Misschien krijgt Ray (verhaaltechnisch) het apparaat om hem er aan te laten sleutelen en daardoor uiteindelijk weer een techpak in elkaar te kunnen laten zetten? Qua genialiteit in de scripts zou het mogelijk moeten zijnAcidBurn schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:24:
Blindspot gaat hard achteruit in verhaallijn. De actie is nog altijd prima, maar Kurt en Naz samen, dat slaat echt nergens op. Het enige wat ik kan bedenken dat Kurt aan het doen is: "Keep your friends close, but your enemies closer." Maar ik ben bang dat ze dit echt menen, terwijl die 2 totaal geen chemie hebben.
Met Ally kon ik het nog geloven, met Jane ook. Maar ik hoop echt dat Naz de mol is, en dat op deze manier probeert te verbergen. Reade en Zapata daarintegen krijgen eindelijk wel wat redelijke achtergrond.
Wel jammer dat ik door die onzinninige koppelvormingen de serie echt een stuk minder leuk vind, want voor de rest is het nog steeds goed te kijken.
Legends of Tomorrow had voor de verandering ook eens een aardige verhaallijn, al slaat het helemaal nergens op om Ray de coldgun te geven.
Hoe dan ook, het is en blijft natuurlijk een beetje dom dat een multimiljonair die al z'n geld in een hypermodern gevechtspak heeft gestopt niet eens ergens een USB-stickje met alle belangrijke data erop heeft liggen. Of de data ergens in de cloud heeft staan. Of uitgeprint in een kluis.
Blijkbaar heeft Ray z'n fortuin niet bij elkaar gekregen door slim te zijn, maar door het juiste pakje boter in de supermarkt te kopen waar toevallig een winnend lot van de loterij bij zat. Ofzo.
En Blindspot kijk ik al sinds de 6e aflevering van het eerste seizoen niet meer
Dat zit wel Schnorr.