Die kaart is handig, dankje!
Enig idee hoe je daar nog address kan toevoegen?
Enig idee hoe je daar nog address kan toevoegen?
Wat heb je nog meer nodig naast Sterk?gustaveau schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:33:
Wat zijn eigenlijk goede winkels in de regio Amsterdam?
Ik ben sinds kort weer terug en behalve de bierkoning bij het paleis,en Sterk, ben ik nog niet hele bijzondere winkels tegengekomen.
Mag ook iets verder weg zijn, ik kan ook met de auto.
Ik heb precies hetzelfde. Dacht ook al, weer een mail die helemaal niet voor mij bedoeld was. Inderdaad niet erg professioneel. Ik heb trouwens op 3 januari een mail gestuurd om de beerclub op te zeggen. Heb hier echter nog geen bevestiging van gehad. Jij toevallig wel? Of laat je hem wel doorlopen na deze maand?Mich007 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:02:
De mailings van Frontaal laten ook behoorlijk te wensen over.
Eerst diverse mails ontvangen om a.u.b. te investeren, terwijl ik dat allang gedaan had.
Nu weer een mail om je gegevens achter te laten om je beloning (beerclub) te innen.
Dit terwijl ik mijn eerste beerclub-levering, na investering, in december al heb ontvangen.
Meer mensen die dit zo ervaren? Ik vind het namelijk niet echt professioneel.
Misschien dat ze van de opgehaalde 5 miljoen ook iets in hun communicatie-afdeling kunnen steken
Ik pak deze maand in ieder geval nog even mee voor €7,50. Sterker nog, de incasso heeft al plaatsgevonden als ik me niet vergis.. Daar zijn ze dus wel punctueel en snel meedennisbos schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:21:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Dacht ook al, weer een mail die helemaal niet voor mij bedoeld was. Inderdaad niet erg professioneel. Ik heb trouwens op 3 januari een mail gestuurd om de beerclub op te zeggen. Heb hier echter nog geen bevestiging van gehad. Jij toevallig wel? Of laat je hem wel doorlopen na deze maand?
Die incasso is bij mij ook al geweest. En ik heb ergens in één van de mails gelezen dat je voor de eerste van de maand moet opzeggen. Dus daarom heb ik het alvast gedaan en ga ik er vanuit dat ik januari nog gewoon meedoe. Maar nog geen bevestigingsmail gehad dus.Mich007 schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Ik pak deze maand in ieder geval nog even mee voor €7,50. Sterker nog, de incasso heeft al plaatsgevonden als ik me niet vergis.. Daar zijn ze dus wel punctueel en snel mee
Untappd: Louwke80
Ben je de eerste 0.1kg afgevallen?Thalaron schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 23:02:
Ter ere van het bereiken van mijn 1e mijlpaal in de afvalrace 2022
Dat moet toch echt gevierd worden(?)![]()
[Afbeelding]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Thalaron schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 12:04:
@AngelDust haha. Nee..
Van 105,1 > onder de 100
Bier fan Fryske grûn!
[ Voor 34% gewijzigd door Louwke op 15-01-2022 22:33 ]
Die Colliding Scientists van Uiltje was top! Een van de betere dan wel de beste van Uiltje die ik in 2021 heb gedronken.link_mario schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 14:38:
Weer een mooie slag geslagen in Leende: [Afbeelding]
En daarna stond thuis de Frontaal Investor box te wachten
spoiler:
Nee vond deze ook veel te zoet, die heeft het ook niet gehaald.Lollercopter schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 18:22:
Ben ik de enige die Macroon machine van moersleutel door de gootsteen heeft geknald ? Wat een zoete bocht, waarschijnlijk snap ik het concept van een pastry stout niet![]()
[ Voor 12% gewijzigd door HansAnders07 op 16-01-2022 00:03 ]
Wat betreft alcohol arm bier vond ik de Snorkelers van de Rügener Insel-Brauerei erg fijnHansAnders07 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:01:
[...]
Die Colliding Scientists van Uiltje was top! Een van de betere dan wel de beste van Uiltje die ik in 2021 heb gedronken.
[...]
Nee vond deze ook veel te zoet, die heeft het ook niet gehaald.
Ben de afgelopen 2 weken wat alcoholvrij speciaalbier aan het testen. Positief verrast door Superbowl, Vrijwit en Non IPA (en playground, maar die kende ik al)
Heel matig vond ik de Punk AF van Brewdog en de Free IPA van 't IJ. Oh en die No Sour Losers van Vandestreek, vreemd appelsapje.
Hier nog tips voor goeie alcohol vrije of alcoholarm bier?
Echt waar? Die heb ik een 0,25 gegeven op Untappd. Getver. Alsof ik een hap zeewater nam. Veel te zout. >> Gootsteen.TMV schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:35:
Wat betreft alcohol arm bier vond ik de Snorkelers van de Rügener Insel-Brauerei erg fijn
Lekker!
Haha zo zie je maar weer hoe iets een persoonlijke beleving is!Napsju schreef op zondag 16 januari 2022 @ 02:22:
[...]
Echt waar? Die heb ik een 0,25 gegeven op Untappd. Getver. Alsof ik een hap zeewater nam. Veel te zout. >> Gootsteen.
Ik vind de IPA alcoholvrij Bavaria, gewoon bij de AH te krijgen, best goed te doen. En niet al te prijzig dusHansAnders07 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:01:
Hier nog tips voor goeie alcohol vrije of alcoholarm bier?
Goed om te horen! Ik denk dat ik hem nog even bewaar tot een mooi moment, misschien mijn verjaardag eind maart.Thalaron schreef op zondag 16 januari 2022 @ 01:19:
Technisch gezien is het geen bier toch? Maar evengoed smaakt deze prima
Na deze is het wel weer even klaar
[Afbeelding]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Misschien deze kaart ff checken voor Cork?Brinkiewestland schreef op vrijdag 14 januari 2022 @ 10:55:
Op https://beergeeksworlddomination.nl/ staan diverse winkels in Amsterdam.
Deze kaart is ook handig bij een dagje uit of vakantie
Gaat het om het model of om precies deze? Lijkt namelijk ook erg op het (oude) Super de Fagnes glas:valluik schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:
Hoi allemaal, ik hoop graag van de lokale kennis gebruik te kunnen maken.
Afgelopen week heb ik een glas geserveerd gekregen waar ik nu naar op zoek ben voor thuis. Op de site van BdMB noemen ze het zelf 'Brasserie du Mont-Blanc specialty glass'.
Iemand enig idee of deze nog te krijgen zijn en zo ja, waar? Handige zoektermen zouden ook helpen!
[Afbeelding]
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Die lijkt er wel sterk op inderdaad. Het gaat me in de basis om het model, maar ik vind de opdruk van het glas dat ik postte wel fraai. En daar heb ik natuurlijk uit gedronkenHertog schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:40:
[...]
Gaat het om het model of om precies deze? Lijkt namelijk ook erg op het (oude) Super de Fagnes glas:
https://drinkpalace.com/n...ier-super-des-fagnes.html
Dank je, Snifter misschien ook maar eens uitzoeken.majoh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:43:
[Afbeelding]
Dit zijn namen die 'het grote internet' geeft aan type bierglazen. Misschien helpt dat zoeken?
Hopt noemt het een ballonglas. Misschien helpt dit in je zoektocht.valluik schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:
Afgelopen week heb ik een glas geserveerd gekregen waar ik nu naar op zoek ben voor thuis. Op de site van BdMB noemen ze het zelf 'Brasserie du Mont-Blanc specialty glass'.
Iemand enig idee of deze nog te krijgen zijn en zo ja, waar? Handige zoektermen zouden ook helpen!
[Afbeelding]
Zijn het dan ook relatief lage prijzen?Panzer Dean schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:17:
Omnipollo, Mikkeler, Funky Fluid en Marzynstadt had de Lidl in Nederland ook maar zo'n goed assortiment.
[Afbeelding]
Duurste was €2,20 van het rijtjebrukskeluuk schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:02:
[...]
Zijn het dan ook relatief lage prijzen?
Binnenkort nog een lang weekend Poznan. Weet jij of dit verkrijgbaar is bij de gemiddelde Lidl (of andere willekeurige supermarkt) of verschild dit afhankelijk van de locatie?Panzer Dean schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:17:
Omnipollo, Mikkeler, Funky Fluid en Marzynstadt had de Lidl in Nederland ook maar zo'n goed assortiment.
[ Voor 26% gewijzigd door Purehz op 19-01-2022 20:50 ]
Laat maarPanzer Dean schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 18:17:
[Afbeelding]
De speciaalbier afdeling bij de Lidl in Polen is goed ontwikkeld, het assortiment wisselt veel, maar er is altijd een goede selectie aan A-merk speciaalbier te vinden. In de Lidl waar ik was stonden ook nog Nepomucen, Dear Bear, Artezan, Raduga en Trzech Kumpli in de schappen. Zelfs een BA bier voor 39,- zloty. Mocht je een Auchan (hypermarkt) tegenkomen ook zeker de moeite waard even te kijken.Purehz schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:11:
Binnenkort nog een lang weekend Poznan. Weet jij of dit verkrijgbaar is bij de gemiddelde Lidl (of andere willekeurige supermarkt) of verschild dit afhankelijk van de locatie?
[ Voor 11% gewijzigd door Panzer Dean op 19-01-2022 20:09 ]
Dat klinkt veel belovend. Toch maar een half dagje inplannen voor een bezoekje ergens.. nu nog de vrouw overtuigen om wat ruimte vrij te houden in de kofferbak (met allerlei zooi voor de baby en de 2 jarige kameraad). Dillema's.....Panzer Dean schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 19:52:
[...]
De speciaalbier afdeling bij de Lidl in Polen is goed ontwikkeld, het assortiment wisselt veel, maar er is altijd een goede selectie aan A-merk speciaalbier te vinden. In de Lidl waar ik was stonden ook nog Nepomucen, Dear Bear, Artezan, Raduga en Trzech Kumpli in de schappen. Zelfs een BA bier voor 39,- zloty. Mocht je een Auchan (hypermarkt) tegenkomen ook zeker de moeite waard even te kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Purehz op 19-01-2022 20:28 ]
Ik mis nog het koetsiersglas...majoh schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:43:
[Afbeelding]
Dit zijn namen die 'het grote internet' geeft aan type bierglazen. Misschien helpt dat zoeken?
Gulden draak heeft zon zelfde glas, daar noemen ze het drakenei:valluik schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 16:21:
[Afbeelding]
[ Voor 12% gewijzigd door coldasice op 19-01-2022 21:48 ]
Dank je. Ik vind die voet wat minder fraai. Via je Bol link kwam ik wel bij de verkoper op de eigen site 3 glazen tegen die vrijwel hetzelfde zijn als die ik zoekcoldasice schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 21:47:
[...]
Gulden draak heeft zon zelfde glas, daar noemen ze het drakenei:
[Afbeelding]
https://www.bol.com/nl/nl...j-nieuw/9300000011858223/
Beeromaniac
Ziet er boeiend uit maar hoe kom je aan kaartjes? Onder de knop tickets is alleen een pagina om in te loggen, de tickets sectie op FB komt ook niet verder dan dat.gustaveau schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:44:
Omdat ik er 2 jaar geleden geweest ben, kreeg ik deze week weer een mailing voor de editie van dit jaar:
Budapest Beer Week!
https://bpbw.hu/
Opzet van het festival is dat je een eenmalige fee betaald (56 early bird daarna 78) en dan kun je unlimited bier drinken.
2 jaar geleden ben ik behoorlijk los gegaan en zeker 20+ biertjes geprobeerd van heel wat verschillende landen. Sfeer was erg relaxed en zowieso is Budapest een mooie stad waar je vrij goedkoop kan verblijven.
[ Voor 12% gewijzigd door gustaveau op 20-01-2022 12:11 . Reden: wachtwoord erbij gezet ]
Ik heb een tijdje terug eens op Piwne Mosty en dergelijke zitten kijken o.a. naar de IPA's en sommigen zijn inderdaad niet met de standaard/gangbare hopsoorten gemaakt die de Nederlandse brouwers pakken.Thompson schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:43:
Poolse bieren zijn doorgaans dikke prima, zeker als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Wat me wel opviel was dat bij de IPA's er soms tussen zitten die wat meer bloemig/medicinaal/kruidig zijn ipv hopbitter/fruitig, wat ik persoonlijk niet zo heel lekker vond, maar dat was misschien 1 op de 10.
Misschien toch een bepaalde hopsoort die daar populairder is dan hier? Want bij bijv. Frontaal/Moersleutel/Uiltje heb ik dat nog niet zo gemerkt.
Kortingscode die door iedereen te gebruiken is?Nitrorcr schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:39:
Momenteel hebben ze bij hopt ook een aantal nieuwjaarsaanbiedingen. Geen dendere aanbiedingen om over naar huis te schrijven, maar tesamen met wallet tegoed en kortingscode toch een leuk bedrag neergeteld voor een barrel-aged box. Zodoende toch nog BCBS 2021 in de pocket. Mochten anderen ook nog op zoek zijn, dan is dit misschien een leuk moment om toe te slaan.
Via hopt.be kun je ook hogere korting scoren op specifieke producten, daarmee omzeil je de Nederlandse wetgeving. Tijdens bestelproces opnieuw je Nederlandse adres invullen en voilaNitrorcr schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 14:39:
Momenteel hebben ze bij hopt ook een aantal nieuwjaarsaanbiedingen. Geen dendere aanbiedingen om over naar huis te schrijven, maar tesamen met wallet tegoed en kortingscode toch een leuk bedrag neergeteld voor een barrel-aged box. Zodoende toch nog BCBS 2021 in de pocket. Mochten anderen ook nog op zoek zijn, dan is dit misschien een leuk moment om toe te slaan.
Earliest Bird tickets lopen tot en met morgen. Daarna de reguliere verkoop.DraZ666 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 11:55:
[...]
Ziet er boeiend uit maar hoe kom je aan kaartjes? Onder de knop tickets is alleen een pagina om in te loggen, de tickets sectie op FB komt ook niet verder dan dat.
Wel goed blijven opletten of de prijs bij .nl toch niet goedkoper is met een lager kortingspercentage, zoals:brukskeluuk schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:37:
[...]
Via hopt.be kun je ook hogere korting scoren op specifieke producten, daarmee omzeil je de Nederlandse wetgeving. Tijdens bestelproces opnieuw je Nederlandse adres invullen en voila
Goede tip, thanks.brukskeluuk schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 22:37:
[...]
Via hopt.be kun je ook hogere korting scoren op specifieke producten, daarmee omzeil je de Nederlandse wetgeving. Tijdens bestelproces opnieuw je Nederlandse adres invullen en voila
Juist mooi toch?HansAnders07 schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 13:47:
[...]
Ik heb een tijdje terug eens op Piwne Mosty en dergelijke zitten kijken o.a. naar de IPA's en sommigen zijn inderdaad niet met de standaard/gangbare hopsoorten gemaakt die de Nederlandse brouwers pakken.
Heel veel experimentele hopsoorten of minder bekende combinaties.
Untappd: Kapitein_Merijn
[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 22-01-2022 07:09 ]
Normaalgesproken lurk ik hier vooral in dit topic. En kennelijk met goede reden. Een jaar of twee geleden keek ik hier eens spontaan en tipte iemand op Garden Brewery, heb daar inmiddels drie keer besteld.gustaveau schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 10:44:
Omdat ik er 2 jaar geleden geweest ben, kreeg ik deze week weer een mailing voor de editie van dit jaar:
Budapest Beer Week!
https://bpbw.hu/
Opzet van het festival is dat je een eenmalige fee betaald (56 early bird daarna 78) en dan kun je unlimited bier drinken.
2 jaar geleden ben ik behoorlijk los gegaan en zeker 20+ biertjes geprobeerd van heel wat verschillende landen. Sfeer was erg relaxed en zowieso is Budapest een mooie stad waar je vrij goedkoop kan verblijven.
Wow... Ernstig ditOrangelights23 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 09:24:
Iemand ervaring met dit biertje? Systembolaget is de Zweedse staatwinkel waar je alcohol koopt, hebben een nieuw assortiment. Kon mijn ogen niet geloven, haha.
[ Voor 28% gewijzigd door Thalaron op 23-01-2022 21:38 ]
Lekker!
[ Voor 4% gewijzigd door Zjoske78 op 25-01-2022 10:54 ]
Bier fan Fryske grûn!
Daar zit wel wat in ja. Hapjes is sowieso het plan om op tafel te zetten, maar denk dan meer aan wat van die tapas bakjes van de Jumbo ofzo.AngelDust schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:57:
Ik _denk_ dat, als je dit werk niet gewend bent... dat de meeste na biertje 4 of 5 wel aardig klaar zijn qua smaak... vooral omdat het allemaal zwaar, donker en complex bier is, denk ik niet dat er bij de laatste bieren nog veel verschil geproefd wordt..
En met name biertje 7&8 zijn toch wel bieren die je goed wilt kunnen proeven en ik denk dat het met zo'n line-up toch wel lastig wordt, maar dat is mijn mening...
Ik weet voor mezelf dat ik na 2/3 zware/complexe bieren echt niet veel meer kan onderscheiden.
Nu heb je natuurlijk wel proefglaasjes en drink je kleine beetjes, maar toch.. mss moet je tussendoor wat hapjes ofzo kunnen aanbieden die de smaak wat neutraliseren.
Oh, maar is vooraf duidelijk gecommuniceerd dat het met name donker en zwaar werk gaat worden. Als mensen zch dan toch gaan inschrijven puur voor de gezelligheid dan is dat hun probleem (wel gezellig uiteraard). Ik zal er een kratje pilsener naast zetten in de koelkast.Thalaron schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:26:
@Zjoske78 ik zou er ook rekening mee houden dat ze Stout wellicht niets vinden. Dan is het wellicht niet handig om 4 kneiters op het menu te zetten?
Ik zou het eerder zoeken in wat verschillende zware stijlen van hogere kwaliteit dan direct met BA versies aan te komen zetten.
Je kunt ook kijken naar een BA barley wine of een BA quadrupel, puur om het verschil in stijlen ook naar voren te brengen... nu heb je 5 van de 8 bieren die een stout zijn, dat kan ook tikkie 'eentonig' worden.Zjoske78 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:23:
[...]
Daar zit wel wat in ja. Hapjes is sowieso het plan om op tafel te zetten, maar denk dan meer aan wat van die tapas bakjes van de Jumbo ofzo.
Wellicht stout 4 en 5 eruit en toch die eisbock ipa erin (wellicht 10cl ofzo dus 3x33cl). Dan houd ik het bji 3 stouts (1x basis, 1x tonka + chocola + nog iets, 1x BA)
Bier fan Fryske grûn!
Buiten de Fremont heb ik alle bieren zelf gehad, ik heb dan ook aangegeven dat de tasting voornamelijk bieren bevat die ik zelf hoog aansla.AngelDust schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 12:58:
[...]
En ik ben bang (heb hem zelf (nog) niet gehad) dat de Eisbock IPA voornamelijk een "bek vol" alcohol gaat zijn en weinig meer met IPA te maken heeft...
[ Voor 36% gewijzigd door Zjoske78 op 25-01-2022 13:32 ]
[ Voor 18% gewijzigd door ivo001 op 25-01-2022 15:11 ]
Dit weekend had ik de Bommen & Granaten Burgundy BA, ook erg fijn!ivo001 schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:10:
Ik moet zelf de Lervig Paragon 2019 nog proeven, staat wel in de kast al.
Ben wel fan van Barleywines en kan deze dan ook aanraden:
https://beerizer.com/shop/bierbazaar/lensemble--177320
https://www.bierwinkelier...en-hennessy-ba-330ml.html (ook de gewone versie is prima)
https://beerizer.com/shop...s-port-bourbon-ba--180080
Maar misschien een idee om een van de 3 moersleutel toch te vervangen door die Sori die je had?
Heb toevallig die Hybrid Treat nog niet gehad, maar de andere bevielen mij goed.
[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 27-01-2022 16:20 ]
Die zou ik ook net posten, ook mooier dan wijnglazen en uiteraard vaker te gebruikenThalaron schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:19:
@Zjoske78 Ik heb zelf van Royal Leerdam de Ander 1.0 als set proefglazen. Bevallen mij prima(!). Wel iets duurder (gemiddels 23 euro voor 6 maar met wat zoeken (ik weet niet hoe betrouwbaar onderstaande link is) kom je aardig in de buurt van wat je zoekt denk ik zo?
Royal Leerdam Specials 25 cl
Wel met verzendkosten... voor 2 sets maakt het denk ik weinig uit waar je het gaat halen maar toch. Op de prijs na voldoet het volgens mij aan je wensen
Bier fan Fryske grûn!
[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 27-01-2022 16:31 ]
Makro heeft 20% korting;Zjoske78 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:31:
Dank voor de tips, die had ik zelf ook al gevonden maar zit iets boven budget.
Ik loop nog even bij Blokker, Action of Hema binnen, maar als ze daar niks hebben wordt het denk ik deze.
Goed excuus om vaker deze avondjes te organiseren voor dezelfde groep en dan kunnen de kosten uiteraard wel uit.
Bier fan Fryske grûn!
Hey maar wanneer host jij eens een tasting voor Tweakers
Craft beer specialist
Haha, ik denk nooitJeroen87 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:02:
[...]
Hey maar wanneer host jij eens een tasting voor Tweakers![]()
en dan deze flessen op tafel
Nou, hij past niet eens....Thalaron schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 09:04:
@Oxellaar Er zit zo weinig koolzuur op die linker dat men er een kurk bijleverd voor hergebruik?
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Het zijn uiteindelijk toch deze glazen geworden. 42 euro voor 12 stuks maar zoals je zegt vaker te gebruiken, dus het moest maar niet bij deze eenmalige proeverij blijven ;-)Thalaron schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:19:
@Zjoske78 Ik heb zelf van Royal Leerdam de Ander 1.0 als set proefglazen. Bevallen mij prima(!). Wel iets duurder (gemiddels 23 euro voor 6 maar met wat zoeken (ik weet niet hoe betrouwbaar onderstaande link is) kom je aardig in de buurt van wat je zoekt denk ik zo?
Royal Leerdam Specials 25 cl
Wel met verzendkosten... voor 2 sets maakt het denk ik weinig uit waar je het gaat halen maar toch. Op de prijs na voldoet het volgens mij aan je wensen
[ Voor 11% gewijzigd door Louwke op 28-01-2022 20:05 ]
Toch weer een black box van moersleutel gekocht,blijft een goede deal.Louwke schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:02:
Zo vanavond aan een Motorolie, blijft een topper!
En van de week eerste koop gedaan van het jaar. Pakketje van Emelisse met daar in de eisbock van dit jaar een van vorig jaar en een Eisbocked Mexicake. Ook weer erg benieuwd, maar hopelijk beter dan de White Labels van afgelopen jaar.
https://www.hetbiercollec...elisse-ultimate-iced-box/
Kapitein Merijn schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 16:46:
Liefhebbers van Basqueland Brewing hier?
Slide in my DM.
[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 29-01-2022 10:02 ]
Bier fan Fryske grûn!
Niet alleen op papier. De CV editie was goed dit jaar absoluut. En de 15 jaar bestaan was ook erg lekker. Een Russian Imperial Stout Barrel Aged op Kilchoman vaten. Erg rokerig maar heerlijkWren schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 20:20:
[...]
Toch weer een black box van moersleutel gekocht,blijft een goede deal.
Maar wat je zegt,ik durf niet echt meer wat te bestellen na de mislukte white labels van emelisse dat jaar. Terwijl ze op papier toch hele leuke dingen maken.
Goeie brouwerij inderdaad. Als ik untappd bekijk mis je volgens mij het volgende:AngelDust schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:45:
Gister nog weer 3 bieren aan mijn Brouwerij Bliksem collectie kunnen toevoegen.. maar nu vraag ik me af of ik nog een paar BA mis en zoja, welke? Hun site heeft niet echt een archief...
[Afbeelding]
Vlnr;
GROM (RIS 12,5%)
The Ritual (Barleywine 13,3%)
GROM Beast of Bourbon (RIS 13%)
GROM Beast of Bourbon 2021 (RIS 13%)
Black Sabbath BBA (Bourbon BA Quadrupel 12%)
GROM Blackbeard (White Rum BA RIS 13%)
GROM Braveheart (Laphroaig BA RIS 13%)
Hellevuur (Bourbon BA Tripel 10%)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq