Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wij hebben in onze huidige keuken de oven in ons eiland in een onderkast náást de inductieplaat met afzuiging. En ondanks dat we in onze nieuwbouwwoning hier niet voor kiezen omdat het niet hoeft, is het op geen enkele manier van invloed geweest op de aanschaf van onze woning destijds als begin dertigers.Aldente schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 08:53:
***members only***
Waarom zou een oven van 60cm niet onder een bredere kookplaat kunnen? Wij hebben dit zo in onze keuken (keuken is oud, maar we hebben ooit de gaskookplaat vervangen door een grotere inductieplaat – blad kon gewoon bijgezaagd worden). Bij ons zitten er aan weerszijden van de oven twee lage, smalle apothekerskastjes. Handig voor kruiden.Aldente schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 08:53:
***members only***
caspervc schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 19:26:
Twijfels zitten verder nog bij ovens en koelkast ( omdraaien?) en afstand koelkast tot koken.
Ik zou het juist zo houden als in het plaatje. De koelkast heb je echt veel vaker nodig dan de oven tijdens het koken, dus het is fijn(er) die dichtbij het aanrecht te hebben.nicolaj123 schreef op dinsdag 3 februari 2026 @ 19:35:
[...]
Zou koelkast en ovens omdraaien; blijft beetje geknoei denk ik met een over zo dicht bij de deur:
1. Ik kan me voorstellen dat sommige keukenboeren een kast onder de kookplaat willen die net zo breed is als die kookplaat en dan past een smalle oven niet onder een brede kookplaat. Oplossing: shop rond bij andere keukenboeren. Het kan zeker, dus het is meer een kwestie van niet willen of een te inflexibel systeem als een keukenboer zegt dat dit niet mogelijk zou zijn.Aldente schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 08:53:
***members only***
[ Voor 47% gewijzigd door aap op 04-02-2026 17:52 ]
Om het je makkelijk te makenAldente schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 08:53:
***members only***
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq