Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Raymon1988 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 01:27:
[...]

Dat deed ik al heel lang, maar sinds de update is de curve ook veel erger en kan er lastig aan wennen. Maar dan nog springen ze me er te snel uit.
Weiger pokeballs te kopen, wacht eerst tot ze m'n verloren coins terug geven.
Verloren na de update. Verder is m'n account hetzelfde. Ook herinstallatie hielp niet
Heb nog niet geüpdatet... zo te zien kan ik beter nog ff op mijn versie houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:27
Wtf... Net een cp93 Pikachu tegen gekomen. Great Ball + Razberrie want = Need!

Caught Pikachu!
Vervolgens ga je naar het overzicht scherm voor je nieuwe vangst... Is het ineens een Weedle?!? :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 08:25
Thalaron schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 05:54:

Caught Pikachu!
Vervolgens ga je naar het overzicht scherm voor je nieuwe vangst... Is het ineens een Weedle?!? :/
Weet je zeker dat je niet per ongeluk een ditto hebt gevangen? :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12
readytoflow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 23:57:

Volens mij komt het in cycly toch? Toen ik er was waren het bijv. ontzettend veel magnemites en voltorbs. Genoeg om te kunnen evolven, ware het niet dat de evoluties ook regelmatig verschenen.

Echt een verwonderlijk zicht trouwens. Al die mensen die met hetzelfde spel bezig zijn. Starend naar een scherm. Zelfde Vingerbeweging maken continu.
Gisterenavond ook weer enkele uren doorgebracht op Kijkduin.
Inderdaad veel Magnemites en Voltorbs, of de Evo's hiervan.
Maar ook getrakteerd op een Arcanine (rende weg :( ) en een magmar van 1100+ :+

Ik weet niet zozeer of het in cycly komt, het is nu al 2 dagen best veel Magnemites en Voltorbs.
Gelukkig zitten er genoeg Pokéstops om de voorraad ballen op peil te houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

OMX2000

By any means necessary...

poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:31:
[...]

Hoe de hel krijg je t voor elkaar om en een Gyarados EN een Lapras te vangen op een rondje fietsen???
My thoughts exactly. Maar wel cool natuurlijk.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024

Caught Pikachu!
Lees ik op reddit ook klachten over. Bulbasaur die Caterpies worden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Gister nog wat aparts gezien tijdens een gym gevecht. Uiteindelijk meerdere keren kunnen doen dus ik denk dat het wel een bug report waard is. In ieder geval hier effe checken of meer mensen het hebben of kunnen checken.

Tijdens een gevecht loopt dat blauwe balkje voor je special attack vol. Als je precies op het moment dat je Pokemon dood gaat zorgt dat je een special attack triggered dan doet je volgende Pokemon zijn special attack zonder dat zijn balkje vol is. Bijvoorbeeld; mijn Pincer was dood aan het gaan en op dat moment trigger ik zijn special, Flareon wordt ingezet en ik zie meteen staan; Heat wave.

Zoals ik al zei; niet 1x toevallig kunnen doen maar meerdere keren bewust kunnen triggeren. Meer mensen die dit hebben gehad?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 21:03
Eek2nd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 01:41:
[...]

Heb nog niet geüpdatet... zo te zien kan ik beter nog ff op mijn versie houden?
Ja ik zou zeker nog wachten. Ik ga denk ik de apk versie er ook weer opgooien. Enige voordeel van deze versie is dat het transferen veel makkelijker is en m'n telefoon minder heet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:07
Toch maar een incubator gekocht.. Vanaf level 20 duurt t allemaal een stuk langer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Caught Pikachu!
Nou, hier is iemand die t tegenovergestelde had.. een 1200 nogwat Caterpie die in zn dex een Charizard bleek te zijn :X

https://www.reddit.com/r/..._caught_charizard_in_the/

"Geruchten" gaan nu dat Niantic aan het kloten is met dingen, om op allerlei manieren de scanners te proberen te omzeilen (met rare Pokemon) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Komt dat niet omdat je nog een oude client gebruikt? (gebruik je nog een oude client?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:44
Hmm, mn eerste incense was niet echt een succes. Voornamelijk de standaard rommel, een Krabby en een Abra (die gelijk uit een Great Ball vluchtte). Wel heel de tijd gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 17:04
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:22:
[...]

Nou, hier is iemand die t tegenovergestelde had.. een 1200 nogwat Caterpie die in zn dex een Charizard bleek te zijn :X

https://www.reddit.com/r/..._caught_charizard_in_the/

"Geruchten" gaan nu dat Niantic aan het kloten is met dingen, om op allerlei manieren de scanners te proberen te omzeilen (met rare Pokemon) :(
Hoop niet dat dat klopt. Zou wel een erge fuckup zijn als je niet eens meer je eigen client kan vertrouwen tijdens het vangen van een pokemon.. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 11:58
schaapiej schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:00:
...
Zoals ik al zei; niet 1x toevallig kunnen doen maar meerdere keren bewust kunnen triggeren. Meer mensen die dit hebben gehad?
Ja, ik heb dit ook wel eens voorbij zien komen. Ik weet niet of je nou de damage krijgt van de pokemon die dood gaat, of van degene die spawnt. Als het dat laatste zou zijn zou je er wel misbruik van kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 07:21
Dat was ook mijn ervaring tot nu toe, met incense. had zelfs niet het gevoel dat ik meer pidgets e.d. kreeg dan normaal.

Met de raak-gooi ellende van de laatse patch bekruipt met wel het volgend gevoel:
- de eerste twee tegen-attacks afwachten lijkt de vangkans te vergroten
- curveballs lijken de vangkans te vergroten

Allemaal zeer subjectief, niet in de laatste plaats omdat je tegen de randomiser vecht :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:00
Doet poke scanner het bij jullie? Ik ktijg steeds scan canceled te zien :(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Bennnie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Ja, ik heb dit ook wel eens voorbij zien komen. Ik weet niet of je nou de damage krijgt van de pokemon die dood gaat, of van degene die spawnt. Als het dat laatste zou zijn zou je er wel misbruik van kunnen maken.
Aan de damage te zien die er vanaf kwam was het van mijn Flareon!
Heat wave van een 1450 Flareon komt een stuk harder aan dan het kietelen van een 1200 Pincer! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groenie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

Hoop niet dat dat klopt. Zou wel een erge fuckup zijn als je niet eens meer je eigen client kan vertrouwen tijdens het vangen van een pokemon.. 8)7 |:(
Nou t kan zijn dat ze t proberen in de war te gooien en dat dit nu bugged is (scanners moeten caterpie zien) en jij gewoon Charizard in battle ziet, als je m probeert te vangen.

Of ze proberen een rem erop te gooien en de grote Pokemon met opzet niet te geven aan de spelers, en dat dit dus een caterpie had moeten zijn ipv een Charizard. (omdat de spelers te hard gaan en te veel grote hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
ijdod schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:42:
Dat was ook mijn ervaring tot nu toe, met incense. had zelfs niet het gevoel dat ik meer pidgets e.d. kreeg dan normaal.

Met de raak-gooi ellende van de laatse patch bekruipt met wel het volgend gevoel:
- de eerste twee tegen-attacks afwachten lijkt de vangkans te vergroten
- curveballs lijken de vangkans te vergroten

Allemaal zeer subjectief, niet in de laatste plaats omdat je tegen de randomiser vecht :P
Ik ga de eerste tip ook proberen, want ik had het gevoel dat dat er pas een tegen-attack kwam op het moment dat ik gooide.
Curveballen verhoogden wel altijd de vangkans, maar de pidgey,ratata's, caterpies van gisteren en vandaag die ontsnappen zelfs nog met een berry-curveball combo zodra ze boven de 100 cp zitten bij mij.
Ben daardoor al snel 3-5 pokeballs kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
schaapiej schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:44:
[...]

Aan de damage te zien die er vanaf kwam was het van mijn Flareon!
Heat wave van een 1450 Flareon komt een stuk harder aan dan het kietelen van een 1200 Pincer! :+
Dus, een parasect Solar Beam uit laten voeren op het moment dat hij spawnt... lame. Er zijn zoveel signalen voor mij dat er veeeel te veel client side wordt gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 22:23
Dit nog niet gehad, wel had ik gisteren een gymbattle waar ik het balkje van de Exeggutor met mijn flareon al helemaal leeg had gespeeld en ik nog eerst 2 pokemon moest verliezen voor hij doodging. Ik kon werkelijk waar blijven attacken en pas bij de 4e ging hij neer.

Redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 19:33
Op de Facebook site van Pokemon GO staat een korte reactie van de devs. Niets wat we nog niet wisten, maar er komt nu iig iets van feedback ;) 3-steps was dus bugged en is daarom verwijderd. Maar geen concrete uitspraken over een vervanging. Wel dat men er mee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:36

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sinds de update lijkt de GPS-polling wat minder fanatiek te gaan. Hij registreert gelopen afstanden beter, maar verliest ook veel vaker het signaal. Ik kan nu vanaf mijn bureau ook (zij het heeeeeeel langzaam) een ei uitbroeden, terwijl mijn poppetje eerst strak op zijn plek bleef staan als de telefoon daar lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
eborn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:49:
Op de Facebook site van Pokemon GO staat een korte reactie van de devs. Niets wat we nog niet wisten, maar er komt nu iig iets van feedback ;) 3-steps was dus bugged en is daarom verwijderd. Maar geen concrete uitspraken over een vervanging. Wel dat men er mee bezig is.
Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/114/139/tumblr_lgedv2Vtt21qf4x93o1_40020110725-22047-38imqt.jpg

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 14:41
eborn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:49:
Als het niet terug zou komen, zouden ze er niet mee bezig zijn denk ik? Zal dus wel een vervanger komen.

Omdat het nu nog een hype is, is het straks waarschijnlijk gewoon mogelijk met de server capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:34
Vanmorgen 2x een squirtle tegengekomen (een van 316cp en een van 290cp). Beide na 2 vangpogingen met een great ball en razzberry ontsnapt en gevlucht. Net nog wel 2 scythers gevangen en een parasect, die laatste had ik nog niet. Oja, en een magnemite :)

[ Voor 6% gewijzigd door NoepZor op 02-08-2016 08:55 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 19:33
AFCAjax schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:51:
[...]
Omdat het nu nog een hype is, is het straks waarschijnlijk gewoon mogelijk met de server capaciteit.
Mijn ervaring met de software wereld is dat een opmerking als 'we gaan er naar kijken' eigenlijk betekend: het staat onderaan de prioriteit lijst ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier zou ik, zonder scanners, wel mee kunnen leven..

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/Z0vj2rStOdxLbb3D0vtpBq6YrvYXhlCEQ4GXgJkwyKg.jpg?w=432&s=dbcd50eccefbbf0b7b919e384c3eb215

Misschien nog een timer erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:49
Had vanochtend nog een mooiere bug, Ik kreeg wel de circels maar er verschenen geen pokemons in, kon dus ook niks aan tikken, pokestops en dergelijke werkt wel, heb ook kms gekregen op me eieren.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 08:54:
Hier zou ik, zonder scanners, wel mee kunnen leven..

[afbeelding]

Misschien nog een timer erbij :)
De eerste fix zal nog altijd de nearby pokemon zelf moeten zijn. Ik kom nu regelmatig Pokemon tegen die niet op de nearby list staan, waarschijnlijk omdat die update zo traag is/helemaal niet gebeurd. De server throttling van 1 request per 5 seconde is volgens mij nog niet helemaal lekker afgestemd in de client, die lijkt er nml. meer nodig te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 12:25
Sj44k13 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:29:
[...]
Herkenbaar... Vriend van me kreeg half uur daarna een Snorlax uit zijn ei...
Pfff.... jullie krijgen tenminste nog 10 km eieren. Ik heb ze de afgelopen twee weken niet meer gezien ondanks het kopen van vier broedmachines om van mijn 5 km eieren af te komen.
Gister nog wat aparts gezien tijdens een gym gevecht. Uiteindelijk meerdere keren kunnen doen dus ik denk dat het wel een bug report waard is. In ieder geval hier effe checken of meer mensen het hebben of kunnen checken.

Tijdens een gevecht loopt dat blauwe balkje voor je special attack vol. Als je precies op het moment dat je Pokemon dood gaat zorgt dat je een special attack triggered dan doet je volgende Pokemon zijn special attack zonder dat zijn balkje vol is. Bijvoorbeeld; mijn Pincer was dood aan het gaan en op dat moment trigger ik zijn special, Flareon wordt ingezet en ik zie meteen staan; Heat wave.

Ik dacht gisteren ook zoiets te zien maar volgens mij deed de Blizzard die m'n Tentacruel deed toen hij het gevecht in kwam geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:56
Het spel is kapot...ik kon in Delft net helemaal geen enkele pokemon vinden, het metro station waar normaal 5 drowzee's tegelijkertijd staan(plus nog wat ratata's etc) had geen pokemon. En uiteindelijk kwam ik 2 10-20cp pokemon tegen die met een masterball wss nog niet te vangen waren.

Een pokemon vangen is nu echt veeeeeeel meer dan 100xp waard :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:36

Sevyx

Facta non verba!

Na terugkomst van vakantie, zojuist de eerste werkdag. Kom ik tot de ontdekking dat het pokestops walhalla is op de werkplek.

Pokestops

>:)

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Vorige week een 10 KM uitgebroed en pissig omdat het 'maar' een Chansey was.
Nu kom ik er door de IV calculator achter dat het de beste verdediger is voor gyms en bovendien mijn exemplaar 98% IV is.

Mening herzien :')

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
Een pokemon vangen is nu echt veeeeeeel meer dan 100xp waard :(
Nee het levelen van veel spelers gaat Niantic waarschijnlijk te snel, dus moet er minder XP uitgedeeld worden.
Als je minder pokemon kunt vangen doordat je al 5 ballen per pokemon nodig hebt dan hebben zij hun doel bereikt
(Of willen ze de 10 miljoen omzet per dag nog eens omhoog schroeven d.m.v. verkoop coins voor pokeballs?

[ Voor 0% gewijzigd door Raymon1988 op 02-08-2016 09:17 . Reden: typing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:47
Wootwoot, aerodactyl van cp780 uit een 10km ei _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Heb pas 1 10km ei gehad, level 22,5 inmiddels... en dat was nog een 400cp Onix ook nog ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
trix0r schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:12:
Heb pas 1 10km ei gehad, level 22,5 inmiddels... en dat was nog een 400cp Onix ook nog ;(
Ik ben net met nr 3 bezig, bijna level 20.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Hoeveel cp heeft die? Volgens mij zijn ze niet zo hoog in cp toch. Maar blijkbaar heb je er wel iets aan.
De mijne is 88℅ met een cp379

Edit: zal maar niet zeggen hoeveel ik er al niet heb gehad aan 10km eieren. Meer en deels dubbele gehad. 133 eieren in totaal nu uitgebroed!
8x 5km ei + 1x 10km ei nog in mijn lijst staan.

[ Voor 26% gewijzigd door murphylee op 02-08-2016 09:16 ]

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Raymon1988 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Nee het levelen van veel spelers gaat Niantic waarschijnlijk te snel, dus moet er winder XP uitgedeeld worden.
Als je minder pokemon kunt vangen doordat je al 5 ballen per pokemon nodig hebt dan hebben zij hun doel bereikt
(Of willen ze de 10 miljoen omzet mer dag nog eens omhoog schroeven d.m.v. verkoop coins voor pokeballs?
Lekker eerlijk voor de mensen die nog level 15 zijn t.o.v. de spelers die al level 25-30 zijn. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
murphylee schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Hoeveel cp heeft die? Volgens mij zijn ze niet zo hoog in cp toch. Maar blijkbaar heb je er wel iets aan.
Hij heeft erg veel HP toch? Dus goed voor defending van een gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar doet toch 0,0 damage ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 12:25
trix0r schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:12:
I feel your pain. Ik vindt het wel typisch dat ik al mijn 10 km eieren tijdens een weekend in Den Bosch heb gehad en daarna in m'n eigen dorpje Lisse nooit meer. Zijn er in dichtbevolkte gebieden naast meer/betere Pokémon ook al betere Pokéstops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ErikT738 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

I feel your pain. Ik vindt het wel typisch dat ik al mijn 10 km eieren tijdens een weekend in Den Bosch heb gehad en daarna in m'n eigen dorpje Lisse nooit meer. Zijn er in dichtbevolkte gebieden naast meer/betere Pokémon ook al betere Pokéstops?
Dat lijkt wel zo te zijn.. althans dat het verschilt per Pokestop.. Ik weet er hier een waar ik altijd standaard eieren krijg als ik ruimte heb.. (nog geen patroon in 2-5-10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Dat lijkt wel zo te zijn.. althans dat het verschilt per Pokestop.. Ik weet er hier een waar ik altijd standaard eieren krijg als ik ruimte heb.. (nog geen patroon in 2-5-10)
Dat klopt dus niet, onderhand is mijn zus lvl6 en heeft nog steeds geen ei.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 17:56
Raymon1988 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:10:
[...]

Nee het levelen van veel spelers gaat Niantic waarschijnlijk te snel, dus moet er minder XP uitgedeeld worden.
(Of willen ze de 10 miljoen omzet per dag nog eens omhoog schroeven d.m.v. verkoop coins voor pokeballs?
Tja als ze nou eens de great ball droprate wat omhoog zouden schroeven. Want tegenwoordig kan je niets boven de 300 vangen zonder die krengen en in de shop kopen kan ook al niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Laatst online: 05-06 19:49
ErikT738 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:17:
[...]

Dit klopt volgens mij niet... Hier in Rotterdam namelijk en mijn eerste 10km eieren ook pas rond de lvl 20 ontvangen. Ik barst van de 5km eieren juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Dat klopt dus niet, onderhand is mijn zus lvl6 en heeft nog steeds geen ei.
Oh ok.. dan heb ik gewoon 10x achter elkaar bij die pokestop geluk gehad, en mn vrienden ook ;)

Ik heb ook altijd 9 eieren, ondanks dat ik me een ongeluk broed met meerdere machines.. mn 10km's kreeg ik al vanaf level 5 ofzo :)

(niet dat er echt wat spectaculairs uitkomt though..)

[ Voor 25% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Terranova schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Tja als ze nou eens de great ball droprate wat omhoog zouden schroeven. Want tegenwoordig kan je niets boven de 300 vangen zonder die krengen en in de shop kopen kan ook al niet :(
Ik vang hier gewoon pidgeys en rattata's boven de 300 CP met 1-2 curveballs hoor. Voorheen had ik er meer ballen voor nodig. Bij nice en greats ontsnappen ze wel iedere x.

Misschien dat het per persoon wisselt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 22:16
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:18:
[...]

Nou ik woon in een dorp in een vrij rustige buurt met een pokestop voor mijn deur die niet gek veel wordt bezocht. Maar al 5/6x 10km ei en rest 5km zelden 2km eieren. Daarbij heb ik op deze Locatie meer verschillende soorten gevonden dan in mijn gehele loop carrière van 30km 75 verschillende pokemons en level 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 23:26
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:21:
[...]

Dit klopt volgens mij niet... Hier in Rotterdam namelijk en mijn eerste 10km eieren ook pas rond de lvl 20 ontvangen. Ik barst van de 5km eieren juist.
Ik woon zelf ook in Rotterdam en ik heb al 10km eieren gekregen vanaf level 7. Maar ook hier barst het van de 5km eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Practics schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:22:
[...]

Nou ik woon in een dorp in een vrij rustige buurt met een pokestop voor mijn deur die niet gek veel wordt bezocht. Maar al 5/6x 10km ei en rest 5km zelden 2km eieren. Daarbij heb ik op deze Locatie meer verschillende soorten gevonden dan in mijn gehele loop carrière van 30km 75 verschillende pokemons en level 22.
Dat is vrij netjes voor die afstand. Ik heb er ondertussen een 150km opzitten en zit op de 76 verschillende gezien/gevangen. (eveneens lvl 22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 09:42
Wat is die Chansey een gek beest zeg. Gigantisch hoge stamina maar heel lage attack en defense... Ik heb een CP340 Chansey die 307 HP heeft... Is dat nou een goede om in een gym te zetten als laagste beestje? Is misschien niet moeilijk te verslaan, maar wel tijdrovend vanwege die gigantische bak HP. Toen ik laatst een gym aanviel kreeg ik op een gegeven moment "Time's Up!" dus er zit kennelijk een tijdslimiet op een aanval - zo'n "tijdrekker" kan dus nuttig zijn?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Laatst online: 29-07-2024
murphylee schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:13:
[...]

Edit: zal maar niet zeggen hoeveel ik er al niet heb gehad aan 10km eieren. Meer en deels dubbele gehad. 133 eieren in totaal nu uitgebroed!
8x 5km ei + 1x 10km ei nog in mijn lijst staan.
CP is 308, dus er moet nog wel flink wat candy in.
Reden dat ze goed schijnen te zijn als defender in de gym is met name de hoeveelheid HP (274 in mijn geval). Zie https://pokeassistant.com/main/defenders
Daarnaast een aanval van 55, maar ik heb geen idee of die effectief is eerlijk gezegd.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:24:
Wat is die Chansey een gek beest zeg. Gigantisch hoge stamina maar heel lage attack en defense... Ik heb een CP340 Chansey die 307 HP heeft... Is dat nou een goede om in een gym te zetten als laagste beestje? Is misschien niet moeilijk te verslaan, maar wel tijdrovend vanwege die gigantische bak HP. Toen ik laatst een gym aanviel kreeg ik op een gegeven moment "Time's Up!" dus er zit kennelijk een tijdslimiet op een aanval - zo'n "tijdrekker" kan dus nuttig zijn?
Dat heb ik ook even geopperd eerder in dit topic. Echter werd toen gesteld dat de timer reset per pokemon.
Dus zolang je genoeg damage kan doen om die chansey te killen binnen de timer, is het slechts vervelend maar meer niet.

Beter optie is dan Snorlax, ook hoge HP maar veel betere attack en defense.
Maar wellicht dat met de nieuwe update de aanvallen van Chansey een boost hebben gekregen oid. Kan sowieso wel een keer proberen te testen of timer inderdaad reset bij elke verslagen pokemon.

[ Voor 9% gewijzigd door spocy op 02-08-2016 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ik heb al redelijk wat 10km eieren gehad. Ik ben nu level 18. Ik denk zeker wel een stuk of 4-6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Laatst online: 23-09 22:16
Hogader schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Dat is vrij netjes voor die afstand. Ik heb er ondertussen een 150km opzitten en zit op de 76 verschillende gezien/gevangen. (eveneens lvl 22)
Jup echt 85%+ uit mijn voortuin. Natuurlijk geen hele speciale pokemons maar wel gewoon leuke gyarados slowbro x aantal evees met alle evoluties enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Hogader schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:23:
[...]

Ik heb 140km en 131 :+
Wel voor ongeveer €20 aan incubators gehaald na level 20 omdat het wel heel erg traag ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Wat een feest gisteren zeg, voor het eerst Kijkduin aangedaan.
Het was echt druk, maar wel gezellig.

Paar van die lolbroeken die ineens Pikachu riepen. Maar zich daarna meteen dom voelden omdat niemand reageerde. Ander nadeeltje, ontzettende wietlucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Ach pikachu zit vrij vaak wel bij mij in de buurt. Ik heb er 3 ondertussen zonder veel moeite te doen :P

[ Voor 12% gewijzigd door NoepZor op 02-08-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
En ik heb er nog steeds geen een. Overigs zuiderpark den haag was wel een dompert. 2 Ekins en thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Vlak bij mijn werk in Hengelo zitten altijd een shitload aan Schythers. Bijna elk moment van de dag wel 1-2 stuks. Verder nog wel eens een electrabuzz. Maargoed natuurlijk niet als ik er precies in de buurt ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor geinteresseerden, op deze manier kun je in 1x alle Pokies IV's checken :)

(wel de versie voor 0.31 nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:12
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:29:
En ik heb er nog steeds geen een. Overigs zuiderpark den haag was wel een dompert. 2 Ekins en thats it
De Pikachus zijn daar vervangen voor ladingen Ekans inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Practics schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Jup echt 85%+ uit mijn voortuin. Natuurlijk geen hele speciale pokemons maar wel gewoon leuke gyarados slowbro x aantal evees met alle evoluties enz enz
Die vind ik al speciaal genoeg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:55
NoepZor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:29:
Ach pikachu zit vrij vaak wel bij mij in de buurt. Ik heb er 3 ondertussen zonder veel moeite te doen :P
Bij ons thuis zijn de sparrows ingeruild voor pikachu's, dachten we overdag nog door Breda te moeten rijden om er een te vangen, blijkt er savonds 1 thuis te zitten:)

Enige nadeel dat die krengen niet goed in je bal blijven, voordeel is dat we er makkelijk 10 per dag kan vangen.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Azaruc schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

CP is 308, dus er moet nog wel flink wat candy in.
Reden dat ze goed schijnen te zijn als defender in de gym is met name de hoeveelheid HP (274 in mijn geval). Zie https://pokeassistant.com/main/defenders
Daarnaast een aanval van 55, maar ik heb geen idee of die effectief is eerlijk gezegd.
Ook hebben normal Pokémon maar 1 type tegenstander die dubble damage kan doen. Dit geldt ook voor electric Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
NoepZor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:30:
Vlak bij mijn werk in Hengelo zitten altijd een shitload aan Schythers. Bijna elk moment van de dag wel 1-2 stuks. Verder nog wel eens een electrabuzz. Maargoed natuurlijk niet als ik er precies in de buurt ben :P
En waar werk jij in Hengelo? :*) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Sjurm schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Ook hebben normal Pokémon maar 1 type tegenstander die dubble damage kan doen. Dit geldt ook voor electric Pokémon.
In die lijst staat toch Chansey bovenaan, boven de Snorlax... Is die gigantische bak HP toch nog ergens goed voor kennelijk. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 25-09 06:54
Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

In die lijst staat toch Chansey bovenaan, boven de Snorlax... Is die gigantische bak HP toch nog ergens goed voor kennelijk. :D
Komt omdat ze van defending pokemon de HP verdubbelen, daarnaast is de main aanval genormaliseerd op 1x per anderhalve seconde waardoor hij nog degelijke DPS kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:01
Sjurm schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Das wel een nadeel ja. Het is jammer dat er in de eerste generatie relatief weinig vecht pokemon zitten.

056 Mankey
057 Primeape
066 Machop
067 Machoke
068 Machamp
106 Hitmonlee
107 Hitmonchan

En ik heb tot nu toe alleen één Hitmonlee op mijn radar gehad en dat is het eigenlijk wel. Maar het zou wel handig zijn om die te hebben. Net als een fatsoenlijke ground Pokemon. Zou een aantal gyms een heel stuk makkelijker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
Idifix schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

En waar werk jij in Hengelo? :*) :P
Gemeente, aan de Hazenweg. Scythers zitten aan de van Alphenstrat in de Hengelose Es.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Laatst online: 26-06 17:55
Hoe gooi je dan goeie curve ball? Bij mij vliegt die dan links of rechts het scherm uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:31:
Voor geinteresseerden, op deze manier kun je in 1x alle Pokies IV's checken :)

(wel de versie voor 0.31 nodig)

[video]
Zou met onze vrienden van Reddit toch nooit lang kunnen duren voordat dit geupdate is voor versie 0.31.
Lijkt mij wel handig om een dergelijke tool beschikbaar te hebben, maar is het toegestaan om via deze proxy manier de game data uit te lezen? dit kan nog wel eens tegen de TOS ingaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
roflexx schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:49:
Hoe gooi je dan goeie curve ball? Bij mij vliegt die dan links of rechts het scherm uit..
Door dit te compenseren door meer naar rechts of naar links te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Robkazoe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

Das wel een nadeel ja. Het is jammer dat er in de eerste generatie relatief weinig vecht pokemon zitten.

056 Mankey
057 Primeape
066 Machop
067 Machoke
068 Machamp
106 Hitmonlee
107 Hitmonchan

En ik heb tot nu toe alleen één Hitmonlee op mijn radar gehad en dat is het eigenlijk wel. Maar het zou wel handig zijn om die te hebben. Net als een fatsoenlijke ground Pokemon. Zou een aantal gyms een heel stuk makkelijker maken.
Mocht je in de buurt van Arnhem wonen; Hitmonchan spawned rond de Korenmarkt samen met Electrabuzz :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
NoepZor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

Gemeente, aan de Hazenweg. Scythers zitten aan de van Alphenstrat in de Hengelose Es.
Even kijken volgende week. Nog nooit zo een beest tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:49:
[...]

Zou met onze vrienden van Reddit toch nooit lang kunnen duren voordat dit geupdate is voor versie 0.31.
Lijkt mij wel handig om een dergelijke tool beschikbaar te hebben, maar is het toegestaan om via deze proxy manier de game data uit te lezen? dit kan nog wel eens tegen de TOS ingaan denk ik.
Ja geen idee, maar t zou wel handig zijn om een app te hebben die dit gewoon in 1x doet.. Dit vind ik teveel moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:51:
[...]

Ja geen idee, maar t zou wel handig zijn om een app te hebben die dit gewoon in 1x doet.. Dit vind ik teveel moeite :)
Ja eens, helemaal mooi als je gewoon een app kan hebben draaien op het moment dat je PoGo opstart die dit overzicht maakt en opslaat voor je. Alleen ben ik bang dat die App wel wat risico volle permissies nodig heeft dan om de data uit een andere app te onderscheppen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Mensen al op zoek geweest in Barcelona? Ben daar eind augustus anderhalf week(deels voor werk) en vroeg me af hoe druk het daar is en wat er kan zijn :+

[ Voor 3% gewijzigd door weszz op 02-08-2016 09:56 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
TroX schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:43:
Komt omdat ze van defending pokemon de HP verdubbelen, daarnaast is de main aanval genormaliseerd op 1x per anderhalve seconde waardoor hij nog degelijke DPS kan doen :)
Nou, volgens mij is het onzin. Mijn Chansey is level 20 (CP349, 310HP). Ik heb hem net in een gym gezet en eens getraind met mijn level 20 Flareon (CP1420, 84HP). De Flareon walste er zonder moeite overheen.

Weet je zeker dat ze die lijst niet hebben opgezet met "gelijke CP" ipv "gelijk level"? Ik kan me wel voorstellen dat een Chansey met de zelfde CP als een Snorlax een betere verdediger is. Maar een Chansey met het zelfde level heeft veeeeeeel minder CP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 25-09 06:54
Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:57:
[...]

Nou, volgens mij is het onzin. Mijn Chansey is level 20 (CP349, 310HP). Ik heb hem net in een gym gezet en eens getraind met mijn level 20 Flareon (CP1420, 84HP). De Flareon walste er zonder moeite overheen.

Weet je zeker dat ze die lijst niet hebben opgezet met "gelijke CP" ipv "gelijk level"? Ik kan me wel voorstellen dat een Chansey met de zelfde CP als een Snorlax een betere verdediger is. Maar een Chansey met het zelfde level heeft veeeeeeel minder CP...
Die lijst gaat uit met gelijke CP als de vaporeon oneshot merk je het inderdaad niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
TroX schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Die lijst gaat uit met gelijke CP als de vaporeon oneshot merk je het inderdaad niet :)
Tja gelijke CP is wel een waardeloze vergelijker, Chansey heeft een veel lager potentieel CP dan bijvoorbeeld Snorlax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
TroX schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:58:
[...]

Maar gelijke CP is natuurlijk onzin. Ze moeten de lijst opzetten met gelijk level. Een Snorlax heeft bij het zelfde level 10x (gokje) zo veel CP als een Chansey. Het is dus compleet van de zotten om op basis van "bij gelijke CP" de Chansey boven de Snorlax te zetten als beste gym defender want in de praktijk heb je nooit een Chansey van gelijke CP als een Snorlax - en als je die wel hebt dan is dat een crappy Snorlax en kan je er beter een Vaporeon op zetten. :D

Ook staat bijvoorbeeld de Jolteon boven de Vaporeon in die lijst. Op basis van gelijke CP... Maar als je op basis van gelijk level kijkt zal de Vaporeon beter zijn dan de Jolteon. Ik heb bijvoorbeeld een Vaporeon en een Jolteon met ongeveer gelijke CP. De Jolteon is level 21, de Vaporeon slechts level 16. Dus die Vaporeon is potentieel veel beter dan die Jolteon als gym defender (maar dan moet er nog wel wat dust tegenaan).

[ Voor 24% gewijzigd door Mx. Alba op 02-08-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-09 19:54
NoepZor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:30:
Waar is jouw werk in Hengelo? Dan kom ik daar ook eens langs XD

E: antwoord al gelezen elders, thanks

[ Voor 4% gewijzigd door Lynox op 02-08-2016 10:11 ]

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

weszz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:56:
Mensen al op zoek geweest in Barcelona? Ben daar eind augustus anderhalf week(deels voor werk) en vroeg me af hoe druk het daar is en wat er kan zijn :+
Daar zit de pokemon Barcamon (is exclusief voor Barcalona) :+

Afbeeldingslocatie: https://fscomps.fotosearch.com/compc/CSP/CSP461/k18932344.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:53:
[...]

Ja eens, helemaal mooi als je gewoon een app kan hebben draaien op het moment dat je PoGo opstart die dit overzicht maakt en opslaat voor je. Alleen ben ik bang dat die App wel wat risico volle permissies nodig heeft dan om de data uit een andere app te onderscheppen hehe
Mijn idee: een (web)app die je IV berekend aan de hand van een screenshot van desbetreffende Pokemon. Veel minder kans dat Niantic daar moeilijk over gaat doen. Helaas heb ik zelf te weinig kennis om dit te ontwikkelen, maar misschien een handige tweaker? Volgens mij zou je dat hiermee kunnen bereiken? https://cloud.google.com/vision/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
japjaan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Mijn idee: een (web)app die je IV berekend aan de hand van een screenshot van desbetreffende Pokemon. Veel minder kans dat Niantic daar moeilijk over gaat doen. Helaas heb ik zelf te weinig kennis om dit te ontwikkelen, maar misschien een handige tweaker? Volgens mij zou je dat hiermee kunnen bereiken? https://cloud.google.com/vision/
Drempel 1:

Je voert 4 waardes in klikt op check en hij berekend

Drempel 2:

Screenshot maken, naar de site gaan, uploaden, wachten, en je ziet de het resultaat.

Totaal overbodig dus om een screenshot te maken en die te gaan uploaden. Het lijkt me veel praktischer om gelijk de waardes in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bennnie
japjaan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Alleen moet je dan nog steeds een screenshot maken van iedere individuele pokemon... misschien iets sneller maar ik zou nog steeds 200 screenshots moeten maken en uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
In slangenbeek Hengelo momenteel 4 pikachu's :P blikje losgetrokken geloof ik. Toch apart dat sommige pokemon die zogenaamd zeldzaam zijn om de haverklap voorbij komen (zie ook constant jynx'en bijvoorbeeld), maar andere weer totaal niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Bennnie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Alleen moet je dan nog steeds een screenshot maken van iedere individuele pokemon... misschien iets sneller maar ik zou nog steeds 200 screenshots moeten maken en uploaden
Fair enough. Ik heb alle belangrijke IV's al uitgerekend dus doe het alleen voor nieuwe, dus dan zou deze oplossing voor mij in ieder geval een stuk handiger zijn dan handmatig invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
NoepZor schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:16:
In slangenbeek Hengelo momenteel 4 pikachu's :P blikje losgetrokken geloof ik. Toch apart dat sommige pokemon die zogenaamd zeldzaam zijn om de haverklap voorbij komen (zie ook constant jynx'en bijvoorbeeld), maar andere weer totaal niet gezien.
Gister was het hier ook Pickachudag, 5 gezien nearby, waarvan 3 gevangen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martin0
Wow hier is het iedere dag pidgey en rattata dag !!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Shadow343 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:15:
[...]

Screenshot maken, naar de site gaan, uploaden, wachten, en je ziet de het resultaat.

Totaal overbodig dus om een screenshot te maken en die te gaan uploaden. Het lijkt me veel praktischer om gelijk de waardes in te voeren.
Het is vast ook wel zo te doen dat je bijv. 20 screenshots tegelijkertijd upload en daar een lijstje uitrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:36
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 00:31:
[...]

Hoe de hel krijg je t voor elkaar om en een Gyarados EN een Lapras te vangen op een rondje fietsen???
Zag Lapras op de map verschijnen, gelijk de fiets gepakt en op de terugweg zat er een Gyarados langs de gracht vlak bij mn huis.

Just got lucky I guess.

(of compensatie voor de Pidgey's en Rattata's van gister overdag.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Martin0 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:18:
Wow hier is het iedere dag pidgey en rattata dag !!
Goh, woon jij vlak bij mij toevallig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
P.K. schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Zag Lapras op de map verschijnen, gelijk de fiets gepakt en op de terugweg zat er een Gyarados langs de gracht vlak bij mn huis.

Just got lucky I guess.

(of compensatie voor de Pidgey's en Rattata's van gister overdag.)
En waarom krijgen wij na weken Pidgey's en Rattata's die compensatie dan niet huh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de graphics in pokemon go lager zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:19:
[...]

Goh, woon jij vlak bij mij toevallig :+
Tilburg/Eindhoven

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:20:
Kan je de graphics in pokemon go lager zetten?
Nee dit is momenteel niet een van de gegeven opties. Misschien als je het spel hacked en dan aanpast, maar niet op een normale manier. Maar zo hoog zijn die graphics toch helemaal niet overigens?
Pagina: 1 ... 62 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator