Haha ik had al een vermoeden dat ik de uitzondering was. Wil niet in de verleiding komen om candy uit te geven aan een pokémon met een lage IV. Ben nu lvl 21 en heb ook nog geen dust uitgegeven. Komt allemaal wel als ik een leuke pokémon tegenkom.
Pfoeh, loop toch nog even naar 2 gyms hier in de buurt. Zit er een persoon in van level38 (Naam Neukbiggetje....) met een snorlax van 2927 en een gyarados van 2650...
Even wat updates van mijn kant, na een maand gespeeld te hebben :

Level: 21 2/3
Caught/Seen: 77/79
Afstand: 118 km
Captured: 786
Breeder: 44 eggs (waarvan één 10km, Eevee)
5 Pokemon boven de 1000 CP, maar nog nauwelijks stardust gebruikt. Vaporeon de sterkste met 1346.
Zojuist een locatie toegevoegd voor Rotterdam in de sheet. Mochten mensen nog leuke locaties omgeving Rotterdam weten, graag!

Level: 21 2/3
Caught/Seen: 77/79
Afstand: 118 km
Captured: 786
Breeder: 44 eggs (waarvan één 10km, Eevee)
5 Pokemon boven de 1000 CP, maar nog nauwelijks stardust gebruikt. Vaporeon de sterkste met 1346.
Zojuist een locatie toegevoegd voor Rotterdam in de sheet. Mochten mensen nog leuke locaties omgeving Rotterdam weten, graag!
Ik verzamel ze allemaal, eentje van elke versie. Dus bijv 1x Charmander - 1x Charmeleon - 1x CharzizardBeltoni schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:20:
Wat doen jullie eigenlijk met je pokémon? Ik gooi gewoon alles weg als ze een laag CP/IV hebben, mijn vriendin wil er altijd 1 overhouden, zelfs als die compleet waardeloos is. Heb nu 22 Pokémon bij me, terwijl zij er altijd met 100-200 rondloopt...
Weet dat ik 40+ Eevee candy heb maar heb geen Eevee om te evolueren of om het even te checken. Less is more
Ik wil ze straks allemaal in mn lijst hebben, niet alleen in de Pokedex..
Plus van de zeldzamere eentje of twee extra, straks met een oog op ruilen
Heb eens voor de lol het geluid aangezet van PoGo om nu eens te horen hoe het eea klinkt.
Eerste instantie geen slechte muziek en geluidjes, kwam nostalgische gameboy geluidjes tegen wanneer je op de Pokemon drukt. Met uitzondering Pikachu... Denk ik van... Doe ze dan gewoon allemaal ipv alleen Pikachu z'n "echte" stem te geven..
Vond ik nou weer een beetje jammer.
Eerste instantie geen slechte muziek en geluidjes, kwam nostalgische gameboy geluidjes tegen wanneer je op de Pokemon drukt. Met uitzondering Pikachu... Denk ik van... Doe ze dan gewoon allemaal ipv alleen Pikachu z'n "echte" stem te geven..
Dat is inderdaad niet slecht, vooral de snorlex en squirtles wordt ik gelukkig van. Misschien moet ik maar eens wat langer blijven hangen dan 30m, haha. In de rest van het vondelpark wel squirtles en ook meerdere malen een ponyta gevangen. En tegenwoordig lijken er redelijk wat magnemites te spawnen.FreqAmsterdam schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:13:
[...]
Het klopt dat 'standaard' veel hetzelfde spawnt (pidgey, ratata en drowzee voornamelijk). Maar om de zoveel tijd spawnen er bijzondere pokemon. Mijn vangst gisteravond was niet mis: snorlax, 3 squirtle, kabuto, porygon, stuk of wat ghastly's, doduo, flink wat jynxen en nog wat mooie dingen.
Ik ging tevreden naar huis.
(was @ blauwe theehuis 3/4 lure spot).
Van alles eentje houden houd je echt geen plek over. Ik houd alleen die waar ik iets aan heb of die ik fancy vind. Heb zo dus wel 8 Flareons en 6 Golducks, maar geen beedrill of metapod ofzo.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:39:
[...]
Ik verzamel ze allemaal, eentje van elke versie. Dus bijv 1x Charmander - 1x Charmeleon - 1x Charzizard
Ik wil ze straks allemaal in mn lijst hebben, niet alleen in de Pokedex..
Plus van de zeldzamere eentje of twee extra, straks met een oog op ruilen
Nee sorry, kan niet, staat in direct verband met 3step en te veel serverloadrieshjart schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:40:
Heb eens voor de lol het geluid aangezet van PoGo om nu eens te horen hoe het eea klinkt.
Jup, maar met een Nexus 4 en geen HTC. Zo eens lezen wat er gezegd wordt.japjaan schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:17:
Iemand hier had toch Grimer problems?
https://www.reddit.com/r/...s_since_release_could_we/
Hoezo niet? Er zijn er 145 in totaal.. en ik heb plek voor 250.. Dus meer dan 100 voor extra's en meerdere van 1 type..mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:41:
[...]
Van alles eentje houden houd je echt geen plek over. Ik houd alleen die waar ik iets aan heb of die ik fancy vind. Heb zo dus wel 8 Flareons en 6 Golducks, maar geen beedrill of metapod ofzo.
Ik zorg gewoon dat ik er genoeg delete na het checken van de stats
Ben wel gestopt met grote hoeveelheden pidgeys, weedles en caterpies verzamelen. Dat levellen boeit me niet meer zo.. ik wil ze gewoon allemaal
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 04-08-2016 17:46 ]
Omdat je plek moet hebben om shit te kunnen vangen, en voor meerdere van dezelfde soort enzo die fatsoenlijk zijn voor gyms. Ik zit best vaak 'vol'.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:44:
[...]
Hoezo niet? Er zijn er 145 in totaal.. en ik heb plek voor 250.. Dus meer dan 100 voor extra's en meerdere van 1 type..
Ik zorg gewoon dat ik er genoeg delete na het checken van de stats
Is dus niet alleen HTCtweakerdennis schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:39:
[...]
Dat laatste viel mij ook net op, lang leve android!
Drowzee en Grimer lieten de game steeds vast lopen. Heb ze aangeklikt en toen snel getransfered via het menu in de nieuwe versie, dus nu ben ik ze kwijt. Lag volgens mij aan de achtergrond (psychic) waarop de app bij mij vast liepMotorola met 2GB RAM
In de weken hiervoor nooit gebeurd
Hmm, ik zie nu een scanner die weer lijkt te werken, of een oude cache....even controleren....
edit: lijkt te kloppen....scanners weer online?
[ Voor 21% gewijzigd door mercapto op 04-08-2016 17:48 ]
mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:47:
Hmm, ik zie nu een scanner die weer lijkt te werken, of een oude cache....even controleren....

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 04-08-2016 17:50 ]
Als je https://map.goradar.io/ bedoelt... die gebruikt niet de API.mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:47:
Verwijderd
Leuk hier om te zien dat bepaalde mensen hier gelijk weer roepen dat die Ditto 'fake' is of 'hacks' haha. Laat die (voor)oordelen gewoon lekker voor je als je met je middelmatige brein niet kan bevatten dat dit soort dingen ook WEL echt kunnen voorkomen.
Ik wil mijn great en ultra balls niet verspillen aan zwakke pokemon. Daarnaast ving ik nog heel wat met de rode ballen voordat ik de update installeerde.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:38:
[...]
Pff, Pokéballs zijn zo level 14(?), GreatBalls zijn in.
Hmm thanks, misschien moet ik maar gaan curven.Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:41:
[...]
Moet je toch echt leren om curveballs te gooien. Ik heb de indruk dat je daarmee je kansen flink vergroot. Als je gewoon recht gooit valt het me op dat regelmatig zo'n pokie net op het moment dat je de bal gooit begint te koppen, bij curveballs doen ze dat nauwelijks. Vooral als je de curveball gooit op het moment dat het cirkeltje zo klein mogelijk is moet zo'n Pidgey flinke ballen hebben om nog te ontsnappen.
Raaaaar....
Pokestumble liet hier allemaal pokemon zien, en 3 daarvan (rattata, goldeen en caterpie) waren ook waar ze zeiden...maar ja, dat kunnen vaste spawns zijn
Pokestumble liet hier allemaal pokemon zien, en 3 daarvan (rattata, goldeen en caterpie) waren ook waar ze zeiden...maar ja, dat kunnen vaste spawns zijn

EditNvm
[ Voor 102% gewijzigd door Valinor op 04-08-2016 17:59 ]
Door user input neem ik aan?D2FValinor schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:58:
Er staan in de app store aardig wat live maps.
Ben op deze uitgekomen omdat het 1 van de weinigen is die icoontjes laat zien waar je pokemon aan kan herkennen ipv pinnetjes.
Mist wel wat functies, maar toch
Go Radar - Live Map for Pokémon GO by Will Cobb
https://appsto.re/nl/HoV8db.i
Lamaar, krijg hem niet meer aan de praat. Werkt ook niet meer. Te vroeg gejuicht.
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 04-08-2016 18:01 ]
Ik ben niet gek...
https://pokestumble.com laat hier nu weer de juiste pokemon zien...maar ik kan niet scannen...
https://pokestumble.com laat hier nu weer de juiste pokemon zien...maar ik kan niet scannen...
D2FValinor schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:00:
[...]
Lamaar, krijg hem niet meer aan de praat. Werkt ook niet meer
Trouwens BREAKING NEWS! (als t klopt..)
Schijnt dat als je nu de AR weer aanzet, je catchrate ook omhoog gaat
Ik krijg alleen een heleboel 'image not found' tekentjes te zien daar.mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:01:
Ik ben niet gek...
de API schijnt inmiddels wel weer opengebroken te zijn, dus het lijkt kat en muis te worden tussen de developers en Niantic.
Verwijderd
Mijn update: (op zich niet de beste, maar het eerste doel was om ze allemaal te hebben
, nog een paar en dan richt ik me op de gyms.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 18:03 ]
Zelfs als het waar is, je gooit dan zelf wel 3 keer zoveel ballen mis, dus uiteindelijk maakt het niks uit. Maar wil eerst bewijs zien, want 90% van de 'theorieen over vanalles' de laatste tijd waren gewoon onzin volgens mij.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:01:
[...]
Ik vang nu een pikachu en een ponyta die op de radar stonden...lijken geen toevalstreffers.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:02:
[...]
Ik krijg alleen een heleboel 'image not found' tekentjes te zien daar.
Denk dat die dezelfde backend heeft als alle apps die niet meer werken (behalve goradar.io)
Die app lijkt ook verdacht veel op iPokeGo, een iOS app die je kan koppelen aan je eigen mapscanner.
https://github.com/istornz/iPokeGo
Voorzichtig bewijs..mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:03:
[...]
Zelfs als het waar is, je gooit dan zelf wel 3 keer zoveel ballen mis, dus uiteindelijk maakt het niks uit. Maar wil eerst bewijs zien, want 90% van de 'theorieen over vanalles' de laatste tijd waren gewoon onzin volgens mij.
https://www.reddit.com/r/..._increasing_capture_rate/
Hier ookmark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:02:
[...]
Ik krijg alleen een heleboel 'image not found' tekentjes te zien daar.
ja iemand postte dat net ook bij Pokehwere Twitter.. kan er alleen niet achter komen wie..spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:02:
de API schijnt inmiddels wel weer opengebroken te zijn, dus het lijkt kat en muis te worden tussen de developers en Niantic.
Hier loopt de kaart nu weer langzaam leeg...gaat dus met horten en stoten

Eerder al een wat bekendere developer, maar die wil het niet delen in verband met misbruik en brief van Niantic. Inmiddels schijnen echter anderen het ook voor elkaar te hebben gekregen, dus ik verwacht dat het niet bijster lang meer duurt voor een hoop apps weer aangepast zijn. Maar dan is de vraag: voor hoe lang?poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:06:
[...]
ja iemand postte dat net ook bij Pokehwere Twitter.. kan er alleen niet achter komen wie..
Update vanaf de Github van PokeScanner:
https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner
"Taken down by request"
https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner
"Taken down by request"
Er is gewoon iemand die de voetstapjes gefixt heeft in zijn vrije tijd, dan moet het voor Niantic toch ook niet zo moeilijk zijn... https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map/pull/3116
Als iedereen even ontspant, en rustig afwacht wat Niantic met de tracking in de game gaat doen dan komt het miss wel goed allemaal.
Maar iedereen is bezig met een eigen scanner, waardoor nianctic dus weer API moet gaan aanpassen etc. In plaats van bezig met het oplossen van de feature.
Maar iedereen is bezig met een eigen scanner, waardoor nianctic dus weer API moet gaan aanpassen etc. In plaats van bezig met het oplossen van de feature.
Wat betekent die 'battles won' melding eigenlijk?
Het probleem was ook niet dat die feature kapot was, hij werkte in het begin perfect.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:11:
Er is gewoon iemand die de voetstapjes gefixt heeft in zijn vrije tijd, dan moet het voor Niantic toch ook niet zo moeilijk zijn... https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map/pull/3116
Het is uitgezet om de server te ontlasten.
Als ze nou gewoon even daar een plugin voormaken voor iOS safari ofzo

Misschien al vele malen eerder gevraagd dus excuses... is dat een app die je gebruikt voor die foto?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:03:
Mijn update: (op zich niet de beste, maar het eerste doel was om ze allemaal te hebben, nog een paar en dan richt ik me op de gyms.
[afbeelding]
Hoe, wat, waar kom je aan zoveel mooisVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:03:
Mijn update: (op zich niet de beste, maar het eerste doel was om ze allemaal te hebben, nog een paar en dan richt ik me op de gyms.
[afbeelding]
Je bedoeld nagebouwd. Zonder het daadwerkelijke probleem te weten kun je niet spreken van een fix. Als serverload het probleem is, fix je dat niet met een stukje client code.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:11:
En wat betreft de API: dat is altijd kat en muis, aangezien alle spelers over de applicatie beschikken. Het enige wat Niantic kan doen is de code voor het genereren van de hash zo complex maken dat het een dag of twee duurt voordat de community heeft gevonden hoe het werkt. En dan zou men weer een nieuwe versie moeten uitrollen. Is dus niet echt een optie. De mobiele devices zijn hierin de zwakke schakel, want als niemand bij de apk of ipa files kon komen, was het een stuk lastiger.
Voor de mensen die veel pokemons willen vangen @ vondelpark hier je paklijst:
- telefoon
- stoeltje
- water
- paraplu
- evt. wat eten
- powerbank!
- tolerantie jegens kinderen die komen opscheppen over hun account.
- genoeg pokeballs!
and you're set to catch 'em all.
- telefoon
- stoeltje
- water
- paraplu
- evt. wat eten
- powerbank!
- tolerantie jegens kinderen die komen opscheppen over hun account.
- genoeg pokeballs!
and you're set to catch 'em all.
[ Voor 3% gewijzigd door FreqAmsterdam op 04-08-2016 18:18 ]
https://pokeadvisor.comD2FValinor schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Misschien al vele malen eerder gevraagd dus excuses... is dat een app die je gebruikt voor die foto?
Ik heb AR nooit uitgezet, de catchrate is nog altijd véél lager dan voor de update. Ben op het moment maar even gestopt omdat ik anders weer een shitload aan Pokéstops langs moet met die hitte....poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:01:
[...]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
https://pokestumble.com is weer aan het vullen met pokemon...
Ik zie nu Amsterdam, Rotterdam, Den Haag met vanalles...kan zelf niet scannen....raar...
Damn wat handig. gisteren voor niks mijn eerste 10 pokemon handmatig zitten uitrekenen.

Lekker die dratini en bellsprout.D2FValinor schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:23:
[...]
Damn wat handig. gisteren voor niks mijn eerste 10 pokemon handmatig zitten uitrekenen.
[afbeelding]
De balans van de capture/flee rate is hier ook niet optimaal... alhoewel de zwakkere pokemon er binnen 4 pokeballs vaak wel in zitten (ook 300cp+ pidgeys, ben level 25).
Mijn probleem is dat de ietwat specialere pokemons heel erg vaak direct wegrennen na een berry + ultraball. Is me al bij enkele Dratini's en Eevee's gebeurd. Dat deze moeilijker te vangen moeten zijn vind ik logisch, maar het direct wegrennen is echt kut... Ik ben in 2 dagen tijd nog niks specialers tegengekomen maar ik vrees nu al het ergste mocht ik straks plots tegen een Blastoise oid aanlopen.
Ik dacht eerst dat het toeval was, maar veel mensen hebben hetzelfde probleem. Misschien kun je beter zelfs gewone pokeballs gebruiken op de lastigere Pokemon.. iemand die dit ook heeft?
Ik gooi trouwens enkel curveballs
Mijn probleem is dat de ietwat specialere pokemons heel erg vaak direct wegrennen na een berry + ultraball. Is me al bij enkele Dratini's en Eevee's gebeurd. Dat deze moeilijker te vangen moeten zijn vind ik logisch, maar het direct wegrennen is echt kut... Ik ben in 2 dagen tijd nog niks specialers tegengekomen maar ik vrees nu al het ergste mocht ik straks plots tegen een Blastoise oid aanlopen.
Ik dacht eerst dat het toeval was, maar veel mensen hebben hetzelfde probleem. Misschien kun je beter zelfs gewone pokeballs gebruiken op de lastigere Pokemon.. iemand die dit ook heeft?
Ik gooi trouwens enkel curveballs
Pff heb nu 2 pokemon minder gevangen dan gezien. Een Blastoise en Lapras... ><
Yep, ik heb het ook regelmatig. Net nog met een 1000 nogiets dragonair. Kansloos was ik...Feihcretsam schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:24:
De balans van de capture/flee rate is hier ook niet optimaal... alhoewel de zwakkere pokemon er binnen 4 pokeballs vaak wel in zitten (ook 300cp+ pidgeys, ben level 25).
(ben ook lvl 25)
Gaat nog lang pijn doen038Zwolle schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:25:
Pff heb nu 2 pokemon minder gevangen dan gezien. Een Blastoise en Lapras... ><
Ik heb er tot nu toe drie die zijn ontsnapt: Tentacruel, Lickitung en 2 of 3x Abra
Dat was ik voorzichtig van plan. Totdat ik er achter kwam hoe ruk dat bereikbaar is. En dan woon in in de Randstad. (2uur enkele reis OV is me iets te gortigspocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:21:
[...]
Haha dat is al eerder geopperd inderdaad, ik ga dit weekend waarschijnlijk even een kijkje nemen in de namiddag ofzo.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Verwijderd
Er spawnen wel rare pokemon hier, een Squirtle(run away...) een Shellder en nu een Magikarp, in men kamer.

100% Seel, is dat normaal? Of kunnen de IV waardes niet accuraat worden berekend wegens lage CP?
Pokeadvisor berekend de echte IV waardes aan de hand van meer data dan de andere calculators, die 100% klopt gewoon hoor. Of het nuttig is op zo'n laag lvl en met een seel is een tweede.Meeloow schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:01:
[afbeelding]
100% Seel, is dat normaal? Of kunnen de IV waardes niet accuraat worden berekend wegens lage CP?
Sinds de nieuwe update kost het me zelfs 7 ballen om een rot weedle te vangen... Echt idioot...
Net rustig via B-weggetjes van Amersfoort naar Arnhem gereden - ik had toch tijd zat. Onderweg bij allerlei PokéStops gestopt. Oogst: Lickitung (nieuw, gevangen), Porygon (nieuw, 5km ei), Ivysaur (nieuw, Bulbasaur uit een 2km-ei), een stuk of 100 gewone ballen en veel andere dingen en nieuwe eieren (helaas weer allemaal 2km en 5km), en gym leader plekken in twee afgelegen gyms waar nog een plekje vrij was. Niet slecht!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Na 2-3 ballen klik ik Weedles, Pidgeys en Rattatas gewoon weg. Is de moeite niet waard.Wouter Lucassen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:23:
Sinds de nieuwe update kost het me zelfs 7 ballen om een rot weedle te vangen... Echt idioot...
Curveballs lijken dat probleem op te lossen, in combo met timen op een kleine cirkel. Heeft me even geduurd om dat in de vingers te krijgen, maar ik scoor nu weer vergelijkbaar met pre-patchWouter Lucassen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:23:
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Krijgt iedereen daar nu de 'oops! Something went wrong' JavaScript error?P.K. schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:50:
[...]
Als je https://map.goradar.io/ bedoelt... die gebruikt niet de API.
Ja tofMx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:27:
Net rustig via B-weggetjes van Amersfoort naar Arnhem gereden - ik had toch tijd zat. Onderweg bij allerlei PokéStops gestopt. Oogst: Lickitung (nieuw, gevangen), Porygon (nieuw, 5km ei), Ivysaur (nieuw, Bulbasaur uit een 2km-ei), een stuk of 100 gewone ballen en veel andere dingen en nieuwe eieren (helaas weer allemaal 2km en 5km), en gym leader plekken in twee afgelegen gyms waar nog een plekje vrij was. Niet slecht!

Maar de Ivysaur heb je zelf evolved?
Jup, hij laat hier ongeveer 3 seconden de map zien en dan komt die melding inderdaadQuincy5 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
Krijgt iedereen daar nu de 'oops! Something went wrong' JavaScript error?
Ondertussen wel meer (voor mij) interessante pokies gezien. Eevees, Pikachu, Drowzees, Bellsprout, Squirtle... Maar die Lickitung vond ik interessant genoeg om ervoor te stoppen, wat gelukkig op die plek kon.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:33:
[...]
Ja tofMaar dus 1 interessante Pokie op die hele tocht? Blijft raar, die spread
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
Ik hoorde iets over dat de refresh rate omlaag was gehaald, merkte je dit tijdens het rijden dat er minder mons tevoorschijn kwamen? Of reed je zo langzaam dat dit geen invloed had?Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:27:
Dat heeft wss met de Google MapsQuincy5 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:32:
[...]
Krijgt iedereen daar nu de 'oops! Something went wrong' JavaScript error?
API key te maken, die staat maar 25.000 (oid) gebruikers toe per key.
in Firefox *schijnt* ie beter te werken.
Firefox ook al geprobeerd; hielp heel even, maar vindt mijn locatie niet.P.K. schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:38:
[...]
Dat heeft wss met de Google Maps
API key te maken, die staat maar 25.000 (oid) gebruikers toe per key.
in Firefox *schijnt* ie beter te werken.
Ik weet niet wat de Google API key precies is, maar klopt het als ik denk dat je bedoeld dat Google 'maar' 25000 gebruikers tegelijk toelaat als je maps voor een eigen site gebruikt? Zo ja, dan zou dit toch al veel eerder problemen hebben gegeven?
Die Lickitung had ik bijna gemist. Ik zag in een flits iets groots roze verschijnen. Ik reed al 30 en kon meteen een parkeerplaats op duiken, toen draaide ik het scherm en zag ik dat het dus een Lickitung was.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:37:
[...]
Ik hoorde iets over dat de refresh rate omlaag was gehaald, merkte je dit tijdens het rijden dat er minder mons tevoorschijn kwamen? Of reed je zo langzaam dat dit geen invloed had?Mooie oogst!!
Het lijkt een stuk rustiger hier nu alle pokemon vision en bots uit de lucht zijn. Ook stuk minder verhalen over goede vangsten achter elkaar. Toevallig of is het spel echt zo verrot?
Moet eerlijk zeggen dat ik level 22 76verschillende pokemons het ook steeds minder speel... Maar dat is de laaste week alwel.
Moet eerlijk zeggen dat ik level 22 76verschillende pokemons het ook steeds minder speel... Maar dat is de laaste week alwel.
Verwijderd
Wat een gedoe om alle pokemons te vangen zonder die poke alerts nu ze dat hebben geblokkeerd. Ik ga het spel dan ook maar niet spelen, want dit is veel te stresserend. Wie loopt er nu zo graag stresserend over straat. Ik wordt gewoon gek telkens een rattata tegen te komen. Dit spel kan nu toch onmogelijk leuk zijn lijkt mij? Denk dat de populariteit van korte duur is OF Niantic wil liever zelf een poke alert map maken? Ben benieuwd wat er nog van komt, iig ik ga me er deze keer geen haast meer bij zetten. Niantic doet gewoon stom. Jammer!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 19:55 ]
Die tool werkt helemaal niet met de API van het spel en het is ook al vaak in dit topic gezegd dat er problemen zijn met de api van Pokemon go sinds gisteren waar door alle tools/bots/trackers niet meer werken (degenen die de nieuwe beveiliging hebben omzeild kregen mail van Niantic met het verzoek de gepubliceerde codes/apps weer offline te halen)Quincy5 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:44:
[...]
Firefox ook al geprobeerd; hielp heel even, maar vindt mijn locatie niet.
Ik weet niet wat de Google API key precies is, maar klopt het als ik denk dat je bedoeld dat Google 'maar' 25000 gebruikers tegelijk toelaat als je maps voor een eigen site gebruikt? Zo ja, dan zou dit toch al veel eerder problemen hebben gegeven?
https://docs.google.com/d...LuyW1WcOcEjVfsUu4/preview
https://www.reddit.com/r/...mongo_current_api_status/https://map.goradar.io DOES NOT WORK by using APIs. Please refrain from posting/mentioning it in chat. It is not related to APIs we are working on. It is crowdsourced. MITM.
PokeScanner komt waarschijnlijk ook niet meer online:
https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner/
Taken down by request
Iedereen vind het jammer dat Pokevision down is, wat ik me kan voorstellen omdat het track systeem niet meer werkt.. Maar zelf vind ik het nog steeds leuk om gewoon rond te gaan lopen in de stad en af te wachten wat je gaat tegenkomen.. Mocht je dan een Pokemon tegen komen die je nog niet hebt, vind ik het juist leuker
https://techrvw.com/
Verwijderd
Ahja dat is heel fijnMx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:46:
[...]
Die Lickitung had ik bijna gemist. Ik zag in een flits iets groots roze verschijnen. Ik reed al 30 en kon meteen een parkeerplaats op duiken, toen draaide ik het scherm en zag ik dat het dus een Lickitung was.
Screen shotje van PokeAdvisorDropjesLover schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:23:
[...]
Waar bouw je dat overzichtje incl IV score?
Of gewoon zelf creatief met screenshots?
Allicht maar daar heb ik er ook nog maar 4 van gezien - en alle 4 gevangen. Dus zelfs als dat roze gevaarte een Slowpoke was dan zou ik daar blij mee geweest zijn.DarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:00:
Slowbro's lopen hier ook niet veel in het wild rond, slechts 1 gevangen, Slowpoke's daarentegen lopen een stuk meer rond
Verwijderd
Aargh, dat bedoelde ik inderdaadDarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:00:
Slowbro's lopen hier ook niet veel in het wild rond, slechts 1 gevangen, Slowpoke's daarentegen lopen een stuk meer rond
Zo, evolve uurtje zit erop, saai k*twerk
.
15 nieuwe pokemon, 86 caught, 86 seen. Zooitje meuk evolved, daarna getransferred uiteraard. Van lvl 22 einde naar lvl 23 (96000).
Ik ben er voor vandaag wel ff klaar mee
.
15 nieuwe pokemon, 86 caught, 86 seen. Zooitje meuk evolved, daarna getransferred uiteraard. Van lvl 22 einde naar lvl 23 (96000).
Ik ben er voor vandaag wel ff klaar mee
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Dat is een prima evolutie uurtje geweest!HeatWave schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:11:
Zo, evolve uurtje zit erop, saai k*twerk.
Ik ben er voor vandaag wel ff klaar mee.
Toevallig gezien hoeveel exp je totaal gekregen hebt?
Laatst had ik in 40 minuten 72500 exp
https://techrvw.com/
Kan beter...... Maar wel een 100% krabby

Niet precies, maar was dus eind 21, nu 96000 into lvl 22, dus het tikte aardig aan, ook door die 15 nieuwe pokemon natuurlijk.Roboafca schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:13:
[...]
Dat is een prima evolutie uurtje geweest!
Toevallig gezien hoeveel exp je totaal gekregen hebt?
Laatst had ik in 40 minuten 72500 exp
Net Magmar van CP 901 gevangen, slechts 2 great balls nodig gelukkig. Mijn hoogste Pokémon die ik in het wild gevangen heb tot nu toe.
Ook eeb Abra gevangen met 1 ball
hehe, gz..Sjurm schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:17:
Net Magmar van CP 901 gevangen, slechts 2 great balls nodig gelukkig. Mijn hoogste Pokémon die ik in het wild gevangen heb tot nu toe.
en een abra gevangen met 1 ball moet ook bijna wel. Hij heeft de hoogste flee rating van alle pokemon's die gevangen kan worden (99%) behalve dan de legendary pokemons die allemaal een 100% flee hebben
Hmmmm, ik was net een gym aan het trainen, dat was echt super effective. Als laagste pokie zat er een 1500+ Gyarados in. Daar kwam ik met mijn 1100 Jolteon redelijk makkelijk voorbij, maar daarna legde hij het steeds af tegen de Vaporeon die daarna kwam. Aan de Lapras kwam ik niet eens toe. Maar zelfs met maar één Pokie verslagen kwamen er elke keer 600+ punten bij.
En toen kwam er een groepje rooie rakkers aan die gingen aanvallen. Ik heb ze succes gewenst en ben weer verder gelopen.
[edit] Ooooo en toen struikelde ik opeens over een Voltorb. 6e nieuwe in mijn Pokédex vandaag! 90 seen, 90 caught.
En toen kwam er een groepje rooie rakkers aan die gingen aanvallen. Ik heb ze succes gewenst en ben weer verder gelopen.
[edit] Ooooo en toen struikelde ik opeens over een Voltorb. 6e nieuwe in mijn Pokédex vandaag! 90 seen, 90 caught.
[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 04-08-2016 20:27 ]
Haha, ja klopt. Maar hij heeft verder geen ballwb gedodgedHelza schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:21:
[...]
hehe, gz..
en een abra gevangen met 1 ball moet ook bijna wel. Hij heeft de hoogste flee rating van alle pokemon's die gevangen kan worden (99%) behalve dan de legendary pokemons die allemaal een 100% flee hebben
Eigenlijk gebeurde er dit:Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:23:
[edit] Ooooo en toen struikelde ik opeens over een Voltorb.
(Albantar links in beeld, die "struikelt" over zn Voltorb)

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 04-08-2016 20:35 ]
Haha nee hoor vriendelijk gesprekje. Maar het heeft weinig zin om in je uppie tegen drie aanvallers op te trainen.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:35:
[...]
Eigenlijk gebeurde er dit:
[afbeelding]
Verwijderd
Wanneer ben je door je oneindige verzameling gifjes/memes heen?poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:35:
[...]
Eigenlijk gebeurde er dit:
[afbeelding]

'Nuttige' dag vandaag.. 4 nieuwe Pokemon; Hitmonlee, Mankey, Ponyta en Growlith
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator