Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
https://www.instagram.com/vincentja/
Ik ga naar het strand en ik neem mee:Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:58:
[...]
De natuurgebieden doen het niet goed. Maar het strand, bijvoorbeeld de boulevard van scheveningen is een paradijs als je nog niet zoveel water pokemon heb. Zijn elke 30meter stops, heel veel lures staan aan. spots met 3 tot 5 pokestops vanaf 1 plek te bereiken. Dus als je een dagje stand doet kun je met leuke pokemons thuis komen
- handdoek
- zwembroek
- zonnebrand
- mobiel
- powerbank
Mooi artwork wel. Jammer dat het zo cartoonish is. Dit full realistic zou ik nog aan mn muur hangen ook.q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:01:
Een vriend heeft een aantal Pokemon / Star Wars karakters in de blender gegooid in het kader van de Pokemon Go hype. Misschien leuk voor de liefhebbers, ik vind ze echt bruut:
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
En vriendinlief mag zich vermaken met de bovenste 3 itemsArgantosNL schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:02:
[...]
Ik ga naar het strand en ik neem mee:
- handdoek
- zwembroek
- zonnebrand
- mobiel
- powerbank

Wellicht gewoon een Android issue, zelf heb ik er geen last van Nexus 6P.c337n schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Ik denk niet dat het met ram te maken heeft, ik heb het nl zelf voor met een galaxy S7 edge
Kan ik ze in full-resolution krijgen?q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:01:
Een vriend heeft een aantal Pokemon / Star Wars karakters in de blender gegooid in het kader van de Pokemon Go hype. Misschien leuk voor de liefhebbers, ik vind ze echt bruut:
In woensel en regio er omheen zitten vaak dingen als scyther, koffing etc etc.Hogader schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:04:
[...]
In Eindhoven? Strijp. Woonplaats is richting het oosten.
Ik zal het aan hem vragen. Ik heb er zelf ook al één gevraagd voor in hoge resolutieRandleman schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Kan ik ze in full-resolution krijgen?. Ik ga verhuizen en wil wel wat leuks voor in m'n game room
Daar heeft ie niet veel aan als ie een vulpix zoekt tochMartin0 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:04:
[...]
In woensel en regio er omheen zitten vaak dingen als scyther, koffing etc etc.

Heb ik hier in de omgeving ook een paar keer gezien.spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:05:
[...]
Daar heeft ie niet veel aan als ie een vulpix zoekt toch
https://www.twitch.tv/pokevision_bot
Wanneer gaan ze hier iets aan doen ?
Naar Scheveningen gaan vindt ik net iets te veel gekkigheid (ongeveer een uur rijden) en de stranden bij mij in de buurt zien er op Pokévision bedroevend uit. Zijn de geruchten over andere soorten Pokémon op industrieterreinen en dergelijke eigenlijk waar? Bij mij stikt het vooral van de water-types naast de bekende Pidgeys en Rattatas.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:58:
[...]
De natuurgebieden doen het niet goed. Maar het strand, bijvoorbeeld de boulevard van scheveningen is een paradijs als je nog niet zoveel water pokemon heb. Zijn elke 30meter stops, heel veel lures staan aan. spots met 3 tot 5 pokestops vanaf 1 plek te bereiken. Dus als je een dagje stand doet kun je met leuke pokemons thuis komen
Hij krijgt niks van de pokestops = softbanSo_Surreal schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:08:
Dit verpest het toch voor de rest ?
https://www.twitch.tv/pokevision_bot
Wanneer gaan ze hier iets aan doen ?
En dan duurt het ook niet lang voordat die banhammer een keer goed doormept waarschijnlijk.tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Hij krijgt niks van de pokestops = softban
Tja maar hij heeft wel een script die de cooordinaten van alle sterke Pokemon zoals Dragonite en Snorlax uitleest, daar teleporteert hij gewoon naar toe en die vangt hij.tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Hij krijgt niks van de pokestops = softban
Zijn hele inventory zit helemaal vol er mee.
Dan teleporteert hij weer ergens anders heen en pleurt die dingen in een gym.
Daar kan je toch niks tegen beginnen als je gewoon eerlijk speelt ?
Ja of je moet met 10 man afspreken of zo...
nothing stops this train
Bij een softban kunnen pokemons ook niet meer worden gevangen geloof ik (die rennen dan toch weg?). Zullen ook wel in gyms worden geweigerd.So_Surreal schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:12:
[...]
Tja maar hij heeft wel een script die de cooordinaten van alle sterke Pokemon zoals Dragonite en Snorlax uitleest, daar teleporteert hij gewoon naar toe en die vangt hij.
Zijn hele inventory zit helemaal vol er mee.
Dan teleporteert hij weer ergens anders heen en pleurt die dingen in een gym.
Daar kan je toch niks tegen beginnen als je gewoon eerlijk speelt ?
Ja of je moet met 10 man afspreken of zo...
Uitendelijk blijven dit soort dingen een X kilometer in X tijd afgelegd = niet mogelijk = ban
Moet redelijk automatisch kunnen lijkt mij
https://pokevision.comKol Nedra schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:13:
hoe heet die pokémon site waar je kan scannen op google maps waar alles is?
pokevision.comKol Nedra schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:13:
hoe heet die pokémon site waar je kan scannen op google maps waar alles is?
Ik heb ook wel eens dat als ik in de trein Pokestops pak, dat ik de stop ook niet kan swipen.tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:14:
[...]
Bij een softban kunnen pokemons ook niet meer worden gevangen geloof ik (die rennen dan toch weg?). Zullen ook wel in gyms worden geweigerd.
Uitendelijk blijven dit soort dingen een X kilometer in X tijd afgelegd = niet mogelijk = ban
Moet redelijk automatisch kunnen lijkt mij
Vaak doet hij het wel weer als ik dan de app opnieuw opstart, is dat dan ook een softban, of gewoon een fout in het spel ?
Dat is waarschijnlijk gewoon een probleem met dat je de pokestop alweer te snel voorbij bent. Klinkt niet als een softban in ieder geval.So_Surreal schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:18:
[...]
Ik heb ook wel eens dat als ik in de trein Pokestops pak, dat ik de stop ook niet kan swipen.
Vaak doet hij het wel weer als ik dan de app opnieuw opstart, is dat dan ook een softban, of gewoon een fout in het spel ?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nja ik heb het ook wel eens als ik gewoon buiten loop hoor.spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:19:
[...]
Dat is waarschijnlijk gewoon een probleem met dat je de pokestop alweer te snel voorbij bent. Klinkt niet als een softban in ieder geval.
Vaak komt er dan weer een Pokemon die ik vang en vervolgens kan ik die stop wel gewoon swipen.
Heb geen zin in een ban aangezien ik de hele tijd eerlijk spel.
Maar ik kan me voorstellen dat het voor de logs misschien raar is als je met een trein binnen 30 minuten opeens 50 kilometer verderop staat.
Ik ben er inmiddels aardig handig in geworden haha.Mx. Alba schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:21:
Boven de 50km/h is het vaak lastig om een PokéStop te "pakken". Sowieso duurt het even voordat hij "opent", en vaak ben je dan alweer te ver weg voordat hij je slinger heeft geregistreerd. Ook kom je dan vaak net langs de limiet van de stop waardoor je tijd binnen het bereik nog verder gereduceerd wordt...
Op het stuk tussen Amsterdam Centraal <-> Amsterdam Sloterdijk zit op een kort stuk 6 stops achter elkaar.
Als je het precies goed weet te timen kan je ze alle 6 pakken.
Ik merk wel dat als je de pokestop te ver van de voren opent, dat het dan vaak niet werkt.
Ik open de pokestop altijd pas 1 seconde voordat ik in bereik ben, terwijl die trein 100 km p/u gaat, en dan kan ik ze gewoon pakken.
Nou zo raar is dat niet, het spel bant echt niet als je het aan hebt staan terwijl je reist. Ik heb ook geen softban te pakken omdat ik vorige week in Mexico zat. Terwijl je dan toch enkele duizenden kilometers aflegt in een aantal uur (vliegveld naar vliegveld)So_Surreal schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:22:
[...]
Nja ik heb het ook wel eens als ik gewoon buiten loop hoor.
Vaak komt er dan weer een Pokemon die ik vang en vervolgens kan ik die stop wel gewoon swipen.
Maar ik kan me voorstellen dat het voor de logs misschien raar is als je met een trein binnen 30 minuten opeens 50 kilometer verderop staat.
Ik heb het ook wel eens en heb ik geen rare dingen gedaan. Als je gewoon eerlijk hebt gespeeld, waarom ben je dan bang voor een ban?So_Surreal schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:22:
[...]
Soms lijkt het gewoon dat je netwerk even niet werkt ofzo. Of dat de verbinding even weggevallen is. Ik heb in de metro hetzelfde verhaal. Soms switched hij van 4g naar 3g ofzo en dan laden ze ook niet meer zo snel en kan ik ze ook niet swipen.
Er wordt rekening gehouden met de snelheid van voertuigen.So_Surreal schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:22:
[...]
Wanneer jij ineens een sprong maakt van 500km is het duidelijk niet legit waardoor je dus een softban krijgt.
Spelen in de auto/trein is gewoon mogelijk.
Lijkt wel een Samsung probleem, buiten 2 man met een Sony dit die hadden heeft iedereen die ik hierover hoor een Samsung.c337n schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Ik denk niet dat het met ram te maken heeft, ik heb het nl zelf voor met een galaxy S7 edge
Al 2 keer eerder een 10 km ei gevonden maar dat was in de eerste paar levels toen ik het spel aan het ontdekken was

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik zou echt dik balen als ik een Eevee uit een 10 km ei zou krijgen.psychoclown schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:29:
Vandaag heb ik een geluksdag denk ik, al een ~80% Charmander uit een 2 km ei, zojuist een 80+% Squirtle uit een 2 km ei, een Eevee van 610 cp gevonden en een 10 km ei gevonden.
Al 2 keer eerder een 10 km ei gevonden maar dat was in de eerste paar levels toen ik het spel aan het ontdekken was
Samsung hier geen problemen.mark-k schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:27:
[...]
Lijkt wel een Samsung probleem, buiten 2 man met een Sony dit die hadden heeft iedereen die ik hierover hoor een Samsung.
enige wat ik wel heb is dat veel pokes makelijk weg rennen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Beter lezen, hij vindt een Eevee van 610CP en hij krijgt een 10km eiAudiowaste schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Ik zou echt dik balen als ik een Eevee uit een 10 km ei zou krijgen.
Oeps dacht dat hij een Eevee had gevonden en een uit een 10km eiHoogie2004 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:31:
[...]
Beter lezen, hij vindt een Eevee van 610CP en hij krijgt een 10km ei

Ik heb er een pidgey uit gekregen.Audiowaste schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:30:
[...]
Ik zou echt dik balen als ik een Eevee uit een 10 km ei zou krijgen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Wat moet ik bij powered invullen? Of ik hem al een keer een powerup gegeven heb met stardust?
Mag ik er van uitgaan dat Average perfection: XX.X % de waarde is waar ik in geinteresseerd ben?
Alvast bedankt voor de hulp.
Zeg ik echt geen nee tegen!
Ehm, veel, maar met lucky egg maar de helft. Zodra je al ooit een keer een pidgey gevangen hebt is iedere 3 pidgey een evolve, met lucky egg dus 300 voor het vangen+1000 voor evolve. 500k nodig, dus 500/1.3*3=1154 pidgey vangen als je het efficient doet.tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:41:
[...]
Hoeveel Pokemon moet je wel niet vangen om van level 20 naar level 30 te gaan?
En hoeveel kilometers moet je daar wel niet voor lopen
Edit: dat is van 29 naar 30 btw, de rest heb ik geen zin om uit te rekenen.
[ Voor 7% gewijzigd door mark-k op 26-07-2016 11:34 ]
De meeste mensen deugen!
Ik zou zeggen, kom een dagje hier naar toe. Heb je binnen no-time een paar Eevee evolvedpoor Leno schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:32:
En dan nog.. een Eevee uit een 10 zal waarschijnlijk wel dik zijn en veel extra candies![]()
Beeromaniac
eevee's zitten alleen maar in 10 km eieren?poor Leno schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:32:
En dan nog.. een Eevee uit een 10 zal waarschijnlijk wel dik zijn en veel extra candies![]()
Kom er in Amsterdam ook wel wat tegen in het sloterpark (samen met een berg dratini, scyther en 3 semi dichtbij bulbasaus spawns en 1 spawn voor exeggcute)
Rotterdam centrum kom je ze ook regelmatig tegen. Zo juist nog een gevangen op kantoor.
Beste vangst was 3 Eevee's op 1 dag...
Bijv. https://www.pokemonwiki.nl/Bulbasaur
Of heeft het totaal geen zin om een nieuwe wiki te maken?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Daardoor wel de volgende Eevee kunnen evolven:
1621 Flareon
1249 Flareon
1109 Jolteon
771 Jolteon
1660 Vaporeon
1593 Vaporeon
1560 Vaporeon
1288 Vaporeon
En heb nu nog 50 Eevee candy over
Als je een keer vrij bent, moet je eens naar het sloterpark; plus minus 5 spawnplekken daarspocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:39:
Eevee's leuk en aardig, maar ik heb mijn zinnen op Dratini gezet... nu ze nog ergens vinden haha
Als ik in de buurt ben, geef ik wel een gil
Das Amsterdam joh, daar wil je toch nog niet dood gevonden wordenxeromorphic schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Als je een keer vrij bent, moet je eens naar het sloterpark; plus minus 5 spawnplekken daar

Voor een specifieke Pokémon Go Wiki is er nog wel plek. Al die jaren '90 sites zijn niet bepaald ideaal. Maar wat wil je extra doen naast de Pokedex?iRicardo schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:39:
Ik dacht een leuke wiki te maken maar er blijken er al veel te zijn. Toch misschien even pollen of er mensen zijn die toch een volledige wiki met alle info over alles willen hebben, ik merk namelijk toch dat er hier en daar informatie onvolledig is op sommige wikis.
Bijv. https://www.pokemonwiki.nl/Bulbasaur
Helemaal mee eens! Maar ik werk er en als ik er niet naar toe ga heb ik ook geen dratini xDspocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Das Amsterdam joh, daar wil je toch nog niet dood gevonden worden![]()
![]()
Dat wordt dan toch even pokevisioenen om te kijken of er wat dichterbij te vinden is haha, toch bedankt voor de tip uiteraardxeromorphic schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:43:
[...]
Helemaal mee eens! Maar ik werk er en als ik er niet naar toe ga heb ik ook geen dratini xD

Hier in en tussen de Brabantse dorpen zijn ook veel Eevee te vinden.
Verwijderd
Heb t zelfde probleem, kga t zo is proberen in de pauzeJustTweak schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:21:
Yes! Eindelijk gelukt om de GPS een beetje te foppen. Zit op kantoor met een stop aan de overkant. 5 meter naar links en ik zit in bereik. Maar dat kan dus niet want dan sta ik buiten en dat vindt mn baas niet leuk. Dus ben buiten gaan staan. GPS op device only gezet en spel gestart. Toen stond ik dus bij de stop. Telefoon aan laten staan, en mn karakter loopt nu niet maar blijft onder de stop staan terwijl ik weer op mn plek zit. Kan er nu elke 5 minuten een slinger aan geven![]()
Kan je ook pokemon vangen, of alleen draaien aan t rad van fortyn
Persoonlijk vind ik IV alleen belangrijk bij Pokémon die je zelden vangt.TheBrut3 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:47:
Ze hadden die Eevee evoluties ook niet 25 candy moeten maken. Als je nu 2 Vaporeon hebt die boven de 75% zitten, dan kan je elke gym aan... Al zit die vol met elektrische Pokémon, die auto attack spam is zo sterk.
Hier in en tussen de Brabantse dorpen zijn ook veel Eevee te vinden.
Als je per dag een Eevee kan evolven, vind ik IV totaal niet belangrijk.
Als de Pokemon maar spawnt binnen het bereik waar je stilstaat zou dit geen probleem moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Heb t zelfde probleem, kga t zo is proberen in de pauze
Kan je ook pokemon vangen, of alleen draaien aan t rad van fortyn?
Zitten inderdaad Dratini en Eevee spawns in het Sloterpark, maar echt veel zie je ze ook weer niet hoor. Ben er nu 3 avonden geweest, 1x 2 Eevees gevonden en in totaal nu 7 Dratinis.xeromorphic schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:37:
[...]
Kom er in Amsterdam ook wel wat tegen in het sloterpark (samen met een berg dratini, scyther en 3 semi dichtbij bulbasaus spawns en 1 spawn voor exeggcute)
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ik reis elke dag met de sprinter van Gouda naar Amsterdam Centraal, en pak 15+ pokestops per rit (30+ totaal ). Je moet goed timen. Je kan vaak aan het poppetje zien hoe snel hij loopt, en voordat je bij de pokestop bent, moet je het al aanklikken en swipen als een malleMx. Alba schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:21:
Boven de 50km/h is het vaak lastig om een PokéStop te "pakken". Sowieso duurt het even voordat hij "opent", en vaak ben je dan alweer te ver weg voordat hij je slinger heeft geregistreerd. Ook kom je dan vaak net langs de limiet van de stop waardoor je tijd binnen het bereik nog verder gereduceerd wordt...
En soms komt de evolutie CP niet overeen met die van de IV calc. bij mij. Als het weer zo is laat ik het zien.
Haarlemmermeerse bos?Rushleader schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:14:
[...]
Voor jou misschien, ik heb vlak bij een bos met een zooi Growlithe's ... maar Eevee's ho maar...
Bij mij in de buurt dus ook bijna alle gyms met een 1300CP Arkanine ...
Ik kan ook pokemon vangen, maar er zit een pokespawn net op het randje die die soms wel pakt maar meestal nietVerwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:49:
[...]
Heb t zelfde probleem, kga t zo is proberen in de pauze
Kan je ook pokemon vangen, of alleen draaien aan t rad van fortyn?

Dit uur al wel weer 8 keer kunnen draaien
Kwam bij een stop waar iemand een lure op had zitten. Nadat ik de items kreeg drukte ik in het scherm op die lure en toen was ineens de lure eraf en had ik die lure in de inventory ;-)
Het is idd maar hoe je er zelf in zit. Bij de meeste Pokémon die ik zelden tegen kom boeit het mij weinig, gezien ze vaak ook geen S-tier zijn. Juist bij gym fighters als Vaporeon of defenders als Dragonite en Snorlax vind ik IV fijn. Die zwakke Mr. Mime, Scythers en Onyx is leuk om eens in mijn Pokédex te hebben en daarna mogen ze weer naar de prof.Audiowaste schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:51:
Persoonlijk vind ik IV alleen belangrijk bij Pokémon die je zelden vangt.
Niets raars aan
Ja de IV calc zat er hier serieus naast. Paar beestjes evolved en kwamen allemaal een pak lager uitBoost9898 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:53:
En soms komt de evolutie CP niet overeen met die van de IV calc. bij mij. Als het weer zo is laat ik het zien.
Sterker nog, ik vind IV alleen belangrijk bij Pokemon waar ik overweeg dust in te stoppen. Alle andere is gewoon hoogste CP evolueren om de hoogste evolutie te krijgen.Audiowaste schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Persoonlijk vind ik IV alleen belangrijk bij Pokémon die je zelden vangt.
Ook bij zeldzame pokemon die ik toch niet wil power-uppen boeit de IV score mij niet.
Niet toevallig een lvl up gehad waar je een lure van kreeg? lijkt mij sterk dat je andermans lure van een stop af kan pakken.wimpie007 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:54:
Ik leek gisteren trouwens een bug gevonden te hebben?
Kwam bij een stop waar iemand een lure op had zitten. Nadat ik de items kreeg drukte ik in het scherm op die lure en toen was ineens de lure eraf en had ik die lure in de inventory ;-)
Ik heb nergens last van.. weet je zeker dat je t goed hebt ingevuld of dat je naar max CP zit te kijken?Dakoina schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:54:
[...]
Ja de IV calc zat er hier serieus naast. Paar beestjes evolved en kwamen allemaal een pak lager uit
Leek mij ook niet maar het was echt zo, anders wel te toevallig dat precies de lure eraf ging toen ik klikte...spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:56:
[...]
Niet toevallig een lvl up gehad waar je een lure van kreeg? lijkt mij sterk dat je andermans lure van een stop af kan pakken.
Tja het kan natuurlijk een bug zijn, maar dan wel een hele rare. Eens proberen of dit na te spelen valt, zelf al meerdere keren items bij een lure gepakt, maar nooit de lure zelf gekregen. Wat deed je precies? dan kunnen we kijken of het te herhalen valt.wimpie007 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:57:
[...]
Leek mij ook niet maar het was echt zo, anders wel te toevallig dat precies de lure eraf ging toen ik klikte...
Denk dat het ook nog per gebied verschilt, ik stop dus geen dust in Vaporeon/Flareon/Jolteon, omdat ik binnen no-time toch wel een nieuwe heb evolved.spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:55:
[...]
Sterker nog, ik vind IV alleen belangrijk bij Pokemon waar ik overweeg dust in te stoppen. Alle andere is gewoon hoogste CP evolueren om de hoogste evolutie te krijgen.
Ook bij zeldzame pokemon die ik toch niet wil power-uppen boeit de IV score mij niet.
Maar een Magikarp wil ik toch echt boven de 90/95% IV hebben voordat ik er eentje ga evolven. Dratini en Dragonair heb ik nog helemaal niet gevangen. Als ik ze vang, wil ik ook daar alleen de echt goede gebruiken om dust in te stoppen.
Het hele idee van een wiki is nou juist dat iedereen eraan kan bijdragen. Een nieuwe wiki maken omdat de bestaande wikis onvolledig zijn, zorgt alleen maar voor verdere fragmentatie waardoor er nog een wiki met onvolledige info isiRicardo schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:39:

ik weet enkel van een locatie waar zeer regelmatig een charmander te vinden is (1x per dag zie ik hem wel) maar voor de rest kan ik niet echt iets vinden.
oa geprobeerd:
- industrieterrein
- strand duinen
- loonse en drunense duinen
locatie van de charmender: 51.823853, 4.821924
[ Voor 13% gewijzigd door TheGlueFreak op 26-07-2016 12:02 ]
Op het lureicoon klikken boven de draaischijf zeg maarspocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:58:
[...]
Tja het kan natuurlijk een bug zijn, maar dan wel een hele rare. Eens proberen of dit na te spelen valt, zelf al meerdere keren items bij een lure gepakt, maar nooit de lure zelf gekregen. Wat deed je precies? dan kunnen we kijken of het te herhalen valt.

Is het daar leuk Pokémans vangen? Twintig minuten rijden is goed te doen.
Zo jammer he, zo veel mensen spelen het. Gooi er eens een smak servers bij. Kunnen ze zich vast veroorloven.poor Leno schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
Verdmme de Pokemon Trainer servers liggen er weer uit en daardoor PV ook
Niet weer deze discussie startenBoost9898 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:04:
[...]
Zo jammer he, zo veel mensen spelen het. Gooi er eens een smak servers bij. Kunnen ze zich vast veroorloven.

Ik zit er vooral overdag in de lunchpauze. Soms heb ik er tijdens de lunch 4, dat tikt over een werkweek toch leuk aan.adamvansanten schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:52:
[...]
Zitten inderdaad Dratini en Eevee spawns in het Sloterpark, maar echt veel zie je ze ook weer niet hoor. Ben er nu 3 avonden geweest, 1x 2 Eevees gevonden en in totaal nu 7 Dratinis.
Thuis woon ik in een dorpje en vind ik niet veel spannends.
Verwijderd
Er spawned hier elke avond rond 22:00uur een Magmar. Dit is op een klein bruggetje tussen twee woonwijken. Ze kunnen dus overal zitten.TheGlueFreak schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:00:
Heeft iemand eigenlijk al een goede spot gevonden voor vuur pokemon.
ik weet enkel van een locatie waar zeer regelmatig een charmander te vinden is (1x per dag zie ik hem wel) maar voor de rest kan ik niet echt iets vinden.
oa geprobeerd:
- industrieterrein
- strand duinen
- loonse en drunense duinen
locatie van de charmender: 51.823853, 4.821924
Mijn neefje komt daar vaak en er zitten veel boeiende pokemon. Veel Growliths ook, hij heeft inmiddels 3 Arcanine'sErikT738 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:01:
[...]
Is het daar leuk Pokémans vangen? Twintig minuten rijden is goed te doen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2016 12:14 ]
Exact. IV is alleen handig om te selecteren welke Pokémon de moeite waard zijn om te power-uppen. Slechte IV = geen dust eraan spenderen. Maar ook een Pokémon met een slechte IV kan een goede evolutie-kandidaat zijn. Zoals mijn 499 Goldeen. De IV is niet zo denderend dus ik ga hem/haar niet power-uppen maar na evolutie gaat hij toch waarschijnlijk een 1000-1100 Seaking worden, dus tenzij ik een betere Goldeen vindt ga ik die 499 Goldeen evolueren als ik er genoeg candy voor heb.spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:55:
[...]
Sterker nog, ik vind IV alleen belangrijk bij Pokemon waar ik overweeg dust in te stoppen. Alle andere is gewoon hoogste CP evolueren om de hoogste evolutie te krijgen.
De infinite incubator gebruik ik altijd voor 2km eieren eerst.ulTimaS schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:09:
Een vraagje en misschien is dit al vaker hier voorbij gekomen hoor, maar welke eieren geven jullie prioriteit? Ik heb namelijk net een charmander uit een 2km egg gehaald, maar ik denk dat de kans groter is op een pidgey etc. dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Andere incubators alleen voor 5 en 10 km eieren.
Uiteindelijk wil je toch alle eieren uit laten komen.
Als je android hebt moet je deze app gebruiken, super goed en snelle ontwikkeling. Wel even een throw-away account gebruiken zodat je eigen account niet gebanned wordt mocht Niantic dit doen.Boost9898 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:10:
Visioen is weer online.(Niet massaal gaan, anders is hij zo weer down.)
https://www.reddit.com/r/...ments/4umtoq/release_160/
[ Voor 8% gewijzigd door ulTimaS op 26-07-2016 12:12 ]
Grootste prio's zet ik op 5km, dat komt omdat die na 1 pokestop sessie wel uitgekomen is. 2km doe ik het liefst s'ochtends want door de slechte gps fix op mijn werk komen die snel uit.ulTimaS schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:09:
Een vraagje en misschien is dit al vaker hier voorbij gekomen hoor, maar welke eieren geven jullie prioriteit? Ik heb namelijk net een charmander uit een 2km egg gehaald, maar ik denk dat de kans groter is op een pidgey etc. dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
De 10 km bewaar ik voor in het weekend als ik veel ga lopen.
PS/XBL: Nogne
Oh okej, ik zal zo even kijken.ulTimaS schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:11:
[...]
Als je android hebt moet je deze app gebruiken, super goed en snelle ontwikkeling. Wel even een throw-away account gebruiken zodat de kans op een ban er niet is voor je eigen account.
https://www.reddit.com/r/...ments/4umtoq/release_160/
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator