[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.651 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

ZodiacNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:39:
[...]

dit werkt bij mij, ook met w10:

c:\python27\python.exe C:\pokemonmap\example.py -u gebruikersnaam -p wachtwoord -l "straatnaam, stad" -st 5
Zojuist geprobeerd en dit werkt ook 100% voor mij.

Vanavond rondgefietst en viermaal een pokemon geprobeerd op te sporen (Evolutie van Goldeen, Kabutops, Dratini en Horsey) maar overal geen succes, terwijl ik ze wel bovenaan het lijstje kreeg :( Zo zonder die voetstappen is het enorm moeilijk zoeken.

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:19:
[...]

Volgens mij wel, ben ze ook allemaal al eens tegen gekomen. Start pokémon heb je toch weinig aan, die is lvl 12 dacht ik, terwijl je makkelijk 300cp+ exemplaren vind op hogere levels.
Thanks.

Betreffend het vetgedrukte: ze zijn hier https://www.reddit.com/r/...ate_ivs_of_pokemon_anyone aan het onderzoeken of een startpokémon toch geen voordeel heeft, via het berekenen van de IV values.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Sowieso hangt het heel erg van je locatie af denk ik.
Ben zelf al een stuk of vijf Squirtles tegen gekomen, maar vanavond pas voor het eerst een Bulbasaur gezien en nog helemaal geen Charmanders.

[ Voor 5% gewijzigd door P.K. op 19-07-2016 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
m0ridin schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:59:
[...]

[...]

Mjah, vanavond voor een 2e keer geprobeerd al hardlopend te hatchen maar weer zonder succes. 10km gelopen @ 12km/u en dat is blijkbaar toch te snel.

Spel was continu actief, had namelijk incense aan en kon wel aardig continu pokemons catchen (sparen voor mn lucky egg ;) ) maar denk misschien een km aan afstand bij mijn ei gekregen. Dit is nu dus de 2e keer, vorige keer was ook 10km op hetzelfde tempo met hetzelfde resultaat.

Gewoon wandelen gaat echt veel en veel beter, mist ook nog wel aan afstand, maar dat is nog te overzien.

Hoeveel evolves kun je ook alweer doen op 1 lucky egg, een ~30 was de max toch? Maar eens kijken hoeveel ik er nu dan heb ongeveer... Zit nu op level 10, bijna 11, dus dan kan ik wel meteen lekker opschieten qua levels even :)
45 tot 50 per keer heb ik al kunnen doen maar dan transfer ik niet tijdens lucky egg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

filthy rich schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:35:
[...]

Ik draai windows 10, hij centraliseert op afrika terwijl ik als locatie "amsterdam" heb.
Coordinaten invullen verandert niets.

Ik heb een versie van vanmiddag, durf zo niet te zeggen welke.
Heb je wel
code:
1
pip install -r requirements.txt

uitgevoerd? volgens mij moet je dit ook op de juiste locatie doen in de juiste map. Op Linux is dit sowieso zo veel makkelijker. O-)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

*vangt net een Squirtle thuis terwijl er normaal wellicht 1 Rattata voorbij komt per avond.. Koste me wel een hoop berries en great balls :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Asgaro schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:49:
[...]

Thanks.

Betreffend het vetgedrukte: ze zijn hier https://www.reddit.com/r/...ate_ivs_of_pokemon_anyone aan het onderzoeken of een startpokémon toch geen voordeel heeft, via het berekenen van de IV values.
Ben benieuwd, heb mijn Charmander nog bewaard gelukkig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

Als ik rond loop met battery saving modus aan, en de telefoon dus in m'n zak, worden dan de meters bij gehouden en trilt de telefoon dan ook als er een Pokémon in de buurt zit?

Met battery saving aan is m'n scherm zowat zwart met vaag het Pokémon logo in beeld en reageert deze ook niet op inputs.

Op zich is dat prima natuurlijk. Kan ik een ronde met de hond lopen en ondertussen kilometers sparen voor m'n eggs zonder de hele tijd met m'n telefoon in m'n hand rond te hoeven lopen.

Of werkt dat zo niet?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Zo werkt het inderdaad, zolang je je Android display off timer maar hoog genoeg zet, je scherm gaat wel nog automatisch helemaal uit. Oh en on screen toetsen en notification balk reageren ook nog steeds dus doe m niet met de scherm kant naar je been in je broekzak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RJ.daCosta
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-07 15:11
filthy rich schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:35:
[...]

Ik draai windows 10, hij centraliseert op afrika terwijl ik als locatie "amsterdam" heb.
Coordinaten invullen verandert niets.

Ik heb een versie van vanmiddag, durf zo niet te zeggen welke.
Ik heb deze gebruiksaanwijzing gevolgd: https://www.reddit.com/r/..._google_maps_view/d5feu2f

Zat net een beetje te klote met het .ipa bestand en kwam heel toevallig het Mcdonalds logo tegen. Dat beloofd wat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-10 10:30

Franko P.

Hit it.

mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:09:
Zo werkt het inderdaad, zolang je je Android display off timer maar hoog genoeg zet, je scherm gaat wel nog automatisch helemaal uit. Oh en on screen toetsen en notification balk reageren ook nog steeds dus doe m niet met de scherm kant naar je been in je broekzak.
Dat is mooi. Minder afleiding terwijl ik me in het verkeer beweeg.

En trilt de telefoon dan ook nog steeds bij het vinden van een Pokémon?

Edit: was ff aan het testen en trilt idd.

[ Voor 4% gewijzigd door Franko P. op 19-07-2016 01:24 ]

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crahsystor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:54
Franko P. schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:21:
[...]

Dat is mooi. Minder afleiding terwijl ik me in het verkeer beweeg.

En trilt de telefoon dan ook nog steeds bij het vinden van een Pokémon?
Ja, je telefoon trilt dan gewoon. Tenminste op Android.

Addicted to silent computing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-10 12:05

ThomasXCI

Mine!

Crahsystor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:24:
[...]

Op iPhone ook, al loopt de app soms vast als die 'ontwaakt' uit de batterysaver modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Crahsystor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:24:
[...]

kun je ook niet blind vanuit gaan; herhaaldelijk dat er nog eentje getoond wordt na 'recover standby' - of wel te vinden via pokemongo-map-master, maar geen notificatie op toestel.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Wat is er nu met die opwaaiende blaadjes
In het spel? Daar zit toch een Pokemon dan? Zo legde ik het uit aan de kleine hier, maar wanneer we daar naar toe gaan zien we geen pokemon...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 01:57:
Wat is er nu met die opwaaiende blaadjes
In het spel? Daar zit toch een Pokemon dan? Zo legde ik het uit aan de kleine hier, maar wanneer we daar naar toe gaan zien we geen pokemon...?
Die blaadjes betekenen dat er een pokémon in de buurt zit ergens: http://attackofthefanboy....mon-go-guide-leaves-mean/

Ik heb sommigen hier ook horen zeggen dat die blaadjes de spawn is (geweest) van een pokémon, maar geen idee of dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-10 16:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

All hail the new karmaking...
Nee eerder diep triest haha

ik krijg die Python zooi maar niet aan het draaien, de PC denkt dat het niet op de schijf staat. Het zal ook wel, kan me niet voorstellen dat al die extra load op de servers de spelervaring positief beïnvloed.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:06

OMX2000

By any means necessary...

TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:32:
[...]

Dergelijke tools zijn helaas ook mede de reden wat wij allemaal niet lekker kunnen spelen. Omdat de gebruiker een extra account in gaat loggen welke virtueel rondjes gaat lopen, natuurlijk is het maar een deel van de spreekwoordelijke druppel maar alle beetjes tellen op de server tijdens prime time.

Ik heb verder niets tegen deze apps, spelers moeten zelf weten of ze dit gebruiken, maar ik had liever gehad dat ze hier pas mee kwamen nadat de servers dagen lang stabiel kunnen draaien. Overigens heeft Niantic dit ook aan zichzelf te danken, door het uitzetten van de pootjes.
Da's een beetje de boel omdraaien. Niantic zou het moeten verbieden door het helemaal dicht te zetten, behalve voor de officiële apps, of rate limiting invoeren zoals ieder zichzelf respecterende webtoko met een publieke api doet.

Ik vind dit soort tools een grijs gebied. Tegelijkertijd zou het iets minder zo moeten zijn dat je in het blinde rond moet lopen om een pokemon te vinden. De client, ik heb alleen ervaren met die van iOS, zou beter kunnen zodat je het én leuk houdt én je het gevoel krijgt dat je ook echt gericht aan het "jagen" bent op pokemons.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Larkinzzz
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g94z7oP.gif

Haha dit illustreert wel mooi waar ik al dagen mee bezig ben. Heb nu 56 evolutions gespaard, als ik 100 heb ga ik 2 lucky eggs doen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-10 14:41
Aangezien alle pokestops en gyms zich bevinden op de locatie van Ingress portals, kan je ook kijken op https://www.ingress.com/intel om deze te vinden. Moet je wel eerst een Ingress account aanmaken.
WesselP schreef op maandag 18 juli 2016 @ 23:06:
Vraagje aan jullie allemaal:

Ik zit er aan te denken om een fatsoenlijke map te maken met alle pokestops en gyms. De map die nu veelvuldig wordt aangepast wordt namelijk langzamerhand een rotzooi met alle layers en markers, dus ik heb vanavond even snel wat in elkaar gezet, screenshot staat hieronder.
Wat het anders maakt dan de Google Maps kaart, de toegevoegde markers moeten bevestigd worden d.m.v een mailtje. Je mailadres wordt niet opgeslagen in de database, er wordt alleen direct een mail gestuurd met een bevestigingslink. Ook wil ik een vote-systeem maken, en dat bij een x-aantal votes de marker als 'verified' wordt gemarkeerd.

Ook kan ik hier een app voor maken als er behoefte naar is, maar wat vinden jullie hier van? Doorgaan met dit of is de Google Maps kaart prima (of een andere service, maar zover ik weet moet je bij andere sites of inloggen met Google/Facebook of de markers worden niet bevestigd)? :)

[afbeelding]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:06
P.K. schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:53:
Sowieso hangt het heel erg van je locatie af denk ik.
Ben zelf al een stuk of vijf Squirtles tegen gekomen, maar vanavond pas voor het eerst een Bulbasaur gezien en nog helemaal geen Charmanders.
Charmanders staan hier steeds op dezelfde plek. Om de zoveel tijd. Bulbasaur 1x gezien in een week tijd.
Daarom is die map wel handig: zonder wordt het wel heel doelloos rondlopen in de hoop dat je precies in een 10 minuten window op een plek bent.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Prachtig spel toch, gisteravond bij mijn schoonouders in Zwijndrecht geweest. Slechts 1 pokestop in de buurt te zien, bleek nog een lure aan te staan ook. Ik er snel heen, was bij een basketbalveldje. En ja hoor staan er 5 jongens van een jaar of 18.

Mooie interactie met die gasten. Helaas kwam ik en was de lure gestopt. Level 12 bijna nu

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 02:04:
All hail the new karmaking...
Nee eerder diep triest haha

ik krijg die Python zooi maar niet aan het draaien, de PC denkt dat het niet op de schijf staat. Het zal ook wel, kan me niet voorstellen dat al die extra load op de servers de spelervaring positief beïnvloed.
1. Python (https://www.python.org/ftp/python/2.7.12/python-2.7.12.msi
2. Tijdens de installatie van Python even aangeven dat die Python aan je System Path toe moeten voegen.
3. Als dit goed is gegaan kun je vanuit cmd (elke willekeurige) lokatie "python /?" uitvoeren.
4. Indien Stap 3 niet lukt dan in CMD (als Admin) uitvoeren: setx PATH "C:\Python27\Python.exe" (natuurlijk even veranderen van jouw Python installatie lokatie)
5. PIP installeren (staat in die handleiding)
6. Als dat gelukt is kun je vanuit CMD (elke willekeurige lokatie) "pip /?" uitvoeren
7. Indien Stap 6 niet lukt dan in CMD (als Admin) uitvoeren: setx PATH "C:\Python27\Scripts\pip.exe"
8. Download de Zip met alle Files en Extract
9. Open de betreffende map zodat je ook het "requirements.txt" bestand ziet. Open een CMD op deze map.
10. Voer de stappen verder uit de guide verder uit.

Tip:
- Er moet een PTC account gebruikt worden maar de PTC servers zijn zo buggy als wat. Je zult een hoop foutmeldingen krijgen zodra je de tool probeert te starten. Als die gaat retryen moet je hem lekker z'n gang laten gaan. Met een beetje mazzel start die vanzelf.

Ik heb het gister met 2 Pokemon getest en ik moet zeggen: tweemaal zat exact deze pokemon op exact de aangegeven plek...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 07:09:
[...]

1. Python (https://www.python.org/ftp/python/2.7.12/python-2.7.12.msi
2. Tijdens de installatie van Python even aangeven dat die Python aan je System Path toe moeten voegen.
3. Als dit goed is gegaan kun je vanuit cmd (elke willekeurige) lokatie "python /?" uitvoeren.
4. Indien Stap 3 niet lukt dan in CMD (als Admin) uitvoeren: setx PATH "C:\Python27\Python.exe" (natuurlijk even veranderen van jouw Python installatie lokatie)
5. PIP installeren (staat in die handleiding)
6. Als dat gelukt is kun je vanuit CMD (elke willekeurige lokatie) "pip /?" uitvoeren
7. Indien Stap 6 niet lukt dan in CMD (als Admin) uitvoeren: setx PATH "C:\Python27\Scripts\pip.exe"
8. Download de Zip met alle Files en Extract
9. Open de betreffende map zodat je ook het "requirements.txt" bestand ziet. Open een CMD op deze map.
10. Voer de stappen verder uit de guide verder uit.

Tip:
- Er moet een PTC account gebruikt worden maar de PTC servers zijn zo buggy als wat. Je zult een hoop foutmeldingen krijgen zodra je de tool probeert te starten. Als die gaat retryen moet je hem lekker z'n gang laten gaan. Met een beetje mazzel start die vanzelf.

Ik heb het gister met 2 Pokemon getest en ik moet zeggen: tweemaal zat exact deze pokemon op exact de aangegeven plek...
Ik gebruik een google account met two factor authentication. Werkt voor mij. Check dit issue : https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map/issues/144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
OMX2000 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 07:35:
[...]

Ik gebruik een google account met two factor authentication. Werkt voor mij. Check dit issue : https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map/issues/144
Beetje dom om met je eigen account te doen?
Of heb je 2-factor aanstaan op een wegwerpaccountje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Steffo78 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:07:
[...]

Was de app volledig gesloten? En daarmee bedoel ik ook het achtergrondproces.
Yup.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:29
Vinden Julie die eieren niet verdacht veel lijken op de van Yoshi?

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

Offens1490 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:04:
DAAAROM KOMEN DIE EIEREN ME ZO BEKEND VOOR. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 07:09:

google account kan je ook gebruiken

werkt hier ook vrij aardig; soms worden stops of gyms niet ingeladen, of bepaalde pokemon niet getoont. verder draait ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Met de maphack zie je duidelijk de vaste spawnplaatsen. Ergens een beetje jammer dat er geen randomness in zit. 2 straten verder steeds 4 Pokemon samen in een 15m radius. Non stop. Hier Slechts 1 op de hoek van de straat.. Maar wel met degelijke Pokemon zoals eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 11:58

Vuurvoske

Nunquam cede!

Klopt het dat er pokemon go niet meer te downloaden is in nederland? Ik heb mijn apk weggegooid en wilde hem officieel installeren. Krijg ik deze melding:

"Dit item is niet beschikbaar in je land"

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

matthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 07:50:
[...]

Beetje dom om met je eigen account te doen?
Of heb je 2-factor aanstaan op een wegwerpaccountje?
Nee. En het is niet super secure nee. Maar voor zover ik het nu zie komt al het verkeer van de app zelf naar de api's voor pokemon. En je kunt access per applicatie revoken. Maar ik ga er nog even induiken, want een van de gebruikte frameworks ondersteund ook google authentication tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

just to be safe; hanteer een 2e login/account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 02:44:
[afbeelding]

Haha dit illustreert wel mooi waar ik al dagen mee bezig ben. Heb nu 56 evolutions gespaard, als ik 100 heb ga ik 2 lucky eggs doen. :Y
Ga je ook nodig hebben, 50 evolutions duurt grofweg een half uur.

Atlas#22744

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Het spel is 3 dagen uit en het gaat al bijna niet meer over het spel, maar alleen maar over de maphack en spoofen -.-

Jammer dat niemand gewoon plezier kan hebben zonder vals te spelen.

[ Voor 28% gewijzigd door aicaramba op 19-07-2016 08:30 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09-10 17:51
aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:29:
Het spel is 3 dagen uit en het gaat al bijna niet meer over het spel, maar alleen maar over de maphack en spoofen -.-

Moeten ze de 3 pootjes bug maar eens oplossen, op puur geluk rondlopen is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30

Het valt op he :p

Werd vanochtend wakker.. 90% cp nidoran bij m'n huis.. was ik zeer tevreden mee voor mijn toekomstige nidoking

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Groenie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:31:
[...]

Moeten ze de 3 pootjes bug maar eens oplossen, op puur geluk rondlopen is ook niet alles.
Jawel is juist leuk, hard mode ;)

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Groenie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:31:
[...]

Ah.. Het ligt aan de ander.. Het is niet mijn schuld. Ik kan niet anders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Waarom ben je hier over verbaasd, het is 't Tweakers forum. Ik zou teleurgesteld zijn als het er niet over ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
garriej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:34:
[...]

Waarom ben je hier over verbaasd, het is 't Tweakers forum. Ik zou teleurgesteld zijn als het er niet over ging.
Omdat ik er vanuit gingen dat er meer mensen met moraal waren.. Achja. Ik had beter moeten weten.. There is no honor among gamers.

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 19-07-2016 08:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 12:10
aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:35:
[...]

Omdat ik er vanuit gingen dat er meer mensen met moraal waren.. Achja. Ik had beter moeten weten.. There is no honor among gamers.
Ik ben het echter totaal met je eens, alsof al die mensen nu ook Doom gaan kopen voor de pc om vervolgens alleen maar met wallhack en aimbot gaan lopen rond rennen... 8)7 8)7

Ik hoop dat ze rustig al die accounts die betrapt worden op een ban list gooien!

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:35:
[...]

Omdat ik er vanuit gingen dat er meer mensen met moraal waren..
Het is maar een spelletje, moraal.. doe is even normaal.

Daarnaast, als tweaker zijnde is het toch gewoon mooi, om te kijken hoe het spel praat met andere API's en wat voor een mooie informatie je hier uit kunt halen.

En dan is het toch mooi om dit nu te kunnen doen, voordat het dicht zit, of de banhammer efficiënt wordt?

sidenote: gebruik het zelf niet, maar het is toch mooi om te zien wat mogelijk is

[ Voor 7% gewijzigd door garriej op 19-07-2016 08:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
garriej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:39:
[...]

Daarnaast, als tweaker zijnde is het toch gewoon mooi, om te kijken hoe het spel praat met andere API's en wat voor een mooie informatie je hier uit kunt halen.

En dan is het toch mooi om dit nu te kunnen doen, voordat het dicht zit, of de banhammer efficiënt wordt?

sidenote: gebruik het zelf niet, maar het is toch mooi om te zien wat mogelijk is
Het is maar een spelletje.. Juist dan zou cheaten volledig overbodig moeten zijn.. Juist bij spelletjes zou je moraal mogen verwachten, want het is maar een spelletje. Wat een bullshit argument, zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Yup. Hier ook! Vanavond maar eens even een rondje lopen met de oudste dochter :)

https://niels.nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xeromorphic
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:35
[...]

Ja precies; Het spel zelf vind ik na een kleine 2 weken niet zo spannend meer, maar het pielen met die API, tools, map hack, rooten, spoofen etc etc vind ik dan nog wel weer leuk :)

Mag vanavond weer 2 telefoons herstellen van mensen die dachten hun telefoon even te rooten voor die spoofing haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37

franssie

Save the albatross

[...]

Normaal is je aan de voorwaarden van het spel houden.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 16:49
Map werkt idd goed. Mooi dat je ook de pidgeys enzo kunt verbergen :D ik ga nu alleen op pad als ik wat rare's zie. Gister een Porygon kunnen spotten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Offens1490 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:04:
godver dat is het _O- :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Laatst online: 12-10 18:07
xeromorphic schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:43:
[...]

Ja precies; Het spel zelf vind ik na een kleine 2 weken niet zo spannend meer, maar het pielen met die API, tools, map hack, rooten, spoofen etc etc vind ik dan nog wel weer leuk :)

Mag vanavond weer 2 telefoons herstellen van mensen die dachten hun telefoon even te rooten voor die spoofing haha :+
Zit er precies hetzelfde in, ben inmiddels level 16 door "normaal" spelen, ben de Rattata's en pidgeys wel een beetje zat nu. Ga nu andere dingen proberen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:41:
[...]

Het is maar een spelletje.. Juist dan zou cheaten volledig overbodig moeten zijn.. Juist bij spelletjes zou je moraal mogen verwachten, want het is maar een spelletje. Wat een bullshit argument, zeg.
Ik weet het niet, nog nooit op een joker gaan zitten tijdens een kaartspelletje? nog nooit stiekem een 100tje extra gepakt met monopoly? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Kasai schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:33:
[...]

Jawel is juist leuk, hard mode ;)
Niet als je daardoor een nidoking, rhyhorn en venomoth mis loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
OMX2000 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:21:
[...]

Nee. En het is niet super secure nee. Maar voor zover ik het nu zie komt al het verkeer van de app zelf naar de api's voor pokemon. En je kunt access per applicatie revoken. Maar ik ga er nog even induiken, want een van de gebruikte frameworks ondersteund ook google authentication tokens.
Meer ivm eventuele bans bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
garriej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:53:
[...]

Ik weet het niet, nog nooit op een joker gaan zitten tijdens een kaartspelletje? nog nooit stiekem een 100tje extra gepakt met monopoly? :+
Nope.. Nooit..

Maar zoals altijd in de maatschappij zijn het de eikels die over de lijken van de eerlijke mensen gaan.. En dat terwijl ze het spelletje 'toch al saai vinden', gaan ze het maar verzieken voor de rest.

Goed bezig d:)b

[ Voor 13% gewijzigd door aicaramba op 19-07-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:59
Dagje vrij, lekker weer, hond die veel beweging nodig heeft en hopelijk de server die wilt meewerken.

Ga vandaag eens proberen om zoveel mogelijk gym's te bezetten. Momenteel 4 stuks in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-10 12:41
Hebben jullie dit bericht al gelezen?
http://www.insidegamer.nl...datamining-van-pokemon-go

The Trainer Level Cap is 40.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:57:
[...]

Nope.. Nooit..

Maar zoals altijd in de maatschappij zijn het de eikels die over de lijken van de eerlijke mensen gaan.. En dat terwijl ze het spelletje 'toch al saai vinden', gaan ze het maar verzieken voor de rest.

Toch maar is doen, want man wat is dat monopoly een draak van een spel :+

Nogmaals, ik doe er zelf ook niet actief gebruik van maken, dat haalt voor mij ook de lol uit het spel. Maar dat neemt niet weg dat ik het mooi vind om te zien/mee te kloten.

Mensen die het actief gebruiken om er voordeel mee op te doen, tsja daar moeten we dan maar mee leven, zo gaat dat nou eemaal. Het beste wat je kan doen is je er vooral niet druk over maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricNL
[...]

Nope.. Nooit..

Wauw, last van de warmte? Met het goede been uit het verkeerde bed gestapt?
Dat jij het ergens misschien niet helemaal mee eens bent betekend niet dat het dan ook per definitie "niet goed" is o.i.d.

Het spel zit vol met bugs waardoor het bijna onspeelbaar wordt. Het doel van het spel is grofweg: pokemon zoeken. Als het hele systeem achter het zoeken niet werkt, dan gaan de creatievelingen hun gang ja.

En zoals al gezegd: het is hier het Tweakers forum. Twea-kers... Een groot gedeelte van deze community is non-stop bezig om de technische grenzen op te zoeken.

Maar er is niemand die jou verplicht om de "map-hack" te gebruiken. Daarnaast kun je misschien beter klagen over de mensen die nu al level 30 zijn en het spel bijna 24/7, want daar kun je ook niet meer van winnen.

En ik ben absoluut geen API-koning (sterker nog, ik snap er geen hol van), maar iets zegt me dat dit gewoon een 0'tje of een 1'tje is voor Niantic om open/dicht te zetten...

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 09:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
garriej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:01:
[...]

Toch maar is doen, want man wat is dat monopoly een draak van een spel :+

Nogmaals, ik doe er zelf ook niet actief gebruik van maken, dat haalt voor mij ook de lol uit het spel. Maar dat neemt niet weg dat ik het mooi vind om te zien/mee te kloten.

Mensen die het actief gebruiken om er voordeel mee op te doen, tsja daar moeten we dan maar mee leven, zo gaat dat nou eemaal. Het beste wat je kan doen is je er vooral niet druk over maken.
Ik maak me er ook niet zo druk om. Ik speel zelf toch niet zo actief en heb niet zoveel pokestops in de buurt dat ik competitief kan zijn.

Dus daar maak ik me niet echt druk om.

Waar ik me wel druk over maak is dat we in een maatschappij leven waar iedereen heel trots vertelt dat ze ten nadele van anderen (minder kans bij gyms) aan het valsspelen zijn. En dat de meeste mensen dat nog heel normaal lijken te vinden, ook. En dat zelfs het afkeuren hiervan als slechter wordt gezien dan het valsspelen zelf.

Maargoed. Een kaart met pokemon aangeven is natuurlijk ook niet zo heel erg slecht/nadelig voor anderen. Dus dat is ook geen ramp ofzo. Wat ik kwalijker vind is dat er net/gisteren doodleuk tips werden gegeven over spoofen enzo.

@eric. Ik hou er maar over op. Blijkbaar is het not done om mensen aan te spreken op valsspelen en ben je dan de boeman.

[ Voor 16% gewijzigd door aicaramba op 19-07-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:04:
[...]

@eric. Ik hou er maar over op. Blijkbaar is het not done om mensen aan te spreken op valsspelen en ben je dan de boeman.
Nee, helemaal niet. Er kan prima een discussie gevoerd worden. Maar als je zelf ergens over loopt te zeuren (vooral in een "community") verwacht dan wel een weerwoord van één of meerdere.

Noem mij 1 spel waarin nooit een hack/exploit/cheat/etc is geweest. Dit is de wereld van nu. Als ik echt goed zou zijn in programmeren/coderen dan zou ik er ook een kick van krijgen om te kunnen hacken. Ik weet het, je verziekt uiteindelijk de lol van het spel (soms voor jezelf, soms voor een ander).

En als het tracking systeem van Pokemon Go weer werkt zullen deze map-"hacks" echt niet verdwijnen, maar laten we nou niet doen alsof je hiermee een 9999 CP Pokemon op level 1 kan vangen o.i.d. Niet om het goed te praten, maar ik ben echt geen super speciale Pokemon tegen gekomen op de map. De meest speciale waren een Flareon en Magmar...
aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:04:
[...]
Maargoed. Een kaart met pokemon aangeven is natuurlijk ook niet zo heel erg slecht/nadelig voor anderen. Dus dat is ook geen ramp ofzo. Wat ik kwalijker vind is dat er net/gisteren doodleuk tips werden gegeven over spoofen enzo.
Hier ben ik het absoluut met je over eens. GPS Spoofen in Pokemon Go valt voor mij wel in de categorie cheaten. Het doel van het spel is juist bewegen. Als je zelfs met de huidige Google Maps truucjes al weet waar de Pokemon zitten en je bent dan nog te lui om er naar toe te gaan verdien je het ook niet :P

[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Ik ben ook geen voorstander van vals spelen in een spel op wat voor manier dan ook.

Volgens mij is het juiste het idee bij Pokemon Go om er op uit te gaan en al zoekende pokemons te vinden (en vangen). Op deze manier met die map-hack is het hele idee van er op uit trekken en hopen dat je die ene pokemon tegen komt volledig verloren gegaan. Zo kun je gewoon kijken waar je wanneer bent en heb je met een beetje mazzel binnen een week alle beschikbare pokemon gevangen. Volgens mij is dan de lol van het spel er snel af en gaan mensen weer klagen dat het spel een korte speelduur heeft en dat het tijd wordt voor extra pokemon.

Het lijkt in mijn eigen wel alsof mensen nooit meer tevreden zijn met iets wat geboden wordt. En al helemaal geen geduld meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:10:
Niet om het goed te praten, maar ik ben echt geen super speciale Pokemon tegen gekomen op de map. De meest speciale waren een Flareon en Magmar...
Pff dat is helemaal niks! Ik had zojuist een 10CP Weedle! 8)

Ik moet zo weer een rondje gaan maken, ging net ineens over op great balls.
Normale dus op terwijl ik er gister nog 100 had.. gaat hard!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook niet van vals spelen, maar het is bijna onmogelijk nog pokemon te vangen uit de lijst. Het is meer geluk geworden.. Dat vind ik erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Die gyms en aanvallen snap ik nog steeds niet hoor. Gaat zo snel en ik zie niet echt wat je nu kan/moet doen.

Pokemons zijn ook niet zo sterk(<400).

Weer wat vragen:
1
Maar hoe zit dat dan als je wel zou winnen en een gym overneemt? Als iemand anders jou dan aanvalt, moet je dan zelf vechten of doet die Pokemon in die gym dat dan vanzelf?

2
Ik kan toch ook een Pokemon in een gele gym stationeren? Wat is daar het nut van?

3
Kan je ook Pokemons kwijtraken? (Dat ze doodgaan of afgepakt worden bijv?)

4
Ik zeg nu tegen mijn zoontje dat ie niet meer moet evolueren, maar zoveel mogelijk Pokemons moet vangen tot we een lucky egg hebben en dan pas evolueren. Ook al zijn dat alleen maar weebly's en Ratata's. Dat heb ik toch goed begrepen he?

5
En ik begrijp niet goed hoe je bijv. Zo snel >100 andere pokemons kan vangen dan Weebly's, Ratata's of Pidgeys? Hij heeft nu in een week bijvoorbeeld nog maar 1 Jiggly Puff, 3 eevee's en 3 Drowzee's (en nog meer van dat soort kleine aantallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
schaapiej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:19:
[...]

Pff dat is helemaal niks! Ik had zojuist een 10CP Weedle! 8)

Ik moet zo weer een rondje gaan maken, ging net ineens over op great balls.
Normale dus op terwijl ik er gister nog 100 had.. gaat hard!
Ja, en om het nog erger te maken: die k*t Weedles/Pidgeys/Rattata's worden gewoon onvangbaar naarmate je hoger level wordt want --> Niantic Logic.

Kom je een Pidgey tegen met 100CP (nietszeggends dus), heeft die gewoon een oranje cirkel op level 14 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 10:02
[...]
Noem mij 1 spel waarin nooit een hack/exploit/cheat/etc is geweest. Dit is de wereld van nu. Als ik echt goed zou zijn in programmeren/coderen dan zou ik er ook een kick van krijgen om te kunnen hacken. Ik weet het, je verziekt uiteindelijk de lol van het spel (soms voor jezelf, soms voor een ander).
Hacken/exploit/cheaten, ja dat gebeurt overal en nergens zowel online als offline, doping bijv? Maar om dat nou de wereld van nu te noemen? Dus als je een stapje voor wil blijven op de rest moet je maar cheaten, want dat is de standaard tegenwoordig?

Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk en komt terug op je eigen normen en waarden. Hoe eerlijk wil je zijn? Tegenover jezelf en tegenover anderen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:20:
Ik ben ook niet van vals spelen, maar het is bijna onmogelijk nog pokemon te vangen uit de lijst. Het is meer geluk geworden.. Dat vind ik erg jammer.
Dat ze het voetstap systeem moeten fixen ben ik volledig met je eens, maar om dat als excuus te gebruiken voor vals spelen vind ik dan weer heel erg een zwaktebod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:24:
[...]

Dat ze het voetstap systeem moeten fixen ben ik volledig met je eens, maar om dat als excuus te gebruiken voor vals spelen vind ik dan weer heel erg een zwaktebod.
Dat is ook niet wat ik zeg. Ik vind het alleen zuur dat die lijst niet werkt. Ik heb het geduld niet om zo'n werkende map te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Laatst online: 13:24

Nogne

>.<

EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:20:
[...]

Ja, en om het nog erger te maken: die k*t Weedles/Pidgeys/Rattata's worden gewoon onvangbaar naarmate je hoger level wordt want --> Niantic Logic.

Kom je een Pidgey tegen met 100CP (nietszeggends dus), heeft die gewoon een oranje cirkel op level 14 8)7
Pidgey 1 / 100 = groen
100 / 200 = oranje
200 / 300 = donker oranje
300 + = rood

Best logisch toch, ik heb dit op lvl 17.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Mars18 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:01:
Hebben jullie dit bericht al gelezen?
http://www.insidegamer.nl...datamining-van-pokemon-go

The Trainer Level Cap is 40.
Er was nog meer levelCaps zichtbaar.

Cap voor wild pokemon = 30
Cap voor eggs = 20

Ik vermoed dat je veel candy's er in moet duwen om echt het max te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
[...]

Nope.. Nooit..

Stel je eens niet zo aan man.
Fijne moraalridder; mensen uitschelden voor eikels, maar wel "eerlijk" spelen met een spelletje |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Nogne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Pidgey 1 / 100 = groen
100 / 200 = oranje
200 / 300 = donker oranje
300 + = rood

Best logisch toch, ik heb dit op lvl 17.
In hoeverre is het logisch dat een Pokemon die je ook al vanaf level 1 tegen komt maar dan met een iets hogere CP (lees: nutteloze CP) bijna onvangbaar wordt zonder er candies/great balls op te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
[...]

Nee, helemaal niet. Er kan prima een discussie gevoerd worden. Maar als je zelf ergens over loopt te zeuren (vooral in een "community") verwacht dan wel een weerwoord van één of meerdere.

En als het tracking systeem van Pokemon Go weer werkt zullen deze map-"hacks" echt niet verdwijnen, maar laten we nou niet doen alsof je hiermee een 9999 CP Pokemon op level 1 kan vangen o.i.d. Niet om het goed te praten, maar ik ben echt geen super speciale Pokemon tegen gekomen op de map. De meest speciale waren een Flareon en Magmar...

[...]

Hier ben ik het absoluut met je over eens. GPS Spoofen in Pokemon Go valt voor mij wel in de categorie cheaten. Het doel van het spel is juist bewegen. Als je zelfs met de huidige Google Maps truucjes al weet waar de Pokemon zitten en je bent dan nog te lui om er naar toe te gaan verdien je het ook niet :P
Mja, dat het al lang en veel voorkomt en dat we hier nu op een tech forum zijn, zijn geen excuses om te cheaten.
Sowieso, als het op hobby e.d. (tech forum) aan komt, dan zou je meer iets van ethische verantwoordelijkheid verwachten. Zo van, kijken of het werkt, maar niet daadwerkelijk gebruiken. Ookal probeert het daarmee een bug op te vangen. Of het moet voor iedereen beschikbaar zijn, of voor niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
[...]

Lol, bijna het hele katholieke geloof is gebaseerd op cheaten. Muskusrat een vis noemen zodat je die kan eten tijdens het vasten, boetedoening om alsnog in de hemel te komen. Dat is bijna het ultieme cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:00
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:25:
[...]
Dat is ook niet wat ik zeg. Ik vind het alleen zuur dat die lijst niet werkt. Ik heb het geduld niet om zo'n werkende map te maken..
Als er een goed werkende map komt waar je geen account voor nodig hebt dan ga ik 'm zeker gebruiken. Ik ben gister de hele wijk doorgefietst om een Tentacruel te vangen die op m'n radar verscheen maar ik heb 'm niet op tijd kunnen vinden. Ik ben op deze manier echt al te veel coole Pokémon misgelopen. De Pidgeys komen me intussen de strot uit.
FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]
Lol, bijna het hele katholieke geloof is gebaseerd op cheaten. Muskusrat een vis noemen zodat je die kan eten tijdens het vasten, boetedoening om alsnog in de hemel te komen. Dat is bijna het ultieme cheaten.
En die infinite brood/wijn hack dan... :P

[ Voor 24% gewijzigd door ErikT738 op 19-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]

In hoeverre is het logisch dat een Pokemon die je ook al vanaf level 1 tegen komt maar dan met een iets hogere CP (lees: nutteloze CP) bijna onvangbaar wordt zonder er candies/great balls op te gebruiken?
tadaaaaa.... pay-to-win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Dweebus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Mja, dat het al lang en veel voorkomt en dat we hier nu op een tech forum zijn, zijn geen excuses om te cheaten.
Sowieso, als het op hobby e.d. (tech forum) aan komt, dan zou je meer iets van ethische verantwoordelijkheid verwachten. Zo van, kijken of het werkt, maar niet daadwerkelijk gebruiken. Ookal probeert het daarmee een bug op te vangen. Of het moet voor iedereen beschikbaar zijn, of voor niemand.
Nee dat ben ik er ook zeker mee eens. En of het nu Pokemon Go is, CoD #80 of Diablo 17, in elk spel wordt eigenlijk wel gecheat/gehacked. Persoonlijk vind ik die maps nou niet gigantisch erg, maar dat komt meer omdat het spel zelf eigenlijk gewoon kapot is.

Dat er andere mensen zijn die het wel (zeer) vervelend is kan ik ook gebruiken.

Maar misschien iemand met wat API/codeer kennis: hoe moeilijk kan het nou zijn voor Niantic om dit dicht te zetten/beveiligen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
[...]

Noem mij 1 spel waarin nooit een hack/exploit/cheat/etc is geweest.
Ik snap niet helemaal waarom dit als argument gebruikt wordt. "Er gebeuren dingen die niet goed zijn dus daarom zijn ze goed". Dat houdt geen stand natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Dat was niet specifiek tegen jou, maar wel iets wat vaker voorbij kwam. "Als ze niet willen dat mensen cheaten moeten ze de map maar maken". En als je dat soort dingen gaat zeggen dan is er natuurlijk geen enkele grens meer. "dan hadden ze het maar niet RNG afhankelijk moeten maken" "dan had het maar niet zo moeilijk moeten zijn" "dan.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05

mvds

Totally awesome!

ErikT738 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:28:
[...]

Als er een goed werkende map komt waar je geen account voor nodig hebt dan ga ik 'm zeker gebruiken. Ik ben gister de hele wijk doorgefietst om een Tentacruel te vangen die op m'n radar verscheen maar ik heb 'm niet op tijd kunnen vinden. Ik ben op deze manier echt al te veel coole Pokémon misgelopen. De Pidgeys komen me intussen de strot uit.
Ik let al niet eens meer op de "Nearby" map. Ik kom 9 van de 10 keer iets heel anders tegen dan wat er volgens die Nearby functie in de buurt zou moeten ziten. En de specials die dichtbij zouden moeten zitten kom ik alzo nooit (en dan ook echt nooit) tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:23:
Het is natuurlijk allemaal erg persoonlijk en komt terug op je eigen normen en waarden. Hoe eerlijk wil je zijn? Tegenover jezelf en tegenover anderen...
Wow, mensen slaan echt door :D
Het is maar een spelletje hey. 't is ondertussen alsof je Erdogan bent omdat je gebruik maakt van de mogelijkheden die er zijn ::D

Persoonlijk had ik na een week wel gezien dat ik die 150 Pokemons nóóit bij elkaar ga halen door alleen maar rond wandelen. Simpelweg omdat je daarvoor schijnbaar letterlijk je hele stad moet doorkruisen, aangezien ze maar op heel beperkte plekken en tijdstippen spawnen.

Als jij daar wel zin in hebt, mooi, veel succes ermee de komende jaren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

hexta schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:29:
[...]

Dat was niet specifiek tegen jou, maar wel iets wat vaker voorbij kwam. "Als ze niet willen dat mensen cheaten moeten ze de map maar maken". En als je dat soort dingen gaat zeggen dan is er natuurlijk geen enkele grens meer. "dan hadden ze het maar niet RNG afhankelijk moeten maken" "dan had het maar niet zo moeilijk moeten zijn" "dan.."
"dan moeten de voetjes maar werken" is ook echt een non-argument natuurlijk. Want mensen stoppen er echt niet mee als ze wel weer goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
matthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Stel je eens niet zo aan man.
Fijne moraalridder; mensen uitschelden voor eikels, maar wel "eerlijk" spelen met een spelletje |:(
Ik heb die scanner uitgeprobeerd omdat ik benieuwd ben naar hoe het spawn systeem werkt en hoe random is het. Ik heb een electabuzz spawn in de buurt zitten en die ben ik redelijk constant tegengekomen en ben benieuwd of er echt een patroon in zit.

En het lijkt dat hij om de 2 uur spawned, ik heb ook een lapras gezien maar die was wel te ver weg om te kunnen halen. Vanavond eens kijken of hij terug weer eens tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
matthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:32:
[...]

Wow, mensen slaan echt door :D
Het is maar een spelletje hey. 't is ondertussen alsof je Erdogan bent omdat je gebruik maakt van de mogelijkheden die er zijn ::D

Persoonlijk had ik na een week wel gezien dat ik die 150 Pokemons nóóit bij elkaar ga halen door alleen maar rond wandelen. Simpelweg omdat je daarvoor schijnbaar letterlijk je hele stad moet doorkruisen, aangezien ze maar op heel beperkte plekken en tijdstippen spawnen.

Als jij daar wel zin in hebt, mooi, veel succes ermee de komende jaren 8)
Is dat niet het doel van pokémon.. Dat je de hele wereld over moet om alle zeldzame pokemon te kunnen vangen.. Dat je die moeite niet neemt snap ik wel, maar ga dan niet zeuren dat je niet alle pokemon kan vangen, om daarna te gaan cheaten.

Als je het niet leuk vindt stop je.

En inderdaad.. Het is maar een spelletje.. Neem het dan ook niet zo serieus dat je gaat valsspelen ten koste van anderen. Die het misschien wel leuk vinden. En ja, dat soort mensen noem ik eikels.. Het zijn de eikels van de samenleving. De reden dat er economische crisissen zijn. De reden dat er criminaliteit is en de reden dat er meer files zijn dan nodig.

Mensen die ten kosten van anderen zichzelf beter maken.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 19-07-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Hoe zit dat met die spawnpoints? Hoe vaak kan je een pokemon daar verwachten?

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:05

mvds

Totally awesome!

EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:27:
[...]

Mwah nutteloos, de kans dat je een 300+ Pidgey naar een 1000+ Pidgeot kan evolven is natuurlijk groter dan wanneer je dat met een <100 Pidgey gaat proberen. Of je moet een overvloed aan stardust hebben, dan kan het achteraf nog door hem sterker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-10 16:31

Louw Post

Cerenas

Hoe zit het eigenlijk met de maximale CP van Pokémon? Ik las dus dat het het hoger wordt als je hoger level wordt, maar is dat ook voor Pokémon die je al in bezit hebt?

Dus als je nu een Pokémon hebt van 100CP en dat zou iets van 60% zijn, wordt die percentage dan lager als je level up gaat, zodat de max CP van de Pokémon hoger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
[...]

Wat? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Louw Post schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:36:
Hoe zit het eigenlijk met de maximale CP van Pokémon? Ik las dus dat het het hoger wordt als je hoger level wordt, maar is dat ook voor Pokémon die je al in bezit hebt?
Nee, ze worden niet beter, dus tot level 30 zal je ze om de zoveel tijd vervangen wanneer je een betere kan vinden/maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Louw Post schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:36:

Dus als je nu een Pokémon hebt van 100CP en dat zou iets van 60% zijn, wordt die percentage dan lager als je level up gaat, zodat de max CP van de Pokémon hoger is?
Je eigen level capt het max cp level van al je pokemons.
Je starter kan je max naar bv 100cp brengen als je level 5 bent, als je level 10 bent kan je hem naar 250cp brengen (fictieve cijfers hé).

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:26:
Er was nog meer levelCaps zichtbaar.

Cap voor wild pokemon = 30
Cap voor eggs = 20
Wat wil dit precies zeggen eigelijk?
Geen nieuwe eggs na lvl 20 en geen nieuwe wilde pokemon na lvl 30 ?

edit:
Oh volgens mij snap ik hem al.

Na lvl 20 krijgen pokemon uit eggs geen hogere cp
Na lvl 30 krijgen wilde pokemon geen hogere cp meer

Begrijp ik dit goed?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Kasai schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:35:
Hoe zit dat met die spawnpoints? Hoe vaak kan je een pokemon daar verwachten?
Wat ik zelf heb gezien is:
- De meeste pokemon een 10-15 minuten blijven zitten na het spawnen
- Een spawnplek een beetje hetzelfde niveau pokemon blijft spawnen (op een Weedle plek kan Rattata/Pidgey/Spearow/etc. komen). Ik heb op dergelijke plekken niet ineens Wartortles o.i.d. zien spawnen.
- In dichtbevolkte gebieden (binnenstad) er veel Pokemons op elkaar zitten maar vooral "simpele" Pokemons
- De meer "rare" Pokemon zaten juist wat in de buitengebieden (Magmar/Lapras/Flareon).

Nogmaals, dit zijn mijn bevindingen van 1-2 uurtjes gebruik van zo'n "map-hack". In hoeverre deze bevindingen ook echt constant zijn etc weet ik niet. Ik heb 2 Pokemon daadwerkelijk gevangen middels het gebruik (tweemaal een Weedle) en deze zat wel exact op de aangegeven plek.

[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:35:
Is dat niet het doel van pokémon.. Dat je de hele wereld over moet om alle zeldzame pokemon te kunnen vangen..
Als je het niet leuk vindt stop je.
Nee, dan vind ik een manier om ze alsnog allemaal te vangen :)
En inderdaad.. Het is maar een spelletje.. Neem het dan ook niet zo serieus dat je gaat valsspelen ten koste van anderen. Die het misschien wel leuk vinden. En ja, dat soort mensen noem ik eikels.. Het zijn de eikels van de samenleving. De reden dat er economische crisissen zijn. De reden dat er criminaliteit is en de reden dat er meer files zijn dan nodig.

Mensen die ten kosten van anderen zichzelf beter maken.
Wat zwets je man?
Hoe maak ik mezelf ten koste van anderen beter 8)7
Doe geen gym battles, verzamel alleen Pokemons.
En kap eens met schelden, wordt een beetje sneu nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ben heel benieuwd of ik echt gewoon super erge ongeluk heb of me account gewoon bugged is ofzo :P

Ik ben level 20 en echt al dagen lang heb ik het probleem dat letterlijk elke fucking pokemon minimaal 1 keer er uit spingt (bijna altijd meer dan 1 keer) zelf een ratata van 10 komt er uit en fleed.

Gisteren een tentacool (had ik nog nooit gezien dus hype hype!) ik gooi een berry, ultra ball, hij komt er uit en hoppa hij flee'd. Zelfde geld voor een paar psyducks die ik ook amper zie dus berries en great balls gebruikt en van de 9 had ik er maar 5 gevangen waarvan 3 na 4 keer er uit gekomen te zijn. 1 toppunt was zelfs 7 keer uit een greatball voor een 267 staryu en 3 berries en na die 7e keer alsnog een flee.

Nou is het probleem dat ik 2 vrienden heb die ook level 20 zijn en 21 en die hebben dit probleem letterlijk gewoon niet. die gooien vaak niet eens berries en ook gebruiken ze bijna altijd gewoon normale pokeballs :/

Ik ben benieuwd of andere dit ook ervaren of niet. hun zeggen dat ze het echt bijna niet hebben gewoon dat ze meer dan 2 keer er uit komen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Sorry, Hitler, Bin Laden, noem eens een impopulair persoon :)

[ Voor 5% gewijzigd door matthijst op 19-07-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:00
Hier ben ik de afgelopen week dus al mee bezig en ik vindt nog steeds alleen maar Rattatas... Overal lijkt constant dezelfde crap te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
matthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Nee, dan vind ik een manier om ze alsnog allemaal te vangen :)

[...]

Wat zwets je man?
Hoe maak ik mezelf ten koste van anderen beter 8)7
Doe geen gym battles, verzamel alleen Pokemons.
En kap eens met schelden, wordt een beetje sneu nu.
Als jij het daadwerkelijk speelt als single player experience hoef jij je dus niet aangesproken te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
matthijst schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:44:
[...]

Sorry, Hitler, Bin Laden, noem eens een impopulair persoon :)
Je kan ook wel heel erg overdrijven zeg :')
Gebruik lekker je map hack als je dat nodig hebt, maar ga dan niet huilen wanneer anderen je sneu vinden en zeggen dat je het nogal verpest voor anderen. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

OT: Laten we het wel gezellig houden. Ik vind overigens dat dit niet de plek is om over cheats te praten, gezien er ook geen illegale APK file links gepost mochten worden.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:40:
[...]

Wat wil dit precies zeggen eigelijk?
Geen nieuwe eggs na lvl 20 en geen nieuwe wilde pokemon na lvl 30 ?

edit:
Oh volgens mij snap ik hem al.

Na lvl 20 krijgen pokemon uit eggs geen hogere cp
Na lvl 30 krijgen wilde pokemon geen hogere cp meer

Begrijp ik dit goed?
Pokemon uit een ei krijgen CP aan de hand van jouw level, maar dit is capped vanaf 20, dus een 10 km ei op level 20 of 30 zal dezelfde CP pokemon worden.

Zelfde geldt voor wilde pokemon, een wilde pokemon terwijl jij 30 of 35 ben zal maximaal zelfde CP hebben.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik wl deze website graag met jullie delen, je kan direct zien waar er in de buurt een pokemon zit.

http://huntpokemon.herokuapp.com/

Hij is ook een stuk sneller vergeleken andere websites
Pagina: 1 ... 99 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.