growlithe van 731 gevangen en daar arkanine van gemaakt.Beltoni schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:25:
[...]
1783 gevangen?! Welk level ben jij dan? Zit zelf op 21 maar ben nog nooit iets tegengekomen met een CP hoger dan 1000.
Dat was een grap toch?DedSec85 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:21:
[...]
Ja, ik las op een website dat je ook een Pidgey kon evolven naar een Vaporeon of een van de andere twee. Ik vanochtend proberen....maar dat werkte dus niet (meer)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ok wtf, kom een CP10 magikarp tegen, gooi een bal, vlucht hij

Vanmorgen eens bij een tankstation langs de snelweg gestopt, zaten daar gewoon 10 pokemon te wachten op mij om gevangen te worden

Welke omgeving woon je/vang je ze? Growlithe kom ik niet veel tegen, zou het niet verkeerd vinden er een paar te vangen.manii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:20:
yes.... heb een growlithe van 1783!!!
Iemand enige idee wat de sterkte elektrische Pokémon is? Ik merk dat in gyms erg veel Pokémon voorkomen met elektrisch als weakness, lekker counter tegen Vaporeon ook.
En terecht, jij wilde er vissticks van maken!mark-k schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:29:
Ok wtf, kom een CP10 magikarp tegen, gooi een bal, vlucht hij
Nee candy, zit pas rond de 150 en moet er 400, dan maak ik een van zijn vrienden oppermachtigTheBrut3 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:31:
[...]
En terecht, jij wilde er vissticks van maken!
Bij Meerkerk zeker?Ossi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:30:
Vanmorgen eens bij een tankstation langs de snelweg gestopt, zaten daar gewoon 10 pokemon te wachten op mij om gevangen te worden![]()
Ik denk Raichu of Jolteon. Anders misschien Electabuzz.TheBrut3 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Iemand enige idee wat de sterkte elektrische Pokémon is? Ik merk dat in gyms erg veel Pokémon voorkomen met elektrisch als weakness, lekker counter tegen Vaporeon ook.
Gvd, nog 2 magikarp gevonden, weer eentje die vluchtte.
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-listTheBrut3 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Welke omgeving woon je/vang je ze? Growlithe kom ik niet veel tegen, zou het niet verkeerd vinden er een paar te vangen.
Raichu: http://pokemongo.gamepress.gg/highest-pokemon-dps-per-typeTheBrut3 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:30:
[...]
Welke omgeving woon je/vang je ze? Growlithe kom ik niet veel tegen, zou het niet verkeerd vinden er een paar te vangen.
En toen lag de server wéér plat...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Nergens last van hierRaven schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:36:
En toen lag de server wéér plat...
Ik kan wel inloggen maar dan krijg ik steeds "GPS signal not found"...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nope
Maar schijnbaar was de mijne niet de enige. Vaker stoppen op parkeerplaatsen langs de snelweg dus
Alleen uitkijken voor vieze mannetjes
Ik zie iedereen spelen.. maar ik kan als enige in de buurt niet inloggen lijkt het...
Hier hetzelfde. Liep net tijdens mijn pauze een rondje door het Vondelpark in Amsterdam, dacht dat het vandaag uitgestorven was. Net zo druk als normaal, iedereen Pokémon aan het spelen. Laatste keer dat ik er in kwam was 9.30 uur vanochtend...Eek2nd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:39:
Ik zie iedereen spelen.. maar ik kan als enige in de buurt niet inloggen lijkt het...
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
met die IV calculator.. als ik een percentage van 95 % heb.. maar ik kan nog wel upgraden.. moet ik dan stoppen met upgraden?
Gvd, zit nu met een Pidgeotto die Rainer heet.. werkt niet dus

er staat bij hun gewicht dat ze xl zijn.Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:26:
Iemand opgevallen dat in je gevangen Pokemon lijst sommige een blauwe 'gloed' hebben...
Om te bekijken of er een verschil is qua berekening in de IV, heb ik een aantal Weedles opgevoerd waarvan een drietal met blauwe 'gloed'. Geen noemenswaardig verschil aldaar, iemand anders een idee?
telefoon opnieuw opgestart...adamvansanten schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:40:
[...]
Hier hetzelfde. Liep net tijdens mijn pauze een rondje door het Vondelpark in Amsterdam, dacht dat het vandaag uitgestorven was. Net zo druk als normaal, iedereen Pokémon aan het spelen. Laatste keer dat ik er in kwam was 9.30 uur vanochtend...
werkte niet..
RAM ook maar opgeschoont
Nu zit ik er in
En meteen een lure bij de stop waar ik op werk bij kom, en de meouwth die kwartiertje terug iemand ook had gevangen.. Ben weer Happy
Als dat ooit wel gewerkt had dan zou het wel heel stom zijn. Wel grappig natuurlijk...poor Leno schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:44:
Dat hebben ook degene zonder gloed, ik denk dat zoals anderen zeiden dat het Pokemons zijn die de afgelopen 24 uur gevangen en/of uit een ei zijn gekomen.
Wellicht vreemde vraag, maar als ik Pokemons inlever bij de Prof... zet die ze dan weer uit ofzo?
Collega en ik zitten beetje te brainstormen waarom we nu plots sommige hogere CP's met hogere stardust tegenkomen. Zou het kunnen zijn dat iemand anders heeft evolved en daarna dat beest de deur uit heeft gedaan...
Hoe kan het dat ik *altijd* de laatste ben in mijn omgeving die de pokemans in beeld krijgt? Maar dan ook letterlijk altijd. Nieuwe telefoon..Nexus 6P...stock rom...alle laatste (security) patches...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ben je ook altijd degene die het laatste begint met lachen om een grap? Sommigen zijn gewoon trager dan anderenwestergas schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:53:
Hoe kan het dat ik *altijd* de laatste ben in mijn omgeving die de pokemans in beeld krijgt? Maar dan ook letterlijk altijd. Nieuwe telefoon..Nexus 6P...stock rom...alle laatste (security) patches...
Zonder de code te kunnen zien zullen we het nooit weten. Maar ik denk persoonlijk van nietZephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:48:
[...]
Dat hebben ook degene zonder gloed, ik denk dat zoals anderen zeiden dat het Pokemons zijn die de afgelopen 24 uur gevangen en/of uit een ei zijn gekomen.
Wellicht vreemde vraag, maar als ik Pokemons inlever bij de Prof... zet die ze dan weer uit ofzo?
Collega en ik zitten beetje te brainstormen waarom we nu plots sommige hogere CP's met hogere stardust tegenkomen. Zou het kunnen zijn dat iemand anders heeft evolved en daarna dat beest de deur uit heeft gedaan...
Niets zo frustrerend als nog 4 pokeballs hebben, een Pokémon tegenkomen die je nog niet hebt (dugtrio in dit geval) en die vervolgens 2 keer ontsnapt en 2 keer ontwijkt
Wellicht een delay tussen de server waar jij mee verbonden bent en de server waar anderen mee verbonden zijn?poor Leno schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:44:
Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Dit is zeker ook zo'n.....grap?Ossi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:54:
[...]
Ben je ook altijd degene die het laatste begint met lachen om een grap? Sommigen zijn gewoon trager dan anderen
Dus wat je dan eigenlijk zegt is dat het vanaf het begin al verkeerd is aangepakt? Ze hebben het niet voldoende schaalbaar gemaakt, en een single point of failure geintroduceerd in plaats van de load te verdelen (per regio bijv) Ik weet niet of ze het in de cloud doen, en op welke cloud, maar ik weet dat wanneer je een applicatie op MS Azure hebt draaien (Of de cloud van Amazon) dan is dit wel degelijk vrij eenvoudig op te schalen.Temujin schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Hoeveel ervaring heb je met platformen waarbij elke client gesynced moet worden tegen de zelfde instantie. Waarbij vervolgens niet enkelle miljoenen clients online zijn, maar een veelvoud daarvan aan het communiceren zijn met de server.
Extra hardware ergens tegenaan gooien is niet altijd de oplossing. Een product moet ook schaalbaar zijn, en met de huidge hoeveelheid simultane sessies is dat niet zomaar even een simpel klusje wat je met een zak geld oplost. Daarvoor is tijd nodig.
Met alle ervaring die ze hebben met Ingress zouden deze problemen slechts in het begin te begrijpen zijn geweest. Als ze eenmaal van de schrik bekomen zijn over de immense hype die hun speeltje teweeg heeft gebracht, dan zouden ze braaf kunnen gaan werken aan het oplossen/aanpakken van de root cause, in plaats van een pleister te plakken, hun ogen te sluiten, en fijn een paar miljoen extra gebruikers erbij te nemen.
Wanneer ga je lachen?
Maar om terug te komen op je probleem, zou je provider een issue hebben? Je zult moeten uitsluiten waar het aan kan liggen. Nieuwste versie, of juist een oude versie? Provider? Misschien een GPS fix issue. Sta je op het scherm wel op dezelfde plek als je vrienden?
Heb hetzelfde wel eens als dit spel doe met mijn vriendin, soms heeft zij eerder, soms ik, maar nooit echt tegelijk.
Ja ja, daar is ie dan eindelijk; zojuist m'n 1e 10km ei gekregen!schaapiej schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:28:
Bestaan er 10km eieren?
Ben level 18,5 en heb nog geen 10km ei gekregen helaas..

En een magicarp uit een ei gekregen.. op zich wel fijn aangezien je er wat extra candy bij krijgt.
Nog 376 magicarp candy te gaan.
Ik kan ook eindelijk weer inloggen (via Trainer Club). Lijkt erop dat de problemen voor nu verholpen zijn.
Ik ben het nog op me in laten werken.
Zelfde versie, op wifi dus proverder kan het ook niet aan liggen. Thuis op de bank of zoals nu op kantoor met een collega. Ik ben altijd de laatste en moet zoals nu zelfs de app opnieuw opstarten om dat monster überhaupt te zienMaar om terug te komen op je probleem, zou je provider een issue hebben? Je zult moeten uitsluiten waar het aan kan liggen. Nieuwste versie, of juist een oude versie? Provider? Misschien een GPS fix issue. Sta je op het scherm wel op dezelfde plek als je vrienden?
Heb hetzelfde wel eens als dit spel doe met mijn vriendin, soms heeft zij eerder, soms ik, maar nooit echt tegelijk.
Nou ja het zal wel...ben blijkbaar de enige. Gelukkig gaat zelfs met dus euvel het leven gewoon door
Geen idee hoe lang dit al speelt bij je (of dat het vanaf het begin al zo is) en of je vorige week ook al speelde, maar alle bugs, lag, instabiliteit etc. etc. is moeilijk te peilen, voor iedereen.westergas schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:07:
[...]
Ik ben het nog op me in laten werken.
[...]
Zelfde versie, op wifi dus proverder kan het ook niet aan liggen. Thuis op de bank of zoals nu op kantoor met een collega. Ik ben altijd de laatste en moet zoals nu zelfs de app opnieuw opstarten om dat monster überhaupt te zien![]()
Nou ja het zal wel...ben blijkbaar de enige. Gelukkig gaat zelfs met dus euvel het leven gewoon door
Het kan makkelijk dat als het laatste land/continent is toegevoegd om het spel te kunnen/mogen spelen dat de boel rustiger wordt en jij tegelijk met je matties/vriendin/ouders/cavia's je Pokemons ziet verschijnen.
Overigens, over 4-6 collega's gezien, er is inderdaad een verschil qua het tevoorschijn komen, maar Pokemon 'naam X' heeft een spawntijd, pas als jij 5-10 moet wachten, dan heb je een 'probleem' omdat het beest dan al verdwijnt vaak.
Wat is jouw eigen scanner dan?noaq schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 13:15:
[...]
Tja, tot dan gebruik ik mijn eigen scanner. Een bewuste keuze ongedaan gemaakt
Er zit altijd verschil in, ook als ik met 10 collega's hierachter sta te pokemonnen verschijnen ze nooit tegelijkertijd bij iedereen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Net tijdens de koffiepauze kwam ik er wel in. Even klein rondje gelopen....kwam m'n 10km ei uit.....Een Rattata. Echt.... :-s
DedSec85 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:20:
Net tijdens de koffiepauze kwam ik er wel in. Even klein rondje gelopen....kwam m'n 10km ei uit.....Een Rattata. Echt.... :-s

Weet je zeker dat het geen 2km ei was?DedSec85 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:20:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
2km bevat 2km
5km bevat 2km+5km
10km bevat 2km+5km+10km
O.R.C. Black Bulls Rugby
Eerste keer dat ik dat hoor/zie. Heb je daar een bron/linkie over de uitleg erachter?psyy138 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:27:
[...]
2km bevat 2km
5km bevat 2km+5km
10km bevat 2km+5km+10km
Dit is onzin..psyy138 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:27:
[...]
2km bevat 2km
5km bevat 2km+5km
10km bevat 2km+5km+10km
Inderdaad. Volgens mij is dit niet waar.Hogader schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Eerste keer dat ik dat hoor/zie. Heb je daar een bron/linkie over de uitleg erachter?
Voordat een enquete geplaatst mag worden moet er eerst toestemming zijn van de lokale crew.
[ Voor 90% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2016 15:59 ]
"dacht kan ik eindelijk is pogen de"
.
Tuurlijk Stijn! Gaan we even voor je doenModdie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:28:
...
Alvast bedankt voor elke complete vragenlijst, ik kijk al jaren elke dag op tweakers en dacht kan ik eindelijk is pogen de communitee wat te vragen. Nog belangrijk als ik het hier niet had moeten/mogen plaatsen, zeg maar direct dan kan de comment direct verwijdert worden, wil niemand aggiteren / irriteren.
Met vriendelijk groet,
Stijn
Zolang je geen toestemming gekregen hebt mag dit inderdaad niet. Verder is er een verschil tussen 'eens' en 'is' .
Dus je laat pas wat van je horen als je wat nodig hebt. Erg jammer hoor.
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2016 16:00 ]
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hoorde ik laatst van iemand, als ik zo google lijkt het ook onzin.Hogader schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Eerste keer dat ik dat hoor/zie. Heb je daar een bron/linkie over de uitleg erachter?
sorry guys
O.R.C. Black Bulls Rugby
Zo staat het wel in de topic start dat het kan...psyy138 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:33:
[...]
Hoorde ik laatst van iemand, als ik zo google lijkt het ook onzin.
sorry guys
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Eh, nee?MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:35:
[...]
Zo staat het wel in de topic start dat het kan...
Daar staan de type pokemons die per ei per soort (!) in de zin van 2km, 5km of 10km komen?
Los van het feit dat het eigenlijk niet mag, is het misschien handig om aan te geven dat je verplicht je mailadres moet achterlaten en op latere tijdstippen nog twee keer een enquete moet invullen... Ik ben om deze reden bij de laatste pagina afgehaakt.
[ Voor 57% gewijzigd door psychoclown op 22-07-2016 16:00 ]
Even heel iets anders. Als ik mijn telefoon aan de lader in het stopcontact heb (5.0V) loopt hij leeg tijdens het spelen van Pokemon. Als ik de usb poort in m'n laptop stop om hem via daar op te laden, dan laadt hij wel op tijdens het spelen. Naar mijn weten output een USB poort op een laptop ook 5 volt toch? Hoe zit de vork in de steel?
Ik lees daar toch echt:Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Eh, nee?
Daar staan de type pokemons die per ei per soort (!) in de zin van 2km, 5km of 10km komen?
Is er ergens een overzicht wat er uit een 2, 5 of 10 km ei komt?
quote:
Ja, dit is er. Een '2km Pokémon' kan uit een 10km ei komen maar niet andersom.
Toen was ik al klaar, moet ik dat weer gaan opzoeken...What is the population of your residing village or city?
Een optie "weet ik niet" is er helaas niet
Dat was inderdaad voor mij ook een obstakel. Heb maar gewoon op continue geklikt zonder deze in te vullen. Ging volgens mij wel goed.adamvansanten schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Los van het feit dat het eigenlijk niet mag, is het misschien handig om aan te geven dat je verplicht je mailadres moet achterlaten en op latere tijdstippen nog twee keer een enquete moet invullen... Ik ben om deze reden bij de laatste pagina afgehaakt.
Hebben jullie een Pokemon trainer account of loggen jullie via Google account in?
Ik heb een Pokemon trainer account.. maar inloggen gaat veel moeilijker...
Ik heb een Pokemon trainer account.. maar inloggen gaat veel moeilijker...
Gaat om de hoeveel watt die geleverd wordt, dus 5 volt x Ampere is aantal watt. Waarschijnlijk een oude lader die maar 0,5 Ampere levert?Cwookie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:38:
Even heel iets anders. Als ik mijn telefoon aan de lader in het stopcontact heb (5.0V) loopt hij leeg tijdens het spelen van Pokemon. Als ik de usb poort in m'n laptop stop om hem via daar op te laden, dan laadt hij wel op tijdens het spelen. Naar mijn weten output een USB poort op een laptop ook 5 volt toch? Hoe zit de vork in de steel?
Ben helaas niet zo vernuftigd als de meeste hier, wanneer het aankomt op computers, smartphones, apps, etc. Heb een paar x gepoogd te helpen bij het OnePlus One forum en een paar andere, maar zijn hier zoveel mensen die er gewoon veel meer van weten dan ik, dat de kans dat ik wat verkeerd meld groter is dan iets hulpvols..MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Dus je laat pas wat van je horen als je wat nodig hebt. Erg jammer hoor.
Maar zeker goed punt.
Ze geven beiden 5V door om op te laden. Blijkbaar geeft jouw USB poort echter een hoger Amperge (A) af dan je adapter.Cwookie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:38:
Kijk een op je adapter hoeveel mA (of A) er afgegeven wordt @ 5V.
[ Voor 5% gewijzigd door Suicyder op 22-07-2016 15:40 ]
1.0 zie ik op de lader staan. Half jaartje oud naar mijn weten.Ossi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Gaat om de hoeveel watt die geleverd wordt, dus 5 volt x Ampere is aantal watt. Waarschijnlijk een oude lader die maar 0,5 Ampere levert?
Dat is dan een fout in het programma en ga ik direct achterna, want moet leeg kunnen worden gelaten en wordt maar 1x gevraagd normaal.adamvansanten schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Excuses
1 Ampère is wel erg weinig. De meeste leveren tegenwoordig 2 of 2.1 Ampère.Cwookie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:40:
[...]
1.0 zie ik op de lader staan. Half jaartje oud naar mijn weten.
Bij mijn oude Nexus 4 zat al een 2 Ampère lader en die is al jaren oud. Probeer dus een sterkere lader
Cwookie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Voor een adapter inderdaad weinig, maar dat verklaard niet waarom het via een USB-poort sneller gaat, daar die standaard 500mA levert, of het moet zo'n niet standaard poort zijn dat meer stroom kan leveren.Ossi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:41:
[...]
1 Ampère is wel erg weinig. De meeste leveren tegenwoordig 2 of 2.1 Ampère.
Bij mijn oude Nexus 4 zat al een 2 Ampère lader en die is al jaren oud. Probeer dus een sterkere lader
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Àh, goed om te weten! Net gelijk even in de doos van m'n 'nieuwe' mobiel gekeken. Zat de oplader inderdaad nog in. Blijkt inderdaad een oudere oplader te zijn dusOssi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:41:
[...]
1 Ampère is wel erg weinig. De meeste leveren tegenwoordig 2 of 2.1 Ampère.
Mijn autolader laadt het toestel op tijdens het rijden (2.1A) OP3 + Navigatie met GPS (Pokemon GO doe ik niet in de auto)Cwookie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:40:
[...]
Mijn thuislader is niet eerlijk, DASH charging met OP3 is 4A...
2A is redelijk gebruikelijk tegenwoordig en zou moeten doen wat je wil
[ Voor 9% gewijzigd door Suicyder op 22-07-2016 15:44 ]
Dankje Groenie echt goede feedback, heb het direct toegepast.Groenie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Toen was ik al klaar, moet ik dat weer gaan opzoeken...
Een optie "weet ik niet" is er helaas niet
Bedankt voor je hulp!
Huh, je hebt gelijk.. maar dan vind ik de kop er niet bij kloppen icm het plaatje;MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Ik lees daar toch echt:
Is er ergens een overzicht wat er uit een 2, 5 of 10 km ei komt?
quote:
Ja, dit is er. Een '2km Pokémon' kan uit een 10km ei komen maar niet andersom.
Nadat ik het nog een keer heb gelezen, ben ik het 100% eens met je en met de OT
[ Voor 23% gewijzigd door Zephyer op 22-07-2016 15:49 ]
Die IV calculator bij pokeassistant.com werkt voor geen meter bij mij. Eerste percentage lukt met enige moeite maar het refinen werkt niet. Op 4 browsers op PC geprobeerd (2 geven sowieso al SSL probleem error) en FF op Android.
Is er een alternatief hiervoor?
Is er een alternatief hiervoor?
LvL 20 geworden
Met als cadeau een Cloyster van 1138
Goed punt inderdaad, op mijn laptop zit ook een poort die meer stroom levert, maar eigenlijk geen idee hoeveel meer.Raven schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:43:
[...]
[...]
Voor een adapter inderdaad weinig, maar dat verklaard niet waarom het via een USB-poort sneller gaat, daar die standaard 500mA levert, of het moet zo'n niet standaard poort zijn dat meer stroom kan leveren.
Zou ook nog kunnen dat hij verschillende kabels gebruikt. Kortere laden vaak beter dan lange kabels (afhankelijk van de kwaliteit).
Ossi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:50:
[...]
Goed punt inderdaad, op mijn laptop zit ook een poort die meer stroom levert, maar eigenlijk geen idee hoeveel meer.
Zou ook nog kunnen dat hij verschillende kabels gebruikt. Kortere laden vaak beter dan lange kabels (afhankelijk van de kwaliteit).
Ik geloof dat USB 1 & 2 als max 500 mA hadden, maar dat USB 3(.1) meer mocht, maar hoeveel precies, geen ideeRaven schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:43:
[...]
[...]
Voor een adapter inderdaad weinig, maar dat verklaard niet waarom het via een USB-poort sneller gaat, daar die standaard 500mA levert, of het moet zo'n niet standaard poort zijn dat meer stroom kan leveren.
Verwijderd
Ik heb inmiddels 41 eggs gehatched. Waarvan 5x 10km en minimaal 20x 5km maar ik heb nog nooit een 2 of 5km pokemon uit een 10km egg gehad. En ook geen 2km pokemon uit al die 5km eggs.
Lijkt mij dus echt een onzin verhaal.
Lijkt mij dus echt een onzin verhaal.
Daarstraks even een rondje gelopen, aangezien ik nog geen lunchpauze had gehad vond ik dat wel terecht.
Even 2 gyms in de buurt versterkt en een derde overgenomen, kon ik een paar minuten later weer 5 gyms claimen
Overigens zag ik in de buurt van de hoofdingang van het UMCU een Kadabra maar uiteraard niet 'waar'.
Even 2 gyms in de buurt versterkt en een derde overgenomen, kon ik een paar minuten later weer 5 gyms claimen
Overigens zag ik in de buurt van de hoofdingang van het UMCU een Kadabra maar uiteraard niet 'waar'.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hier overigens nog een mooi voorbeeld van hoeveel invloed IV nou heeft. Tweed pidgeys die ik zojuist achter elkaar ving. De een zou een Pidgeot worden van 1430, en de ander eentje van slechts 1124. En dat terwijl ze precies hetzelfde level zijn 

hoe zit het met die IV calculator.
Ik heb een magicarp die goede kansen heeft. ik heb hem wat geupgrade en zit op 95%.
Hij kan nog meer upgrades, moet ik doorgaan of nu op die 95% stoppen evolueren en dan het laatste beetje als garydos upgraden?
Ik heb een magicarp die goede kansen heeft. ik heb hem wat geupgrade en zit op 95%.
Hij kan nog meer upgrades, moet ik doorgaan of nu op die 95% stoppen evolueren en dan het laatste beetje als garydos upgraden?
Als hij 95% is, zal hij dat altijd blijven, ongeacht hoever je hem upgrade. Ook gyarados zal dan 95% wordenmanii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:04:
Zo druk met Pokemon bezig dat je niet terug wilt bellen?Cwookie schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:03:
Hier overigens nog een mooi voorbeeld van hoeveel invloed IV nou heeft. Tweed pidgeys die ik zojuist achter elkaar ving. De een zou een Pidgeot worden van 1430, en de ander eentje van slechts 1124. En dat terwijl ze precies hetzelfde level zijn
[afbeelding]
bel-len... komt me vaag ergens bekend voorAsk! schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Zo druk met Pokemon bezig dat je niet terug wilt bellen?
Het lijkt overigens wel weer redelijk te werken allemaal, shop is up etc.
Bij mijn vriendin is dit ook steevast het geval. Duurt vaak 5-10 seconden voordat een Pokémon bij haar spawnt nadat die bij mij in beeld is verschenen. Zelfde app-versie, zelfde provider (T-mobile), wel andere telefoon (zij Galaxy S5, ik OnePlus 2). Toch wel frustrerend, omdat ze als we flink doorlopen interessante Pokémon zou missen als ik niet aangeef dat we even voor haar moeten wachten.westergas schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 14:53:
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Tja, als je The Very Best wil zijn Like No One Ever Was dan moet je ergens een lijn trekken hè.Ask! schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:11:
[...]
Zo druk met Pokemon bezig dat je niet terug wilt bellen?
Ik dacht dat magikarp er geen cp bij kreeg bij een upgrade?manii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:04:
Ik kan sinds gisteravond nagenoeg nooit meer inloggen op Pokemon via mijn (T-mobile/Ben) HSDPA/3G verbinding! Wifi geeft nul problemen en eenmaal ingelogd kan ik gewoon van verbinding wisselen, maar dit is wel godsgruwelijk irritant zeg, helemaal in combinatie met de incidentele vastloper. 100% zeker dat het niet bij Pokemon zit, vriend op KPN netwerk had nergens last van.
Slechts één soortgelijke klacht op internet gevonden. iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen?
Slechts één soortgelijke klacht op internet gevonden. iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen?
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Bij alles onder de 4G doet hij het bij mij ook niet / is heel traag. Ik heb KPNCio schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:17:
Ik kan sinds gisteravond nagenoeg nooit meer inloggen op Pokemon via mijn (T-mobile/Ben) HSDPA/3G verbinding! Wifi geeft nul problemen en eenmaal ingelogd kan ik gewoon van verbinding wisselen, maar dit is wel godsgruwelijk irritant zeg, helemaal in combinatie met de incidentele vastloper. 100% zeker dat het niet bij Pokemon zit, vriend op KPN netwerk had nergens last van.
Is het eigenlijk mogelijk om een gym in te zien waar je een pokemon hebt zitten als je zelf niet in de buurt van de gym zit?
Heb keer op een random plek een pokemon in een gym gestopt waar ik nooit meer kom en wil eigenlijk wel weten welk level etc de gym is.
Heb keer op een random plek een pokemon in een gym gestopt waar ik nooit meer kom en wil eigenlijk wel weten welk level etc de gym is.
Wow, een weedle uit een 2km ei.
41CP voor in de shredder...
Wel een hele hoop candyAmafi schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:20:
Wow, een weedle uit een 2km ei.
Kan je waarschijnlijk 1-2 weedles mee evolven
Naja zeg, is het netwerk dan gewoon verzadigd? Bandbreedte van de verbindingstechniek kan het toch niet aan liggen? (speedtest geeft ook gewoon 712KBps down/133KBps up).Ask! schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:19:
[...]
Bij alles onder de 4G doet hij het bij mij ook niet / is heel traag. Ik heb KPN
Sterker nog, als ik eenmaal weer verbinding heb gemaakt via WiFi en ik sluit de pokemon go app helemaal af om vervolgens meer wifi uit/data aan te zetten, werkt het opeens weer wel!
[ Voor 5% gewijzigd door Cio op 22-07-2016 16:28 ]
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Ik heb daar ook last van, zelf heb ik een HTC m7 en zit op T-Mobile, 2 vrienden net HTC m8 en honor 6(?) Hebben nergens last van en ik kan bijna nooit laden, ook met 4G nietCio schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 16:17:
Spaar ze allemaal! Ik heb nu pokemon met 666, 777 en 1111 CP...
Wel allemaal rijp voor de blender qua IV
Wel allemaal rijp voor de blender qua IV
ls ik dit als basic IV krijg hoef ik me denk ik niet echt te bekommeren om refinen denk ik. Toch? 
Base Electabuzz 198 160 130 1796 103
Your Electabuzz 211 175 144 2106 114
Perfect Electabuzz 213 175 145 2134 115
93,3%
Base Electabuzz 198 160 130 1796 103
Your Electabuzz 211 175 144 2106 114
Perfect Electabuzz 213 175 145 2134 115
93,3%
Verwijderd
Ik heb net de QA gelezen, ben nu level 7.
Deze QA geeft niet echt antwoord op de vraag.
ik heb nog geen upgrade of evolve uitgevoerd, omdat ik op mn lucky egg wacht.
Geeft een evolve ook automatisch een hogere CP ?
Wat is het beste, evolve of upgrade?
Evolve geeft altijd 500xp. Evolve je tijdens het gebruik van een Lucky Egg is het x2 dus 1000 Xp.
Goeie tip:
- Transfer dus niet al die overbodige rattata's en pidgeys
- Wacht tot je een lucky egg hebt
- Activeer lucky egg
- Evolve wat overbodige Pidgey's/Rattata's.
Mn hoogste Pokemon is nu 181CP. Kan ik op een mannier nog extra XP verdienen ? moet ik dan naar een friendly Gym ? deze pokemon zijn allemaal CP 800+ Hoe kan ik daar ooit tegen trainen ?
Of mis ik iets ?
Deze QA geeft niet echt antwoord op de vraag.
ik heb nog geen upgrade of evolve uitgevoerd, omdat ik op mn lucky egg wacht.
Geeft een evolve ook automatisch een hogere CP ?
Wat is het beste, evolve of upgrade?
Evolve geeft altijd 500xp. Evolve je tijdens het gebruik van een Lucky Egg is het x2 dus 1000 Xp.
Goeie tip:
- Transfer dus niet al die overbodige rattata's en pidgeys
- Wacht tot je een lucky egg hebt
- Activeer lucky egg
- Evolve wat overbodige Pidgey's/Rattata's.
Mn hoogste Pokemon is nu 181CP. Kan ik op een mannier nog extra XP verdienen ? moet ik dan naar een friendly Gym ? deze pokemon zijn allemaal CP 800+ Hoe kan ik daar ooit tegen trainen ?
Of mis ik iets ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator