Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.790 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
AcidBurn schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:24:
Blindspot gaat hard achteruit in verhaallijn. De actie is nog altijd prima, maar Kurt en Naz samen, dat slaat echt nergens op. Het enige wat ik kan bedenken dat Kurt aan het doen is: "Keep your friends close, but your enemies closer." Maar ik ben bang dat ze dit echt menen, terwijl die 2 totaal geen chemie hebben.
Met Ally kon ik het nog geloven, met Jane ook. Maar ik hoop echt dat Naz de mol is, en dat op deze manier probeert te verbergen. Reade en Zapata daarintegen krijgen eindelijk wel wat redelijke achtergrond.

Wel jammer dat ik door die onzinninige koppelvormingen de serie echt een stuk minder leuk vind, want voor de rest is het nog steeds goed te kijken.

Legends of Tomorrow had voor de verandering ook eens een aardige verhaallijn, al slaat het helemaal nergens op om Ray de coldgun te geven.
Misschien krijgt Ray (verhaaltechnisch) het apparaat om hem er aan te laten sleutelen en daardoor uiteindelijk weer een techpak in elkaar te kunnen laten zetten? Qua genialiteit in de scripts zou het mogelijk moeten zijn :+

Hoe dan ook, het is en blijft natuurlijk een beetje dom dat een multimiljonair die al z'n geld in een hypermodern gevechtspak heeft gestopt niet eens ergens een USB-stickje met alle belangrijke data erop heeft liggen. Of de data ergens in de cloud heeft staan. Of uitgeprint in een kluis.

Blijkbaar heeft Ray z'n fortuin niet bij elkaar gekregen door slim te zijn, maar door het juiste pakje boter in de supermarkt te kopen waar toevallig een winnend lot van de loterij bij zat. Ofzo.

En Blindspot kijk ik al sinds de 6e aflevering van het eerste seizoen niet meer :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Dan mis je toch wat, de tweede helft van het eerste seizoen was goed te doen.
Het tweede seizoen vind ik - wat relaties betreft - de schrijvers tot nu toe slecht werk leveren.

Wat LoT betreft: Ik denk dat Ray de data van zijn pak wel ergens heeft bewaard. Als je ziet wat hij qua intelligentie kan, lijkt het mij erg sterk dat hij geen backups van de gegevens heeft. Zijn financien zijn volgens mij ook nog altijd uitstekend, dus daar zal het niet aan liggen.

Het meest bizarre is dat ze op een tijdreizend ruimteschip zitten, en niet bedenken om hem de kans te geven langs huis te gaan en een nieuwe pak te maken. Drop hem thuis af, ga een maand de toekomst in en je kan hem weer oppikken met een nieuw pak. Ik gok erop dat het een plotdevice is om hem te forceren iets anders te doen dan wat hij tot nu toe heeft laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:53

MM99

That is the way I am!

Eerste seisoen irriteerde ik me enorm aan de verhaallijn van LoT. Waarom kon die Rip hunter gewoon niet terug in te de tijd van wanneer Vandal Savage nog een baby/peuter/kleuter was en hem daar vermoorden? Nee ipv dat ging die terug naar de tijd tot valk voor dat die zijn krachten kreeg.
Ik begrijp dat je dan geen verhaal hebt, maar geef op zijn minst een verklaring waarom je niet nog verder in de tijd ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

MM99 schreef op maandag 07 november 2016 @ 10:55:
Eerste seisoen irriteerde ik me enorm aan de verhaallijn van LoT. Waarom kon die Rip hunter gewoon niet terug in te de tijd van wanneer Vandal Savage nog een baby/peuter/kleuter was en hem daar vermoorden?
Heel simpel. Omdat Rip zo weinig mogelijk schade wil aanbrengen aan de bestaande tijdlijn. Iets waarvoor hij ook constant het team waarschuwde. De effecten van het aanbrengen van grote wijzigingen zijn bijvoorbeeld goed in The Flash te zien.

[ Voor 9% gewijzigd door mindcrash op 07-11-2016 21:16 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:53

MM99

That is the way I am!

mindcrash schreef op maandag 07 november 2016 @ 21:13:
[...]

Heel simpel. Omdat Rip zo weinig mogelijk schade wil aanbrengen aan de bestaande tijdlijn. Iets waarvoor hij ook constant het team waarschuwde. De effecten van het aanbrengen van grote wijzigingen zijn bijvoorbeeld goed in The Flash te zien.
Als dat de reden was, ging hij niet terug in tijd in de eerste plaats. Daarnaast, hij is wel terug gegaan tot Valk voor dat Vendel Savage zijn krachten kreeg. Was dus een jaar of 4000 terug. Die extra 30 jaar, had ook niet veel meer uitgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:11
Ik was gestart met Quarry en deel 1 liep leuk af, maar deel 2 was echt ruk en die setting kan me niet meer bekoren. Het is gewoon niet leuk om naar te kijken, te dood en te saai. Nee, geen aanrader.

Designated Survivor daarintegen is heel leuk om te kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door Redondo1982 op 07-11-2016 23:46 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmpf Happy (Scorpion) uiteindelijk niet zwanger :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Redondo1982 schreef op maandag 07 november 2016 @ 23:46:
Ik was gestart met Quarry en deel 1 liep leuk af, maar deel 2 was echt ruk en die setting kan me niet meer bekoren. Het is gewoon niet leuk om naar te kijken, te dood en te saai. Nee, geen aanrader.
Ik lees online juist wel veel goeie verhalen rond Quarry. De eerste heb ik gezien en die beloofde veel goeds, ik heb expres het seizoen verder opgespaard om te kunnen bingen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
Donstil schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:21:
[...]

Ik lees online juist wel veel goeie verhalen rond Quarry. De eerste heb ik gezien en die beloofde veel goeds, ik heb expres het seizoen verder opgespaard om te kunnen bingen.
Quarry is een topserie. Een van de beste series van 2016 for sure. Zeker qua nieuwe series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:59:
Hmpf Happy (Scorpion) uiteindelijk niet zwanger :/
hmmmpppffff thnx for the spoiler alert....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Planet earth 2 is fantastisch, prachtige 1e aflevering. Dikke aanrader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Donstil schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 21:21:
[...]

Door de goede recensies ben ik gaan kijken, maar ik vind er niks aan. Ieder z'n ding zullen we dan maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het is wel weer te merken dat er in de VS iets te doen is, weinig series vandaag :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:48:
Het is wel weer te merken dat er in de VS iets te doen is, weinig series vandaag :/
Oh, je bedoelt USA's nieuwe ( Europese notering) 9-11 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FreshMaker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:00:
[...]

:X _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

FreshMaker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:00:
[...]

Ik meen ergens opgevangen te hebben dat als Clinton president-elect zou worden, Rusland dezelfde dag nog een oorlogsverklaring aan de VS af zou leveren. Het had dus erger kunnen zijn.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
mindcrash schreef op woensdag 09 november 2016 @ 16:08:
[...]

Ik meen ergens opgevangen te hebben dat als Clinton president-elect zou worden, Rusland dezelfde dag nog een oorlogsverklaring aan de VS af zou leveren. Het had dus erger kunnen zijn.
Tja ... Ik denk dat je al die 'beloftes' met een korrel zout mag nemen.
Mutual assured destruction, of om het topic te blijven volgen ...

tijd voor supplies, here come the Walking dead
( mijn oudste is begonnen met S01 ... best leuk om zo nu en dan eens op zijn kamerdeur te rammen .... Bureaustoel lijdt hevig }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:04

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Dat simpsons de langste geanimeerde serie is, is al heel lang een misverstand en fout, wat nogal hardnekkig overal staat ;)

https://www.japantoday.co...unning-animated-tv-series zelfs het Guiness Boek heeft het al een aantal jaren goed ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:10:
[...]

Dat simpsons de langste geanimeerde serie is, is al heel lang een misverstand en fout, wat nogal hardnekkig overal staat ;)

https://www.japantoday.co...unning-animated-tv-series zelfs het Guiness Boek heeft het al een aantal jaren goed ;)
Heb ik ook altijd raar gevonden, je hoort het idd heel veel.

Nu zegt zelfs "Het wordt daarmee de langstlopende Amerikaanse televisieshow ooit". Terwijl dingen als "As the world turns" natuurlijk een factor 20 meer afleveringen hebben gedraaid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nu al benieuwd of Mr Garrison in SouthPark ook echt president wordt. De memberberries waren in ieder geval zeer effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

sambalbaj schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:21:
Nu al benieuwd of Mr Garrison in SouthPark ook echt president wordt. De memberberries waren in ieder geval zeer effectief.
Gezien ze die afleveringen meestal pas op het laatste moment maken: ik denk het wel :D

Of het zo'n geniale aflevering wordt als toen Obama president werd, vraag ik me af. Die was echt sterk en uit een hele grote duim gezogen.

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 09-11-2016 22:37 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sambalbaj schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:21:
Martinspire schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:36:
[...]

Gezien ze die afleveringen meestal pas op het laatste moment maken: ik denk het wel :D

Of het zo'n geniale aflevering wordt als toen Obama president werd, vraag ik me af. Die was echt sterk en uit een hele grote duim gezogen.
Verkiezingsaflevering South Park herschreven door uitslag

[ Voor 64% gewijzigd door Raven op 10-11-2016 10:36 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Vliegende auto door een schot uit een pistool bij Lethal Weapon _O- :')

En een stukje Nederlands: "Later lamzak" :')

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Goner schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 16:49:
Close to the enemy klinkt best leuk :
Net eerste deel gezien ... intrigerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 22:33:
Vliegende auto door een schot uit een pistool bij Lethal Weapon _O- :')

En een stukje Nederlands: "Later lamzak" :')
Mooi, dat Duitse accent dat ze erbij opzetten. En die auto inderdaad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Gisteren Designated Survivor S01E06 gekeken (komt volgende week pas op Netflix maar ABC loopt steeds een week voor).
Vind het echt een vermakelijke serie. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kazige 80's muziek bij Legends of Tomorrow _O-

Leuke referentie naar Ghostbusters ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

GielFox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 03:38:
[...]
Mooi, dat Duitse accent dat ze erbij opzetten. En die auto inderdaad _/-\o_
Zou niet de eerste keer zijn dat Hollywood denkt dat Nederland een soort van Duitse provincie is ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:37:
Gisteren Designated Survivor S01E06 gekeken (komt volgende week pas op Netflix maar ABC loopt steeds een week voor).
Vind het echt een vermakelijke serie. :)
volgens mij lopen ze nu 2 weken voor omdat aflevering 5 pas (meen ik) op 16 november op netflix komt, dat vind ik wel wat jammer, maarja, ik ga niet zelf downloaden als het toch redelijk snel op netflix staat, ook al kriebelt het wel wat omdat het een leuke spannende serie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
In gotham:

spoiler:
Was dat nou judge dredd met dat i am the law verhaal? :P

[ Voor 160% gewijzigd door Paulus07 op 12-11-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Paulus07 schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:34:
In gotham:

spoiler:
Was dat nou judge dredd met dat i am the law verhaal? :P
Kun je wat specifieker zijn? Welke ep? ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 23:23:
[...]

Kun je wat specifieker zijn? Welke ep? ;)
S03E08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, kan zo even niet een dergelijke referentie herinneren....

Zelfs na duizend krimi's is Duitsland nog niet klaar met Tatort
Miljoenen Duitsers zien nagenoeg elke zondagavond om 20.15 uur dezelfde beelden op tv: een paar ogen met een vizier erdoorheen getekend, ondersteund door spannende muziek. Weer is een aflevering van de krimi Tatort begonnen en vanavond gebeurt dat voor de duizendste keer.

De eerste aflevering werd uitgezonden op 29 november 1970. Met de televisiefilm Taxi nach Leipzig wilde de Duitse publieke omroep ARD tegenwicht bieden aan de zondagavondkrimi op het tweede Duitse net. Het bleek het begin van een traditie. Om die eerste Tatort te eren, gaat het vanavond opnieuw over een taxirit naar Leipzig.

In al die jaren is de opzet van Tatort nauwelijks veranderd. Elke aflevering draait om een moord in een ander deel van Duitsland. Zo kan elke regionale omroep zelf zijn eigen Tatort maken en maakt het landelijke publiek niet alleen kennis met verschillende commissarissen, maar ook met verschillende steden, landschappen en maatschappelijke problemen.

Want dat is Tatort ook: een spiegel van waar het in Duitsland over gaat. Via de krimi komen thema's als de vluchtelingencrisis, werkloosheid of jihadisme de Duitse huiskamers binnen. Vaak wordt daar in de belangrijkste politieke talkshow, die altijd na Tatort wordt uitgezonden, over doorgepraat.

Populair bij jong en oud
Met een budget van 1,6 miljoen euro per aflevering worden kosten noch moeite gespaard om elke week weer een volwaardige televisiefilm uit te zenden. Daar kijken trouwens niet alleen oudere Duitsers naar. Sinds een jaar of tien kijken veel jonge mensen Tatort in de kroeg.

Als je ze vraagt waarom ze dat doen, krijg je te horen dat het traditie is. "Vroeger keek ik met mijn ouders, nu kijk ik met vrienden", is een vaak gehoorde reactie. Tatort-kenner Ullrich Noller, journalist bij de WDR, herkent dat: "Vroeger gingen de mensen naar de kerk en nu kijken ze samen Tatort en voetbal. Het is een vorm van gemeenschapsgevoel."

In Nederland was Tatort vanaf de jaren 80 tot aan het begin van deze eeuw te zien bij de TROS en de AVRO. Vooral de afleveringen rond commissaris Horst Schimanski uit het Roergebied waren populair.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Lees hier niet veel over Blindspot, Van Helsing en Hooten and the Lady ... meer kijkers ?? (heel verschillend, maar ik houd wel van afwisseling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Goner schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:53:
Lees hier niet veel over Blindspot, Van Helsing en Hooten and the Lady ... meer kijkers ?? (heel verschillend, maar ik houd wel van afwisseling)
Ik kijk Blindspot en ik vind het een leuke serie. Vaak wel spannend en kan alle kanten op. Kijkt dus lekker weg en breekt lekker de week met Designated Survivor, The Blacklist, Lethal Weapon en Quantico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Van Helsing kijk ik zelf ook, maar loop een aantal eps achter. Vind het wel tof, maar geen hoogvlieger natuurlijk. Wel leuk om op het forum bij iedereen de 'voor erbij series en afwisseling' series langs te zien komen. Bij iedereen is dat anders, maar series ter ontspanning zijn ook gwn fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:38:
[...]

Van Helsing kijk ik zelf ook, maar loop een aantal eps achter. Vind het wel tof, maar geen hoogvlieger natuurlijk. Wel leuk om op het forum bij iedereen de 'voor erbij series en afwisseling' series langs te zien komen. Bij iedereen is dat anders, maar series ter ontspanning zijn ook gwn fijn.
Ik snap dat je het series kijken en reviewen heel serieus neemt......maar alles wat je blijvend kijkt hoort toch ontspanning te zijn? Waarom kijken anders?
Moet hier de laatste Ash nog kijken, dat is pas ontspanning :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Redondo1982 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:50:
[...]

Ik kijk Blindspot en ik vind het een leuke serie. Vaak wel spannend en kan alle kanten op. Kijkt dus lekker weg en breekt lekker de week met Designated Survivor, The Blacklist, Lethal Weapon en Quantico.
Ipv Quantico kijk ik Berlin Station, bevalt mij er goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Zo ik ben helemaal bij met The Exorcist, wat een onverwacht pareltje! Geniet er erg van :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Another Period geprobeerd, maar die gaat me toch echt te ver qua foutheid :P Blijf me verbazen over Ash vs Evil Dead: dat zit toch wel erg mooi in elkaar, had verwacht dat het veel meer budgetty zou zijn maar het oogt lekker verzorgd. Nog steeds niet begonnen aan Westworld :X Blame it on NCIS, s3 inmiddels :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Coenen schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:45:
[...]

Ipv Quantico kijk ik Berlin Station, bevalt mij er goed.
Was ik ook mee gestart, maar heb ik halverwege uitgezet. Misschien kijk ik hem nog af, maar hij boeide me totaal niet. Niet dat de eerste delen direct leidraad zijn, maar ik had ook gewoon geen zin meer om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff wat een suffe aflevering van Scorpion zeg :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Teen Wolf s06 is begonnen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:54:
Pff wat een suffe aflevering van Scorpion zeg :/
ja was echt zwak. die "vecht"scene sloeg ook echt helemaal compleet nergens op :/

Lucifer daarentegen vond ik echt super goed :D Elke keer kan ik echt niet wachten op de volgende.
Eigenlijk moet ik met Lucifer gewoon wachten tot alle episodes uit zijn en alles in 1 keer kijken :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:39:
[...]

...

Lucifer daarentegen vond ik echt super goed :D Elke keer kan ik echt niet wachten op de volgende.
Eigenlijk moet ik met Lucifer gewoon wachten tot alle episodes uit zijn en alles in 1 keer kijken :P
Afbeeldingslocatie: https://nerdist.com/wp-content/uploads/2016/11/lucifer-cast-set-visit.jpg

Ella en Lucifer *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Blindspot heb ik een tijd gevolgd, maar nadat het me begon op te vallen en dus te irriteren dat echt elke aflevering eindigt met een vuurgevecht tussen machinepistolen heb ik 'm opzij gezet. Misschien dat ik het later nog eens probeer of het zo gebleven is.

Van Helsing volg ik niet omdat ik gewoon niets heb met vampieren/horror/zombies en dat soort spul.

Hooten and the Lady is leuk. Grappige chemie in verhaaltjes die zichzelf niet serieus nemen. Eerste seizoen is na 8 afleveringen afgelopen nu, mij is nog niet duidelijk of er een vervolg komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
arsimo schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:34:
[...]

Blindspot heb ik een tijd gevolgd, maar nadat het me begon op te vallen en dus te irriteren dat echt elke aflevering eindigt met een vuurgevecht tussen machinepistolen heb ik 'm opzij gezet. Misschien dat ik het later nog eens probeer of het zo gebleven is.

Van Helsing volg ik niet omdat ik gewoon niets heb met vampieren/horror/zombies en dat soort spul.

Hooten and the Lady is leuk. Grappige chemie in verhaaltjes die zichzelf niet serieus nemen. Eerste seizoen is na 8 afleveringen afgelopen nu, mij is nog niet duidelijk of er een vervolg komt?
Ik volg al een tijdje Blindspot en ik was laatst nog best tevreden, maar het laatste deel was echt ruk. Ik ben gewoon benieuwd naar de Sandstorm uitkomst dus blijf ik kijken, maar man oh man wat heb ik me verveeld het laatste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:39
Een nieuwe SyFy serie, Incorporated, is net binnen gekomen. Wel aardig.

Set in a future where companies have seemingly unlimited power, Incorporated centers around Ben Larson, a young executive who risks everything to infiltrate the all-controlling corporate world and save the woman he loves. In the process, he will take on the entire system -- with deadly consequences. Ben is married to Laura, a successful plastic surgeon who's also the daughter of Ben's boss. While Ben and Laura make their home in the lush, manicured Green Zone of the well-to-do, Theo dwells in the dangerous, poverty-stricken Red Zone, and may provide a surprising connection to Ben's past. In a high-stakes world where the ethical boundaries we know have been completely redrawn, how far is Ben willing to go -- and what happens if he fails?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CW Sets Midseason Dates for The 100, The Originals, Riverdale's Premiere, the Legends' Big Move and More
The CW has released its midseason slate, which includes the return of The 100 and Reign, the premiere of Riverdale and a new night for Legends of Tomorrow.

With No Tomorrow airing its freshman finale on Jan. 17, Legends of Tomorrow will move to the Tuesdays-at-9 time slot starting Jan. 24.

An edgy take on Archie and the gang, the Greg Berlanti-produced Riverdale arrives Thursday, Jan. 26 at 9/8c, pushing Supernatural up to the 8 o’clock leadoff spot.

The 100 launches Season 4 on Wednesday, Feb. 1 at 9 pm — the week after Frequency wraps its freshman run.

Reign returns The Originals Spoilerson Friday, Feb. 10 at 9 pm, the week after Crazy Ex-Girlfriend airs its sophomore finale, while The Originals opens Season 4 on Friday, March 17 at 8 pm (the week after Vampire Diaries bids us a final farewell).

Last but not least, iZombie won’t sink its teeth into Season 3 until Tuesday, April 4 (returning with back-to-back episodes before settling into its usual 9 o’clock slot).

Homer Simpson krijgt zijn eigen studie
Fans van The Simpsons kunnen nu ook op de universiteit leren over de filosofie van de fictieve Homer Simpson.

Op de Universiteit van Glasgow wordt sinds dit jaar het vak 'D'oh! The Simpsons Introduce Philosophy' aangeboden. Studenten zouden in dit vak meer inzicht krijgen in de filosofische ideeën van de geliefde animatieserie.

Voor dertig pond (ongeveer 35 euro) krijgen de studenten inzicht in 'een van 's werelds grootste culturele artefacten dat zo vol zit met filosofie', luidt de omschrijving van het vak. Volgens docent John Donaldson zijn Aristoteles, Kant, Marx en meer grote denkers vertegenwoordigd in de serie 'in misschien wel de zuiverste van de filosofie: een tekenfilmserie'.

De docent neemt de studenten een dag lang mee in de gedachtengang van Simpsons-bedenker Matt Groening. "Kom langs en ontdek sommige van de meest inspirerende ideeën van The Simpsons", luidt de uitnodiging.

Ondertussen begint de tekenfilm in de Verenigde Staten al aan zijn 29ste seizoen.

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 17-11-2016 11:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Over Blindspot gesproken: Ik had Naz verwacht, maar Robert (de psych) blijkt al die tijd al deepcover infiltrant te zijn. Die had ik niet aan zien komen, wel heel erg lullig voor Patterson. Contact tussen Kurt en Jane begint eindelijk weer te herstellen, maar Naz mogen ze er echt uit gooien. Daar heb ik echt helemaal niks mee.
Vraag me wel af wat ze met de rest van het seizoen gaan doen, Jane en Roman tegen Shepard?

Dat gevecht was wel een beetje lachwekkend: 1 goed getrainde vechter die zo makkelijk 2 jongere maar eveneens zeer goed getrainde vechters verslaat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
Redondo1982 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:52:
[...]

Ik volg al een tijdje Blindspot en ik was laatst nog best tevreden, maar het laatste deel was echt ruk.
AcidBurn schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:36:
Over Blindspot gesproken: Ik had Naz verwacht, maar Robert (de psych) blijkt al die tijd al deepcover infiltrant te zijn. Die had ik niet aan zien komen, wel heel erg lullig voor Patterson.
Als dan hier nog de clue van een aflevering wordt verteld, kunnen we eigenlijk de serie gewoon overslaan.

8)7 |:(

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Dan vooral gaan quoten, heeft het voor mij ook geen nut meer om te verwijderen.
Maar daarnaast: volgens mij was de regel dat je erover mag praten zodra het uitgezonden is. En aangezien ik achterliep, ging ik er vanuit dat wie de serie volgt, dat al gezien zou hebben. Zoveel volgers heeft Blindspot hier volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-08 21:23
Ik volg blindspot :'( Moet alleen nog beginnen aan Seizoen 2. De vrouw en ik zijn nog Gilmore Girls aan het kijken. Moet dit topic maar vaan vermijden voorlopig.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ja idd, Blindspot was in de US al uitgezonden, maar niet iedereen heeft dezelfde dag tijd om al te kijken. Strikt volgens de regeltjes mogen die spoilers dus, maar een beetje lullig is het wel. Als er een dedicated topic is voor een bepaalde serie, dan weet je dat je daar weg moet blijven wanneer je nog niet bij bent met kijken. Maar met zo'n algemeen topic als dit is dat toch een stuk lastiger, je weet nooit wanneer iemand tussen neus en lippen door een spoiler naar binnen dondert.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Misschien wordt het tijd om daar een regeltje voor te verzinnen?
Uitgezonden = erover praten in eigen topic zonder spoiltertags.
Geen eigen topic, dan belangrijke plotwendingen even tussen spoilertags gedurende x weken.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
-dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door MdO82 op 18-11-2016 13:33 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
AcidBurn schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:36:

spoiler:
Over Blindspot gesproken: Ik had Naz verwacht, maar Robert (de psych) blijkt al die tijd al deepcover infiltrant te zijn. Die had ik niet aan zien komen, wel heel erg lullig voor Patterson. Contact tussen Kurt en Jane begint eindelijk weer te herstellen, maar Naz mogen ze er echt uit gooien. Daar heb ik echt helemaal niks mee.
Vraag me wel af wat ze met de rest van het seizoen gaan doen, Jane en Roman tegen Shepard?

Dat gevecht was wel een beetje lachwekkend: 1 goed getrainde vechter die zo makkelijk 2 jongere maar eveneens zeer goed getrainde vechters verslaat?
Volgende keer de spoiler gebruiken ? :)
Ook fijn voor andere die het nog niet gezien hebben :)

Ik weet het moet eigenlijk niet quote gebruiken, maar het is toch al verpest :/

Afijn volgende keer beter ;)

[ Voor 6% gewijzigd door MdO82 op 18-11-2016 13:35 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MdO82 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:32:
[...]

Volgende keer de spoiler gebruiken ? :)
Ook fijn voor andere die het nog niet gezien hebben :)

Ik weet het moet eigenlijk niet quote gebruiken, maar het is toch al verpest :/

Afijn volgende keer beter ;)
goed dat je het zei though :P ik heb ze bericht met moeite om me ogen er van af te houden geskipped :P moet de laatste 3 nog kijken.

TeenWolf vond ik ook wel vet.
Heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Ik bedoelde ook het laatste deel die ik heb gekeken en niet het laatste deel met een aantal ontknopingen die zojuist door een ander werd gepost jammer genoeg. Ik ben er ook ziek van na het lezen van zijn eerste twee regels. Damn!

Mijn mening was dus in algemene zin dat Blindspot minder aantrekkelijk werd na het laatste deel die ik heb gezien en dus niet het laatste deel die net uitgezonden is, want die heb ik ook nog niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
Overigens kijk ik met superveel plezier naar Designated Survivor en Lethal Weapon.

Beide trekken ze al vanaf het begin mijn aandacht, maar LW de serie trekt steeds meer dezelfde lijnen als in de filmreeks, welke ik fantastisch vind.

Overigens ben ik pas begonnen met Prison Break, een oudje ik weet het. Ik vind het begin veelbelovend, maar na een paar delen in seizoen 1 gaat het wel een beetje traag. Logisch ook wel, want er is veel voorbereiding voor zijn breakout. Hij begint nu gelukkig weer een beetje de aandacht te trekken, maar is echt een backup serie als de andere series niet voorhanden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Legends of Tomorrow was weer leuk, een onvervalste western met een scifi sausje _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:51

zeroday

There is no alternative!

shooter gezien ..

tsja..
spoiler:
Je ziet natuurlijk al van ver aan komen wat er gaat gebeuren
ik denk dat het 1 seizoen is en blijf en dan .. bye bye ..

Medici- Masters of Florence: ook beschikbaar, ik heb een 1080p en i gezien, de i is ruk om naar te kijken op mijn nb. (nb alleen wat geskipped, dus nog geen mening), maar ondanks dat het van Rai Uno is, toch engelse taal.

en hou je een beetje van klassiek: S2 en straks S3 van Mozart in the Jungle is er ook. dat is op zich wel enigszins grappig (volgens mij is deze serie nog niet veel onder de aandacht geweest (hoeft ook niet))

The art of More S2 is er .. toch wel echt een B / C serie ..

Keb nog niemand (kan het gemist hebben) gehoord over Salem S3 ..

En wat ik dan wel weer leuk vind is dat we in NL ook een Dutch Ninja Warrior serie krijgen.

Nog meer? Laterrrr

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Als jullie me niet gequote hadden, had ik mijn bericht kunnen editten om meer "leed" te voorkomen.
Na het quoten heeft dat totaal geen zin meer.

Volgens mij begin ik Legends of Tomorrow zat te worden, want wat jullie "een interessante aflevering" noemen, vond ik echt niks aan. Skip er steeds meer doorheen op zoek naar leuke scenes.
De metalen man en Vixen vind ik echt totaal nutteloze toevoegingen aan het team. Eigenlijk neemt hij min of meer de rol van Ray in Atom-pak over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
AcidBurn schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 01:08:
Als jullie me niet gequote hadden, had ik mijn bericht kunnen editten om meer "leed" te voorkomen.

Volgens mij begin ik Legends of Tomorrow zat te worden, want wat jullie "een interessante aflevering" noemen, vond ik echt niks aan. Skip er steeds meer doorheen op zoek naar leuke scenes.
De metalen man en Vixen vind ik echt totaal nutteloze toevoegingen aan het team. Eigenlijk neemt hij min of meer de rol van Ray in Atom-pak over.
Achja joh, je hebt er toch weer van geleerd. Het is geen world problem hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
De quote was meer om een punt te maken dat, na een edit, niet meer van toepassing zou zijn ;)

Is nu enkele jaren dat ik de topics over tv series volg en ik heb altijd geweten: in serie-topic mag je over de aflevering praten. Als je het nog niet gezien hebt, moet je er maar niet gaan kijken. In het algemene topic gebruik maken van spoiler tags.

No hard feelings é :)

Beter over een serie die blijkbaar door minder en minder mensen (mezelf inclusief) gewaardeerd wordt
Ok, een metalen man en Vixen worden toegevoegd. Bedankt voor de spoilers |:(

Grapje é :+

Heb wel nooit begrepen hoe iemand zit te skippen in een aflevering en toch alles kan volgen. Het kan toch niet anders dan dat je belangrijke zaken mist (niet specifiek bedoeld op Legends of Tomorrow maar in het algemeen)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
Vandaag begonnen met Shooter, maar dit is wel een toppertje hoor. Maarja, ik ben ook bevooroordeeld op het gebied van sluipschutters. Geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Kenhas schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:33:
Heb wel nooit begrepen hoe iemand zit te skippen in een aflevering en toch alles kan volgen. Het kan toch niet anders dan dat je belangrijke zaken mist (niet specifiek bedoeld op Legends of Tomorrow maar in het algemeen)
Dat is wellicht iemand met teveel tijd é :>

Maar ik vind dat eigenlijk ook wel een beetje raar. Als er een moment komt dat ik ga skippen dan zet ik 'm na de tweede of derde keer uit en vliegt de film of serie er ook uit.

Er is tegenwoordig meer dan genoeg kwaliteitscontent. Je kan nu best selectief zijn :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat had ik met Dominion over die engelenoorlog. Drie afleveringen gekeken en toen 2 al skippende. Dat was enkel omdat ik hoopte op nog wat interessants. Ik had echter prima al na afl. 3 kunnen stoppen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Het voordeel van Legends of Tomorrow is dat het redelijk op zichzelf staande afleveringen zijn.
Ik heb veel stukken met Ray geskipped, en er geen last van gehad dat ik in latere afleveringen iets niet begreep. Momenteel kijk ik alleen Blindspot, The Flash en Legends of Tomorrow zoveel mogelijk zodra ze uitkomen. Designated Survivor haal ik wel binnen maar nog niet verder gekomen dan ep 2.
En heel Mr. Robot seizoen 2 staat nog klaar.

Ik heb in ieder geval geen vervangende series meer voor Californication, House M.D. en Sons of Anarchy.
Dat waren stuk voor stuk geweldige series die ik direct wilde zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het liefst zou ik The Walking Dead opsparen en een heel seizoen in 1 x kijken. Dat heb ik een keer gedaan en dat was tof. Ik wil de afleveringen echter zo graag zien, dat ik ze toch kijk zodra ik gelegenheid heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:53:
[...]

Dat is wellicht iemand met teveel tijd é :>

Maar ik vind dat eigenlijk ook wel een beetje raar. Als er een moment komt dat ik ga skippen dan zet ik 'm na de tweede of derde keer uit en vliegt de film of serie er ook uit.

Er is tegenwoordig meer dan genoeg kwaliteitscontent. Je kan nu best selectief zijn :Y
Ik heb eigenlijk maar weinig series meer waarbij ik niet meermalen skip per ep. En toch blijf ik ze kijken. Blue Bloods en Greys Anatomy zijn eigenlijk de enige series die ik kan kijken met afstandbediening niet in de hand.

De rest is gewoon pulp, tijdverdrijf. Hopende op beter.
Bij films is zelfs zo dat wanneer de film me niet kan pakken binnen een paar minuten, ik 'm meteen afzet en delete. Het is me de tijd niet waard.

Ik denk dat het eerder overexposure is. Ik heb zo onderhand zoveel series en films gezien, dat er een bepaald verwachtingspatroon is ontstaan, waardoor ik niet meer het geduld heb om een ep. uit te kijken.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De vraag is, kan jij nog ergens van genieten op deze manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Jorgen schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:41:
Na een periode van maanden waarbij ik steeds minder nieuwere series en films keek, merk ik bij mezelf, dat er toch weer een paar nieuwe series zijn, waar ik graag naar mag kijken. bv. Hooten and the lady, Macgyver, Conviction.
Maar dat heb ik bij meer nieuwe series gehad. En wanneer het eerste seizoen dan aan zijn eind komt, en daarmee de plotwendingen en personage wisselingen plaats gaan vinden, dan haak ik meestal af.
Ik houd dan ook totaal niet van tig verschillende verhaallijnen en rode draad series.

Voor de momenten dat het aanbod van nieuwe series wat laag is, heb ik nog altijd mijn media server die vol staat met oudere films en afgeronde series die ik dan graag nog een keer kijk.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Jorgen schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:41:
Persoonlijk is dat steeds minder, maar dat is altijd al zo geweest.
In het verleden met de videotheek, 1 film 7,50 per dag ... wij huurden hoogstens 2 x per maand een film.
Mijn pa was dan ook over de rozen toen er 5 films 25 gulden deals kwamen om de paar weken.

Met de komst van internet, en de beschikbaarheid van private ftpservers werd het al wat minder ( 2 dagen downloaden om een film te krijgen ;) )
Nu met de usenet en torrentmogelijkheden, en de streamingservices ( al dan niet legaal ) is het kijken van film/series steeds vaker een achtergrondvulling, dan echt volgen.

Gelukkig komen er elk jaar wel één of twee pareltjes uit, die zelfs langere tijd kunnen boeien ( Breaking Bad, TWD, Justified, Westwood e.a)
Maar series als Fear the walking dead, Macgyver en ik ben bang ook Shooter zijn helaas nét niet interessant genoeg voor langere tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 22:07
Redondo1982 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:52:
Vandaag begonnen met Shooter, maar dit is wel een toppertje hoor. Maarja, ik ben ook bevooroordeeld op het gebied van sluipschutters. Geweldig!
Het is best een prima serie maar het is gewoon identiek aan de film, vandaar dat ik na 20min afhaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
CCJJVV schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:28:
[...]

Het is best een prima serie maar het is gewoon identiek aan de film, vandaar dat ik na 20min afhaakte.
Ja, hij kwam me al bekend voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
[b]FreshMaker schreef op zondag 20 november 2016 @ 15:07
Gelukkig komen er elk jaar wel één of twee pareltjes uit, die zelfs langere tijd kunnen boeien ( Breaking Bad, TWD, Justified, Westwood e.a)
Maar series als Fear the walking dead, Macgyver en ik ben bang ook Shooter zijn helaas nét niet interessant genoeg voor langere tijd.
Snap je punt. Maar dat is het leven van een serieliefhebber. Je hebt de toptitels en je hebt series die gewoon aardig zijn, het niveau niet halen van de toppers en daarom vaak de 'voor erbij' series zijn. Ook helemaal niet erg, trouwens. Ik ben het type kijker dat genoeg mindere series en 'voor erbij' series kijkt. Ik hoef niet altijd uitgedaagd te worden door een serie. Vaak wil ik ook gewoon niet teveel hoeven nadenken, voeten op de bank en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 16:06
Die vallen hier thuis in de categorie 'voor bij het eten' :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik zie hier momenteel erg veel series uitvallen in s2; Quantico, Legends, mr Robot. Het leuke of vernieuwde is er dan wel af en dan valt het erg tegen.

Nieuwe series moeten ook in de eerste 15 minuten een aardige indruk maken of het is meteen exit.

Nog niemand over Mars gehoord. Beetje hoogdravend Elon Musk een pluim in z'n reet steken als je het mij vraagt. Voor de rest wel redelijk voor 6 eps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
sambalbaj schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:49:
Ik zie hier momenteel erg veel series uitvallen in s2; Quantico, Legends, mr Robot. Het leuke of vernieuwde is er dan wel af en dan valt het erg tegen.

Nieuwe series moeten ook in de eerste 15 minuten een aardige indruk maken of het is meteen exit.

Nog niemand over Mars gehoord. Beetje hoogdravend Elon Musk een pluim in z'n reet steken als je het mij vraagt. Voor de rest wel redelijk voor 6 eps.
Mr. Robot? Ik vind seizoen 2 ijzersterk. En juist mr. robot moet je de eerste paar afleveringen doorkijken, want het is niet in 15 minuten spectaculair. De eerste 4 afleveringen zijn vrij traag.

Ik probeer nu Westworld een kans te geven, maar het is een soort Dollhouse voor dummies. Ben bang dat ik het ga opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Seizoen 3 van "I'm here to do science and math; and sometimes, hallucinate." begint morgen :D
spoiler:
The Librarians

Dat wordt weer afgeleid worden door Lindy Booth <3

[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 20-11-2016 20:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Erapaz schreef op zondag 20 november 2016 @ 18:56:
Ik probeer nu Westworld een kans te geven, maar het is een soort Dollhouse voor dummies. Ben bang dat ik het ga opgeven.
Als je het met Dollhouse wil vergelijken dan zou ik het eerder een Dollhouse on steroids willen noemen :P

En er is het verschil dat er in Westworld veel en sterk acteertalent zit :) Anthony Hopkins, Ed Harris en Jeffrey Wright zijn niet de minste namen, toch? :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Stukfruit schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:57:
[...]

Als je het met Dollhouse wil vergelijken dan zou ik het eerder een Dollhouse on steroids willen noemen :P

En er is het verschil dat er in Westworld veel en sterk acteertalent zit :) Anthony Hopkins, Ed Harris en Jeffrey Wright zijn niet de minste namen, toch? :Y
Grote namen betekent niet persé dat er goed geacteerd wordt. Ik heb bij Dollhouse genoten van Tahmoh Penikett en Eliza Dushku.

Bij Westworld ligt het er allemaal zo dik bovenop. Voordat we hebben kunnen investeren in de karakters, is al duidelijk dat het hier om het AI ontwikkeld persoonlijkheid verhaal gaat. In Dollhouse begint het juist met een gimmick en wordt het steeds donkerder naarmate je verder in de serie komt. Epitaph One en Two waren een briljant kijkje in de toekomst, ik krijg nog rillingen als ik er aan denk. Dollhouse liet je nadenken over de implicaties van het steeds weer "opnieuw" programmeren van ECHTE mensen.

De karakters in Westworld geven me geen reden om naar de show te kijken, ook ontbreekt er chemie. Zelfs bij Lost, de grootste deceptie die ik op serie gebied heb meegemaakt, pinkte ik een traantje weg toen Charlie dood ging. Ik heb die serie uitgekeken vanwege de karakters.

Ja, Westworld ziet er oppervlakkig gelikt uit, maar is hol van binnen. Doordat je niks voelt voor de karakters, kan het je ook niet schelen wat er met ze gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Erapaz schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:32:
Ja, Westworld ziet er oppervlakkig gelikt uit, maar is hol van binnen. Doordat je niks voelt voor de karakters, kan het je ook niet schelen wat er met ze gebeurt.
Uh, wut? Ben je serieus? Heb je aflevering 7 al gezien?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Stukfruit schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:45:
[...]

Uh, wut? Ben je serieus? Heb je aflevering 7 al gezien?
Toch wel een vaak gehoorde klacht, hoor. Als je iemand kritiek hoort geven op Westworld gaat het vaak om het verhaal en de binding met de personages. Het grappige van grote series als deze is dat we het vaak vanzelfsprekend vinden dat de serie goed is, juist door hoe het eruit ziet, de cast etc. Maar het blijkt als het erop aankomt dat er toch meer nodig is dan dat. Ik kan Westworld ook waarderen, maar ik zeg eerlijk dat ik het verhaal ook niet het sterkste punt vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:42
WTF Pablo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Veefje schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:52:
[...]

Toch wel een vaak gehoorde klacht, hoor. Als je iemand kritiek hoort geven op Westworld gaat het vaak om het verhaal en de binding met de personages. Het grappige van grote series als deze is dat we het vaak vanzelfsprekend vinden dat de serie goed is, juist door hoe het eruit ziet, de cast etc. Maar het blijkt als het erop aankomt dat er toch meer nodig is dan dat. Ik kan Westworld ook waarderen, maar ik zeg eerlijk dat ik het verhaal ook niet het sterkste punt vind.
Misschien nog niet het sterkste punt, maar het is inmiddels toch best duidelijk dat verhaal en karakterontwikkeling wel steeds belangrijker worden, toch?

* Stukfruit vond de serie in het begin juist interessant OMDAT het van mensen kwam die goed zijn in het opzetten van toffe verhalen met karakterontwikkeling... (Person of Interest is denk ik wel een goed voorbeeld)

Grappig genoeg begon PoI ook niet echt heel sterk. Daar begon het in de latere seizoenen pas echt iets te worden.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Westworld valt mij ook erg tegen. Tot en met 6 gezien maar naast weinig diepgang in de karakters, ja wat ontwikkeling bij een paar robots, zit er qua verhaal heel weinig in. Paar uitstekende acteurs maar ook wel een paar vrij matige. In ieder geval mag het de naam van nieuwe grote HBO serie niet hebben. The Night Off was zo veel beter en ook het in en in trieste van The Leftovers had al veel meer.

Mr Robot inderdaad net 4 6 gezien van s2 waar het echt doorheen ploegen is. Maar dat wordt blijkbaar beter, kijk het wel af hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Librarians is weer begonnen. Was wel weer even inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Legends of Tomorrow aflevering 6 is eindelijk weer eens leuk genoeg om niks te hoeven skippen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Holy CRAP !

ik zie net dat er van Narcos 4 seizoenen komen. Lekker !

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
AcidBurn schreef op maandag 21 november 2016 @ 21:14:
Legends of Tomorrow aflevering 6 is eindelijk weer eens leuk genoeg om niks te hoeven skippen :)
Haha, kun je dan niet gewoon beter stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:47:
The Librarians is weer begonnen. Was wel weer even inkomen.
With ^ en daar helpt die hallucinerende afleiding niet bepaald mee :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:26
Mee eens, maar ligt dat ook deels niet aan de plot?
Ik merk dat ik me meer kan inleven met de "mensen" en minder bij de "robots".
Who cares als er een robot omvergeknald wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:52
wiemelen schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:01:
[...]

Mee eens, maar ligt dat ook deels niet aan de plot?
Kweenie, ik heb het omgekeerde, ik voel meer voor de robots die bewustzijn aan het krijgen zijn, of die met ingeplantte herinnereringen leven dan voor de mensen. Dat zijn allemaal sick bastards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kenhas schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 14:33:
Nogal wat scenes zijn extreem voorspelbaar en voegen niks aan het verhaal toe. Zodra er een bed in zicht komt weet je dat er 3 minuten geen ontwikkeling gaat zijn, alleen maar mensen die samen in bed liggen. Bij een hoop series uit de B-categorie zijn de gevechten zo voorspelbaar en slecht uitgewerkt dat ik ze ook wel eens oversla zodat we weer verder kunnen met de hoofdatractie.
wiemelen schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:01:
Daar heb ik geen last van. De robots worden toch altijd door mensen gespeeld en meestal blijken ze toch gevoelens te hebben en best wel menselijk te zijn.

Die robots maken het wel moeilijk om de acteurs goed te beoordelen. Is die acteur nu altijd zo stijf en emotieloos of speelt hij een robot? Op een bepaalde manier vind ik de oppervlakkigge stijl wel passen bij deze serie. De scenes waar wel met veel emotie gespeeld wordt steken daar nog eens extra tegen af.

[ Voor 33% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 22-11-2016 18:24 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Argh! Die cliffhanger in Lucifer, kan niet wachten tot de volgende aflevering.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neeeeeee! :'( niet leuk dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatHack schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:05:
Argh! Die cliffhanger in Lucifer, kan niet wachten tot de volgende aflevering.
To push the button or not push the button :X
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.