maar je wel iedereen vertellen dat je Ultra balls hebt ;)

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Robkazoe schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:21:
Om terug te komen op de Charmanders in Soest. Het is een Habitats, geen nest. Ik ben er een avondje geweest. Heb er 5 kunnen vangen (en de 6e uit een 2KM ei 8) ). Ze spawnen op een aantal plekken in de wijk (als je de rondlopende Pokemon GO spelers het vraagt kunnen ze het precies vertellen).

Overigens zijn het leuke Pokemon voor de candy. Voor de IV kun je beter hopen op een ei...
Dan kan mijn schuld zijn. Ik had het namelijk wel gemeld als nest.
Nest is een spawn van alle evolutie varianten? En habitat alleen de eerste evolutie op vaste plekken?

Ik had namelijk in Soest in één avond genoeg Charmanders voor een Charizard. Lijkt mij een nest dan.

[ Voor 7% gewijzigd door Loadichus op 18-08-2016 13:26 ]

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:20:
[...]

Nou ja, geel/zwart lijkt me ook niet geweldig. Maar je wel iedereen vertellen dat je Ultra balls hebt ;)
Kan zeggen dan bijna 100 great balls heb en 86 ultra :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hogader
Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:18:
Er is niet veel verbeelding voor nodig om de Cloyster te zien voor de kutpokemon die hij is... :D
Tot hij Clamp gebruikt...

Don't mess with Cloyster. >:)

Verwijderd

PB-powell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Neem van mijn aan dat met die Balls niets mis is _/-\o_ O-) Love you Honey :P
PB-powell schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:22:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://i.stack.imgur.com/eNOuD.jpg

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hogader schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

Tot hij Clamp gebruikt...

Don't mess with Cloyster. >:)
Gooi er voor de zekerheid een Berry naar toe :9

• Beltoni
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:19:
[...]

Raar... Al eens opnieuw geïnstalleerd?
Als die het blijft doen ga ik dat maar proberen.

Zijn er al mensen gebanned? Schijnt dat ze vandaag rond gaan met de hamer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Beltoni schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:27:
[...]

Waarschijnlijk Albantar. Zijn 100% Poliwhirl moet wel een hack zijn!

• Kuusj

Kuusj

Beltoni schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:27:
[...]

Worden mensen die gebanned zijn ook automatisch uit de gym's geflikkerd?
Anders gooi ik die oetl* er zelf wel even uit, heb nu 10.000 CP kracht van de beste 6. Kan ik ten minste iets uithalen tegen de CP3000 Dragonites.

[ Voor 14% gewijzigd door Kuusj op 18-08-2016 13:31 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Worden mensen die gebanned zijn ook automatisch uit de gym's geflikkerd?
Anders gooi ik die oetl* er zelf wel even uit, heb nu 10.000 CP kracht van de beste 6. Kan ik ten minste iets uithalen tegen de CP3000 Dragonites.
Dat mag ik toch hopen, zou wel erg lame zijn als die bleven zitten.

Las hier wel van ene wiens account gebanned was dat de username ook weer available was, dus volledig verwijderd.
Switchie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:28:
[...]

Waarschijnlijk Albantar. Zijn 100% Poliwhirl moet wel een hack zijn!
Nou ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Albantar's Poliwhirl slechts 98% is.. Hebben we al bewijs gezien?

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Net weer even 2 uur rondgefietst :-)

Highlights:
- 3 Gyms veroverd :*)
- Squirtle van 557CP (IV 84- 86%) uit een 2KM eitje
- Jolteon in het wild (wel kut IV en CP)
- Eevee van 656CP (IV 91%) in het wild gevonden :-)
- Nieuwe 2km en 10km eitjes gevonden. Ik heb een stop bij mijn huis in de buurt die elke keer 2km eieren geeft. Echt perfect :+

Mijn magikarp nog steeds niet ge-evolved van 88.9%. Wil toch een betere 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door GandalfTheGrey op 18-08-2016 13:34 ]

Computer Specs

• lf2

lf2

mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:32:
[...]

Dat mag ik toch hopen, zou wel erg lame zijn als die bleven zitten.

Las hier wel van ene wiens account gebanned was dat de username ook weer available was, dus volledig verwijderd.
Las dat op reddit dat ze wel worden gewist van gyms aangezien er overal gyms vrij kwamen.

• Kuusj

Kuusj

lf2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Las dat op reddit dat ze wel worden gewist van gyms aangezien er overal gyms vrij kwamen.
Yez, dan is het wachten tot die hier vrij komen.

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 21:02
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:07:
[...]

Met een Android emulator is het nog steeds de door Niantic verstrekte officiële client app die verbinding maakt met de server en de account data uitleest. Niet in strijd dus.
Er bestaan ook Trainer Guidelines waar je je aan moet houden, https://support.pokemongo.../en-us/articles/221993967 . Daar staat dit in:
No cheating.

Don’t do it. Play fair. Pokémon GO is meant to be played on a mobile device and get you outside to explore your world! Methods of cheating, unfortunately, are limited only by cheaters’ imaginations, but include at a minimum the following: using modified or unofficial software; playing with multiple accounts (one account per player, please); sharing accounts; using tools or techniques to alter or falsify your location; or selling/trading accounts.
De tekst is uiteraard zo opgesteld dat deze door Niantic vrij te interpreteren is :+

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:07
Perfect!

De gyms veranderen hier de laatste dagen ook plots veel vaker van eigenaar. Een aantal heel hoge pokemons zijn verdwenen.

Super *O* oOo

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

lf2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:35:
[...]

Dat wordt hopelijk een mooi rondje naar huis fietsen vanavond dan :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Hier ook geen enkele gym meer met accounts hoger dan level 25 meer tegen gekomen de laatste dagen.

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Jump schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:37:
Hier ook geen enkele gym meer met accounts hoger dan level 25 meer tegen gekomen de laatste dagen.
Geef je adres maar even door })

• lf2

lf2

Ik kan me herinneren in de eerste week dat de app uit kwam er in de buurt allerlei gyms waren met 1200 CP+ pokemon. Die waren toch auto-generated ?

• Kuusj

Kuusj

Hier is het de laatste dagen ook aardig wat dunner geworden qua super hoge lvl's. Main account van de botter hier is volgens mij al down, die was lvl 35 en had overal Dragonites inzitten. Daarnaast deed die vanuit thuis aanvallen want IRL was hij nergens te zien.

• Beltoni
Misschien is het toeval maar bij de 4 gyms die ik vanaf hier kan zien staat er niemand hoger dan 24 in.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Gyms zijn hier ook weer normaal, 1 lvl 27, maar voor de rest allemaal haalbare levels met redelijk normale pokemon. Wel een gym met natasjaremko en remkonatasja erin, maar ok :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Ossi
HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:41:
Gyms zijn hier ook weer normaal, 1 lvl 27, maar voor de rest allemaal haalbare levels met redelijk normale pokemon. Wel een gym met natasjaremko en remkonatasja erin, maar ok :P.
Wat is er raar aan die laatste?
Gewoon een stelletje wat samen Pokemon speelt.. Remko en Natasja

• Ossi
HeatWave schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:41:
Lvl 27 moet volgens mij prima haalbaar zijn. Scholieren hebben volop tijd in de vakantie :)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

Niks verder, maar was wel het enige opvallende :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• Hogader
Ze moeten er iig nog een paar. In de gyms die ik vanaf hier kan zien zit iig nog een persoon van lvl 35.

• Kuusj

Kuusj

Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

Ja dat kan inderdaad, maar zoals het hier was:
- Moedersvan458
- Zusjesvan458
- Moedervan458
- Nichtjesvan458
- Neefjesvan458
- MoedersKindjes
- MoederVan458
Is op zijn zachts gezegd redelijk discutabel. Zeker als die accounts allemaal lvl 20+ zijn.

• Mx. Alba
Gisteren toevallig iemand ontmoet die Level 29 was en dat heel eerlijk had gedaan. Hij wist niet eens wat IV's waren en dat je een gym het beste kunt trainen met een Pokie van een lagere CP dan de laagste die in de gym staat. 8)7 Hij zei wel dat hij wekenlang eigenijk alleen maar met PoGo bezig is geweest en ook meerdere keren naar Kijkduin geweest. En hij zei dat hij weer iemand kende die level 32 was maar die was echt zo ongeveer 24/7 PoGo aan het spelen. Dus dat is ongeveer de grens van wat menselijk mogelijk is - als je een hoger level ziet dan is de kans zeer groot dat er een bot is gebruikt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-10 15:31
Een vriend is gisteren level 30 geworden, is perfect mogelijk.
We hebben een stop in de buurt gevonden die afgelegen is van andere stops. Met een lure erop vang je veel zeldzame. Heb dit nog gelezen op reddit, maar je kan moeilijk alle stops afgaan met een lure.

• Ossi
kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:45:
[...]

- Moedersvan458
- Zusjesvan458
- Moedervan458
- Nichtjesvan458
- Neefjesvan458
- MoedersKindjes
- MoederVan458
Is op zijn zachts gezegd redelijk discutabel. Zeker als die accounts allemaal lvl 20+ zijn.
Eens, dat is hoogst discutabel inderdaad!
Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:45:
Gisteren toevallig iemand ontmoet die Level 29 was en dat heel eerlijk had gedaan. Hij wist niet eens wat IV's waren en dat je een gym het beste kunt trainen met een Pokie van een lagere CP dan de laagste die in de gym staat. 8)7 Hij zei wel dat hij wekenlang eigenijk alleen maar met PoGo bezig is geweest en ook meerdere keren naar Kijkduin geweest. En hij zei dat hij weer iemand kende die level 32 was maar die was echt zo ongeveer 24/7 PoGo aan het spelen. Dus dat is ongeveer de grens van wat menselijk mogelijk is - als je een hoger level ziet dan is de kans zeer groot dat er een bot is gebruikt.
29 lijkt mij inderdaad ook nog wel haalbaar. Of je het moet willen is een tweede. Dan moet ik mijn baan opzeggen denk ik... liever niet :X

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-10 16:54
Weet iemand nog een goede plek in de omgeving Papendrecht om te jagen?
Papendrecht zelf is vrij weinig boeiends.
In Zwijndrecht ook al langs het water gelopen met een berg stops, maar weinig interessante Pokemon.
Evenals Dordrecht, afgelopen week de binnenstad gehad, veel stops, maar weinig interessante Pokemon.

He lijkt wel of veruit de meeste mensen voor het blauwe team gaan... 9 van de 10 keer zijn alle gyms hier blauw, zo nu en dan rood, maar als ze geel worden zijn ze binnen het uur weer blauw...

• Mx. Alba
ArcticTiger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:50:
Weet iemand nog een goede plek in de omgeving Papendrecht om te jagen?
Papendrecht zelf is vrij weinig boeiends.
In Zwijndrecht ook al langs het water gelopen met een berg stops, maar weinig interessante Pokemon.
Evenals Dordrecht, afgelopen week de binnenstad gehad, veel stops, maar weinig interessante Pokemon.

He lijkt wel of veruit de meeste mensen voor het blauwe team gaan... 9 van de 10 keer zijn alle gyms hier blauw, zo nu en dan rood, maar als ze geel worden zijn ze binnen het uur weer blauw...
Hoe dichter bij Dordt....... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:32
Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Hoe meer 100% Poliwhirls

• spocy
Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:51:
[...]

Hoe Rotter t Wordt! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

kuusj98 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:45:
[...]

- Moedersvan458
- Zusjesvan458
- Moedervan458
- Nichtjesvan458
- Neefjesvan458
- MoedersKindjes
- MoederVan458
In Urk en Volendam is dit héel normaal hoor :X

Pagina: 1 ... 37 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status