• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-09 13:11

ricjuh

Make each day your masterpiece

MartijnRGS schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:29:
Woah, zojuist een 100% Kadabra gevangen!
Damn die wil ik ook! Mijn hoogste is een 64% Kadabra ;(

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/SU6y8bFZBbL0DcUhlrJw63Vp/full.png

w00t, the ban is real! Ik schrok even, maar ik had voor een 3d party app specifiek een account gemaakt. Dit gaat dus niet om m'n main account. Deze account heb ik ook echt maar één keer gebruikt en ben er nog nooit mee ingelogd op de Pokémon Go App. De 3d party app was trouwens pokeadvisor oid (ik begreep niet hoe het werkte en wou het met voor de zekerheid met een back-up account proberen).

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:23
Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:30:
[afbeelding]

w00t, the ban is real! Ik schrok even, maar ik had voor een 3d party app specifiek een account gemaakt. Dit gaat dus niet om m'n main account. Deze account heb ik ook echt maar één keer gebruikt en ben er nog nooit mee ingelogd op de Pokémon Go App. De 3d party app was trouwens pokeadvisor oid (ik begreep niet hoe het werkte en wou het met voor de zekerheid met een back-up account proberen).
Dus een permanente ban voor alleen het gebruik van Pokeadvisor? Of heb je er nog meer mee gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
CaptJackSparrow schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:44:
OK. First things first...

Het werkt! 8)

Met 1 Lucky Egg vandaag even 112.000 XP gescoord. :P

En L26 nu. :)

Nu even bijlezen. Jullie leuteren wat af zeg. ;)
Ik heb op mijn telefoon parallel space draaien. Met deze app kan je bijv 2x whatsapp draaien op 1 telefoon ( heb dual sim)

Als ik jouw verhaal zo lees, kan je het ook via deze app proberen?

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:52

Shiro

Serenity

Puck schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:45:
[...]

Jazeker (helaas nog geen Slowbro met de echte goede moves)

[afbeelding]
Beetje zelfde verhaal, maar moet wel zeggen dat een goeie IV Slowbro vinden lastig is..

Ik heb drie Slowbro's

1828CP IV76%
1735CP IV49%
1584CP IV42%

Alle drie met Water Pulse 8)7

Ik heb nog drie Slowpoke's met een CP van rond de 720, allemaal met een IV rond de 50%...

En inderdaad zoals eerder bevestigd, alle starter pokemon's die ik heb gevangen zitten allemaal met een IV onder de 50% en hebben wel ergens 0 als state, vaak ATK, maar soms ook HP of DEF. Wel erg gaar, heb genoeg charmander candy's maar geen goeie pokemon om te evolven... en die rotbeesten zijn al zo zeldzaam en kosten al zoveel Ultra balls om te vangen...

Mijn enige hoop is nu om ze uit een ei te hatchen i guess... Schiet alleen niet op, geen incubators over. Helpt ook niet dat mijn laatste drie 5KM eieren allemaal Drowzee's waren :O

Juniper RWD

• Nedra
Hanky74 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:36:
[...]

Dus een permanente ban voor alleen het gebruik van Pokeadvisor? Of heb je er nog meer mee gedaan?
Nope, helemaal niets. Maar ik denk dat dit ook juist het probleem is. Ik heb het account nooit voor de app gebruikt, alleen maar een keertje Pokeadvisor mee geprobeerd, dus waarsch. zijn ze accounts aan het opruimen die nooit ingelogd zijn geweest op de app zelf. Met m'n hoofd account heb ik pokeadvisor non-stop gebruikt, en daar is niets mee aan de hand.

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:23
Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:38:
[...]

Nope, helemaal niets. Maar ik denk dat dit ook juist het probleem is. Ik heb het account nooit voor de app gebruikt, alleen maar een keertje Pokeadvisor mee geprobeerd, dus waarsch. zijn ze accounts aan het opruimen die nooit ingelogd zijn geweest op de app zelf. Met m'n hoofd account heb ik pokeadvisor non-stop gebruikt, en daar is niets mee aan de hand.
Phew ok. ;)

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:38:
[...]

Mijn bot account waarmee ik wel ben ingelogd geweest is ook opgeruimd. Heb daar vanacht ook een mail van gehad.

Mijn main account overigens niet, waar ik wel op poke advisor heb ingelogd maar niks heb gebot/gespoofed or what ever.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Nedra
Nou zolang ze m'n main account niet deleten kan ik er alleen maar blij mee zijn! Ik schrok overigens wel even. Met veel pijn en moeite 4 gyms overgenomen vanochtend, en dan vervolgens zo een mail. Als het m'n main account was geweest, was ik waarsch. gestopt met spelen.

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 20:41
poor Leno schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:51:
Echt superk#t, ook alleen maar slowpokes met ruk IV.. en veel te veel candy.. Heb er een van 84%, maar die heeft CP 136 ;w

Iemand wel eens een hoge CP/IV Slowbro/poke gehatched of gevangen?
Heb ook grootste moeite een fatsoenlijke slowpoke te vinden, nu 2 van 40% met wel 700+ CP.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Verdoeme... Gisteren een Blastoise (1600+ CP) bij een lure, natuurlijk niet te vangen en gelijk weg.
Zegato schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 19:47:
Zo ja, ben je dan niet bang dat dit een dusdanig voordeel biedt dat Niantic dit als cheaten gaat aanmerken? Ik ben benieuwd :)
Het is al cheaten :+ Alleen handhaven ze er niet op. Maar met terugwerkende kracht kunnen ze later alsnog aangepakt worden, net als de bots nu. Momenteel hebben deze kleine overtredingen geen prioriteit, maar wanneer de game overal uit is en goed stabiel draait zullen ze zich ook vast meer op de kleine overtredingen gaan richten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Yeah, poliwhirl met kans op 100% IV.

Maximum : 100.0%
Average: 81.3%
Minimum : 68.9%

Jammere is dat die 18 CP is. :P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
ajaxalex schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 08:36:
[...]

Ik heb op mijn telefoon parallel space draaien. Met deze app kan je bijv 2x whatsapp draaien op 1 telefoon ( heb dual sim)

Als ik jouw verhaal zo lees, kan je het ook via deze app proberen?
Poeh... gezien de PoGo app niet een van de lichtste is zul je dat wel op behoorlijke krachtige hardware moeten doen verwacht ik. Vraag is of dan het afbreken van de animatie door afsluiten van de app en herstarten niet even snel werkt als je het met één device doet.

Wat hebben mensen met die methode ook al weer aan aantal evolves gehaald?

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Ook eens IV uitgerekend met een Magikarp

Maximum : 97.8%
Average: 94.4%
Minimum : 91.1%

8)

• Nedra
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Poeh... gezien de PoGo app niet een van de lichtste is zul je dat wel op behoorlijke krachtige hardware moeten doen verwacht ik. Vraag is of dan het afbreken van de animatie door afsluiten van de app en herstarten niet even snel werkt als je het met één device doet.

Er is maar 1 manier om daar achter te komen. Ben je overigens niet bang voor een ban?

• ArchNemeziz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-10 14:30
Groenie schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 22:07:
Was toch nog even naar buiten ook al had ik al eens een ~200 gevonden...

[afbeelding]

Bleef na 1 ultra al zitten, had ik niet verwacht (oranje). Me andere sterkste wild gevangen was ~1100 ofzo.
Blijkt ook nog een 77% te zijn, ik klaag niet :9 _/-\o_
Zie je die zo vaak in het wild? Ik ben hem nog niet tegengekomen :S

MCSA/ MCSE/ MCDBA/ MCAD/ MCTS/ MCITP

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Nedra schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:12:
[...]

Er is maar 1 manier om daar achter te komen. Ben je overigens niet bang voor een ban?
Nee, want ik overtreed geen enkel regeltje uit de TOS. :)

• ArchNemeziz
Echt superk#t, ook alleen maar slowpokes met ruk IV.. en veel te veel candy.. Heb er een van 84%, maar die heeft CP 136 ;w

Ik had maar een slowpoke van net geen 80% evolved (was cp 400 ofzo), dus mag niet klagen

• ArchNemeziz
Nephalem schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 01:36:
Vind je eens een Gyarados in het wild, is hij maar 431 cp 😭
Het kan slechter, ik had er net eentje in het wild gezien, met een great ball was er een groene ring, bleek maar 130 cp te hebben :S, maar de IV (71%) was niet slecht.

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23

Kheb er hier een van 546 CP met:
Maximum : 93.3%
Average: 91.1%
Minimum : 88.9%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

Puck

W32.Deadcode.A

Ik ben de gelukkige eigenaar van een 100% Gyarados met Hydro Pump *O* (Doei stardust)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SXDFjFs.png

Arrived anxious, left bored

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
Puck schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:21:
Ik ben de gelukkige eigenaar van een 100% Gyarados met Hydro Pump *O* (Doei stardust)
Damn daar kan mijn 97% niet aan tippen ;w

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-09 13:07
Joosie200 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:35:
[...]

Kan niet wachten tot ik ze hier vaker tegen kom...

Electrabuzz tegen komen met cp??? :D Na drie razzberries en vier grandballs en een excellente worp op het laatste gevangen met cp 777 :7 Ben lvl 16 en het is mijn hoogste Pokémon qua cp. Qua IV 44% ;(
Hey, ben afgelopen zondag ook een Electabuzz tegengekomen met CP ??? Moest wel meer dan 4 great balls gebruiken, maar nu heb ik een CP 1076 Electabuzz. Helaas, zijn normale move is Low Kick. Maar het is ook mijn hoogste CP pokemon.

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-10 09:53
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:
[...]

Ik wil het binnenkort wel even testen voor je. Wat je ook kan doen is android op je pc draaien en daar pogo opzetten. Dat lijkt me de snelste methode, evt daar parallel space opdraaien en vlammen haha _/-\o_ :9~

• Groenie
kstang80 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Zie je die zo vaak in het wild? Ik ben hem nog niet tegengekomen :S
Nee, pas de tweede keer en nu lvl 25. Eerste keer struikelde ik erover toen ik boodschappen ging doen.

Verder lijkt hij wel 1x in de 24h random ergens te spawnen in alkmaar

• ArchNemeziz
Groenie schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:39:
[...]

Nee, pas de tweede keer en nu lvl 25. Eerste keer struikelde ik erover toen ik boodschappen ging doen.

Verder lijkt hij wel 1x in de 24h random ergens te spawnen in alkmaar
O, dat is wel wat ver :P, ik woon in Hoogvliet, maar daar spawnen niet zo superveel rares...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
ajaxalex schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:30:
[...]

Ik wil het binnenkort wel even testen voor je. Wat je ook kan doen is android op je pc draaien en daar pogo opzetten. Dat lijkt me de snelste methode, evt daar parallel space opdraaien en vlammen haha _/-\o_ :9~
Het draaien van PoGo op virtuele hardware is niks mis mee lijkt me zolang je geen valse locatiedata injecteert dus dat kan in principe iedereen hier gebruiken als 'tweede toestel'. Je kunt ook vast meerdere instanties van zo'n emulator draaien, evt. via virtuele machines, zodat je ook op de PC twee separate Android devices kunt emuleren. Geen idee of dat beter zou werken dan Parallel Space, als PS al werkt natuurlijk.

• WahWah
kstang80 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

O, dat is wel wat ver :P, ik woon in Hoogvliet, maar daar spawnen niet zo superveel rares...
Ik zie elke dag rond metro halte Hoogvliet wel Electabuzz op me radar...vanochtend een Jinx op de radar tussen Zalmplaat en Hoogvliet, maar kom ze nooit tegen. Ze zitten in ieder geval niet op de metro route..

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Het draaien van PoGo op virtuele hardware is niks mis mee lijkt me zolang je geen valse locatiedata injecteert dus dat kan in principe iedereen hier gebruiken als 'tweede toestel'. Je kunt ook vast meerdere instanties van zo'n emulator draaien, evt. via virtuele machines, zodat je ook op de PC twee separtate Android devices kunt emuleren. Geen idee of dat beter zou werken dan Parallel Space, als PS al werkt natuurlijk.
Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Ik wou een flinke evolutie-sessie gaan houden met 2 lucky egg's en dat leek me fijner via mijn pc. Nox App Player geinstalleerd en eerst mijn eigen locatie ingesteld. Verder niet rondgewandeld of iets dergelijks maar toch een (perm) ban ontvangen.. :|

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
WahWah schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:50:
[...]

Ik zie elke dag rond metro halte Hoogvliet wel Electabuzz op me radar...vanochtend een Jinx op de radar tussen Zalmplaat en Hoogvliet, maar kom ze nooit tegen. Ze zitten in ieder geval niet op de metro route..
Ik woon in Rotterdam Ommoord en dat is een echte Electabuzz nest. Heb ondertussen ruim 300 Electabuzz candy's.

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Bij mij is er een van de 8 mapaccounts gebanned. Kreeg ook een mailtje vanmorgen. Main account doet het gewoon maar je ziet in de serverlog een foutmelding bij 1 account

* NoepZor is lui en wil graag precies weten waar de pokemons zitten zodat ie er met de auto heen kan racen :')

De wijzen komen uit het Oosten!

• WahWah
demo31051987 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Ik woon in Rotterdam Ommoord en dat is een echte Electabuzz nest. Heb ondertussen ruim 300 Electabuzz candy's.
Ik heb gisteren mijn 2000e pokemon gevangen, waarvan er 1 een Electabuzz is :D

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Bij deze alvast een voorproefje voor wat betreft de pokemon team horoscoop!
Na uitgebreid beraadt met de zweefteef en steranijs zijn de volgende conclusies uit de sterren en planeten gelezen:

Team Blauw:
Omdat vandaag uw anus in de baan van Neptunus terecht komt is het een uitermate goede dag om naar waterrijke gebieden te trekken. Neem Pokemon Go mee want vandaag is de dag van de waterpokemon voor Team Blauw!

Team Rood:
Aangezien Pluto niet langer als planeet gezien wordt, zal de baanverstoring door Pluto meevallen vandaag. Echter neemt dit niet weg dat Mercurius dicht bij de zon staat, waardoor warme rotsige contreien vandaag voor u ideaal zijn voor het vinden van vuur Pokemon!

Team Geel:
Zolang Venus en Mars in balans blijven ziet het er nog goed uit voor team Geel, de zonnekracht is optimaal om naar buiten te gaan, vandaag is dan ook een goede dag om rond te lopen. Dankzij pidgeys en rattata's zul je in ieder geval de pokestops niet voor niks draaien!

disclaimer: I can do science me! 7(8)7

[ Voor 3% gewijzigd door spocy op 18-08-2016 10:02 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mklkhanou schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:52:
[...]

Ik zou daar niet zo zeker van zijn. Ik wou een flinke evolutie-sessie gaan houden met 2 lucky egg's en dat leek me fijner via mijn pc. Nox App Player geinstalleerd en eerst mijn eigen locatie ingesteld. Verder niet rondgewandeld of iets dergelijks maar toch een (perm) ban ontvangen.. :|
Niks anders met dat account gedaan wat dat kan veroorzaken? Is dat een ban met een mailtje die vertelt waarom dat was?

• Whis!
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Niks anders met dat account gedaan wat dat kan veroorzaken? Is dat een ban met een mailtje die vertelt waarom dat was?
Het gebeurde gisteren. Toevallig wel vlak nadat ik voor het eerst gebruik had gemaakt van pgnexus.gg.
Misschien dat het systeem van Niantic kleine 'overtredingen' bij elkaar optelt en dat alsnog een ban waard vindt. Virtuele machine alleen = no problem. Tool als pgnexus = no problem. Maar beide = ban? :P

Ik heb overigens geen mail ontvangen maar krijg bij het starten van de app wel de beruchte 'failed to get game data from the server' melding.

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mklkhanou schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:10:
[...]

Het gebeurde gisteren. Toevallig wel vlak nadat ik voor het eerst gebruik had gemaakt van pgnexus.gg.
Misschien dat het systeem van Niantic kleine 'overtredingen' bij elkaar optelt en dat alsnog een ban waard vindt. Virtuele machine alleen = no problem. Tool als pgnexus = no problem. Maar beide = ban? :P

Ik heb overigens geen mail ontvangen maar krijg bij het starten van de app wel de beruchte 'failed to get game data from the server' melding.
Nou is sowieso natuurlijk een emulatie die niet live zelf zijn locatie vaststelt maar waar je die zelf invoert verdacht en niet echt conform de TOS denk ik. Je hebt geen live GPS ontvangst of 3G ontvangst nodig om PoGo te laten runnen dus als die ontbreken in de virtuele omgeving dan hoeft dat nog geen onoverkomelijk probleem te zijn. Dan moet er echter wel een locatiebepaling via WiFi netwerken mogelijk zijn in die emulator want daar heeft PoGo genoeg aan. Ik kan PoGo op een tablet draaien die geen GPS of 3G heeft en die het puur uit de locatiebepaling op grond van WiFi netwerken doet.

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb ook een ban mogen ontvangen *O*
Ben uiteindelijk uit verveling ook maar een beetje met Nox aan het klootviolen geweest. Uiteraard beetje Pokedex aan het invullen geweest, op en neer spoofen etc. Beetje wat de algemene Nox gebruiker met een fake GPS doet. Bewust wel van gyms etc afgebleven omdat ik uiteraard niet het spel voor een ander wil verpesten. Spel al bijna 2 weken niet meer aangeraakt maar na al het nieuws omtrent bans etc. toch zojuist even gecheckt.
Dit niet heel veel langer dan 3-4 dagen volgehouden en toen was de plezier er weer af :Z
Ik heb dus geen "extreme" dingen gedaan maar wel een ban ontvangen. Wat dus bij verre van mogelijk was geweest met rondlopen in mijn eigen buurt. Goed nieuws dat ze dit dus relatief streng aanpakken en dit in de toekomst ook mogen blijven doen!

[ Voor 7% gewijzigd door T-homas op 18-08-2016 10:15 ]

• Whis!
  • Niet online
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Nou is sowieso natuurlijk een emulatie die niet live zelf zijn locatie vaststelt maar waar je die zelf invoert verdacht en niet echt conform de TOS denk ik. Je hebt geen live GPS ontvangst of 3G ontvangst nodig om PoGo te laten runnen dus als die ontbreken in de virtuele omgeving dan hoeft dat nog geen onoverkomelijk probleem te zijn. Dan moet er echter wel een locatiebepaling via WiFi netwerken mogelijk zijn in die emulator want daar heeft PoGo genoeg aan. Ik kan PoGo op een tablet draaien die geen GPS of 3G heeft en die het puur uit de locatiebepaling op grond van WiFi netwerken doet.
Dan is het daar wellicht verkeerd gegaan. Standaard staat de Nox player op Sidney ingesteld. Dat leek me geen goed plan, dus direct aangepast naar mijn eigen locatie terwijl ik in principe locatievoorzieningen in zijn geheel kon uitschakelen en puur op wifi kon gaan evolven.

Achja, ik was 'slechts' level 20 maar had wel een paar leuke pokémon boven de 95%.
Mijn gebruikersnaam is ook weer beschikbaar, dus ik ga er vanuit dat alles weg is. :D

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Wie van jullie heeft deze al gelezen?

http://www.pu.nl/artikele...ial-ligt-nu-in-de-winkel/

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 13:42

Sevyx

Facta non verba!

Dramatisch zo te zien aan de reactie. Boordevol fouten. 8)7

Psn - Sevyxs

• Groenie
Sevyx schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:29:
[...]

Dramatisch zo te zien aan de reactie. Boordevol fouten. 8)7
Ook nog eens 10 euro, koop ik liever wat incubators ;)

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:34
hneel schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:24:
[...]

Ik heb mijn auto op kruispunt Laan van Meerdervoort / Heliotrooplaan gezet. Parkeerruimte in overvloed (gratis). Is even een stukje lopen, maar dat is goed voor je eitjes en je pakt nog een paar stops mee.
Hoe ver is dit lopen ongeveer? Ik vermoed idd ook dat er haast geen parkeerruimte zal zijn, met name tijdens de warmere dagen.. :P

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:38

lf2

Misschien kan iemand zich dit nog herinneren:
lf2 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:34:
Ik leg de laatste hand aan een iOS app.

Even wat in elkaar gedraait. Vrijdag even zelf testen en in het weekend users laten testen. Met wat geluk submit ik het maandag naar de store.

Een paar testers met een iphone zou handig zijn (natuurlijk voor degene die er geinteresseerd in zijn)

Hoe kom ik op het idee
Ik zag op het nieuws dat er mensen werden beroofd dmv lures en dacht daar moet wel een systeem voor zijn die ietsje betrouwbaarder is (kan nooit 100% betrouwbaar).
Daarnaast kan je nooit weten of Lures in de buurt geactiveerd zijn behalve als je de app opent.

Een gebruiker moet een account aanmaken (simpel account zodat de app wat gegevens heeft, maar later ook handig voor het filteren van fakerds)

App 1.0

Zodra je een Lure in een pokemon stop zet kan je de app openen en je locatie van de lure opslaan.

Andere mensen die dichtbij zijn (en de app hebben gedownload) kunnen aangeven hoe ver ze ervan af een notificatie willen ontvangen (2/5/10km). Die krijgen dan een notificatie dat er een nieuwe lure is in de buurt.
Mensen kunnen het beoordelen met duim omhoog/omlaag als het onzin blijkt te zijn (zelf filterend systeem)

(versies alleen om duidelijk te maken dat de features wat later komen ;))
App 1.1

Aangeven welke pokemon er verschijnen daar, waardoor mensen ook kunnen kiezen dat ze alleen notificatie krijgen als een bepaalde pokemon verschijnt bij de lure

App 1.2

Aangeven aan welke team je dit wil laten weten. Maybe wil je "de vijand" niet eens helpen en alleen je eigen team vertellen dat je een lure hebt gezet.

App 1.3

Filter toevoegen waarop gebruikers kunnen aangeven dat ze alleen een notificatie willen hebben als de gebruiker een bepaalde score heeft behaald

Als de App een beetje goed loopt zal ik misschien iets toevoegen voor gyms (afspreken om een gym aan te vallen)

Android app komt ietsje later. (had een app liggen die ik ooit voor de grap heb gemaakt die ik aanpas zodat het hiermee werkt)

Je kan altijd ideeen toevoegen of ook zeggen als je het ruk vindt en/of namen voor de app want ik heb werkelijk geen idee hoe ik het moet noemen.
Helaas had ik daarna niet echt veel tijd meer maar de app moet nog wat mini design verbeteringen krijgen dan kan ik wat beta-testers uitnodigen (ik heb geen eens een android om het te testen)

YouTube: PokeNameLess - Reddit Demo

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PJdFzfF.png

De notificaties die je uiteindelijk ziet (Roze is lure, Andere kleur is iemand van je team die een aanval heeft gepland).

Even snel een demo videotje gemaakt (ja Blue is Ash niet Red maar had al 100 namen al gebruikt haha)

Nu werkende Features:
- Locaties toevoegen waar je bent op dat moment (je kan ze later activeren of deactiveren)
- Lure toevoegen en kiezen wie de notificatie in de buurt zal ontvangen (users van je eigen team alleen of iedereen)
- Gym aanval plannen
- Bij een gym aanval kan je aangeven of je er zult zijn of niet
- Als iemand je "liked" krijg je een punt
- Punten geven aan hoe betrouwbaar iemand is en of degene veel shared
- Als men uiteindelijk een gym aan het aanvallen is wordt er automatisch een lijst opgesteld en verstuurd naar de trainers (die aanwezig zouden moeten zijn). Met lijst bedoel ik in welke volgorde trainers de pokemon in de gym mogen zetten. Dit omdat straks iedereen door pokemons heen is en niet iedereen een pokemon in de gym had kunnen zetten.
De lijst wordt soms opgesteld aan de hand van punten en soms random. Op deze manier probeer ik er voor te zorgen dat men meer met elkaar gaat delen en blijft het alsnog leuk als je net nieuw bent (want het kan ook random opgesteld worden)

Ik sta open voor feedback, andere ideeen en verbetering van logica.

Ik heb expliciet geen gebruik gemaakt van data dat van Niantic komt, ik heb wat pokestops/gyms hoarders geschreven (zoals pokemongomap.info) om data dat van de community is te gebruiken in de app.

Edit:
Ik krijg het plaatje niet geladen... :') dit is de link
http://i.imgur.com/PJdFzfF.png

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Het draaien van PoGo op virtuele hardware is niks mis mee lijkt me zolang je geen valse locatiedata injecteert dus dat kan in principe iedereen hier gebruiken als 'tweede toestel'. Je kunt ook vast meerdere instanties van zo'n emulator draaien, evt. via virtuele machines, zodat je ook op de PC twee separate Android devices kunt emuleren. Geen idee of dat beter zou werken dan Parallel Space, als PS al werkt natuurlijk.
In de ToS wordt ook gebruik van emulators aangemerkt als bannable offense btw.

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Dratini 529 cp uit mijn 10km ei, wel met 32 candy erbij en is 77.78 IV dus op zich niet heel slecht maar toch..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Ik woon daar ook en kan dit bevestigen. heb er al 2 gevangen maar ben niet echt actief. Jinx zit op station alexander vaak.

• spocy
psychoclown schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:44:
Dratini 529 cp uit mijn 10km ei, wel met 22 candy erbij en is 77.78 IV dus op zich niet heel slecht maar toch..
Uit eieren komen sowieso max lvl 20 pokemon, terwijl je in het wild tot lvl 30 pokemon kan vangen. Ik zou blij zijn met Dratini uit 10km eieren, alleen al voor de candy :p

• mark-k
Ook debiel trouwens, hier worden mensen gebanned voor pokeadvisor, maar mister 10+ Dragonites hier in de buurt zit gewoon nog in de gyms.

• spocy
mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:46:
Ook debiel trouwens, hier worden mensen gebanned voor pokeadvisor, maar mister 10+ Dragonites hier in de buurt zit gewoon nog in de gyms.
Ik zou het ook een beetje vreemd vinden om tot een permaban over te gaan voor pokeadvisor... maar ach als ze dat doen zie ik mn account vanzelf wel verdwijnen :P vooralsnog hier nog niks aan de hand.

• floorcleaner
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-10 01:29
Op sommige plaatsen loopt het echt wel niet helemaal goed :

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/regio/antwerpen/1.2744585

http://www.gva.be/cnt/dmf...dklok-voor-pokemon-jagers

Ben er geweest, 2000 man is zelfs een understatement op zaterdagavond :-)
En dat in een dorpje dat amper 300 op 200 meter groot is ....

• ArchNemeziz
[...]

Wat is de locatie dan? Kan ik hem ook een keer vangen :P

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:05

Ryan1981

Je ne sais pas

kstang80 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

Ik heb ze gezien in de buurt waar de 2 metrolijnen splitsen in de binnenhof lijn en de hessenplaats lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
floorcleaner schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:49:

Maar welke Pokemon kan je er vangen? :P

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Uit eieren komen sowieso max lvl 20 pokemon, terwijl je in het wild tot lvl 30 pokemon kan vangen. Ik zou blij zijn met Dratini uit 10km eieren, alleen al voor de candy :p
Zeker, ben ook best wel blij en ik zag trouwens dat het 32 candy was in plaats van 22 dus ik ben vrij content ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:46:
Niemand is gebanned vanwege PokeAdvisor hoor :)

(Dat was t account waar ie niets mee deed.. zn main account waar ie constant PokeAdvisor mee deed, doet t nog gewoon)

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Het verbaast me dat Niantic een tweede login vanaf dezelfde account (zoals gebruikt voor powerlevellen op twee telefoons) uberhaupt toestaat. Dat zou het eerste zijn wat ik de nek om zou draaien als ik het 3rd party apps moeilijk zou willen maken.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• lf2

lf2

ijdod schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:59:
Het verbaast me dat Niantic een tweede login vanaf dezelfde account (zoals gebruikt voor powerlevellen op twee telefoons) uberhaupt toestaat. Dat zou het eerste zijn wat ik de nek om zou draaien als ik het 3rd party apps moeilijk zou willen maken.
Ze hebben duidelijk geen session systeem. Dat kan "legaal" uitgebuit worden aangezien ze geen records bijhouden wie waar is ingelogd

• mark-k
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:54:
[...]

Niemand is gebanned vanwege PokeAdvisor hoor :)

(Dat was t account waar ie niets mee deed.. zn main account waar ie constant PokeAdvisor mee deed, doet t nog gewoon)
Dan is er toch echt 1 account gebanned om pokeadvisor. ;)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:42

Tja, dan kan de dorpsraad ofzo toch bij Niantic vragen om de Pokéstops uit hun dorp te verwijderen? Dan kunnen er wel leuke spawns zitten, maar als de ballen op zijn moet men weg. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Verwijderd

Ik heb even gezocht in het topic maar zie het nergens terug komen. (tevens op internet geen recente berichten te vinden)
Ik hardloop bijna elke dag van en naar trainen een klein stukje van 3 km nu had ik voor mijn vakantie dat voor de eggs maar max de helft hiervan meetelde.
Maar nu lijkt het er erg op dat de kilometers helemaal niet meer meetellen.
Weet iemand wat de snelheid is waarmee je kilometers nog meetellen voor het hatchen van je eggs?

• spocy
Mx. Alba schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Tja, dan kan de dorpsraad ofzo toch bij Niantic vragen om de Pokéstops uit hun dorp te verwijderen? Dan kunnen er wel leuke spawns zitten, maar als de ballen op zijn moet men weg. :D
Maar dat duurt ook wel een als je voorbereid komt met 500+ ultraballs natuurlijk ;)

• BartWNL
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-10 15:48
lf2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:01:
[...]

Ze hebben duidelijk geen session systeem. Dat kan "legaal" uitgebuit worden aangezien ze geen records nahouden wie waar is ingelogd
Zou je dan in theorie ook 2 keer dezelfde pokemon kunnen vangen? Als je exact tegelijk op dezelfde pokemon klikt op beide telefoons zou het kunnen dat je twee keer in een vangsituatie terecht komt

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:00
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:08:
Ik heb even gezocht in het topic maar zie het nergens terug komen. (tevens op internet geen recente berichten te vinden)
Ik hardloop bijna elke dag van en naar trainen een klein stukje van 3 km nu had ik voor mijn vakantie dat voor de eggs maar max de helft hiervan meetelde.
Weet iemand wat de snelheid is waarmee je kilometers nog meetellen voor het hatchen van je eggs?
10.5 km/h is de maximale snelheid waarmee eggs worden gehatched.

Ik merk zelf ook dat in de trein/auto bijna geen afstand bij mn eitjes komt.

• spocy
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:08:
Suggesties van rond de 10km/h passeren de revu. Zekerheid is er voor zover bij mij bekend nog niet over. Dit zou eens getest moeten worden maar ik heb daar op dit moment de apparatuur niet voor helaas.

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
kstang80 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:49:
[...]

Ik zie ze veel in de buurt van de apotheek op de Marshallweg
mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:02:
[...]

Dan is er toch echt 1 account gebanned om pokeadvisor. ;)
Neehee.. omdat er niets met t account is gedaan verder :)

Ik gebruikte PokeVision, PokeWhere, PokeGoFind, FastPokeMap, Pokeadvisor en PGnexus vanaf dag 1, 100x per dag.. Niets aan de hand, net nog een cute Eeveetje gevangen O-)

Maarja, alleen op de laatste twee 'log' ik in.. de andere niet natuurlijk. Voor de rest gebruik ik geen bots of spoofdingen die teruggeleid kunnen worden naar mij.

[ Voor 19% gewijzigd door poor Leno op 18-08-2016 11:14 ]

• lf2

lf2

BartWNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:08:
[...]

Zou je dan in theorie ook 2 keer dezelfde pokemon kunnen vangen? Als je exact tegelijk op dezelfde pokemon klikt op beide telefoons zou het kunnen dat je twee keer in een vangsituatie terecht komt
Ik denk het niet. Ik weet niet hoe de gevangen pokemon precies wordt opgeslagen in hun database maar als een pokemon bv een unieke id heeft (wat ik 100% denk). Dan kan hij maar 1 keer voorkomen in een user de voorraad... de ander wordt simpelweg niet opgeslagen.

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Zijn er geen goede wilde Psyducks?
Ik heb er veel in de blender gegooid 40+ en heb er nu weer 8 alllemaal met attack van 0 of 1.
Alleen uit een ei heb ik een goede gekregen.

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19:32

Wel jammer dat er alweer wordt geprobeerd Pokémon spawnpunten en Pokéstops weg te laten halen...

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Ik had er gelukkig ook een, daarna ving ik een Dragonair van 89-91% IV van CP 650 of zoiets. :D

Moet alleen nog 50 Candy ouzo :(

[ Voor 4% gewijzigd door fingerhead op 18-08-2016 11:16 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:56
ik heb ook een aantal cheater gerapprteerd.

Hier zit gewoon een jongen in de gym met 3 accounts.
Om een voorbeeld te noemen:

-Stevennnhv
-Stevennvh
-Stevenvvh

hoe lang duurt zoiets?

[ Voor 12% gewijzigd door Aggressor op 18-08-2016 11:17 ]

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:06
Vinden jullie het niet zonde van de batterij van je telefoon?
Ik vind het een leuk spel, maar begin het beetje jammer te vinden dat ik met mijn telefoon straks veel minder lang kan doen. Het trekt toch al gauw 2x meer batterij per dag.
Denk er over na om voor 80 euro een goedkope android telefoon te kopen om dit soort ongein mee te spelen.

Verwijderd

mat.hi.as schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:09:
[...]

10.5 km/h is de maximale snelheid waarmee eggs worden gehatched.

Ik merk zelf ook dat in de trein/auto bijna geen afstand bij mn eitjes komt.
Ik zal van de week eens kijken met een runtracker om te kijken hoe hard ik gemiddeld loop, maar gister waren er 0 meters bij gekomen wat ik toch wel stiekem een beetje frustrerend vind.

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
kx22 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:17:
Vinden jullie het niet zonde van de batterij van je telefoon?
Ik vind het een leuk spel, maar begin het beetje jammer te vinden dat ik met mijn telefoon straks veel minder lang kan doen. Het trekt toch al gauw 2x meer batterij per dag.
Denk er over na om voor 80 euro een goedkope android telefoon te kopen om dit soort ongein mee te spelen.
Of je houdt je snellere telefoon en koopt een nieuwe batterij wanneer de huidige het minder begint te doen.. Een nieuwe batterij is over het algemeen minder dan 80 euro.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Roflzor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Of je houdt je snellere telefoon en koopt een nieuwe batterij wanneer de huidige het minder begint te doen.. Een nieuwe batterij is over het algemeen minder dan 80 euro.
Of gewoon vanaf de externe batterij spelen en je telefoon op 100% houden. :+
Die 80 euro Android dingen hebben over het algemeen ook geen beste batterij.

[ Voor 9% gewijzigd door P.K. op 18-08-2016 11:20 ]

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:29
bertieX schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:14:
Ik heb er veel in de blender gegooid 40+ en heb er nu weer 8 alllemaal met attack van 0 of 1.
Jawel, zijn er. Ik heb zelf een Psyduck in het wild gevangen met 90%IV, welke nu een Golduck is met attacks Water Gun en Hydro Pump. Heeft 15 attack, 11 defense en 14 stamina.

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:06
Roflzor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Kheb een iphone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Wohoooo *O*

Afbeeldingslocatie: https://memecrunch.com/meme/8QJL/let-s-go-already/image.jpg

Wat zit er dan zoal?

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Powerbank? Ik heb er een van plusminus 10k mAh. Kan ik m'n iphone 3-4 keer mee opladen. Mijn batterij is nooit leeg. 's nachts powerbank aan de oplader. :)

P.S. gisteravond m'n 5e gyarados evolved. :+

[ Voor 7% gewijzigd door FreqAmsterdam op 18-08-2016 11:23 ]

• CaptJackSparrow
  • Niet online
mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:39:
[...]

In de ToS wordt ook gebruik van emulators aangemerkt als bannable offense btw.
Waar dan? Als ik op emulat... zoek roept ie bij emu... al dat het er niet in staat.

https://www.nianticlabs.com/terms/pokemongo/en

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Hogader schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

Jawel, zijn er. Ik heb zelf een Psyduck in het wild gevangen met 90%IV, welke nu een Golduck is met attacks Water Gun en Hydro Pump. Heeft 15 attack, 11 defense en 14 stamina.
Op het werk zit ik op een Psyduck nest. Degene die ik daar vang zijn allemaal hoog in cp maar laag in IV (met attack of defense van 1 of stamina 0 :')) Allemaal naar de prof maar ik moet nog een goede krijgen uit een egg

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:53
Net een Machoke LVL 651 46% gevangen :)

Zijn die zeldzaam?

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Daar kan je ook gewoon de batterij van vervangen hoor, onderste schroefjes eruit. schermunit eruit et voila.

• FreqAmsterdam
RemkoDJ schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Daar kan je ook gewoon de batterij van vervangen hoor, onderste schroefjes eruit. schermunit eruit et voila.
lekker makkelijk ook. ;) 8)7

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 12:30
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Waar dan? Als ik op emulat... zoek roept ie bij emu... al dat het er niet in staat.

Zelf heb ik niet gezocht in de ToS, maar ik vond wel dit op reddit:

http://imgur.com/a/sA9Pa

• spocy
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Ik zal van de week eens kijken met een runtracker om te kijken hoe hard ik gemiddeld loop, maar gister waren er 0 meters bij gekomen wat ik toch wel stiekem een beetje frustrerend vind.
Vergeet niet dat het spel een rechte lijn tussen de meetpunten legt, dus om echt goed te testen heb je een rechte weg van enkele kilometers nodig, en dan uit proberen te vogelen wat de tijdsintervallen zijn, en de max snelheid.

• mark-k
poor Leno schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

Neehee.. omdat er niets met t account is gedaan verder :)

Ik gebruikte PokeVision, PokeWhere, PokeGoFind, FastPokeMap, Pokeadvisor en PGnexus vanaf dag 1, 100x per dag.. Niets aan de hand, net nog een cute Eeveetje gevangen O-)

Maarja, alleen op de laatste twee 'log' ik in.. de andere niet natuurlijk. Voor de rest gebruik ik geen bots of spoofdingen die teruggeleid kunnen worden naar mij.
Ik denk niet dat accounts een perma ban krijgen omdat mensen ze niet gebruiken, je account niet gebruiken is niet tegen de ToS.

• RemkoDJ
  • Laatst online: 15-01 13:59
Ik heb nergens gezegd dat het makkelijk was O-) :P

• spocy
mark-k schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:27:
[...]

Ik denk niet dat accounts een perma ban krijgen omdat mensen ze niet gebruiken, je account niet gebruiken is niet tegen de ToS.
Nee maar een account alleen voor een 3rd party app gebruiken wel natuurlijk. Zou mij niet verbazen dat alle accounts die pokeadvisor of iets dergelijks gebruiken geflagged zijn, maar ze alleen diegene bannen met een dubieus speelpatroon. (waaronder niet spelen)

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

attempt to access or search the Services or Content, or download Content from the Services through the use of any technology or means other than those provided by Niantic or other generally available third-party web browsers (including, without limitation, automation software, bots, spiders, crawlers, data-mining tools, or hacks, tools, agents, engines, or devices of any kind);
Dat Devices of any kind omvat wel redelijk dat je niet met iets anders dan een telefoon erop mag.

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Roflzor schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:26:
[...]

Zelf heb ik niet gezocht in de ToS, maar ik vond wel dit op reddit:

http://imgur.com/a/sA9Pa
Yup, ik heb deze deze ochtend ook gekregen. Gelukkig niet voor mijn hoofdaccount, maar voor eentje waarmee ik zat te prutsen en testen.
Trainer,

Your account has been terminated. Use of any other third-party software or app, including but not limited to scripts/apps, applications used to falsify your location, emulators, modified or unofficial software, and/or accessing Pokémon GO clients or backends in an unauthorized manner is considered cheating.
...

internix.be

• mark-k
spocy schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:09:
[...]

Suggesties van rond de 10km/h passeren de revu. Zekerheid is er voor zover bij mij bekend nog niet over. Dit zou eens getest moeten worden maar ik heb daar op dit moment de apparatuur niet voor helaas.
Ik heb het wel getest, 10km per uur werkt nog ja, daarboven niet meer. (getest in stappen van hele km/uur, dus de limiet kan tussen 10 en 11 liggen).

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
bertieX schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:14:
Die 0 attack lijkt een beetje van de afgelopen tijd voor te komen bij "wild" pokemon.

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
FreqAmsterdam schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Powerbank? Ik heb er een van plusminus 10k mAh. Kan ik m'n iphone 3-4 keer mee opladen. Mijn batterij is nooit leeg. 's nachts powerbank aan de oplader. :)

P.S. gisteravond m'n 5e gyarados evolved. :+
dan heb je al meer dan 500 magikarps gevangen.

Damn, ik zit pas op 150 candy's.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:56

DropjesLover

Dit dus ->

Jump schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Yup, ik heb deze deze ochtend ook gekregen. Gelukkig niet voor mijn hoofdaccount, maar voor eentje waarmee ik zat te prutsen en testen.

[...]
Hmmm, ik log in met mn google-account, maar ik heb geen gmail-account. In mn google-account staat mn outlook account. Waar ga ik dan een dergelijk emailtje op ontvangen?

Gisteren veel magicarp, poliwag en psyducks gevangen, maar eens door een IV calculator/overzicht unit halen.

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• FreqAmsterdam
ArgantosNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

dan heb je al meer dan 500 magikarps gevangen.

Damn, ik zit pas op 150 candy's.
seen 570, caught 541. :P

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
hoe groot persentage van je gevangen pokemon is dat?

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:40
Loadichus schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

Die 0 attack lijkt een beetje van de afgelopen tijd voor te komen bij "wild" pokemon.
Ik lees alleen maar over die 0 attack sinds die tool toegestaan is hier die automatisch uitleest.
Ligt het niet gewoon aan die tool?

• FreqAmsterdam
ArgantosNL schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:40:
[...]

hoe groot persentage van je gevangen pokemon is dat?
Zo'n 10 %

• spocy
Ossi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:41:
[...]

Ik lees alleen maar over die 0 attack sinds die tool toegestaan is hier die automatisch uitleest.
Ligt het niet gewoon aan die tool?
Kwestie van even vergelijken met de handmatige IV calculator ofzo lijkt me.
Pagina: 1 ... 36 ... 116 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status