Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
038Zwolle schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:26:
Heeft iemand uberhaupt wel eens een snorlax in 'het wild' gezien?
ja ik zojuist gevangen.. 233 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
manii schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 01:30:
[...]

ja ik zojuist gevangen.. 233 :(
Maar wel goed%? bedoel ik heb hier een magicarp met 100% en die heeft maar een cp43 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
gisteren rond half 1 uur in de nacht zag ik op pokevision een snorlax in het vondelpark

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Kan iemand in simpele taal uitleggen hoe die IV calculator werkt? Ik begrijp hem niet helemaal.Wat moet ik bij Dust invullen? Hoeveel dust je nodig hebt om te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20:33

Boost9898

Software developer

kaasaanfiets schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 02:15:
Kan iemand in simpele taal uitleggen hoe die IV calculator werkt? Ik begrijp hem niet helemaal.Wat moet ik bij Dust invullen? Hoeveel dust je nodig hebt om te upgraden?
Gewoon de waardes invullen, de dustwaarde van je pokemon kan je vinden aals je erop klikt en dan staat het rechts van POWER UP. Je moet alleen YES aanvinken als je de pokemon een power up hebt gegeven,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yow
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 18:22

Yow

Weet niet of dit al bekend was hier, maar je krijgt meer prestige wanneer de aanvallende pokemon van een gym minder CP heeft dan de verdediger.

bron: https://www.reddit.com/r/...n_to_train_friendly_gyms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Hmm, zojuist is Pokémon Go weer een uurtje down geweest. Nu werkt het vechten in een Gym bij mij niet meer, de Pokemons komen tegenover elkaar te staan, "GO" verschijnt op het scherm en daarna valt het gevecht terug naar het hoofdscherm van de gym (waar je kan zien welke Pokés er in staan. Meer mensen hier last van?

Edit: 07.35, Gym battles werken weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Eximius op 26-07-2016 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

NSG

Je weet niks!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5vcRbyh.jpg

Wat heb ik slecht geslapen na deze #fail :(

*Was de derde worp na een berry met een great curved ultra ball :/

[ Voor 26% gewijzigd door NSG op 26-07-2016 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Sinds wanneer worden pokestops verwijderd?
Ik heb er eentje twee weken lang voor mijn werk gehad. En sinds vandaag is heel dat ding weg. Balen want zo kon ik flink ballen scoren.

laat maar, collega's kwamen ook al met een wtfje... en nadat iedereen ff de app opnieuw opstarte was het weer goed.

[ Voor 24% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 26-07-2016 07:36 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:37
NSG schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:30:
[afbeelding]

Zuur! Maar dat maakt mijn misser van zojuist weer minder erg... :+
Kwam voor het eerst een Dratini (CP390) tegen en die peerde 'm ook.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zo goedemorgen maar weer, hier gisteren nog een Scyther weten te bemachtigen.
Ik ben blij dat ik in team Instinct zit, zelfs in dit team vind ik het af en toe al vervelend als mijn team een gym heeft. Dat trainen schiet echt niet op. Maak ik met 1 pokemon de 3 pokemon van de gym af. +435 prestige... aanvallend is dat dan makkelijk -3k prestige ofzo. Bij een gym inkomen is naar mijn mening echt veel te lastig gemaakt ten opzichte van een gym overnemen. En dat terwijl je in het gevecht ook al een voordeel hebt als aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:29
Ik zag gister voor het eerst een gym level hoger dan 3, en die was gelijk level 8. Kudos voor team rood in Rotterdam Schenkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:23
NSG schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:30:
[afbeelding]

ouch, ik voel je pijn >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mat.hi.as schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:28:
Ik zag gister voor het eerst een gym level hoger dan 3, en die was gelijk level 8. Kudos voor team rood in Rotterdam Schenkel.
In Rotterdam Centrum ook al een keer een level 7 gym tegengekomen, met nog aardig stevige Pokemon erin ook. Team geel geloof ik destijds. Ik ben nog steeds liever gyms van andere aan het innemen dan eigen gyms te trainen, duurt me te lang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Gisteren een 300CP en 500CP in de gym... Kom ik met mijn 700 CP Golduck en verlies ik nog steeds. Ik ben toch als een dolle op de pokemon van de tegenstander aan het klikken en houd hem even ingedrukt als de blauwe balk vol is :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:40:
Gisteren een 300CP en 500CP in de gym... Kom ik met mijn 700 CP Golduck en verlies ik nog steeds. Ik ben toch als een dolle op de pokemon van de tegenstander aan het klikken en houd hem even ingedrukt als de blauwe balk vol is :( :(
Ik probeer meestal wat gecontroleerder het gevecht aan te gaan, rustig laten laden, proberen de eerste 2 attacks te dogden terug aan te vallen. Met continue klikken overload je waarschijnlijk de verbinding en werkt het uberhaupt niet fatsoenlijk meer, vaker dan niet pakt dit in je eigen nadeel uit is mijn ervaring.

Afhankelijk van de effectiviteit zou een 700CP golduck toch aardig mee moeten komen. Of was je aan het vechten tegen resistant electric of grass types toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

100% IV Porygon, met 381CP nutteloos?
Of echt een sterke pokemon met wat aandacht? Voor evolven mis ik nog 30candy.
En deze kwam uit een ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:06
tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:40:
Vooral even kijken welke pokemon er in de gym zit en daar een sterke eigen pokemon tegenover zetten. En dat is niet per se je pokemon met de hoogste CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
Amafi schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:48:
100% IV Porygon, met 381CP nutteloos?
Of echt een sterke pokemon met wat aandacht? Voor evolven mis ik nog 30candy.
En deze kwam uit een ei.
Voor zover ik weet heeft Porygon geen evolve..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:30:
[...]

In Rotterdam Centrum ook al een keer een level 7 gym tegengekomen, met nog aardig stevige Pokemon erin ook. Team geel geloof ik destijds. Ik ben nog steeds liever gyms van andere aan het innemen dan eigen gyms te trainen, duurt me te lang |:(
Hier in het dorp sowieso al een level 10,8 en 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
WahWah schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:51:
[...]

Porygon heeft wel een evolve maar niet in Gen 1,

In gen 2 en gen 4(geloof ik) heeft hij er evolves bij gekregen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yip
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 19:15

Yip

gisteren video gezien op youtube dat "wilde" pokemon (lures en incense meegeteld) gemiddeld 50% IV's hebben en dat pokemon uit eieren 87,5% IV's hebben.

Lijkt erop dat eieren kwalitatief betere pokémon produceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

Porygon heeft geen evolve in gen 1 inderdaad, overigens is het ook geen top pokemon waar ik mijn dust in zou stoppen persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

[...]
Ah, ook dat nog ;-)
Klopt, zat in mijn hoofd in de war met de Exeggcute die een beetje vergelijkbaar was.
En ik tegelijketijd uit een ander ei had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:03
Ik heb nu een Pokemon trainer club account. Maar deze login ligt er heel vaak uit...
Nu twijfel ik of een Google account aan te maken. Maar hoe werkt dit precies?

Als ik op Google druk staat het spel meteen op... Maar moet je dan nog een email en of nikcname opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Aggressor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:16:
Ik heb nu een Pokemon trainer club account. Maar deze login ligt er heel vaak uit...
Nu twijfel ik of een Google account aan te maken. Maar hoe werkt dit precies?

Als ik op Google druk staat het spel meteen op... Maar moet je dan nog een email en of nikcname opgeven?
Volgens mij logt ie op Android meteen in met het account waarmee je in de store bent ingelogd.
Als je met meerdere account op je toestel bent ingelogd kan je kiezen. Althans, zo ging het bij mij.
Correct me if I'm wrong! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 07:32
Yip schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:54:
gisteren video gezien op youtube dat "wilde" pokemon (lures en incense meegeteld) gemiddeld 50% IV's hebben en dat pokemon uit eieren 87,5% IV's hebben.

Lijkt erop dat eieren kwalitatief betere pokémon produceren
Wat betreft percentages zou ik het niet weten, maar ik merk wel de trend dat pokemon uit eieren over het algemeen een hoog percentage hebben. (heb ook 1 a 2 uitzonderingen iig, maar over het algemeen klopt het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
schaapiej schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:18:
[...]

Volgens mij logt ie op Android meteen in met het account waarmee je in de store bent ingelogd.
Als je met meerdere account op je toestel bent ingelogd kan je kiezen. Althans, zo ging het bij mij.
Correct me if I'm wrong! :)
Ok Dankjewel.
En ingame moet je nog een nickname kiezen enz?
En als ik mijn telefoon reset.. dan moet ik gewoon weer op de playstore inloggen met hetzelfde email adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40
Aggressor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:21:
[...]

Ok Dankjewel.
En als ik mijn telefoon reset.. dan moet ik gewoon weer op de playstore inloggen met hetzelfde email adres?
Je kan in de game ook gewoon uitloggen en met een ander account inloggen, gmail accountje er voor creëren en gaan! :)

Dan start je weer opnieuw en moet je dus ook een nickname en starterpokemon kiezen...

[ Voor 9% gewijzigd door TroX op 26-07-2016 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 19:35
Madshark schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 00:47:
Zijn er zover bekend (legale) tools voor Android te krijgen waarmee je GPS tijdelijk even 'vast' zet ?
Met name op lokaties waar wat hoge gebouwen aanwezig zijn wil mijn GPS nogal flink verspringen, behoorlijk irritant als je recht voor een Pokestop staat en je positie ineens 15 meter verderop schiet. Duurt soms wel enkele minuten voordat ie weer terug op 'mijn' plek is.
Met zo'n tooltje hoop ik dan het driften even uit te kunnen zetten.
Dat zal vast onder spoofing vallen, maar ik had er gister ook flink last van. Ik stond naast een gym maar die kon ik niet pakken omdat ik steeds weg sprong volgens de gps :(

Maar een keerzijde hiervan is wel dat je eieren kan laten hatchen door gewoon je telefoon open te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
TroX schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Je kan in de game ook gewoon uitloggen en met een ander account inloggen, gmail accountje er voor creëren en gaan! :)

Dan start je weer opnieuw en moet je dus ook een nickname en starterpokemon kiezen...
Zo ben ik gisteren ook opnieuw gestart, meteen Pikachu gevangen (en in de stad ook een Porygon CP74 gevangen (max 97,8% :))
Als ik zou willen kan ik weer afmelden in P:Go en dan aanmelden met mijn andere gmail account.

[ Voor 9% gewijzigd door Krullebol.nl op 26-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Krullebol.nl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Zo ben ik gisteren ook opnieuw gestart, meteen Pikachu gevangen (en in de stad ook een Porygon CP74 gevangen (max 97,8% :))
Als ik zou willen kan ik weer afmelden in P:Go en dan aanmelden met mijn andere gmail account.
Dan heb je toch allemaal verschillende accounts en de Pokemon op verschillende accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Aggressor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:33:
[...]

Dan heb je toch allemaal verschillende accounts en de Pokemon op verschillende accounts?
Klopt, maar wilde gewoon opnieuw beginnen... Ik speel nu ook op één account, alleen de andere zou ik altijd nog bij kunnen mocht ik willen.. 2 accounts tegelijk spelen kan mijn brein niet aan denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
trix0r schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:52:
[...]

Hier in het dorp sowieso al een level 10,8 en 7.
Bij mij over het kanaal is vrijwel constant een level 10 gym van Mystic (bij een studentencomplex, dus ook al neem je em over, vanuit de studentenkamers wordt ie daarna weer geclaimed en opgebouwd).

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik...ik......ik ben zo dom....... Wou mijn dragonair evolueren........ Werd afgeleid...... Heb transfer gedaan...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ik zie zojuist in de topic waarschuwing dat voorlopig TSTMNBN weer gewoon bij naam genoemd mag worden. Tenminste zolang als Niantic er niet tegenop treedt en de 3 step bug niet gefixed wordt.

Bij deze mijn complimenten naar de modjes voor het afwegen van de grijze gebieden! Goed te zien dat er niet alleen maar zwart wit gedacht wordt en er ruimte is voor flexibiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
D2FValinor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:41:
Ik...ik......ik ben zo dom....... Wou mijn dragonair evolueren........ Werd afgeleid...... Heb transfer gedaan...... :'(
:N Dat is niet zo slim nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
|:( :F |:( :F |:( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
|:( |:( |:(

Eerst koffie, dan pas Pokemon go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 12:22

lorddrune

Thick as a Brick

Is er eigenlijk een vaste patch dag aangegeven door Niantic, of is het gewoon afwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
WahWah schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:42:
[...]

|:( |:( |:(

Eerst koffie, dan pas Pokemon go
Ja, ik ga maar snel een bakkie doen.
Kan weer dratini gaan jagen... 24 candy nodig. :'( Helaas is het dratini spawn punt in de stad ook verdwenen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
D2FValinor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:48:
[...]

Ja, ik ga maar snel een bakkie doen.
Kan weer dratini gaan jagen... 24 candy nodig. :'( Helaas is het dratini spawn punt in de stad ook verdwenen :'(
Hopen dat je m uit een ei krijgt dan, ik kreeg er meer dan de benodigde 25 candy bij. Heb nu 45 candy en volgens mij pas 2 of 3 keer zelf gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:50:
[...]

Hopen dat je m uit een ei krijgt dan, ik kreeg er meer dan de benodigde 25 candy bij. Heb nu 45 candy en volgens mij pas 2 of 3 keer zelf gevangen.
En hogere kans op betere IV's waarschijnlijk. (hoewel ik nog geen zekerheid heb hieromtrent)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Vraagje;

Vanaf welk CP level evolven jullie een Eevee en Magicarp?

Ik heb genoeg candy's voor beide, maar twijfel of ik door moet zoeken naar hogere CP's omdat ze dan uiteindelijk ook hoger uit komen.. scheelt weer dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Thrilled schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:57:
Vraagje;

Ik heb genoeg candy's voor beide, maar twijfel of ik door moet zoeken naar hogere CP's omdat ze dan uiteindelijk ook hoger uit komen.. scheelt weer dust.
Bij eevee's en Magicarps vind ik de IV waardes belangrijker dan de CP waardes.
Dit omdat een gyarados of een vaporeon/flareon toch echt wel interessant zijn als top pokemon om te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Thrilled schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:57:
Vraagje;

Hangt van je evee/magicap cp af denk ik?
Je moet toch ergens beginnen

Edit

Wat zijn VI waardes?

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 26-07-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de average perfection die de calculator geeft die van je pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Dit omdat een gyarados of een vaporeon/flareon toch echt wel interessant zijn als top pokemon om te upgraden.
Flareon is zo interessant toch niet? Voor een firepokemon is Arcanine een stuk beter dacht ik?

Beeromaniac

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Pls no... RIP...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fMvhybq.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Thompson schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:03:
[...]

Flareon is zo interessant toch niet? Voor een firepokemon is Arcanine een stuk beter dacht ik?
Maar een stuk minder common dan eevee's. Een hoge goede flareon is dus makkelijker te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rushleader
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-07 11:06
T-homas schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:11:
[...]

Maar een stuk minder common dan eevee's. Een hoge goede flareon is dus makkelijker te krijgen.
Voor jou misschien, ik heb vlak bij een bos met een zooi Growlithe's ... maar Eevee's ho maar... 8)7
Bij mij in de buurt dus ook bijna alle gyms met een 1300CP Arkanine ... ;w

[ Voor 10% gewijzigd door Rushleader op 26-07-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Rushleader schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Voor jou misschien, ik heb vlak bij een bos met een zooi Growlithe's ... maar Eevee's ho maar... 8)7
Ik heb bij mijn thuis helemaal niks, er spawnt nog geen rattata. als ik een stukje ga lopen kom ik wel in een park waar vaak een squirtle zit.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Rushleader schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb van beide voldoende :9 Heb vapes van ~2k en 2 arkanines van bijna 2k.
Maar in de meeste gevallen zijn growliths minder common en hebben 2x zoveel candy nodig, vandaar mijn conclusie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Eindelijk een keer een Abra kunnen vangen, na 'm al 3x eerder te zijn misgelopen. Nu de 'seen' en 'caught' eindelijk weer gelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Aggressor schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:21:
[...]

Ok Dankjewel.
In-game kies je inderdaad een naam.

Resetten of op een toestel inloggen is geen probleem! Ik speel het zelf op een Android toestel en log soms in op een iPhone. Als ik een zooi Pokemon heb gevangen en moet transferren dan doe ik dat vaak op m'n tablet.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Yes! Eindelijk gelukt om de GPS een beetje te foppen. Zit op kantoor met een stop aan de overkant. 5 meter naar links en ik zit in bereik. Maar dat kan dus niet want dan sta ik buiten en dat vindt mn baas niet leuk. Dus ben buiten gaan staan. GPS op device only gezet en spel gestart. Toen stond ik dus bij de stop. Telefoon aan laten staan, en mn karakter loopt nu niet maar blijft onder de stop staan terwijl ik weer op mn plek zit. Kan er nu elke 5 minuten een slinger aan geven :P >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Thompson schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:03:
[...]

Flareon is na Arcanine en Moltres een van de beste fire pokemon, Lapras is ook beter dan Vaporeon, maar dat maakt Vaporeon nog steeds interessant wat mij betreft. Zelfs Jolteon kun je nog als interessant beschouwen aangezien het een van de sterkste electric types is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
JustTweak schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:21:
Yes! Eindelijk gelukt om de GPS een beetje te foppen. Zit op kantoor met een stop aan de overkant. 5 meter naar links en ik zit in bereik. Maar dat kan dus niet want dan sta ik buiten en dat vindt mn baas niet leuk. Dus ben buiten gaan staan. GPS op device only gezet en spel gestart. Toen stond ik dus bij de stop. Telefoon aan laten staan, en mn karakter loopt nu niet maar blijft onder de stop staan terwijl ik weer op mn plek zit. Kan er nu elke 5 minuten een slinger aan geven :P >:)
Hahaha, boefje ;) ik zit soms met smacht te wachten op de juiste jitter, en dan gaat ie helemaal de verkeerde kant op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Hahaha, boefje ;) ik zit soms met smacht te wachten op de juiste jitter, en dan gaat ie helemaal de verkeerde kant op 8)7
Ben er wel blij mee. Ik had nog maar 20 ballen... En op een hoger lvl ga je toch wat vaker misgooien... Kan weer even beetje de voorraad aansterken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Gisteren een Electobuzz gevangen. Vandaag een Onix uit een ei gekregen. Afgelopen weekend een Scyther uit een ei gekregen. Gaat goed zo. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zeror schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:31:
Gisteren een Electobuzz gevangen. Vandaag een Onix uit een ei gekregen. Afgelopen weekend een Scyther uit een ei gekregen. Gaat goed zo. :)
Zo maak je je verzameling wel compleet, ik had laatst 3 x achter elkaar een sandscrew uit een 5km ei haha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 18-09 19:35
Ik kreeg gister een 90%+ exeggcute :o Was ik wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik al 4x achter elkaar een pidgey uit een 2km egg,, nu maar overgestapt op de 5km, hopelijk wat meer geluk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:58:
[...]

Zolang ik nog geen lvl 30 ben boeit me de IV van mn Eevee's echt niet, daar ga ik toch nog geen stof in duwen. Je vindt er zoveel dat je nog wel een met goede IV tegen zult komen als je rond de 30 bent, met hogere CP zodat je minder stof kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
mark-k schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:50:
[...]

Kreeg net een Eevee uit een 10km ei........ :|
Wacht nog steeds op een dragonite, lapras of mr. Mime.
Ik kom gelukkig nog wel wat dratinis tegen hier. Heb er 5 nodig dus denk dat ik over een paar dagen wel een evolve kan doen. Tenzij ik weer per ongeluk een transfer doe 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Valinor op 26-07-2016 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
mark-k schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Zolang ik nog geen lvl 30 ben boeit me de IV van mn Eevee's echt niet, daar ga ik toch nog geen stof in duwen. Je vindt er zoveel dat je nog wel een met goede IV tegen zult komen als je rond de 30 bent, met hogere CP zodat je minder stof kwijt bent.
Hoeveel Pokemon moet je wel niet vangen om van level 20 naar level 30 te gaan?

En hoeveel kilometers moet je daar wel niet voor lopen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:38:
En ik al 4x achter elkaar een pidgey uit een 2km egg,, nu maar overgestapt op de 5km, hopelijk wat meer geluk 8)7
Welkom bij de club...

Zelf gisteren mijn zoveelste 5km ei uitgebroed (ondertussen staat die breeding teller al op 32 ofzo) en voor de 3e keer een Vulpix gekregen. Nu mis ik dus nog maar slechts 1 wild gevangen vulpix om een Ninetales te creeren.

Het probleem nu. Voor het eerst een vulpix in het wild zien te vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zit alleen nog te bedenken hoe ik aan de regio specifieke pokemon ga komen. Taurus (Noord-Amerika), Farfetch'd (Azië) en Kangaskhan (Australië).

Misschien ff mn neefje in de US een taurus laten zoeken op mijn account ofzo om te beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 26-07-2016 10:42 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01:35
Loop je het winkelcentrum uit en zie je dit..
Niet te vinden en ook niet zichtbaar op pokevision :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xgVUB4n8ggUT7rDEl9HfD2NK/thumb.png

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33
Gisteren een Porygon uit een Ei. Kon niet echt vinden hoe sterk die zouden moeten zijn...
Stats: cp943 / HP 85 en perfectie ligt op 82% of hoger. Quick Attack (10) en Signal Beam (35).
Iemand? Ik heb het idee dat het niet veel is overigens maar ben benieuwd ;-)

Net flinke wandeling met de honden richting het kasteel in ons dorp:
1x Eevee
1x Charmander
1x Drowzee
1x Psyduck cp 574
2x Goldeen
1x Bellsprout
1x Oddish cp637
1x Magikarp
1x Dratini cp515
4x Pidgey
2x Rattata
1x Zubat
1x Weedle
1x Caterpie

>:)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
O.. m... f... g....

Logde net in.. duurde even... Was ik plotseling weer level 1 (wel al poppetje) met 0/250 Pokemon!! :X :? ;w

Met bijna trillende handjes weer opnieuw opgestart.. gelukkig.. Nu weer zoals normaal.. alleen alle settings zijn gereset..

Pfffffff ik ga even schone broek aantrekken :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Zeror schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:42:
Ik zit alleen nog te bedenken hoe ik aan de regio specifieke pokemon ga komen. Taurus (Noord-Amerika), Farfetch'd (Azië) en Kangaskhan (Australië).

Misschien ff mn neefje in de US een taurus laten zoeken op mijn account ofzo om te beginnen.
Zou daar mee oppassen, dat kan je wel eens een ban opleveren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:32:
[...]

Zo maak je je verzameling wel compleet, ik had laatst 3 x achter elkaar een sandscrew uit een 5km ei haha. 8)7
Zit nu op 61 verschillende pokemon caught/seen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:41:
[...]

Hoeveel Pokemon moet je wel niet vangen om van level 20 naar level 30 te gaan?

En hoeveel kilometers moet je daar wel niet voor lopen :X
Level 24 naar 25 is 125k voor mij, dit gaat vanaf level 20 met 25k per level omhoog tot aan 30. Daarna weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-09 19:42
Hogader schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Welkom bij de club...

Zelf gisteren mijn zoveelste 5km ei uitgebroed (ondertussen staat die breeding teller al op 32 ofzo) en voor de 3e keer een Vulpix gekregen. Nu mis ik dus nog maar slechts 1 wild gevangen vulpix om een Ninetales te creeren.

Het probleem nu. Voor het eerst een vulpix in het wild zien te vinden :'(
Dagje Ameland plannen, hier spawnt er nog wel regelmatig eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Sjurm schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:44:
[...]

Dagje Ameland plannen, hier spawnt er nog wel regelmatig eentje
Of Rotterdam, ik heb er 3 in mijn wijk zitten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33

Iets zegt me dat mensen voor dit soort zaken GPS gaan spoofen...
Of wanneer traden mogelijk wordt een 2e account hiervoor gebruiken om BAN te voorkomen.
P.K. schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Lijkt me niet indien je zorgt dat je een dag niet inlogt ervoor en een dag erna ook niet: Je kan immers op en neer vliegen :P

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddrune

lorddrune

Thick as a Brick

Kan je deze regio specifieke pokemons niet uit een ei krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

P.K. schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Dat zou dan enkel een ban zijn vanwege account sharen. Ik denk niet dat dit een groot probleem voor Niantic zou zijn. Het is iig geen locatie spoofing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
lorddrune schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:45:
[...]

Kan je deze regio specifieke pokemons niet uit een ei krijgen?
Volgens mij wel, iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:46:
[...]

Volgens mij wel, iemand die dit kan bevestigen?
Tauros en Kangaskhan wel. Farfetch'd geen idee. Mijn achter buurjongen zei dat hij Tauros heeft gevangen.... Ik weet vrij zeker nu dat hij dus heeft gelogen en uit ei heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43

Zou dan wel 3 dagen niet inloggen alvorens je je neefje laat spelen. Ivm "reistijd"

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
spocy schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:44:
[...]

Of Rotterdam, ik heb er 3 in mijn wijk zitten volgens mij.
Vanuit het zuid-oosten van Brabant kost dat best wat moeite :P. Ik zet mijn hoop dat ik hem ergens weet te spotten in Eindhoven, aangezien ik daar werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddrune

lorddrune

Thick as a Brick

DivineNL schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Tauros en Kangaskhan wel. Farfetch'd geen idee. Mijn achter buurjongen zei dat hij Tauros heeft gevangen.... Ik weet vrij zeker nu dat hij dus heeft gelogen en uit ei heeft gekregen.
Wellicht GPS spoofing?

Ik zit in een Whapp groep met ~15 mensen waarvan nog niemand een van deze pokemons heeft weten te bemachtigen. Ik gok zelf dat het niet mogelijk is via het broeden van een ei of de drop % moet wel heel laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Is qubone niet heel erg zeldzaam eigenlijk? in een parkje bij werk spawnt hij heel vaak, maar het is een stuk te ver om heen te wandelen met een peuk ofzo :(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
T-homas schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Level 24 naar 25 is 125k voor mij, dit gaat vanaf level 20 met 25k per level omhoog tot aan 30. Daarna weet ik het niet.
Als we van Pidgeys uitgaan, dan zijn 3 Pidgeys 300 + 500xp = 800xp... Dan heb je nog wel 1 candy extra vanwege evolve, dus 62xp extra

dus 3 pidgey = 862xp, 1 pidgey = 288XP

Voor 125.000 moet je dus 434 Pidgeys/Caterpie/Weedle vangen |:(

In de afgelopen 16 dagen heb ik 62KM gelopen en heb ik
65 weedle
87 pidgey
19 caterpie

gevangen :X

PS. ben ik de enige met Android waarbij je pokemon in de pokedex amper kan openen omdat de pokemons dan constrant naar nummer 1 terug scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

tweakerdennis schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:52:
[...]

PS. ben ik de enige met Android waarbij je pokemon in de pokedex amper kan openen omdat de pokemons dan constrant naar nummer 1 terug scrollen?
Nee, heb ik ook last van :(

@lorddrune Ik een S7 met 4GB.. Zou toch meer dan genoeg moeten zijn lijkt mij..

[ Voor 12% gewijzigd door Laidback Luc op 26-07-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lorddrune

lorddrune

Thick as a Brick

[...]

Als we van Pidgeys uitgaan, dan zijn 3 Pidgeys 300 + 500xp = 800xp... Dan heb je nog wel 1 candy extra vanwege evolve, dus 62xp extra

65 weedle
87 pidgey
19 caterpie

Welke telefoon gebruik jij?
Ik had gehoord dat telefoons met minder dan 4g ram problemen kregen met het opstarten van de pokedex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hogader schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Vanuit het zuid-oosten van Brabant kost dat best wat moeite :P. Ik zet mijn hoop dat ik hem ergens weet te spotten in Eindhoven, aangezien ik daar werk.
Welke regio ongeveer?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Zeror schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:43:
[...]Zit nu op 61 verschillende pokemon caught/seen. :)
Idem! Up top!
Met een paar nieuwe evolves die eraan komen zal dat vandaag of morgen terug omhoog gaan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 06:41
Zeror schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Zit nu op 61 verschillende pokemon caught/seen. :)
Ik zit op 65. Soms zie ik nog wel een grijze op de radar. Maar die kan ik meestal niet vinden.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
[...]

65 weedle
87 pidgey
19 caterpie

Android probleem is een bekend probleem heb ik ook.

Heel veel xp haal ik dan ook door gewoon rond te hangen bij veel pokestops, bij ons in het centrum zit er gemiddeld 1 per 50-100m en vaak staat er ook nog een lure aan. En soms meerdere bij elkaar op deze manier vang je optimaal en krijg je ook veel xp door constant aan pokestops te rammelen. Er wel vanuit gaan dat ik nu vakantie heb en 3 dagen in de week werk dus vrij veel "rond hang" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-09 16:35
Heeft het nu eigenlijk zin om in de natuur (bijvoorbeeld aan het strand) naar Pokémon te zoeken? Dat strand waar Pokévision vaak opstart ziet er prima uit maar ik vraag me af of het hier ook zo'n feest is (op PV zie ik niets maar die heeft wel vaker de neiging om rond de marker niets te laten zien en een paar honderd meter verderop wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
[...]

Geen probleem op me OPX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
ErikT738 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:55:
Heeft het nu eigenlijk zin om in de natuur (bijvoorbeeld aan het strand) naar Pokémon te zoeken? Dat strand waar Pokévision vaak opstart ziet er prima uit maar ik vraag me af of het hier ook zo'n feest is (op PV zie ik niets maar die heeft wel vaker de neiging om rond de marker niets te laten zien en een paar honderd meter verderop wel).
De drukkere stranden zullen wel interessant zijn denk ik, maar afgelegen gebieden vind je over het algemeen weinig tot geen pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c337n
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 15:23
lorddrune schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:53:
[...]

Welke telefoon gebruik jij?
Ik had gehoord dat telefoons met minder dan 4g ram problemen kregen met het opstarten van de pokedex.
Ik denk niet dat het met ram te maken heeft, ik heb het nl zelf voor met een galaxy S7 edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
Hangt er vanaf denk ik, bergen aan zee is zo en zo een goede plek (misschien wel te goed ivm gebieden eromheen 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
Dakoina schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:54:
[...]
Idem! Up top!
Met een paar nieuwe evolves die eraan komen zal dat vandaag of morgen terug omhoog gaan hier
Hier 59 out of 62 :)

Morotola met 2GB RAM trouwens hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De natuurgebieden doen het niet goed. Maar het strand, bijvoorbeeld de boulevard van scheveningen is een paradijs als je nog niet zoveel water pokemon heb. Zijn elke 30meter stops, heel veel lures staan aan. spots met 3 tot 5 pokestops vanaf 1 plek te bereiken. Dus als je een dagje stand doet kun je met leuke pokemons thuis komen
Pagina: 1 ... 26 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator