A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik ben geen Limburger maar ben er vorig jaar geweest, inderdaad een beetje vreemde locatie om een pokestop neer te zetten.. vreemd dat niet (ook niet in ingress) het hebben doorgeven om deze weg te halen.. het is nou ook niet een locatie waar je snel heen zou gaan om pokeballs te farmen.. (kan me herinneren dat de begraafplaats wat afgelegen ligt van de "bewoonde" wereld.kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:29:
Hmm, ik heb een Amerikaanse begraafplaats bij mijn dorp (Zuid Limburg, kenners weten waar), en op de Ingress kaart zijn daar tich "Pokéstops" te zien. Het lijkt mij echter diep triest als je daar wat met je telefoon gaat rondlopen om bij ieder tiende graf een Pokéstop te vinden. Wellicht ga ik binnenkort eens kijken, hopelijk kan men toch nog een grijntje respect opbrengen...
Die map werkt trouwens niet echt bij mij, hij staat nu al 10 minuten open op dezelfde plek en ik heb op die knop gedrukt. Er verschijnt echter helemaal niks.
FitzChevalric. schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:31:
[...]
Ik ga op vakantie dorpje verderop....Iets met Gulpener Bier. Is er een beetje activiteit daar?
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Je hebt jouw eerste gevangen?TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:47:
Nog 100 Magikarp candy *zucht*
[ Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 18-07-2016 14:48 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Vergeet niet je oude slechte (cp/attacks) magikarp weer in te ruilen hèTheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:47:
Nog 100 Magikarp candy *zucht*
400 Candy needed, dus je hebt er 101 nodig (100*4 (inclusief transfer) + 1 voor de evolve).
[ Voor 35% gewijzigd door Cassius op 18-07-2016 14:49 ]
De meeste mensen deugen!
Via de website lukt het ook niet:
https://sso.pokemon.com/s...emon-trainerclub/caslogin
Dat terwijl ik wel mijn username kan opvragen en mijn wachtwoord kan resetten. Zijn er Tweakers met een PTC account die wél kunnen inloggen in Pokémon Go of de Pokémon website?
Ik weiger om mijn Google account te gebruiken terwijl ik uit het verleden ook al een PTC accountt heb. Dan maar even wachten op een fix.
Kan iemand mij uitleggen wat dit precies is?Cio schreef op maandag 18 juli 2016 @ 13:24:
Heb een werkende tracker. Wel met stevige vertraging (ik gok 2 tot 5 minuten?), maar je kan zelf een locatie kiezen: http://pokerev.r3v3rs3.net/
400 punten =
vangen: 300 = 100 x 3 candy
plus dump naar oak = 100 * 1
plus één om te evolueren.
Je hebt er dus maar 101 nodig.
[ Voor 6% gewijzigd door jdh009 op 18-07-2016 14:55 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Vandaag meerdere keren het spel afgesloten en opnieuw opgestart. Nog niet geprobeerd om helemaal opnieuw in te loggen.DedSec85 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:53:
Ik kan ook vandaag nog niet inloggen met mijn Pokémon trainer club account.
Via de website lukt het ook niet:
https://sso.pokemon.com/s...emon-trainerclub/caslogin
Dat terwijl ik wel mijn username kan opvragen en mijn wachtwoord kan resetten. Zijn er Tweakers met een PTC account die wél kunnen inloggen in Pokémon Go of de Pokémon website?
Ik weiger om mijn Google account te gebruiken terwijl ik uit het verleden ook al een PTC accountt heb. Dan maar even wachten op een fix.
Gisteren wel een hoop gekloot gehad met inloggen, en met veel proberen kwam ik er uiteindelijk doorheen... Maar ben wel een half uurtje aan het proberen geweest.
De prof is toch niet oak maar willow/wilbert ofzojdh009 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:54:
[...]
400 punten =
Klein detailMartin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:55:
[...]
De prof is toch niet oak maar willow/wilbert ofzo

Kun je wel snel je post veranderen, maar jij quote iemand die aangeeft dat hij nog 100 magicarp candy moet, dus dat betekent dat hij al 300 candy heeft (en dus niet net zijn eerste gevangen heeft).jdh009 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:54:
[...]
400 punten =
Je hebt er dus maar 101 nodig.
Vandaar dat ik dus ook reageer dat je 400 (hierbij bedoeld ik dus ook candy) nodig hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 18-07-2016 14:58 ]
Kwam bij mijn werk een Gyarados tegen van 600cp. 2e poging had ik 'mTheFes schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:57:
[...]
Kun je wel snel je post veranderen, maar jij quote iemand die aangeeft dat hij nog 100 magicarp candy moet, dus dat betekent dat hij al 300 candy heeft (en dus niet net zijn eerste gevangen heeft).
Vandaar dat ik dus ook reageer dat je 400 (hierbij bedoeld ik dus ook candy) nodig hebt.
Nou nee, ik wil hem dan minimaal 1500 als ik hem in het wild tegenkom. 600 is véél te weinig.Muuh87 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:01:
Kwam bij mijn werk een Gyarados tegen van 600cp. 2e poging had ik 'm, dus dat is ook nog een optie
1500TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Nou nee, ik wil hem dan minimaal 1500 als ik hem in het wild tegenkom. 600 is véél te weinig.

Ja? Anders zijn mijn Vaporeon en Slowking sterker, dat wil ik niet.
Normale ballen of sterkere? Die sterkere wijken af als je ze te hard gooit.Deadsy schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:07:
Net 15 ballen weg zitten gooien, elke bal zwiepte naar rechts terwijl ik echt recht zat te gooien.
Iemand ideeen hierover?
De app moet wel open zijn, en het is ook nog eens heel buggy dus het kan zo zijn dat je 5km loopt en er niks veranderd.WestBoy_B schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:09:
Om je eieren te laten openen, moet je altijd zoveel km lopen met de app open constant of kan het ook in de achtergrond lopen?
Iemand ideeen hierover?
Moet open staan, is geen idee maar een feit.WestBoy_B schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:09:
Om je eieren te laten openen, moet je altijd zoveel km lopen met de app open constant of kan het ook in de achtergrond lopen?
Iemand ideeen hierover?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Voor zover ik weet moet de app open staan (op de voorgrond dus). Anders werkt de hele app niet..WestBoy_B schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:09:
Iemand ideeen hierover?
Tenzij je dus zo'n pokemon go bracelet hebt.
Je kunt ook de directe link naar Intertoys geven.
Werkt alleen met iphone als ik het goed begrepen hebt
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2016 17:18 ]
Iets met stardust en candy..TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:09:
[...]
[...]
Normale ballen of sterkere? Die sterkere wijken af als je ze te hard gooit.
Ben benieuwd, woon zelf ook in Zuid Limburg (Heerlen) maar niet echt veel spannende pokemon tegen gekomen tot nu toe.kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:43:
Ik heb ze even geteld, er staan 16 stippen op de Ingress kaart. Weet je wat, ik ga er nu even heen.
Dat ding is tot 2098 uitverkocht geloof ikTheFes schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:11:
[...]
Voor zover ik weet moet de app open staan (op de voorgrond dus). Anders werkt de hele app niet..
knip
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2016 17:18 ]
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik ga eerst even op de fiets naar een goede vriendin, kijken of die uit huis kan krijgenricjuh schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:12:
[...]
Ben benieuwd, woon zelf ook in Zuid Limburg (Heerlen) maar niet echt veel spannende pokemon tegen gekomen tot nu toe.
Beide. Ik heb na 10 stuks met links gegooid omdat ik dacht dat ik toch echt iets fout doe maar nog steeds zwiepten ze naar rechts. Uiteindelijk ging ik extra naar links en yup toen pakte hij hem en bugTheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:09:
[...]
[...]
Normale ballen of sterkere? Die sterkere wijken af als je ze te hard gooit.
De pokemon heb ik niet maar de ballen zijn weg.
Nee, en dat zal ook pas gebeuren wanneer de servers een beetje stabiel zijn.Kalloewase schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:17:
Is er al enig nieuws over wanneer ze de 3-step bug gaan verhelpen ??
Lijkt me sterk dat je een Slowking hebtTheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Slowking?
http://bulbapedia.bulbaga...i/Slowking_(Pok%C3%A9mon)
of Slowbro?
http://bulbapedia.bulbaga...ki/Slowbro_(Pok%C3%A9mon)
Slowbro excuses. Ik noem dat ding sinds het spel uit is al SlowkingNilltris schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:21:
Lijkt me sterk dat je een Slowking hebt
Slowking?
http://bulbapedia.bulbaga...i/Slowking_(Pok%C3%A9mon)
of Slowbro?
http://bulbapedia.bulbaga...ki/Slowbro_(Pok%C3%A9mon)

Haha, het is ook lastig om terug naar Gen1 te gaanTheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Slowbro excuses. Ik noem dat ding sinds het spel uit is al Slowking
Valt mee voor mij, ik ken alleen gen1 en 2.Nilltris schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:24:
Haha, het is ook lastig om terug naar Gen1 te gaan
Ik dacht toen ik het las zelfs eerst aan deze: http://bulbapedia.bulbaga...ki/Slaking_(Pok%C3%A9mon)Nilltris schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:24:
[...]
Haha, het is ook lastig om terug naar Gen1 te gaan
Gen 3
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Die heb je nu toch...JamesB009 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:28:
Ik ken alleen maar gen1, ik wil een speciale pokemon Go voor alleen gen1.
Ja, maar over paar maanden niet meer.
Nog wel, in December schijnt Gen 2 erbij te komen
Verwijderd
Deze werkt ook met AndroidTheFes schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:11:
[...]
Voor zover ik weet moet de app open staan (op de voorgrond dus). Anders werkt de hele app niet..
knip
[ Voor 11% gewijzigd door psychoclown op 18-07-2016 17:19 ]
Op dit moment zijn ze nog in ontwikkeling wat betreft compatibiliteit met Android
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Niet volgens de specs op de site:
Compatibele smartphones:
iPhone 5/5c/5s/SE/6/6s/6 Plus/6s Plus en iOS 8 – 9.
Aan de compatibiliteit van de Pokémon GO Plus met Android-telefoons wordt in nog gewerkt.
In de Android app van Pokemon Go zit de implementatie geschreven, dus of ze zijn er nog mee bezig of het werkt gewoon
[ Voor 10% gewijzigd door beantherio op 18-07-2016 15:51 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Ik denk dat het wel terug komt.Musta schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:51:
Gaat die bug van de voetstappen wel opgelost worden of zullen ze de locatie zo laten denken jullie? Ivm met privacy of iets dergelijks
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze het bewust uit hebben staan om de servers te ontzien.
1* Charmander
1* Caterpie
1* Zubat
2* Rattata
4* Weedle
5* Pidgey
Level 3
Alleen jammer van de hitte buiten (deze heb ik allen thuis gevangen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wat zou dit met privacy te maken hebben?Musta schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:51:
Gaat die bug van de voetstappen wel opgelost worden of zullen ze de locatie zo laten denken jullie? Ivm met privacy of iets dergelijks
Verwijderd
Misschien ken je deze al? Heb het al meerdere keren en het klopt best goed. Scheelt niet zo veel.Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:40:
Grrrr ik wil nog 3 venonatsdan kan ik mijn 323 CP venonat evolueren naar 600 + ofzo
https://docs.google.com/s...Bo2fzM/htmlview?sle=true#
Jouw venotat wordt zo rondt de 617.
Het zou inderdaad te maken kunnen hebben met ontzien van de servers, maar het kan ook te maken hebben met het blokkeren van praktijken van zoals: pokegps.infoYogoi schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:51:
[...]
Ik denk dat het wel terug komt.
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze het bewust uit hebben staan om de servers te ontzien.
Ik zie geen verband met privacy, je locatie wordt sowieso doorgestuurd naar de servers van Niantic.
En sowieso, het 'hunten' op basis van de voetjes is gewoon leuk!pilon schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Het zou inderdaad te maken kunnen hebben om de servers te ontzien, maar het kan ook te maken hebben met het blokkeren van praktijken van zoals: pokegps.info
Ik zie geen verband met privacy, je locatie wordt sowieso doorgestuurd naar de servers van Niantic.
Lijkt me heel vreemd als ze dat er niet terug in stoppen, niks is zo frustrerend als 'grijze' pokemon te zien en ze niet te kunnen vangen omdat je geen idee hebt waar ze zijn.
Gisteren was het dan ook weekend, meer spelers. Ik denk dat het vanavond weer minder wordt.beantherio schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:50:
Vandaag heb ik een totaal tegenovergestelde spelervaring dan gisteren.
De informatie word gewoon nog steeds mee gestuurd, dus er word niks ontzien en ook geen gegevens verborgen gehouden, alleen de app (software aan de client kant) kan er blijkbaar niet meer mee om gaan...pilon schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Het zou inderdaad te maken kunnen hebben met ontzien van de servers, maar het kan ook te maken hebben met het blokkeren van praktijken van zoals: pokegps.info
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Kan ik nu weer terug grrrrrrr
900kcal armerkuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:59:
Wat een drek, echt op een tocht van 15km fietsen langs een N-weg en diverse grotere en kleinere dorpen ben ik nog teleurgesteld. Zo'n 4 Pokéstops tegengekomen op de hele rit...
Kan ik nu weer terug grrrrrrr

Je bedoelt dat de afstanden van speler tot bepaalde Pokémon in meters gewoon nog meegestuurd wordt?watercoolertje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:59:
[...]
De informatie word gewoon nog steeds mee gestuurd, dus er word niks ontzien en ook geen gegevens verborgen gehouden, alleen de app (software aan de client kant) kan er blijkbaar niet meer mee om gaan...
Bron?Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Vind het wel goed dat het pas in December komt.
Beter spreiden en elke gen echt "leren kennen" (ik ken enkel Gen I en II goed en een beetje III, allen via de GameBoy games) in plaats van gen na gen snel-snel te releasen.
Sterker nog, de exacte coördinatenpilon schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:02:
[...]
Je bedoelt dat de afstanden van speler tot bepaalde Pokémon in meters gewoon nog meegestuurd wordt?
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Mag van mij nog wel later dan dat, zou het mooier vinden dat ze eerst traden, pokemontrainer battles, pokecenters en andere opties toevoegen voordat Gen 2 er bij komtMartin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Ergens in dit topic voorbij zien komen geloof ik, Maar goed ik zei ook Schijnt(ik heb geen keiharde bronnen of feiten).Asgaro schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:03:
[...]
Bron?
Vind het wel goed dat het pas in December komt.![]()
Beter spreiden en elke gen echt "leren kennen" (ik ken enkel Gen I en II goed en een beetje III, allen via de GameBoy games) in plaats van gen na gen snel-snel te releasen.
Inmiddels heb je al pokemon dat levende ijsjes of een kandelaar, maakt het minder geloofwaardig.
Ug Grimer, Muk kuch kuch(Vind zelf Gen 1 en 2 wel t beste hoor maar de rest van de Gens hebben ook wel goede pokemons).ArgantosNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:07:
Ik vind de eerst 2 generaties ook het meest geloofwaardig in de zin van dat het zou kunnen bestaan.
Inmiddels heb je al pokemon dat levende ijsjes of een kandelaar, maakt het minder geloofwaardig.
Ja dat dan wel weer...
Tijdens de schoolvakanties? uhm....TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:12:
Kan iemand de kinderen weer naar school sturen? Voor mij gevoel gat het steeds minder lekker lopen weer.
Amerika wordt wakkerTheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:12:
Kan iemand de kinderen weer naar school sturen? Voor mij gevoel gat het steeds minder lekker lopen weer.
Hebben wij hier in europa weinig last van anders hoor
je hebt inderdaad zijn uitzonderingen in gen 1 en 2.Martin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:09:
[...]
Ug Grimer, Muk kuch kuch(Vind zelf Gen 1 en 2 wel t beste hoor maar de rest van de Gens hebben ook wel goede pokemons).
Het fantasy gehalte is wel omhoog gegaan, van "dit zou een dier kunnen zijn" tot "Kijk een wandelende stoel, o kijk hij evolueert naar een bankstel"
Verwijderd
Beeromaniac
Vanaf 4 uur tot ongeveer een uur of 10 heeft spel veel problemen. In de nacht tot einde van de middag over het algemeen geen problemen.Thompson schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:22:
Ik heb ook het idee dat het spel minder soepel begint te lopen sinds een half uurtje, pokestops moet ik vaak een paar keer proberen voordat ze pakken. Vanmorgen was het instant.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Gewoon blijven staan op de plek waar je hem hebt gevangen. Spel rebooten en dan wanneer je hem niet toch gevangen hebt verschijnt ie meestal gewoon weer. Ik heb regelmatig dat ik niet op tijd op de pokemon druk, en dan verschijnt ie 30 seconden later weer.ArgantosNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:17:
[...]
je hebt inderdaad zijn uitzonderingen in gen 1 en 2.
Het fantasy gehalte is wel omhoog gegaan, van "dit zou een dier kunnen zijn" tot "Kijk een wandelende stoel, o kijk hij evolueert naar een bankstel"
Daarbij, heb je je journal al nagekeken. Bij minimaal de helft van de vastlopers had ik toch de pokemon gevangen.
De mensen in de VS worden wakker dus in de middag/avond is het drama omdat de servers het gewoon niet aankunnen.Thompson schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:22:
Ik heb ook het idee dat het spel minder soepel begint te lopen sinds een half uurtje, pokestops moet ik vaak een paar keer proberen voordat ze pakken. Vanmorgen was het instant.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De mensen in de vs zitten op andere servers.... Dus daar zullen we in Nederland geen last van hebben.Angeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:30:
[...]
De mensen in de VS worden wakker dus in de middag/avond is het drama omdat de servers het gewoon niet aankunnen.
Wel is het zo dat werkend Nederland vanaf 16.00 in grote batches klaar zal zijn met het werk en dus ook online gaan. Dat kan behoorlijk invloed hebben.
Verwijderd
Ik zie een Meowth?Haay schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:32:
Mewtwo kwam vandaag in de Nearby terwijl ik op m'n werk zat. Jammer, kon er dus niet op gaan jagen.![]()
[afbeelding]
Dat is MeowthHaay schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:32:
Mewtwo kwam vandaag in de Nearby terwijl ik op m'n werk zat. Jammer, kon er dus niet op gaan jagen.![]()
[afbeelding]
Zullen we het hem vertellen?Haay schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:32:
[afbeelding]
TrolllHaay schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:32:
[afbeelding]
Meowth bedoel jeHaay schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:32:
[afbeelding]
Daarnaast heb ik 't idee dat die voetstapjes voor afstand tot een Pokémon ook keihard bugged is. Het blijven er altijd 3 namelijk, ongeacht of ik aan het lopen ben.
Ben net aan level 5, heb iets van 40 gevangen (waarvan best wel wat duplicate), maar snap nou niet echt wat ik allemaal zou moeten doen nu
Verwijderd
Zorg wel dat er een PokéStop in de buurt is! Moet er ook weer op uit, zit hier Weedle's met Great Balls te vangen
Jup, is uitgeschakeld, enigste manier dat je een kleine indicatie krijgt is linksboven is dichtste bij en rechtsonder verste weg.The.Sticky schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:34:
Ik mis persoonlijk echt een stukje degelijke uitleg in de game. Ik lees hier links en rechts wel wat reacties over 'evolven' en 'lucky eggs' en weet ik veel wat, maar daar begrijp ik alsnog niet echt heel veel van
Daarnaast heb ik 't idee dat die voetstapjes voor afstand tot een Pokémon ook keihard bugged is. Het blijven er altijd 3 namelijk, ongeacht of ik aan het lopen ben.
Ben net aan level 5, heb iets van 40 gevangen (waarvan best wel wat duplicate), maar snap nou niet echt wat ik allemaal zou moeten doen nu
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2016 16:36 ]
Gewoon succes, zoek het zelf maar uit.
Dat is ook bugged. Werkte alleen voor de release even.The.Sticky schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:34:
Verwijderd
Hoelang ik in de eerste games in f*cking Pallet Town heb rond gelopen voordat ik het gras in ging, belachelijk.dutchgio schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:36:
Dat is een beetje standaard in de Pokemon games, en heeft dan ook wel weer z'n charme: er wordt niks uitgelegd.
Gewoon succes, zoek het zelf maar uit.
Hmm, hoe konden we in NL dan spelen voordat de game gereleased wordt?JustTweak schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:31:
[...]
De mensen in de vs zitten op andere servers.... Dus daar zullen we in Nederland geen last van hebben.
Wel is het zo dat werkend Nederland vanaf 16.00 in grote batches klaar zal zijn met het werk en dus ook online gaan. Dat kan behoorlijk invloed hebben.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Dan heb je gewoon niet opgelet want dat is juist 1 van de weinige dingen die wel wordt uitgelegdVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Hoelang ik in de eerste games in f*cking Pallet Town heb rond gelopen voordat ik het gras in ging, belachelijk.
Verwijderd
Gewoon op A rammen denk! I aint got no time to read no words.Brummetje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:37:
[...]
Dan heb je gewoon niet opgelet want dat is juist 1 van de weinige dingen die wel wordt uitgelegd
Dit topic is gesloten.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.