Buitenlandse TV Series 2016-2017 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:
  • 146.787 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:52:
[...]

I used to change his diapers.... _O-
TMI, TMI _O-
sambalbaj schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:54:
Ja was weer leuk. Hoop alleen wel dat Clark maar af en toe op de stoep staat en niet elke aflevering.
Aangezien hij besloten heeft een tijdje te blijven zullen we hem wel vaker zien. Maar hopelijk niet elke aflevering inderdaad, dat word een beetje teveel voor een serie die Supergirl heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timeless episode 2 gezien ondanks dat ik hem eigenlijk al had afgeschreven. Ze maken het nu wel bizar lastig, man man man, er is al zoveel gewijzigd door te wroeten in het verleden, dit kan niet meer goedkomen. Vond het verder wel een aardige aflevering.
Jorgen schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 23:15:
[...]

Zoek je dan films uit waar een hoop pauze tussen zit, of pas je het allemaal zo kort mogelijk op elkaar?
Ik heb nu 2 x een marathon met 3 films gedaan (Back to the Future en Indiana Jones) en merk dat het me dan moeite kost om me te concentreren bij de laatste film of zelfs in slaap val, hoe leuk de film ook is. Nu zijn dit soort geplande marathons vaak laat op de avond, dus dat is op zich niet zo gek. Als jij al om 12 uur begint, is het anders natuurlijk.
Ik begin meestal met film 1 om 10:30 / 11:00 of uiterlijk 14:00, hangt wat van het schema van de bios af. Anders val ik ook in slaap. Meestal maximaal een uur tussen films, maar hangt ook van schema af. De pathe bios is een uur rijden van mijn huis en dan parkeren en 20 minuten lopen. Meestal ga ik vrijdag omdat ik dan maar 3 of 4 uurtjes hoef te werken. Deze vrijdag kijk ik er 2 en zondag 1'tje. En dan even wachten op nieuwe films omdat ik alles gezien heb. Kan ik mooi weer wat tv series bekijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 22:13:
Timeless episode 2 gezien ondanks dat ik hem eigenlijk al had afgeschreven. Ze maken het nu wel bizar lastig, man man man, er is al zoveel gewijzigd door te wroeten in het verleden, dit kan niet meer goedkomen. Vond het verder wel een aardige aflevering.

...
Het was nog goed te volgen, maar of ze dit vol kunnen houden? :X Echt slecht kan ik de serie niet noemen, maar inderdaad, wat een gepruts met de tijdlijn :X Klopt geen drol van _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:48:
Seizoensopenening van Supergirl was tof *O*
Clark is inderdaad wel een toffe peer :Y Had ik niet verwacht na de vrijgegeven foto's.

En de opmerking van mensen die door hem werden gered: "we're going back to Gotham" :D :')

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:49:
[...]

Clark is inderdaad wel een toffe peer :Y Had ik niet verwacht na de vrijgegeven foto's.
Kreeg er een leuk Smallville momentje door *O*
En de opmerking van mensen die door hem werden gered: "we're going back to Gotham" :D :')
Crossover anyone? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 20:53

Don Quijote

El Magnifico

Door wat posts in dit topic nu voor het eerst met Banshee begonnen. Moet zeggen dat ik het vooralsnog wel lekker vermakelijk vind. Wel het type serie waarbij je maar het beste je hersenen uit zet, want het is allemaal wel heel ver gezocht. Maar het kijkt lekker weg.

Enige waar ik me na vier afleveringen wel aan stoor is de overkill aan sex scenes. Ja ik snap dat dit in de US lekker edgy is, maar als Nederlander is het allemaal niet zo spannend. Hoop dat dit later wat minder wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

HAHAH ZO PRACHTIG :D

Die enorme cockring oid van die gast :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 11-09 12:30
DivWhis schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 06:29:
Door wat posts in dit topic nu voor het eerst met Banshee begonnen. Moet zeggen dat ik het vooralsnog wel lekker vermakelijk vind. Wel het type serie waarbij je maar het beste je hersenen uit zet, want het is allemaal wel heel ver gezocht. Maar het kijkt lekker weg.

Enige waar ik me na vier afleveringen wel aan stoor is de overkill aan sex scenes. Ja ik snap dat dit in de US lekker edgy is, maar als Nederlander is het allemaal niet zo spannend. Hoop dat dit later wat minder wordt....
Die seks scenes dimmen wel wat in na een tijdje, (hoewel die Rebecca wel een genot blijft). Het gaat later ook wat meer om zijn verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Met die Bruce-kloon? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Net klaar met Animal Kingdom wat een top serietje is dat zeg, van begin tot eind top serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-03-2023
heplam schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:04:
Net klaar met Animal Kingdom wat een top serietje is dat zeg, van begin tot eind top serie
Die ga ik ook nog eens kijken. Twijfelde een beetje, maar de cast is goed. Moet tenminste de moeite waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
heplam schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:04:
Die ga ik ook nog eens kijken. Twijfelde een beetje, maar de cast is goed. Moet tenminste de moeite waard zijn.
sambalbaj schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 21:54:
Arrow moeten ze echt maar een eind aan breien, was niet best als seizoensopener.
Arrow is a done deal. Laatste twee seizoenen waarom om te huilen. Natuurlijk gaat de serie nog seizoenen door, maar met dit niveau is het gewoon done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Veefje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:16:
[...]

Pilot was idd wat minder maar hoe verder de serie hoe beter het verhaal op gang komt, het heeft ff nodig lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb net de eerste Channel Zero ep gezien, denk dat ik die wel ga volgen :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:51

zeroday

There is no alternative!

DivWhis schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 06:29:

nope .. of het moet het laatste seizoen zijn ;-)

btw.. Big Applause for This is US S01E03 .. wat een geweldige serie !

Arrow, inderdaad ruk

Flash .. ook zijn momentum gehad. Weer zo'n kt timeline die vern**kt wordt..

Animal Kingdom: w00t w00t .. mooie serie !

[ Voor 8% gewijzigd door zeroday op 12-10-2016 20:32 ]

There are no secrets, only information you do not yet have

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Begin van de westworld theme doet me elke keer denken aan assassins creed 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:03

Trouble

Everything is awesome

Arrow was niet best, beetje uitgekauwd wel. Quantico ben ik na de eerste aflevering van het 2de seizoen mee gestopt, dat is een herhaling van zetten waar ik me niet meer in wil verdiepen. Once Upon a Time zit een beetje op het randje, maar ik geef het nog een kans denk ik.

Bull is tot nu toe wel oké, alhoewel ik niet zo snel zie hoe ze meerdere seizoenen kunnen vullen met rechtszaken waarvan je weet dat ze vrijwel allemaal gewonnen gaan worden. Ik ben begonnen omdat ik Michael Weatherly ontzettend ben gaan waarderen als Tony DiNozzo in NCIS.

Over NCIS gesproken: de nieuwe vibe vind ik tot nu toe boven verwachting oké, ik blijf nog wel even kijken :)

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Trouble schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 20:43:
Arrow was niet best, beetje uitgekauwd wel. Quantico ben ik na de eerste aflevering van het 2de seizoen mee gestopt, dat is een herhaling van zetten waar ik me niet meer in wil verdiepen. Once Upon a Time zit een beetje op het randje, maar ik geef het nog een kans denk ik.

Bull is tot nu toe wel oké, alhoewel ik niet zo snel zie hoe ze meerdere seizoenen kunnen vullen met rechtszaken waarvan je weet dat ze vrijwel allemaal gewonnen gaan worden. Ik ben begonnen omdat ik Michael Weatherly ontzettend ben gaan waarderen als Tony DiNozzo in NCIS.

Over NCIS gesproken: de nieuwe vibe vind ik tot nu toe boven verwachting oké, ik blijf nog wel even kijken :)
OUAT heb ik al 1 of 2 seizoenen geleden opgegeven, dat verhaal wordt ook elke keer opnieuw in je mond geschoven.

Vandaag begonnen met No Tomorrow, en vind het een leuke serie. iets in de trant van My Name is Earl maar dan toch anders .. (afstrepen van items van een lijst.. ) enigszins humor en toch een diepere laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Channel zero van syfy net gezien, boven verwachting goed. Echt een enge horror show, heerlijk. Goede creepy geluiden, schrikmomenten, ik kijk uit naar aflevering 2. Aanrader voor de horror liefhebbers!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:06:
Channel zero van syfy net gezien, boven verwachting goed. Echt een enge horror show, heerlijk. Goede creepy geluiden, schrikmomenten, ik kijk uit naar aflevering 2. Aanrader voor de horror liefhebbers!
Ik heb het halverwege afgezet vanwege de sloomheid.

Kijk het op een ander moment wel weer eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:06:
Idd, vond hem ook goed. Eerste seizoen telt 6 afleveringen. Tweede seizoen is ook al besteld en telt ook 6 afleveringen. Het is een horror-anthologieserie. Ook American Housewife gezien, was oke. Aardig tussendoortje. Insecure en Divorce van HBO zijn ook goed te doen, trouwens.

Hulu heeft ook een nieuwe horrorserie uit genaamd Freakish. Die ga ik dit weekend ook maar even kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Veefje op 13-10-2016 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik ga deze serie ook eens volgen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

zeroday schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 22:03:
[...]

OUAT heb ik al 1 of 2 seizoenen geleden opgegeven, dat verhaal wordt ook elke keer opnieuw in je mond geschoven.
De eyecandy die Hook biedt heb ik nog niet kunnen opgeven :+

Ik volg ondertussen zoveel series dat ik er weinig bij wil hebben. Heb ook een gigantische backlog opgebouwd, maar daar kom ik ooit wel eens doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
gister ook weer begonnen aan nieuw seizoen van Gotham. maar begin me steeds meer te irriteren aan het acteren van aantal personages. Gordon met zijn neppe zware stem etc. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 23:05:
[...]

Ik heb het halverwege afgezet vanwege de sloomheid.

Kijk het op een ander moment wel weer eens.
Hij is wat sloom, maar temp gaat omhoog op de helft. Luister hem met koptelefoon, dat maakt het intenser. De spanning wordt opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is Freakish aan het kijken.

Eens kijken of het wat is.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Freakish ziet er interessant uit, die gaat ik ook maar eens op mijn "too watch list" plaatsen..

Oh man, dat lijstje begint me toch een partijtje lang te worden :+ komt tijd te kort :9

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Veefje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Supernatural is weer begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister Berlin Station gekekeken, Ik vond het erg leuk, goede sfeer, Mooie beelden. Ik moest wel een beetje aan Homeland denken, waarschijnlijk vanwege al het CIA gebeuren. Deze blijf ik zeker volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Coenen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:41:
Gister Berlin Station gekekeken, Ik vond het erg leuk, goede sfeer, Mooie beelden. Ik moest wel een beetje aan Homeland denken, waarschijnlijk vanwege al het CIA gebeuren. Deze blijf ik zeker volgen
Thanks voor het melden. Wist niet dat de eerste aflevering al te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Er zijn al nieuwe afleveringen van Homeland. Ik zit nog in seizoen 3. Het begint een beetje in te kakken.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Nieuwe afleveringen ? Seizoen 6 begint toch pas in januari ?
Raven schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 07:15:
Supernatural is weer begonnen :D
M'n dochters hebben het in seizoen 10 opgegeven. Waren trouwe fans (berg DVD boxen) maar het werd ze iets te gek ...

[ Voor 68% gewijzigd door Goner op 14-10-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Veefje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:06:
[..Berlin Station..]

De eerste twee zijn al enkele weken te vinden. Ik meldde dat hier ook. Goeie serie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frequency is inderdaad een puinbak geworden, man man man. Als deze serie een volledig seizoen haalt is het een wonder. Inmiddels 3 verneukte tijdlijnen, plus de backstories?? :F 8)7 Zit je ook nog opgescheept met een actrice die haar personage altijd maar sjago doet overkomen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:39:
Frequency is inderdaad een puinbak geworden, man man man. Als deze serie een volledig seizoen haalt is het een wonder. Inmiddels 3 verneukte tijdlijnen, plus de backstories?? :F 8)7 Zit je ook nog opgescheept met een actrice die haar personage altijd maar sjago doet overkomen :|
De kijkcijfers zijn na twee afleveringen inmiddels zeer klote, dus vermoedelijk geen lang leven voor deze serie.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

kan ik die folder ook gewoon verwijderen :P dank jullie wel voor het uitproberen, scheelt mij weer tijd voor andere series :+

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
Berlin Station aflevering 2 komt hier in eens binnen druppelen :?
aflevering 1 in nog niet eens uitgezonden?

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 06:23
geenwindows schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 18:37:
Berlin Station aflevering 2 komt hier in eens binnen druppelen :?
aflevering 1 in nog niet eens uitgezonden?
Aflevering 1 is ook al te vinden ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Niet online
MdO82 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:06:
[...]

Aflevering 1 is ook al te vinden ;)
Daar ben ik te lui voor, heb daar een programma voor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Die hele DC wereld op the CW met Supergirl, Legends, Arrow en Flash gaan mij nog een migraine opleveren. Karakters die opduiken in meerdere van de series, meerdere series met tijdreizen, afsplitsende tijdlijnen, alternatieve aarde's en dan nog alle verhaallijnen in elke serie.

* wontcachme heeft net Legends s02e01 bekeken
* wontcachme vermoed dat in die vierwegs crossover binnenkort een groot deel van de tijdreizen en afsplitsingen opgelost gaan worden
* wontcachme hoopt dat tenminste want anders komt er een migraine aan :P

Oh damn *O* *O*

Muziek door Hans Zimmer en bij elkaar gepraat door Sir David Attenborough.

Zier er weer geweldig uit oOo oOo

[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 14-10-2016 20:39 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb veel interessante trailers voorbij zien komen, maar die van Planet Earth II is echt wel zeer indrukwekkend. Die gaan we zeker volgen.

Wat betreft Freakish, is dat horror à la Walking Dead, The Strain en 28 Days later? Dan ga ik het nog wel leuk vinden. Lijkt het meer op demonen en stuff, dan haak ik nu al af.

Dan Zapped. Lijkt enerzijds wel komisch, maar anderzijds ook totaal over de top, flauw en Brits. Zit toch te denken om daar maar gewoon niet aan te beginnen.

Aantal andere lijken me wel leuk, waaronder Berlin Station en Graves. Crazyhead doet me denken aan Buffy, maar dan anders.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt planet eath 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zie nog geen precieze release date / air date staan, maar IMDB zegt (2016-...) dus wellicht dit jaar nog. Kan me voorstellen dat ze Planet Earth II rond Kerst willen uitbrengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oh, Ash vs Evil Dead, wat ben je toch geniaal slecht :D :') ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:54:
Wat betreft Freakish, is dat horror à la Walking Dead, The Strain en 28 Days later? Dan ga ik het nog wel leuk vinden. Lijkt het meer op demonen en stuff, dan haak ik nu al af.
Het is idd meer het zombie gedoe. Tieners die opeens bloeddorstig zijn na chemische stoffen te hebben ingeademd. Absoluut geen topserie, meer in de sectie 'even tussendoor'.

Net eerste aflevering van Goliath gezien. Dat krijg je als je een kleine hebt die om 06.30 wakker wordt. Billy Bob Thornton is weer lekker op dreef. Eerste ep is goed. Dit kan nog wel eens een hele lekkere serie worden. Ook maar 8 afleveringen en dat is ook wel lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Stukfruit schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 05:19:
Oh, Ash vs Evil Dead, wat ben je toch geniaal slecht :D :') ;(
Het is allemaal precies voor de de fans van de films :D

Ik kan hier echt van genieten en iedereen die dat niet doet is stom en heeft het niet begrepen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jorgen schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:54:
Wat betreft Freakish, is dat horror à la Walking Dead, The Strain en 28 Days later?
Van Helsing al gezien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nope. Mijn backlog is enorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000

momania

iPhone 30! Bam!

wontcachme schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:34:

Oh damn *O* *O*

[video]

Muziek door Hans Zimmer en bij elkaar gepraat door Sir David Attenborough.

Zier er weer geweldig uit oOo oOo
omg omg omg!!! O+ O+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Net de pilot van Aftermath gezien. Toch wel tof. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Jorgen schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:23:
Net de pilot van Aftermath gezien. Toch wel tof. :)
Als Aftermath je ding is, dan zou je toch echt Van Helsing moeten kijken. Die zal je dan zeker kunnen waarderen. Dat weet ik haast wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bedankt voor de tip.

Net gezien:

Agent X; een serie van oktober vorig jaar. Ook een leuke pilot.
Frequency: leuker dan ik dacht. De film geloof ik nooit gezien, maar de pilot was prima.

[ Voor 37% gewijzigd door Jorgen op 15-10-2016 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Brrr. Net heb ik Channel Zero gezien. Nieuwe serie van Syfy, maar dan de horrorkant op.

Het is allemaal erg naar. Ik weet niet of ik dit een seizoen vol kan houden, ook al is het monster dat uit tanden bestaat wel interessant.

Zoals het door sommigen wordt omschreven is het een soort horrorbroertje van Stranger Things, maar dan zonder seventies-vibe en voor volwassenen. Natuurlijk is het niet net zo verslavend. Het blijft Syfy :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch heb ik het idee dat syfy beter aan het worden is, ze hadden al een pareltje als eureka, maar de series dit seizoen zijn een tandje beter, als dat doorzet....

Ik zal van helsing ook starten, heb weer teveel en heb weer twee hobby's erbij en werk en studeer voor mijn master en een gezin, handig... in december maar een nieuwe nas zodat ik wat extra ruimte heb voor al dit moois :+

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2016 00:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dan ga ik Channel Zero niet eens proberen.
De pilot van Bull vond ik ook heel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Syfy is voor mij altijd hit or miss. Als ik er 1 kan waarderen, vind ik er twee weer echt niet te doen. Van Helsing en Channel Zero vind ik tot nu toe gewoon tof. Maar goed, Channel Zero kan nog slechter worden na de verrassend sterke eerste aflevering. Hunters, Killjoys en Aftermath kon ik op basis van de pilot echt niet meer aan. Dark Matter, The Expanse en The Magicians begonnen voor mij oke tot redelijk, maar vond ik niet interessant genoeg om verder te kijken. Maar ik houd wel van het genre, dus ik blijf het altijd proberen. Ik moet zelf 12 Monkeys weer oppakken, maar dat is volgens mij een van hun beste series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Heb er nu 4 gezien en verhaal begint lekker op gang te komen ...
Ook leuk - maar heeeel anders - is Hooten & the Lady (Sky1)

[ Voor 12% gewijzigd door Goner op 16-10-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday

zeroday

There is no alternative!

Veefje schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:06:
[...]

eerste twee ;-)
Mosterd na de maaltijd comment

[ Voor 8% gewijzigd door zeroday op 16-10-2016 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

[Serie] Designated Survivor

Een eigen topic gegeven, kijk het sinds vandaag en het is best wel een aanrader :)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 00:20:
Toch heb ik het idee dat syfy beter aan het worden is, ze hadden al een pareltje als eureka, maar de series dit seizoen zijn een tandje beter, als dat doorzet....
Nou nou pareltje ;) .
Eureka was idd best leuk maar er was ook wel een hele boel mis mee hoor 8)7

Ik zie SyFy echt als een C zender verder. Hebben gewoon niet het budget om iets echt moois neer te zetten en dat is best jammer, ze komen namelijk geregeld met series waarvan het idee/concept/plot best veel belovend kan zijn. Ze krijgen het dan alleen in de uitwerking weer niet voor elkaar.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:18:
[...]
Ik zie SyFy echt als een C zender verder. Hebben gewoon niet het budget om iets echt moois neer te zetten en dat is best jammer, ze komen namelijk geregeld met series waarvan het idee/concept/plot best veel belovend kan zijn. Ze krijgen het dan alleen in de uitwerking weer niet voor elkaar.
Op zich begrijpelijke comment, vooral als je het afzet tegen de topzenders. Ik heb echter het idee dat de zender wel goed z'n beperkingen kent en dat ze door hebben dat hun series sowieso niet voor iedereen zijn. Maar dat het vaak mis gaat in de uitvoering ben ik met je eens. Maar goed, elke zender heeft op zich z'n issues. Showtime, bijvoorbeeld, kan weer geen eind maken aan z'n hitseries en gaan vaak te lang door. Dan gaat er toch ook wat mis in de uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Berlin Station: op zich niks nieuws, maar de pilot was wel spannend en interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:00
Gisteren eens eerste aflevering bekeken van Goliath met Billy Bob Thornton. Vond het zeer goed meevallen. Zal ik blijven volgen.

Ondertussen is Bull naar het D lijstje verwezen. Eerste aflevering viel al beetje tegen. Tweede aflevering drie keer in slaap gevallen. Dinozzo heeft redelijk wat krediet opgebouwd maar schiet niet veel meer van over

A-lijst : ik zit er wekelijks naar uit te kijken en na het beëindigen van een aflevering kan de volgende niet snel genoeg komen
B-lijst : zit er wel naar uit te kijken maar als ik het pas een dag of twee later bekijk, is het niet echt erg
C-lijst : series waarvan ik vermoed dat het zeker de moeite is (door o.a. hier te lezen) maar spaar om dan eens op een ziekte-dag/verlofdag alles in eens te bekijken
D-lijst : series die ik niet echt goed vind maar toch niet wil schrappen en verwijderen. Voor als lijst A,B en C uitgeput geraken.

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:52
Kenhas schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:00:
Gisteren eens eerste aflevering bekeken van Goliath met Billy Bob Thornton. Vond het zeer goed meevallen. Zal ik blijven volgen.

Ondertussen is Bull naar het D lijstje verwezen. Eerste aflevering viel al beetje tegen. Tweede aflevering drie keer in slaap gevallen. Dinozzo heeft redelijk wat krediet opgebouwd maar schiet niet veel meer van over

A-lijst : ik zit er wekelijks naar uit te kijken en na het beëindigen van een aflevering kan de volgende niet snel genoeg komen
B-lijst : zit er wel naar uit te kijken maar als ik het pas een dag of twee later bekijk, is het niet echt erg
C-lijst : series waarvan ik vermoed dat het zeker de moeite is (door o.a. hier te lezen) maar spaar om dan eens op een ziekte-dag/verlofdag alles in eens te bekijken
D-lijst : series die ik niet echt goed vind maar toch niet wil schrappen en verwijderen. Voor als lijst A,B en C uitgeput geraken.
Goliath is inderdaad een aanrader. Enige probleem was dat ik maar 2 afleveringen kon vinden.

Amazon prime proefmaand genomen, regioblokkade 8)7

Gelukkig heeft Sonarr hem nu kunnen vinden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Noppesnada schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 14:19:
[...]

Goliath is inderdaad een aanrader. Enige probleem was dat ik maar 2 afleveringen kon vinden.

Amazon prime proefmaand genomen, regioblokkade 8)7

Gelukkig heeft Sonarr hem nu kunnen vinden !
Ik heb inmiddels alles gezien. Goede serie! Een paar op en aanmerkingen, maar gewoon heel goed te doen. Vooral Billy Bob Thornton (natuurlijk), Nina Arianda en Molly Parker:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Bull, MacGyver en Kevin Can Wait hebben een order voor een vol seizoen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
wontcachme schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 18:58:
Bull, MacGyver en Kevin Can Wait hebben een order voor een vol seizoen gekregen
Wat een ieder ook van de kwaliteit van deze series vindt: ze hebben dit wel verdiend. Bull de meest bekeken nieuwe serie in Amerika van dit nieuwe seizoen. Kevin Can Wait de meest bekeken nieuwe comedy in Amerika van dit seizoen. En MacGyver presteert gwn uitstekend op de vrijdagavond. Dus goed nieuws voor de liefhebbers van deze series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 00:18:
Nou nou pareltje ;) .
Eureka was idd best leuk maar er was ook wel een hele boel mis mee hoor 8)7
Geef mij maar een eureka ipv een mcguyver of een bull :D
Een serie waar niets mee mis is hoort niet op syfy :P

Wel jammer dat het kanaal weg is bij Ziggo, vond het altijd prima te pruimen. Toendertijd had ik nog geen netflix en dergelijke en was het vermakelijk, nu kijk ik door netflix en wat ik al niet meer heb aan abonnementen (fox sport, film1, pathe unlimited bioscoop pas, ziggo replay, sickrage) nooit meer normale tv uitzendingen.
Kenhas schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 13:00:
Volgens mij kom je nooit aan de d lijst toen als ik bekijk wat de c lijst bij jou is. Ik ben maar met de c en d lijst gaan schrappen op een gegeven moment, ik kom er gewoon nooit aan toe. Neem nu gisteren, wil ik op netflix star trek verder gaan kijken, kom ik de documentaire over het computerspel snake tegen en de wereldkampioen daarvan, hop, hele avond daarna gekeken en me meer dan prima vermaakt, maar weer geen serie gezien :'(

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:58:

Volgens mij kom je nooit aan de d lijst toen als ik bekijk wat de c lijst bij jou is. Ik ben maar met de c en d lijst gaan schrappen op een gegeven moment, ik kom er gewoon nooit aan toe. Neem nu gisteren, wil ik op netflix star trek verder gaan kijken, kom ik de documentaire over het computerspel snake tegen en de wereldkampioen daarvan, hop, hele avond daarna gekeken en me meer dan prima vermaakt, maar weer geen serie gezien :'(
Je zal waarschijnlijk (zeker) gelijk hebben. Is zo'n lijstje die ik dan eens wis als de schijven dreigen vol te lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 19:04:
Bull de meest bekeken nieuwe serie in Amerika van dit nieuwe seizoen. Kevin Can Wait de meest bekeken nieuwe comedy in Amerika van dit seizoen.
Ja vind je dat wat zeggend? De massa gaat in vrijwel elk opzicht voor middelmatigheid, het serie landschap is daarin geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 07:04:
[...]

Op zich begrijpelijke comment, vooral als je het afzet tegen de topzenders. Ik heb echter het idee dat de zender wel goed z'n beperkingen kent en dat ze door hebben dat hun series sowieso niet voor iedereen zijn. Maar dat het vaak mis gaat in de uitvoering ben ik met je eens. Maar goed, elke zender heeft op zich z'n issues. Showtime, bijvoorbeeld, kan weer geen eind maken aan z'n hitseries en gaan vaak te lang door. Dan gaat er toch ook wat mis in de uitvoering.
Nou dat van Showtime is wel een dingetje, daar krijg je eerst (gemiddeld gezien) hoge kwaliteit en ronden ze dan af met schijt.

SyFy begint meestal direct met schijt, weet je waar je aan toe bent maar ik heb toch liever het eerste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:10:
[...]

Ja vind je dat wat zeggend? De massa gaat in vrijwel elk opzicht voor middelmatigheid, het serie landschap is daarin geen uitzondering.
Ja, ik wel, omdat je het ook los moet kunnen zien van wat je zelf goed vindt. Er blijft natuurlijk heel weinig over als alleen de series moeten overblijven die alleen wij goed vinden. Iedereen vindt wat anders tof en daar heb ik zelf vrede mee. Ik hoef er namelijk niet zelf naar te kijken als ik het niks vind. Ik wil er dan zelf ook geen label op plakken. Als anderen lekker gaan op deze series, so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Veefje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:46:
[...]

Ja, ik wel, omdat je het ook los moet kunnen zien van wat je zelf goed vindt. Er blijft natuurlijk heel weinig over als alleen de series moeten overblijven die alleen wij goed vinden. Iedereen vindt wat anders tof en daar heb ik zelf vrede mee. Ik hoef er namelijk niet zelf naar te kijken als ik het niks vind. Ik wil er dan zelf ook geen label op plakken. Als anderen lekker gaan op deze series, so be it.
Nou "best bekeken nieuwe serie" is een onterecht positief label. Mensen denken dan snel van "dat zal wel goed zijn want het is de best bekeken nieuwe serie van dit seizoen" en dat is met deze twee absoluut niet het geval.

Daar moeten wij kenners mensen voor proberen te behoeden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

wontcachme schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:34:
Die hele DC wereld op the CW met Supergirl, Legends, Arrow en Flash gaan mij nog een migraine opleveren. Karakters die opduiken in meerdere van de series, meerdere series met tijdreizen, afsplitsende tijdlijnen, alternatieve aarde's en dan nog alle verhaallijnen in elke serie.
Ze volgen hierin DC Comics. Letterlijk.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
mindcrash schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:00:
[...]

Ze volgen hierin DC Comics. Letterlijk.
Die heb ik nooit gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Ik loop vast achter, maar dat krijg je met een druk leven én een weekend weg. Zit NCIS New Orleans te kijken, dat ze die FBI-chick er maar weer vlot uitfietsen, want ik mag d'r niet.

En Bull een vol seizoen, dat gun ik Michael Weatherly wel :) Maar ben wel benieuwd hoe ze het seizoen gaan invullen met elke week een case, want da's wel voorspelbaar natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Laten we zo zeggen dat ze een dusdanige rotzooi situatie hadden gecreeerd dat ze uiteindelijk via "The New 52" het hele DC universum hebben gereset, inclusief nieuwe achtergrondverhalen en uniformen.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veefje
Donstil schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 20:55:
[...]

Nou "best bekeken nieuwe serie" is een onterecht positief label. Mensen denken dan snel van "dat zal wel goed zijn want het is de best bekeken nieuwe serie van dit seizoen" en dat is met deze twee absoluut niet het geval.

Daar moeten wij kenners mensen voor proberen te behoeden :+
Tja, of het goed is doet er niet toe. De series worden goed bekeken, dus het is altijd terecht. Het gaat erom of mensen kijken of niet. Kwaliteit is als je geen kabelzender of streamingdienst bent eigenlijk bijzaak. Als jij een zenderbaas bent van een netwerkzender, wat heb je dan liever. Liever iets wat matig/slecht is en goed wordt bekeken (en dus geld binnen brengt) of een topper die niet wordt bekeken? CBS blijft een netwerkzender. Ik zou mijzelf ook nooit een kenner noemen, trouwens. Ik ben een liefhebber :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

mindcrash schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:22:
[...]

Laten we zo zeggen dat ze een dusdanige rotzooi situatie hadden gecreeerd dat ze uiteindelijk via "The New 52" het hele DC universum hebben gereset, inclusief nieuwe achtergrondverhalen en uniformen.
Marvel heeft geloof ik ook zoiets gedaan. Als je zoveel Aardes en universums creëert en daarmee allerlei problemen, reboots, prequels met alternatieve verhaallijnen en tegenstrijdigheden, dan moet je wat.
Veefje schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 21:31:
[...]

Tja, of het goed is doet er niet toe. De series worden goed bekeken, dus het is altijd terecht. Het gaat erom of mensen kijken of niet. Kwaliteit is als je geen kabelzender of streamingdienst bent eigenlijk bijzaak. Als jij een zenderbaas bent van een netwerkzender, wat heb je dan liever. Liever iets wat matig/slecht is en goed wordt bekeken (en dus geld binnen brengt) of een topper die niet wordt bekeken? CBS blijft een netwerkzender. Ik zou mijzelf ook nooit een kenner noemen, trouwens. Ik ben een liefhebber :) 8)
Het blijft ook altijd subjectief natuurlijk. We zitten als seriekijkers wel in een heel mooie tijd. De kwaliteit en diversiteit is de laatste jaren steeds beter en groter geworden. Er is voor ieder wat wils en in elk genre zijn er heel mooie dingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cu_zc_-UAAABuX1.jpg:large
Grappig dat Halloween-specials altijd weken voor Halloween worden uitgezonden. Dat dat niet op de dag zelf gebeurt, ok, maar waarom zo lang van te voren?

Heb inmiddels al de nodige Halloween-specials gezien namelijk :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh wat een voorspelbaar einde aan de huidige ep van Lucifer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Aangezien wij wel van Engelse series houden kijkt Victoria ook weer lekker weg :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:33:
Aangezien wij wel van Engelse series houden kijkt Victoria ook weer lekker weg :)
Jenna Coleman O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
Raven schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 10:41:
[afbeelding]
Grappig dat Halloween-specials altijd weken voor Halloween worden uitgezonden. Dat dat niet op de dag zelf gebeurt, ok, maar waarom zo lang van te voren?

Heb inmiddels al de nodige Halloween-specials gezien namelijk :P
Om het halloween gebeuren aan te wakkeren. Is daar serieuze business in de States. Als je het tijdens halloween doet dan kijkt niemand het omdat ze serieus halloween vieren, en kijken ze het daarna. En als ze het daarna kijken, of daarna uitzenden, dan is het ook wat mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Pilot van Designated Survivor: heel tof! Ik vond Sutherland erg sterk acteren als de niet-op-zijn-plaats-zijnde president in een tijd van chaos. Daarnaast de scene met de Iraanse ambassadeur: erg stoer. Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Deze serie ga ik zeker volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 20:32:
Goh wat een voorspelbaar einde aan de huidige ep van Lucifer :P
Het was een beetje standaard film/serie : "X might happen" *X happens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Heeft iemand nog tips in goede Engelse series ?

Series die wij gezien hebben:

- Downtin Abbey
- Victoria (nu mee bezig)
- Tudors

We hebben ook midsomer murders gezien, maar zoeken nu meer in het bovenstaande rijtje

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 10:58:
stuur je vraag even naar mowa, die is zeer goed op de hoogte van Engelse / BBC series en postte dit altijd, alleen heb ik hem na de zomervakantie hier niet meer gezien. Als je in het 2015/2016 topic kijkt kom je wel zeer veel tips van hem tegen.

Ik zou hem dus gewoon een berichtje sturen, krijg je wellicht zo een lijst waar je tijden mee vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
ArgantosNL schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:08:
[...]

Het was een beetje standaard film/serie : "X might happen" *X happens
Vind Lucifer eigenlijk van in het begin al redelijk voorspelbaar. Had een tijdje gedacht dat het de opvolger van Castle ging worden (Castle van de eerste seizoenen) maar vond na paar afleveringen dat het toch een stuk was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Poldark ? Past in je rijtje historische kostuumdrama's ...
Crimson Fields, Dickensian, Jonathan Strange en Mr. Norrell (al ouder, niet 2016/2017)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:03:
[...]

stuur je vraag even naar mowa, die is zeer goed op de hoogte van Engelse / BBC series en postte dit altijd, alleen heb ik hem na de zomervakantie hier niet meer gezien. Als je in het 2015/2016 topic kijkt kom je wel zeer veel tips van hem tegen.

Ik zou hem dus gewoon een berichtje sturen, krijg je wellicht zo een lijst waar je tijden mee vooruit kan.
Ga ik doen :)
Goner schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Crimson Fields, Dickensian, Jonathan Strange en Mr. Norrell (al ouder, niet 2016/2017)
Poldark heb ik even geprobeerd, maar na 3 afleveringen had het mij nog steeds niet te pakken.
De rest zal ik eens bekijken :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

- Downtin Abbey
- Tudors

We hebben ook midsomer murders gezien, maar zoeken nu meer in het bovenstaande rijtje
Endeavour? Morse in zijn jonge jaren :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57

- Downtin Abbey
- Tudors

Peaky Blinders wellicht? Gaat over een ierse gangstergroep. Ik vond hem erg goed. Heb recent ook Rebellion gezien op netflix. Gaat over de ierse opstand in Engeland. Op dit moment 1 seizoen op Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Kenhas schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:12:
[...]

Vind Lucifer eigenlijk van in het begin al redelijk voorspelbaar. Had een tijdje gedacht dat het de opvolger van Castle ging worden (Castle van de eerste seizoenen) maar vond na paar afleveringen dat het toch een stuk was
Ik ken Castle niet, maar Lucifer blijft een vermakelijke serie, ondanks de af en toe voorspelbare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 11:12:
ah, die ken ik zelf niet, interessant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:28

- Downtin Abbey
- Tudors

Outlander, War & Peace of Wolf Hall misschien?
En op 4 november zet Netflix de nieuwe serie The Crown online.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
Mensen bedankt voor de stortvloed aan suggesties :)
Ik zal ze eens door gaan nemen.

The Crown zitten we al op te wachten, en war and peach ben ik nu aan het binnenhalen.

We gaan het eens bekijken :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

en mail mowa even , krijg je er nog 40 bij, hier worden vooral de bekendere genoemd, er is ook veel goed werk dat minder bekend is (maar wellicht is het wat overkill dan). Het lijkt soms wel of ze in Engeland meer maken dan in Amerika.

volgens mij kan je in netflix ook op bbc zoeken en krijg je er een stel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2016 14:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

- Downtin Abbey
- Tudors

Kreeg van MdO82 een bericht waarvan ik het antwoord hier deel voor degenen die geïnteresseerd zijn. Zijn allemaal al eens in eerdere topics langsgekomen afgezien van Close to the Enemy.

kostuumdramaseries dus? Actueel is slechts Poldark S02 wordt momenteel op de BBC uitgezonden op de zondagavond. S03 is al aangekondigt.
Verder is er niets actueel maar volgende zijn beslist prachtig.
War & Peace, Versailles Een tweede seizoen is aangekondigt.
Jericho Een Western-achtige kostuumdramaserie, Doctor Thorne
Close to the Enemy Start ergens in november en wordt op de BBC uitgezonden.

Er zijn er nog wel meer te bedenken en hier reeds een aantal genoemd maar zijn niet zozeer kostuumdrama's en horen niet in bovenstaand rijtje.

Ben idd niet (meer) actief in het serie topic omdat mijn tijd het helaas niet toelaat om veel te volgen. Volg er momenteel een stuk of 5 en spaar er een stuk of wat voor wanneer er donkere tijden aanbreken.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.