Ja, of je moet al weten waar de spawns zitten in de buurt zodat je tenminste een beetje en idee hebt waar hij zou kunnen zitten. Als hij daar niet zit ben je nog steeds fucked though.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Nearby pokémon ligt er toch voor iedereen uit?
[...]
Laten we het hopen, vind het toch wel sund dat je vrijwel geen indicatie hebt op waar ze nu zitten. Meer een verstoppertje geworden haha.
Tot level 20.WestBoy_B schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:56:
[...]
Hmm klopt dit echt wat je zegt? Dus 10 KM eggs geven je betere pokemons als je level 30 bent bijvoorbeeld?
https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map werkt al een paar dagen primaErikT738 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:59:
Is er inmiddels al zo'n kaart die echt goed werkt? De twee die ik heb geprobeerd laten maar zeer zelden zien wat er in de buurt zit.
Omdat de pokemons uit eggs niet meer hoger worden na level 20...
heb je daar ook een bron van?garriej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Omdat de pokemons uit eggs niet meer hoger worden na level 20...
ja wat de hell is dat nu weer?? Dat is niet gewoon een map om t op te zien.. Moet ik nog van alles gaan installeren etc.. Mag dit wel?Groenie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:03:
[...]
https://github.com/AHAAAAAAA/PokemonGo-Map werkt al een paar dagen prima
Is hier een paar pagina's terug gepost, heb t ook gelezen namelijk. En wilde pokemon tot lvl 30.
Verwijderd
Daarom, beetje jammer. Vooral ook omdat vangen en gyms het enigste is wat je kan doen, veel gyms zijn niet te doen voor mij, en vangen is bugged als f*ck. Nou heb ik nog steeds zeer veel lol ermee, maar dat heb ik ook met Overwatch. Nou heb ik er vol vertrouwen in dat ze hard aan het werk zijn daar, maar toch.mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 12:59:
[...]
Ja, of je moet al weten waar de spawns zitten in de buurt zodat je tenminste een beetje en idee hebt waar hij zou kunnen zitten. Als hij daar niet zit ben je nog steeds fucked though.
pip en python installeren, je kan het in 10 minuten draaiend hebben.poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:05:
[...]
ja wat de hell is dat nu weer?? Dat is niet gewoon een map om t op te zien.. Moet ik nog van alles gaan installeren etc.. Mag dit wel?
Het is overigens tegen de ToS van Niantic, en als je het doet kan je maar beter een extra account hebben dat niet te herleiden is naar je main-account.
De online maps werken niet al te best
[ Voor 17% gewijzigd door ChrissieOne op 19-07-2016 13:09 ]
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Hoe wordt het CP van die Pokemon nou bepaald? Ik kom net een Kingler tegen in m'n pauze, ik denk mooi na een lange tijd weer eens een nieuwe. Is dat ding maar 149 CP. Zeg ik het tegen mijn collega, is die bij hem 549 CP -_-. Ik ben zelfs een hoger level, 18 i.t.t. hem 16. Nou heb ik er nog niks aan.
weet niet hoor.. Dit vind ik toch wel ergens naar 'cheaten' ruiken..ChrissieOne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:08:
[...]
pip en python installeren, je kan het in 10 minuten draaiend hebben.
Het is overigens tegen de ToS van Niantic, en als je het doet kan je maar beter een extra account hebben dat niet te herleiden is naar je main-account.
Prima als ik t gewoon ergens online kan zien, maar dit is echt wel eens stapje verder.. Of snap ik t gewoon niet?
edit, ah je schrijft t zelf ook al. Nee laat maar dan niet. (hoewel ik een speciaal poke gmail heb aangemaakt, maar dat doe ik meestal voor dit soort spellen)
[ Voor 12% gewijzigd door poor Leno op 19-07-2016 13:15 ]
Hmm, dus als iemand exact ditzelfde kunstje doet maar het als een website aanbied is het geen cheaten. Maar als je zelf de hele reutemeteut installeert en draait is het cheaten?poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:14:
[...]
weet niet hoor.. Dit vind ik toch wel ergens naar 'cheaten' ruiken..
Prima als ik t gewoon ergens online kan zien, maar dit is echt wel eens stapje verder.. Of snap ik t gewoon niet?
Of het wel of geen cheaten is laat ik even in het midden, maar het enige wat hier gebruikt wordt zijn "middelen" die zelf open (of in ieder geval niet afgeschermd zijn) staan door Niantic. Het is letterlijk het "uitlezen" van de app en dit koppelen aan een 3rd party (Google Maps)...
Heb je er meer voordeel mee over de "gewone" gebruikers; Ja zeker.
[ Voor 4% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 13:17 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Weet niet precies, het is een deel geluk.Batiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:14:
Hoe wordt het CP van die Pokemon nou bepaald? Ik kom net een Kingler tegen in m'n pauze, ik denk mooi na een lange tijd weer eens een nieuwe. Is dat ding maar 149 CP. Zeg ik het tegen mijn collega, is die bij hem 549 CP -_-. Ik ben zelfs een hoger level, 18 i.t.t. hem 16. Nou heb ik er nog niks aan.
Maar en collega en ik zijn beide level 17, en alle pokemon vandaag hebben precies dezelfde CP, dus per level is het wel bepaald hoe veel CP die is. Maar een level 16 kan een hogere CP hebben.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik krijg de indruk dat hoe later je m vangt van alle mensen, hoe hoger ie wordt.. maar dat kan echt toeval zijnBatiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:14:
Nja ik dacht dat het door henzelf werd aangeboden ofzo..EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Hmm, dus als iemand exact ditzelfde kunstje doet maar het als een website aanbied is het geen cheaten. Maar als je zelf de hele reutemeteut installeert en draait is het cheaten?
Of het wel of geen cheaten is laat ik even in het midden, maar het enige wat hier gebruikt wordt zijn "middelen" die zelf open (of in ieder geval niet afgeschermd zijn door Niantic). Het is letterlijk het "uitlezen" van de app en dit koppelen aan een 3rd party (Google Maps)...
Heb je er meer voordeel mee over de "gewone" gebruikers; Ja zeker.
Natuurlijk mag dit niet.poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:05:
[...]
ja wat de hell is dat nu weer?? Dat is niet gewoon een map om t op te zien.. Moet ik nog van alles gaan installeren etc.. Mag dit wel?
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik ga 'm thuis wel even proberen. Maar dit is dus geen mobiele oplossing lijkt me. Dat zou toch veruit het mooist zijn.ChrissieOne schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:08:
[...]
pip en python installeren, je kan het in 10 minuten draaiend hebben.
Nee dat niet. Wat overigens niet eens een slecht idee zou zijn, aangezien dat hele tracking/nearby systeem toch al behoorlijk wat dagen niet functioneert.poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:17:
[...]
Nja ik dacht dat het door henzelf werd aangeboden ofzo..
Check even de Readme op Github. Sinds deze versie kan je er een IP adres aan meegeven (i.p.v. alleen 127.0.0.1) Dan zou je middels een port forward het gewoon moeten kunnen benaderen van buitenaf.ErikT738 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:19:
[...]
Ik ga 'm thuis wel even proberen. Maar dit is dus geen mobiele oplossing lijkt me. Dat zou toch veruit het mooist zijn.
Of het dan nog soepel draait is het 2e. Ik heb het gister met een andere fork getest, en dat werkte opzich prima alleen het is geen auto-update achtig iets. Hij scant --> laat resultaten zien --> klaar.
[ Voor 49% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 13:21 ]
Verwijderd
Zou volgens mij wel kunnen met lichte tweaks.ErikT738 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:19:
[...]
Ik ga 'm thuis wel even proberen. Maar dit is dus geen mobiele oplossing lijkt me. Dat zou toch veruit het mooist zijn.
let wel op het moet wel python 2.7 zijn anders werkt het nietErikT738 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:19:
[...]
Eerst had ik het vermoeden dat hoe hoger level je bent, hoe hoger het gemiddelde CP van de pokemon is die je tegenkomt. Ik had dus eerder het vermoeden dat die voor hem 130 ofzo zou zijn. Valt flink tegen. Dan een van mn Krabby's maar eens gaan evolueren.poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Ik krijg de indruk dat hoe later je m vangt van alle mensen, hoe hoger ie wordt.. maar dat kan echt toeval zijn
Hoe moet je in de gym je 2de aanval gebruiken?
Als je precies weet waar welke pokémon zit dan is er toch niets meer aan?
je vinger langer op het scherm houden geloof ikgreen-tea schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:20:
Je moet het scherm iets langer aanraken als de bar gevuld is.green-tea schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:20:
Ach, moet er ook nog maar op tijd bij zien te komen. Het lijkt me in ieder geval leuker dan willekeurig rondlopen/fietsen en alleen maar zien welke toffe Pokémon op drie voetjes afstand zitten zonder ze ooit tegen te komen.Beltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:21:
Ja vind ik ook.. maar ik hoop wel op een 'ergens in dit gebeid'.. dat zou wel fijn zijn.Beltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:21:
Als ik weet dat een bepaalde pokemon niet in mijn stad zit, dan ga ik ergens anders naar toe.
Straks als je nog maar 1 of 2 pokemon voor je verzamling moet hebben, dan is t helemaal handig
Naar buiten gaan? Eww wat is dat?Tk55 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:24:
Kom nog best vaak lures tegen waar niemand in de buurt is. Of zitten ze gewoon stiekem binnen?
Misschien even een pull doen, ondertussen kan hij lekker door blijven loopen.EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:20:
[...]
Nee dat niet. Wat overigens niet eens een slecht idee zou zijn, aangezien dat hele tracking/nearby systeem toch al behoorlijk wat dagen niet functioneert.
[...]
Check even de Readme op Github. Sinds deze versie kan je er een IP adres aan meegeven (i.p.v. alleen 127.0.0.1) Dan zou je middels een port forward het gewoon moeten kunnen benaderen van buitenaf.
Of het dan nog soepel draait is het 2e. Ik heb het gister met een andere fork getest, en dat werkte opzich prima alleen het is geen auto-update achtig iets. Hij scant --> laat resultaten zien --> klaar.
Maar het is wel zo, de meeste Lures die ik tegenkom zit niemand bij. Mij maakt dat natuurlijk niet uit, free Pokémon, maar het is wel een beetje raar. Het is nu niet zo alsof die dingen supergoedkoop zijn.
Vandaag ga ik alleen naar buiten om wat eten te gaan halen, en verder niet. Veel te warm.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Je telefoon op een automatische grasmaaier bindenTk55 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:26:
Hoe kom je anders aan je kilometers voor je eieren?!
Ik kan zowel thuis als op mijn werk een Pokestop bereiken, dus als ik daar een lure in doe zie jij mij niet hoor, dan zit ik op de bank of op mijn werkplekkuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Maar het is wel zo, de meeste Lures die ik tegenkom zit niemand bij. Mij maakt dat natuurlijk niet uit, free Pokémon, maar het is wel een beetje raar. Het is nu niet zo alsof die dingen supergoedkoop zijn.
Vandaag ga ik alleen naar buiten om wat eten te gaan halen, en verder niet. Veel te warm.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Gewoon aan de hond binden of op je radiografische bestuurbare autoTk55 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:26:
Hoe kom je anders aan je kilometers voor je eieren?!
PSN: McMillan0984
T vervelende is is dat hoe meer mensen erbij zitten hoe meer pokemon er komen.. EN als je dan nog een inscence gooit is t helemaal feestkuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Ik heb vandaag al ruim 1 kilometer terwijl de telefoon gewoon stil op m'n bureau ligt
Het is ook nooit goedkuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Maar een van die lures die zat in t park, waar geen gebouw in de buurt was. En ik zag ook niemand in de bosjes...
Tijd om een robotstofzuiger/drone/hond aan te schaffen?
GPS jitter is idd redelijk bruikbaar op sommige plekkenkrietjur schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:29:
Ik heb vandaag al ruim 1 kilometer terwijl de telefoon gewoon stil op m'n bureau ligt
Ik heb ook het idee dat ie niet elke stap meteen doorstuurt naar de server maar dat ie opspaart. Ik had net opeens toch weer 500m erbij terwijl ik echt hooguit 20 heb gelopen naar de kantine.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Of ik nu accurate locatie/alleen wifi of wat dan ook doe, bij mij blijft hij in huis netjes op exact dezelfde plaats staan. Dat zal wel aan het toestel liggen, denk ik.krietjur schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:29:
Regen is no-good, maar 30 graden in de schaduw is ook no-good haha. Maak er 22-24 graden van en ik ben blij.Tk55 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:30:
[...]
Het is ook nooit goed![]()
Maar een van die lures die zat in t park, waar geen gebouw in de buurt was. En ik zag ook niemand in de bosjes...
Tijd om een robotstofzuiger/drone/hond aan te schaffen?
[ Voor 37% gewijzigd door Kuusj op 19-07-2016 13:32 ]
idem, maar goed, anders kwam ik nooit aan die km..krietjur schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:29:
Ik zet mn telefoon regelmatig op 3G, bij mij gaat die dan een beetje rondlopen.. scheelt ook weer een hoop meters. Of is dat ook cheaten?
Bij mij thuis blijft ie keurig op 1 plek staan.. op m'n werk blijft ie kleine stukjes lopenkuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:30:
[...]
Of ik nu accurate locatie/alleen wifi of wat dan ook doe, bij mij blijft hij in huis netjes op exact dezelfde plaats staan. Dat zal wel aan het toestel liggen, denk ik.
Dit heb ik ook (heb een iPhone 6). Het verschilt bij mij thuis ook wel maar merk dat Samsung Galaxy S5 en S6 (iets minder) toch behoorlijk 'lopen' terwijl die stil liggen. Een iPhone SE doet precies hetzelfde als mijn iPhone 6.kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:30:
[...]
Of ik nu accurate locatie/alleen wifi of wat dan ook doe, bij mij blijft hij in huis netjes op exact dezelfde plaats staan. Dat zal wel aan het toestel liggen, denk ik.
Vanochtend een uurtje gefietst om te testen of Incense inderdaad beter werkt tijdens het bewegen. Met opzet gefietst langs een route waar geen enkel pokemon spawnt normaal gesproken. Bij de eerste incense kreeg ik 21 pokemon ben bi jde 2e 23.. Het werkt dus inderdaad aanzienlijk beter!
Ik heb je zojuist gereport bij Niantic. Bewegen met die pens!!!Batiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:31:
Ik zet mn telefoon regelmatig op 3G, bij mij gaat die dan een beetje rondlopen.. scheelt ook weer een hoop meters. Of is dat ook cheaten?
Deze middag twee pokestops met elk een lure in het park (botanique in Brussel)... amper een handvol pidgeys en ratatas... pff. Ik hoopte ondertussen op wat vrouwelijk schoon om te pijn te verzachten, maar helaas was het vooral een plek waar de mannen eerder de bovenhand hadden

Haha ik dacht "Oh, fijn, beweeg ik ook eens! En bewegen == afvallen". Niet dus. Nog geen gram.EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:33:
[...]
Ik heb je zojuist gereport bij Niantic. Bewegen met die pens!!!
Verwijderd
Uhu, een Lure voor de ''Pokemon'', gij wou iets heel anders vangen!Dakoina schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:33:
Deze middag twee pokestops met elk een lure in het park (botanique in Brussel)... amper een handvol pidgeys en ratatas... pff. Ik hoopte ondertussen op wat vrouwelijk schoon om te pijn te verzachten, maar helaas was het vooral een plek waar de mannen eerder de bovenhand hadden
Soms heb je geluk... Soms nietDakoina schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:33:
Ik hoopte ondertussen op wat vrouwelijk schoon om te pijn te verzachten, maar helaas was het vooral een plek waar de mannen eerder de bovenhand hadden
kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Haha ik dacht "Oh, fijn, beweeg ik ook eens! En bewegen == afvallen". Niet dus. Nog geen gram.

"Ja, maar m'n poppetje in dat spel beweegt toch, waarom weeg ik dan godver al 3 dagen hetzelfde!!!

Spier = zwaarder dan vet dus jakuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:34:
[...]
Haha ik dacht "Oh, fijn, beweeg ik ook eens! En bewegen == afvallen". Niet dus. Nog geen gram.
Had gisteren overigens een gym verslagen. Zag niemand in de buurt dus wilde iemand anders (laag level, zelfde team) de gym eerst laten nemen om hem vervolgens zelf up te graden. Helaas was iemand anders ons toch voor, waarschijnlijk iemand die dichtbij woont. Gelukkig was hij ook van hetzelfde team, nadeel was dat de Pokémon die hij erin zette voor mij te sterk was. Tot mijn verbazing kon ik echter zonder een duel of training aan te gaan mijn pokémon erbij zetten.
Dacht dat je eerst de pokémon moest verslaan om er een pokémon bij te zetten...
Hangt of van het lvl van de Gym.. Lvl 1 kan er 1 Pokemon in, Lvl 2, 2 Pokemon etc. Dus als de andere persoon de Gym een level omhoog heeft gehaald kan jij er gewoon een Pokemon in zettenBeltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:36:
Had gisteren overigens een gym verslagen. Zag niemand in de buurt dus wilde iemand anders (laag level, zelfde team) de gym eerst laten nemen om hem vervolgens zelf up te graden. Helaas was iemand anders ons toch voor, waarschijnlijk iemand die dichtbij woont. Gelukkig was hij ook van hetzelfde team, nadeel was dat de Pokémon die hij erin zette voor mij te sterk was. Tot mijn verbazing kon ik echter zonder een duel of training aan te gaan mijn pokémon erbij zetten.
Ligt aan het level van de gym. In een level 2 gym kunnen 2 pokemon, in een level 3 gym 3 pokemon en zo verder.Beltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:36:
Soms versla je een Gym en is hij al level 2 of 3. Dus dan kan je er "gratis" bij. Als je een vierde pokemon in een level 3 gym wil zal je eerst de prestige van de gym moeten verhogen door hem een keer of 4/5 een aantal pokemon te verslaan.
Nah, de eerste 2 slots krijg je bij het overnemen. Voor de 3e en meer moet je tegen je eigen team battlenBeltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:36:
Jawel hoor, zojuist 4 eieren op de fiets uit laten komen!Evatar schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:31:
[...]
idem, maar goed, anders kwam ik nooit aan die km..(aangezien hij fietsen niet telt)
Ik had de gym zelf net verslagen. Je kan toch niet binnen 30-60 seconden de gym naar lvl 2 brengen als je er zelf een pokémon in plaatst? Heb wel eens tegen mijn eerste pokémon gevochten maar dan krijg ik er niet meer dan 100 punten bij voor de gym, terwijl je er 2000 nodig hebt per level dacht ik.Brummetje schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:37:
[...]
Hangt of van het lvl van de Gym.. Lvl 1 kan er 1 Pokemon in, Lvl 2, 2 Pokemon etc. Dus als de andere persoon de Gym een level omhoog heeft gehaald kan jij er gewoon een Pokemon in zetten
Half uurtje hard gewerkt. 
Had 69 evolves klaarstaan. Heb er 60 kunnen doen. Geen idee of de laatste die je binnen de tijd start maar die pas klaar is na de 30 min. ook dubbele punten geeft. Van ong. 14,4 naar 17,6 gegaan.
Heb me wel af zitten vragen of je misschien beter langer op lager level kunt doorspelen tot je 120 evolves met twee eieren kunt doen omdat met het hogere level van nu de Pokies meer terugvechten en het vangen lastiger wordt en meer inventaris gaat kosten en het daardoor wellicht ook langer gaat duren voor je die tweede 60 evolves in voorraad hebt. Natuurlijk heeft het nu al een hoger level hebben ook voordelen. Daarom maar voor deze route gekozen. Afwachten of de tijd zal leren dat de andere weg toch eigenlijk beter is. Was ook al weer een 10km ei aan het uitbroeden en hoop dat het op mijn huidige level wat sterkers oplevert dan op mijn oude.
Later vandaag maar even het merendeel van al die evolves door de gehaktmolen halen.
Gisteren beetje veel gelopen. Voel mijn voeten wel. Vandaag (en morgen) wat hoge zonkracht en temperatuur. Misschien in de avond wat fietsen als het niet te warm blijft.
Op mijn ene foon blijft mijn avatar stilstaan als ie thuis naast me ligt. Op mijn andere heb ik heel behulpzame GPS-drift waardoor hij frequent wandelt en ik een wat groter jachtgebied bestrijk.
Had 69 evolves klaarstaan. Heb er 60 kunnen doen. Geen idee of de laatste die je binnen de tijd start maar die pas klaar is na de 30 min. ook dubbele punten geeft. Van ong. 14,4 naar 17,6 gegaan.

Heb me wel af zitten vragen of je misschien beter langer op lager level kunt doorspelen tot je 120 evolves met twee eieren kunt doen omdat met het hogere level van nu de Pokies meer terugvechten en het vangen lastiger wordt en meer inventaris gaat kosten en het daardoor wellicht ook langer gaat duren voor je die tweede 60 evolves in voorraad hebt. Natuurlijk heeft het nu al een hoger level hebben ook voordelen. Daarom maar voor deze route gekozen. Afwachten of de tijd zal leren dat de andere weg toch eigenlijk beter is. Was ook al weer een 10km ei aan het uitbroeden en hoop dat het op mijn huidige level wat sterkers oplevert dan op mijn oude.
Later vandaag maar even het merendeel van al die evolves door de gehaktmolen halen.
Gisteren beetje veel gelopen. Voel mijn voeten wel. Vandaag (en morgen) wat hoge zonkracht en temperatuur. Misschien in de avond wat fietsen als het niet te warm blijft.
Op mijn ene foon blijft mijn avatar stilstaan als ie thuis naast me ligt. Op mijn andere heb ik heel behulpzame GPS-drift waardoor hij frequent wandelt en ik een wat groter jachtgebied bestrijk.
Bij mij werkt fietsen (ook heeel langzaam) ook niet. Ik loop regelmatig hetzelfde ~10km rondje door de stad en op de fiets telt hij het als 400mschaapiej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Jawel hoor, zojuist 4 eieren op de fiets uit laten komen!
Mja, volgens mij is het zo dat zodra je er een pokemon in zet de gym met 2000 punten omhoog gaat, dus dan is die meteen level 2.Beltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:39:
[...]
Ik had de gym zelf net verslagen. Je kan toch niet binnen 30-60 seconden de gym naar lvl 2 brengen als je er zelf een pokémon in plaatst? Heb wel eens tegen mijn eerste pokémon gevochten maar dan krijg ik er niet meer dan 100 punten bij voor de gym, terwijl je er 2000 nodig hebt per level dacht ik.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Standaard kan je 3 pokemon in een gym stoppen. Daarna moet je vechten tegen de gym zodat hij meer hp krijgt zodat er ngo een bij kan. Na 2000 hp erbij kan er weer een pokemon bij in de gym. Ik weet alleen niet of dit recht evenredig is.JamesB009 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Mja, volgens mij is het zo dat zodra je er een pokemon in zet de gym met 2000 punten omhoog gaat, dus dan is die meteen level 2.(Iemand die het kan bevestigen?)
60 evolves klaar staan is bijv 60 pidgey's met 60*12=720 pidgey candy?CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:39:
Of mis ik dan nog iets? (naast een lucky egg?)
Ik kan gewoon niet traag genoeg rijden met de fiets..schaapiej schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Jawel hoor, zojuist 4 eieren op de fiets uit laten komen!
Verwijderd
https://docs.google.com/s...3Bo2fzM/htmlview?sle=true
Doet deze spreadsheet het niet meer? van de evolve calc?
Dit is dus niet waar, standaard kan er maar 1 Pokemon in (Prestige 2000), Daarna is het (zo uit mijn hoofd) 3000 voor level 2, 6000 voor level 3 etc.hellsau schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Standaard kan je 3 pokemon in een gym stoppen. Daarna moet je vechten tegen de gym zodat hij meer hp krijgt zodat er ngo een bij kan. Na 2000 hp erbij kan er weer een pokemon bij in de gym. Ik weet alleen niet of dit recht evenredig is.
Weer wat geleerd. Was voor het eerst dat iemand van hetzelfde team een pokémon in een gym stopte nadat ik de gym had verslagen.hellsau schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Standaard kan je 3 pokemon in een gym stoppen. Daarna moet je vechten tegen de gym zodat hij meer hp krijgt zodat er ngo een bij kan. Na 2000 hp erbij kan er weer een pokemon bij in de gym. Ik weet alleen niet of dit recht evenredig is.
Geen idee maar volgens mij is http://www.pidgeycalc.com een stuk makkelijker.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:45:
https://docs.google.com/s...3Bo2fzM/htmlview?sle=true
Haha ja inmiddels al ruim 100km gefietst en zo'n 40km gelopen.EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:35:
[...]
![]()
![]()
![]()
"Ja, maar m'n poppetje in dat spel beweegt toch, waarom weeg ik dan godver al 3 dagen hetzelfde!!!"
Dat is zo haha

Een ander muy muy grande e difficil problèm (jaja, m'n beste Spaans) is dat ik bijna geen MB's meer heb. Per ongeluk 1GB verstookt aan YouTube, bundel van 2.5GB, nu nog 510MB over met nog 17 dagen te gaan. Eind van de week ga ik een paar dagen naar Spanje, daar maar een databundeltje kopen en Pokémons hunten.
Hmm das apart! Ik heb net lekker relax (iets anders moet je niet doen met dit weer!) een rondje gereden en ging perfect met de afstand voor de eieren!BitsThatByte.nl schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Bij mij werkt fietsen (ook heeel langzaam) ook niet. Ik loop regelmatig hetzelfde ~10km rondje door de stad en op de fiets telt hij het als 400m
De rem aangetrokken houden en in de volle zon fietsenEvatar schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:45:
[...]
Ik kan gewoon niet traag genoeg rijden met de fiets..
Verwijderd
Ja maar ik bedoelde een andere calc, dat je kan zien welk level je pokemon word nadat ie evolueert, ongeveer.EricNL schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:46:
[...]
Geen idee maar volgens mij is http://www.pidgeycalc.com een stuk makkelijker.
Huh, je dataverbinding heeft toch niets temaken met je gps signaal?Batiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:31:
Of mis ik nu iets.
Dat dacht ik dus ook maar gisteravond toen ik bij een gym aankwam waar maar twee beesten op stonden moest ik eerst het prestige verhogen door drie keer te trainen voordat ik er eentje bij kon zetten. Zou dat kunnen zijn gekomen omdat een ander team de gym heeft aangevallen zonder die over te nemen waardoor het prestige onder het niveau komt waarop je die derde kunt plaatsen?hellsau schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Je kunt kiezen voor locatie op basis van GPS of wifi/3G/4G. 3G is een stuk minder accuraat dan 4G.Zspirit schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:47:
[...]
Huh, je dataverbinding heeft toch niets temaken met je gps signaal?
Of mis ik nu iets.
Woops, verkeerd gelezen danVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:47:
[...]
Ja maar ik bedoelde een andere calc, dat je kan zien welk level je pokemon word nadat ie evolueert, ongeveer.

Nee, je kan standaard maar 1 Pokemon erin doen. Je zal dan eerst het level moeten verhogen.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:47:
[...]
Dat dacht ik dus ook maar gisteravond toen ik bij een gym aankwam waar maar twee beesten op stonden moest ik eerst het prestige verhogen door drie keer te trainen voordat ik er eentje bij kon zetten. Zou dat kunnen zijn gekomen omdat een ander team de gym heeft aangevallen zonder die over te nemen waardoor het prestige onder het niveau komt waarop je die derde kunt plaatsen?
Ik gebruik 2 accounts en daarop verschillende tactieken. Op de ene speel ik zonder echt Evolves te sparen en vooral te lopen (ruim 100KM nu). Die account is inmiddels net lvl 20 geworden en heeft 4x >1000CP Pokémon en een stuk of 8 van >800CP. Daarnaast zo'n 25k Stardust.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:39:
Half uurtje hard gewerkt.
Had 69 evolves klaarstaan. Heb er 60 kunnen doen. Geen idee of de laatste die je binnen de tijd start maar die pas klaar is na de 30 min. ook dubbele punten geeft. Van ong. 14,4 naar 17,6 gegaan.![]()
Heb me wel af zitten vragen of je misschien beter langer op lager level kunt doorspelen tot je 120 evolves met twee eieren kunt doen omdat met het hogere level van nu de Pokies meer terugvechten en het vangen lastiger wordt en meer inventaris gaat kosten en het daardoor wellicht ook langer gaat duren voor je die tweede 60 evolves in voorraad hebt. Natuurlijk heeft het nu al een hoger level hebben ook voordelen. Daarom maar voor deze route gekozen. Afwachten of de tijd zal leren dat de andere weg toch eigenlijk beter is. Was ook al weer een 10km ei aan het uitbroeden en hoop dat het op mijn huidige level wat sterkers oplevert dan op mijn oude.![]()
Later vandaag maar even het merendeel van al die evolves door de gehaktmolen halen.![]()
De 2e account wordt vooral gebuikt om te power lvl-en. Evolves worden per ~60 (1 lucky egg) gedaan. Deze account is nu bijna lvl 21 maar heeft geen >1000CP Pokémon. Slechts een enkele 900, 2 van 800 en de rest is <600CP. Wel zit er nu ruim 100k Stardust op.
Beide lijken zijn voor- en nadelen te hebben. Power lvl-en gaat duidelijk sneller, maar levert minder sterke Pokémon op. Dat zal tijdelijk zijn; een heel/half level verder heb je weer wat sterke bijgevangen. Ook houd ik er veel meer Stardust over waardoor je je sterkste Pokémon sneller kan Power-uppen.
Of 2G op iPhonekuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:48:
[...]
Je kunt kiezen voor locatie op basis van GPS of wifi/3G/4G. 3G is een stuk minder accuraat dan 4G.
Wat een verschil in CP soms. Vind nu net 2 Drowzee achter elkaar. De een is CP 544 en de ander CP 13...
Meer mensen die niet kunnen inloggen??
Ik blijf maar problemen hebben n anderen niet
Ik blijf maar problemen hebben n anderen niet
WOW HEB JE TIJD TEVEEL OFZO?BitsThatByte.nl schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:49:
[...]
Ik gebruik 2 accounts en daarop verschillende tactieken. Op de ene speel ik zonder echt Evolves te sparen en vooral te lopen (ruim 100KM nu). Die account is inmiddels net lvl 20 geworden en heeft 4x >1000CP Pokémon en een stuk of 8 van >800CP. Daarnaast zo'n 25k Stardust.
De 2e account wordt vooral gebuikt om te power lvl-en. Evolves worden per ~60 (1 lucky egg) gedaan. Deze account is nu bijna lvl 21 maar heeft geen >1000CP Pokémon. Slechts een enkele 900, 2 van 800 en de rest is <600CP. Wel zit er nu ruim 100k Stardust op.
Beide lijken zijn voor- en nadelen te hebben. Power lvl-en gaat duidelijk sneller, maar levert minder sterke Pokémon op. Dat zal tijdelijk zijn; een heel/half level verder heb je weer wat sterke bijgevangen. Ook houd ik er veel meer Stardust over waardoor je je sterkste Pokémon sneller kan Power-uppen.

Die randomness vind ik stiekum wel leukWahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:50:
Wat een verschil in CP soms. Vind nu net 2 Drowzee achter elkaar. De een is CP 544 en de ander CP 13...
heb nu 33 evoluties klaar staan dus nog even doorfarmen.. en daarna nog alles vangen om te evolueren..
Mijn vriendin grind vooral op de 2e account
En nog maar even 10 minuten van mijn tijd besteed aan het zo goed mogelijk aanvullen van de map, dus je kunt zien wie zuid-zuid Limburg helemaal van midden naar west naar oost en weer terug heeft gelopen/gefietst /afgezien 
* Kuusj gaat eten halen, adios. Pizza of toch iets gezonders?
Als je dan toch kilometers maakt met Pokemon Go pak dan ook gelijk wat gezonds!kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:53:
En nog maar even 10 minuten van mijn tijd besteed aan het zo goed mogelijk aanvullen van de map, dus je kunt zien wie zuid-zuid Limburg helemaal van midden naar west naar oost en weer terug heeft gelopen/gefietst /afgezien
En nee... tomaat of ui op je Pizza telt niet gelijk als een salade

[ Voor 6% gewijzigd door EricNL op 19-07-2016 13:55 ]
Als je dan wil afvallen moet je ook wel beter gaan eten dan een pizzakuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:53:
Hele week netjes aardappeltjes met groente en een net stukje vlees gehad, mag ik ook eens

Als je zoveel beweegt kun je beter pasta eten om je koolhydraten aan te vullenkuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:56:
Hele week netjes aardappeltjes met groente en een net stukje vlees gehad, mag ik ook eens![]()
Maaltijdsalade. Lekker met dit warme weer.kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:53:
Wat is dat tweede getal dat je links onderin bij je avatar kan krijgen? Ik bedoel dus het andere getal dan het level dat je bent?
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
oh dat wist ik helemaal niet, ik heb soms geen gps in mijn kantoor gebouw, kan ik dan mijn gps uitzetten en gaat hij dan de locatie bepalen via 4/3G?kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:48:
[...]
Je kunt kiezen voor locatie op basis van GPS of wifi/3G/4G. 3G is een stuk minder accuraat dan 4G.
Je coins?Robolokotobo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:57:
Wat is dat tweede getal dat je links onderin bij je avatar kan krijgen? Ik bedoel dus het andere getal dan het level dat je bent?
Sinds kort eindelijk 2 hoge pokemon. Een arcanine van 1669 en een Flareon (Pyro
[ Voor 30% gewijzigd door StrongArmLance op 19-07-2016 14:01 ]
Het Grote Zelf Pizza Bakken topic - Deel 2kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:56:
Hele week netjes aardappeltjes met groente en een net stukje vlees gehad, mag ik ook eens![]()
Zelf pizza maken, beter wordt het niet
Yup.Zspirit schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 13:58:
[...]
oh dat wist ik helemaal niet, ik heb soms geen gps in mijn kantoor gebouw, kan ik dan mijn gps uitzetten en gaat hij dan de locatie bepalen via 4/3G?
Ik ben sowieso slecht bezig met eten, al de hele vakantie geen ontbijt gehad, wordt pas rond 12:00 wakker

Nou, nu gooi ik de laptop dicht, anders zit ik om 18:00 nog hier met honger.
Weten ze nou al eigenlijk hoe het met pokémon spawns zit? Zijn die totaal random of is het telkens op dag X tijdstip Y pokémon Z? Ik houd sinds gister bij welke pokémon in mijn woonkamer spawnt en ik heb tot nu toe dit lijstje:
00:26 Pidgey spawned - maandag
2:26 Pidgey spawned - maandag
3:26 Ratata spawned - maandag
4:26 Pidgeotto spawned - maandag
12:26 Weedle spawned - maandag
14:26 Ratata spawned - maandag
15:26 Weedle spawned - maandag
16:26 Pidgey spawned - maandag
17:26 Kakuna spawned - maandag
18:26 Paras spawned - maandag
19:26 Pidgey spawned - maandag
20:26 Ratata spawned - maandag
23:26 Pidgey spawned - maandag
00:26 Spearow spawned - dinsdag
12:26 Ratata spawned - dinsdag
13:26 Ratata spawned - dinsdag
00:26 Pidgey spawned - maandag
2:26 Pidgey spawned - maandag
3:26 Ratata spawned - maandag
4:26 Pidgeotto spawned - maandag
12:26 Weedle spawned - maandag
14:26 Ratata spawned - maandag
15:26 Weedle spawned - maandag
16:26 Pidgey spawned - maandag
17:26 Kakuna spawned - maandag
18:26 Paras spawned - maandag
19:26 Pidgey spawned - maandag
20:26 Ratata spawned - maandag
23:26 Pidgey spawned - maandag
00:26 Spearow spawned - dinsdag
12:26 Ratata spawned - dinsdag
13:26 Ratata spawned - dinsdag
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.