Ik zal ook even wat offertes voor onze keuken delen, wellicht heeft iemand er wat aan. Feedback is ook zeker welkom. Er zit ook een Duitse zaak tussen, wellicht interessant aangezien er recent wat vragen over waren.
Wij hebben naar ons idee een vrij simpele, standaard L-vorm keuken maar toch lukt het maar niet om deze binnen ons budget van 20k te krijgen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
We kiezen voor een composiet werkblad (hoogste prijsgroep), dat we tegen de wand achter de kookplaat laten doorlopen.
En de volgende apparatuur:
Siemens iQ700 EX807NX68E kookplaat met afzuiging
Siemens iQ700 CM976GKB1 oven
Siemens iQ300 KI96NSFD0 XL koelvriescombinatie
Siemens iQ300 SX73E806BE XL vaatwasser
Quooker Combi+ Fusion Round in Messing Patina
Wij zijn inmiddels bij meerdere keukenzaken geweest en vonden de de kleuren en de fronten van Nolte erg mooi. Verder voelden de scharnieren en geleiders ook allemaal goed en degelijk.
De eerste Nolte offerte bij een lokale keukenzaak kwam nét boven budget en we vonden de verkoopster niet geweldig (slordige tekening, drong haar ontwerpkeuzes aan ons op en kregen ook geen offerte of ontwerp mee of op de mail). Daarom een andere Nolte zaak geprobeerd, precies dezelfde keuken laten uitwerken (precies dezelfde apparatuur en merk + type blad) en daarna Budgetplan nog even via de mail geprobeerd en maar die kwamen stukken hoger uit.
Vervolgens, een vergelijkingsaanbod aangevraagd bij Möbel Faber (Duitsland). Wederom dezelfde apparatuur en blad, maar nu een Häcker concept130 keuken, die heb ik alleen nog niet in het echt gezien of gevoeld. Van Akzent (ook Duitsland) moeten we nog een offerte krijgen (merk: Rotpunkt).
Volledige offertes, dus alles incl. montage:
Members only:
Inloggen
Om een gevoel te krijgen bij de werkelijke kosten van de componenten in de keuken heb ik ook losse offertes voor de apparatuur en het blad opgevraagd:
Members only:
Inloggen