Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.788 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Close to the enemy klinkt best leuk :

Close To The Enemy follows intelligence officer Captain Callum Ferguson (Sturgess), whose last task for the Army is to ensure that a captured German scientist, Dieter (Diehl), starts working for the British RAF on urgently developing the jet engine. With the background of the emerging Cold War, it is clear to all that it's crucial for British national security that cutting-edge technology is made available to the armed forces as quickly as possible. Callum uses unorthodox methods in his attempt to convince Dieter to work with the British and eventually a friendship develops between the two men, but soon tensions arise as all is not as it seems.

kijk ook even bij BBC First wat die te bieden hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 19-10-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
Wederom bedankt allemaal voor de suggesties.
We hebben nu even genoeg staan om de tijd weer door te komen ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was medici niet gisteravond op tv (ergens op de wereld)? Volgens mijn sickrage wel, 2 afleveringen. Er is echter niets binnengekomen. Is hij bij jullie wel binnen en zo ja, hoe is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Scorpion bijgekeken. Dít had ik niet verwacht _O- :')

[ Voor 20% gewijzigd door Trouble op 19-10-2016 20:46 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Trouble schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:43:
Scorpion bijgekeken. Dít had ik niet verwacht _O- :')
Dat einde was echt een LOLWUT moment _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:51

zeroday

There is no alternative!

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 20:20:
was medici niet gisteravond op tv (ergens op de wereld)? Volgens mijn sickrage wel, 2 afleveringen. Er is echter niets binnengekomen. Is hij bij jullie wel binnen en zo ja, hoe is die?
moet van een itialiaanse zender komen .. duurt misschien een paar dagen? Zo komt 'The Fall' bij mij ook niet echt binnen, of het moet enkele dagen na uitzending zijn.

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:43
The fall komt op zondag in Ierland op de buis op RTE. En op donderdag op BBC in Engeland. Ik vermoed dat de releasegroups de uitzending van de BBC rippen en verspreiden. Dat is de reden dat je hier een paar dagen langer op moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

zeroday schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:59:
[...]
moet van een itialiaanse zender komen ..
Rai Uno ... zit bij Ziggo, misschien is er een programma ??
De wiki heeft nog geen data. Wordt wel in het Engels uitgezonden, zo te zien : Lingua originale : inglese

Bij Rai zelf ook geen air dates : http://www.raiplay.it/programmi/imedici/episodi

maar :
Medici: Masters of Florence" premiered in, where else, Florence's Palazzo Vecchio last Friday, October 14. The eight-episode series, produced by American duo Frank Spotnitz and Nicholas Meyer. It will be airing exclusively on Italian network RAI's 4K channel.
However, only those with Tivusat in Italy and with 4K TV setups will be able to watch the show, and as well as RAI 1 for those who don't have 4K TVs. It's unclear as to which network will be the ones to show the series in the U.S. and Europe as of yet.

http://www.gamenguide.com...-madden-leading-video.htm

[ Voor 50% gewijzigd door Goner op 20-10-2016 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, dat is dus lastig, bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De eerste 2 ep's van HouseChance zijn vannacht binnen gekomen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
MdO82 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:58:
Heeft iemand nog tips in goede Engelse series ?

Series die wij gezien hebben:

- Downtin Abbey
- Victoria (nu mee bezig)
- Tudors

We hebben ook midsomer murders gezien, maar zoeken nu meer in het bovenstaande rijtje
Net begonnen:

Berlin Station
Tutankhamun - een mini serie

Willekeurige eerdere niet zo bekende Britse (mini) series die ik zeer kan aanraden:
IMDB: River (TV Mini-Series 2015)
IMDB: The Bletchley Circle (TV Series 2012–2014)

Semi-Brits (namelijk Australisch) maar goed gespeeld, uitstekende chemie tussen de acteurs/personages en mooi mix tussen drama en luchtigheid - echte aanrader als je van dit soort series houdt:
IMDB: Miss Fisher's Murder Mysteries (TV Series 2012– )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lethal Weapon aflevering was weer tof :D

Heerlijk kijkvermaak :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 21:17:
Lethal Weapon aflevering was weer tof :D

Heerlijk kijkvermaak :Y
Dito. Lethal Weapon is een schot in de roos. Heerlijk vermaak, verveelt niet, en gewoon een geweldig duo. Op 't laatst ook: "don't you fucking dare to ruin this moment!"

Eerst heel sceptisch, de films zijn historische actie komedies. Ik dacht echt dat deze serie het zou verkloten, maar al vanaf de pilot tot aan de huidige aflevering 5 ben ik meer dan tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
xoniq schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 23:43:
[...]

Dito. Lethal Weapon is een schot in de roos. Heerlijk vermaak, verveelt niet, en gewoon een geweldig duo. Op 't laatst ook: "don't you fucking dare to ruin this moment!"

Eerst heel sceptisch, de films zijn historische actie komedies. Ik dacht echt dat deze serie het zou verkloten, maar al vanaf de pilot tot aan de huidige aflevering 5 ben ik meer dan tevreden.
Idd, het is tot nu toe gewoon een hele leuke wegkijker. Ik heb het idee dat dit ook de bedoeling is van de serie en dat komt vooralsnog goed over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Veefje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 07:59:
[...]

Idd, het is tot nu toe gewoon een hele leuke wegkijker. Ik heb het idee dat dit ook de bedoeling is van de serie en dat komt vooralsnog goed over.
Het is ook wel de bedoeling, maar men was toch bang dat het een flauwe flop zou worden als ze teveel op de films proberen te lijken. Veel overeenkomsten, maar toch een eigen draai eraan gegeven. Dat maakt het goed kijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik ga House z'n nieuwe rol wel volgen, zijn er inmiddels al meer die Chance hebben gezien? :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Raven schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:07:
Ik ga House z'n nieuwe rol wel volgen, zijn er inmiddels al meer die Chance hebben gezien? :)
Ik heb hem voor mijn vrouw klaargezet die is wel gecharmeerd van Hugh Laurie :)
Dus nee we hebben hem nog niet gekeken ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Raven schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:07:
Heb em gezien. Eerste ep vond ik niet zo denderend, tweede is al stukken beter. Toch vraag ik mij af of dit uiteindelijke een boeiende serie wordt. Voorlopig kijk iig wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashy slashy is toch ook heerlijk even verstand op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Ik kijk uit naar Class deze komt morgen op de TV even kijken of het wat is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vannacht begint het laatste seizoen van The Vampire Diaries, daarna maar afwachten wat voor einde er ze aan gaan breien.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goliath is echt een aanrader. Emmy niveau. BB Thorton is geweldig om naar te kijken. Goede karakters en de boel is goed in beeld gebracht.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik had dit niet verwacht te gaan zeggen, maar eigenlijk lijkt dit nieuwe seizoen van Legends of Tomorrow best wel leuk te worden :)

De eerste aflevering was nog niet zo heel super, maar al een verbetering. Deze tweede aflevering?

Een zingende Jack Bristo... err.. Victor Garber? Brandon Routh met zijn geweldige anti-groet in de club? Caity Lotz die subtiel een stukje omlaag gaat zitten?

Je zou bijna fan van deze show worden :P

Ik geloof opeens wat meer in de aankomende musical-crossover van Arrow, Flash, LoT en Supergrill. Maar dan moet Garber ook weer mee gaan doen :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Stukfruit schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 02:02:
Ik had dit niet verwacht te gaan zeggen, maar eigenlijk lijkt dit nieuwe seizoen van Legends of Tomorrow best wel leuk te worden :)

De eerste aflevering was nog niet zo heel super, maar al een verbetering. Deze tweede aflevering?

Een zingende Jack Bristo... err.. Victor Garber? Brandon Routh met zijn geweldige anti-groet in de club? Caity Lotz die subtiel een stukje omlaag gaat zitten?

Je zou bijna fan van deze show worden :P

Ik geloof opeens wat meer in de aankomende musical-crossover van Arrow, Flash, LoT en Supergrill. Maar dan moet Garber ook weer mee gaan doen :Y
Echt waar? Ik zeg eerlijk dat ik de trailer voor dit seizoen er goed vind uitzien. Het eerste seizoen was echter zo een puinhoop dat ik toch dacht van laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het is nog steeds geen hoogstandje, maar ze doen hun best :) En het verwijderen van Kendra, Havikkerel, Sandal Savage en Rip Hunter was blijkbaar ook een goed idee...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 10:56:
Het is nog steeds geen hoogstandje, maar ze doen hun best :) En het verwijderen van Kendra, Havikkerel, Sandal Savage en Rip Hunter was blijkbaar ook een goed idee...
Victor Garber (ja die van Alias :P) zien en horen zingen zag ik niet aankomen _O- _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 22:49
Dat had van mij ook echt niet gehoeven, heb nog nooit zoveel geskipped in een aflevering als deze keer.
Ík kan maar moeilijk in s2 komen. Hawkman en Hawkgirl mis ik absoluut niet. Ray Palmer's aan extreme naiviteit grenzende goodie 2 shoes gedrag irriteer ik me al vanaf dag 1 aan, maar vorig seizoen had je Leonard Snart nog om flink tegengas te geven. Wat Mick en Jax doen boeit me eigenlijk geen moer.
Eigenlijk is Sarah Lance de enige reden waarom ik nog kijk. Ik hoop dat het beter wordt, anders weet ik niet of ik dit seizoen af kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Raven schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 20:55:
Vannacht begint het laatste seizoen van The Vampire Diaries, daarna maar afwachten wat voor einde er ze aan gaan breien.
Ik ga het wel kijken, maar ben eigenlijk wel blij dat het stopt. De laatste paar seizoenen kon je gewoon merken dat de inspiratie op was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 17:13:
[...]

Victor Garber (ja die van Alias :P) zien en horen zingen zag ik niet aankomen _O- _O_
Echt he :P Daarna heb ik ook nog even gegoogled en bleek Garber gewoon een ex-musicalster te zijn :+

Ik kon 'm eigenlijk vooral van (inderdaad!) Alias en een paar andere series. Maar hij bleek ook bv. in Titanic mee te spelen. Nooit geweten, omdat hij voor mij pas later bekend raakte :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

grote_oever schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:16:
[...]

Ik ga het wel kijken, maar ben eigenlijk wel blij dat het stopt. De laatste paar seizoenen kon je gewoon merken dat de inspiratie op was.
En zonder Nina Dobrev <3 was het toch al minder interessant geworden :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Raven schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:42:
[...]

En zonder Nina Dobrev <3 was het toch al minder interessant geworden :+
Ze zat er vorig seizoen ook al niet in, maar toch draaide het halve seizoen om haar en zag je soms voorbij flitsen. Ik ben altijd meer een Caroline persoon geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

grote_oever schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:54:
[...]

Ze zat er vorig seizoen ook al niet in, maar toch draaide het halve seizoen om haar en zag je soms voorbij flitsen. Ik ben altijd meer een Caroline persoon geweest.
Ook niks mis mee O-) en gelukkig is Bonnie er ook nog :) :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

Jammer dat ze niet veel meer gedaan hebben met de Bonnie-Damon pairing. Goeie chemistry die 2.
Stefan is al seizoenen lang niet meer leuk. Volgens mij heeft Paul Wesley nog maar weinig zin erin. Hij is op zijn best als hij en Damon samen zijn.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AcidBurn schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 19:07:
Dat had van mij ook echt niet gehoeven, heb nog nooit zoveel geskipped in een aflevering als deze keer.
Ík kan maar moeilijk in s2 komen. Hawkman en Hawkgirl mis ik absoluut niet. Ray Palmer's aan extreme naiviteit grenzende goodie 2 shoes gedrag irriteer ik me al vanaf dag 1 aan, maar vorig seizoen had je Leonard Snart nog om flink tegengas te geven. Wat Mick en Jax doen boeit me eigenlijk geen moer.
Eigenlijk is Sarah Lance de enige reden waarom ik nog kijk. Ik hoop dat het beter wordt, anders weet ik niet of ik dit seizoen af kijk.
Echt, daar irriteer ik me al sinds Arrow kapot aan. Net als Palmer overigens. Het blijft een verzameling bijfiguren en dat is eigenlijk te weinig voor een aparte serie. Qua verhaal is het ook best stuurloos. Laat het van hot naar her tijdreizen nou maar over aan Docter Who.

Sowieso heeft het CW DC gebeuren wel z'n beste tijd gehad. Arrow is echt op en moet een einde krijgen, Flash wordt ook al flink minder. Dat Flashpoint gebeuren, tsss wat matig.

Alleen Supergirl is nog echt leuk, maar dat is nu pas naar the CW gehaald. Daar kijk ik nog met veel plezier naar, net als Lucifer (geen DC, wel zelfde genre). Ook Gotham gaat nog wel (wel DC, geen CW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:54

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

sambalbaj schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Echt, daar irriteer ik me al sinds Arrow kapot aan. Net als Palmer overigens. Het blijft een verzameling bijfiguren en dat is eigenlijk te weinig voor een aparte serie. Qua verhaal is het ook best stuurloos. Laat het van hot naar her tijdreizen nou maar over aan Docter Who.

Sowieso heeft het CW DC gebeuren wel z'n beste tijd gehad. Arrow is echt op en moet een einde krijgen, Flash wordt ook al flink minder. Dat Flashpoint gebeuren, tsss wat matig.

Alleen Supergirl is nog echt leuk, maar dat is nu pas naar the CW gehaald. Daar kijk ik nog met veel plezier naar, net als Lucifer (geen DC, wel zelfde genre). Ook Gotham gaat nog wel (wel DC, geen CW).
Over Arrow ben ik het eens maar flash vind ik toch wel 1 van de betere series man. er zitten wel wat aparte dingen aan flashpoint en hoe die weer terug was gegaan om ze ma te killen mja.. maar supergirl beter dan flash.. no way imho.

Best leuk dat in Supergirl nu superman er bij zat. die dude speelt het beter dan ik dacht.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:46
Had m in verkeerde topic geplaatst:
The Missing Se2 is begonnen op BBC. Se1 was echt goed, dus hou je van langzame Engelse misdaadseries dan zit je met deze weer goed. Ook prima om weer eens iets samen met je (vrouwelijke) partner te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:51
Ja, de Missing is goed. En The Fall ook, nog lekkerder langzamer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Designated Survivor is best goed te doen. Ik mis alleen de hele tijd de 24-beepjes tussendoor :+

Lijkt trouwens wel een serie van (naast 24) de Nikita-crew te zijn? De vaste groep acteurs zitten er weer bij. Alleen Lyndsy Fonseca moet nog een rol krijgen :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:46
durian schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:42:
Ja, de Missing is goed. En The Fall ook, nog lekkerder langzamer :)
Yep, beide aan het verzamelen om dan in mn eigen tempo te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Stukfruit schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 22:19:
Designated Survivor is best goed te doen. Ik mis alleen de hele tijd de 24-beepjes tussendoor :+

Lijkt trouwens wel een serie van (naast 24) de Nikita-crew te zijn? De vaste groep acteurs zitten er weer bij. Alleen Lyndsy Fonseca moet nog een rol krijgen :P
Toen ik voor het eerst keek naar Phone Booth met Collin Farrel, hoorde ik gelijk aan de stem dat hij de hele tijd sprak met 'Jack Bauer' :+ goede stem heeft ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

sambalbaj schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 22:33:
[...]
Daar kijk ik nog met veel plezier naar, net als Lucifer (geen DC, wel zelfde genre).
Correctie: Lucifer is wel degelijk afkomstig uit de stal van DC Comics, echter speelt het zich niet af in het Arrow universum (waar The Flash, Arrow, LoT en nu ook Supergirl zich wel in bevinden).

Wikipedia: Lucifer (DC Comics) ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Nadat alle CSI's een voor een waren gestopt, was ik op zoek naar een nieuwe serie naast The Big Bang Theory. Verder kijk ik zelden series en films. Het moest iets zijn met op zichzelf staande episodes en eventueel een langere arc op de achtergrond.

De eerste avond heb ik grotendeels in de Netflix-app doorgebracht zonder een stream te starten. Uiteindelijk zette ik na tien minuten van de pilot van Ray Donovan (leek me toch niet zo leuk ondanks Liev Schreiber, naar wie ik ooit bijna mijn kat had vernoemd) Elementary aan en daar zit ik nu middenin. Heerlijke serie! Nog 3,5 seizoen te gaan :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Laatst online: 11-09 20:53

Don Quijote

El Magnifico

This is us blijft voor mij toch wel de beste nieuw serie van het herfstseizoen. Eigenlijk elke aflevering wel een ontzettend hoog niveau; ook eindelijk weer een serie die we samen kijken in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Hé ! Twin Peaks komt echt terug : http://welcometotwinpeaks.com/news/
Mei 2017 ...

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 25-10-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wonder Woman for President! *O* :D
Lynda Carter in Supergirl

[Edit]
Supergirl: I can't believe I got to see Airforce One!
President: Wait til you see my other jet ;)

:D _O_

[ Voor 46% gewijzigd door Spike_wolf op 25-10-2016 13:15 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charisma Carpenter bij Lucifer oOo

Timeless was ook weer grappig met Ian Fleming :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:16:
Wonder Woman for President! *O* :D
Lynda Carter in Supergirl

[Edit]
Supergirl: I can't believe I got to see Airforce One!
President: Wait til you see my other jet ;)

:D _O_
Air Force Two? :?
Cordy :9

Jimmy Kimmel Live 2016-10-24 President Barack ObamaWat een Tweets _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:06

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

The Invisible Jet ;)

Lynda Carter speelde Wonder Woman in de TV serie in de jaren 70.

[ Voor 17% gewijzigd door Spike_wolf op 25-10-2016 22:35 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=sJsVEfVzkFs]

Jack heeft natuurlijk geen tijd meer over voor andere dingen nu hij president is, dus hebben ze een andere acteur gevraagd voor de nieuwe 24 8)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Man with a plan ..
geen kans van slagen met die lach machine. Matt is gewoonweg niet meer grappig.
ook de 'tegen' spelers zijn van een niveau dat je denkt: nah ..
zal vast en zeker 1 of 2 seizoenen doorlopen maar ik vind het te vlak.

en dan ..

ik ben erg benieuwd hoe speciaal het wordt ..

De serie: Graves
waardeloos .. weer een serie met een president.. blergh .. Nick Nolte is ook niet meer wat het was ..

Tutankhamun vind ik dan wel weer leuk, heb iets met egypte..

shoot the messenger: lastig .. nog niet echt een mening ..

Conviction vind ik wel ok maar toch een beetje braaf

No Tomorrow, eerste paar afleveringen wel ok, maar hoop niet dat ze in het momentum blijven hangen.

The flash vind ik erg droevig, we introduceren een nieuwe villan en gaan verder nadat we een alternatieve timeline hebben bedacht.. Bah.

Zelfde geldt voor Arrow, houdbaarheidsdatum ook voorbij. Leuk al die flashovers maar het houd een keer op.

Quarry gaat geen enkele kant op, want een traagheid, ook dat is trouwens een kunst maar het zijn wel 40 minuten om echt doorheen te bijten ..

En dan nog een berg series zoals 'The middle', Fresh of the boat, You are the worst, Younger, Impastor die allemaal leuk zijn maar je moet de tijd nemen om ze te kijken .. Dat wordt bingewatchen op een bepaald moment ..

en voor fan van Piper: Notorious gaat van 13 naar 10 afleveringen en derhalve op de nominatie om gekilled te worden voor only 1 seizoen ...

[ Voor 70% gewijzigd door zeroday op 26-10-2016 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 22:35:
[...]

The Invisible Jet ;)

Lynda Carter speelde Wonder Woman in de TV serie in de jaren 70.
Ah :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Kenhas schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:00:
Gisteren eens eerste aflevering bekeken van Goliath met Billy Bob Thornton. Vond het zeer goed meevallen. Zal ik blijven volgen.
Goliath is goed, BB Thornton blijft een geweldige acteur !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Net een 90 sec. Sherlock teaser op BBC (na Great British Bake Off) met de datum 01.01.2017 ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 26-10-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:28
Goner schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 22:13:
Net een 90 sec. Sherlock teaser op BBC (na Great British Bake Off) met de datum 01.01.2017 ...
Hier de trailer: YouTube: Sherlock - Series 4 - Trailer - Official

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stana Katic Poised To Star In Thriller Drama Series ‘Absentia’ For Sony’s AXN

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/pmcdeadline2.files.wordpress.com/2016/10/stanaimage.jpg?crop=0px%2C61px%2C500px%2C335px&resize=446%2C299&ssl=1
Stana Katic is returning to television. The former Castle star is in final negotiations to play the lead in Absentia, a 10-episode straight-to-series crime thriller greenlighted by Sony Pictures Television Networks’ AXN.

Produced by Tel Aviv-based Masha Productions, the series will begin filming early next year for a 2017 premiere on AXN’s worldwide channels. Sony Pictures Television will handle distribution in the U.S., where the show is yet to be shopped, and outside of AXN’s channel footprint.
axnlogo

Written/executive produced by Matt Cirulnick (South Beach), based on a pilot script originally written by Gaia Violo, Absentia centers on an FBI agent, to be played by Katic. While hunting one of Boston’s most notorious serial killers, the FBI agent disappears without a trace and is declared dead. Six years later, she is found in a cabin in the woods, barely alive and with no memory of the years she was missing. Returning home to learn her husband has remarried and her son is being raised by another woman, she soon finds herself implicated in a new series of murders.

Oded Ruskin, known for the hit Israeli series False Flag, will direct all ten episodes of the series. Riskin also will produce with Masha TV’s Maria Feldman (Homeland, False Flag), Ruskin and Julie Glucksman.

“Absentia is the perfect blend of crime thriller and character-driven drama for the AXN audience,” said Marie Jacobson, EVP, Programming and Production at Sony Pictures TV Networks. “With a strong lead, Matt’s writing, and Oded’s direction, we have a signature series packed with suspense, surprise and emotional turns that feels distinctly AXN, and has great global potential,” said Jacobson.

Sony’s AXN networks broadcast in Latin America, Asia, Africa and Europe, with a programming slate focused on action, crime and mystery. The networks’ most recent drama series commissions include Hannibal, starring Mads Mikkelsen and Hugh Dancy, and Crossing Lines, with Donald Sutherland and Goran Visnjic.

Katic is coming off an eight-season stint as fan-favorite Kate Beckett on ABC’s Castle, which earned her three People’s Choice Awards. Her most recent feature, The Rendezvous, just had a special screening at the Mill Valley Festival. Katic, who also produces through her own company, Sine Timore Films, is repped by Gersh and Principal Entertainment LA.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:52

Martinspire

Awesomeness

A <detective> with <no memory> must overcome <family that moved forward> to <catch a serialkiller>

Beetje standaard imo. Misschien nog niet allemaal zo bij elkaar gepakt, maar erg origineel is het niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Legends of Tomorrow was gaaf :o

Ninja's, Samurai's!!!11 whaaa!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Stukfruit schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 05:24:
[video]

Jack heeft natuurlijk geen tijd meer over voor andere dingen nu hij president is, dus hebben ze een andere acteur gevraagd voor de nieuwe 24 8)
Gister in Designated Survivor toen Tom 'Bauer' Kirkman weg liep tijdens een ops bespreking, en hardop 'DAMN IT!' zei, was het wel even een Jack Bauer momentje hoor _/-\o_

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven ziet de woorden ninja's en samurai
* Raven heeft net pizza gehad
.....

*O*

In een van de komende schoolvakanties maar eens kijken of ik die serie ergens kan vinden om te herkijken :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
xoniq schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:59:
[...]

Gister in Designated Survivor toen Tom 'Bauer' Kirkman weg liep tijdens een ops bespreking, en hardop 'DAMN IT!' zei, was het wel even een Jack Bauer momentje hoor _/-\o_
Heheh, idd :)

Tot nu toe kijkt het nog lekker weg!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Stukfruit schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 05:24:
[video]

But it's just not the same!
Die nieuwe Jack gaat m niet worden.
En Miranda Otto kennen we al van Homeland waar dit ergens nog het meest aan doet denken.

Als ze nou verder waren gegaan met Yvonne Strahovski vanuit het vorige seizoen, dan was dat een logische zet geweest. Maar hier ga ik niet eens meer aan beginnen. RIP 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

2* The Fall afgelopen nacht :)
S3 is daarmee voorbij zo te zien.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
sambalbaj schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 03:10:
[...]

But it's just not the same!
Die nieuwe Jack gaat m niet worden.
En Miranda Otto kennen we al van Homeland waar dit ergens nog het meest aan doet denken.

Als ze nou verder waren gegaan met Yvonne Strahovski vanuit het vorige seizoen, dan was dat een logische zet geweest. Maar hier ga ik niet eens meer aan beginnen. RIP 24.
Er zouden wel karakters zijn die gaan terugkeren, maar voor nu is het inderdaad net een nieuwe serie ipv 24.

Legends of Tomorrow was trouwens alweer best geinig. Nog steeds geen supertopper, maar vermakelijker dan Flash of Arrow.

En Mick wordt een steeds leuker karakter. Met z'n ninja's ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Ik vond het een nogal tegenvallende aflevering. De historicus interesseert me echt geen reet.
Bovendien wel heel vreemd dat Sarah het in eerste instantie aflegt tegen die Samoerai. League of Assassins member tegen een standaard Samoerai, die hoort ze zonder veel moeite in de pan te hakken. Zoieso valt het me op dat ze allemaal nogal wisselvallig zijn in gevechten. De ene keer lopen ze moeiteloos over tegenstanders heen, de andere keer verliezen ze door stommiteiten (of wanneer het zo uitkomt voor het verhaal). Zoals ik al eerder zei, vind ik het tweede seizoen nogal zwak tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meer mensen al naar de eerste aflevering van Dirk Gently’s gekeken?
Ik zojuist en beviel me prima, lekker mysterieus begin zo.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
Wat ze nu doen met American Horror Story... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Humans S02 is begonnen :D

Nu hopen dat Äkta människor ooit nog weer verdergaat...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Raven schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 07:07:
Humans S02 is begonnen :D

Nu hopen dat Äkta människor ooit nog weer verdergaat...
En Almost Human. Dat was erg jammer dat die niet verder ging.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:51
Volgens svt.se is Äkta Människor voorgoed neergelegd vanwege financieringsproblemen, op dit moment is het niet waarschijnlijk dat er ooit nog een seizoen drie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

Martinspire schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:17:
A <detective> with <no memory> must overcome <family that moved forward> to <catch a serialkiller>

Beetje standaard imo. Misschien nog niet allemaal zo bij elkaar gepakt, maar erg origineel is het niet.
Sterker nog, dat hebben ze in Castle ook al gedaan, ongeveer. Dus daar hoort Katic alles vanaf te weten.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

durian schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 12:28:
Volgens svt.se is Äkta Människor voorgoed neergelegd vanwege financieringsproblemen, op dit moment is het niet waarschijnlijk dat er ooit nog een seizoen drie komt.
Damn :/ , die was leuker dan de Amerikaanse remake.

.... wtf zijn Nell en Eric aan 't doen? Rare geluiden in NCIS LA _O-
07m36s

*O* *O*

Trinity in Humans :o

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 31-10-2016 20:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Raven schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 15:17:
[...]

.... wtf zijn Nell en Eric aan 't doen? Rare geluiden in NCIS LA _O-
07m36s
Je zou bijna denken aan andere praktijken ;)
Maar dat zal niet gauw gebeuren in een Amerikaanse serie.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Donstil schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 00:44:
Meer mensen al naar de eerste aflevering van Dirk Gently’s gekeken?
Ik zojuist en beviel me prima, lekker mysterieus begin zo.
Ik heb de eerste twee gezien en het bevalt uitstekend. 't is zo'n serie die heerlijk wegkijkt. Het heeft het Dr Who gevoel, maar dan met een Douglas Adams sausjes.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MdO82 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:33:
[...]

Je zou bijna denken aan andere praktijken ;)
Maar dat zal niet gauw gebeuren in een Amerikaanse serie.
Jup :X :P

Rick and Morty Claymation Episodes Send Up Classic Sci-Fi Movies :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Tqs21OVrc2I&feature=youtu.be]

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 01-11-2016 15:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pffff wat een suffe Halloween editie van Scorpion :P

Die van Lucifer is stukken leuker _O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Rz20SzUcdzqydupMW50IUjNY/full.jpg

Let vooral ook op de uitspraken _O-

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Ik vind scorpion eigenlijk steeds minder worden :X
Staat nu in het rijtje seizoen verzamelen en dat kijk ik dan wel

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 01:00:
Ik heb de eerste twee gezien en het bevalt uitstekend. 't is zo'n serie die heerlijk wegkijkt. Het heeft het Dr Who gevoel, maar dan met een Douglas Adams sausjes.
Dr Who --> Wikipedia: Class (2016 TV series)

Ik neem aan dat iedereen hier wel class in de lijst heeft staan? Ik zie alleen dat user we_are_borg hem zou gaan checken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Deze lucifer was vet :D hoop dat het zo door gaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:18:
Deze lucifer was vet :D hoop dat het zo door gaat
Dat moment dat de psychologe geconfronteerd word met de echte Lucifer _O- Prachig _/-\o_ Dat bibberlipje, en het besef dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Alien fightclub, leuk gevonden.
Maar verder is Supergirl nu wel een beetje rommelig met teveel nieuwe karakters. Dat er een lesbische liefde aan kwam, dat zag je wel aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:44

TheVMaster

Moderator WOS
Stukfruit schreef op Sunday 23 October 2016 @ 22:19:

Dat was ook mijn gevoel. Hij zit best goed in elkaar...maar door Kiefer S. wacht je idd iedere keer op de 24-biepjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 22:25:
[...]

Dat moment dat de psychologe geconfronteerd word met de echte Lucifer _O- Prachig _/-\o_ Dat bibberlipje, en het besef dat :D
maar het kan nu 2 kanten op gaan.. 1- hij ontkent alles en halloween prank blabla :P 2- ze hoeft nooit meer iets met hem te maken te hebben en is als de doods en daardoor vind lucifer het ook niet meer fijn om vervolgens ze ware zelf te laten zien.

naja of ze gaat gewoon door en probeerd het te begrijpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Verwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:34:
[...]

Dr Who --> Wikipedia: Class (2016 TV series)

Ik neem aan dat iedereen hier wel class in de lijst heeft staan? Ik zie alleen dat user we_are_borg hem zou gaan checken.
Eh.... hoe heb ik die nou weer gemist? tnx, die gaan we kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Longmire is vernieuwd voor een 6e seizoen *O* *O*

en ook de laatste -O- -O- -O-

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Laatst online: 12:53

MM99

That is the way I am!

Wat een gave aflevering van Lucifer
spoiler:
Stelt hij zich een keer kwetsbaar op, toont hij zijn ware gezicht, dan krijgt hij zo een reactie :(
Afbeeldingslocatie: http://anna99nas.myqnapcloud.com/images/lucifer.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
wontcachme schreef op woensdag 02 november 2016 @ 17:34:
Longmire is vernieuwd voor een 6e seizoen *O* *O*

en ook de laatste -O- -O- -O-
Ik vind het eigenlijk wel prima.
Nog steeds een schitterende serie, ben nu bijna klaar met s5 en die is zelfs sterker dan de voorgaande twee. We mogen Netflix dankbaar zijn dat ze het overgenomen hebben. Ergens moet er wel een einde aan komen en dat ze nu weten dat het het laatste seizoen is, betekent ook dat het achterliggende verhaal afgerond kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kijken jullie dan longmire op netflix? Ik zie hem niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waarschijnlijk via een buitenlands account, want hier in NL staat hij er niet op.

[ Voor 55% gewijzigd door Jorgen op 04-11-2016 00:08 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Hahaha, legends of tomorrow wordt met de aflevering beter. Vorige week ninjas, nu zombies :D :+

"Was i going to kiss you, professor?"
"I hope so" _/-\o_

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
Bezig met de tweede aflevering van The Crown.
Vind het een goeie serie tot nu toe :Y)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Simpsons breekt record met nieuwe seizoenen
The Simpsons schrijft een record door de verlenging van de serie met twee seizoenen. Het wordt daarmee de langstlopende televisieshow ooit.

Zender FOX heeft het 29e en 30e seizoen besteld bij de makers van de serie rondom donutliefhebber Homer Simpson en zijn gezin, meldt Variety.

Dat betekent dat de geanimeerde sitcom in seizoen 30 maar liefst 669 afleveringen telt. Geen enkele andere televisieshow, geanimeerd of niet, kreeg dit voor elkaar.

Het record van de meeste afleveringen was in handen van de westernserie Gunsmoke, die van 1955 tot en met 1975 op de buis te zien was. De makers wisten 635 afleveringen te maken.

Prijzen
The Simpsons was voor het eerst in 1989 te zien. Inmiddels is het een icoon van de popcultuur geworden. De serie won de afgelopen 26 jaar onder meer 32 Emmy's, 34 Annie Awards en een Peabody Award.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat klopt toch van geen meter? Zo veel is 669 afleveringen echt niet.

Emmerdale zit al op 7660 afleveringen, die zijn al sinds 1972 bezig.
Ons eigen Goeden Tijden, Slechte Tijden is de 5K al lang voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Mijn grootmoeder haar vaste show "Days of our lives" is al bezig van 1965 en zit aan episode 12958 :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jullie voorbeelden zijn soaps. Die worden waarschijnlijk niet meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veefje schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 15:01:
Jullie voorbeelden zijn soaps. Die worden waarschijnlijk niet meegerekend.
denk het ook, de simpsons is een sitcom kennelijk en geen soap, ik noem alles een tv serie.

Simpsons vind ik trouwens matig dit seizoen, er moet opeens een rode draad in en dat bevalt me vreemd genoeg niet, bij normale series is dat bijna een vereiste voor mij, maar bij tekenfims vind ik losse afleveringen leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Iemand al gekeken naar Pure Genius .. ?
op zich geen verkeerde serie, maar wel een beetje 'hyper' .. kon er niet geheel rustig naar kijken.
maar geef het wel een kans..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
zeroday schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 17:37:
Iemand al gekeken naar Pure Genius .. ?
op zich geen verkeerde serie, maar wel een beetje 'hyper' .. kon er niet geheel rustig naar kijken.
maar geef het wel een kans..
Heb eerste ep gezien. Misschien lekker voor de ziekenhuisserie liefhebbers. Aantrekkelijke cast, degelijk acteerwerk. Verder wel heel voorspelbaar en als je de gadgets weg denkt blijft er weinig over. Vond het niet slecht, maar wist meteen al dat het geen serie is die ik zelf wil volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
Blindspot gaat hard achteruit in verhaallijn. De actie is nog altijd prima, maar Kurt en Naz samen, dat slaat echt nergens op. Het enige wat ik kan bedenken dat Kurt aan het doen is: "Keep your friends close, but your enemies closer." Maar ik ben bang dat ze dit echt menen, terwijl die 2 totaal geen chemie hebben.
Met Ally kon ik het nog geloven, met Jane ook. Maar ik hoop echt dat Naz de mol is, en dat op deze manier probeert te verbergen. Reade en Zapata daarintegen krijgen eindelijk wel wat redelijke achtergrond.

Wel jammer dat ik door die onzinninige koppelvormingen de serie echt een stuk minder leuk vind, want voor de rest is het nog steeds goed te kijken.

Legends of Tomorrow had voor de verandering ook eens een aardige verhaallijn, al slaat het helemaal nergens op om Ray de coldgun te geven.
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.