Nooit!Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Wanneer ben je door je oneindige verzameling gifjes/memes heen?

Maar ik heb ook plaatjes!

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nooit!Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Die problemen waren er eerder ook. Vanmiddag veel klagers gezien die er niet op kwamen.Quincy5 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:44:
[...]
Firefox ook al geprobeerd; hielp heel even, maar vindt mijn locatie niet.
Ik weet niet wat de Google API key precies is, maar klopt het als ik denk dat je bedoeld dat Google 'maar' 25000 gebruikers tegelijk toelaat als je maps voor een eigen site gebruikt? Zo ja, dan zou dit toch al veel eerder problemen hebben gegeven?
Je haalt nu wat dingen door elkaar, ten eerste hadden we het over een API key van Google Maps, niet de API van PoGo. (Waar idd al genoeg over geschreven is)DarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:56:
[...]
Die tool werkt helemaal niet met de API van het spel en het is ook al vaak in dit topic gezegd dat er problemen zijn met de api van Pokemon go sinds gisteren waar door alle tools/bots/trackers niet meer werken (degenen die de nieuwe beveiliging hebben omzeild kregen mail van Niantic met het verzoek de gepubliceerde codes/apps weer offline te halen)
https://docs.google.com/d...LuyW1WcOcEjVfsUu4/preview
[...]
https://www.reddit.com/r/...mongo_current_api_status/
PokeScanner komt waarschijnlijk ook niet meer online:
https://github.com/BrianEstrada/PokeScanner/
[...]
Tinusvolkel schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:14:
Kan beter...... Maar wel een 100% krabby
[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 04-08-2016 21:37 ]
Mwah, niet echt denk ik. De pound is de beste attack, alleen is Jynx niet een normal type,dus krijg je niet de bonus. De charge attack is niet echt sterk. Sws is een Jynx het niet echt waard en zeker niet als ze niet 100% is.Aggressor schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:37:
is het waard om deze jynx te power uppen?
geen idee hoe rare deze is ...
https://pokemon.gameinfo....culator#124,948,85,2500,1
hij heeft Pound 7 en Ice punch 45
Precies, niet echt boeiend en dan moet je nog geluk hebben welke Charge Move hij heeft. http://www.pokemongodb.net/2016/05/jynx.htmlSjurm schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:43:
[...]
Mwah, niet echt denk ik. De pound is de beste attack, alleen is Jynx niet een normal type,dus krijg je niet de bonus. De charge attack is niet echt sterk. Sws is een Jynx het niet echt waard en zeker niet als ze niet 100% is.
Verwijderd
Even serieus, dit soort 'hilarische' plaatjes kosten allemaal kostbare KB's op mijn databundel. Een plaatje van een Pokémon ofzo zou ik wel waarderen aangezien dit het topic ervoor is, dit soort nutteloze posts stuit mij alleen maar tegen de borst.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:02:
[...]
Nooit!
Maar ik heb ook plaatjes!
[afbeelding]
Heb het maar via een link gedaanVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:52:
[...]
Even serieus, dit soort 'hilarische' plaatjes kosten allemaal kostbare KB's op mijn databundel. Een plaatje van een Pokémon ofzo zou ik wel waarderen aangezien dit het topic ervoor is, dit soort nutteloze posts stuit mij alleen maar tegen de borst.
Maar volgens mij heb je verder weinig bij te dragen aan dit topic behalve af en toe klagen dat alles zo kut is![]()
Probeer het wat meer on topic te houden en enigszins nuttig. (nee ik ben geen moderator dus je hoeft niet naar me te luisteren)
Thanks
Beetje late reactie maar gelukkig wel gratis parkeren. Met OV zijn wellicht andere plekken interessanter. Of carpoolen heheijdod schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:36:
[...]
Dat was ik voorzichtig van plan. Totdat ik er achter kwam hoe ruk dat bereikbaar is. En dan woon in in de Randstad. (2uur enkele reis OV is me iets te gortig)
Verwijderd
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
In de plasbuis Dan misschien?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:31:
Sommige mensen gaan wél daadwerkelijk op pad op zoek naar leuke Pokémon, en zijn hierbij afhankelijk van hun databundel. Wil ik dit topic dan ook kunnen volgen, is dit soort clutter best wel storend, beetje lol moet kunnen hoor dat ben ik zeker met je eens
Alleen elke post hier beantwoorden met een plaatje/gif vind ik best wel vervelend ja. Nergens voor nodig imo.
Geen zand in den vagina, trouwens.
Hehe, Idem dito hier. Lego aan het bouwen, en elke xx:43 vang ik de ene pokemon die hier aan de overkant van de straat verschijnt. Kan hem van hier juist vangen. Nadeel van op de buiten te wonen.spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:37:
[...]
In de plasbuis Dan misschien?
Maar waarom dit topic onderweg checken als je onderweg ook pokemon kan spelen... Ik zit hier alleen als ik niet pokemon aan het spelen ben. Daarom heb ik ook nog zo'n laag level hehe
[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 04-08-2016 22:45 ]
[ Voor 43% gewijzigd door DarkElement op 04-08-2016 22:54 ]
is everything cool?
Dan heb ik wel een voorraad epic'sWeemism schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:50:
Ben eigenlijk wel benieuwd of ik nog zeldzame Pokémon gevangen heb. Snijdt deze chart op Reddit een beetje hout voor NL wat jullie betreft?
[afbeelding]
Als ie klopt heb ik kennelijk een 'region exclusive' met een Mr. Mime, drie 'Specials' met Bulbasaur, Charmander en Squirtle, één 'Mythical' met Porygon, en een 'Epic' met Magnemite.
Voel me voor nu nog speciaal, maar iets zegt me dat ze een stuk minder exclusief zijn dan volgens de chart lijkt?
[ Voor 0% gewijzigd door corniels14 op 04-08-2016 22:59 . Reden: plaatje ]
Bambu Lab P1S Combo
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Die komen uit de grotten onder het Belvoir restaurantMx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:00:
Aan de Waalkade vanavond kwam je om in de Zubats. Nog meer dan Pidgeys...
Loop eens langs de Dommel, of bijv Karpendonk. Slowpokes in overvloed atm in Eindhoven in de buurt van water.Weemism schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:57:
Ik heb hier gedurende m'n 16 levels pas twee Staryu's gezien, en nog niet één Slowpoke. Psyduck wel iets vaker, maar ook niet echt dikgezaaid. Eindhoven btw.
is everything cool?
Yup want die heb ik al. Badum tsssss.d0s schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:08:
[afbeelding]
Ook maar even mijn huidige diertjes. Ik mis nog een goede polywag.. genoeg candy, maar nog geen enkele met hoge IV gehad..
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Sorry, ik zal hier verder niet op ingaan hoe bijna lachwekkend en zuur ik je argumenten vind.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:52:
[...]
Even serieus, dit soort 'hilarische' plaatjes kosten allemaal kostbare KB's op mijn databundel. Een plaatje van een Pokémon ofzo zou ik wel waarderen aangezien dit het topic ervoor is, dit soort nutteloze posts stuit mij alleen maar tegen de borst.
Maar volgens mij heb je verder weinig bij te dragen aan dit topic behalve af en toe klagen dat alles zo kut is![]()
Probeer het wat meer on topic te houden en enigszins nuttig. (nee ik ben geen moderator dus je hoeft niet naar me te luisteren)
Thanks
Psn - Sevyxs
Ik ga morgen terug van vakantie Ameland dus maar even kort kijken in Holwerd. Als je dan toch een keer daar bent kun je ook wel de oversteek maken naar Ameland. Daar zitten toch best aardige Pokémon. Ben er drie weken geweest en heb zo af en toe per dag PoGo gespeeld (nu lvl 15) en mn Pokedex staat op 78.Dennahz schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 22:40:
Kreeg laatst een tip door van een andere speler dat het in Holwerd (op de pier) ook een leuke plek is om Pokemon te vangen. Blijkbaar veel verschillende soorten etc. Binnenkort maar es checken!![]()
Nog meer Friezen hier met leuke tips?
Hehe, 4000 man. Zouden er veel spawnen dan als op pokestops in de buurt wat lures geplaatst worden?De ring rond het Hasseltse stadscentrum werd vanavond deels afgezet door de massale toestroom van Pokémon Go-spelers. Die zakten met z'n 4.000 af naar de omgeving van het YUP Hotel voor de opening van een enorme Pokébal, wat uiteindelijk een stunt van discotheek Versuz bleek.
Bron: Pokémon Go TwitterTrainers, a new bug affecting throw accuracy increases the odds of escape and omits the XP bonus. We are working on a fix, stay tuned...
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
https://docs.google.com/s...Xz4pfE/edit?usp=drive_webTanuki schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:40:
Weet iemand nog leuke spots in Eindhoven en omgeving?
Wat zoek je? Hetgeen wat nu in het sheet staat heb ik voornamelijk aangevuld, maar geen tijd gehad om verder aan te vullen.Tanuki schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:40:
Weet iemand nog leuke spots in Eindhoven en omgeving?
Je bedoelt een tier list?poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:52:
Weet iemand toevallig een calculator waar ik kan zien hoe hoge max CP een beestje kan krijgen in verhouding tot mijn trainer level en hoeveel me dat gaat kosten qua candy/dust?
Op Pokeassistant kun je alleen zien hoeveel t in totaal gaat kosten t/m level 40.. Het is wel zelf uit te rekenen, maar een calc zou handig zijn
[ Voor 47% gewijzigd door FREAKJAM op 04-08-2016 23:56 ]
is everything cool?
Nee die had ik al, daar is het enigzins mee uit te rekenen..
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 00:05 ]
04/08/2016 - 21:13 GMT+1 : We know most of the payload that goes into the "unknown6" hash, still working on the encryption/signature algorithm itself.
is everything cool?
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-listpoor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:01:
[...]
Nee die had ik al, daar is het enigzins mee uit te rekenen..
Maar ik bedoel een calc waar ik kan invullen:
Trainer 22
Pokemon XXX 520 CP
IV 85%
(plus nog evt andere gegevens)
En dat er dan uit komt, Dit is de max CP voor jouw level die je kunt krijgen voor Pokemon XXX, en dat kost je zoveel dust en candy.
Ook dat ie rekening ermee houdt dat de candy en dust per zoveel levels steeds hoger wordt.
En eventueel nog de evolutie erbij berekend (mocht dit nog moeten gebeuren)
Zodra er 9 in staan klopt er sowieso geen hol meer van, dus je kan beter gewoon niet kijken, voorkom teleurstellingen.Jump schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 23:26:
Wat moet ik nu als het dichtste beschouwen? In de lijst met negen denk ik zo:
123
456
789
Maar als ik het kleine kadertje met drie dan bekijk, en de volgorde van de silhouetten bekijk is het daar: 321
Wat is nu de juiste volgorde?
DarkElement schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:16:
Misschien heb je hier wat aan?
http://pokemongo.gamepress.gg/power-up-costs
Ja precies, en met die twee lijsten kun je t zelf uitrekenen.mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:13:
[...]
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Daar op de pokemon klikken en naar onderen scrollen. je eigen lvl plus 1.5 is het maximum dat je nu kunt halen voor een pokemon. Met IV 85% dus het verschil van die minimale en maximale CP *0.85 doen en bij de minimale optellen en dan zit je wel redelijk in de buurt.
I know. Van zodra ik er zoveel zie staan herstart ik de client gewoon. Het zijn meestal oude die niet opgekuist geraken.mark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:14:
[...]
Zodra er 9 in staan klopt er sowieso geen hol meer van, dus je kan beter gewoon niet kijken, voorkom teleurstellingen.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Luilakpoor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:21:
[...]
[...]
Ja precies, en met die twee lijsten kun je t zelf uitrekenen.
Maar ik zoek dus een tooltje die dit in 1x kan, zonder dat je zelf aan t rekenen moet slaan
Same here zit al over de 200 candy en nog geen fatsoenlijke gevangenMr Ton schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:27:
Je moet wel echt geluk hebben met die IV's, of ze uit een ei halen. Ik vang ongelofelijk veel Poliwags hier maar ze komen maar niet boven de 70% uit, en dan is het ook niet waard om ze helemaal te levelen.
Haha nou ja, niet echt, maar ik wil er best een boel gaan boosten en evolueren tot de max.. Maar ik weet niet of ik dat ga redden met mn Dust..
Rond die lvls zal de benodigde dust nog wel laag liggen gok ik.poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:33:
[...]
Haha nou ja, niet echt, maar ik wil er best een boel gaan boosten en evolueren tot de max.. Maar ik weet niet of ik dat ga redden met mn Dust..
En om dat nou allemaal te gaan uitrekenen..
Op die manier kan ik ook zien of het rendabel is om bijvoorbeeld een 400CP 90% te gaan boosten of toch maar de 80% 800CP.. vandaar
Hahahaha nailed it
Fuck it, just remove all the stinkin' pokemon, cant bitch about the catch rate when there is nothing to catch.poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:36:
[...]
Hahahaha nailed it
"Oh de ballen werken niet lekker als je ze zo en zo gooit.. en ze ontsnappen daardoor vaker.. hmmm
OK, fix: remove the balls!
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 00:41 ]
Vandaag mijn allereerste en enige 10km ei laten uitkomen. Zit er een frickin Onyx inmark-k schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:27:
[...]
Trouwens alle mensen die klagen over dat ze geen 10km eieren krijgen, beter geen dan dat je 10km loopt voor een kutpokemon als n scyther of onyx
[ Voor 31% gewijzigd door DarkElement op 05-08-2016 00:53 ]
Ik snap er weinig van. Ik gebruik al de hele avond een scanner die meer laat zien dan voor de encryptie problemen. Werken er meerdere mensen langs elkaar heen...?DarkElement schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:44:
Lijkt erop dat ze de encryptie doorhebben
[...]
En klopt die ookmercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:53:
[...]
Ik snap er weinig van. Ik gebruik al de hele avond een scanner die meer laat zien dan voor de encryptie problemen. Werken er meerdere mensen langs elkaar heen...?
https://pokestumble.com laat al vanaf een uurtje of 6 sporadisch Amsterdam, Rotterdam en Den Haag zien, rest van NL minder op de één of andere manier. Normaal moet je zelf een klein stukje zelf scannen maar ik kan nu zelf niet scannen, hij laad zelf "alles" in een heel groot gebied. Soms een paar keer refresh en wat zoomen en bewegen en ineens begint de kaart zich te vullen.DarkElement schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:54:
Welke scanner mag dat zijn dan?
[ Voor 13% gewijzigd door mercapto op 05-08-2016 00:59 ]
Snorlax of Lapras dan. Alles beter dan een Onyx. Kan Eevee wel goed gebruiken. Ben inmiddels lvl 14 en vanavond kwam ik mijn derde Eevee ooit tegen sinds ik op 9 juli begonnen benDarkElement schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 00:52:
Jolteon/Flareon/Vaporeon komt niet uit eieren. Eevee wel (10km ei, eergisteren gehad)
[afbeelding]
Ik ga ook meedoen...Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:51:
[...]
Na een hoop refreshes vind hij hier opeens ook een weedle en rattatamercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 01:04:
Wat ik nu (minuutje of 2 terug) van Rotterdam zie bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Amsterdam 2 minuutjes terug:DarkElement schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 01:07:
[...]
Na een hoop refreshes vind hij hier opeens ook een weedle en rattata
[ Voor 15% gewijzigd door mercapto op 05-08-2016 01:10 ]
Those bulbasaurs thomercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 01:08:
[...]
Amsterdam 2 minuutjes terug:
[afbeelding]
edit: normaal loopt er een timer mee per Pokemon, die is nu weg, dus gokken hoe lang ze er nog staan.
Dat zijn de nesten die we nu proberen bij te houden in een googledoc
Het werkt sort of!DarkElement schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 01:07:
[...]
Na een hoop refreshes vind hij hier opeens ook een weedle en rattata
[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 01:17 ]
Mocht je sommige zat worden, onder het 3de knopje links (soort pinnetje) zit een filter optiepoor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 01:15:
[...]
Het werkt sort of!![]()
Het..het..voelt..zo..raar.. weer Pokemon icoontjes op een map..
[ Voor 12% gewijzigd door mercapto op 05-08-2016 01:19 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Basxt op 05-08-2016 03:07 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 39% gewijzigd door Mx. Alba op 05-08-2016 07:18 ]
"When you grow up your heart dies"
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq