OK. First things first...
Het werkt!
Met 1 Lucky Egg vandaag even 112.000 XP gescoord.
En L26 nu.
Grappig om te zien hoe het werkt. Terwijl op de ene foon de animatie nog bezig is zie je op de andere de geëvolueerde versie die daar het gevolg van is al in je lijst staan als daar de evolutieanimatie van degene die je daar aan het doen was afgelopen is en je weer naar de lijst gaat. Die geëvolueerde staat dan altijd links bovenaan (want hoogste CP) en je ziet de ongeëvolueerde versie die er ook nog staat dan na enkele ogenblikken verdwijnen uit de lijst want die is door het andere toestel gedaan (en de animatie loopt daar nog). Dan staat de volgende voor het toestel zelf op de tweede plaats en die start je dan. Wel altijd defavoritiseren na afloop van de evolutie voordat je met het kruisje sluit. Ervoor werkt niet.
Ik had ter controle een lijstje in Excel gezet met twee(x2) kolommen, voor elk toestel één, met CP en pokenamen zodat ik goed wist welke ik op welk toestel moest doen zodat ik dezelfde niet op twee toestellen zou doen. Dat was zeker zeer nuttig maar als je eenmaal door hebt hoe het werkt dan is het strikt gesproken niet noodzakelijk. In een extra kolom stond per regel het aantal evoluties (2,4,6, enz.) dus ik kon goed volgen hoever ik al was. Als ik de twee van een rij gestart had verwijderde ik ze in Excel zodat ik bijhield waar ik was. Door het onbekende en omdat ik o.a. eerst vóór het evolueren probeerde te defavoritiseren (wat dus niet werkte waardoor ik een aantal opnieuw moest openen om dat nogmaals te doen) was mijn efficiency niet optimaal maar daar maakte ik me niet druk om gezien het toch véél hogere aantal dat je er zo doorheen jaagt.
Had ik eerder moeten bedenken. Dan had ik nog Lucky Eggs gehad. Dit was mijn laatste tot L30 dus nu zal ik ze voorlopig van mijn gymmuntjes moeten aanschaffen. Ik heb er nu alleen wel maar de helft van nodig.
En vandaag voor het eerst een Mr. Mime in het wild gezien in mijn Sightings. Ging toen maar even naar buiten en het eerste straatje dat ik in fietste was raak. Ik had er al een uit een 10km ei maar nog niet in het wild gevangen. Nu dus wel. Een schamele 101 CP maar toch leuk voor de heb.
Nu even bijlezen. Jullie leuteren wat af zeg.