KloptLouw Post schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:36:
Hoe zit het eigenlijk met de maximale CP van Pokémon? Ik las dus dat het het hoger wordt als je hoger level wordt, maar is dat ook voor Pokémon die je al in bezit hebt?
Dus als je nu een Pokémon hebt van 100CP en dat zou iets van 60% zijn, wordt die percentage dan lager als je level up gaat, zodat de max CP van de Pokémon hoger is?
Shots fired...-WarAx- schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
Ik wl deze website graag met jullie delen, je kan direct zien waar er in de buurt een pokemon zit.
http://huntpokemon.herokuapp.com/
Hij is ook een stuk sneller vergeleken andere websites
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Het is "maar" een spelletje inderdaad, en ik ga ook niet heel de wereld rondreizen om alles proberen te vangen. Maar jij hebt al besloten om alle 150 te vangen zoals ik het lees? Het is "maar" een spelletjematthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:32:
[...]
Wow, mensen slaan echt door
Het is maar een spelletje hey. 't is ondertussen alsof je Erdogan bent omdat je gebruik maakt van de mogelijkheden die er zijn ::D
Persoonlijk had ik na een week wel gezien dat ik die 150 Pokemons nóóit bij elkaar ga halen door alleen maar rond wandelen. Simpelweg omdat je daarvoor schijnbaar letterlijk je hele stad moet doorkruisen, aangezien ze maar op heel beperkte plekken en tijdstippen spawnen.
Als jij daar wel zin in hebt, mooi, veel succes ermee de komende jaren
Succes ermee!
Op welke manier dan ook
Ik heb gelezen dat dit de "ban" is nadat iemand iets heeft geprobeerd te manipuleren/cheaten. Dus vertel maar, wat heb je afgelopen dagen geprobeerd?Ricmaniac schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:43:
Ik ben heel benieuwd of ik echt gewoon super erge ongeluk heb of me account gewoon bugged is ofzo![]()
Ik ben level 20 en echt al dagen lang heb ik het probleem dat letterlijk elke fucking pokemon minimaal 1 keer er uit spingt (bijna altijd meer dan 1 keer) zelf een ratata van 10 komt er uit en fleed.
Gisteren een tentacool (had ik nog nooit gezien dus hype hype!) ik gooi een berry, ultra ball, hij komt er uit en hoppa hij flee'd. Zelfde geld voor een paar psyducks die ik ook amper zie dus berries en great balls gebruikt en van de 9 had ik er maar 5 gevangen waarvan 3 na 4 keer er uit gekomen te zijn. 1 toppunt was zelfs 7 keer uit een greatball voor een 267 staryu en 3 berries en na die 7e keer alsnog een flee.
Nou is het probleem dat ik 2 vrienden heb die ook level 20 zijn en 21 en die hebben dit probleem letterlijk gewoon niet. die gooien vaak niet eens berries en ook gebruiken ze bijna altijd gewoon normale pokeballs
Ik ben benieuwd of andere dit ook ervaren of niet. hun zeggen dat ze het echt bijna niet hebben gewoon dat ze meer dan 2 keer er uit komen.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Maar dat met die apk's heeft meer te maken met "downloaden is verboden in Nederland" om gezeik voor Tweakers te voorkomen.Kasai schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:46:
OT: Laten we het wel gezellig houden. Ik vind overigens dat dit niet de plek is om over cheats te praten, gezien er ook geen illegale APK file links gepost mochten worden.
[...]
Pokemon uit een ei krijgen CP aan de hand van jouw level, maar dit is capped vanaf 20, dus een 10 km ei op level 20 of 30 zal dezelfde CP pokemon worden.
Zelfde geldt voor wilde pokemon, een wilde pokemon terwijl jij 30 of 35 ben zal maximaal zelfde CP hebben.
Over cheats praten, is dan wel tegen de terms of service, maar niet illegaal.
level 30 halen gaat echter wel heeel, heeel lang duren.. Zeker met de hoeveelheid die ik speel. Maar als het te makkelijk zou gaan zou ik er ook wel snel mee klaar zijn.
Sneller ?-WarAx- schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
Ik wl deze website graag met jullie delen, je kan direct zien waar er in de buurt een pokemon zit.

Naja, dat is het idee toch, ze allemaal verzamelenWahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:49:
[...]
Het is "maar" een spelletje inderdaad, en ik ga ook niet heel de wereld rondreizen om alles proberen te vangen. Maar jij hebt al besloten om alle 150 te vangen zoals ik het lees? Het is "maar" een spelletje
Succes ermee!
Op welke manier dan ook
Ga 't iig proberen. En zelfs met cheaten is dat een beste opgave; je moet ze nog steeds zien te vinden, vangen, of erger: pas krijgen na evolueren
Haters everywhere but I don’t really care
nee ik ben echt serieus man, het is echt een probleem gewoon... nu het zelfde weer met een butterfree, CP 300, 9 greatballs waarvan 4 escapes (baar mis door de wind). terwijl ik 2 berries ook heb gebruikt.NeHoX schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Ik heb gelezen dat dit de "ban" is nadat iemand iets heeft geprobeerd te manipuleren/cheaten. Dus vertel maar, wat heb je afgelopen dagen geprobeerd?
Gotta catch em all!matthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:54:
[...]
Naja, dat is het idee toch, ze allemaal verzamelen![]()
Ga 't iig proberen. En zelfs met cheaten is dat een beste opgave; je moet ze nog steeds zien te vinden, vangen, of erger: pas krijgen na evolueren
Hij doet het bij mij niet-WarAx- schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
Hij is wel erg traag..
Wat een drama haha
Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik verwacht niet dat dit het oplost maar je kunt het altijd proberen.Ricmaniac schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:54:
[...]
nee ik ben echt serieus man, het is echt een probleem gewoon... nu het zelfde weer met een butterfree, CP 300, 9 greatballs waarvan 4 escapes (baar mis door de wind). terwijl ik 2 berries ook heb gebruikt.
Ben zelf level 14 en heb totaal geen problemen met het vangen van hogere pokemon. Meeste vang ik met normale pokeballs. Alleen als ik er 1 tegen kom die ik nog niet heb dan gebruik ik een berry en een great ball. Gisteren een Mr. Mime gevangen van 370 CP met 1 berry en 1 great ball.
Zouden ze niet in theorie sterker kunnen worden? Was in de spellen wel zomvds schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:35:
[...]
Mwah nutteloos, de kans dat je een 300+ Pidgey naar een 1000+ Pidgeot kan evolven is natuurlijk groter dan wanneer je dat met een <100 Pidgey gaat proberen. Of je moet een overvloed aan stardust hebben, dan kan het achteraf nog door hem sterker te maken.
AnimeAdicted
Ik ben ook gestopt met het gooien van Great en ultra balls. Het spel loopt veel vaker vast dan met een gewonen bal en ze komen er ook net zo hard uitspringen. Ook heb ik het idee dat je met de speciale ballen veel vaker een ongewenste curveball gooit.Ricmaniac schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:43:
Ik ben heel benieuwd of ik echt gewoon super erge ongeluk heb of me account gewoon bugged is ofzo![]()
Ik ben level 20 en echt al dagen lang heb ik het probleem dat letterlijk elke fucking pokemon minimaal 1 keer er uit spingt (bijna altijd meer dan 1 keer) zelf een ratata van 10 komt er uit en fleed.
Gisteren een tentacool (had ik nog nooit gezien dus hype hype!) ik gooi een berry, ultra ball, hij komt er uit en hoppa hij flee'd. Zelfde geld voor een paar psyducks die ik ook amper zie dus berries en great balls gebruikt en van de 9 had ik er maar 5 gevangen waarvan 3 na 4 keer er uit gekomen te zijn. 1 toppunt was zelfs 7 keer uit een greatball voor een 267 staryu en 3 berries en na die 7e keer alsnog een flee.
Nou is het probleem dat ik 2 vrienden heb die ook level 20 zijn en 21 en die hebben dit probleem letterlijk gewoon niet. die gooien vaak niet eens berries en ook gebruiken ze bijna altijd gewoon normale pokeballs
Ik ben benieuwd of andere dit ook ervaren of niet. hun zeggen dat ze het echt bijna niet hebben gewoon dat ze meer dan 2 keer er uit komen.
Had een charmender van 400+ cp gevonden. Gooi 4 great balls en hij springt er telkens uit. Vervolgens gooi ik 1 normale ball en hij zit er in.
Dus kan iemand mij nou uitleggen? Is het beter voordat je ze evolueert te power uppen of daarna pas?
ja 300 is voor mij dus laagThe_Ghost16 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:57:
[...]
Heb je het spel al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik verwacht niet dat dit het oplost maar je kunt het altijd proberen.
Ben zelf level 14 en heb totaal geen problemen met het vangen van hogere pokemon. Meeste vang ik met normale pokeballs. Alleen als ik er 1 tegen kom die ik nog niet heb dan gebruik ik een berry en een great ball. Gisteren een Mr. Mime gevangen van 370 CP met 1 berry en 1 great ball.
Dat maakt niet uit. De power up verhouding blijft hetzelfde dus ze zullen even sterk zijn.WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:59:
Dus kan iemand mij nou uitleggen? Is het beter voordat je ze evolueert te power uppen of daarna pas?
Curveballs zijn toch een stuk beter dan normale worpen?servival7 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:59:
[...]
Ik ben ook gestopt met het gooien van Great en ultra balls. Het spel loopt veel vaker vast dan met een gewonen bal en ze komen er ook net zo hard uitspringen. Ook heb ik het idee dat je met de speciale ballen veel vaker een ongewenste curveball gooit.
Had een charmender van 400+ cp gevonden. Gooi 4 great balls en hij springt er telkens uit. Vervolgens gooi ik 1 normale ball en hij zit er in.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Op het moment dat ik hem postte, deed ie niets meer
Dus uiteindelijk worden ze niet in theorie sterker (hoger CP) als je ze eerst power upt en dan laat evolueren?The_Ghost16 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:00:
[...]
Dat maakt niet uit. De power up verhouding blijft hetzelfde dus ze zullen even sterk zijn.
Goed punt. Alleen weet ik niet of het gebonden is aan je level wat oor pokemons je kunt spotten
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Het maakt niet uit..WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:02:
[...]
Dus uiteindelijk worden ze niet in theorie sterker (hoger CP) als je ze eerst power upt en dan laat evolueren?
Stel, je hebt een pidget waarvan het cp op 50% van max zit. Die ga je poweruppen zodat hij op 75% van max zit, en dan evolve je hem. Je pidgeotto zit dan ook op 75% van max.
Als je het andersom doet heb je eerst een pidgeotto van 50% max cp, en die kun je dan voor net zo veel candy en dust poweruppen.
De enige reden om te wachtne met powerups is dat je dan weet wat de aanvallen van de evolved pokemon zijn, die kunnen namelijk veranderen tijdens het evolven.
Hij bedoeld de random curveballs, waarbij je als je recht gooit de bal opeens naar links of rechts afbuigt, zonder dat je dat zelf wilt.hexta schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:00:
[...]
Curveballs zijn toch een stuk beter dan normale worpen?
Hierdoor ben ik al tientallen Great balls kwijtgeraakt

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Ahh ok nu snap ik hetChrissieOne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Hij bedoeld de random curveballs, waarbij je als je recht gooit de bal opeens naar links of rechts afbuigt, zonder dat je dat zelf wilt.
Ja, same here.
Maar het kan dus zijn dat je pidget, best sterke aanvallen had, maar nadat ze zijn geovuleerd is de sterkte van de aanvallen veel lager..TheFes schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Het maakt niet uit..
Stel, je hebt een pidget waarvan het cp op 50% van max zit. Die ga je poweruppen zodat hij op 75% van max zit, en dan evolve je hem. Je pidgeotto zit dan ook op 75% van max.
Als je het andersom doet heb je eerst een pidgeotto van 50% max cp, en die kun je dan voor net zo veel candy en dust poweruppen.
De enige reden om te wachtne met powerups is dat je dan weet wat de aanvallen van de evolved pokemon zijn, die kunnen namelijk veranderen tijdens het evolven.

Als ik die Great Balls recht probeer te gooien, dan curven ze soms van zelf...ChrissieOne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Hij bedoeld de random curveballs, waarbij je als je recht gooit de bal opeens naar links of rechts afbuigt, zonder dat je dat zelf wilt.
Deze website werkt net zo "goed" vergeleken met die andere websites.-WarAx- schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:48:
Is een bug, even AR aan en weer uit zetten.WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:07:
[...]
Als ik die Great Balls recht probeer te gooien, dan curven ze soms van zelf...
In de sumiere help van Pokemon zelf wordt gezegd dat je pokemons kan trainen bij gyms van je eigen team.
Maar ik zie bij geen enkele gym waar ik langs kom waar ik mn pokemon kan plaatsen, en het enige icoontje dat er is gaat direct een gevecht in (met een pokemon van mn eigen team?)..
Maar ik zie bij geen enkele gym waar ik langs kom waar ik mn pokemon kan plaatsen, en het enige icoontje dat er is gaat direct een gevecht in (met een pokemon van mn eigen team?)..
Dat is inderdaad wel het risico..Een pidgey die Air Cutter (25) heeft, kan als Pidgeotto ineens Twister (15) hebben.WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:06:
[...]
Maar het kan dus zijn dat je pidget, best sterke aanvallen had, maar nadat ze zijn geovuleerd is de sterkte van de aanvallen veel lager..wat heb je dan eraan?
Ik hoop dat ze deze app snel uitbreiden. het begint al saai te worden....
Denk dat ze met trainen bedoelen dat je ook de Gyms aan kan vallen behorende bij jou team.CT schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:09:
In de sumiere help van Pokemon zelf wordt gezegd dat je pokemons kan trainen bij gyms van je eigen team.
Elke pokemon heeft 2 aanvallen, maar welke dat zijn verschilt.WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:06:
[...]
Maar het kan dus zijn dat je pidget, best sterke aanvallen had, maar nadat ze zijn geovuleerd is de sterkte van de aanvallen veel lager..wat heb je dan eraan?
1 Pidgeot heeft:
- Steel Wing (Steel)
- Air Cutter (Flying)
andere heeft:
- Wing Attack (Flying)
- Aerial Ace (Flying)
Er is volgens mij ook nog een Dragon attack zelfs...maar ok.
Je ziet dus, dat verschillende eind evoluties verschillende attacks hebben.
Het level van de gym bepaalt hoeveel pokemon er in geplaatst kunnen worden. Dus als je er geen een bij kunt plaatsen dan zit hij vol. Om dan de gym een level omhoog te krijgen moet je met 1 pokemon een andere pokemon uit de gym verslaan. Hierna kun je wel je pokemon er bij plaatsen.CT schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:09:
Je kunt hem niet plaatsen. Rechts onderin staat dan een icoontje met een bokshandschoen. Je kunt dan met 1 pokemon de gym 'aanvallen'. Maar in plaats van dat de gym zwakker wordt, wordt hij dan sterker (en kan eventueel een level hoger worden). En jij krijgt XP voor elke pokemon die je verslaat.CT schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:09:
En hoe lang duurt het voor dat ik een pokemon van 1000cp vind? 
Nu krijg ik ze binnen rond de 200cp.. Want anders kan je nooit iets verslaan bij een gym
Nu krijg ik ze binnen rond de 200cp.. Want anders kan je nooit iets verslaan bij een gym
Dit is inderdaad een ban of een soft-ban.NeHoX schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Ik heb gelezen dat dit de "ban" is nadat iemand iets heeft geprobeerd te manipuleren/cheaten. Dus vertel maar, wat heb je afgelopen dagen geprobeerd?
Soft-ban duurt 4 uur. Dus denk dat je inderdaad heb lopen cheaten, soft-ban krijg je voornamelijk als je in ingame opeens van locatie verander. (LAT/LNG). Dit is alleen mogelijk met een omgebouwde pokemon go app.
lvl 20CT schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:12:
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Pro Max 67,1 kWh
Op level 14 had ik mijn eerste van rond de 1000cp, dat was een vaporeon van 953. Zo hoog heb ik ze nog niet gevonden, dit was dus een evolutie.CT schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:12:
[ Voor 8% gewijzigd door garriej op 19-07-2016 10:15 ]
Vinden van een 1000 cp pokemon zal er niet in zitten. Hoogste wat ik gevonden heb op lvl 19 was boven de 500.CT schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:12:
Geluk moet je dus hebben?WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Vinden van een 1000 cp pokemon zal er niet in zitten. Hoogste wat ik gevonden heb op lvl 19 was boven de 500.
je moet 2 ratatas en een pidgey offeren aan de RNG goden.
Ze zijn hard bezig met locale servers uit de grond stampen zeg.
Het aantal is in een dag verdubbeld.
Mooi!ArgantosNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:19:
(maar waar heb je dat gevonden?)

Dat bedoel ik dus. Heel frustrerend. Bij normale ballen heb je dat veel minder.WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:07:
[...]
Als ik die Great Balls recht probeer te gooien, dan curven ze soms van zelf...
Daarom curve ik altijd zelf al mijn great balls. Heb je geen last meer van die bug.servival7 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:22:
[...]
Dat bedoel ik dus. Heel frustrerend. Bij normale ballen heb je dat veel minder.
Bronnetje?ArgantosNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:19:
Bedoel je de servers via deze site? http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Daar staan opeens veel meer servers in
Daar staan opeens veel meer servers in
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Google "Pokemon go server status"
De website www.mmoserverstatus.com geeft aan waar servers staan.
edit: wat ChrissieOne zegt
[ Voor 5% gewijzigd door ArgantosNL op 19-07-2016 10:26 ]
Yup, ik vraag me af hoe dat met de Ultra Balls zit.servival7 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:22:
[...]
Dat bedoel ik dus. Heel frustrerend. Bij normale ballen heb je dat veel minder.
De curve balls lukken me nu aardig, alleen die long range (zubats range?) is altijd moeilijk.
Dit is de techniek voor Zubats:WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:25:
[...]
alleen die long range (zubats range?) is altijd moeilijk.

Bij mij in de buurt is alles blauw met redelijk hoge pokémon. Voor een gele gym moet ik wel de stad in.Rev! schreef op zondag 17 juli 2016 @ 22:18:
[...]
Nu al bijna 2 dagen 2 Gyms bezet in Haarlem(maar goed, niemand kan ook inloggen
)
Moet sowieso nog wat pokémon sparen. Heb pas 1 boven de 1000cp, een Magmar van 1356
Het hoogste op level 19 dat ik heb gevonden was een 950 golduckWahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:17:
[...]
Vinden van een 1000 cp pokemon zal er niet in zitten. Hoogste wat ik gevonden heb op lvl 19 was boven de 500.
Zijn geen locale servers. Enige wat ze proberen is de load van de verschillende landen te verdelen over servers per land. Maar ze staan fysiek gewoon nog in de USA lijkt.
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Dan heb jij wat meer geluk dan mij. Ik ben al blij als ik een Psyduck tegenkomT-homas schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:30:
[...]
Het hoogste op level 19 dat ik heb gevonden was een 950 golduck
Gezien de ping overal naar toe het zelfde is, is het wel aannemelijk dat ze o de zelfde locatie staan ja. Maar goed, het kan de performance alleen maar ten goede komen.NeHoX schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:30:
[...]
Zijn geen locale servers. Enige wat ze proberen is de load van de verschillende landen te verdelen over servers per land. Maar ze staan fysiek gewoon nog in de USA lijkt.
Goedemorgen,
Had 2 vraagjes;
1: de allereerste pokemon die ik ving (van de 3) was het blauwe schildpadje, maar kom ik die charmander nog eens tegen ?? die had ik iets liever gewild namelijk. Speel het nu sinds zaterdag en heb 28 verschillende type pokemons maar ben nooitmeer een schildpadje of een charmander tegen gekomen.
2: de map.... als ik thuis zit en het spel open en druk op het compass dan klopt er soms niks van de positie, een pleintje wat achter mij zit, zie ik in het spel voor mij bv. En klopt het als je loopt/rijdt dat je de speler van links naar rechts zit lopen (bij normaal navigatie bv. ga je altijd rechtdoor en kijk je zeg maar wat er komen gaat. Bij pokemon is dit een beetje vaag, of van links naar rechts, of een beetje schuin omhoog (de loop van het spelers poppetje) en heb een enkele keer gehad in de auto dat je van boven naar beneden loopt, google maps etc kijkt wel gewoon exact de kant op naar waar jij kijkt.
ps handmatig draaien werkt wel uiteraard
thanks
thanks
Had 2 vraagjes;
1: de allereerste pokemon die ik ving (van de 3) was het blauwe schildpadje, maar kom ik die charmander nog eens tegen ?? die had ik iets liever gewild namelijk. Speel het nu sinds zaterdag en heb 28 verschillende type pokemons maar ben nooitmeer een schildpadje of een charmander tegen gekomen.
2: de map.... als ik thuis zit en het spel open en druk op het compass dan klopt er soms niks van de positie, een pleintje wat achter mij zit, zie ik in het spel voor mij bv. En klopt het als je loopt/rijdt dat je de speler van links naar rechts zit lopen (bij normaal navigatie bv. ga je altijd rechtdoor en kijk je zeg maar wat er komen gaat. Bij pokemon is dit een beetje vaag, of van links naar rechts, of een beetje schuin omhoog (de loop van het spelers poppetje) en heb een enkele keer gehad in de auto dat je van boven naar beneden loopt, google maps etc kijkt wel gewoon exact de kant op naar waar jij kijkt.
thanks
thanks
1. Jazeker. In tegenstelling tot de Pokemon RPG's (red/blue/gold/etc.) kun je gewoon alle "starters" (Bulba/Squirtle/Charmander) vangen. Sterker nog: je kunt zelfs hun evoluties tegen komen.Bontes schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:33:
Goedemorgen,
Had 2 vraagjes;
thanks
thanks
2. De map "centreert" niet automatisch. Je kant wel op het compas icoontje drukken om de map op het noorden te laten draaien maar veel meer dan dit is het niet.
Spam
[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2016 14:37 ]
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
ah das mooi, thanks voor de snelle reactie....zonnetje schijnt, accu is vol dus weer even wandelen vandaagEricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:35:
[...]
1. Jazeker. In tegenstelling tot de Pokemon RPG's (red/blue/gold/etc.) kun je gewoon alle "starters" (Bulba/Squirtle/Charmander) vangen. Sterker nog: je kunt zelfs hun evoluties tegen komen.
2. De map "centreert" niet automatisch. Je kant wel op het compas icoontje drukken om de map op het noorden te laten draaien maar veel meer dan dit is het niet.
Blijf je nou continue je eigen website spammen hier?Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:37:
Zag nog een leuk stukje over de coding van het item incense!
knip
[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2016 14:42 ]
[Signature]
Weer die lelijke site?Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:37:
knip
[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2016 14:42 ]
Haters everywhere but I don’t really care
woest85 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:39:
[...]
Blijf je nou continue je eigen website spammen hier?

Dat vind ik dan nog niet zo heel erg... Maar dat hij zegt "zag nog een stukje info" terwijl het op zijn eigen website is (als het zijn website is), dat maakt het past weird.woest85 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:39:
[...]
Blijf je nou continue je eigen website spammen hier?

Ik heb Pokemons gevonden rond de 900, een Hypno van 890 onder andere en een Seaking van 820. Uit een ei kreeg ik een Lapras van 1012. Die heb ik technisch gezien niet gevonden dan nee. Ik ben overigens lvl 16.WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:17:
[...]
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Met die ene cp 950 is dan wel alles gezegd, de meeste hoge cp's zijn voor mij ook niet heel veel hoger dan 500.WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:32:
[...]
Dan heb jij wat meer geluk dan mij. Ik ben al blij als ik een Psyduck tegenkom
Hou er wel rekening mee dat het tracking-systeem van Pokemon GO op dit moment volledig kapot is. Oftewel: elke Pokemon in het "nearby" lijstje zal 3 voetstappen vertonen. Je zal dus een beetje op goed geluk moeten gaan "zoeken"Bontes schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:39:
[...]
ah das mooi, thanks voor de snelle reactie....zonnetje schijnt, accu is vol dus weer even wandelen vandaag
Jaloers!!!
Gisteren mijn eerste 10km ei gekregen (ben al level 20). Please give me something good!!
I stand corrected
[ Voor 95% gewijzigd door Radiant op 19-07-2016 11:15 ]
ik ben bijna lvl 10 men hoogste is op dit moment een paras van 212.. ben wel stevig aan het doorsparen voor men lucky egg te gebruiken
"Wil je dus het maximale uit je incense halen raden wij je aan om te lopen/fietsen, volgens de coding rond 7,5 kilometer per uur."Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:37:
knip
Zo de knetter, dat is vrij stevig doorlopen
Ik weet ook niet echt of dit nou de hele tijd reclame maken is voor je site... Daarnaast een beetje tweaker had de code erbij gezet, want daar heb je het vandaan, ben wel benieuwd hoe dat er dan uitziet.
[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2016 14:42 ]
Net zoals die map spawns als op reddit zeker?Radiant schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Wat een gelul allemaal. Totaal geen bron en het is erg onwaarschijnlijk dat iemand dat uit de code van de app gehaald heeft, want de app spawnt de pokemon helemaal niet.
Wel leuk verzonnen, joh.
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Ik heb er ook pas 1 gehad van 10km >.<DivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Jaloers!!!![]()
Gisteren mijn eerste 10km ei gekregne (ben al level 20). Please give me something good!!
Weedle for sureDivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Jaloers!!!![]()
Gisteren mijn eerste 10km ei gekregen (ben al level 20). Please give me something good!!
Uit mijn (enige) 10km ei kwam een Aerodactyl. Helaas wel maar 100CP maar toch mooi al in m'n Pokedex staan

[ Voor 17% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 10:45 ]
Ja ik las gisteren van een tweaker op Whatsapp dat hij dit ook al eens heeft meegemaakt, maar ik heb nog nooit gezien of gehoord dat dit mogelijk is?
Ik wil het over 10km graag ook niet meemaken

Ik heb een pidgey van rond de 200 uit een 10km ei gehad.DivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:45:
[...]
Ja ik las gisteren van een tweaker op Whatsapp dat hij dit ook al eens heeft meegemaakt, maar ik heb nog nooit gezien of gehoord dat dit mogelijk is?
Alles wat uit een 2km of 5km ei kan komen komt ook uit een 10kmDivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:45:
[...]
Ik heb inderdaad ook al meerdere keren gehoord/gezien. Ik weet niet of het 100% waar is, maar volgens mijn zijn de niveau's in eitjes additief. Oftewel:DivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:45:
[...]
- 2km ei = alleen maar 2km ei pokemons
- 5km ei = kans op 2km ei of 5km ei pokemons
- 10km ei = kans op 2km ei, 5km ei of 10km ei pokemons
Iemand van Niantic heeft zelf een tijdje geleden een foto'tje ergens gepost over wat er in welke eieren kan zitten.
Mik op een 60-70 evolutions, dat is zowat de max in 30 min.Evatar schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:44:
ik ben bijna lvl 10 men hoogste is op dit moment een paras van 212.. ben wel stevig aan het doorsparen voor men lucky egg te gebruiken
Sorki#2242
Gisteravond heb ik de incense gebruikt om pokémon te lokken. Gedurende de 30min dat die incense werkt is 't spel meerdere keren op de lip gegaan. Maar denk je dat die timer stopt op de momenten dat de game niet werkt/gestart is? Guess again 
Inmiddels:
1* Charmander
1* Drowzee
1* Exeggcute
1* Ghastly
1* Paras
1* Zubat
2* Caterpie
2* Spearow
8* Rattata
9* Weedle
10* Pidgey

Inmiddels:
1* Charmander
1* Drowzee
1* Exeggcute
1* Ghastly
1* Paras
1* Zubat
2* Caterpie
2* Spearow
8* Rattata
9* Weedle
10* Pidgey
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat dus; met een beetje zoeken kom je mooie lijstjes tegenEricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:47:
[...]
Ik heb inderdaad ook al meerdere keren gehoord/gezien. Ik weet niet of het 100% waar is, maar volgens mijn zijn de niveau's in eitjes additief. Oftewel:
- 2km ei = alleen maar 2km ei pokemons
- 5km ei = kans op 2km ei of 5km ei pokemons
- 10km ei = kans op 2km ei, 5km ei of 10km ei pokemons
Iemand van Niantic heeft zelf een tijdje geleden een foto'tje ergens gepost over wat er in welke eieren kan zitten.

- B.L.A.A.T. -
En dan krijg je een EeveeDivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Jaloers!!!![]()
Ik ga er vanuit dat er in de database gewoon een tijd gezet wordt dat jij hem activeert, en een half uur later gaat hij weer uit. Dus inderdaad, als je in die tijd een vastloper hebt, en je daarna niet kunt inloggen, heb je pech..Raven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:48:
Gisteravond heb ik de incense gebruikt om pokémon te lokken. Gedurende de 30min dat die incense werkt is 't spel meerdere keren op de lip gegaan. Maar denk je dat die timer stopt op de momenten dat de game niet werkt/gestart is? Guess again
Inmiddels:
1* Charmander
1* Drowzee
1* Exeggcute
1* Ghastly
1* Paras
1* Zubat
2* Caterpie
2* Spearow
8* Rattata
9* Weedle
10* Pidgey
Hetzelfde had ik gisteren toen ik een lucky egg geactiveerd had..
Dit was ook mijn eerste 10KM ei overigens, heb tm lvl 16 dus geeneen gekregen (jij tot 20 zelfs). Maar ben er nu 2 andere van 10KM aan het uitbroeden.DivineNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:43:
[...]
Jaloers!!!![]()
Ik moet zeggen, Pokemon GO zorgt er serieus voor dat ik wat meer tijd voor mezelf neem en meer cardio krijg. Ik fitness 4-5 keer per week (krachttraining), maar de cardio erna heb ik na 15 minuten echt wel gehad
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Moet nog 600meter voor mijn 10km ei, zal wel weer een eevee uitkomen.

Die map spawns zijn wel even wat anders. Ze hebben een account en dit account zetten ze op een bepaalde plek op de map door middel van spoofing. Dit account vraagt dan aan de server "heey wat zit er om me heen" en dat geeft de server dan vervolgens terug, de data die ze terug krijgen plempen ze vervolgens op de kaart neer.Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:44:
[...]
Net zoals die map spawns als op reddit zeker?
dat had ik ook, wel een candy of 30, dus dat was opzich niet rampzalig.TheRecklezz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:50:
[ Voor 21% gewijzigd door garriej op 19-07-2016 10:51 ]
Je kan bijna elke pokemon al vanaf lvl 1 tegen komen dus dat heeft er niks mee te maken. Hoe hoger de cp hoe lager dan kans is dat de pokemon met 1 pokebal word gevangen. Op lvl 2 heb ik mijn wartortle van 36cp gevangen.EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]
In hoeverre is het logisch dat een Pokemon die je ook al vanaf level 1 tegen komt maar dan met een iets hogere CP (lees: nutteloze CP) bijna onvangbaar wordt zonder er candies/great balls op te gebruiken?
Hoe zeldzamer de pokemon, hoe eerder het rondje roder word met hogere cp.
Een pidgey van 10cp evolueert in een pidgeotto van ongeveer 20cp. Een pidgeotto van 20cp is ook groen (als je die in het wild tegenkomt), en een pidgey van 360cp is rood, maar maakt wel een pidgeotto van (ongeveer) 720. En die kan je dan ook nog evolueren in een pidgeot. Dit maakt het voor mij logisch dat een pokemon met hoog cp ook veel moeilijker te vangen is.
PS/XBL: Nogne
Let us know!!TheRecklezz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:50:
Het maakt volgens mij wel uit... Want bij een lagere pokemon kost het minder stardust om hem een paar procent hoger in cp te krijgen. Bij een pokemon van 300 is 25 cp per keer erbij iets van 8%. als je eerst evolved en een pokemon van 1000 op gaat hogen, en die krijgt 25cp per keer erbij, dan is dat maar 2,5%.TheFes schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Het maakt niet uit..
Want dat schaalt niet toch? Als je stardust op een 1000+ pokemon gebruikt, krijg je er per keer toch niet meer bij, of wel?
Ja, dat had ik

Ik zit op 90 verschillende Pokemon nu...... Dat betekent dat er nog 60 mogelijk zijn, maar kan echt niks nieuws meer vinden.
Vandaag wel eindelijk genoeg magikarps gevangen om te evolven naar een Gyarados van 1539
[ Voor 15% gewijzigd door Valinor op 19-07-2016 10:57 ]
De ene Pidgey is de ander nietEricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]
In hoeverre is het logisch dat een Pokemon die je ook al vanaf level 1 tegen komt maar dan met een iets hogere CP (lees: nutteloze CP) bijna onvangbaar wordt zonder er candies/great balls op te gebruiken?
Je kan een Charizard van CP10 hebben tegenover een Squirtle van CP300. Wie denk je dat er wint?
Laat ook even weten hoeveel candy je kreeg!! Ben namelijk wel benieuwd dat als de pokemon minder goed is of je al bezit alsnog aardig wat candy krijgt.TheRecklezz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:50:
Zelf ook een 10km ei binnen. Gisteren een 5km ei, kwam er een oddish uit. Wel met 415CP
Andere plaatsen? Welke moet je nog? Amersfoort zit vol met de volgende pokemon: Magikarp, goldeen, poliwag, psyduck, en staryo. Dus vang er daar voldoende van dan zit je ook op de evolve versies. Verder kom ik nog geregeld Drowzee/Jynx tegen. Pidgey/rattata natuurlijk ook veel en spearow(little rascal)D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:55:
[...]
Ja, dat had ik10km lopen en dan komt er een Eevee uit.... Maar vond het niet erg want had nog een flareon nodig.
Ik zit op 90 verschillende Pokemon nu...... Dat betekent dat er nog 60 mogelijk zijn, maar kan echt niks nieuws meer vinden.
[ Voor 43% gewijzigd door weszz op 19-07-2016 10:58 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
bron incense coding:
https://www.reddit.com/r/...buf_file_v01_all_pokemon/
https://www.reddit.com/r/...buf_file_v01_all_pokemon/
Zal ik doen.
Mooiste is nog wel dat ik niet eens hoef te lopen, als ik op mijn werk zit en ik laat het spel open staan.
Loopt die gewoon rond hier, terwijl ik stil zit. Gaat niet hard, maar we komen er wel.
Denk ivm niet zo'n goed gps signaal dat die zoekende blijft.
Ik had laatst een gloom in m'n kamer. Gewoon 100 oddish candy nodig, geen idee waar ik dat vandaan ga halen. Misschien m'n eieren er maar is echt uit gaan lopen.weszz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:56:
[...]
Laat ook even weten hoeveel candy je kreeg!! Ben namelijk wel benieuwd dat als de pokemon minder goed is of je al bezit alsnog aardig wat candy krijgt.
Zelf ook een 10km ei binnen. Gisteren een 5km ei, kwam er een oddish uit. Wel met 415CPSuper gaaf
Verwijderd
Zojuist een Onyx uit mijn 10km egg ontvangen! Mooi die had ik nog niet, hij is alleen slechts 220cp.
Uit een 5km vanochtend ook weer een Meowth, al de 3x in een egg gekregen. Voordeel daarbij wel is dat ik nu genoeg candy heb om hem te evolven naar Persian
Uit een 5km vanochtend ook weer een Meowth, al de 3x in een egg gekregen. Voordeel daarbij wel is dat ik nu genoeg candy heb om hem te evolven naar Persian
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.