[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 101 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:10

Nogne

>.<

mvds schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Het maakt volgens mij wel uit... Want bij een lagere pokemon kost het minder stardust om hem een paar procent hoger in cp te krijgen. Bij een pokemon van 300 is 25 cp per keer erbij iets van 8%. als je eerst evolved en een pokemon van 1000 op gaat hogen, en die krijgt 25cp per keer erbij, dan is dat maar 2,5%.

Want dat schaalt niet toch? Als je stardust op een 1000+ pokemon gebruikt, krijg je er per keer toch niet meer bij, of wel?
Let wel dat de maximale cp van een pokemon met elk lvl word verhoogd. Dus kan je pidgey max 300cp zijn op lvl 10, dan is dat op lvl 20 al 400cp (dit is een voorbeeld, dus totaal niet accuraat).

De maximale cp van een wilde pokemon groeit mee tot lvl 30, daarna kan de cp niet hoger. Dus vanaf lvl 30 moet je stardust gebruiken om je max te bereiken. Als een pidgey dus op lvl 30 op zijn maximaal zit, dan moet(=kan) je hem op lvl 31 weer lvl'en met stardust.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Onix is over het algemeen een heel slechte pokemon, heel laag cp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:58:
Zojuist een Onyx uit mijn 10km egg ontvangen! Mooi die had ik nog niet, hij is alleen slechts 220cp.

Uit een 5km vanochtend ook weer een Meowth, al de 3x in een egg gekregen. Voordeel daarbij wel is dat ik nu genoeg candy heb om hem te evolven naar Persian :)
Chill, kreeg 2x achter mekaar een Electrabuzz......... Ik wacht nog steeds op een Onix, Lapras en Snorlax die ik bovenop sommige gyms zie :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Chill, kreeg 2x achter mekaar een Electrabuzz......... Ik wacht nog steeds op een Onix, Lapras en Snorlax die ik bovenop sommige gyms zie :(
Als je ooit in Purmerend bent, Onix spawnt bij de moskee (dat is een pokestop :p)

[ Voor 0% gewijzigd door Nogne op 19-07-2016 11:01 . Reden: hij = Onix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Dan heb ik toch wel geluk gehad met een snorlax + 20 candy uit een 10km ei. Hij is inmiddels 20 candy later 1350 cp. Echter kan hij nog wel een heel stuk hoger dus dat is wel jammer.

Morgenochtend als ik vrij ben ook maar even lucky egg aanzetten en kijken of we level 21/22 kunnen aantikken.

En uiteraard met vrienden en bier vanavond wat meer hotspots opzoeken in de buurt als de servers een beetje meezitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
weszz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:56:
[...]

Laat ook even weten hoeveel candy je kreeg!! Ben namelijk wel benieuwd dat als de pokemon minder goed is of je al bezit alsnog aardig wat candy krijgt.

Zelf ook een 10km ei binnen. Gisteren een 5km ei, kwam er een oddish uit. Wel met 415CP :+ Super gaaf :P

[...]

Andere plaatsen? Welke moet je nog? Amersfoort zit vol met de volgende pokemon: Magikarp, goldeen, poliwag, psyduck, en staryo. Dus vang er daar voldoende van dan zit je ook op de evolve versies. Verder kom ik nog geregeld Drowzee/Jynx tegen. Pidgey/rattata natuurlijk ook veel en spearow(little rascal)
Ik kreeg gisteravond uit een 10KM ei 30x candy (met een Lapras van over de 1000 hehe). Kon gelijk levelen ermee :D

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ASNNetworks schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Ik kreeg gisteravond uit een 10KM ei 30x candy (met een Lapras van over de 1000 hehe). Kon gelijk levelen ermee :D
En welk level ben jij nu? De hoogste uit een poke ei is 670 Ponyta (lvl 16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:02
mvds schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Het maakt volgens mij wel uit... Want bij een lagere pokemon kost het minder stardust om hem een paar procent hoger in cp te krijgen. Bij een pokemon van 300 is 25 cp per keer erbij iets van 8%. als je eerst evolved en een pokemon van 1000 op gaat hogen, en die krijgt 25cp per keer erbij, dan is dat maar 2,5%.

Want dat schaalt niet toch? Als je stardust op een 1000+ pokemon gebruikt, krijg je er per keer toch niet meer bij, of wel?
Ik heb een Pidgey die met CP 259 (dat is ongeveer 90%) en die kost 1600 stardust en 2 candy voor een powerup
Verder heb ik een Pidgeotto van CP 438 (ook rond de 90%) en die kost 1600 stardust en 2 candy
Ik heb ook een Pidgeot, die zit op 100% en die kost 2200 stardust en 2 candy.

Volgens mij heeft het te maken met je eigen level, in combinatie met hoeveel hij al van de max heeft, en wellicht ook de pokemon soort.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nogne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:01:
[...]

En welk level ben jij nu? De hoogste uit een poke ei is 670 Ponyta (lvl 16)
Lvl 16 (en 20%) :P Heb veel pech gehad in het begin, dit was mn eerste 10km ei. Dus misschien hebben de RNG goden het me nu een keer gegund :p Maar vergeet niet: Ponyta heeft een evolve, Lapras niet. Dus het kan zijn dat jouw Ponyta al aardig op de max zit (kijken naar CP balkje) en dat een evolve dit over de 1000 tilt.

[ Voor 20% gewijzigd door ASNNetworks op 19-07-2016 11:04 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Lvl 16 (en 20%) :P Heb veel pech gehad in het begin, dit was mn eerste 10km ei. Dus misschien hebben de RNG goden het me nu een keer gegund :p
lvl 13 en zit ben al bezig met mijn 4e 10 km ei

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:58:
Zojuist een Onyx uit mijn 10km egg ontvangen! Mooi die had ik nog niet, hij is alleen slechts 220cp.

Uit een 5km vanochtend ook weer een Meowth, al de 3x in een egg gekregen. Voordeel daarbij wel is dat ik nu genoeg candy heb om hem te evolven naar Persian :)
Vlakbij de plaatselijke golfclub zitten er blijkbaar 3 stuks 8)7 8)7 8)7 8)7

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

ASNNetworks schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Lvl 16 (en 20%) :P Heb veel pech gehad in het begin, dit was mn eerste 10km ei. Dus misschien hebben de RNG goden het me nu een keer gegund :p Maar vergeet niet: Ponyta heeft een evolve, Lapras niet. Dus het kan zijn dat jouw Ponyta al aardig op de max zit (kijken naar CP balkje) en dat een evolve dit over de 1000 tilt.
Ja ik heb ook zeker niks te klagen met mijn Ponyta, maar ik wil zo graag een hogere pokemon. Vang heel veel "speciale" pokemons met 200cp. En alle gyms hebben scyther/lapras etc van 1000+ cp.

Daar is (bijna) niks tegen te doen, kost mij heel veel revives/potions om een gym te claimen. Wat totaal niet helpt is dat iedereen Blauw/Rood is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Te Amsterdam Scyther gespot bij Panamalaan tegenover gebouw Batavia, tijd gisteren 1003 en vandaag 1008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Is wat ondergesneeuwd geraakt tijdens een andere discussie net:
Die gyms en aanvallen snap ik nog steeds niet hoor. Gaat zo snel en ik zie niet echt wat je nu kan/moet doen.

Pokemons van de kleine zijn ook niet zo sterk(<400).

Weer wat vragen:
1
Maar hoe zit dat dan als je wel zou winnen en een gym overneemt? Als iemand anders jou dan aanvalt, moet je dan zelf vechten of doet die Pokemon in die gym dat dan vanzelf?

2
Ik kan toch ook een Pokemon in een gele gym stationeren? Wat is daar het nut van?

3
Kan je ook Pokemons kwijtraken? (Dat ze doodgaan of afgepakt worden bijv?)

4
Ik zeg nu tegen mijn zoontje dat ie niet meer moet evolueren, maar zoveel mogelijk Pokemons moet vangen tot we een lucky egg hebben en dan pas evolueren. Ook al zijn dat alleen maar weebly's en Ratata's. Dat heb ik toch goed begrepen he?

5
En ik begrijp niet goed hoe je bijv. Zo snel >100 andere pokemons kan vangen dan Weebly's, Ratata's of Pidgeys? Hij heeft nu in een week bijvoorbeeld nog maar 1 Jiggly Puff, 3 eevee's en 3 Drowzee's (en nog meer van dat soort kleine aantallen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
weszz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:56:
[...]

Laat ook even weten hoeveel candy je kreeg!! Ben namelijk wel benieuwd dat als de pokemon minder goed is of je al bezit alsnog aardig wat candy krijgt.

Zelf ook een 10km ei binnen. Gisteren een 5km ei, kwam er een oddish uit. Wel met 415CP :+ Super gaaf :P

[...]

Andere plaatsen? Welke moet je nog? Amersfoort zit vol met de volgende pokemon: Magikarp, goldeen, poliwag, psyduck, en staryo. Dus vang er daar voldoende van dan zit je ook op de evolve versies. Verder kom ik nog geregeld Drowzee/Jynx tegen. Pidgey/rattata natuurlijk ook veel en spearow(little rascal)
Kabuto en Pinser heb ik op de radar gezien maar nog niet tegengekomen :(
Verder moet ik nog wat evolves doen.
Maar zoek meer Pokemon zoals:
Ekans
Primeape
Kadabra
Golem
Farfetch'd
Grimer
Exeggcute
Marowak
Hitmonchan
Kangaskan
Mr. Mime
Porygon
Aerodactyl

De standaard pokemon loopt wel rond in mijn omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:44
Hier gisteren ook al een eevee uit mijn eerste 10km ei. Bugged? ;)

Wel een mooie ~1500cp Vaporeon van kunnen maken overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:08:
Die gyms en aanvallen snap ik nog steeds niet hoor. Gaat zo snel en ik zie niet echt wat je nu kan/moet doen.

Weer wat vragen:
1
Maar hoe zit dat dan als je wel zou winnen en een gym overneemt? Als iemand anders jou dan aanvalt, moet je dan zelf vechten of doet die Pokemon in die gym dat dan vanzelf?

2
Ik kan toch ook een Pokemon in een gele gym stationeren? Wat is daar het nut van?

3

4
Ik zeg nu tegen mijn zoontje dat ie niet meer moet evolueren, maar zoveel mogelijk Pokemons moet vangen tot we een lucky egg hebben en dan pas evolueren. Ook al zijn dat alleen maar weebly's en Ratata's. Dat heb ik toch goed begrepen he?

5
En ik begrijp niet goed hoe je bijv. Zo snel >100 andere pokemons kan vangen dan Weebly's, Ratata's of Pidgeys? Hij heeft nu in een week bijvoorbeeld nog maar 1 Jiggly Puff, 3 eevee's en 3 Drowzee's (en nog meer van dat soort kleine aantallen).
vanzelf
muntjes
dood kan maar je kan reviven
ja
meer spelen

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
AequitasII schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:09:

Ik gister 2 snorlax uit 2 van 10km :X

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-10 11:55

garriej

Ik las ondertieten.

hexta schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:10:
[...]

vanzelf
muntjes
dood kan maar je kan reviven
ja
meer spelen
uitgebreid antwoord, ik geef het 8,5 weebly's.

Klopt wel allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Ekans
Primeape
Kadabra
Golem
Farfetch'd
Grimer
Exeggcute
Marowak
Hitmonchan
Kangaskan
Mr. Mime
Porygon
Aerodactyl

Voor dit rijtje kun je prima naar Den Helder komen. Meeste hiervan kun je daar namelijk vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Radiant schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Wat een gelul allemaal. Totaal geen bron en het is erg onwaarschijnlijk dat iemand dat uit de code van de app gehaald heeft, want de app spawnt de pokemon helemaal niet.

Wel leuk verzonnen, joh.
Dit is echt: https://www.reddit.com/r/...%A9mon_every_5_min_while/

[ Voor 5% gewijzigd door Asgaro op 19-07-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Nogne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Ja ik heb ook zeker niks te klagen met mijn Ponyta, maar ik wil zo graag een hogere pokemon. Vang heel veel "speciale" pokemons met 200cp. En alle gyms hebben scyther/lapras etc van 1000+ cp.

Daar is (bijna) niks tegen te doen, kost mij heel veel revives/potions om een gym te claimen. Wat totaal niet helpt is dat iedereen Blauw/Rood is :+
Ja, dan moet je het geluk hebben een evolved pokemon te krijgen (of een zonder evolve zoals Lapras, Snorlax etc). Als je een krijgt die nog moet evolven, dan kan deze niet evenhoog zijn omdat die nog een evolve heeft. Ik hoop dat je veel Ponyta's tegen komt, of misschien nog een uit een ei en zo gelijk genoeg candy kan hebben voor een evolve ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:08:

Weer wat vragen:
1

2

3

4

5
1) je laat een Pokemon achter bij die gym. Als iemand anders aanvalt bestuurt de computer die. Als je pokemon verliest dan komt ie weer terug in je pokemon lijst.
2) Je kan alleen pokemons stationeren in de gyms van je eigen kleur. Of je mort er 1 veroveren. Als je stationeert krijg je om de 21 uur pokecoins die je in de shop kan uitgeven. Per gym die je bezit krijg je 10 coins.
3) Nee kannie.
4) Ja, wachten totdat je 50-60 pokemon hebt die te evolven zijn.
Ik zou geen stardust verspillen aan het upgraden van je pokemon. Houdt het alleen bij evolves.
5) veel verschillende plekken bezoeken, van het strand tot een druk park.
Daarnaast zie je soms op de kaart mensen meerdere lure modules naast elkaar aanzetten. Daar komen heel veel Pokemon op af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02:44
D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Ekans
Primeape
Kadabra
Golem
Farfetch'd
Grimer
Exeggcute
Marowak
Hitmonchan
Kangaskan
Mr. Mime
Porygon
Aerodactyl

Porygon kom ik dagelijks wel in Rotterdam Noord tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 30-09 23:58
AequitasII schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:09:

Nee hoor, Eevee hoort bij de Pokémon die alleen uit een 10km ei kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Ik gister 2 snorlax uit 2 van 10km :X
Jammer genoeg kunnen we niet ruilen :(
The_Ghost16 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:12:
[...]

Voor dit rijtje kun je prima naar Den Helder komen. Meeste hiervan kun je daar namelijk vinden :)
Ahh thanks, ik moet binnenkort in Hoorn zijn met een ns dagkaart. Kan ik gelijk door naar Den Helder :p

[ Voor 45% gewijzigd door Valinor op 19-07-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
---

[ Voor 100% gewijzigd door Valinor op 19-07-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Jammer genoeg kunnen we niet ruilen :(
Anders mocht je m wel B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
Weet iemand al waarom Ditto nog niet is gespot?
Komt dat inderdaad omdat Niantic nog niet weet hoe om te gaan met gym fights met een Ditto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:16

mvds

Totally awesome!

D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:14:
[...]
Daarnaast zie je soms op de kaart mensen meerdere lure modules naast elkaar aanzetten. Daar komen heel veel Pokemon op af.
Volgens mij alleen als er ook veel spelers op dat moment in de buurt zijn. Want ik heb er al eens twee lures aan verspeelt, en ik kreeg zo nu en dan een cp20-30 beestje extra, en dat was het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Had het al gevonden in de datafiles uit de bron inderdaad :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Na bergen ratten en vliegende ratten, opeens een Electrabuzz. :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
ijdod schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:22:
Na bergen ratten en vliegende ratten, opeens een Electrabuzz. :P
Haha, nice. Die vliegende ratten doe ik niet eens de moeite meer voor. Kost me soms teveel Pokeballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
D2FValinor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Haha, nice. Die vliegende ratten doe ik niet eens de moeite meer voor. Kost me soms teveel Pokeballen.
Ik heb liever de vliegende ratten dan de gewone, die vliegende kosten maar 12 om te evolven, dan heb je er veel sneller wat klaar staan voor gebruik met een lucky egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Volgens mij was er op reddit ook een post over de nearby uitleg, of links boven/rechts onder dichtbij of ver van je vandaan was.

Iemand n link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
Die vliegende ratten zijn een hele mooie bron van xp inkomsten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Racistische opmerking zijn niet gewenst op Tweakers, denk een beetje na voordat je zulke reacties plaatst

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 10-10 09:46
Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:38:
Volgens mij was er op reddit ook een post over de nearby uitleg, of links boven/rechts onder dichtbij of ver van je vandaan was.

Iemand n link?
rechtsonder is ver weg. Linksboven is dichtbij. Maar dit is nu kapot omdat de nearby functie nog niet werkt. Het is niet betrouwbaar.
Overigens gelden deze regels alleen als je dat menu openklapt. Als je in map-mode zit en je ziet die 3 dan is het andersom, dan is rechts dichtsbij en de linker ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:51

Zeror

Ik Henk 'm!

Offens1490 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:04:
Vinden Julie die eieren niet verdacht veel lijken op de van Yoshi?
Er lag zelfs ooit een idee op tafel om van Yoshi een Pokemon te maken. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
Jestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:38:

Iemand n link?
Ja, maar dat is gewoon logisch toch? Je hebt 9 pokemons, links boven (nr1) is dichtsbij en rechts onder (nr9) is verst af. Gewoon van links naar rechts steeds, zoals een keypad (1tm9). Helaas is de radar nog steeds gebugged zodat iedereen 3 stappen heeft, maar dan nog geldt het wel: nr1 is dichtstbij, ze verspringen namelijk ook. ZO kan je in ieder geval zien of je iets dichterbij komt. Maargoed, dit kan ook betekenen dat de andere gewoon verder van je af staan steeds, waardoor de ander wel dichterbij is dan de rest, maar niet per se dat je in de juiste richting gaat.

Wordt gewoon tijd dat ze die radar eens fixen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ASNNetworks schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:43:
[...]

Ja, maar dat is gewoon logisch toch? Je hebt 9 pokemons, links boven (nr1) is dichtsbij en rechts onder (nr9) is verst af. Gewoon van links naar rechts steeds, zoals een keypad (1tm9). Helaas is de radar nog steeds gebugged zodat iedereen 3 stappen heeft, maar dan nog geldt het wel: nr1 is dichtstbij, ze verspringen namelijk ook. ZO kan je in ieder geval zien of je iets dichterbij komt. Maargoed, dit kan ook betekenen dat de andere gewoon verder van je af staan steeds, waardoor de ander wel dichterbij is dan de rest, maar niet per se dat je in de juiste richting gaat.

Radar is niet kapot, de radar staat uit omdat dit te veel stress gaf aan de servers. Ik vermoed dus dat als de server problemen zijn opgelost en alles stabiel loopt ze deze weer aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
[...]
nr1 is dichtstbij, ze verspringen namelijk ook....
Volgens mij klopt dat (op dit moment tenminste) niet. Ik was gisteravond samen met m'n vriendin op stap. We zagen een silhouette van een grote vogel, maar terwijl 'ie bij haar op nr1 stond, stond 'ie bij mij of 7. Terwijl we naast elkaar stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
anboni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Volgens mij klopt dat (op dit moment tenminste) niet. Ik was gisteravond samen met m'n vriendin op stap. We zagen een silhouette van een grote vogel, maar terwijl 'ie bij haar op nr1 stond, stond 'ie bij mij of 7. Terwijl we naast elkaar stonden.
Dat heeft met de servers te maken, er is nog steeds sprake van een delay namelijk. DUs kan zijn dat bij de een het eerder verspringt dan de ander. Zelf ook ondervonden, en dan opeens is ie bij mij helemaal weg terwijl bij de ander nog op de radar staat. De app afsluiten en opnieuw inloggen forceert een refresh, dan weet je zeker of die pokemon er nog wel is of niet. Anders blijf je misschien zoeken naar een Pokemon die allang weg is, maar de radar nog niet ververst is. Hoe dan ook, niet ideaal nee. Maar de servers werken in ieder geval beter dan tijdens het weekend, dus het gaat in ieder geval de goede kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 10-10 09:46
anboni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Omdat Nearby functie vooralsnog kapot is. Alles staat op 3 voetjes en het werkt totaal niet, zelfs de volgorde dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Net even een ommetje gemaakt, en kwam zowaar een Omanyte tegen :o .
Dus ik een berry gebruiken en een greatball, springt eruit, nog een greatball, weer eruit en meteen weg :'(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:38

OMX2000

By any means necessary...

aicaramba schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 08:41:
[...]

Het is maar een spelletje.. Juist dan zou cheaten volledig overbodig moeten zijn.. Juist bij spelletjes zou je moraal mogen verwachten, want het is maar een spelletje. Wat een bullshit argument, zeg.
LOL Moraal. Dan zou iedereen in Nederland netjes gewacht hebben totdat de app officieel in Nederland was gereleased...

Ik snap je best wel, het moet ook leuk blijven. En ik denk dat ze uiteindelijk het valsspeler gaan aanpakken, ik denk alleen dat ze daar op dit moment nog niet zoveel ervaring mee hebben in tegenstelling tot een gemiddelde FP shooter producent.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Heeft het zin om LURE + INCENSE samen te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

De keypad op mijn toetsenbord heeft linksboven toch echt gewoon de 7 staan. ;)

Maar van linksboven naar rechtsonder is inderdaad de nearby volgorde als het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Dakoina schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:51:
Het heeft wel zin, maar het is het meest efficient als je met een insence aan rondloopt omdat je dan meer pokemon krijgt.
Terwijl je Lure vast staat op een pokestop.
En lure en insence functioneren los van elkaar.

[ Voor 4% gewijzigd door T-homas op 19-07-2016 11:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rozw
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-09 19:49
Gisteravond was voor mij echt een heerlijke avond, ik was op een plek met 2 pokestops en een gym ernaast en rood en blauw zaten erom te vechten. (ik ben geel)
Dus op een gegeven moment zag ik die gym naar beneden komen en dacht: hee misschien kan ik er wel 1 van mij instoppen. en dat lukte ook nog gewoon ook, ook al was ik er zo weer uit omdat ik nog laag level ben, maar ik kon dus wel ff coins ophalen, dus dat voelde best lekker aan!!

en daarnaast nog mijn 10km laten uitkomen en kreeg er een Jynx uit, dus al met al wel een geslaagde avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Dakoina schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:51:
Als je 3 a 4 pokestops in de buurt hebt met lures aan, dan kan het handig zijn om je incense te gebruiken.
Stilstaand krijg je om de 5 minuten een pokemon met incense aan, lopend om de ong 200 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
DutchCrownNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:51:
Net even een ommetje gemaakt, en kwam zowaar een Omanyte tegen :o .
Dus ik een berry gebruiken en een greatball, springt eruit, nog een greatball, weer eruit en meteen weg :'(
Ik moest even googlen wat dat ook alweer was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:55:
[...]

Ik moest even googlen wat dat ook alweer was :P
Ik zag hem op mijn radar staan, en moest ook ff nadenken wat is dat ook al weer..
Tot ik 10 stappen verder deed en hij voor me neus stond :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Ik kwam via via aan de volgende wiki, waar eigenlijk alles (ja echt alles) staat omschreven qua Pokemon Go. Van Max CP per pokemon, tot aanvallen, tot eggs, tot hoe nu die incense wordt berekend...

http://pokemongo.gamepress.gg/

Wellicht kan TS de zeer beperkte en mijn inziens verouderde informatie op de TS aanpassen?

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 15:01
Misschien een vreemde (offtopic) vraag maar in eindhoven is een druk bezochte plek met dire pokestops bij elkaar en daar is het nu vaak echt een rotzooi, voornamelijk peuken overal. Het probleem is dat nergens een prullenbak in de buurt is. Supel leuk om met zijn alleen lekker gezellig te doen daar maar rotzooi maken vind ik niet zo tof. Iemand enig idee hoe je de gemeente verzoekt om een prullenbak te plaatsen? Het gaat om gemeente eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Zspirit schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:05:
Misschien een vreemde (offtopic) vraag maar in eindhoven is een druk bezochte plek met dire pokestops bij elkaar en daar is het nu vaak echt een rotzooi, voornamelijk peuken overal. Het probleem is dat nergens een prullenbak in de buurt is. Supel leuk om met zijn alleen lekker gezellig te doen daar maar rotzooi maken vind ik niet zo tof. Iemand enig idee hoe je de gemeente verzoekt om een prullenbak te plaatsen? Het gaat om gemeente eindhoven.
Even de gemeente bellen of doorgeven via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dit is met een week weer over voor de meesten, daar gaan ze echt geen prullenbak voor neerzetten ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
HeatWave schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Dit is met een week weer over voor de meesten, daar gaan ze echt geen prullenbak voor neerzetten ;).
Ja dat zou kunnen maar denk dat een week wel heel kort is. Overigens staan er ook twee bankjes en is het midden in een park dus sowieso zou daar wel een prullenbak welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 16:03
Stadspark bedoel je?
Daar is het inderdaad erg druk. Maar vanuit esthetisch oogpunt heeft Eindhoven ervoor gekozen om de prullenbak bij de ingangen van het park te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Xepos schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Stadspark bedoel je?
Daar is het inderdaad erg druk. Maar vanuit esthetisch oogpunt heeft Eindhoven ervoor gekozen om de prullenbak bij de ingangen van het park te zetten.
Klopt, aha dat wist ik dus niet, bewuste keuze dus. Overigens zit die plek wel bij de ingang van het park dus opzich zou het nog wel passend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
Heb net een Incense gebruikt, na 15 minuten van de incense pas de eerste Pokemon. :|
(ik loop verder niet ofzo, maar heb wel eens meer gehad.)

[ Voor 25% gewijzigd door TheRecklezz op 19-07-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-10 11:59
Xepos schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:08:
[...]

Stadspark bedoel je?
Al dat afval midden in het park is zeer esthetisch inderdaad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goemies schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:18:
[...]

Al dat afval midden in het park is zeer esthetisch inderdaad..
Ach, Eindhoven is toch al een pleuris zooi :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06:53
Ik ga aankomende vrijdag me 2e lucky egg gebruiken om flink wat pokemon te evolven. Momenteel ben ik lvl 16.
Dit is de lijst die ik kan evolven:

5x pidgey
1x pidgeotto
2x slow poke
2x psyduck
1x kakuna
4x weedle
3x ratatta
1x polliwag
1x magikarp

Er staat een Kakuna en een pidgeotto tussen omdat ik de evolve pokemon van die soorten nog niet heb.
Zouden jullie daar ook voor kiezen of zeggen jullie, doe 5x extra een pidgey voor de 5x XP ipv 1x pidgeotto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 04:21
Iemand ervaring met deze site?
http://www.pokemonradargo.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:37

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

haborym schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:19:
Ik ga aankomende vrijdag me 2e lucky egg gebruiken om flink wat pokemon te evolven. Momenteel ben ik lvl 16.
Dit is de lijst die ik kan evolven:

5x pidgey
1x pidgeotto
2x slow poke
2x psyduck
1x kakuna
4x weedle
3x ratatta
1x polliwag
1x magikarp

Er staat een Kakuna en een pidgeotto tussen omdat ik de evolve pokemon van die soorten nog niet heb.
Zouden jullie daar ook voor kiezen of zeggen jullie, doe 5x extra een pidgey voor de 5x XP ipv 1x pidgeotto.
zou nog ff verder sparen man, 2 keer met 35/38 evolves gedaan en had toen alsnog 10 min lucky egg ong over.. ik zou echt sparen tot 50 ofzo per 1 lucky egg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:21:
[...]

zou nog ff verder sparen man, 2 keer met 35/38 evolves gedaan en had toen alsnog 10 min lucky egg ong over.. ik zou echt sparen tot 50 ofzo per 1 lucky egg
Ik zou ze nog effe niet gebruiken, ook wel zo lief naar anderen mensen toe die willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
[...]

Idd, ik heb nu 50+ evolves in de wachtrij staan die ik morgenochtend ga doen met een lucky egg als de servers lekker rustig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
T-homas schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:26:
[...]

Idd, ik heb nu 50+ evolves in de wachtrij staan die ik morgenochtend ga doen met een lucky egg als de servers lekker rustig zijn.
en zou je dan kiezen voor 5x extra een pidgey te doen voor de XP of 1x een pidgeotto zodat ik die als nieuwe pokemon kan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Geen idee maar ik geloof niets van de pokemon die ik in eindhoven zie op die map.
Allemaal super goede pokemon als 2x charizard en zie nauwelijks pidgy's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorry maar ik snap t niet helemaal.. waar kan ik op een Google map zien waar de pokemons zitten? :?
(ik zie niets op Googlemaps..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:29:
Sorry maar ik snap t niet helemaal.. waar kan ik op een Google map zien waar de pokemons zitten? :?
(ik zie niets op Googlemaps..)
Die zijn er maar deels, allemaal gebaseerd op userinput.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
haborym schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:29:
[...]

en zou je dan kiezen voor 5x extra een pidgey te doen voor de XP of 1x een pidgeotto zodat ik die als nieuwe pokemon kan toevoegen?
5x extra pidgey, ongetwijfeld. Levels heb je nu nog meer aan, als je het een keer doet omdat je een sterke pidgey hebt gekregen en je wil een hoge pidgeot kun je het doen. Maar hoe hoger de levels hoe hoger de pokemon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
shoombak schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:31:
[...]

Die zijn er maar deels, allemaal gebaseerd op userinput.
Er zijn maps die gebaseerd zijn op de daadwerkelijke locaties (waar je ook een pokemon account voor moet hebben) waarbij je een gebied kan selecteren om te scannen. Deze maps gaan volgens mij wel tegen de voorwaarden van pokemon go in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oh ik dacht te lezen dat ik ergens kon zien waar de vaste spawnpunten zitten van bepaalde Pokemon.. Dan heb ik t vast verkeerd gelezen.. Maar ja wat wil je in een topic met 300 berichten per sec _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:53:
[...]

De keypad op mijn toetsenbord heeft linksboven toch echt gewoon de 7 staan. ;)

Maar van linksboven naar rechtsonder is inderdaad de nearby volgorde als het werkt.
Ik speel de game op een smartphone, daar heb je linksboven de 1 ;) Niet iedereen speelt via een emulator met een toetsenbord, waarom zou je anders daaraan denken als je met op een smartphone bezig bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
T-homas schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:32:
[...]

5x extra pidgey, ongetwijfeld. Levels heb je nu nog meer aan, als je het een keer doet omdat je een sterke pidgey hebt gekregen en je wil een hoge pidgeot kun je het doen. Maar hoe hoger de levels hoe hoger de pokemon ;)
Top thanks.
In dat opzicht zou ik ook beter kunnen wachten tot ik een hoge Magikarp krijg voor Gerados evolve

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Hier mijn eerste "sterke" pokemon gevangen, een seaking van 850CP (ben level 17). :D (Gevangen als in, geen evolve of een ei)

[ Voor 19% gewijzigd door JamesB009 op 19-07-2016 12:37 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-10 11:35
Bij mij werkt het spelen via 3g helaas niet (goed). Gelukkig heb ik vanuit mijn kamer toegang tot een pokestop (waar soms een lure aanstaat)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
haborym schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:36:
[...]

Top thanks.
In dat opzicht zou ik ook beter kunnen wachten tot ik een hoge Magikarp krijg voor Gerados evolve
Dat kun je beste zolang mogelijk uitstellen tot je een hoge magikarp krijgt, max CP van een magikarp was iets van 250 dacht ik. Magikarp heeft een evolve rate van iets van x10 of x11 ofzo. Dus je kunt nagaan als je hem een paar CP hoger vangt gaat het meteen al een stuk schelen.

En je moet inderdaad dat soort evolves ook niet zien voor de xp, maar juist wel voor de hoge sterke pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Dan ging het bij jou toch sneller, denk dat ik er 45 ofzo heb kunnen doen tijdens mn ei? Crashte wel na 2 evolves dus zat nog ff een reboot tussen. Toen ik merkte dat ik toch niet alles kon doen ben ik wel wat duurdere gaan evolven, de tijd die het kost om hem in de pokedex te laden is minder dan een gewone evolve, terwijl je wel de exp van 2 krijgt.

Ben van lvl 15 naar lvl 18 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ASNNetworks schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:36:
[...]

Ik speel de game op een smartphone, daar heb je linksboven de 1 ;) Niet iedereen speelt via een emulator met een toetsenbord, waarom zou je anders daaraan denken als je met op een smartphone bezig bent ;)
Ik speel ook niet op een emulator, maar zat nu gewoon achter mijn pc al mn pidgeys door de grinder te halen en daarna mn ei te doen. Mn rekenmachine die hier ligt heeft ook de 1 linksonder bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
The.Sticky schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:57:
[...]

Toppie, dat soort uitleg heb ik wat aan, thanks! d:)b

En ik heb ook al wat eieren, die kan ik al wel gewoon in de incubator doen? Of moet ik daar nog even mee wachten?
Escue had het al beantwoord. De oneindige incubator gebruik voor 2km eggs. De incubators met 3x use die je krijgt gebruiken voor 5 of 10km eggs. 10km eggs zou ik mee wachten totdat je hoger lvl bent. Komt zeldzamere pokemon uit en hoe hoger je level hoe hoger de pokemon die eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 17:18
Maakt toch geen klap uit welk ei je in welke incubator doet. Je kan ze niet droppen dus je moet ze toch laten hatchen wil je nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Omisys schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:48:
Maakt toch geen klap uit welk ei je in welke incubator doet. Je kan ze niet droppen dus je moet ze toch laten hatchen wil je nieuwe krijgen.
2km ei in incubator die maar 3x werkt is 6km dubbele kilometers, 10km ei erin is 30km dubbele kilometers, dus je broedt uiteindelijk meer eieren uit in dezelfde tijd/afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
volgens mij ligt alles weer plat ? wanneer gaan ze "nearby" patchen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 07:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja maar de frequentie speelt hierbij een grote rol. Als je optimaal je incubators wilt gebruiken gebruik je dus de permanente incubator voor de 2 of 5 KM eieren, en je per use incubators gebruikt je voor 5/10KM eieren.

Zo maak je optimaal gebruik van je frequentie en uses van de incubator.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Daarom is het net zo belangrijk ;)
3x use incubator gooi je 10km ei in = 1 use voor 10 km
Ondertussen doe je bv 2x2km ei en 1x5km in je infini-incubator. = 3 uses voor 9km

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakespeare schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:50:
volgens mij ligt alles weer plat ? wanneer gaan ze "nearby" patchen ?
Wanneer jij niet meer speelt. :o

Nee zonder geintjes, snap wel dat ze capaciteit niet opschroeven, eerst maar is wachten hoeveel mensen het nog spelen. Hoewel ze zo een beetje hun eigen ramen in gooien, want veel mensen kappen er mee omdat ''het niet goed werkt.'' Benieuwd hoe dit afloopt, ze zullen we de Hype aan moeten laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:51:
[...]

Nee zonder geintjes, snap wel dat ze capaciteit niet opschroeven, eerst maar is wachten hoeveel mensen het nog spelen. Hoewel ze zo een beetje hun eigen ramen in gooien, want veel mensen kappen er mee omdat ''het niet goed werkt.'' Benieuwd hoe dit afloopt, ze zullen we de Hype aan moeten laten.
Mwah, net even buiten gestaan op het werk, zeker 15 mensen in hun pauze die bezig waren hoor ;). Het werkt op dit moment voor mij ig gewoon prima.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Maakt wel uit.
Stel, je hebt 1x 10km ei, en 5x 2km ei.
En je hebt 1 3use incubator, en 1 oneindig use incubator

Je stopt vervolgens je 2 km ei in je 3 use incubator,en een 10 km ei in je oneindig.
Na 2 km lopen, stop je het volgende ei er in, en na nog 2 km nog een.
Dan is je 3 use incubator op, en moet je nog 4 km lopen voor je weer wat kunt.
Na 10 km lopen heb je dus 3x een 2km ei en 1x een 10km ei uitgebroed. En nog 2 eieren over.

Als je nu je 10 km ei in je 3 use incubator gedaan had, en elke keer na 2 km een nieuw ei in de andere, had je alle eieren al uitgebroed.
Het is dus slimmer om de 3 use incubators te gebruiken voor de eieren met langere loopafstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:51:
[...]

Plus dat er nu veel extra accounts draaien om die maps te bouwen, dus werkende nearby zou ook schelen qua drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
JustTweak schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:47:
[...]

Escue had het al beantwoord. De oneindige incubator gebruik voor 2km eggs. De incubators met 3x use die je krijgt gebruiken voor 5 of 10km eggs. 10km eggs zou ik mee wachten totdat je hoger lvl bent. Komt zeldzamere pokemon uit en hoe hoger je level hoe hoger de pokemon die eruit komt.
Hmm klopt dit echt wat je zegt? Dus 10 KM eggs geven je betere pokemons als je level 30 bent bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag naar Nijmeegse vierdaagse :D Genoeg mensen om veel Pokies te genereren *O*
*hoopt op terrasje in de buurt van veel stops*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 07:59

ShadowBumble

Professioneel Prutser

WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Hmm klopt dit echt wat je zegt? Dus 10 KM eggs geven je betere pokemons als je level 30 bent bijvoorbeeld?
Nee 10KM eieren geven "zeldzamere pokemons" en hoe hoger je eigen level hoe hoger de CP zal zijn van die pokemons.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:56:
[...]

De CP zal hoger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 10-10 08:40
ShadowBumble schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Nee 10KM eieren geven "zeldzamere pokemons" en hoe hoger je eigen level hoe hoger de CP zal zijn van die pokemons.
was dit niet gebaseerd op het level dat je het ei gekregen hebt?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
Martin0 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:57:
[...]

was dit niet gebaseerd op het level dat je het ei gekregen hebt?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:52:
[...]

Mwah, net even buiten gestaan op het werk, zeker 15 mensen in hun pauze die bezig waren hoor ;). Het werkt op dit moment voor mij ig gewoon prima.
Nearby pokémon ligt er toch voor iedereen uit?
mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:52:
[...]

Plus dat er nu veel extra accounts draaien om die maps te bouwen, dus werkende nearby zou ook schelen qua drukte.
Laten we het hopen, vind het toch wel sund dat je vrijwel geen indicatie hebt op waar ze nu zitten. Meer een verstoppertje geworden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:00
Is er inmiddels al zo'n kaart die echt goed werkt? De twee die ik heb geprobeerd laten maar zeer zelden zien wat er in de buurt zit.
Pagina: 1 ... 101 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.