Geniaal!!guppie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:42:
wat doet ROS!
Discutabele inhaalactie van ROS.
"When you grow up your heart dies"
Eerst banden dan neus of andersomDijkstraat schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Dat snap ikMaar wat als je de banden ook gaat vervangen?
Uhm, forcing another driver of the track?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wow mooie actie van Rosberg. Push hard, en meteen knalt hij er voorbij
En niemand op de grid heeft meer medelijden met Max
En niemand op de grid heeft meer medelijden met Max
haha rosberg, alweer niet insturen, nu vs VES, voorheen ook al met HAM. wat een knul....
39
Wtf....dit is niet normaal van ROS, hij doet geeneens moeite om in te sturen ...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Tsja hetzelfde als Rosberg deed bij Hamilton.
Ik denk dat Horner aan de bel gaat trekken bij Charlie.
En under investigation
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Kan best een penalty worden omdat Rosberg niet stuurt. Die rijdt door de buitenkant van de baan haha.
...
Hij was er al voorbij dan is max de lul
Ik dacht dat je ruimte moest laten? Hij stuurt gewoon rechtdoor in een bocht..
Flickr PSN ID= cheironnl
Dat gaan de stewards nu bekijken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
donesjaool schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:44:
Ik denk dat Horner aan de bel gaat trekken bij Charlie.
Inderdaad
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zie het probleem nie, doet Max toch ook....
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Ben ik ook benieuwd naar, moet je niet een autobreedte over laten?
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik lach mij kapot als Rosberg hiervoor wel een straf krijgt
Wow echt een exacte kopie! Vooral bij onboard overduidelijk...alwaysleft schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:44:
Tsja hetzelfde als Rosberg deed bij Hamilton.
Rosberg stuurt gewoon neit, 2de keer in korte tijd, dus kans dat Rosberg nog een behoorlijke straf kan krijgen.
Ros deed dit eerder al bij Ham
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Rosberg houdt zijn stuur in die bocht wel érg lang rechtdoor. Dus ik zou zeggen: ja, hij pusht Verstappen de baan af.
Nee, Max laat altijd ruimte let maar eens goed op. Dit is doelbewust niet insturen om een ander de baan af te rijden.aveenhuysen schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:44:
Je moet wel enige moeite doen om in te sturen. ROS deed dat niet.aveenhuysen schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:44:
-
Yep zelfde als met hamilton paar races geleden. Ben benieuwd hoe dit beoordeeld wordt. Jammer dat het verstappen was, maar ik ben pro dit soort moves.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar wat voor straf kan je krijgen?
Slaat nergens op
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Te snel gereageerd. Rosberg doet Oostenrijk 2.0
Rosberg stuurt weer heel erg laat in. Waarmee hij Max hellemaal eraf duwt. Is niet wat Max ook deed die doet het voor de bocht breed niet in de bocht eraf duwen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit. Hij stuurt niet, tot het moment dat het eind van de bocht er is.Bart-Willem schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
Rosberg houdt zijn stuur in die bocht wel érg lang rechtdoor. Dus ik zou zeggen: ja, hij pusht Verstappen de baan af.
Waiting on the world to change
Zonder die supersoft reed Ves vrolijk op 2 rond. Zucht.
...
Je mag niks je moet banden sparen benzine en achter iemand rijden kan je eraf vliegen.....
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Hij rijdt op geel toch?groggy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
Maar wat vinden we er van dat Max weer op SS rijdt?
Hij stuurt gewoon totaal niet in, slaat echt nergens op.
Dat doet hij niet toch?groggy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
Tja, RIC op VET in Spanje was ook zo'n manoeuvre, en niet bestraft. Dus ik verwacht niets.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
VES rijdt deze stint op softsgroggy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
Max rijdt net zo agressief, onzin om hiervoor een penalty te geven. Hij had ook weer naar de binnenkant kunnen gaan
Softs, niet op ss.groggy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
Jammer dat dit soort zaken nu ineens under investigation komen, "vroeger" keek niemand hier van op.
Een leugengroggy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik ben erg blij dat de radioberichten weer terug zijn.
Er lelijke inhaal actie van Rosberg overigens, ik vind dat geen racen.
Vettel laat Rosberg even zien hoe je wel netjes inhaalt
Hoe doe je dat als je naast iemand zit die nota bene bijna stil gaat staan?Goron schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:46:
Max rijdt net zo agressief, onzin om hiervoor een penalty te geven. Hij had ook weer naar de binnenkant kunnen gaan
Rosberg kwam van veel te ver, of Verstappen remde veel te vroeg. Geloof er niks van dat hij zo'n gat dicht kan remmen als beide richting de limiet remmen.
Ondertussen verliest RIC steeds meer op Hamilton.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
5s straf voor ROS.
ExactFastFred schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:47:
Vettel laat Rosberg even zien hoe je wel netjes inhaalt
Flickr PSN ID= cheironnl
5s straf voor ROS. Komt hij goed mee weg, want erachter had hij meer verloren.
En terecht
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat is volgens mij de optie die je hebt. Eerder remmen en dan aan de binnenkant er langs.Goron schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:46:
En in het geval van Mercedes is dit een gecalculeerd risico met deze straf
En terecht
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Man man wat een kut sport is het aan het worden....
Dit. Vraag Kimi maar wat 30 rondjes achter Max je aan tijd kost...Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:48:
5s straf voor ROS. Komt hij goed mee weg, want erachter had hij meer verloren.
Verdedigen en ruimte laten is iets anders, maar Verstappen liet rosberg gaan, om later aan te vallen.Goron schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:46:
Verder is dat ook niet de ideale lijn iets wat volgens mij ook belangrijk is. Volg je de race lijn dan heb j eeen punt, maar rijd je zelf ook buiten deze racelijn dan is het wel dubieus.
edit:
Rosberg krijgt een staf van 5 seconden. Eigenlijk veel te lief, gewoon zijn positie terug laten geven dat zou veel leuker zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 31-07-2016 14:49 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Maar goed, Verstappen deed weer "moving under braking", ook niet sjiek.
[ Voor 8% gewijzigd door NiaX op 31-07-2016 14:49 ]
Ja die straf hij heeft meer voordeel aan de inhaalactie.
Blijft hij dan 5 seconden in de pit extra staan of aan het einde van de race er bij op?
...
Heb je wat aan die straf? Verstapprb moet nu binnen 5 s. blijven, maar had anders mooi vrij baan gehad.
Dat blijft een vreemde straf, want door voorbij Max te zijn kan hij meer dan 5 sec uitlopen. Gewoon dwingen de plek terug te geven.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klopt, heeft hij nog nooit gedaan. Altijd minimaal 1 auto ruimte.guppie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:48:
Max heeft nooit iemand bijten de baan geduwd meen ik!?
Max straks wel 2de podium. Lijkt me dan?
Maar wel toegestaan.NiaX schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:48:
Maar goed, Max deed weer "moving under braking", ook niet sjiek.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Euh, nee? Max koos de buitenkant en bleef daar, gaf ROS zelfs vrij veel ruimte (beetje wat HAM in Oostenrijk deed, wachten met insturen tot de ander dat doet om een ongeluk te voorkomen).NiaX schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:48:
Maar goed, Max deed weer "moving under braking", ook niet sjiek.
[ Voor 33% gewijzigd door Grrrrrene op 31-07-2016 14:50 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1