Azaruc schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:35:
[...]
Als je je google account gebruikt kun je ook met een authenticator string werken.
Eggs zijn gekoppeld aan het level wanneer je ze krijgt he?! Dus als je een egg die je op level 15 kreeg, hatched op level 20, zal deze het niveau zijn van level 15.
Maar hoe weet ik welke eggs die ik heb het oudste zijn? Vgm staat het niet op volgorde ofzo, ik kreeg laatst 10km egg en die stond ineens middenin de rest.
Maar hoe weet ik welke eggs die ik heb het oudste zijn? Vgm staat het niet op volgorde ofzo, ik kreeg laatst 10km egg en die stond ineens middenin de rest.
Zou "lachen" zijn als iedereen die klaagt over spoofers en cheaters, dan 1x pokeadvisor gebruiken en straks een ban aan de broek krijgen omdat de Opperzeur van Niantic het geen leuke site vindt

Ik heb voornamelijk troep, al boeit me die IV weinig. De lapras valt me welmee, gemiddeld was hijveel lager wanneer ik het handmatig berekende.
Anoniem: 396639
Ik hoop het niet, zulke sites doen niet echt inbreuk op het spel, wat de mappers en gps spoofers wel doen.mercapto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:37:
Zou "lachen" zijn als iedereen die klaagt over spoofers en cheaters, dan 1x pokeadvisor gebruiken en straks een ban aan de broek krijgen omdat de Opperzeur van Niantic het geen leuke site vindt
Tja dan verwacht ik als resultaat: een stuk meer botters omdat mensen het zat zijn en dan maar liever snel weer een nieuw account op niveau hebben. Waardoor het voor de eerlijke spelers nog minder interessant is etc. etc. etc.mercapto schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:37:
Op Pokeadvisor.com heb je als je de optie Google account gebruikt (Ervan uitgaande dat je die ook voor PoGo gebruikt), de keuze om te werken met een authenticator string.
Je wordt dan doorgestuurd naar een google inlog site, waar je een authenticator string krijgt na inloggen.
Deze string paste je vervolgens bij Pokeadvisor.com in het daarvoor bestemde vakje en daarmee log je in.
Ah ok thnx!
Moet nu weg helaas, dus wordt later vandaag
Maar heeft er iemand al eens even gecontroleerd wat ze allemaal op gaan vragen met die authenticator string?Azaruc schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:39:
[...]
Op Pokeadvisor.com heb je als je de optie Google account gebruikt (Ervan uitgaande dat je die ook voor PoGo gebruikt), de keuze om te werken met een authenticator string.
Je wordt dan doorgestuurd naar een google inlog site, waar je een authenticator string krijgt na inloggen.
Deze string paste je vervolgens bij Pokeadvisor.com in het daarvoor bestemde vakje en daarmee log je in.
Ik ben nu momenteel op vakantie dus deze Gym is bij Zwarte ZeeMx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:23:
[...]
Ik vraag me vooral af wat een PYCKNN doet in een gym in Nederland?
Er staat bij, toestemming voor je emailadres. Dus volgens mij zit er weinig verschil tussen gewoon en via authenticatorspocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Maar heeft er iemand al eens even gecontroleerd wat ze allemaal op gaan vragen met die authenticator string?

Ja hoor kom er maar in.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Email adress kan gewoon een string zijn, als je via hun inlogt is je account gekoppeld aan de site, nu mogen ze gewoon informatie van je vragen.Sjurm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:41:
[...]
Er staat bij, toestemming voor je emailadres. Dus volgens mij zit er weinig verschil tussen gewoon en via authenticator
Wel een 100% Krabby

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 396639 op 03-08-2016 11:43 ]
En wat wil dat zeggen? Ze mogen het toch maar 1x doen?
Had hem via reddit gedownload..poor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:40:
Ah ok thnx!

Best leuke dingen erbij, moet ik nu mijn profielfoto veranderen naar nidorino en 100% nidorino erbij zetten?
Enige wat ik wij nog afvraag van pokeadvisor: Het lijken dus echt de daadwerkelijke stats te zijn die worden weergegeven. Bij andere sites geven ze telkens een een indicatie van .. tot ... % maar deze site kan dus zien wat het precies voor stat wordt... wat zien zij wat andere sites niet kunnen berekenen?
Wel leuk dat je ook per Pokémon kan zien wanneer je hem hebt gevangen en met welke ball. Of kan dit ook gewoon in de PoGo app?
Nee joh, 100% Raticate!!!!!!111YouR schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:44:
[afbeelding]
Best leuke dingen erbij, moet ik nu mijn profielfoto veranderen naar nidorino en 100% nidorino erbij zetten?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het kan best zijn dat pokemon in de code een hidden value hebben wat je IV aangeeft. Of na een berekening, met toegang tot je gegevens / account zouden ze die kunnen uitlezen.Raymon1988 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:44:
Enige wat ik wij nog afvraag van pokeadvisor: Het lijken dus echt de daadwerkelijke stats te zijn die worden weergegeven. Bij andere sites geven ze telkens een een indicatie van .. tot ... % maar deze site kan dus zien wat het precies voor stat wordt... wat zien zij wat andere sites niet kunnen berekenen?
Elke keer als jij je pokemon checkt, zal hij je pokemon opvragen denk ik?poor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:43:
En wat wil dat zeggen? Ze mogen het toch maar 1x doen?
Pokeadvisor en pokeassistant lijken andere waardes te geven?
Pokéadvisor lijkt meer rond de 'Average' te zitten van wat Pokéassistant aan geeft, als ik zo snel wat random Pkmn vergelijk
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Pokeassistant komt op basis van de ingevoerde CP/HP en upgrade cost op een range van mogelijke waarden voor de hidden stats. Advisor leest (gok ik) die hidden stats direct uit en geeft dus gewoon de enige exacte IV%.Amelandbor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:46:
Pokeadvisor en pokeassistant lijken andere waardes te geven?
De exacte combi van attack, defence en stamina kunnen zij uitlezen.Raymon1988 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:44:
Met welke app/site worden deze dingen nu eigenlijk berekend, ik ken alleen pokeadvisor, maar die laat dit niet voor al je pokemon zien.Sjurm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:38:
[afbeelding]
Ik heb voornamelijk troep, al boeit me die IV weinig. De lapras valt me welmee, gemiddeld was hijveel lager wanneer ik het handmatig berekende.
oke pokewhere geprobeerd je kan de locatie niet handmatig wijzigen en vermoed dat hij communitie driven is ipv api driven gezien een scan 2 pokemon opleverd die geheel niet in mijn spel terug te vinden zijn en die in me spel te zien zijn zie ik niet terug in pokewhere
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Wat ik wel net bedenk, die dust is het probleem niet, maar hoe ga je aan al die snorlax candy komen?
Dat is wel een handige site.

Op die eerste pagina kan je ook je gymprestige zien, die heb ik in de app zelf nog niet kunnen ontdekken?
Ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.

Op die eerste pagina kan je ook je gymprestige zien, die heb ik in de app zelf nog niet kunnen ontdekken?
Sowieso als ik sommige pokemon waardes zie denk ik wel: Super tof! Met vervolgens de gedachte: Ik kom er nog niet eens 1 van tegen, laat staan 100mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Wat ik wel net bedenk, die dust is het probleem niet, maar hoe ga je aan al die snorlax candy komen?
Ik mis serieus de hele website linkP.K. schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:49:
Dat is wel een handige site.[afbeelding]

[ Voor 38% gewijzigd door weszz op 03-08-2016 11:50 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik heb dit wel via PokéAdvisor. Inloggen en je kunt al je stats zienEelcoB schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Met welke app/site worden deze dingen nu eigenlijk berekend, ik ken alleen pokeadvisor, maar die laat dit niet voor al je pokemon zien.

Wel enkele leuken tussen maar die enorm lage CP's..
Zal wel aan mijn lv 17 liggen waarschijnlijk..
[ Voor 9% gewijzigd door Lambo LP670 SV op 03-08-2016 11:50 ]
Dat is het voordeel als je zoiets uit een ei krijg, dan komen er tenminste nog wat candy bijweszz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Sowieso als ik sommige pokemon waardes zie denk ik wel: Super tof! Met vervolgens de gedachte: Ik kom er nog niet eens 1 van tegen, laat staan 100
Nou dan doe je toch ergens iets verkeerd.. (denk ik) je kunt gewoon je vinger op t scherm gedrukt houden, komt een pinnetje, en daar scant ie.copywizard schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:48:
oke pokewhere geprobeerd je kan de locatie niet handmatig wijzigen en vermoed dat hij communitie driven is ipv api driven gezien een scan 2 pokemon opleverd die geheel niet in mijn spel terug te vinden zijn en die in me spel te zien zijn zie ik niet terug in pokewhere
Het is NIET community driven, maar een echte live scanner. Ik krijg de indruk dat je een fake hebt.
Heb je wel de Twitter gelezen?
ps: 'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord

Ik reken het wel gewoon handmatig uit, wil niet weten wat die site straks allemaal qua info van je heeft.
En zelfs dan blijft het nog een gok met welke je krijgt. Denk dat het gewoon een 'save bet' is als je voor de wat 'common' Pokemon gaat.Sjurm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:50:
[...]
Dat is het voordeel als je zoiets uit een ei krijg, dan komen er tenminste nog wat candy bij
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Staat gewoon op de vorige paginaweszz schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:49:
[...]
Sowieso als ik sommige pokemon waardes zie denk ik wel: Super tof! Met vervolgens de gedachte: Ik kom er nog niet eens 1 van tegen, laat staan 100
[...]
Ik mis serieus de hele website linkZal vast wel op de begin pagin staan?
https://pokeadvisor.com/
inloggen en je kan alles zien.
Eeh met heel veel geluk 300/35 10km snorlax eggsmark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:48:
[...]

Vraag ik me uberhaupt of dat het waard is t.o.v. een 2195 snorlax die 87% is.
Die 13% op de IV rate gaat het volgensmij niet waard zijn.
EDIT: 87% en niet 92%
[ Voor 4% gewijzigd door T-homas op 03-08-2016 11:54 ]
heb hem van die twitter link gedownload naar ME telefoonpoor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:51:
[...]
Nou dan doe je toch ergens iets verkeerd.. (denk ik) je kunt gewoon je vinger op t scherm gedrukt houden, komt een pinnetje, en daar scant ie.
Het is NIET community driven, maar een echte live scanner. Ik krijg de indruk dat je een fake hebt.
Heb je wel de Twitter gelezen?
ps: 'Me' is geen bezittelijk voornaamwoord![]()
Trouwens... Ik ben nu level 23, mijn 100% Poliwhirl is level 24,5. Je Pokémon kunnen dus inderdaad tot 1,5 level boven je eigen level komen. Dat houdt in dat je "al" bij level 39 je Pokémon kunt upgraden tot hun maximale level 40,5... Dat scheelt weer een miljoen XP!
Maximale pokemon lvl is toch gewoon 41.5 dan?Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:53:
Trouwens... Ik ben nu level 23, mijn 100% Poliwhirl is level 24,5. Je Pokémon kunnen dus inderdaad tot 1,5 level boven je eigen level komen. Dat houdt in dat je "al" bij level 39 je Pokémon kunt upgraden tot hun maximale level 40,5... Dat scheelt weer een miljoen XP!
Maar pokeassistant geeft me een max van 73% terwijl pokeadvisor mij 97,8% geeft voor Hypno (966CP/92HP/1900).anboni schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Pokeassistant komt op basis van de ingevoerde CP/HP en upgrade cost op een range van mogelijke waarden voor de hidden stats. Advisor leest (gok ik) die hidden stats direct uit en geeft dus gewoon de enige exacte IV%.
Als dit al cheaten wordt gezien en ze hier wel tegen optreden doen ze iets ernstigs fout. Sowieso om al die pokeradars te verbannen is belachelijk. Hoeveel serverload geven die bots wel niet. Heb op een apart account gekeken hoe het werkt voor een uurtje maar dat is echt niet grappig meer. Laat ze dat maar aanpakken die mensen moeten volgens mij simpel te pakken zijn.spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
Hmm best tricky, inderdaad zoals aangegeven met die reddit post, dit kan weleens een ban opleveren. Dit terwijl een IV calculator op zich nooit een ban zal geven. Toch vind ik het wel interessant, je krijgt er niet echt een voordeel mee ofzo, ik zou het zelf niet als cheaten zien. Maarja hoe ziet Niantic het...
Hier 2x success, wel met een Magikarp, maar goed. Kan de candy wel gebruikencopywizard schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
heb hem van die twitter link gedownload naar ME telefoon
Ik zag altijd overal 40,5 staan als maximaal Pokémon level...mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
Maximale pokemon lvl is toch gewoon 41.5 dan?
of niantic straks allemaal banned omdat er een 3rd party toegang heeft tot je accountmark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:51:
Ik reken het wel gewoon handmatig uit, wil niet weten wat die site straks allemaal qua info van je heeft.
ziet er leuk uit de site maar ik neem het risico maar liever niet heb er te hard voor gewerkt haha
Als je je aanmeld, geeft die site gewoon netjes aan welke info hij van je wilt. Zal minder zijn dan wat Google of Facebook van je weet.mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:51:
Ik weet dat ze bij Niantic graag hun eigen ramen ingooien, maar dat zou toch echt de ondergang van Pokemon Go worden. Dat ze dat doen bij mensen die 100bot accounts hebben rondlopen oke.copywizard schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
of niantic straks allemaal banned omdat er een 3rd party toegang heeft tot je account
ziet er leuk uit de site maar ik neem het risico maar liever niet heb er te hard voor gewerkt haha
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 396639 op 03-08-2016 11:56 ]
OK.. apart.. heb daar nog niet eerder iemand over gehoord, maar goed.copywizard schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:53:
[...]
heb hem van die twitter link gedownload naar ME telefoon
Ik zal t zelf wel zien als iOS live gaat.
(en grappig van je 'ME'.. ik hoop toch wel dat je weet dat t best een beetje dom overkomt?
[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 03-08-2016 11:56 ]
Ik heb beide zien staan, geen idee wat nou klopt.Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
Ik zag altijd overal 40,5 staan als maximaal Pokémon level...

95.6 Arcanine
Dit is een stuk makkelijker dan die spreadsheet!
Ik zie ook wel wat grote afwijkingen idd.Amelandbor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
Maar pokeassistant geeft me een max van 73% terwijl pokeadvisor mij 97,8% geeft voor Hypno (966CP/92HP/1900).
Kreeg gisteren een tip van iemand in amersfoort dat er in soest een charmander nest zit..
ik daar net heen gereden ben 2 minuutjes aan het lopen en pof eerste charmander al gespot. alleen fleede die
ik daar net heen gereden ben 2 minuutjes aan het lopen en pof eerste charmander al gespot. alleen fleede die
Heb de APK van hun twitter genomen...poor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:31:
[...]
dat vraagt ie niet.. (als t goed is)
Wat zijn jullie aan t downloaden jongens???
Wat dat Pokeavisor betreft.. Ik wil dat ook wel.. maar ben wel huiverig voor ban en dat je hun je inlog gegevens geeft..
Gewoon op de officiele app wachten 
In de APK zitten nog bugs.
En als je de exacte waarden vergelijkt die gegeven worden voor Level, Attack, Defense en Stamina?Amelandbor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
Maar pokeassistant geeft me een max van 73% terwijl pokeadvisor mij 97,8% geeft voor Hypno (966CP/92HP/1900).
Huh, daar had ik inderdaad al gekeken (enige plek waar ik het ook verwacht te kunnen zien), maar zie het toch echt niet staan...spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:56:
[...]
in het overzicht van de pokemon staat bij zijn gewicht en lengtje xs of xl erbij. Overigens bespaar je met evolutie alleen 50 candy, evolueren kost geen dust. Alleen power-up kost dust.
Houden we het gewoon bij PokeScanner,poor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:58:
Gewoon op de officiele app wachten
Pokemon Go, als in de app zelf, wil ook toegang tot mijn contacten? Toekomstige Friends?
Care to share? Ik kom uit Eemnes, en charmander heb ik nog nietRicmaniac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:57:
Kreeg gisteren een tip van iemand in amersfoort dat er in soest een charmander nest zit..
Zou best kunnen, als het ruil-mechanisme erin zit bijv.Anoniem: 396639 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Houden we het gewoon bij PokeScanner,
Pokemon Go, als in de app zelf, wil ook toegang tot mijn contacten? Toekomstige Friends?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
voor mij gewoon een niet werkende app en ik dan ben ik maar dom maar ik schrijf het zo misschien is het wel zo dat ik niet een hoge opleiding heb genoten en "perfect ABN schrijf" dit is al eens eerder een discussie geweest en vind dat erg jammer worden dat dit iedere keer weer naar boven word gehaaldpoor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:55:
[...]
OK.. apart.. heb daar nog niet eerder iemand over gehoord, maar goed.
Ik zal t zelf wel zien als iOS live gaat.
(en grappig van je 'ME'.. ik hoop toch wel dat je weet dat t best een beetje dom overkomt?)
het staat naar mijn idee ook best dom als je op alles en iedereen de spellings politie gaat uithangen en iedereen maar gaat corrigeren omdat je het zo goed weet
ik heb dan ook geen zin meer om in deze thread te posten ik lees wel gewoon.
Als ik het goed begreep zijn die grassprietjes die op de map bewegen 'nests'.
Deze nesten zouden een vaste spawntimer (altijd op 14:27 bijvorobeeld) hebben waar op dat tijstip (of tijdstippen) altijd dezelfde pokémon spawned.
Nog zelf niet kunnen bevestigen, maar verschillende mensen beweren dat dit zo is
Deze nesten zouden een vaste spawntimer (altijd op 14:27 bijvorobeeld) hebben waar op dat tijstip (of tijdstippen) altijd dezelfde pokémon spawned.
Nog zelf niet kunnen bevestigen, maar verschillende mensen beweren dat dit zo is
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Anoniem: 339517
Net even de stad in geweest, kom ik op eens een machamp tegen met ?? gevangen cp van 1178! Tripte hem een klein beetje in de winkelstraat.. haha
Ik heb hie rop het werk constant vier van die velden naast mij, en daar komen er elk uur wel een paar beestjes.Darkfreak schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:01:
Als ik het goed begreep zijn die grassprietjes die op de map bewegen 'nests'.
Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
En als je de exacte waarden vergelijkt die gegeven worden voor Level, Attack, Defense en Stamina?

vs

HP ook.Anoniem: 396639 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Je hebt verkeerde CP in de bovenste.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
ik kom uit hilversum en had dus hetzelfde probleemIdieEasy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Care to share? Ik kom uit Eemnes, en charmander heb ik nog niet
ze zitten tussen de smitseweg en varenstraat (bij de egelantier school in de buurt. daar gewoon rond gaan lopen. en can confirm dat de tip legit is want nu al 2 gezien
Anoniem: 339517
Het zal wel ergens staan, maar mag ik toch vragen waar je dit doet?Anoniem: 679266 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:04:
[afbeelding]
JEEEEEJJJ... ik mag bij de 100% club![]()
![]()

Mocht je nu slechts eenmalig de kekke IV tool van Pokeadvisor willen gebruiken, kun je naderhand natuurlijk via je account permissions de app weer verwijderen, mocht het je een soort van rust geven o.i.d.
Sowieso handig om daar af en toe eens te kijken of er niks aparts tussenstaat vind ik.
Sowieso handig om daar af en toe eens te kijken of er niks aparts tussenstaat vind ik.
Hahahah, fuck. Dat was het idd, 966 en 964 Hypno's naast elkaar staan

Misschien deze maar eens gaan evolueren. 95% is wel nice 

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
https://www.fastpokemap.com/
Beta voor online mapper, scant nog maar 50mtr, maar beter dan niks voor mensen die geen app willen / kunnen.
Beta voor online mapper, scant nog maar 50mtr, maar beter dan niks voor mensen die geen app willen / kunnen.
Die PokéAdvisor is wel erg handig. Ik checkte tot nu toe wel manueel mijn hogere pokemon's in de sheet, maar voor de lagere cp's heb ik dat nooit gedaan. Voor het zelfde geld heb ik misschien al 3 100% pidgey's/rattata's weg gedaan..
Voortaan even de site laten laden voordat ik wat massa transfers doe
Voortaan even de site laten laden voordat ik wat massa transfers doe
PokeAdvisor wijkt inderdaad een beetje af van Poke-Assistant.
Ik heb blijkbaar een 100% parasect van CP 649
Ik heb blijkbaar een 100% parasect van CP 649
Xbox: Gulpener88
Anoniem: 679266
www.pokeadvisor.comAnoniem: 339517 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Het zal wel ergens staan, maar mag ik toch vragen waar je dit doet?
Even inloggen met je google account en hij rekent alles voor je uit. Ideaal
Ik heb hetzelfde, pokeadvisor zegt dat ik een 100% Eevee heb, en zelfde waarden via die IV calc kom ik op max 82%. En deze heeft nog geen power up gekregen.
www.pokeadvisor.comAnoniem: 339517 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Het zal wel ergens staan, maar mag ik toch vragen waar je dit doet?
Hoe betrouwbaar is: http://www.pokespawns.be/
Anoniem: 679266
Bij mij doet hij het niet..Shadow343 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:10:
Ben wel heel content met mijn 100% magikarp 

Ben druk aan het sparen voor de 400 candy...
Nog 33 candy te gaan...

Nog 33 candy te gaan...
Ja jammer dat je zo reageert..copywizard schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:01:
[...]
voor mij gewoon een niet werkende app en ik dan ben ik maar dom maar ik schrijf het zo misschien is het wel zo dat ik niet een hoge opleiding heb genoten en "perfect ABN schrijf" dit is al eens eerder een discussie geweest en vind dat erg jammer worden dat dit iedere keer weer naar boven word gehaald
het staat naar mijn idee ook best dom als je op alles en iedereen de spellings politie gaat uithangen en iedereen maar gaat corrigeren omdat je het zo goed weet![]()
ik heb dan ook geen zin meer om in deze thread te posten ik lees wel gewoon.

Ik zeg dat het een beetje dom overkomt, niet dat je dom bent.
Heeft ook niets met opleidingsniveau te maken.
Als het vaker ter discussie is gekomen, dan zou je het misschien ter kennisgeving kunnen aannemen en onthouden ipv zo defensief te reageren? Maar goed.
Jammer dat je nu niet meer wil posten in dit topic.
Leuke CP ook... Dat gaat een killer Gyarados worden als hij ook nog lekkere aanvallen mee krijgt.TricTrac schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:13:
Ben wel heel content met mijn 100% magikarp
[afbeelding]
Nog 33 candy te gaan...
Oh die tool is fancy, dat scheelt bergen tijd en het per ongeluk weggooien van 100%tjes met lage cp waarvan ik te lui ben om te checken.
Blijk een 100% eevee gevangen te hebben kort geleden, en mijn fucking porygon van 100% maar met 23 cp... >.<
Blijk een 100% eevee gevangen te hebben kort geleden, en mijn fucking porygon van 100% maar met 23 cp... >.<
Hahaha, dat is zuur. Misschien kun je hem later traden voor wat andere zooi?Tuttel schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:16:
Oh die tool is fancy, dat scheelt bergen tijd en het per ongeluk weggooien van 100%tjes met lage cp waarvan ik te lui ben om te checken.
Hoe betrouwbaar weet ik niet, maar die site is niet echt handig. Zie alleen maar Pokemon in amerika etc... Heb je niet echt veel aan.Shadow343 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:10:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zou wel heel zuur zijn bij zo'n Gyarados als hij door de aanvallen brak is. Moet een hoop werk verrichten voor die 400 candy... pfffMx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:14:
[...]
Leuke CP ook... Dat gaat een killer Gyarados worden als hij ook nog lekkere aanvallen mee krijgt.
Jeuj, vandaag alle beestjes met de eerste (gewone) bal gevangen. Waar gisteren nog 5 à 6 nodig waren. Lucky day
Iemand verder die last heeft dat stops nu echt nog meer crap droppen?
Ik krijg enkel nog 80% pokeballs (normale) , 10% revives, en like 10% overige meuk (waaronder nauwelijks meer berries of potions) =/
Ik krijg enkel nog 80% pokeballs (normale) , 10% revives, en like 10% overige meuk (waaronder nauwelijks meer berries of potions) =/
Please teach me, MasterElagorn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:18:
Jeuj, vandaag alle beestjes met de eerste (gewone) bal gevangen. Waar gisteren nog 5 à 6 nodig waren. Lucky day
gaat bij mij vandaag ook stukken beter dan gisteren.. gisteren had ik nog moeite met een weedle van 10cp terwijl ik vanmorgen een squirtle ving van 344cp met de eerste pokeball..Elagorn schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:18:
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Nou, dan toch maar even geprobeerd, en hij geeft wel meteen de IV aan ipv een range, heeft hij nou meer info ofzo dan wanneer je je values in de calculator invult?
Zou jammer zijn als het klopt, want ik heb n CP170 magikarp die tussen de 70 en 95% kan zijn, daar geeft hij 84% aan, had liever 95 gehad
Wel een 95.6% magikarp nog, maar die is maar CP146.
Zou jammer zijn als het klopt, want ik heb n CP170 magikarp die tussen de 70 en 95% kan zijn, daar geeft hij 84% aan, had liever 95 gehad
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator