[F1] Seizoen 2016-12 - GP van Duitsland Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.488 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:46:
[...]

Net als een F1 coureur moet je als journalist ook voor je plekje opkomen en dan kan dat inderdaad soms bot en direct over komen.
Kwam op mij in ieder geval Popie Jopie over, doet hij wel vaker imo, net als die waus van een Kai Ebel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Al eerder gezegd, ook door mij, maar de beste nu is Will Buxton. Niet arrogant of te amicaal, maar zakelijk, to the point en met wat diepgang maar niet te veel. Prettige gast.

[ Voor 14% gewijzigd door albino71 op 30-07-2016 16:59 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:42
SAI mag nog wat plaatsjes achteruit..
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Conw5ujXYAAADMb.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ComYG5JW8AAOw0V.jpg:large

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vettel; Wij zijn teruggevallen andere teams hebben zich niet verbeterd ;)

[ Voor 184% gewijzigd door Hackus op 30-07-2016 17:36 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:26
Dennism schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:44:
[...]

Ik moet ook zeggen dat ik niet direct snap waarom ze hem uit het museum gehaald hebben toen ze weer budget hadden voor een pitreporter, terwijl ze volgens mij zoveel betere hadden kunnen aannemen.
Jack zijn voordeel is dat hij jaren in de F1 pits heeft rondgelopen. Hij kent dus heel veel mensen daar. En je kan wel iemand een microfoon onder zijn neus duwen en wat vragen stellen maar er zit een gunfactor in een interview.

Nu kan je dat een beetje kul vinden, maar kijk eens naar de Engelse verslaglegging. Zij hebben een dusdanige band met de teams dat ze live tijdens de race een teambaas kunnen en mogen intervieuwen. Er kan zoveel meer als je een bekende bent in het wereldje.

Dus.... wie had je willen sturen?

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:47

PauseBreak

derp!

Dennism schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:42:
[...]

Liep tegen een andere coureur (volgens mij Bottas) te roepen dat ie weg moest gaan omdat Max eraan kwam. Moest volgens mij een beetje grappig overkomen, maar dat deed hier voor mij i.i.g. niet, eerder tenenkrommend.
Nee, hij zei tegen de mediaman van Bottas dat hij uit beeld moest gaan staan omdat Max daar kwam te staan. Op zich niks mis mee, maar de manier waarop was dan weer... bijzonder zeg maar :P

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:00
Jack probeert continue popiejopie te doen. Ook op Twitter. Continue tweeten met veelvuldig !!! in z'n tweets. Irritant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Con_ZCWWAAAEnj4.jpg:large

Resterende banden voor de race zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kleine terugblik op de Hongaarse Grandprix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:38
asing schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:28:
[...]

Jack zijn voordeel is dat hij jaren in de F1 pits heeft rondgelopen. Hij kent dus heel veel mensen daar. En je kan wel iemand een microfoon onder zijn neus duwen en wat vragen stellen maar er zit een gunfactor in een interview.

Nu kan je dat een beetje kul vinden, maar kijk eens naar de Engelse verslaglegging. Zij hebben een dusdanige band met de teams dat ze live tijdens de race een teambaas kunnen en mogen intervieuwen. Er kan zoveel meer als je een bekende bent in het wereldje.

wie exact, geen idee, misschien een oud coureur, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Jack Plooij het beste is dat we in Nederland hebben op dat gebied. Ik vind naast zijn soms irritante gedrag zijn interviews ook regelmatig vrij matig, dat vond ik de voorgaande jaren toen ik nog regelmatig op de BBC keek daar gewoon een stuk beter geregeld en ik zou graag zien dat Ziggo ook zo'n kwaliteitssprong zou kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Niet online
[...]

Jos :)
Die heeft nu wel weer wat tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:40

Edd

nachtnet schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:15:
[afbeelding]

Na het horen van het interview met Horner en het zien van de beschikbare berichten, vraag ik me toch iets af.
Gaan we morgen een Red Bull op Mediums zien?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:16

vhal

ಠ_ಠ

KopjeThee schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:37:
[...]

Jos :)
Die heeft nu wel weer wat tijd.
ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is, in veel opzichten :+
Edd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:42:
[...]

Na het horen van het interview met Horner en het zien van de beschikbare berichten, vraag ik me toch iets af.
was de medium-band niet verplicht voor de race? optioneel dus 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door vhal op 30-07-2016 18:51 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:38
vhal schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:49:
[...]

was de medium-band niet verplicht voor de race?
Medium of Soft toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

[...]

Dat denk ik niet, kost ze 3sec per ro de ongeveer

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
[...]

Dat was precies ook mijn eerste gedachte bij het zien van het lijstje van sets met banden beschikbaar.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:50
Maar RIC & VES hebben ook nog beide 1 setje ongebruikte super softs, die Ferrari niet meer heeft. Als ik dan kijk naar 22 ronden voor de supersoft en 29 ronden voor de soft zit je ook al op 51 van de 67 ronden, waarmee ze nog 16 ronden moeten rijden op de set uit Q2, maar zelfs met die 6 ronden wat RIC op die banden gereden heeft zou dat (theoretisch) mogelijk moeten zijn. Daarnaast gaan de banden meestal net iets langer mee dan Pirelli op geeft, dus het zou mogelijk moeten zijn.

En met de nieuwe set mediums van VES, zouden ze wellicht nog iets kunnen in het geval van een safety car om daar een langere stint mee te rijden. (RIC heeft dan ook nog een gebruikt setje, maar gebruikt kan natuurlijk ook zijn dat hij aan het einde van de outlap weer naar binnen is gereden, dus die zijn misschien ook nog wel in te zetten tijdens de race in zo'n geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn van plan morgen op de "bonnefooi" naar hockenheim af te reizen en dan daar schappelijk kaarten zien te bemachtigen. Iemand hier ervaring mee? En raden jullie dit af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:07:
We zijn van plan morgen op de "bonnefooi" naar hockenheim af te reizen en dan daar schappelijk kaarten zien te bemachtigen. Iemand hier ervaring mee? En raden jullie dit af
Formula 1 - Tickets are available at the box office. Ticket offices are open from 08.00 AM..

Je kan aan de kassa kaarten kopen. Ik zou even uitzoeken hoe het met parkeren zit.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:07:
Tja? Wat is schappelijk? Maar niet getreurd mocht het niet lukken, een lekkere pot bier en goed eten is altijd wel voor schappelijke prijzen te vinden in Duitsland :9

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
[...]

Vast iemand met een Engels paspoort. Want heb je een Engels paspoort dan ben je, ongeacht welke sport, sowieso beter dan welke Nederlandse commentator of verslaggever ook.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Lekker Ventje schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:38:
[...]

Vast iemand met een Engels paspoort. Want heb je een Engels paspoort dan ben je, ongeacht welke sport, sowieso beter dan welke Nederlandse commentator of verslaggever ook.
Die kunnen meestal weer geen Nederlands... Als dat geen belemmering is kan Ziggo Sport eigenlijk de hele studio plus olav plus jack opdoeken en de Sky F1 uitzending kopen en integraal uitzenden :) .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pos2007 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:40:
Kvyat weet het echt even niet meer...

[video]
Wow, die lijkt inderdaad volledig de weg kwijt. Jammer voor die jongen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
asing schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:46:
[...]

Die kunnen meestal weer geen Nederlands... Als dat geen belemmering is kan Ziggo Sport eigenlijk de hele studio plus olav plus jack opdoeken en de Sky F1 uitzending kopen en integraal uitzenden :) .
Of je geeft Olav en Jack een Engels paspoort en dan kunnen ze gewoon blijven. Niets mis met de uitzendingen van Ziggo ondanks dat het niet uit Engeland komt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22
RoD schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:49:
[...]

Wow, die lijkt inderdaad volledig de weg kwijt. Jammer voor die jongen.
Zonde want het is echt geen pannenkoek. Hij kan best goed rijden. Ik heb liever Kvyat in de F1 dan al die oude van dagen die eigenlijk niet meer in de F1 horen. Die klagen alleen maar over gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
asing schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:22:
[...]

Formula 1 - Tickets are available at the box office. Ticket offices are open from 08.00 AM..

Je kan aan de kassa kaarten kopen. Ik zou even uitzoeken hoe het met parkeren zit.
Parkeren kun je gewoon op een groot grasveld en van daaruit loop je naar het start/finish gedeelte. Kom je vanzelf langs de kassa..
Wilde ook nog gaan maar helaas niemand die kon.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12

[video]
Lijkt bij z'n laatste zin wel alsof hij zo in huilen uit kon barsten. Jammer dat hij er zo doorheen zit, want hij heeft toch ook leuke dingen in de f1 laten zien

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:54:
[...]

Parkeren kun je gewoon op een groot grasveld en van daaruit loop je naar het start/finish gedeelte. Kom je vanzelf langs de kassa..
Wilde ook nog gaan maar helaas niemand die kon.
Dank voor de waardevolle tips, enig idee wat een willekeurige kaart zou kosten aan de kassa? Ze hebben het over tegenvallende opkomst. Zou hierdoor de prijs kunnen zakken? Of betaal je gewoon 250 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kvyat kan wel in het nieuwe Ford T-Mobile team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[video]
Vond hem altijd best symphatiek. Je moet mentaal ook wel behoorlijk sterk in je schoenen staan, als je je te verwerken krijgt wat hij meemaakt. Vind het echt wel lullig voor hem en hem zo te zien. Maar goed het is een snoeihard wereldje de F1.

Hopelijk vindt hij zijn weg weer in de F1 of een andere leuke klasse.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:15

RoyK

Hobby tekenaar

Rivanov schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:04:
Jack probeert continue popiejopie te doen. Ook op Twitter. Continue tweeten met veelvuldig !!! in z'n tweets. Irritant.
Tip: Ontvolg Jack.. opgelost :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:20
Help!!!! schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:23:
[...]

Vond hem altijd best symphatiek. Je moet mentaal ook wel behoorlijk sterk in je schoenen staan, als je je te verwerken krijgt wat hij meemaakt. Vind het echt wel lullig voor hem en hem zo te zien. Maar goed het is een snoeihard wereldje de F1.

Hopelijk vindt hij zijn weg weer in de F1 of een andere leuke klasse.
Hoe zit het eigenlijk met die twee strijd bij TRS? Is die nu minder nu Max weg is of bestaat die nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:04:
[...]

Dank voor de waardevolle tips, enig idee wat een willekeurige kaart zou kosten aan de kassa? Ze hebben het over tegenvallende opkomst. Zou hierdoor de prijs kunnen zakken? Of betaal je gewoon 250 euro?
Kaarten zijn nog wel beschikbaar, maar nog gewoon tegen het zondagtarief. Ze verwachten voor zondag nog veel losse bezoekers zei de dame bij de infobalie.

PSN: IS_DJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

nachtnet schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:15:
[afbeelding]

En nu snap ik waarom Horner zo zat te hameren op hun bandenstrategie die anders zou zijn dan de rest. :P Als je het mij vraagt: RB doet maar 1 stop: van ultrasoft gaan ze naar medium en rijden daarop de race uit. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

pacificocean schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:34:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met die twee strijd bij TRS? Is die nu minder nu Max weg is of bestaat die nog steeds?
Volgens mij is er niet zoveel strijd meer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ted's quali notebook:

[video=width,height]https://youtu.be/qX5L-qQKhwQ"]YouTube: 2016 Germany - Ted's Qualifying Notebook[/video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bart-Willem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:49:
[...]

En nu snap ik waarom Horner zo zat te hameren op hun bandenstrategie die anders zou zijn dan de rest. :P Als je het mij vraagt: RB doet maar 1 stop: van ultrasoft gaan ze naar medium en rijden daarop de race uit. :P
Lijkt me teveel risico en gaat dus niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Je hebt hun data niet. Kan best zijn dat ze op medium behoorlijke race pace neer kunnen zetten. Ik zeg ook niet dat het gaat gebeuren, maar het is wel een optie wellicht.

/edit
Nuance, je hebt twee rijders. Als de race zich op een bepaalde manier ontvouwt kun je 2 strategieën rijden natuurlijk. Denk ik meteen aan VES, met een nieuwe set medium. Maar als er geen vuile lucht is is het misschien niet nodig. We gaan het zien, hangt allemaal af van race verloop natuurlijk.

[ Voor 47% gewijzigd door UltraSub op 30-07-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nicap schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:53:
[...]

Volgens mij is er niet zoveel strijd meer >:)
Ik ben wel benieuwd naar de TV tijd van Toro Rosso tov vorig jaar. -60% ofzo? Nu keek ik toen met TR-bril op, maar ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat daar de (ma)X-factor mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Roamor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:16:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar de TV tijd van Toro Rosso tov vorig jaar. -60% ofzo? Nu keek ik toen met TR-bril op, maar ik kan mij toch niet aan de indruk onttrekken dat daar de (ma)X-factor mist.
Zou mij niks verbazen eigenlijk. In de race zie je KVY niet veel, SAI heeft soms nog mooie acties en wordt dus nog wel redelijk gevangen.
Maar meeste beeld gaat toch naar RBR/Ferrari/Williams volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Net uit het algemene draadje de F1 race op Hockenheim terug gezien uit 1997 ..
.. dan denk ik dat we morgen een stuk meer actie gaan zien!! Manmanman... en toch keek je er naar, je wist niet beter.. :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
We zien het allemaal morgen wel. Ik heb er zin aan.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Roamor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:16:
[...]

Wereldwijd volgt men Max en dat is niet zo gek natuurlijk. RB staat op het punt om 2e snelste team te worden nu Max daar samen met Ricciardo rijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alfa90_Buttje schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:47:
Net uit het algemene draadje de F1 race op Hockenheim terug gezien uit 1997 ..

[...]

.. dan denk ik dat we morgen een stuk meer actie gaan zien!! Manmanman... en toch keek je er naar, je wist niet beter.. :+
Verwacht wel weer strijd met Ferrari en Red Bull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik hoop dat de mercs zichzelf weer van de baan rijden, dat is weer even geleden, met de 2 hanen weet je het nooit :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:03

Vos

AFCA

Zit in de VS, start is hier om 6:00 uur. Lijkt me een mooie tijd om op te staan :D. Hopelijk trekt de hotel wifi het goed, scheelt dat nagenoeg iedereen dan nog pit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Vos schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:59:
Zit in de VS, start is hier om 6:00 uur. Lijkt me een mooie tijd om op te staan :D. Hopelijk trekt de hotel wifi het goed, scheelt dat nagenoeg iedereen dan nog pit ;).
Haha cool. Voor mij gaat het 22:00 zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stijn1309
  • Laatst online: 09:51
(jarig!)
Ik heb er zin in! Zo ontbijten en naar het circuit toe! Eerst GP2 en 3 en Porsche en dan opmaken voor de F1 :D

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 17:46
Welkom vanaf het circuit met bier en ontbijt bratwurst

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Adlermann schreef op zondag 31 juli 2016 @ 08:30:
Pics or it didn't happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Op buienradar Europa 3 uur vooruit lijkt het wel te gaan regenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Coennos schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:42:
Op buienradar Europa 3 uur vooruit lijkt het wel te gaan regenen...
Neerslag 14u-17u- 0.2mm 17u- 20u 0.5mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Weatherpro zegt nope. Gewoon droge race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:40

Edd

Hackus schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Neerslag 14u-17u- 0.2mm 17u- 20u 0.5mm
Ik denk dat die 0.2mm hier net is gevallen.. 10 druppels, dus verwacht er niet teveel van ;)

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adlermann
Zal morgenavond wel pics posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP2 net afgelopen. Moeten ze nu al die paddocks met alles er op en er aan weer helemaal opbouwen voor de F1? Lijkt mij een gigantische klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:27:
GP2 net afgelopen. Moeten ze nu al die paddocks met alles er op en er aan weer helemaal opbouwen voor de F1? Lijkt mij een gigantische klus.
Nee, gp2 staat er gewoon voor /)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adlermann schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:34:
[...]

Nee, gp2 staat er gewoon voor /)
Ah, op die manier...Kon dat niet echt zien op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

wow Kvyat zag net interviewtje met hem na qualifying, maar die man zit er compleet door, niets lijkt meer te lukken bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Die is toe aan de zomerstop, hopelijk komt die er mentaal goed uit. Zo niet dan is het gewoon klaar denk ik met hem, hoorde gisteren dat hij misschien naar Williams kan ?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scarabial schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:15:
wow Kvyat zag net interviewtje met hem na qualifying, maar die man zit er compleet door, niets lijkt meer te lukken bij hem.
Je zou je af kunnen vragen of het niet slim is om hem even uit de races te houden. Hij lijkt gezien zijn lichaamstaal en kennelijke emoties zwaar in de knoop te zitten. Mag je hem wel laten racen in die omstandigheden. Zou hij een gevaar kunnen zijn voor anderen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pierre schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:18:
Die is toe aan de zomerstop, hopelijk komt die er mentaal goed uit. Zo niet dan is het gewoon klaar denk ik met hem, hoorde gisteren dat hij misschien naar Williams kan ?
Ik heb volgens mij nog nooit met iemand in F1 zoveel medelijden gehad als met Kvyat nu. Normaal kunnen coureurs teleurstelling e.d. nog enigszins verbergen dankzij mediatraining en spiegelende zonnebrillen, maar hij doet geen enkele moeite om er nog "upbeat" uit te zien :X

Nee, het is geen toptalent en hij is wellicht te snel naar RBR doorgebroken, maar het is ook uitermate bot om zo kort na een podium finish teruggezet te worden vanwege zo'n snotneus uit Nederland. Een zeer getalenteerde snotneus, maar toch... En ik heb ook niet het idee dat hij nou superveel support krijgt uit het team om er mentaal nog iets uit te persen. Is er überhaupt nog iemand die gelooft dat hij bij RBR blijft aan het eind van het seizoen? Will Buxton vat het mooi samen in Ted's Qualifying Notebook. En de statistieken zijn echt om te huilen. Als we dat als F1-CV zien, hoop je tegen beter weten in dat je toekomstige werkgever die niet inkijkt.

Wat betreft een move naar Williams: waarom zouden ze Kvyat daar willen hebben? Hij is een beschadigde coureur die geen zelfvertrouwen meer heeft, slecht presteert, etc. Er rijden zoveel andere goede coureurs rond die wel in vorm zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Grrrrrene op 31-07-2016 12:39 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:22:
[...]

Je zou je af kunnen vragen of het niet slim is om hem even uit de races te houden. Hij lijkt gezien zijn lichaamstaal en kennelijke emoties zwaar in de knoop te zitten. Mag je hem wel laten racen in die omstandigheden. Zou hij een gevaar kunnen zijn voor anderen?
Goede vraag, misschien had hij ff een dipje op het moment van het interview, maar lijkt me idd niet handig om iemand te laten racen die er echt goed doorheen zit... En eens met wat eerder gepost werd, Kvyat is een prima coureur en wat mij betreft ook absoluut F1 waardig, wellicht dat een ander team 'm zou helpen, lijkt me nogal een psychologische klap gedegradeerd van RB naar TR en dan in Sainz continu je betere zien... Die jongen is toe aan een half jaartje rust en dan op naar een nieuw team zoals bijvoorbeeld Williams idd...

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Zo. Alles gedaan wat er op een zondag noet gebeuren. Laat de race maar komen. Denk dat ik de focus vooral op RBR en Ferrari ga leggen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Adlermann schreef op zondag 31 juli 2016 @ 08:30:
Waarom? Komt er curry op de lens :D Zal gezellig druk zijn op de camping naast het circuit.
Hopelijk sta je een beetje dichtbij het circuit geparkeerd. Met die hordes door het bos richting de brug over de autobahn lopen is ook geen pretje... zeker niet met een aantal mensen die al een aantal dagen niets aan hygiëne gedaan hebben :P

[ Voor 15% gewijzigd door CreativeS op 31-07-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:37:
[...]

Ik heb volgens mij nog nooit met iemand in F1 zoveel medelijden gehad als met Kvyat nu. Normaal kunnen coureurs teleurstelling e.d. nog enigszins verbergen dankzij mediatraining en spiegelende zonnebrillen, maar hij doet geen enkele moeite om er nog "upbeat" uit te zien :X
[..] Is er überhaupt nog iemand die gelooft dat hij bij RBR blijft aan het eind van het seizoen? [..]
Gisteren al op via sky gelezen dat ze1 zelfs twijfelen of KVY na de zomerstop nog wel een stoeltje heeft.
1 Ze = in dit geval de SKY-pundits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Grrrrrene schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Wat betreft een move naar Williams: waarom zouden ze Kvyat daar willen hebben? Hij is een beschadigde coureur die geen zelfvertrouwen meer heeft, slecht presteert, etc. Er rijden zoveel andere goede coureurs rond die wel in vorm zijn.
Was Massa dat ook niet voordat hij naar Williams ging?
(Note: dit is geen sarcastische vraag ofzo, ik weet het serieus niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

heeft iemand nog dat linkje van met van die statistieken tijdens de race? Was een site van mercedes volgensmij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
http://www.purestorage.co...radvantage.html#dashboard

weer een venster dat strijdt om een plaatsje op de schermen..

De site is al live..

[ Voor 41% gewijzigd door nachtnet op 31-07-2016 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:50:
heeft iemand nog dat linkje van met van die statistieken tijdens de race? Was een site van mercedes volgensmij.
Die was ik ook al aan het zoeken voor straks :) @hierboven: bedankt voor de link :*
nachtnet schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Gisteren al op via sky gelezen dat ze1 zelfs twijfelen of KVY na de zomerstop nog wel een stoeltje heeft.
1 Ze = in dit geval de SKY-pundits.
Hmm, dat heb ik gemist denk ik. Zat net nog even de F1 Report terug te kijken. Ze analyseerden nog een keer het verdedigen van Max en concludeerden eigenlijk dat het toch wel een legitieme move was omdat hij op een gegeven moment toch de bocht in moet sturen en gewoon sneller reageerde dan RAI. Tsja, 18 jaar vs. 36 jaar: dat heeft nu eenmaal gevolgen voor je reactiesnelheid :)

Edit: Leuk, Max bij de Sky Pad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Heeft Sky in de analyse na Hongarije die move van verstappen niet helemaal geanalyseerd trouwens met die Sky Pod?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Net op SKY een uitgebreide reportage over VES en zijn inhaal/verdedigingsacties, met uitleg van hem zelf erbij. Damon Hill is absoluut voor de mening van Max, de andere (oudere) rijders moeten hun mond maar houden _/-\o_

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
JvS schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:15:
Heeft Sky in de analyse na Hongarije die move van verstappen niet helemaal geanalyseerd trouwens met die Sky Pod?
Ja, maar volgens mij neigden ze toen nog naar "dit kan eigenlijk niet, maar de stewards ondernemen geen actie, dus blijkbaar mag dit", nu verdedigden ze het zelf ook. Wellicht een vorm van Britse beleefheid omdat Max daarna naast de Sky Pad kwam staan om het nog even door te nemen, maar goed... Hun mening lijkt wat meer op de hand van Max nu en ze gooien het op een generatiekloof en wellicht wat angst van de oude garde voor deze wereldkampioen "in the making".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

^klopt en wat brundle ook zei, doordat kimi van die snelle bewegingen achter max maakte, leek het er wat erger uit te zien dan het eigenlijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

The_Scarabial schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:18:
^klopt en wat brundle ook zei, doordat kimi van die snelle bewegingen achter max maakte, leek het er wat erger uit te zien dan het eigenlijk was.
Ja vanaf de camara van Kimmi ziet het er idd heel heftig uit. Had gehoopt dat ze nog de onboard van Max zouden analsyeren. Meestal kijken ze wel een stapje verder dan de eerste indruk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CosLxZWWAAA_9ui.jpg:large @virtualstatsman

Genoeg schermen om in de gaten te houden...

* nachtnet zit er weer klaar voor (slecht met drie schermen en 8 vensters..)

[ Voor 38% gewijzigd door nachtnet op 31-07-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Nicap

Tsssk....

nachtnet schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:37:
[afbeelding] @virtualstatsman

Genoeg schermen om in de gaten te houden...

* nachtnet zit er weer klaar voor (slecht met drie schermen en 8 vensters..)
De appel doet het hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je kunt ook 3 schermpjes elimineren die toch informatie dubbel weergeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 13:34

Pierre

Van nature lui!

Wat een ei die John H die brabbelt ook maar wat #zucht

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pierre schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:45:
Wat een ei die John H die brabbelt ook maar wat #zucht
Je verwacht het niet hè :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hebben ze een reality-ster gevonden voor het volkslied? Zoek dan iemand die kan zingen...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

gambieter schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:49:
Hebben ze een reality-ster gevonden voor het volkslied? Zoek dan iemand die kan zingen...
Het blijft Duits, dus klinkt nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Laatst online: 18:10
Met Kai Ebel op RTL zal je toch bijn de race @ ziggo kopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Nico die nederlands praat 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ik durf 'm wel aan: Nico praat beter Nederlands dan Johnny Heitinga..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
guppie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:51:
Met Kai Ebel op RTL zal je toch bijn de race @ ziggo kopen...
op ORF1 valt het wel mee...

hopelijk doet deze keer het live commentary van de f1 app en site het wel goed..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

He Nico

- Ja?

Wat denk je dat Max gaat doen?

7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 12-09 23:12
Nooit geweten :o

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

20% kans op regen volgens de F1 app.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Veel NL-ers praten toch ook Duits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
Vorig jaar volgens mij was een interview met Olav & Nico Hulk die ook volledig in het NL was! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
PWM schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:55:
He Nico

- Ja?

Wat denk je dat Max gaat doen?

7(8)7
Zijn reactie was wel goed: "weet ik veel"
:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:56:
Totaal niet vergelijkbaar, maar dat klopt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:21
pinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:56:
Ik niet, als ze hier komen praten ze ook geen Nederlands. Zelfde met Fransen die verwachten dat je Frans praat als je in Frankrijk bent, rot op!

Shit, HUL kan prima Nederlands, ik moest z'n nationaliteit even dubbel checken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

pinda powerrr schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Het blijft Duits, dus klinkt nog steeds niet...
Fiets zeker nog steeds niet terug?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ze hebben het op SKY over de Ferrari en Max vlaggen, dat zijn zo ongeveer de enige die er hangen. Brundle vroeg zich af of die vlaggen over een paar jaar "samen gaan" (hintend op VES bij Ferrari).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Max is RIC al voorbij. :)

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Dit topic sluit woensdag 3 augustus. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.

IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1