LoT is bij mij dan ook al verschoven van "must see" naar "kijken wanneer ik er zin/tijd voor heb". Mijn belangrijkste reden om te blijven kijken is Caity Lotz/Sarah Lance, die een behoorlijke karakter ontwikkeling heeft sinds het begin van LoT. Eerlijk gezegd ben ik ook per direct gestopt met Arrow toen Sarah af werd geschreven in het begin van S3Veefje schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 08:15:
[...]
Haha, kun je dan niet gewoon beter stoppen?
Natuurlijk drukt ze niet op de knop, of wordt er op een andere manier voorkomen dat Decker boem zegt. Anders zou de Cliffhanger wel de boem zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 november 2016 @ 00:54:
[...]
To push the button or not push the button
Begin me steeds meer te irriteren aan de acteurs in Gotham -_- Geen idee of ik die serie nog ga volhouden om te blijven volgen. Misschien dit seizoen nog afronden maar dan ben ik er wel klaar mee.
Zit beetje met hetzelfde.Laatste afleveringen beginnen me beetje tegen te steken. Het "nieuwe" is er beetje van af. Zou het niet erg vinden mochten ze afronden.Paulus07 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:23:
Begin me steeds meer te irriteren aan de acteurs in Gotham -_- Geen idee of ik die serie nog ga volhouden om te blijven volgen. Misschien dit seizoen nog afronden maar dan ben ik er wel klaar mee.
Dat het om AI persoonlijkheden gaat, was volgens mij al duidelijk toen de trailer getoond werd. En voor de robots moet er, volgens mij, niet echt veer ontdekt worden qua karakters. De karakters zijn, volgens mijn uitgangspunt, fake en dan ook niet echt nodig om uit te diepen. De overgang naar menselijke trekjes is wel interessant en dat tonen ze.Erapaz schreef op zondag 20 november 2016 @ 21:32:
[...]
Bij Westworld ligt het er allemaal zo dik bovenop. Voordat we hebben kunnen investeren in de karakters, is al duidelijk dat het hier om het AI ontwikkeld persoonlijkheid verhaal gaat.
...
Ja, Westworld ziet er oppervlakkig gelikt uit, maar is hol van binnen. Doordat je niks voelt voor de karakters, kan het je ook niet schelen wat er met ze gebeurt.
De eerste aflevering(en) voelde ik niets voor de robot-personages maar dat groeit nu wel
Maar ja, iedere mens kijkt anders naar een serie
Heb er zelf eigenlijk zelfs nog nooit over gedacht om iets door te spoelen. Denk dat ik nog liever een serie stop dan dat ik begin door te spoelen. Ik wil "meeleven" met een verhaal. Als ik aan zou voelen dat ik wil doorspoelen, betekent dit dat ik niet "meeleef" met het verhaal en dan stop ik gewoon.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 18:20:
[...]
Nogal wat scenes zijn extreem voorspelbaar en voegen niks aan het verhaal toe. Zodra er een bed in zicht komt weet je dat er 3 minuten geen ontwikkeling gaat zijn, alleen maar mensen die samen in bed liggen. Bij een hoop series uit de B-categorie zijn de gevechten zo voorspelbaar en slecht uitgewerkt dat ik ze ook wel eens oversla zodat we weer verder kunnen met de hoofdatractie.
Kan eigenlijk hetzelfde zinnetje als hierboven zetten :Maar ja, iedere mens kijkt anders naar een serie
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Shooter kun je van TBA halen tweede episode is gisteren uitgezonden. http://www.pogdesign.co.uk/cat/Shooter-summary
Ik wil ook meeleven maar sommige "verplichte" scenes staan dat in de weg. Iedere serie, en bij sommige series iedere aflevering, moet ook een liefdesverhaaltje bevatten en het liefst een paar slaapkamerscenes. Dat soort scenes voegt in mijn ogen in 90% van de gevallen niks toe. Het verhaal vertraagt om aandacht te kunnen geven aan mooie lichamen of tere zieltjes die lief bij elkaar in bed liggen.Kenhas schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:11:
Heb er zelf eigenlijk zelfs nog nooit over gedacht om iets door te spoelen. Denk dat ik nog liever een serie stop dan dat ik begin door te spoelen. Ik wil "meeleven" met een verhaal. Als ik aan zou voelen dat ik wil doorspoelen, betekent dit dat ik niet "meeleef" met het verhaal en dan stop ik gewoon.
Evenzo zijn er eindeloos veel slechte vechtscenes waarbij de uitkomst van te voren vast staat en de uitvoering belabberd is, het voegt niks toe en voelt meer als tijdvulling.
Voor de duidelijkheid, ik heb het niet over alle series of alle scenes, ook voor mij is skippen geen dagelijkse bezigheid, dan ga ik wel wat anders kijken, maar soms doe ik het toch wel, of kies ik die scenes om even op m'n telefoon te kijken ofzo. Als ik de behoefte voel tijdens aflevering drie dan zoek ik iets anders om te kijken, maar als je halverwege seizoen 6 zit dan accepteer ik dat er ook wel eens mindere afleveringen zijn met scenes die je net zo goed kan overslaan tot het verhaal weer verder gaat.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Best bijzonder, ben Lucifer gaan kijken omdat het iets was wat mijn vriendin en ik samen leuk leken te vinden.Ricmaniac schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:39:
[...]
ja was echt zwak. die "vecht"scene sloeg ook echt helemaal compleet nergens op![]()
Lucifer daarentegen vond ik echt super goedElke keer kan ik echt niet wachten op de volgende.
Eigenlijk moet ik met Lucifer gewoon wachten tot alle episodes uit zijn en alles in 1 keer kijken
Op het moment is het één van de leukste series die ik volg
American Horror Story vond ik maar tegenvallen dit seizoen, beetje een standaard verhaal en super voorspelbaar.
Gaga is trouwens van 90% screentime naar 5% screentime gegaan, justem
Wat is TBA?siren schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:26:
Shooter kun je van TBA halen tweede episode is gisteren uitgezonden. http://www.pogdesign.co.uk/cat/Shooter-summary
I don't have dreams, I have goals!!
Flash aflevering 7 was erg sterk, veel goede onderlinge ontwikkelingen. Het einde had ik al wel min of meer verwacht.
Thanksgiving in de VS, zal dus weer rustig worden m.b.t. series? 
Conan:
Conan:
This Thanksgiving for the first time ever, your drunk uncle will seem quite “presidential.”

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is niet zo erg ... kan ik wat achterstand inhalenThanksgiving in de VS, zal dus weer rustig worden m.b.t. series?
In Sonarr is vandaag gewoon helemaal leeg. Volgende week donderdag ook dubbele Lethal Weapon.Raven schreef op donderdag 24 november 2016 @ 11:49:
Thanksgiving in de VS, zal dus weer rustig worden m.b.t. series?
Conan:
[...]
Idd, niet erg Thanksgiving, ik loop genoeg achter.
Queen Sugar, The Romeo Section, Code Blackxoniq schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:51:
[...]
In Sonarr is vandaag gewoon helemaal leeg. Volgende week donderdag ook dubbele Lethal Weapon.
toch nog genoeg (niet dat ik bovenstaande momenteel kijk maar toch
Zag vandaag 'Travelers' net eerste aflevering bekeken. Ben benieuwd hoe het verhaal zich vervolgd.
There are no secrets, only information you do not yet have
De tweede ep van Shooter gezien. Toch de moeite waard. Natuurlijk niet heel logisch allemaal en de mensen die achter hem aanzitten gaan wel heel incompetent te werk. Doet je afvragen hoe het ze überhaupt is gelukt hem erin te luizen. Toch kijkt het wel lekker weg en is het vooralsnog degelijk uitgevoerd.
Ze slaan hele stukken over. Zo is tie ontsnapt en in de volgende scene zitten ze achter hem aan.Veefje schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 08:32:
De tweede ep van Shooter gezien. Toch de moeite waard. Natuurlijk niet heel logisch allemaal en de mensen die achter hem aanzitten gaan wel heel incompetent te werk. Doet je afvragen hoe het ze überhaupt is gelukt hem erin te luizen. Toch kijkt het wel lekker weg en is het vooralsnog degelijk uitgevoerd.
Geen rep over 2 man die dood in een cel ligt etc..
maar ben nu wel benieuwd hoe hij gaat hunten ;-)
Ik zag op Netflix de nieuwe Braziliaanse sciencefiction serie 3% staan. Gisterenavond maar eens de eerste twee ep's aangezet, en eigenlijk is het mij niet eens zo heel slecht bekomen.
Niet een heel ijzersterk en nieuw verhaal (Hunger Games fans zullen er zeker vele gelijkenissen in vinden), maar zeker ook geen verkeerde serie om naar te kijken. Absoluut geen hoogvlieger qua budget, en qua acteren, maar het kijkt lekker weg.
Niet een heel ijzersterk en nieuw verhaal (Hunger Games fans zullen er zeker vele gelijkenissen in vinden), maar zeker ook geen verkeerde serie om naar te kijken. Absoluut geen hoogvlieger qua budget, en qua acteren, maar het kijkt lekker weg.
[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 26-11-2016 09:23 ]
Ja, ik snap je. Er werd even over gesproken door Johnson, Payne en het personage dat wordt gespeeld door Tom Sizemore in een bar, maar er werd niet lang bij stil gestaan, idd. Ik ben zelf ook wel benieuwd naar het vervolg. In een podcast die ik luister hoorde ik de term 'The Impossible White Man' voorbij komen. Daar hadden ze het over films/series met een blanke hoofdrolspeler waar de meest onmogelijke gebeurtenissen plaats vinden, waar de titelheld zich toch uit weet te redden. Denk aan Mission Impossible, Die Hard, Rambo, 24, Taken, James Bond, de Bourne films, etc. Shooter valt wat mij betreft ook in dit genre, want op voorhand lijkt het vrij onlogisch dat 1 man uit de handen kan blijven van al deze organisaties en hen steeds een stapje voor is. Gelukkig bewijzen eerdergenoemde films/series dat als het goed gedaan wordt het toch tof kan zijn, althans in de betere films of seizoenen. Ik hoop dus dat Shooter gewoon dit niveau dat het nu heeft aanhoudt, dan is het voor mij gewoon een lekkere wegkijker. Geen topserie, maar goed te doen als je toch Netflix hebt.zeroday schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:07:
[...]
Ze slaan hele stukken over. Zo is tie ontsnapt en in de volgende scene zitten ze achter hem aan.
Geen rep over 2 man die dood in een cel ligt etc..
maar ben nu wel benieuwd hoe hij gaat hunten ;-)
Deze kwam ik vandaag toevallig tegen, even aan geslingerd, en nu bij aflevering 4. Vind het wel goed te doen hoor. Geen hoogstandje, maar zeker leuk te kijken.EDIT schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:19:
Ik zag op Netflix de nieuwe Braziliaanse sciencefiction serie 3% staan. Gisterenavond maar eens de eerste twee ep's aangezet, en eigenlijk is het mij niet eens zo heel slecht bekomen.
Ik moest niet gelijk aan The Hungergames denken (naja misschien een beetje), maar meer aan The Island (hoe toepasselijk ook, denk dat 'het eiland' wellicht eenzelfde plot zal zijn als in die film. Maar wie weet, ik kijk nog ff door, vind het zeker geen slechte serie, het hield me eigelijk wel op de bank. (Ik miste door de serie zelfs de eerste 12 minuten van F1)
3% is wel een aardige "binger", allemaal Niet hoogstand, maar net onderhoudend genoeg om te blijven kijk (nu vier episodes gehad).
Net ook episode 8 van This is Us gezien. Die serie blijft voor mij een onbekend hoog niveau halen. Met kop en schouder het beste van dit seizoen.
Net ook episode 8 van This is Us gezien. Die serie blijft voor mij een onbekend hoog niveau halen. Met kop en schouder het beste van dit seizoen.
Vandaag eens de eerste aflevering bekeken, maar ik weet zo gauw niet wat ik ermee moetVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:34:
[...]
Dr Who --> Wikipedia: Class (2016 TV series)
Ik neem aan dat iedereen hier wel class in de lijst heeft staan? Ik zie alleen dat user we_are_borg hem zou gaan checken.

Ach we proberen het nog even
2250 WP Zuid PVoutput
We kunnen binnenkort weer naar Kari van Mythbusters kijken
en twee andere mensen van Mythbusters

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Redelijk saaie aflevering van Shameless maar het einde...
Mickey terug in de volgende aflevering?
Mickey terug in de volgende aflevering?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
ik zat er op te wachten ;-)The_Worst schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:16:
Redelijk saaie aflevering van Shameless maar het einde...
Mickey terug in de volgende aflevering?![]()
Ik vond de bestandsnaam al opvallend gewoontjes, geen "emmys.boobs.s0*e0*" en die zaten er inderdaad niet (zichtbaar) inThe_Worst schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:16:
Redelijk saaie aflevering van Shameless

Oscar Wilde
Verwijderd
Supergirl was weer leuk, alleen rete-irritant dat moeten wachten op het vervolg in The Flash, Arrow en Legends of Tomorrow

Verwijderd
damn, nog even wachten, wilde zo beginnen met kijken.. 9 december dusRaven schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:56:
We kunnen binnenkort weer naar Kari van Mythbusters kijken![]()
[video]en twee andere mensen van Mythbusters
Hoe ervaren we trouwens Berlin Station ? Ik vind het een sterke serie, zit iedere keer op het puntje van de bank xD
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Ik moet een keer overnieuw beginnen, na 2 afleveringen ben ik de draad kwijt en weet ik ook niet meer wie-wie is.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik ook. Deel 1 heb ik voor de helft gekeken. Was moe en vond hem niet boeiend. Kon er de aandacht niet bijhouden en dan kan ik hem beter afzetten. Binnenkort start ik hem wel even opnieuw op.
Ik vind Berlin Station een lekkere serie. Lekker spannend en die Hector is een mooi figuur.
Een crossover in 4 series?Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:45:
Supergirl was weer leuk, alleen rete-irritant dat moeten wachten op het vervolg in The Flash, Arrow en Legends of Tomorrow![]()
Heb je de ep-nummers bij de hand? Ik volg namelijk maar 2 van die 4
Oscar Wilde
Het zou een 4 serie crossover zijn inderdaad deze week, maar in principe had deze supergirl aflevering op alleen de allerlaatste minuut, verder niks met de crossover te maken.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:45:
Supergirl was weer leuk, alleen rete-irritant dat moeten wachten op het vervolg in The Flash, Arrow en Legends of Tomorrow![]()
Voor mensen die flash volgen maar supergirl niet, kunnen dus volstaan met onderstaande:
spoiler:
Tijdens de aflevering van supergirl zie je 2 keer kortstondig een Cisco/Vibe (uit flash) wormhole kort ontstaan.
Aan het einde van de aflevering zie je weer zo'n wormhole, en komen Barry en Cisco er uit. (hij had een paar pogingen nodig blijkbaar om de wormhole te openen.
Barry casht zijn IOU, en zegt haar hulp nodig te hebben. en de episode is klaar.
Deze IOU stamt nog uit een eerdere supergirl aflevering waar Barry per ongeluk in supergirls universum terrecht kwam, en haar daar geholpen heeft.
Aan het einde van de aflevering zie je weer zo'n wormhole, en komen Barry en Cisco er uit. (hij had een paar pogingen nodig blijkbaar om de wormhole te openen.
Barry casht zijn IOU, en zegt haar hulp nodig te hebben. en de episode is klaar.
Deze IOU stamt nog uit een eerdere supergirl aflevering waar Barry per ongeluk in supergirls universum terrecht kwam, en haar daar geholpen heeft.
2x08 SupergirlRaven schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:24:
[...]
Een crossover in 4 series?
Heb je de ep-nummers bij de hand? Ik volg namelijk maar 2 van die 4
4x08 Flash
5x08 Arrow
2x07 Legends of Tomorrow
Doe die spoiler tag eens fixenM a r c o schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:35:
[...]
Het zou een 4 serie crossover zijn inderdaad deze week, maar in principe had deze supergirl aflevering op alleen de allerlaatste minuut, verder niks met de crossover te maken.
Voor mensen die flash volgen maar supergirl niet, kunnen dus volstaan met onderstaande:
Overigens er zijn topics voor The Flash en Arrow, niet alles hoeft hier
[ Voor 46% gewijzigd door Terranova op 30-11-2016 09:38 ]
Had het al gezien.Terranova schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:36:
[...]
Doe die spoiler tag eens fixen
Overigens er zijn topics voor The Flash en Arrow, niet alles hoeft hier
aparte topic klopt, maar er zijn ook kijkers van alleen supergirl die daar weer niet kijken. voor hun misschien ook interessant om te weten wat er aan de hand is.
Moest me echt door de eerste afleveringen heen worstelen, kon me nog niet echt boeien.Ome Ernst schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 22:33:
Hoe ervaren we trouwens Berlin Station ? Ik vind het een sterke serie, zit iedere keer op het puntje van de bank xD
Wie is nu "goed" en wie is "slecht" ?
De laatste 2 afleveringen vond ik wel beter, wellicht omdat er wat meer actie in zat.
De laastste Lucifer aflevering was ook weer heerlijk. Nu wachten tot volgend jaar voor de volgende aflevering
Vaak is, ook al doen films en televisie ons anders denken, recherche en spionnenwerk vaak saai zoekenNoppesnada schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:23:
[...]
Moest me echt door de eerste afleveringen heen worstelen, kon me nog niet echt boeien.
Wie is nu "goed" en wie is "slecht" ?
De laatste 2 afleveringen vond ik wel beter, wellicht omdat er wat meer actie in zat.
door documenten en overeenkomsten of hiaten zoeken. En bij spionnen komt er bij dat de grens tussen
¨goed¨ en ¨slecht¨ vaak heel vaag is.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Een aantal cancellations .. en een paar renewals ..
Duck Dynasty ending after season 11 on A&E
Berlin Station and Graves renewed
--> Ben benieuwd naar Berlin Station. Seizoen 1 bevalt me wel.
The Night Shift (NBC) renewed for a 4th season.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (BBC America)
CBS will not order additional episodes of new drama Pure Genius beyond its original 13-episode order. The show is not yet officially canceled,
--> Nou, dat kan ik wel begrijpen, ik word nerveus van die gast met die slippers.
CBS has canceled summer series American Gothic and BrainDead after 1 season.
--> Voor beiden: gekeken en op zich snap ik het wel. Vooral Braindead had potentie, lekker absurd. Maar goed. Next ..
Bosch (Amazon) renewed for a 4th season ahead of its S3 premiere next year.
HarmonQuest (Seeso) renewed for a 2nd season, to debut in 2017.
-->okeee..
Young & Hungry (Freeform) renewed for a 5th season, to debut in 2017.
--> zitten, chips erbij en kijken ..
Fox has given a full-season pickup to Lucifer, extending its 2nd season to 22 episodes.
--> toe maar .
Timeless (NBC) has had its 1st season extended to 16 episodes.
---> Leuke serie !
Aquarius Cancelled By NBC – No Season 3
Ax Men Cancelled By History – No Season 10
Roadies Season 2 Cancellation Officially Confirmed By Showtime
Hand of God Cancelled By Amazon – No Season 3
Bloodline Cancelled By Netflix – No Season 4
Happy Valley Ending After Season 3 – No Season 4
Tyrant Cancelled By FX – No Season 4
Feed The Beast Cancelled By AMC – No Season 2
Cedric’s Barber Battle Cancelled By The CW – No Season 2
The Island Cancelled By NBC – No Season 2
Bates Motel Officially Ending After Season 5 At A&E – No Season 6
Conviction (ABC) effectively became the first new fall show to be canceled when ABC declined to pick up the second half of its debut season. The network will keep the show on the air until all 13 filmed episodes have aired.
Dead of Summer (Freeform) canceled after 1 season.
Damn ..
nou . .ik kan wel schrijven dat mijn gevoel het weer bij een berg series bij het juiste eind heeft gehad door ze niet te kijken of het te laten bij 1 aflevering.
Nu nog the Blindspot en quantico afschrijven en dan klopt dat ook ..
Duck Dynasty ending after season 11 on A&E
Berlin Station and Graves renewed
--> Ben benieuwd naar Berlin Station. Seizoen 1 bevalt me wel.
The Night Shift (NBC) renewed for a 4th season.
Dirk Gently's Holistic Detective Agency (BBC America)
CBS will not order additional episodes of new drama Pure Genius beyond its original 13-episode order. The show is not yet officially canceled,
--> Nou, dat kan ik wel begrijpen, ik word nerveus van die gast met die slippers.
CBS has canceled summer series American Gothic and BrainDead after 1 season.
--> Voor beiden: gekeken en op zich snap ik het wel. Vooral Braindead had potentie, lekker absurd. Maar goed. Next ..
Bosch (Amazon) renewed for a 4th season ahead of its S3 premiere next year.
HarmonQuest (Seeso) renewed for a 2nd season, to debut in 2017.
-->okeee..
Young & Hungry (Freeform) renewed for a 5th season, to debut in 2017.
--> zitten, chips erbij en kijken ..
Fox has given a full-season pickup to Lucifer, extending its 2nd season to 22 episodes.
--> toe maar .
---> Leuke serie !
Aquarius Cancelled By NBC – No Season 3
Ax Men Cancelled By History – No Season 10
Roadies Season 2 Cancellation Officially Confirmed By Showtime
Hand of God Cancelled By Amazon – No Season 3
Bloodline Cancelled By Netflix – No Season 4
Happy Valley Ending After Season 3 – No Season 4
Tyrant Cancelled By FX – No Season 4
Feed The Beast Cancelled By AMC – No Season 2
Cedric’s Barber Battle Cancelled By The CW – No Season 2
The Island Cancelled By NBC – No Season 2
Bates Motel Officially Ending After Season 5 At A&E – No Season 6
Conviction (ABC) effectively became the first new fall show to be canceled when ABC declined to pick up the second half of its debut season. The network will keep the show on the air until all 13 filmed episodes have aired.
Dead of Summer (Freeform) canceled after 1 season.
Damn ..
nou . .ik kan wel schrijven dat mijn gevoel het weer bij een berg series bij het juiste eind heeft gehad door ze niet te kijken of het te laten bij 1 aflevering.
Nu nog the Blindspot en quantico afschrijven en dan klopt dat ook ..
Verwijderd
Hier ben ik erg blij mee, het zijn tussen alle andere series toch orginele opvallers vind ik.zeroday schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:23:
...
--> toe maar .
---> Leuke serie !
Jammer van Braindead, maar dat zal voor het grote publiek wel te bizar geweest zijn, ik heb er in ieder geval van genoten voor zolang het duurde.
doet me denken aan de Absolute Justice afleveringen van Smallville. kn je melden dat exact dezelfde scene zit in de betreffende flash aflevering dus het is niet nodig Supergirl te kijken ervoorM a r c o schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:35:
[...]
Het zou een 4 serie crossover zijn inderdaad deze week, maar in principe had deze supergirl aflevering op alleen de allerlaatste minuut, verder niks met de crossover te maken.
spoiler:Tijdens de aflevering van supergirl zie je 2 keer kortstondig een Cisco/Vibe (uit flash) wormhole kort ontstaan.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Verwijderd
Timeless en Lucifer hoop ik nog meerdere seizoenen te mogen bekijken, heerlijk. Mooi dat ze een heel seizoen krijgen, graag een extra seizoen erbij en ik zou graag Lucifer met een relatie nu eens zien. Niet achter die agente aanhuppelen, maar een aparte chick erin.Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:45:
Hier ben ik erg blij mee, het zijn tussen alle andere series toch orginele opvallers vind ik.
Ben benieuwd of Shameless nog verlengd gaan worden. De vermoedens worden sterker dat dit niet het geval gaat zijn. De verhalen komen een beetje tot het eind, meerdere oude karakters die terugkomen en de hoofdrolspelers hadden contracten tot en met seizoen 7.
Het origineel ging ook veel te lang door, 11 seizoenen uiteindelijk waarvan zeker 3 teveel.The_Worst schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:38:
Ben benieuwd of Shameless nog verlengd gaan worden. De vermoedens worden sterker dat dit niet het geval gaat zijn. De verhalen komen een beetje tot het eind, meerdere oude karakters die terugkomen en de hoofdrolspelers hadden contracten tot en met seizoen 7.
Originele serie nooit gezien maar aan de ene kant mag het ook wel stoppen, seizoen 6 begon zeer zwak als ik het mij goed herinner. Seizoen 7 vond ik dan wel weer erg leuk en tot nu toe eindigt iedereen ook nog relatief gelukkig met uitzondering van Lip.sambalbaj schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:16:
[...]
Het origineel ging ook veel te lang door, 11 seizoenen uiteindelijk waarvan zeker 3 teveel.
Ben benieuwd of Ian en Mickey nog weer samenkomen. Zou mooi zijn maar wel een beetje sneu voor Trevor.
Jammer maar helaas. Ondanks dat ik het nog steeds wel met plezier kijk is dit seizoen tot op heden nog niet echt heel best.The_Worst schreef op woensdag 30 november 2016 @ 21:38:
De producer had ook al eens gehint dat seizoen 7 het laatste zou zijn.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb me gister toch weer goed vermaakt met Shooter. Ik blijf hem nog wel even volgen.
Dito.Coenen schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:50:
Ik heb me gister toch weer goed vermaakt met Shooter. Ik blijf hem nog wel even volgen.
Had eerst m'n twijfels, maar ik vind het leuk wegkijken, en die kerel is zeer geschikt voor de rol.
Is Timeless dan wel de moeite ? Heb die ook staan maar eigenlijk nog niet begonnen door commentaren dat ze zich in de nesten aan het werken zijn qua tijdlijn en zo. Aangezien ik me ook wel aan zo'n dingen erger, ben ik er maar niet aan begonnenVerwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:40:
[...]
Timeless en Lucifer hoop ik nog meerdere seizoenen te mogen bekijken, heerlijk. Mooi dat ze een heel seizoen krijgen, graag een extra seizoen erbij en ik zou graag Lucifer met een relatie nu eens zien. Niet achter die agente aanhuppelen, maar een aparte chick erin.
Desondanks is Shameless toch wel een van mijn favoriete series. Een echte aanrader voor degenen die hem nog niet gezien hebben.Donstil schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:51:
[...]
Jammer maar helaas. Ondanks dat ik het nog steeds wel met plezier kijk is dit seizoen tot op heden nog niet echt heel best.
De producer had ook al eens gehint dat seizoen 7 het laatste zou zijn.
Iedere keer als je denkt dat het niet meer fout kan dan .........
Daarom binge ik de serie vooral als ik brak benNoppesnada schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:27:
[...]
Desondanks is Shameless toch wel een van mijn favoriete series. Een echte aanrader voor degenen die hem nog niet gezien hebben.
Iedere keer als je denkt dat het niet meer fout kan dan .........
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Eindelijk weer een leuke aflevering van Modern Family. Paar keer hardop gelachen en voornamelijk om Phil.
Ik merk dat ik deze show tegenwoordig meer kijk uit gewoonte dan omdat het echt leuk is. Seizoen 8 was tot nu toe echt slecht, absurde verhaallijnen en over-the-top, en seizoen 7 was ook al geen topper. Hopelijk kunnen de schrijvers er nog wat van maken. Het was (is, bij gebrek aan een alternatief) één van mijn favoriete komedies.
Ik merk dat ik deze show tegenwoordig meer kijk uit gewoonte dan omdat het echt leuk is. Seizoen 8 was tot nu toe echt slecht, absurde verhaallijnen en over-the-top, en seizoen 7 was ook al geen topper. Hopelijk kunnen de schrijvers er nog wat van maken. Het was (is, bij gebrek aan een alternatief) één van mijn favoriete komedies.
Verwijderd
Dat is Frequency....Kenhas schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:56:
[...]
Is Timeless dan wel de moeite ? Heb die ook staan maar eigenlijk nog niet begonnen door commentaren dat ze zich in de nesten aan het werken zijn qua tijdlijn en zo. Aangezien ik me ook wel aan zo'n dingen erger, ben ik er maar niet aan begonnen
Timeless is best aardig en kwa fout rommelen met de tijdlijn valt het best mee, zeker in vergelijking met menig andere film en serie die aan tijdreizen doet.
Enige wat ik een beetje jammer vind aan Timeless tot nu toe is dat het tijdreizen beperkt blijkt tot max 250 jaar terug en dan zo goed als alles in wat nu Noord Amerika is en met de Amerikaanse geschiedenis te maken heeft. Ik snap dat wel door de plot tot nu toe - en wellicht ook beperkingen in budget en productiemogelijkheden - maar hopelijk kunnen ze het verhaal zo maken dat er ook verder terug in de tijd gegaan moet worden en ook (vaker) op andere plekken in de wereld.
Enige wat ik een beetje jammer vind aan Timeless tot nu toe is dat het tijdreizen beperkt blijkt tot max 250 jaar terug en dan zo goed als alles in wat nu Noord Amerika is en met de Amerikaanse geschiedenis te maken heeft. Ik snap dat wel door de plot tot nu toe - en wellicht ook beperkingen in budget en productiemogelijkheden - maar hopelijk kunnen ze het verhaal zo maken dat er ook verder terug in de tijd gegaan moet worden en ook (vaker) op andere plekken in de wereld.
leuke star wars saga die cross over afleveringen
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
With ^Noppesnada schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:27:
[...]
Desondanks is Shameless toch wel een van mijn favoriete series.

* Raven mist Karen

Oscar Wilde
Dat was hilarisch inderdaad ! Heel die serie zit vol met dit soort momenten.
Iedere keer denk ik, het kan niet erger/stommer/absurder en dan toch weer wel.
oeps
Vanavond dus Timeless op het programma
Ja, best leuke serie, maar ik krijg soms het gevoel dat'ie gemaakt is om USA kijkers geschiedenis te lerenarsimo schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:15:
Timeless is best aardig en kwa fout rommelen met de tijdlijn valt het best mee, zeker in vergelijking met menig andere film en serie die aan tijdreizen doet.
Op zich is de verhaallijn dun en is de rode draad wel goed zichtbaar maar tis gewoon lekker om naar te kijken. tich geen hoogwaardig drama .. ;-)Kenhas schreef op donderdag 1 december 2016 @ 11:56:
[...]
Is Timeless dan wel de moeite ? Heb die ook staan maar eigenlijk nog niet begonnen door commentaren dat ze zich in de nesten aan het werken zijn qua tijdlijn en zo. Aangezien ik me ook wel aan zo'n dingen erger, ben ik er maar niet aan begonnen
Kijktip: Leah Remini: Scientology and the Aftermath.
Het is een documentaire over de cult Scientology en de drama's die zich daar afspelen.
Tot nu toe is er 1 aflevering van uitgezonden maar toch heavy en interessant.
Het is een documentaire over de cult Scientology en de drama's die zich daar afspelen.
Tot nu toe is er 1 aflevering van uitgezonden maar toch heavy en interessant.
Zojuist de eerste episode van Incorporated gezien, de serie kijkt aardig weg en wat is het toch altijd weer genieten van die toekomstige Sci Fi Gadgets
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Verwijderd
Zojuist de quadrilogy gezien van Supergirl, The Flash, Arrow en Legends of Tomorrow.
Oliver Queen blijft een eikel, het is verder een rommelige crossover, maar aardige poging.
Oliver Queen blijft een eikel, het is verder een rommelige crossover, maar aardige poging.
Ik vond de eerste aflevering van Vikings maar zeer matig !
Niet echt een boeiend begin
Niet echt een boeiend begin
ik vond het juist een heerlijk superheldenfestVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 04:03:
Zojuist de quadrilogy gezien van Supergirl, The Flash, Arrow en Legends of Tomorrow.
Verwijderd
Voor de SF liefhebbers, hier een overzicht van alle boeken waar series van gaan komen in de toekomst:
http://www.tor.com/2016/1...sy-adaptations-movies-tv/
http://www.tor.com/2016/1...sy-adaptations-movies-tv/
Daar zitten - potentieel - echt supertoffe dingen tussen. Ik ben groot fan van Pratchett, maar kon de animatieverfilmingen niet echt waarderen. Niet mijn stijl, te schreeuwering, gewoon niet leuk. Dat terwijl ik de boeken echt fantastisch vind. Ik heb de real life adaptations nog nooit gezien, (niet meer dan een paar minuutjes) dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik hoop dat de geplande dingen eer aan zijn werk aan doen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Net Shooter Ep3 gezien en hij wordt beter en beter. Kijkt lekker weg!
Same here, ik kon er wel lekker van genieten. Ik hoop alleen dat ze dit niet te vaak doen, ik vind het meestal juist fijn dat ik de episodes los kan kijken, nu heb ik maar expres gewacht tot vandaag om ze te kijken.HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:07:
[...]
ik vond het juist een heerlijk superheldenfest(maar verders leuk gedaan in de hoop meerdere kijker te trekken naar de anderre shows)
Ik vond die Superman Returns opmerking van Brandon Routh (Atom in de Legends serie) over Supergirl wel redelijk grappig: "She kinda looks like my cousin" (oid).
There's no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Ik heb nog twee mini series , even uit mijn hoofd heet er 1: going postal. Die zijn goed te doen. Animatieserie ken ik zelf niet, maar klinkt ook niet aanlokkelijk. Als je de mini series niet kent, probeer ze eens te pakken te krijgen, beter dan de animatieserie lijken ze mij wel.Jorgen schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 21:24:
Daar zitten - potentieel - echt supertoffe dingen tussen. Ik ben groot fan van Pratchett, maar kon de animatieverfilmingen niet echt waarderen. Niet mijn stijl, te schreeuwering, gewoon niet leuk. Dat terwijl ik de boeken echt fantastisch vind. Ik heb de real life adaptations nog nooit gezien, (niet meer dan een paar minuutjes) dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik hoop dat de geplande dingen eer aan zijn werk aan doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 00:05 ]
The HogFather is nummer 2, nummer 3 is: The Color of Magic.Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:04:
[...]
Ik heb nog twee mini series , even uit mijn hoofd heet er 1: going postal. Die zijn goed te doen. Animatieserie ken ik zelf niet, maar klinkt ook niet aanlokkelijk. Als je de mini series niet kent, probeer ze eens te pakken te krijgen, beter dan de animatieserie lijken ze mij wel.
Allebei ook goed te doen. De humor van Pratchett komt goed over in de films.
apollo13
Van The Colour of Magic heb ik een stukje gezien. Sean Astin speelt daarin mee, weet ik.
Ik zal die zeker nog eens proberen.
Ik zal die zeker nog eens proberen.
Volgens mij worden alle 'nieuwe' Pratchettverfilmingen gedaan samen met zijn dochter Rihanna (Narrativia is haar bedrijf). Zit vast goed.
[ Voor 11% gewijzigd door Poekie op 03-12-2016 12:46 ]
Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset
Bij gebrek aan een beter topic: heeft iemand Trippel Trappel gezien? Ik zie in de NPO-app 5 afleveringen staan van elk circa 13 minuten, maar ook 1 film van 66 minuten. Volgens Wikipedia, IMDB en de officiële website is Trippel Trappel een film. Heeft de NPO deze eerst in delen uitgezonden?
Edit: hmm... op Netflix ook als 1 film. De NPO zal het wel eerst geknipt hebben en dan in 1 x nog eens.
Edit: hmm... op Netflix ook als 1 film. De NPO zal het wel eerst geknipt hebben en dan in 1 x nog eens.
[ Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 03-12-2016 23:26 ]
Gemiste serie en inmiddels aanbeland bij seizoen 3 (AMC)
Halt and Catch Fire ..
Voor de nerds onder ons: computers, IBM, TI etc.. best een leuke serie ..
Halt and Catch Fire ..
Verwijderd
aha, the hogfather heb ik nog niet, tof, die ga ik nog even zoeken. Bedankt voor het noemen, heerlijk. Heb ik wat moois in het vooruitzicht.apollo13 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:09:
[...]
The HogFather is nummer 2, nummer 3 is: The Color of Magic.
Allebei ook goed te doen. De humor van Pratchett komt goed over in de films.
Volgens thetvdb zijn er nog maar 4 afleveringen van Planet Earth II uitgezonden, maar ik zie er al 6 beschikbaar. Klopt dit, of fake?
Is een aanrader, een goede persiflage op de kerstman en alles daaromheen.Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 20:00:
[...]
aha, the hogfather heb ik nog niet, tof, die ga ik nog even zoeken. Bedankt voor het noemen, heerlijk. Heb ik wat moois in het vooruitzicht.
apollo13
Mooi einde voor Shameless.* Alles is zowat geëindigd waar het in seizoen 1 mee begon.
Het was mooi en leuk om Mickey en Ian weer even samen te zien. En hoe Lip wegliep bij Helen
* mits dit het laatste seizoen was en dat mag opzich wel.
Edit: moet mij er zelf even herinneren dat Shameless 12 afleveringen heeft in plaats van 10.
Het was mooi en leuk om Mickey en Ian weer even samen te zien. En hoe Lip wegliep bij Helen
* mits dit het laatste seizoen was en dat mag opzich wel.
Edit: moet mij er zelf even herinneren dat Shameless 12 afleveringen heeft in plaats van 10.

[ Voor 42% gewijzigd door The_Worst op 05-12-2016 13:18 ]
Yeah. De blurays zijn gewoon al beschikbaar op de minder officiele kanalen. Op tv zitten ze nog een beetje achter ;-)Jorgen schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:44:
Volgens thetvdb zijn er nog maar 4 afleveringen van Planet Earth II uitgezonden, maar ik zie er al 6 beschikbaar. Klopt dit, of fake?
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
Zijn al een tijdje verslaafd aan NCIS (s5 zijn we nu
) en toevallig waren de spin-offs op tv te zien van 't weekend ofzo, Los Angeles en New Orleans. Man man man, daar valt bijna niet naar te kijken? Houterig/raar acteerwerk, rare timing/tempo, echt totaal geen NCIS-op-een-andere-plek gevoel...
Maar goed, aan de andere kant wel fijn, want we hebben nog genoeg andere dingen te kijken
Maar goed, aan de andere kant wel fijn, want we hebben nog genoeg andere dingen te kijken
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Spinoffs van ncis vinden wij ook niks, de orinineel echter...top!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2016 16:08 ]
Je hebt nog minimaal 1,5 week aan kijktijd te gaan voor NCIS, dus tijd zat ja.2Dutch schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:50:
Zijn al een tijdje verslaafd aan NCIS (s5 zijn we nu) en toevallig waren de spin-offs op tv te zien van 't weekend ofzo, Los Angeles en New Orleans. Man man man, daar valt bijna niet naar te kijken? Houterig/raar acteerwerk, rare timing/tempo, echt totaal geen NCIS-op-een-andere-plek gevoel...
Ik kijk zelf NCIS LA nog wel, die best aardig in het begin. Nu is het kijken omdat ik al te veel geinvesteerd heb om te stoppen
NCIS is niet het origineel, dat is JAGVerwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:08:
Spinoffs van ncis vinden wij ook niks, de orinineel echter...top!
NCIS LA gaat nog wel, mede dankzij Kensi
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 05-12-2016 17:10 ]
Oscar Wilde
Idd NCIS blijft de beste, al 14 seizoenen.
NCIS New Orleans vind ik eigenlijk alleen leuk omdat het in New Orleans afspeelt.
NCIS New Orleans vind ik eigenlijk alleen leuk omdat het in New Orleans afspeelt.
Katherine Bell
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Oscar Wilde
epic .. start van Shameless S7E10 .. epic !
imagine .. iemand die nog nooit Shameless heeft gezien, deze aflevering ziet en dan E09 gaat kijken
w00t ...
imagine .. iemand die nog nooit Shameless heeft gezien, deze aflevering ziet en dan E09 gaat kijken
w00t ...
Er is zelfs een eigen topic voor: [Serie] Halt and Catch Firezeroday schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:34:
Gemiste serie en inmiddels aanbeland bij seizoen 3 (AMC)
Halt and Catch Fire ..
Een erg leuke serie vind ik, zeker voor de 30-plussernerds onder ons.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die overvalzeroday schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:21:
epic .. start van Shameless S7E10 .. epic !
w00t ...

edit: Sasha
[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 05-12-2016 20:47 ]
Oscar Wilde
ooohhhh leuk .. !Pinobigbird schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:27:
[...]
Er is zelfs een eigen topic voor: [Serie] Halt and Catch Fire
Een erg leuke serie vind ik, zeker voor de 30-plussernerds onder ons.
Ahahhah .. ja die milf .. nog een paar afleveringen .schluss .. einde .. jammer maar het zal nooit saai zijn geweest.Die overval, of poging tot
edit: Sasha
Verwijderd
Ik had hetzelfde, zonder Gibbs is het gewoon geen NCIS. Ben wel afgehaakt het huidige seizoen gezien het gewoon niet meer zo sterk is als de voorgaande 12 seizoenen.2Dutch schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:50:
Zijn al een tijdje verslaafd aan NCIS (s5 zijn we nu) en toevallig waren de spin-offs op tv te zien van 't weekend ofzo, Los Angeles en New Orleans. Man man man, daar valt bijna niet naar te kijken? Houterig/raar acteerwerk, rare timing/tempo, echt totaal geen NCIS-op-een-andere-plek gevoel...
Nu wachten tot 16 januari tot Lucifer weer begint, Vikings is ook weer begonnen maar is ook niet meer zo goed als in het begin helaas
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2016 10:39 ]
voor de fans van Burn Notice en dan met name Jeffrey Donovan (Michael Westen) ..
Vandaag via HULU: Shut Eye ..
ik was even via imdb aan het skippen door een aantal series en acteurs . Soms kom je dan een serie tegen waar iemand aan mee heeft gewerkt waarvan je denkt: hey die ken ik niet .. zo ook Shut Eye ..
serie staat hier er wel tussen gestopt maar zou je makkelijk kunnen oveslaan. (tis een dark comedy en het schijnt dat je na aflevering 1 een fan bent of niet .. ) ;-)
Vandaag via HULU: Shut Eye ..
ik was even via imdb aan het skippen door een aantal series en acteurs . Soms kom je dan een serie tegen waar iemand aan mee heeft gewerkt waarvan je denkt: hey die ken ik niet .. zo ook Shut Eye ..
serie staat hier er wel tussen gestopt maar zou je makkelijk kunnen oveslaan. (tis een dark comedy en het schijnt dat je na aflevering 1 een fan bent of niet .. ) ;-)
Als je nog een dinozzo fix wil, Bull is erg vermakelijk!Verwijderd schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:37:
[...]
Ik had hetzelfde, zonder Gibbs is het gewoon geen NCIS. Ben wel afgehaakt het huidige seizoen gezien het gewoon niet meer zo sterk is als de voorgaande 12 seizoenen.
Nu wachten tot 16 januari tot Lucifer weer begint, Vikings is ook weer begonnen maar is ook niet meer zo goed als in het begin helaas.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Iemand hier "The Girlfriend Experience" een kans gegeven? Ik had er persoonlijk totaal niet van gehoord, maar zie het opeens overal in eindejaarslijstjes terugkomen. Lijkt op een hoop critici toch een hele behoorlijke indruk te hebben achtergelaten.
Ik ga denk ik vanavond maar eens een aflevering opzetten.
Ja hoor, gezien. ondanks veel naakt zat er een verhaal in die goed te volgen was. Een van de betere series die ik afgelopen jaar gezien heb .. Je moet alleen van het genre houden. Goed te bingewatchen ;-)DivWhis schreef op donderdag 8 december 2016 @ 03:04:
Iemand hier "The Girlfriend Experience" een kans gegeven? Ik had er persoonlijk totaal niet van gehoord, maar zie het opeens overal in eindejaarslijstjes terugkomen. Lijkt op een hoop critici toch een hele behoorlijke indruk te hebben achtergelaten.
Verwijderd
Er komt een mini serie (denk ik) aan over the last dragonslayer, ziet er erg mooi uit in de trailer, beetje Disney feel, goede effecten voor de draak, zie https://www.sky.com/watch...y-1/the-last-dragonslayer
en nu we het toch over draken, hebben, het is wel een film, maar er komt een heel gave transformer film aan inclusief draken en het ziet er zeer zeer goed uit allemaal: YouTube: Transformers: The Last Knight Official Trailer 1 (2017) - Michael Ba...
en nu we het toch over draken, hebben, het is wel een film, maar er komt een heel gave transformer film aan inclusief draken en het ziet er zeer zeer goed uit allemaal: YouTube: Transformers: The Last Knight Official Trailer 1 (2017) - Michael Ba...
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2016 11:55 ]
Cinemax heeft besloten toch weer verder te gaan met Strike Back. Waarschijnlijk wel een geheel nieuwe cast.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dit topic is gesloten.