Same here:(Hogader schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:09:
[...]
Wat een vertrouwen. Hoop voor je dat hij niet de moves Mud Shot en Submission krijgt, zoals mij...
Ik las op reddit (https://www.reddit.com/r/...eed_105_kmh_with_science/) dat Niantic de locatie elke minuut registreert. Vanuit die locatie trekken zij een lijn naar je vorige locatie en meten daar het verschil in. Op het moment dat jij dus in een rondje of een bocht loopt, dan registreert de software minder meters dan dat je daadwerkelijk gelopen hebt. Daarnaast worden de afstanden bij de eieren maar 1x in de 4 minuten geüpdatet.Terranova schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:08:
Pokelunch gehad van 2,6km en 40 stops(4x de megastop gehad, dus ja) Maar pokemon registreerd 1.7km op een ei(gestart toen ik wegliep). Dafuq Niantic...
[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 17-08-2016 13:13 ]
Hebben jullie er trouwens ook wel een last van dat de pokebal blijft hangen in de lucht en dat de pokemon vrij kan springen en bewegen? Daarna pakt de pokebal de pokemon.
*Op de p9 lite
*Op de p9 lite
Dat zou fucking debiel zijn, zeker omdat ik ongeveer om de 10 meter een pokestop heb gepakt. Die data hebben ze dus.demo31051987 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:11:
[...]
Ik las op reddit (kan de post niet meer terug vinden helaas) dat Niantic de locatie elke minuut registreert. Vanuit die locatie trekken zij een lijn naar je vorige locatie en meten daar het verschil in. Op het moment dat jij dus in een rondje of een bocht loopt, dan registreert de software minder meters dan dat je daadwerkelijk gelopen hebt. Daarnaast worden de afstanden bij de eieren maar 1x in de 4 minuten geüpdatet.
Yep, op mn Samsung s6 the same. Al weken.ajaxalex schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:11:
Hebben jullie er trouwens ook wel een last van dat de pokebal blijft hangen in de lucht en dat de pokemon vrij kan springen en bewegen? Daarna pakt de pokebal de pokemon.
*Op de p9 lite
Post gevonden: https://www.reddit.com/r/...eed_105_kmh_with_science/Terranova schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Dat zou fucking debiel zijn, zeker omdat ik ongeveer om de 10 meter een pokestop heb gepakt. Die data hebben ze dus.
Ja en ik lees net dat hij toch niet zo heel zeker van zijn theorie is. Zie de "Massive overhaul".
Ga je op vakantie nog? Maar.. maar.. Dus moeten we t hier alleen nog maar doen met mijn slap gelul, mark-k's gezeik en sarcasme en Albantar's ongezonde obsessie voor Poliwhirls, Dewgongs en Parasects met Solarbeam?spocy schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 12:56:
[...]
Als hier voldoende animo voor is kan ik er na mijn vakantie eens over denken om een enkele van mijn vele nutteloze posts per dag te wijden aan de wijsheid uit den sterren.

Tot nu toe is de almachtige RNG mij vrij goedgezind geweest over het algemeen.Hogader schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:09:
[...]
Wat een vertrouwen. Hoop voor je dat hij niet de moves Mud Shot en Submission krijgt, zoals mij...
Tja... 16% kans om de ideale combo te krijgen. Met pokeren zet je wel eens in op slechtere odds.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ja daar heb je gelijk in. Misschien kan ik nog wel even een programmaatje schrijven om automatisch te posten in dit topic op Tweakers, dan hoef je me niet zo hard te missenpoor Leno schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Ga je op vakantie nog? Maar.. maar.. Dus moeten we t hier alleen nog maar doen met mijn slap gelul, mark-k's gezeik en sarcasme en Albantar's ongezonde obsessie voor Poliwhirls, Dewgongs en Parasects met Solarbeam?
Alsof jij die Poliwhirl ooit gaat evoluerenMx. Alba schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Tot nu toe is de almachtige RNG mij vrij goedgezind geweest over het algemeen.
Tja... 16% kans om de ideale combo te krijgen. Met pokeren zet je wel eens in op slechtere odds.

[ Voor 30% gewijzigd door spocy op 17-08-2016 13:19 ]
Inmiddels ben ik mijn 5e 10 km ei aan het uitbroeden, de vorige was een Hitmonchan van 829 dus ik hoop op een topper for once. Uit de andere vier 10 km eieren kwamen nog veel lagere/minder interessante Pokémon, heb ik nog een betere uit mijn 5 km ei gehad gisteren: 89% IV Polygon 929 cp. Weliswaar met slechste aanvallen maar leuk voor de heb
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
WAAH IK HEB EINDELIJK WEER EEN 10KM EI UIT EEN POKÉSTOP 
Nu wachten tot er een incubator vrij is
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Yes, kan eindelijuk weer spelen, heb een nieuwe telefoon. Net mijn Snorlax (84& uit ei) maar flink wat dust gegeven, zit helaas nog net niet op 2k. Moet eerst lvl 22 worden voor ik hem weer voeren kan.
En daar gaat me toch een schijt Pokemon uit komenRichh schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:31:
WAAH IK HEB EINDELIJK WEER EEN 10KM EI UIT EEN POKÉSTOP
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
100cp Onix met 8 candy ofzo.Zeror schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:37:
[...]
En daar gaat me toch een schijt Pokemon uit komen
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Na Kijkduin is de rest van Nederland wel echt kut om rond te lopen...
Op basis van mijn eigen observaties lijkt de basis er niet zover af te zitten; of de genoemde waarden kloppen is een ander verhaal.demo31051987 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:14:
[...]
Ja en ik lees net dat hij toch niet zo heel zeker van zijn theorie is. Zie de "Massive overhaul".
eigen observaties:
- Het omslagpunt zit ergens rond de 10 km/u.
- Op basis van de GPS/GSM drift wordt er voor verplaatsing een vrij lange (minuten) periode gebruikt. Ben je binnen die periode weer op je startpunt, is er netto geen afstand geregistreerd.
- Op de fiets, traag fietsend (~10km/u) lijj ik betere registratie te zien op de bochtige stukken in de wijk dan op het stuk recht fietspad.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Jullie zijn niet liefZeror schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:37:
[...]
En daar gaat me toch een schijt Pokemon uit komen
Ik ben allang blij dat ik überhaupt kans heb op een Lapras of Snorlax
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ach, het is geen kijkduin, maar van die magnemite en voltorb spam werkt je ook wel een beetje gek eerlijk gezegdBeltoni schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:40:
Na Kijkduin is de rest van Nederland wel echt kut om rond te lopen...

Beetje afwisseling van de Pidgey's en Rattata's, vond het helemaal niet zo erg. Bizar hoeveel mensen daar op af komen maar tegelijkertijd zijn er echt bizar veel pokemon. Heb er een uurtje of 3 rondgelopen gisteren en heb 22 nieuwe pokémon gevangen. Pokedex staat nu op 91 (lvl 23).spocy schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:43:
[...]
Ach, het is geen kijkduin, maar van die magnemite en voltorb spam werkt je ook wel een beetje gek eerlijk gezegd
Dus als ik het goed begrijp is 10.5 km/h de Max voor het uitbroeden van een ei.
En dus ei uitbroeden met incense is dus een NO GO omdat je daarvoor minimaal 12 km/h moet fietsen om elke minuut een pokemon te krijgen.
Best stom dat je voor een game die bedoeld is voor lopen dat je voor incense minimaal 12km/h moet gaan.
En dus ei uitbroeden met incense is dus een NO GO omdat je daarvoor minimaal 12 km/h moet fietsen om elke minuut een pokemon te krijgen.
Best stom dat je voor een game die bedoeld is voor lopen dat je voor incense minimaal 12km/h moet gaan.

Hoezo? Een incense is er voor om extra pokemon te spawnen. Je hoeft er niet perse 12km/h voor te lopen/fietsen om het te laten werken. Alleen voor de optimale werking is een snelheid van 12km/h nodig.bertieX schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:47:
Dus als ik het goed begrijp is 10.5 km/h de Max voor het uitbroeden van een ei.
Ik denk dat Jynx toch echt geen maagd meer is hoor, ziet er meer uit als de crackhoer van op de hoekMx. Alba schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:02:
Waterman > Vaporeon
Vissen > Magikarp
Ram > ???
Stier > Tauros
Tweelingen > Doduo
Kreeft > Kingler
Leeuw > Persian? Arkanine?
Maagd > Jinx
Weegschaal > Magneton? Hypno?
Schorpioen > Beedrill?
Boogschutter > Rapidash?
Steenbok > ???
Ik ben ook team geel, lvl24, maar zit meer omgeving Druten. Af en toe wel eens rondje Beuningen/NijmegenThinClientQ schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:24:
Tweakers, zijn er al forums waar teams elkaar kunnen vinden?
Laat ik hier ook gelijk een oproep plaatsen ...
Ik ben op zoek naar andere GO spelers waarmee makkelijk gyms veroverd kunnen worden.
Minimum eisen; Team geel, Level 25+, meerdere Pokemon van CP 2000+, locatie beuningen - nijmegen.
Als je langzamer gaat dan 12km/h krijg je maar 6 spawns i.p.v. 30demo31051987 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:48:
[...]
Hoezo? Een incense is er voor om extra pokemon te spawnen. Je hoeft er niet perse 12km/h voor te lopen/fietsen om het te laten werken. Alleen voor de optimale werking is een snelheid van 12km/h nodig.
OK dat wist ik niet, toch maar een keer uitproberen dan
[ Voor 7% gewijzigd door bertieX op 17-08-2016 13:59 ]
Nee hoor, het is elke minuut of elke 200 meter, net wat langer duurt, rij je maar 10km/uur krijg je er bijvoorbeeld maar 25 ipv 29/30bertieX schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:50:
[...]
Als je langzamer gaat dan 12km/h krijg je maar 6 spawns i.p.v. 30
In mijn ervaring met incense heb ik nog nooit elke minuut / 200 meter een Pokemon gekregen, ik gok maximaal een keer 6 gehad (altijd tijdens wandelen).
Arrived anxious, left bored
Mijn ervaring met mijn enige incense tot nu toe is ook maar 5-6 spawns meer dan zonder op hetzelfde rondje wandelen.
Gisteren deze Dragonite gevangen. Blijkbaar is het dus ook mogelijk die dingen zo te vangen. Heb echt al een hele lading 10km eieren gehad en daar nooit iets speciaals uit gekregen, dus deze was wel even lekker.

Ik zou wachten op een goede dagvoorspelling van de horoscoopmeneer en dan voor de zekerheid even bellen met Astro TV om te dubbelcheckenMx. Alba schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Hoezo Astro TV? Voor Albantar wil ik ook wel een eigen betaallijn opzetten, dan heeft hij het direct uit betrouwbare bron! Laat je niet zomaar iets wijsmaken door die prutsers van Astro TV!Zegato schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:18:
[...]
Ik zou wachten op een goede dagvoorspelling van de horoscoopmeneer en dan voor de zekerheid even bellen met Astro TV om te dubbelchecken
Is het nou zo dat de Squirtles gewoon geen attack bonus kunnen krijgen?

Ik heb inmiddels bijna genoeg candy voor een Blastoise, maar nog niet een geschikte Squirtle kunnen vinden. Tenzij er echt geen Squirtles zijn met een attack bonus.
Trouwens hetzelfde geld voor de Wartortle die ik heb gevonden.

Hebben meer dit probleem? Of ben ik extreem ongelukkig in mijn Squirtles?

Ik heb inmiddels bijna genoeg candy voor een Blastoise, maar nog niet een geschikte Squirtle kunnen vinden. Tenzij er echt geen Squirtles zijn met een attack bonus.

Jou RNG is waarschijnlijk Korean RNG want ik heb dat probleem niet ^^Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij ongelukkig met de attack bonus, ik met mijn attacks;Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ps. De "grimer-bug"doet zich nu voor bij Growlithes. Blijkbaar houdt HTC niet van namen die beginnen met "Gr"
[ Voor 6% gewijzigd door Switchie op 17-08-2016 14:32 ]
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
Hier alle starters pokemon zijn een ramp.... bij mij en mijn vriend.Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook een Wartotle (geen squirtle meer) en die heeft ook 0 attack.Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Even gecheckt, mijn Squirtle (uit het wild) heeft inderdaad ook 0 attack.Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Bulbasaur en Charmander (beiden uit een ei) hebben wel resp. 15 en 11 ATK.

Wartortle van niks (in het wild gevangen)... Squirtle mwoah, maar als ik het zo zie moet ik al heel blij zijn met die 75%
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mijn wild gevangen Bulbasaur heeft 0 atk, maar mijn Charmanders en Squirtles (en daaruit voortgekomen evoluties) uit 2 km eieren doen het beter:
[list=X]• Charmander 14 atk 80.00% IV
• Charmeleon 14 atk 82.22% IV
• Squirtle 13 atk 77.78% IV
• Wartortle 11 atk 84.44% IV
[list=X]• Charmander 14 atk 80.00% IV
• Charmeleon 14 atk 82.22% IV
• Squirtle 13 atk 77.78% IV
• Wartortle 11 atk 84.44% IV
Ziet er dus naar uit dat alle starters en hun evoluties "in het wild" 0 ATK hebben. 2km-eieren to the rescue!
Oh dit is mooi, Magikarp van uit een ei met 98% IV
Nu hopen dat hij goede aanvallen krijgt met het evolueren xD

Nu hopen dat hij goede aanvallen krijgt met het evolueren xD
Mijn hoogste wild gevangen squirtle is 55% oid geweest. Vang wild echt alleen maar troep.Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben bang dat ik maar op een ei moet wachten voor een sterke Squirtle.
Zoals de anderen hierboven ook al roepen, komen bij mij de beste pokemons (met IV) uit eieren.
Al deze Squirtles zijn namelijk "in the wild" gevangen.
Zoals de anderen hierboven ook al roepen, komen bij mij de beste pokemons (met IV) uit eieren.
Toch leuk voor het beetje extra candy, ik heb van elk maar één in het wild gevangen de rest inclusief de candy kwam gelukkig uit de eierenLoadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:46:
Ik heb een Wartortle van een whopping 17% hahah met cp301Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:46:
Ook een Squirtle van 458 met 52@ IV....
On the other hand heb ik nu wel een cp1352 Rapidash met 86.7% IV ;-) en heatwave van 80
[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 17-08-2016 14:52 ]
Gisteren uit een 10K ei een Aerodactyl gekregen; CP1092, HP99.
Via calculators probeer ik de IV uit te rekenen, maar krijg dit niet berekend.
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Hoeveel stardust heb je nodig voor power up?StealthyPeanut schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:55:
Gewoon de link volgen in de topic warning en daar de CP, HP en power up cost invullen.StealthyPeanut schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:55:
Dat was het dus; die power up stardust vulde ik niet goed in.Azaruc schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:57:
[...]
Gewoon de link volgen in de topic warning en daar de CP, HP en power up cost invullen.
Aerodactyl is 88% max.
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:32:
Hier alle starters pokemon zijn een ramp.... bij mij en mijn vriend.

Bij nader onderzoek ga ik nu hetzelfde constateren. Ook mijn Bulbasaur en Ivysaur in het wild gevangen hebben +0 attack stats.
Ik ben vrij zeker dat mijn Charmander (inmiddels een Charizard) uit een ei is gekomen. De overige Charmanders heb ik al getransfered voor candy, dus kan ik nu niet verder controleren.
Het lijkt er bij mij in ieder geval op dat de starter pokemons in het wild gewoon geen attack stats krijgen.
Ja en de jouwe?StealthyPeanut schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Dat was het dus; die stardust vulde ik niet goed in.
Aerodactyl is 88% max.
Nice, niet verkeerdStealthyPeanut schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:02:
[...]
Dat was het dus; die stardust vulde ik niet goed in.
Aerodactyl is 88% max.
Ook de goede aanvallen?
Het is nogal een verschil of het 80-88% is of 20-88%...Azaruc schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:03:
[...]
Nice, niet verkeerd
Ook de goede aanvallen?
Ik had hem zelf al even ingevuld en hield nog 2 opties over (ofwel 2200 dust ofwel 2500 dust). Gezien zijn antwoord was het 2200 dust en zijn de statsMx. Alba schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:04:
[...]
Het is nogal een verschil of het 80-88% is of 20-88%...
Maximum : 88.9%
Average: 87.8%
Minimum : 86.7%
Ik had mijn voorwerk gedaan
2 possible IV combinations found with perfection:
Attack 182-197
Defense 162-177
Stamina 160-175
Geen idee hoe goed het is, maar dat terzijde
.
Attack 182-197
Defense 162-177
Stamina 160-175
Geen idee hoe goed het is, maar dat terzijde

[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-08-2016 15:09 ]
Ok, wat is volgens jullie de IV van deze

En hoe kom ik aan meer candy om hem sterker te maken?

Staat onderaan deze paginaRyan1981 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:12:
grindenEn hoe kom ik aan meer candy om hem sterker te maken?
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Check even de link @ de Topic warning.Ryan1981 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:12:
[afbeelding]
En meer candy kom je aan door meer Hitmonlee's te vangen.
Dat kun je toch gewoon opzoeken? We zijn geen encyclopedie...Ryan1981 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:12:
[afbeelding]
Je kunt in 1 minuut de IV berekenen met de link "Online IV calculator" in de topic warning..Ryan1981 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:12:
[afbeelding]
Lol! ja ik weet dat maar ik twijfel of ik hem goed invul. Maargoed hier zegt ie dus:
1 possible IV combinations found with perfection:
Maximum : 95.6%
Average: 95.6%
Minimum : 95.6%
Edit, en waar vind ik zoeen hitmonlee dan? Heb er ooit een in de trein van Rotterdam naar Rotterdam Alexander gevangen, deze kwam volgens mij uit een ei. Dat gaat jaren duren dan!
Edit, en waar vind ik zoeen hitmonlee dan? Heb er ooit een in de trein van Rotterdam naar Rotterdam Alexander gevangen, deze kwam volgens mij uit een ei. Dat gaat jaren duren dan!
[ Voor 32% gewijzigd door Ryan1981 op 17-08-2016 15:18 ]
Volgens mij is er een bug in de game waarbij de attack van de IV per ongeluk gekoppeld is aan het Pokédexnummer van een Pokémon. Het betreft dan alleen de Pokémon die in het wild gevangen zijn, dus niet de Pokémon uit eieren. Letterlijk al mijn in het wild gevangen starters pokémon + evoluties (in totaal 25+) hebben 0 attack. Terwijl al mijn in het wild gevangen Dratini/Dragonair allemaal 15 attack hebben. Is dit ook zo bij jullie?
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat binnen go Types niet zo veel uit maken.
Met een 25% multiplier is het niet belangrijk wat voor pokemon je gebruikt.
Ook al is het een harde counter kun je beter water 1000 CP tegen een andere 1000 CP zetten dan een 700 CP electic, mits de aanvalen dezelfde DPS hebben. Pokemon types zijn ook belangrijk binnen de gewone games wat deel is van de charme van het spel. Dat zou het spel wat meer diepgang geven. i.p.v nu is het gewoon hoogste CP wint.
Ook al is het een harde counter kun je beter water 1000 CP tegen een andere 1000 CP zetten dan een 700 CP electic, mits de aanvalen dezelfde DPS hebben. Pokemon types zijn ook belangrijk binnen de gewone games wat deel is van de charme van het spel. Dat zou het spel wat meer diepgang geven. i.p.v nu is het gewoon hoogste CP wint.
Nee, maar het is niet veel beter.Roflzor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:18:
Volgens mij is er een bug in de game waarbij de attack van de IV per ongeluk gekoppeld is aan het Pokédexnummer van een Pokémon. Het betreft dan alleen de Pokémon die in het wild gevangen zijn, dus niet de Pokémon uit eieren. Letterlijk al mijn in het wild gevangen starters pokémon + evoluties (in totaal 25+) hebben 0 attack. Terwijl al mijn in het wild gevangen Dratini/Dragonair allemaal 15 attack hebben. Is dit ook zo bij jullie?

(Die Charmander & Caterpie kwamen uit een ei).
[ Voor 26% gewijzigd door Puck op 17-08-2016 16:12 ]
Arrived anxious, left bored
Je vergeet echter dat door onder andere STAB je nog best een flink verschil kan krijgen.ArgantosNL schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:20:
Ik vind het persoonlijk wel jammer dat binnen go Types niet zo veel uit maken.
Nu nog de vraag of de Charmander en Bulbasaur toevallig uit een ei komen?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:18:
[afbeelding]
Hier mag ik het mee doen.. 50% 0 attack....
Interessant, mijn dratini en dragonair (uit dratini evolved) hebben inderdaad ook allebei 15 ATK en heb ik in het wild gevangen.Roflzor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:18:
Het lijkt echter niet te gelden voor alle tussenliggende pokémon.
Ik denk dat het een nieuwe bug is dan. Want ik heb een paar met iets betere aanvallen.Roflzor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:18:

Mijn dratinis zijn idd voornamelijk 15 attack. Een paar minder. Heb een dragonite met 2 attack
[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 17-08-2016 15:34 ]
Mijn Dratini's zijn iig allemaal 15 attackRoflzor schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:18:
Een vriend heeft er vandaag ook wat gevangen en die zijn 15, 15 en 14 attack
[ Voor 6% gewijzigd door KingHawk op 17-08-2016 15:33 ]
Hmm, hier de mijne.
Heb nog 2 Charmanders maar die zijn beide 90+
Wild vs Egg
Heb nog 2 Charmanders maar die zijn beide 90+
Wild vs Egg

I bad beat my meat by busting my nuts!
Die site ken ik nog niet en staat niet in start post of topic warning - iemand? Lijkt op mooie opvolger van PokeAdvisor.
[ Voor 20% gewijzigd door Cassius op 17-08-2016 15:36 ]
De meeste mensen deugen!
Hoe komen jullie aan attack? Dit staat toch helemaal niet in de game? Of had ik dan een account moeten aanmaken ipv mijn Gmail te gebruiken?
Hmm de dratini lijken inderdaad allemaal 15 atk te krijgen, echter wat de starters betreft, mijn wartortle uit het wild heeft 14 atk. de rest wel allemaal 0 bij mij. nog niks uit een ei mogen krijgen helaas.
Pokenurse gebruik ik. Heel handig om je aantallen en candies te zienanboni schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 11:00:
Bestaat er eigenlijk een pidgeycalc achtige tool die rechtstreeks m'n account kan uitlezen om de aantallen te achterhalen? pgnexus laat al die informatie tenslotte al zien, dus je zou denken dat het redelijk eenvoudig moet zijn om optimale lucky egg runs uit te vogelen.
https://github.com/vinnymac/PokeNurse
Verwijderd
Nee geen ei. allemaal gevangen. Ik had een charmander als starter maar die was poep, dus snel terug gegeven aan de professor.Loadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:27:
[...]
Nu nog de vraag of de Charmander en Bulbasaur toevallig uit een ei komen?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 15:42 . Reden: Charmender.. uch uch ]

Heel leuk natuurlijk, maar je hebt geen drol aan een "perfecte" Pokémon als hij nog helemaal gepowered moet worden. Ik heb dan wel ruim een ton stardust en meer dan genoeg candy voor de meeste in dit lijstje maar dan nog. Ik heb op dit moment meer aan mijn CP 1700 Dragonite met IV 55% dan een CP 480 Staryu met IV 100%. Of heb ik het dan mis?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Klopt, alleen end-game zal het verschil gaan maken. Daarnaast zal een normale Dragonite altijd een hoge CP hebben dan een 100% Staryukuusj98 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:44:
[afbeelding]
Heel leuk natuurlijk, maar je hebt geen drol aan een "perfecte" Pokémon als hij nog helemaal gepowered moet worden. Ik heb dan wel ruim een ton stardust en meer dan genoeg candy voor de meeste in dit lijstje maar dan nog. Ik heb op dit moment meer aan mijn CP 1700 Dragonite met IV 55% dan een CP 480 Staryu met IV 100%. Of heb ik het dan mis?
Error (403)Puck schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:23:
[...]
Nee, maar het is niet veel beter.
[afbeelding]
(Die Charmander & Caterpie kwamen uit een ei).
It seems you don't belong here! You should probably sign in. Check out our Help Center and forums for help, or head back to home.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb een tig aantal hitmonlee een tijdje terug in Spijkenisse langs het water bij de Schenkel (Waar de flats staan, een groot metalen beeld en waar je langs kunt sporten) gezien. Van achteren tot halverwege oid.Ryan1981 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:17:
Lol! ja ik weet dat maar ik twijfel of ik hem goed invul. Maargoed hier zegt ie dus:
Geen idee of dit nog steeds zo is.
Ik haal nu waarschijnlijk oude koeien uit de sloot, maar in de openingspost staat:
"Een '2km Pokémon' kan uit een 10km ei komen maar niet andersom."
Dat lees ik eigenlijk alleen hier. Alle andere sites/ervaringen/filmpjes zeggen dat dat niet zo is.
Klopt dit (nog) wel?
Dat lees ik eigenlijk alleen hier. Alle andere sites/ervaringen/filmpjes zeggen dat dat niet zo is.
Klopt dit (nog) wel?
Heb ik zelf ook nooit meegemaakt idd.Yow schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:58:
Ik haal nu waarschijnlijk oude koeien uit de sloot, maar in de openingspost staat:
Klopt dit (nog) wel?
Waarschijnlijk omdat ik maar 2 10km eieren heb gehad (lvl 25,9)
Maar heb ook nooit gehad dat ik een 2km pokemon uit een 5km ei kreeg
Klopt hoor, welke site geeft het tegendeel aan dan? Ik kom namelijk alleen sites tegen die het bevestigen.Yow schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:58:
Klopt dit (nog) wel?
Juniper RWD
Ben het zelf na 100 eggs nog niet tegengekomen.Shiro schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
Klopt hoor, welke site geeft het tegendeel aan dan? Ik kom namelijk alleen sites tegen die het bevestigen.
2km eieren geven mij elke keer 2km pokemons etc.
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Ik heb het zelf na 145 eieren ook nog niet gehad volgens mij, maar het kan blijkbaar wel, hoewel de kans klein is. Stel de kans is 0.1% dan is 100 eieren niet echt een goede maatstaf om zoiets te bepalen. Zelfde verhaal als met de Eeveelutions, zolang alles goed gaat weet je niks, zodra het een keer anders gaat heb je pas zekerheid.
Dan heb ik geluk met mijn WartortleLoadichus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 14:28:
[afbeelding]
[afbeelding]

Even een vraag: Ik heb een Magikarp van 148CP (uit een ei). Zijn perfectie is 88.9%. Heb nu 404 Magikarp candies.
LVL ATK DEF STA
20.5 15 13 12 88.9%
Zouden jullie deze evolven? Of nog zoeken naar een betere?
LVL ATK DEF STA
20.5 15 13 12 88.9%
Ik heb wel eens een Pidgey uit een 5 km ei gehad. Dus ja het kan, maar is wel zeldzaam volgens mij.
We zijn van plan met een groepje naar kijkduin te gaan. Heeft iemand parkeertips?
OMG het moet niet gekker worden, er zijn hier in de buurt gewoon een paar gyms geel, en dan ook nog lvl 6 ofzo. Nu is de verdeling dus bijna alles rood, lvl 9 of 10, dan n paar geel en sporadisch n blauwe die meteen weer gesloopt wordt... wtf.
Verwijderd
Ik zou niks inzetten bij 16% kansMx. Alba schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Ik was afgelopen weekend in België (voor een pokertoernooi notabene), en daar waren echt heel veel pokémon te vinden die ik hier in NL nog nooit had gezien of heel zeldzaam waren, dus dat was een goed weekend!
Ik zou hem transferen.GandalfTheGrey schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:14:
Even een vraag: Ik heb een Magikarp van 148CP (uit een ei). Zijn perfectie is 88.9%. Heb nu 404 Magikarp candies.
LVL ATK DEF STA
20.5 15 13 12 88.9%
En dan wachten op een betere qua IV? boven de 90%? Ik heb er dus al 100 gevangen die niet beter waren
Ik zou hem evolven. Mensen vergeten soms dat je meer dan 1 gyarados kan hebben. Evolueer hem, en begin opnieuw met sparen van magikarp candy en ga weer op zoek naar een goede magikarp voor je 2de gyarados.GandalfTheGrey schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:14:
LVL ATK DEF STA
20.5 15 13 12 88.9%
Gewoon allemaal transferen en zoveel mogelijk candy sparen. Dat is the way to go. (blijkbaar mis ik nog de sarcasme smiley)GandalfTheGrey schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:16:
[...]
En dan wachten op een betere qua IV? boven de 90%? Ik heb er dus al 100 gevangen die niet beter waren
Volgens mij is alle dust die ik tot nu toe in die Poliwhirl heb gestopt om hem te upgraden veel minder dan 16% van alle dust die ik binnenkrijg voordat ik Level 40 ben, dus wat dat betreft is het een goede gok.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:15:
[...]
Ik zou niks inzetten bij 16% kansof je moet minder dan 16% van de pot in hoeven zetten...
![]()
Ik was afgelopen weekend in België (voor een pokertoernooi notabene), en daar waren echt heel veel pokémon te vinden die ik hier in NL nog nooit had gezien of heel zeldzaam waren, dus dat was een goed weekend!
YouTube: DOES LOCATION DETERMINE WHAT POKÉMON HATCH FROM EGGS?Shiro schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
Klopt hoor, welke site geeft het tegendeel aan dan? Ik kom namelijk alleen sites tegen die het bevestigen.
en een aantal topics op https://www.reddit.com/r/TheSilphRoad
(bijv. https://www.reddit.com/r/...lp_send_me_your_egg_data/)
Heb niet alle bronnen bijgehouden. Er is inderdaad wel een enkeling die beweert een Pikachu uit een 10km ei te hebben gekregen (,maar ook een Eevee uit een 5km ei).
Ik weet het zelf dus ook niet, maar het meeste was ik hoor/lees ontkracht dat verhaal.
Ik zou zeggen doenGandalfTheGrey schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:14:
LVL ATK DEF STA
20.5 15 13 12 88.9%
In Utrecht (stad) is het nog altijd rood/blauw en een beetje geel.mark-k schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:15:
OMG het moet niet gekker worden, er zijn hier in de buurt gewoon een paar gyms geel, en dan ook nog lvl 6 ofzo. Nu is de verdeling dus bijna alles rood, lvl 9 of 10, dan n paar geel en sporadisch n blauwe die meteen weer gesloopt wordt... wtf.
Welk level ben je?GandalfTheGrey schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 16:16:
[...]
Ik heb gisteren 1 van cp141 met IV91% ge-evolved. Twister als special

Dus zo veel mogelijk candy sparen en dan zorgen dat je de beste attacks krijg!
Daarna kan je die zo ver mogelijk power uppen als je wilt.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers. Discussie over het gebruik van IV calculators is wel toegestaan.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Evolve calculator
Pokémon movesets
Server status