Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:53:
[...]

Haha sorry maat, maar niet getreurd, aqua tail is nog steeds sterk zat. Je hebt een prima Pokemon, alleen niet de perfecte op dit moment helaas.
Ze hebben mijn ideale Vaporeon stuk gemaakt. }:|

Ik wil mijn geld terug.... oh wacht.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Kan je ook een locatie selecteren op http://thepokemap.nl/ ?? als ik naar mijn eigen straat verplaats gebeurd er niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:44
Ik merk trouwens sinds de laatste update dat PoGo heel regelmatig een "GPS signal not found" melding geeft. Veel vaker dan voor de laatste update. Is 'ie nu gewoon sneller met het melden daarvan, of heeft Niantic daar ook wat aan gesloopt? Is op 'n Nexus 5X trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vooral Eevees, Magikarp, Slowpoke/bro, Psyducks, Poliwags check ik :)

Daarnaast het andere leuke sterke spul als ik er wat van heb (Growlithe, Exeggcute, Oddish, Electabuzz etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 14:41
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:57:
[...]

Nee dan is het Mewtwo, maar ik denk dat mensen graag de perfecte van hun Pokemon willen hebben, zelfs als dat een poliwhirl is. :+
Owner, Poliwhirl 92% :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:03:
Vooral Eevees, Magikarp, Slowpoke/bro, Psyducks, Poliwags check ik :)

Daarnaast het andere leuke sterke spul als ik er wat van heb (Growlithe, Exeggcute, Oddish, Electabuzz etc)
Mijn Gloom heb ik op 89%, Vileplume zal dik worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hebben mensen met regelmatige crashes/vastlopers op Android al geprobeerd om van ART om te schakelen naar Dalvik? Of evt. vice versa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaptJackSparrow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Ze hebben mijn ideale Vaporeon stuk gemaakt. }:|

Ik wil mijn geld terug.... oh wacht.... :+
Know the feeling..

Afbeeldingslocatie: http://www.dirtyandthirty.com/wp-content/uploads/2015/07/crush.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:56
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:02:
[...]

Je kan zeggen wat je wil maar zo'n Vaporeon heeft in verhouding een ongelofelijke bak HP.

Als ik bij mij de drie broertjes (en een andere) eens bekijk (CP, %MaxCP, HP)...

Flareon 1420CP 85% 84HP
Jolteon 1246CP 90% 84HP
Vaporeon 1220CP 75% 143HP
Dewgong 1207CP 80% 116HP

Die Vaporeon heeft dus een significant level dan zijn broertjes, wat ook zijn weerslag heeft in de CP - maar ondanks dat lagere level veel meer HP... Dus hoewel wellicht de Flareon meer schade per minuut doet, blijft de Vaporeon veel langer in leven en doet dus in totaal meer schade.
Mijn Chansey heeft meer dan 300HP :P

Iemand daar al eens tegen gevochten in een gym?
Ben wel benieuwd of het effectief is om die te droppen in een gym... lage CP, maar HP is enorm hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 09:42
Tja, maar je moet eigenlijk ook wel heel eerlijk zijn dat de Vaporeon pre-update veel te sterk was. Een heel makkelijk te verkrijgen Pokémon die niet alleen een HP tank is maar ook een heel sterke aanval heeft, dat kan niet lang goed gaan. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
P.K. schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:07:
[...]

Mijn Chansey heeft meer dan 300HP :P

Iemand daar al eens tegen gevochten in een gym?
Ben wel benieuwd of dat effectief is om die te droppen in een gym.
Volgens mij is zo'n beest juist ook heel goed om een gym mee aan te vallen. Omdat hij zoveel HP heeft, kan je met die ene Pokémon langs een hele rits verdedigende Pokémon komen en dat is heel goed voor het effect op de Gym Prestige.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee ok, maar het was wel fijn dat iedereen (ook 'noobs') makkelijk een sterke Pokie kon krijgen.. Je moet het wel kunnen opnemen tegen de gelukkzakken met Dragonites of andere moeilijke enzo..

oeh nog een leuke!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/t9dpvog.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:10:
Nee ok, maar het was wel fijn dat iedereen (ook 'noobs') makkelijk een sterke Pokie kon krijgen.. Je moet het wel kunnen opnemen tegen de gelukkzakken met Dragonites of andere moeilijke enzo..

oeh nog een leuke!

[afbeelding]
En de Vaporeon is nog steeds een relatief goede Pokie hoor. Waarschijnlijk voor de meeste n00bs nog steeds de eerste 1000+ Pokémon die ze zullen hebben. En hij is nog fotogeniek ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:10:

oeh nog een leuke!

[afbeelding]
Weet je ook hoe de kleine kindjes zich voelen in mijn wijk als ze mijn gym proberen over te nemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-homas schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:12:
[...]

Weet je ook hoe de kleine kindjes zich voelen in mijn wijk als ze mijn gym proberen over te nemen _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NAk6C.gif

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:11:
[...]

En de Vaporeon is nog steeds een relatief goede Pokie hoor. Waarschijnlijk voor de meeste n00bs nog steeds de eerste 1000+ Pokémon die ze zullen hebben. En hij is nog fotogeniek ook. :)
Hmm, ik kom eevee's echt zowat nooit tegen. Nu eindelijk genoeg candy doordat hij uit een ei kwam. Maar had/heb toch een stuk meer andere Pokémon eerst boven de 1000Cp. Dan ben ik wel geen noob, maar alsnog.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:47
Hoe zit dat trouwens met rewards bij gyms? Die kun je claimen bij het shield icoon in de shop ben ik achter gekomen, maar je krijgt pas iets als een je minimaal 23 uur in een gym zit? Of ook direct al als je er eentje hebt overgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Sjurm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:21:
Hoe zit dat trouwens met rewards bij gyms? Die kun je claimen bij het shield icoon in de shop ben ik achter gekomen, maar je krijgt pas iets als een je minimaal 23 uur in een gym zit? Of ook direct al als je er eentje hebt overgenomen?
Direct, maar claimen kan maar eens per 21 uur. Dus als je verwacht nog 3 gyms te bevolken voordat je eerste eruit wordt gekicked kun je beter eventjes wachten met cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Sjurm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:21:
Direct als je een gym hebt overgenomen, daarna moet je 21 uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
MrBlueEyes schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:18:
[...]

Hmm, ik kom eevee's echt zowat nooit tegen. Nu eindelijk genoeg candy doordat hij uit een ei kwam. Maar had/heb toch een stuk meer andere Pokémon eerst boven de 1000Cp. Dan ben ik wel geen noob, maar alsnog.
Tja, het ligt er inderdaad puur aan wat er bij je in de buurt spawnt, maar feit is dat Eevee over het algemeen gezien een "gemiddeld schaarse" Pokémon is. En je hebt maar 7 Eevees nodig om er eentje te kunnen evolueren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Glasya schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

Direct als je een gym hebt overgenomen, daarna moet je 21 uur wachten.
Pathogen schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

Direct, maar claimen kan maar eens per 21 uur. Dus als je verwacht nog 3 gyms te bevolken voordat je eerste eruit wordt gekicked kun je beter eventjes wachten met cashen.
Oke thanks :)

Dan had ik dus al wat kunnen hebben, maar begreep eerst niet waar je wat kon claimen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Zo zit ik er ook bij als het ze wel lukt om de gym over te enemen. (Al ben ik nog niet zo kaal) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Tja ik ben nog geen gym tegen gekomen die niet over te nemen is hoor, oer nemen gaat veel makkelijker dan defenden. Alleen zijn veel mensen er te lui voor. Terwijl het minder tijd kost dan dat het gekost heeft om die gym een hoog level te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:29:
Tja ik ben nog geen gym tegen gekomen die niet over te nemen is hoor, oer nemen gaat veel makkelijker dan defenden. Alleen zijn veel mensen er te lui voor. Terwijl het minder tijd kost dan dat het gekost heeft om die gym een hoog level te maken.
Vooral als je met 4 man tegelijk die gym gaat attacken, dan is het zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:29:
Een gym trainen om er één van mijn eigen Pokémon in te zetten doe ik ook niet meer. Laatst nog een laatste keer gedaan. Een half uur bezig geweest om die gym een level hoger te krijgen - wil ik er één van mijn Pokies bij zetten, is er al iemand anders sneaky bij gaan zitten. :( En die had niet geholpen met trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
AFCAjax schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:30:
[...]

Vooral als je met 4 man tegelijk die gym gaat attacken, dan is het zo gedaan.
Dat kan ook nog ja, maar alleen pak ik ook zonder problemen level 6 gyms met dragonites en snorlaxen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:31:
[...]

Een gym trainen om er één van mijn eigen Pokémon in te zetten doe ik ook niet meer. Laatst nog een laatste keer gedaan. Een half uur bezig geweest om die gym een level hoger te krijgen - wil ik er één van mijn Pokies bij zetten, is er al iemand anders sneaky bij gaan zitten. :( En die had niet geholpen met trainen.
Sja, je weet nooit wie en wat een waar op dit moment. Het zou cool zijn als je andere spelers ook zou zien op de kaart etc, maar dan fikken de servers sneller af dan een perenijsje in de sahara :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:31:
[...]

Dat kan ook nog ja, maar alleen pak ik ook zonder problemen level 6 gyms met dragonites en snorlaxen etc.
Ja, omdat je meer mag gebruiken. Dat is het hele euvel, eigenlijk zo je zoveel Pokemans mogen gebruiken als dat er in de gym aanwezig zijn. Zou kwa defenden een stuk eerlijker zijn. Ik ben pas 1 gym tegengekomen waarbij stond: WON 1 BATTLE.

En dat zal waarschijnlijk een noob geweest zijn die het een keer wilde proberen..

[ Voor 8% gewijzigd door AFCAjax op 01-08-2016 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

Afbeeldingslocatie: https://www.relatably.com/m/img/ultra-gay-seal-meme-tumblr/e32fe5473b591eb72f41d689cb5093e776e9453df8a2c9c59f832683b6ccf223.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-09 14:45

AndereKoekoek

Ping! Pong?

[...]

Ik was vanmiddag een gym aan het overnemen. Moest even een potion op mijn Vappi knallen.
Had iemand van het rode team er snel een Pokemon opgezet. Waarschijnlijk vanuit zijn woonkamer ofzo.

Gelukkig maar een 300cp eevee ofzo, dus die was zo weg met mijn 2100cp vappie :D

Edit:
Staat trouwens al sinds vrijdagmorgen een Snorlax op een gym. Moest naar de tandarts en daar een gym overgenomen. Snorlax van 1653cp (70-75% iv) erop gezet. En die staat er nog steeds op !
Geen idee trouwens wat er nog meer bij staat, want is de gym is 5km verderop

[ Voor 16% gewijzigd door AndereKoekoek op 01-08-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 12:25
[...]
Ik doe het ook alleen nog als ik 2000 of minder erbij moet trainen. Ik ben er wel achter dat het veel voordeliger is om één pokémon met een underleveled pokémon van je zelf uit te schakelen dan 3 met je sterkste. Ik kreeg er dit weekend elke keer meer dan 500 prestige bij omdat m'n CP 700 Growlith keer op keer een hogere Magneton neerhaalde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Floris-K schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:35:
[...]

Ik was vanmiddag een fym aan het overnemen. Moest even een potion op mijn Vappi knallen.
Had iemand van het rode team er snel een Pokemon opgezet. Waarschijnlijk vanuit zijn woonkamer ofzo.

Gelukkig maar een 300cp eevee ofzo, dus die was zo weg met mijn 2100cp vappie :D
Mooie dingen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
AFCAjax schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:33:
[...]

Ja, omdat je meer mag gebruiken. Dat is het hele euvel, eigenlijk zo je zoveel Pokemans mogen gebruiken als dat er in de gym aanwezig zijn. Zou kwa defenden een stuk eerlijker zijn. Ik ben pas 1 gym tegengekomen waarbij stond: WON 1 BATTLE.
Enerzijds... Ja. Maar het zou nog beter zijn als er een systeem zou zijn dat rekening zou houden met de relatieve CP. Stel dat een gym in totaal 3000CP aan Pokémon erin heeft zitten en je verslaat die met 6000CP aan Pokémon, dan gaat er maar heel weinig Prestige van de gym af - terwijl als je die zou verslaan met 1500CP aan Pokémon, er een flinke klap Prestige af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

Enerzijds... Ja. Maar het zou nog beter zijn als er een systeem zou zijn dat rekening zou houden met de relatieve CP. Stel dat een gym in totaal 3000CP aan Pokémon erin heeft zitten en je verslaat die met 6000CP aan Pokémon, dan gaat er maar heel weinig Prestige van de gym af - terwijl als je die zou verslaan met 1500CP aan Pokémon, er een flinke klap Prestige af gaat.
Dat zou de beste zijn, omdat je dan ook 'goed' moet zijn in vechten. Nu is het gewoon rammen tot ze dood zijn, al heb ik na de update nog niet gevochten dus wellicht is het beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Best bijzonder.. voor het eerst even op Twitch gekeken. Een "Pokespoof-stream-paradijs".
Het idee achter Pokemon Go is dan toch volledig weg.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jepp.. voor mij houdt t bij een redelijk scannertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

Ik ga denk ik weer een oude versie installeren als dat kan.... pokemons breken veel te vaak uit. heb net meer dan 20 ballen naar een gastly van 300 moeten gooien.

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
LyP0 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:40:
Ik ga denk ik weer een oude versie installeren als dat kan.... pokemons breken veel te vaak uit. heb net meer dan 20 ballen naar een gastly van 300 moeten gooien.
Wat soms wil helpen is wegrennen, even wachten, en nog een keer proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Novarion schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:38:
Best bijzonder.. voor het eerst even op Twitch gekeken. Een "Pokespoof-stream-paradijs".
Het idee achter Pokemon Go is dan toch volledig weg.. :/
Kwam vandeweek 1 tegen, had gewoon 50 Snorlaxen in zijn tas. PokevisionBot ofzo heette hij. Kreeg alle coördinaten van rare Pokemon, en spoofde daar zo heen. Als hij softban had, gewoon even half uurtje Pokestops 'testen' totdat hij weer items kreeg. En door.. Zette ook gewoon al die monsters in random gyms, echt kut om te zien dat het naar de klote geholpen wordt hierdoor. Hoop dat Niantic na de hype als het wat rustiger wordt sneller de hamer erover ramt om dit tegen te gaan.

Lijkt me namelijk niet zo moeilijk om hier een ban-bot voor te ontwikkelen, gewoon reistijd formule ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
AFCAjax schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:41:
[...]

Kwam vandeweek 1 tegen, had gewoon 50 Snorlaxen in zijn tas. PokevisionBot ofzo heette hij. Kreeg alle coördinaten van rare Pokemon, en spoofde daar zo heen. Als hij softban had, gewoon even half uurtje Pokestops 'testen' totdat hij weer items kreeg. En door.. Zette ook gewoon al die monsters in random gyms, echt kut om te zien dat het naar de klote geholpen wordt hierdoor. Hoop dat Niantic na de hype als het wat rustiger wordt sneller de hamer erover ramt om dit tegen te gaan.

Lijkt me namelijk niet zo moeilijk om hier een ban-bot voor te ontwikkelen, gewoon reistijd formule ofzo.
Geloof het niet, in Ingress werd er continue gespoofed er er werd compleet niets tegen gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Duurt een soft ban maar een half uur dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:44:
Duurt een soft ban maar een half uur dan?
Soms zelfs nog korter :| soms kon hij na 10min weer aan de gang, andere keer 30 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan wel PV aanpakken :(

Maar goed, ik hoop dat deze spoofers aangepakt worden iig. Maar dan nog, hopelijk zijn straks Gyms totaal niet meer interessant als je straks tegen spelers kunt battelen die je alleen in t echt ontmoet :D

Dan hebben ze alleen zichzelf ermee gehad.

Benieuwd of straks iedereen die een softban of meer heeft gekregen, keihard t account van wordt geblokkeerd.. kunnen ze opnieuw beginnen.

[ Voor 20% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:45:
En dan wel PV aanpakken :(

Maar goed, ik hoop dat deze spoofers aangepakt worden iig. Maar dan nog, hopelijk zijn straks Gyms totaal niet meer interessant als je straks tegen spelers kunt battelen die je alleen in t echt ontmoet :D

Dan hebben ze alleen zichzelf ermee gehad.
Haha, sta je straks te vechten tegen een spoofer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat de hel is Smite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:51
LyP0 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:40:
Dat valt mij ook op.
Net al een paar 'dure' ballen verspild aan een Pidgey. Wel goed om te zien dat dat niet alleen mij overkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Eddos schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Dat valt mij ook op.
Net al een paar 'dure' ballen verspild aan een Pidgey. Wel goed om te zien dat dat niet alleen mij overkomt :)
Het lijkt inderdaad nog lastiger te zijn geworden, ook 'ran away' lijkt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Eddos schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:49:
[...]

Dat valt mij ook op.
Idee had ik eerst ook. Maar vandaag vang ik Poliwags en SLowpokes vaak met 1 bal. Als ik "de juiste" bal selecteer.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-09 14:18

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg aan alle kanten het gevoel alsof de spelers veel te snel gaan met het levellen, vinden, vangen, collectie etc.. gezien de moeite Niantic doet om dit alles tegen te gaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:53:
Ik krijg aan alle kanten het gevoel alsof de spelers veel te snel gaan met het levellen, vinden, vangen, collectie etc.. gezien de moeite Niantic doet om dit alles tegen te gaan :X
Ze hadden blijkbaar niet verwacht dat mensen het zo fanatiek zouden gaan spelen en nu al complete collecties hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie Smite.. wat heeft dit ermee te maken?
MrBlueEyes schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Ze hadden blijkbaar niet verwacht dat mensen het zo fanatiek zouden gaan spelen en nu al complete collecties hebben.
Nou, gezien gen.2 pas in December komt :X

[ Voor 39% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor Gen2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:54:
[...]

Geen idee, enige wat ik zie is dat hij aan het botten is met Pokesniper ofzo en 10 Snorlax in zijn tas heeft. Om te laten zien hoe erg het kan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb liever dat ze Gen2 zo lang mogelijk uitstellen. Heb helemaal niks met alles na Gen1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:53:
Ach ja, uitendelijk stoppen dit soort types er ook snel mee. De hele clou van het spelletje is de struggle voor pokemon. Als je dat gedeelte vervang door een GPS spoof, dan ben je er zo op uitgekeken.

Ik begrijp het nog wel als je het even wil proberen. Maar als je zoals die gast in dat filmpje van hierboven ook nog eens vermeldt dat je X van de X pokemon gevangen hebt dan ben je wel heel triest en heb je dit blijkbaar nodig om je ego te boosten.

Voor mij blijft het een leuk spelletje op dit moment, en ik vind nog steeds nieuwe pokemon waar ik dan heel blij mee ben. Ik laat het spel niet verpesten door dit soort pannenkoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:57:
[...]

Ach ja, uitendelijk stoppen dit soort types er ook snel mee. De hele clou van het spelletje is de struggle voor pokemon. Als je dat gedeelte vervang door een GPS spoof, dan ben je er zo op uitgekeken.

Ik begrijp het nog wel als je het even wil proberen. Maar als je zoals die gast in dat filmpje van hierboven ook nog eens vermeldt dat je X van de X pokemon gevangen hebt dan ben je wel heel triest en heb je dit blijkbaar nodig om je ego te boosten.

Voor mij blijft het een leuk spelletje op dit moment, en ik vind nog steeds nieuwe pokemon waar ik dan heel blij mee ben. Ik laat het spel niet verpesten door dit soort pannenkoeken.
Oh dit ging niet over de spoofers.. ik bedoelde gewoon alle spelers in t algemeen :)

Dat iedereen gewoon veel sneller gaat dan ze verwachtten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
[...]

[...]

Ja dat bedoel ik, ze hadden niet verwacht dat mensen al zo snel hun Pokedex zouden vullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ah Ok. Nou ik ga ook veel sneller dan ik zelf had verwacht. :+

ik zei eerst: ik ga niet spelen... En vervolgens sta ik gisteravond een half uur lang pokemons te evolueren... That escalated quickly. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk. Bij alles weet je dat er strebers/uitslovers/no-lifers/cheaters zijn.

Als ik niet zo casual zou hebben gespeeld was ik allang boven de 21 uitgekomen, zo lastig is het niet, het kost alleen bakken met tijd. En er zijn nou eenmaal mensen zat die niets beters te doen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik ben helemaal niet thuis over de inhoud van smartphones en specifieker over de GPS chip. Bij mij was mijn telefoon / chip oververhit geraakt afgelopen vrijdag na een grootse Pokemon hunt en nu heb ik op het mobiele netwerk van T-mobile geen GPS signaal meer. Op WiFi heb ik dit echter nog wel en kan ik gewoon Pokemon Go spelen vanuit de huiskamer.
Ik heb zojuist getest of Pokemon Go werkt als ik een andere telefoon als WiFi hotspot instel. Ik had inderdaad gewoon een GPS signaal.
Weet iemand hoe dit kan? Ik als leek ga bijna denken aan een software probleem in plaats van hardware. Na een weekend niet gespeeld te hebben begin ik het toch wel te missen :X
(als dit teveel offtopic is dan mag dit verwijderd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PickleRick
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 11:14
FreqAmsterdam schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:00:
ik zei eerst: ik ga niet spelen... En vervolgens sta ik gisteravond een half uur lang pokemons te evolueren... That escalated quickly. :>
Heel herkenbaar dit :P

Steam: Pickle Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Niet moeilijk dat sommige te snel gaan als je op 1 plek aan 4 gyms kan zonder zelf rond te lopen.
Ik moet precies echt een betere plek zoeken want ik kan maaar aan 2 tegelijk en de derde moet ik 10m ofzo wandelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat als ik alle Pokemon heb gevangen voor mij de lol er ook wel zo ongeveer af is, dus van mij mag dat nog heel lang duren. Daar tegenover is mijn dag pas echt geslaagd als ik weer wat nieuws heb gevonden :+ Dus ja, dan hoop ik maar dat tegen de tijd dat ik ze bijna allemaal heb gevangen de nieuwe batch Pokemon in het wild worden losgelaten :D

Ik heb er nu 85 gevangen, 88 gezien. (waaronder een Blastoise en een Lapras GRRR) Dus ik ben wel tevreden met mijn progress, en trek me niet zoveel aan van wat anderen hebben gevonden ;) Als iedereen binnen een week alle Pokemon heeft, lijkt me dat ze dan niet meer zo fanatiek blijven spelen.

Zelfde met IV's, ik denk dat ik pas vanaf level 30 hiernaar ga kijken, tenzij het een hele bijzondere Pokemon betreft, tegen de tijd dat ik level 30 ben heb ik vast alweer een betere gevonden dan ik nu heb namelijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FreqAmsterdam schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:00:
Ah Ok. Nou ik ga ook veel sneller dan ik zelf had verwacht. :+

Wacht maar (als er weer scanners zijn) tot je straks in je trainingspak snachts toch nog op de fiets springt om de stad door te crossen voor net die ene Pokemon _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
Pathogen schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:57:
Ik heb liever dat ze Gen2 zo lang mogelijk uitstellen. Heb helemaal niks met alles na Gen1 :P
Haha Gen2 heb ik gelukkig nog wel goed meegemaakt, veel Pokémon zilver gespeeld op de Gameboy :P
Maar daarna is het voor mij ook klaar met de bekende Pokémons..

ik hoop eigenlijk eerder dat ze meer features toevoegen (en die voetstappen weer terug doen) zodat de game wat meer nut en diversiteit krijgt dan nu het geval is. Ik vind de game nog leuk maar ik denk dat ik het over een paar weken wel beu ben als het zo eenzijdig blijft..
Ik zie erg veel potentie in de game, hopelijk zien de makers dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Cambrium91 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:00:
Ik ben helemaal niet thuis over de inhoud van smartphones en specifieker over de GPS chip. Bij mij was mijn telefoon / chip oververhit geraakt afgelopen vrijdag na een grootse Pokemon hunt en nu heb ik op het mobiele netwerk van T-mobile geen GPS signaal meer. Op WiFi heb ik dit echter nog wel en kan ik gewoon Pokemon Go spelen vanuit de huiskamer.
Ik heb zojuist getest of Pokemon Go werkt als ik een andere telefoon als WiFi hotspot instel. Ik had inderdaad gewoon een GPS signaal.
Weet iemand hoe dit kan? Ik als leek ga bijna denken aan een software probleem in plaats van hardware. Na een weekend niet gespeeld te hebben begin ik het toch wel te missen :X
(als dit teveel offtopic is dan mag dit verwijderd worden)
Al eens een factory reset geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Precies! Gen1 heeft nostalgie, gen2 zou nog net kunnen, door Pokemon Goud en Silver.

Wat daarop volgt is een hoop wirwar van willekeurige poppetjes, wat mij persoonlijk geen moer kan schelen.
Mocht dat ook komen, zal ik direct stoppen, daar heb ik dus niets mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik verwacht zelf niet verder te komen dan Gen1 voordat ik mn ballen aan de wilgen hang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:49
Het is nu een hype, met een maandje over en diehard pokemon fans blijven over. Ik zie alweer honderden mensen wiens account is gereset na de update dus dat beloofd veel goeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
[...]
Mooi, kan ik tot december nog genieten van mijn jeugdsentiment en dan is het na dit jaar klaar. :+ Heb Red/Blue kapot gespeeld vroeger + tradingcards + tv-series. Maar na de oorspronkelijke first gen boeide mij het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:44
Same here, Silver heb ik niet eens uitgespeeld. Spul was te simpel na Red dood te hebben gespeeld. Dus als Gen.2 in december komt, is het sowieso doei doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

rolandos582 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:17:
Het is nu een hype, met een maandje over en diehard pokemon fans blijven over. Ik zie alweer honderden mensen wiens account is gereset na de update dus dat beloofd veel goeds
Als ze het boeiend weten te houden met updates en meer mogelijkheden zie ik het nog wel zeker de zomer overleven. Maar als het meerendeel 20+ is en het dus echt uitdagend begint te worden zonder noemenswaardige "beloning" houdt het snel op.

Ik grind nu best wel veel nog, pak alles mee wat ik tegenkom, maar dat gaat vervelen als je gewoon op een gegeven moment geen nieuwe leuke pokemon meer tegenkomt.

Tot nu toe gaat het ok, vandaag ondanks korte in-de-pauze-sessies weer 2 unieke nieuwe gevonden bijv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Jullie doen net alsof er een verhaal en allerlei lore in dit spel zit.
Dit is Diet Pokemon Light 0.0% Max...
Gen 2 is in het geval van Pokémon Go niks meer dan andere plaatjes, andere namen, verders totaal hetzelfde :P
Ik hoor ook niemand piepen dat de originele gang, Team Rocket en professor er niet in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:41
Ik heb precies hetzelfde als de rest. Gen1 was legendarisch, je kent alle Pokemon. Ooit eens begonnen met zilver te spelen, daar had ik al een heel stuk meer moeite mee. Als je nu ziet dat ze in Gen7 zitten en op 700+ Pokemon zitten (waar de creativiteit echt ver te zoeken is), allemaal randobjecten als berries, mega evoluties, baby Pokemon en verzin het allemaal. Ik snap dat je de serie voor de die hard fan interessant wilt houden maar ik hou het al lang voor gezien.

Voor nu heb ik eigenlijk maar één doel: Alle 150 Pokemon (zo veel mogelijk) te vangen. Goede CP van Pokemon zou nog interessant kunnen zijn als het vecht mechanisme een heel stuk beter zou zijn, maar dat is het niet. Dus dan doe je het enkel voor de gyms maar daar kun je door iedereen zo uitgezet worden omdat de tegenstander je gewoon countert met een andere type (plus de tegenstander mag 6 pokemon gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
HeatWave schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:19:
[...]
Als ze het boeiend weten te houden met updates en meer mogelijkheden zie ik het nog wel zeker de zomer overleven. Maar als het meerendeel 20+ is en het dus echt uitdagend begint te worden zonder noemenswaardige "beloning" houdt het snel op.

Ik grind nu best wel veel nog, pak alles mee wat ik tegenkom, maar dat gaat vervelen als je gewoon op een gegeven moment geen nieuwe leuke pokemon meer tegenkomt.

Tot nu toe gaat het ok, vandaag ondanks korte in-de-pauze-sessies weer 2 unieke nieuwe gevonden bijv.
Nah heb al volle dex, en het is gewoon niet leuk meer. Constant hetzelfde tegenkomen, zelfs nu ik bijna 24 ben. Veel moeten verplaatsen om een keer wat anders tegen te komen is gewoon |:( Het zou gewoon op level moeten scalen zoals op alle pokemon games. Zodat het iig nog rewarding is om high level te zijn. Nu is het gewoon hoe hoger level, hoe meer aids het word. Niet alleen zijn pokemons veel moeilijker om te vangen maar je krijgt er dus ook niks uit,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11:55
Net 3 km gefietst en d'r komt 200m bij op m'n 10km ei. Gemiddeld 12 km per uur. Expres zo langzaam anders ga ik waarschijnlijk te snel. Waardeloos zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:35
Galukon schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:39:
Net 3 km gefietst en d'r komt 200m bij op m'n 10km ei. Gemiddeld 12 km per uur. Expres zo langzaam anders ga ik waarschijnlijk te snel. Waardeloos zo..
wel goed je telefoon (overdreven) mee schudden he p

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Dit bedoelde ik :
http://www.metronieuws.nl...ijn-alles-kwijt-na-update

Pure aids, door dit verpest je een game gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ossi schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:13:
[...]

Al eens een factory reset geprobeerd?
Nee dat heb ik nog niet gedaan, misschien meer omdat ik nog niet zeker ben wat er precies mis is. Ik denk wel dat ik dat vanavond eens ga doen. Nadat ik van alles zorgvuldig een backup heb gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Tjiwa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:40:
[...]

Was het op de Belgische fietspaden? Niet nodig dan :P

internix.be

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 25-09 06:54
In alle gevallen die ik hiervan tot nu toe ben tegengekomen is het omdat men met een ander google account is ingelogd en men dat niet doorheeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Tjiwa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:40:
[...]

Dat schudden is nergens voor nodig, en snelheidslimiet is 10 km per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

ShadowBumble

Professioneel Prutser

TroX schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:42:
[...]

In alle gevallen die ik hiervan tot nu toe ben tegengekomen is het omdat men met een ander google account is ingelogd en men dat niet doorheeft...
Ik had dit ook inderdaad schrok ook maar uiteindelijk bleek inderdaad dat er een ander google account ingelogged was.

Na uitloggen en met de juiste weer inloggen en alles was weer terug.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Hmmm. Zo kan het ook ;)

Nearby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik heb serieus 1 pidgey en 1 spearow nearby.
Voor de update stond het altijd vol..

Weet niet of het ermee te maken heeft maar dit is de eerste keer dat ik het spel weer opstart sinds de update.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik had het me zo voorgenomen om het niet te gaan doen, maar ben net twee keer op de fiets gestapt voor een Pokémon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 25-09 06:54
Sjurm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:07:
Ik had het me zo voorgenomen om het niet te gaan doen, maar ben net twee keer op de fiets gestapt voor een Pokémon
Begin van het einde! You are doomed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 15:23
Na de update is langzamer fietsen nodig. Kreeg ineens ook veel minder kilometers, dus heel rustig fietsen nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sjurm schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:07:
Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/4e/4e980c23fde27e6b9e22f2f5bfd5e70613f4038e6898694f2fba9db240bf602f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hhahaha van Reddit:
"Does Yahoo even read the internet??"

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/HR9_2EdqY6T2W6eYxlvuC8l3JTZWnvTxIUxMbpfXZMg.jpg?w=432&s=126c890956de2a9ea54eb08ed1dde90a

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Vind je het gek, voor een game die bedoeld is om je te laten wandelen? Ze willen ook niet dat je het op de fiets of in de auto speelt omdat dat gevaarlijk is.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:31
Is het bevestigd dat je met de oude versie nog wel xp krijgt voor Excellent throws etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de oude nog (0.29.2) en daar krijg ik de punten mee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:18:
Ik heb de oude nog (0.29.2) en daar krijg ik de punten mee hoor :)
Alle catch-logica in de game is clientside, dus dat kan kloppen. Ik zag eerder vandaag een Windows-implementatie van de game en omdat het vang-mechanisme daar nog niet in zit is elke gooi die je doet gegarandeerd een excellent curveball die dus 210XP oplevert en waar de pokémon nooit uit ontsnapt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
NMe schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:21:
[...]

Alle catch-logica in de game is clientside, dus dat kan kloppen. Ik zag eerder vandaag een Windows-implementatie van de game en omdat het vang-mechanisme daar nog niet in zit is elke gooi die je doet gegarandeerd een excellent curveball die dus 210XP oplevert en waar de pokémon nooit uit ontsnapt...
Hmm, apart dat dat mechanisme client-side is. Zal ongetwijfeld een verklaring voor zijn, maar ik zou alle XP-gerelateerde zaken niet client-side doen als developer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Laatst online: 08:56
Het is echt dramatisch vandaag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FreqAmsterdam schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:24:
[...]

Hmm, apart dat dat mechanisme client-side is. Zal ongetwijfeld een verklaring voor zijn, maar ik zou alle XP-gerelateerde zaken niet client-side doen als developer...
Ik begrijp het op zich wel, want de client weet op welke manier je gegooid hebt en elke keer na een gooi de server laten bepalen wat voor soort gooi het was levert weer extra load op. Maar het betekent wel dat er heel knullige gaten in zitten die XP-hacks wel erg makkelijk maken...

Pagina: 1 ... 60 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator