Dan zijn ze normaalYinYang schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Huh, daar had ik inderdaad al gekeken (enige plek waar ik het ook verwacht te kunnen zien), maar zie het toch echt niet staan...
Loop helemaal droog op potions nu en krijg het idd niet meer aangevuld. Revives in overvloed, met battles laat ik nu maar dood gaan, dan kan je reviven tot de helft.Darkfreak schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:19:
Iemand verder die last heeft dat stops nu echt nog meer crap droppen?
Ik krijg enkel nog 80% pokeballs (normale) , 10% revives, en like 10% overige meuk (waaronder nauwelijks meer berries of potions) =/
Die berries lijken toch niets meer te doen, dus die mogen ze wel houdenDarkfreak schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:19:
Iemand verder die last heeft dat stops nu echt nog meer crap droppen?
Ik krijg enkel nog 80% pokeballs (normale) , 10% revives, en like 10% overige meuk (waaronder nauwelijks meer berries of potions) =/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Fair enough, dan nog is het zwaar vervelend dat ik voornamelijk normale balls en revives krijg .. ik zit op 250+ balls waar ik telkens wat (samen met revives) weg van gooi omdat mijn inventory vol begint te lopenRaven schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:20:
[...]
Die berries lijken toch niets meer te doen, dus die mogen ze wel houden
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Combinatie. Meestal zijn de ei pokemon's wel goed qua IV en diegene die je in het wild vangt slecht, maar 380 gevangen pokemon's vs 22 eieren compenseert dat natuurlijk.Kyumia schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:21:
Damn die IV% van jullie zijn wel hoog. Hoe hebben jullie die gekregen? Vangst of ei?
Zijn jullie niet bang dat Niantic die App/Site ziet als "niet cool" en gezien je in moet loggen lijkt het me een nogal zichtbaar voor ze?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Hoeft niet, authentication key is voldoende. En hij trekt gegevens uit je account, dat lijkt me lang niet zo belastend als de hele tijd map-verzoeken op de API afvuren voor Pokemon...Thalaron schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:27:
Zijn jullie niet bang dat Niantic die App/Site ziet als "niet cool" en gezien je in moet loggen lijkt het me een nogal zichtbaar voor ze?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Persoonlijk denk ik dat het wel meevalt. PA leest je stats uit, het zorgt er niet voor dat je nieuwe pokémon vindt, of de servers overlaadt met requests. En ik denk dat met name het laatste momenteel belangrijk is voor Niantic.Thalaron schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:27:
Anoniem: 396639
Denk het niet, je kunt ze ook toestemming geven zonder in te loggen via de website. Misschien krijg je een ban voor een dag, maar het beïnvloed de gameplay nauwelijks. Waartegen bots en mappers en de servers extra stress geven, en inbreuk doen op de gameplay.Thalaron schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:27:
De eerste 4 van mij, waaronder de Magikarp komen allemaal uit eieren of zijn de evolved versie van een uit een ei gekomen pokemon. Daarna komen pas de 'gevangen' pokemonKyumia schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:21:
Damn die IV% van jullie zijn wel hoog. Hoe hebben jullie die gekregen? Vangst of ei?
Anoniem: 525104

helaas maar 3 pokemons met een beetje een leuk IV, wel een leuke magicarp, die ga ik evolven denk ik;)
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 525104 op 03-08-2016 12:34 ]
Damn, mijn killing spree is over. Stomme rattata had 2 ballen nodig

Dat is de 90%+ lijst ... 11 van die 12 komen uit een ei

[ Voor 83% gewijzigd door Cassius op 03-08-2016 12:44 ]
De meeste mensen deugen!
Waar haal je die pics vandaan? Is dat een website waar je een persoonlijke database kan bijhouden?Anoniem: 525104 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:32:
[afbeelding]
helaas maar 3 pokemons met een beetje een leuk IV, wel een leuke magicarp, die ga ik evolven denk ik;)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Lees even de vorige pagina..Angeloonie schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:43:
[...]
Waar haal je die pics vandaan? Is dat een website waar je een persoonlijke database kan bijhouden?
Wees blij dat je nog zoveel balls hebt, ik ben door de gewone heen en heb nog +/- 100 great balls die met het huidige tempo het einde van de dag niet halen.Darkfreak schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:22:
[...]
Fair enough, dan nog is het zwaar vervelend dat ik voornamelijk normale balls en revives krijg .. ik zit op 250+ balls waar ik telkens wat (samen met revives) weg van gooi omdat mijn inventory vol begint te lopen
Veel escapes weer en runaways. Ondanks die berries en zowel gewone als great balls, ze ontsnappen daar net zo snel uit
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat te doen: Ik heb een Eevee van 47 met een perfection van 97,8%. Maar ook een van 434cp met een perfection van 71,1%. Die tweede is natuurlijk "goedkoper" te upgraden. Ik denk dat het wel 15000-20000 stardust kost om op hetzelfde CP te komen. De Eevee die nu een Vaporeon is heeft maar 44% perfection, jammer dan
De wijzen komen uit het Oosten!
Wachten op een betere EeveeNoepZor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:47:
Wat te doen: Ik heb een Eevee van 47 met een perfection van 97,8%. Maar ook een van 434cp met een perfection van 71,1%. Die tweede is natuurlijk "goedkoper" te upgraden. Ik denk dat het wel 15000-20000 stardust kost om op hetzelfde CP te komen. De Eevee die nu een Vaporeon is heeft maar 44% perfection, jammer dan
Dat was idd nogal dom van mij

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De percentages van de pokeadvisor app zijn spot on? Het is geen mininum-maximum gedoe meer?
Vanaf nu nooit meer iets weggooien!
Account 1 (lvl 23):

Account 2 (lvl 19):

Zit wel wat leuks tussen helaas nog geen 100%. Wel grappig dat er een paar zitten die tegelijkertijd zijn gevangen. Zo hebben Seel, Gastly en Magikarp hetzelfde IV percentage. Helaas kost het voor account 2 een hoop meer stardust.
Vanaf nu nooit meer iets weggooien!
Account 1 (lvl 23):

Account 2 (lvl 19):

Zit wel wat leuks tussen helaas nog geen 100%. Wel grappig dat er een paar zitten die tegelijkertijd zijn gevangen. Zo hebben Seel, Gastly en Magikarp hetzelfde IV percentage. Helaas kost het voor account 2 een hoop meer stardust.
Denk ik dan maar het beste idee
Dit is ongeveer mijn pokemoncollectie van 80+ IV.

Mist nog een 80% Eevee van cp14
Ach met een tonnetje Dust is die Eevee (van 47) een regelrecht monsterNoepZor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:55:
[...]
Denk ik dan maar het beste ideeEevee's kom je nog weleens tegen.
Dit is ongeveer mijn pokemoncollectie van 80+ IV.
[afbeelding]
Mist nog een 80% Eevee van cp14
De meeste mensen deugen!
Cassius schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:57:
[...]
Ach met een tonnetje Dust is die Eevee (van 47) een regelrecht monster.
Deze ook denk ik. Alhoewel die op die andere IV calc maar 82% zegt.
Whaha, sh*t can happenElagorn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:40:
[...]
Damn, mijn killing spree is over. Stomme rattata had 2 ballen nodig
Ik kom eindelijk een 2e Growlith tegen.
- 2 pokeballs helpen uiteraard niet (1e gedodged tijdens throw animatie)
- 2 great balls , waarvan 1 met great throw en beide met berry helpen uiteraard ook niet... (ook weer 1e gedodged tijdens throw animatie)
- omdat ik door mijn andere ballen heen ben gooit ik een ultra bal, die mist volledig, maar de 2e is raak. Ontsnapt ie ook uit en hij vlucht...
ik gooi altijd met curve bij pokemon boven de 150cp en gebruik berries boven de 200
Nou vooruit, als we gaan, gaan we met z'n allen 
Geen 100%er, maar ik mag niet klagen
Ik re-name de meeste na een IV calculatie op pokeassistant, klopt toch aardig zo.
Ik re-name de meeste na een IV calculatie op pokeassistant, klopt toch aardig zo.

je tweede dratini is een dragonairmercapto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:04:
[afbeelding]

Tsjah, wat moet ik hier nou van denken
Is het niet heel verbazend dat op één Pokémon na alle beestjes de hoogste IV kregen van de schattingen ... toeval?mercapto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:04:
[afbeelding]
De meeste mensen deugen!
Oops! Dat verdraaide renamen delete telkens de naam, verkeerd opnieuw ingetypt
Bij de hogere IVs wel inderdaad, de lagere kloppen veel minder.Cassius schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Is het niet heel verbazend dat op één Pokémon na alle beestjes de hoogste IV kregen van de schattingen ... toeval?
Ik denk omdat ik meestal alleen hoge CP beestjes check, ik wil niet eerst tig duizend dust kwijt zijn aan CP upgrades, en bij hogere CP (hogere levels) is de variatie minder....?
Die Hypno moet best wat combinaties hebben gehad anders ...mercapto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:14:
[...]
Bij de hogere IVs wel inderdaad, de lagere kloppen veel minder.
Ik denk omdat ik meestal alleen hoge CP beestjes check, ik wil niet eerst tig duizend dust kwijt zijn aan CP upgrades, en bij hogere CP (hogere levels) is de variatie minder....?
De meeste mensen deugen!

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Spoof of ontzettend veel eieren zelf uitgelopen...? Want veel daarvan zit niet met dat soort frequentie in het wild. Wel supergaaf een 100% Dragonite
[ Voor 31% gewijzigd door Cassius op 03-08-2016 13:19 ]
De meeste mensen deugen!
En dan een Venusaur vinden met cp587 / correcte aanvallen die 27% is

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Yup bij mij op de dijk xD was aan het fietsen en gsm trilde dus ging toch maar effe kijken @_@ hij was ook maar 450 CP dus koste mij al mijn dust....
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
even een technisch vraagje over de app:
mijn zusje heeft toen ze de app voor het eerst gebruikte snel een gmail-account aangemaakt, naam ingevuld, gebruikersnaam gekozen, wachtwoord etc. Allemaal prima, tot gisteren. Ze heeft de app geüpdatet en moest opnieuw inloggen.. maar natuurlijk weet ze haar gekozen gmail adres niet meer
Met logisch nadenken probeerde ik gisteren met een backup van haar telefoon (iPhone) in de bestanden te zoeken of er ergens een plist bestand te vinden is waar dat mailadres in staat. Helaas kan ik niks vinden (en heb ook geen idee of het zo te vinden is).
Iemand enig idee hoe dit te achterhalen? Wachtwoord is geen probleem, puur het mailadres. Heb via de site van gmail al tig verschillende adressen geprobeerd maar geen lijkt te werken dus via die weg kom ik er niet. Gmail wordt ook nergens anders voor gebruikt, puur voor Pokemon. Backup terugzetten van de dag voor de update helpt, is ze weer automatisch ingelogd, maar zo kan de app dus niet geüpdatet worden..
Concreet: is het mogelijk om een actieve inlog van de app ergens te bekijken?
mijn zusje heeft toen ze de app voor het eerst gebruikte snel een gmail-account aangemaakt, naam ingevuld, gebruikersnaam gekozen, wachtwoord etc. Allemaal prima, tot gisteren. Ze heeft de app geüpdatet en moest opnieuw inloggen.. maar natuurlijk weet ze haar gekozen gmail adres niet meer

Met logisch nadenken probeerde ik gisteren met een backup van haar telefoon (iPhone) in de bestanden te zoeken of er ergens een plist bestand te vinden is waar dat mailadres in staat. Helaas kan ik niks vinden (en heb ook geen idee of het zo te vinden is).
Iemand enig idee hoe dit te achterhalen? Wachtwoord is geen probleem, puur het mailadres. Heb via de site van gmail al tig verschillende adressen geprobeerd maar geen lijkt te werken dus via die weg kom ik er niet. Gmail wordt ook nergens anders voor gebruikt, puur voor Pokemon. Backup terugzetten van de dag voor de update helpt, is ze weer automatisch ingelogd, maar zo kan de app dus niet geüpdatet worden..
[ Voor 3% gewijzigd door FunkyBro op 03-08-2016 13:22 ]
Uiteindelijk doen we allemaal maar wat
Ik zit nog steeds te wachten op een 100% die mijn dust waard is, inmiddels 250k aan dust opgespaard

Ik bedoel je hele lijstBschnitz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
Yup bij mij op de dijk xD was aan het fietsen en gsm trilde dus ging toch maar effe kijken @_@ hij was ook maar 450 CP dus koste mij al mijn dust....
De meeste mensen deugen!
Ik heb slechts 3-6 pokemon een upgrade gegeven dusver, en de meeste upgrades van één pokemon was 4x.....ik geloof niet dat die Hypno er één van is...Dratinis, Eevees en Growliths...misschien een Magikarp.Cassius schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Die Hypno moet best wat combinaties hebben gehad anders ...
Anoniem: 630795
Hoe krijg je eigenlijk dust?Tuttel schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:18:
Ik zit nog steeds te wachten op een 100% die mijn dust waard is, inmiddels 250k aan dust opgespaard
Welke app is dat?Zeror schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:06:
Misschien deze maar eens gaan evolueren. 95% is wel nice
[afbeelding]
Is er ook een IV calculator app for iOS?
[ Voor 6% gewijzigd door Nerot1x op 03-08-2016 13:21 ]
Ik zou wel betere pokemons hebben als ik dat zou doen, veel is maar rond de 80% he....
Magmar, Electabuzz en Persian alle drie 91,1% veel beter wordt het niet.
Magmar en Electabuzz beide uit een ei. Zou de kans op betere Pokemon groter zijn wanneer ze uit een ei komen?
Maar dan nog. Bij gymbattles heb ik meer aan onze Vaporeon, Jolteon en Flareon.
Scheelt niet veel qua CP, maar die winnen gewoon makkelijker.
Als je dat vergelijkt. Bijvoorbeeld een 100% Jolteon vs een 100% Electabuzz. Beide met hun beste aanvallen (welke dat ook moge zijn?). Als deze beide maximaal upgrade, zijn ze dan beide even sterk/waardevol?
Magmar en Electabuzz beide uit een ei. Zou de kans op betere Pokemon groter zijn wanneer ze uit een ei komen?
Maar dan nog. Bij gymbattles heb ik meer aan onze Vaporeon, Jolteon en Flareon.
Scheelt niet veel qua CP, maar die winnen gewoon makkelijker.
Als je dat vergelijkt. Bijvoorbeeld een 100% Jolteon vs een 100% Electabuzz. Beide met hun beste aanvallen (welke dat ook moge zijn?). Als deze beide maximaal upgrade, zijn ze dan beide even sterk/waardevol?
Pokemon's vangen voornamelijk.
Ook een beetje door tegen een gym te vechten.
Ik heb het idee dat je eerst weer zaken uit de stops krijgt die je verwijderd. Zie dat namelijk ook erg vaak gebeuren als ik potions en revives drop. krijg ik de eerste paar keer toch echt potion en revive uit de stop.Darkfreak schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:22:
[...]
Fair enough, dan nog is het zwaar vervelend dat ik voornamelijk normale balls en revives krijg .. ik zit op 250+ balls waar ik telkens wat (samen met revives) weg van gooi omdat mijn inventory vol begint te lopen
Terwijl het gebruiken ervan dit minder tot gevolg heeft. Dus gewoon even trainen / aanvallen bij een Gym om de hoeveelheid potions en revives naar beneden te brengen. En mis gooien tijdens vangen om de hoeveelheid pokeballs te verminderen
Toevallig daarnet op kijkduin? Heb deze ook gevangen maar dan met 787CP en 24-29%Thalaron schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:16:
En dan een Venusaur vinden met cp587 / correcte aanvallen die 27% is
Dan woon je waarschijnlijk in een rijkelijk gebied, wel fijn. Dragonite, Gyarados, Tangela, Hitmonlee, Chansey, Venusaur, Graveler, Eggecutor, Gengar, Wigglytuff en Victreebell. Ik ben level 23 en speel vrij actief in Den Bosch en Utrecht, maar hier kom ik nog niet in de buurt. Vandaar mijn vraagBschnitz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:20:
[...]
Ik zou wel betere pokemons hebben als ik dat zou doen, veel is maar rond de 80% he....
De meeste mensen deugen!
Geef het maar op dat je een goede in het wild vangt.... wacht maar op een ei heb ik ook gedaanGeneration Kill schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:23:
[...]
Toevallig daarnet op kijkduin? Heb deze ook gevangen maar dan met 787CP en 24-29%

Voor de liefhebber in Den Bosch, een gyarados...
https://www.google.com/ma...74514943,5.30851257287347
Ik haal het niet om erheen te lopen
https://www.google.com/ma...74514943,5.30851257287347
Ik haal het niet om erheen te lopen
Nee hier bij mij thuis in de buurt (Regio Eindhoven)Generation Kill schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:23:
[...]
Toevallig daarnet op kijkduin? Heb deze ook gevangen maar dan met 787CP en 24-29%
Maar binnenkort moet ik naar Den Haag voor vervanging van mijn iPhone scherm... wellicht dat ik daar ff langs ga wanneer hij klaar is
Wat maakt het nou uit als je 100% Rattatas weggooit? Overweeg je serieus om bakken dust aan een ratticate te geven?Lambo LP670 SV schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:07:
Die PokéAdvisor is wel erg handig. Ik checkte tot nu toe wel manueel mijn hogere pokemon's in de sheet, maar voor de lagere cp's heb ik dat nooit gedaan. Voor het zelfde geld heb ik misschien al 3 100% pidgey's/rattata's weg gedaan..
Voortaan even de site laten laden voordat ik wat massa transfers doe
Magikarp, Dratini, Eevee, Exeggcute, de starter Pokemon, Hitmonchan, Snorlax, Chansey, Lapras, Growlithe, misschien nog Bellsprout dan heb je het wel zo'n beetje gehad qua Pokemon die de moeite waard zijn om wellicht ooit in de verre toekomst te maxen, het gros ben ik uberhaupt nog niet tegengekomen laat staan dat ik wat te kiezen heb of candy om ze sterker te maken. Om 1 Pokemon te maxen moet je A. nog uren en uren spelen om level 40 te halen en dan nog eens een gigantische hoeveelheid dust halen.
Lang verhaal kort, ook 90%+ IV Pidgeys worden bij mij gewoon candy, wellicht dat ik er een bewaar die toevallig ook een hoog CP heeft en dat hij dan nog even handig is om mee te vechten als Pidgeot.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 03-08-2016 13:30 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je zou eens kunnen proberen om op haar telefoon naar pokeadvisor.com te gaan. Kies daar voor 'login' en daarna voor 'get Authentication key'. Als het goed is staat rechtsboven in het scherm dat verschijnt haar gmail account.FunkyBro schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:17:
even een technisch vraagje over de app:
mijn zusje heeft toen ze de app voor het eerst gebruikte snel een gmail-account aangemaakt, naam ingevuld, gebruikersnaam gekozen, wachtwoord etc. Allemaal prima, tot gisteren. Ze heeft de app geüpdatet en moest opnieuw inloggen.. maar natuurlijk weet ze haar gekozen gmail adres niet meer![]()
![]()
Succes!
is er tegenwoordig nog een leuke site of app voor het zoeken met locaties van pokemon,,?
voorheen keek ik wellis op pokevision, maar die werkt toch niet meer nu..??
iemand een suggestie?
iemand een suggestie?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
ja gewoon pokemongo opstarten en rond gaan lopen en als je een bijzondere pokemon vangt hier de plek vermeldenNickrsd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:33:
is er tegenwoordig nog een leuke site of app voor het zoeken met locaties van pokemon,,?
iemand een suggestie?
Even dit topic doorbladeren. Er zijn wel een paar genoemd namelijk.Nickrsd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:33:
iemand een suggestie?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Oh god why....
Ik heb een 100% nicki minaj....
Ik heb een 100% nicki minaj....
Anoniem: 396639
Ik denk dat zowat alle scanners wel genoemd zijn.Zeror schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Even dit topic doorbladeren. Er zijn wel een paar genoemd namelijk.
Dragonite (spawnen hier ruim genoeg, heb er ook maar 1)Cassius schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:24:
[...]
Dan woon je waarschijnlijk in een rijkelijk gebied, wel fijn. Dragonite, Gyarados, Tangela, Hitmonlee, Chansey, Venusaur, Graveler, Eggecutor, Gengar, Wigglytuff en Victreebell. Ik ben level 23 en speel vrij actief in Den Bosch en Utrecht, maar hier kom ik nog niet in de buurt. Vandaar mijn vraag.
Gyarados (visjes zijn niet echt zelden)
Tangela ( ei op laag level al, helaas foute aanval dus nutteloos)
Hitmonlee ( ei, helaas nutteloos, je kan er niks mee)
Chansey ( ei, ook 3x niks.... leuk om gym te lvlen meer niet)
Venusaur ( ei en vangen bij spawns, helaas foute aanvaal)
Graveler, (2x ei en hier en daar paar vangen, denk dat ik nog wel 2 weken bezig met met de candy van 100)
Eggecutor ( 3x ei, totaal nutteloos, slechste aanvallen.....)
Gengar (vang wel 6 spookjes per dag dus niet echt zelden)
Wigglytuff (ook niet echt zelden 3-5 per dag, jigglys dan)
Victreebell ( die was 200 CP in het wild, de rest moet helaas lvlen met dust
Anoniem: 548145
https://pokegofind.net scant opzich wel snel, alleen een niet al te grote radius.hjvg schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:38:
[...]
ja gewoon pokemongo opstarten en rond gaan lopen en als je een bijzondere pokemon vangt hier de plek vermelden
Waar is hierBschnitz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:40:
[...]
Dragonite (spawnen hier ruim genoeg, heb er ook maar 1)

Maar je moet ook weer niet teveel op IV focussen. ik bedoel als je een 100% iv hebt maar de pokemon is kut of het is lage cp dan blijft het kut
tenzij je er ontiechelijk veel in investeerd!
Je bedoelt van die third party websites en apps die tegen Niantics ToS ingaan?Nickrsd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:33:
iemand een suggestie?
en Niantic er alles aan doen dit soort websites en apps tegen te werken.
Nee geen idee man, wellicht even googlen?
Nicki Minaj used Twerk...
It's super effective..
Spocy fainted...
Helaas valt hier wel een beetje tegen. Mijn Flarion is maar 42 procent aangezien ik niet van de IV score afwist toen ik mijn sterkste CP Eevee ging evalueren.

Bij ons in Gorinchem bij de rivier staan 4 stops naast elkaar, hier staan 70% van de tijd lures aan, daar spawnen dus regelmatig dratinis etc. dan bij mij op de dijk waren er 2 spawn punten
Ow daar kan ik wel een keer langsrijden na werktijd. Ik ben nog nooit een dratini tegengekomen. Waar precies zitten die 4 stops aan het water?Bschnitz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:47:
[...]
Bij ons in Gorinchem bij de rivier staan 4 stops naast elkaar, hier staan 70% van de tijd lures aan, daar spawnen dus regelmatig dratinis etc. dan bij mij op de dijk waren er 2 spawn puntenzijn nu weg.....
https://www.google.nl/map...m2!3d51.826394!4d4.973528spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:49:
[...]
Ow daar kan ik wel een keer langsrijden na werktijd. Ik ben nog nooit een dratini tegengekomen. Waar precies zitten die 4 stops aan het water?
Thnx, nog een aardig eindje binnendoor vanaf de snelweg, maar misschien toch de moeite waard als er zo veel dratini op te pakken zijn
Waar kun je die percentages van je Pokémon zien?
Nog steeds Grijs gebied volgens mij? Dus mag besproken worden?
Ik draai ondertussen met een eigen server zo'n PokemonGo Desktop.
Super handig omdat de app als server ingesteld kan worden en via een link naar je telefoon kan worden gestuurd.
Extra features t.o.v. bijvoorbeeld PokeVision is zichtbaarheid van Pokestops en Gyms.
De meest bruikbare functie vind ik nog de Notifactions functie.
Ik krijg gewoon een melding op mijn PC/ Server als er een bepaalde pokemon (die ik heb gekozen) spawned
https://github.com/mchris...monGo-DesktopMap/releases
Ik draai ondertussen met een eigen server zo'n PokemonGo Desktop.
Super handig omdat de app als server ingesteld kan worden en via een link naar je telefoon kan worden gestuurd.
Extra features t.o.v. bijvoorbeeld PokeVision is zichtbaarheid van Pokestops en Gyms.
De meest bruikbare functie vind ik nog de Notifactions functie.
Ik krijg gewoon een melding op mijn PC/ Server als er een bepaalde pokemon (die ik heb gekozen) spawned
https://github.com/mchris...monGo-DesktopMap/releases
Heb even gedaan.
Heb gewoon een 95,6% Voltorb.
Een 91,1% Dragonair, Horsea en Electabuzz.
En een 88,9% Nidorina!
Vooral de Dragonair
Mot je wel wachten op mooi weer hahah, met dit soort weer zit er niemandspocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:55:
[...]
Thnx, nog een aardig eindje binnendoor vanaf de snelweg, maar misschien toch de moeite waard als er zo veel dratini op te pakken zijn
Hmm en ook nog betaald parkeren zag ik... Dan eerst van t weekend maar eens kijkduin proberenBschnitz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:04:
[...]
Mot je wel wachten op mooi weer hahah, met dit soort weer zit er niemandmet mooi weer zitten er zon 30 man tot uur of 2 snatchs hahah dan vang je er wel paar, zo effe half uurtje na werk kom je niet ver ben ik bang
Zit hier nu ook iemand in een Gym met level 34, Snorlax van bijna 3K.....
Anoniem: 525104
ongetwijfeld een bot lijkt me,HeatWave schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:05:
Dunno, Firstbl00dgr heet ie....
De gym bij mij thuis om de hoek zit een level 30 met een Dragonite van ruim 3KHeatWave schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:05:
Hier de gym voor het Rotterdam Centraal Station zit een Dragonite van 3061 CP, trainer is lvl 32HeatWave schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:05:
Met een paar man blijven hakken en hij gaat wel om hoor. Alleen is het nauwelijks te doen idd.
Kun je tegelijk met een aantal personen dezelfde pokemon in een gym aanvallen? Ik was laatst samen met een kameraad bezig en zag aan de overkant een pokemon ook aanvallen. Toen bedacht ik me dat dat wel eens zo zou kunnen werken
Waarom wordt toch iedereen gelijk beschuldig van het gebruik van een bot als iemand een hoog lvl heeft. Ik zelf ben afgelopen uur lvl 30 geworden. Speel best veel en heb wat goede plekken gevonden om te lvlen maar de eerste twee weken dat het spel uit was (Australie) was ik op vakantie en heb ik maar een uurtje gespeeld. Dus had best wel een achterstand. En een snorlax met een cp van 3000 gooi je er zo uit mits je je pokemon goed uitzoekt, body slams ontwijkt en er niet veel andere (goede) pokemons in de gym zitten.
Never fall in love with your own design!
Jep! Als je tegelijk tegen dezelfde Pokémon in dezelfde gym bezig bent zie je elkaar staan en ben je samen bezigNoepZor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:12:
Kun je tegelijk met een aantal personen dezelfde pokemon in een gym aanvallen? Ik was laatst samen met een kameraad bezig en zag aan de overkant een pokemon ook aanvallen. Toen bedacht ik me dat dat wel eens zo zou kunnen werken
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
Dat klopt inderdaad. Je kan met meerderen tegelijk aanvallen. Vooral handig om zo'n enorme Snorlax een lesje te leren.NoepZor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:12:
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Teamwork en zo'n 3k cp dragonite is een mietje.
zeker als je er met een super effective 100% nicki minaj tegenaan harkt natuurlijk
zeker als je er met een super effective 100% nicki minaj tegenaan harkt natuurlijk

[ Voor 53% gewijzigd door spocy op 03-08-2016 14:16 ]
De gym is inmiddels overgenomen door geel, waarvan de gym leader nu lvl 22 is met een snorlax van 1915 CP
Vast een bot.WahWah schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:20:
De gym is inmiddels overgenomen door geel, waarvan de gym leader nu lvl 22 is met een snorlax van 1915 CP
Vergis je niet in het enorme XP verschil tussen lvl 30 en 34 plus de enorme hoeveelheid bots die er in omloop zijn. Iemand op zo'n level met zulke Pokemon is niet per definitie een cheater, maar op dit moment is de kans dat hij het wel is vele malen groter dan dat hij het niet is.hood schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:13:
Waarom wordt toch iedereen gelijk beschuldig van het gebruik van een bot als iemand een hoog lvl heeft. Ik zelf ben afgelopen uur lvl 30 geworden. Speel best veel en heb wat goede plekken gevonden om te lvlen maar de eerste twee weken dat het spel uit was (Australie) was ik op vakantie en heb ik maar een uurtje gespeeld. Dus had best wel een achterstand. En een snorlax met een cp van 3000 gooi je er zo uit mits je je pokemon goed uitzoekt, body slams ontwijkt en er niet veel andere (goede) pokemons in de gym zitten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Vandaag wat 'nuttigs' uit een 5km ei; CP924 Porygon 
Een nieuwe in m'n Pokedex..
Een nieuwe in m'n Pokedex..
Vond vooral leuk van dat Pokevision dat je nieuwe Pokemons kon vinden (die je nog niet hebt). Dat gym geneuzel boeit me niet echt. Weinig gameplay aan, krijgt er eerder RSI van
[ Voor 7% gewijzigd door JB op 03-08-2016 14:25 ]
Mijn boefje is liev!
Word hier overspoelt met Drowsee & Hypno's soort van de nieuwe pidgeeeeee.
Psn - Sevyxs
Sorry hoor, ik zie hier in Groningen veel mensen die hier iedere dag zitten. Van een weet ik dat hij lvl 34 is en omdat ik hem daar bijna elke dag zie weet ik gewoon zeker dat hij geen bot gebruikt. Verder ken ik nog iemand die lvl 30 is en die weet niet eens wat een bot is.Anoniem: 525104 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:23:
[...]
ongetwijfeld
Sorry hoor, level 30+, het ruikt gewoon naar bot.
Never fall in love with your own design!
Nog een prima werkende tracker gevonden:
https://github.com/pompob...oad/v1.09/app-release.apk
Paar vrienden van me hadden problemen met PokeScanner maar dit werkte wel
https://github.com/pompob...oad/v1.09/app-release.apk
Paar vrienden van me hadden problemen met PokeScanner maar dit werkte wel
Sinds gister avond is hier een gym overgenomen door 6 personen waarvan hun naam allemaal wel verdacht veel aan elkaar gebonden zijn. tevens allemaal rond de level 30 tot 34. De pokemon die erin geplaatst zijn: 3 Dragonit's van 3k per stuk. En nog wat pokemon van 2k 2.4k en 2.6k.
Nogal verdacht als je het mij vraagt.... kan je dit al ergens rapporteren?
Nogal verdacht als je het mij vraagt.... kan je dit al ergens rapporteren?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator