Er was al 1 server in nederland actief daarnaast was duitsland ook al een tijd actiefAngeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:37:
[...]
Hmm, hoe konden we in NL dan spelen voordat de game gereleased wordt?
OkMartin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:38:
[...]
Er was al 1 server in nederland actief daarnaast was duitsland ook al een tijd actief
Nou, dan is het dus niet de VS die wakker wordt maar alle volwassenen in NL die vrij zijn
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Er zijn op internet wel wat guides te vinden. Heel concreet:The.Sticky schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:34:
Ik mis persoonlijk echt een stukje degelijke uitleg in de game. Ik lees hier links en rechts wel wat reacties over 'evolven' en 'lucky eggs' en weet ik veel wat, maar daar begrijp ik alsnog niet echt heel veel van
Daarnaast heb ik 't idee dat die voetstapjes voor afstand tot een Pokémon ook keihard bugged is. Het blijven er altijd 3 namelijk, ongeacht of ik aan het lopen ben.
Ben net aan level 5, heb iets van 40 gevangen (waarvan best wel wat duplicate), maar snap nou niet echt wat ik allemaal zou moeten doen nu
Evolve niets voor je lvl10 bent. Ook niks powerlevelen. Eerst al je candys en stardust opsparen. Wanneer je lvl9 of 10 wordt krijg je een lucky egg. Door deze in te zetten krijg je 30 minuten dubbel XP. Voor iedere evolve krijg je ipv 500 nu 1000XP. En dat is veel. Als je vanaf nu niets evolved kun je dus straks in ene al je pokemon evolven en krijg je een flinke bak XP.
Vanaf dat moment is het goed bekijken welke pokemon je wel gaat evolven en welke niet. Je moet hierbij bedenken dat wanneer je karakter 2 of 3 levels hoger is je al weer pokemon in het wild vind die een hoger lvl zijn...
De voetstapjes zijn niet bugged. Maar je zal wel goed moeten kijken hoe je een pokemon benaderd. Kan dus zijn dat als je 300 meter naar links loopt er niets veranderd, maar dat als je 200 meter naar rechts had gelopen je wel dichterbij had gekomen. Dat is een kwestie van wennen. Komt vanzelf.
Wat betreft de duplicates. Gewoon blijven vangen! Alles. Als voorbeeld:
Ik had toen ik lvl11 was geworden 120 weedles, 75 rattatas en ook zoiets in pidgeys (ja ik kon ook bijna geen pokemon meer dragen...).
Toen heb ik met een lucky egg alles in een half uur zitten evolven. Toen was ik in een keer lvl14.
[ Voor 18% gewijzigd door JustTweak op 18-07-2016 16:45 ]
Wel apart dan dat als Amerika ontwaakt wij elke dag problemen krijgen en dat wanneer ze Canada release wij eruit gegooid worden
Er staan 5 eggs op de hatch lijst vanavond.....
3x 5 en 2x 10km eggs.
3x 5 en 2x 10km eggs.
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Verwijderd
tik 'm aan! zelfde hierJestar076 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:41:
Er staan 5 eggs op de hatch lijst vanavond.....
3x 5 en 2x 10km eggs.
Hopelijk dit keer geen onzin, me eerste ei was een lv2 kreeg ik een caterpie. Vervolgens 5 km ei.. Diglet

De servers waren allang up and runningAngeloonie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:37:
[...]
Hmm, hoe konden we in NL dan spelen voordat de game gereleased wordt?
Nou Vaals kun je ook overslaan. Zo veel stops zijn er nu ook weer niet en alles wordt gedomineerd door Mystic...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik niet. Ik ben 14 en heb er inmiddels al 2 gehad die ik 3 keer kan gebruiken.Goemies schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:45:
Kopen jullie meerdere Incubators?
Gebeurt in meer landen. We gaan naar Zuid-Afrika en ik heb weinig zin in 2 Pokemonsters die cold turkey zouden gaan, dus even gekeken daar. Er spelen al flink wat mensen, maar officieel komt PG daar pas 29 juli uit zo te zien (en er wordt ook gewaarschuwd voor 'bewerkte' apk's).
Goemies schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:45:
Kopen jullie meerdere Incubators?
Ja ik heb er 5 bij gekocht, anders is het zonde van de eggs die je op de stops krijgt...Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:41:
[...]
tik 'm aan! zelfde hier![]()
Hopelijk dit keer geen onzin, me eerste ei was een lv2 kreeg ik een caterpie. Vervolgens 5 km ei.. Diglet
Heb meerdere malen zubat en paras gehad, leuk en aardig maar die vang ik zo ook wel(de candy is wel leuk though..)
hou jullie op de hoogte!
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Willow, de profs hebben in de Pokemon games altijd namen van bomenMartin0 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:55:
[...]
De prof is toch niet oak maar willow/wilbert ofzo
Hmm op m'n werk spawnt kwart voor elk uur een Pokémon, met om 16:45 een meer rare type dan de overige uren. Meestal zijn 't Pidgeys/Rattata's/Weedles, maar vrijdag rond deze tijd had ik een Seel en nu net een Koffing 
Of het toeval is of daadwerkelijk een vast ritme, geen idee. Van mij mag 't wel zo doorgaan iig
Of het toeval is of daadwerkelijk een vast ritme, geen idee. Van mij mag 't wel zo doorgaan iig
Hier in spanje onwijs veel growlithe's dus iemand die graag growlithe's wilt.. Kom naar spanje
en inloggen via ptc is weer extreem moeilijk geworden
Was er net even in en nu weer een freeze ...
Wel een squartle gevangen voor m'n deur:D
Wel een squartle gevangen voor m'n deur:D
Vandaag voor het eerst Pikachu gezien op de "radar", maar kon niet van m'n werkplek weg.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
hmm, denk toch maar dat ik een accupack en een lange USB kabel ga meenemen op vakantie, lekker wandelen met de hond
maar in de zon moet ik mijn scherm (amoled) best fel zetten en dat gebruikt toch wel aardig dan.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Vanmiddag aardig lang online geweest, zonder al te vee problemen. Lijkt erop dat ze de servers iets beter onder controle hebben.
Al " dreigt " PoodleCorp alweer met een nieuwe aanval.. Hoop maar dat ze er nu tegen bestand zijn
Al " dreigt " PoodleCorp alweer met een nieuwe aanval.. Hoop maar dat ze er nu tegen bestand zijn
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nou, het is stabieler dan gisteren, maar ik kan nog steeds geen poke stops claimen, blijft blanco helaas. Durf nu de app niet te herstarten, want gisteren betekende dat dat ik 18 uur lang niet meer heb kunnen inloggen

Mn broertje is op dit moment in Zuid Afrika. Zn eerste stop, kaapstad. Daar zijn gewoon pokémons, gyms en pokestops te vinden.Goner schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Gebeurt in meer landen. We gaan naar Zuid-Afrika en ik heb weinig zin in 2 Pokemonsters die cold turkey zouden gaan, dus even gekeken daar. Er spelen al flink wat mensen, maar officieel komt PG daar pas 29 juli uit zo te zien (en er wordt ook gewaarschuwd voor 'bewerkte' apk's).
Wel uitkijken dat je niet op zoek gaat naar pokéstops en makkelijke gyms. Sommige wijken daar kom je liever niet. (en al helemaal niet als blank persoon).
"Unable to connect to server" ole ole....
Was de hele dag al ingelogd, en sinds een klein uur was het constant die melding.
Keuzes: Retry / Sign Out.
Na 30x retry maar een sign out gedaan en inloggen (ptc) geeft nu weer de oude vertrouwede " Unable to authenticate".
Was de hele dag al ingelogd, en sinds een klein uur was het constant die melding.
Keuzes: Retry / Sign Out.
Na 30x retry maar een sign out gedaan en inloggen (ptc) geeft nu weer de oude vertrouwede " Unable to authenticate".
[ Voor 73% gewijzigd door Nnoitra op 18-07-2016 17:27 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Net een keer geprobeerd en ik kom er in zonder problemen hoor?
via google of ptc?
laatste dagen heeft ptc er eerst last van blijkbaar
laatste dagen heeft ptc er eerst last van blijkbaar
Vandaag zonder problemen kunnen spelen, alleen liep 3 of 4 keer een pokéball vast.
Het is weer zover , Pokemon ligt plat ook via Google
Toch raar hoor, ik pak nu echt 4 pokemon achter elkaar, 1 vastloper, maar toch gevangen...
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Net zonder problemen kunnen inloggen via google. Ging zelfs sneller dan anders
*zucht*, het werkt nu wéér eens niet.
Dit keer iets met het niet kunnen ophalen van de player information van de server...
Dit keer iets met het niet kunnen ophalen van de player information van de server...
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat heb ik ook altijd als ik wil inloggen-.-Raven schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:32:
*zucht*, het werkt nu wéér eens niet.
Eindelijk wat hogere CP pokemons gevangen en wacht tot waarschijnlijk level 20 voordat ik ze ga evolueren 😇
edit: Drowzee, slowpoke, staryu en goldeen zitten rond de 90% CP, dus die zullen aardig vooruit gaan wanneer ik ze allemaal evolueer. Oh en de Eevee trick werkte, een Eevee met een CP van ~ +500 werd een Flareon van 1300, heb het daarna terug vernoemd naar de juiste naam en probeer nu een Eevee van rond de 500 te vinden die ik om kan zetten naar een Jolteon
edit: Drowzee, slowpoke, staryu en goldeen zitten rond de 90% CP, dus die zullen aardig vooruit gaan wanneer ik ze allemaal evolueer. Oh en de Eevee trick werkte, een Eevee met een CP van ~ +500 werd een Flareon van 1300, heb het daarna terug vernoemd naar de juiste naam en probeer nu een Eevee van rond de 500 te vinden die ik om kan zetten naar een Jolteon

[ Voor 51% gewijzigd door Zidanexo op 18-07-2016 17:58 ]
Jup... Ik heb voor mezelf besloten dat ik de coins die ik verdien via de gyms uit ga geven aan bag upgrades.
Altijd makkelijk om je bag vol te laden op een plek vol points voor je naar huis gaat.
Hebben jullie een bepaalde item strategie?
Ik probeer max 50 revives te hebben en max 40 berrys en ben aan het twijfelen om die berrys naar 30 te doen.
En als je level 20 bent ga je nog meer hoge levels vangen.
Altijd makkelijk om je bag vol te laden op een plek vol points voor je naar huis gaat.
Ik probeer max 50 revives te hebben en max 40 berrys en ben aan het twijfelen om die berrys naar 30 te doen.
6 van de 10 favo's kan je niet meer evolueren.Zidanexo schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:42:
Eindelijk wat hogere CP pokemons gevangen en wacht tot waarschijnlijk level 20 voordat ik ze ga evolueren
[ Voor 31% gewijzigd door TheBrut3 op 18-07-2016 17:45 ]
CP na evolutie gaat toch op basis van de huidige CP en niet van je eigen level? Of bedoelde je het anders?Zidanexo schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:42:
Eindelijk wat hogere CP pokemons gevangen en wacht tot waarschijnlijk level 20 voordat ik ze ga evolueren 😇
[afbeelding]
Inmiddels zit ik er weer infevo-1190 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:35:
[...]
Dat heb ik ook altijd als ik wil inloggen-.-
edit: En Rattata nr 3.
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 18-07-2016 17:47 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Correct, maar de max mogelijke CP hangt wel van je eigen level af. Weet alleen ook niet precies wat er bedoelt wordt met wachten voor de evolutie, wellicht voor een lucky egg?schaapiej schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:44:
[...]
CP na evolutie gaat toch op basis van de huidige CP en niet van je eigen level? Of bedoelde je het anders?
Ik flikker alle revives en potions weg, heb ze toch nergens voor nodig. Heb ook al stuk of 200 pokéballs weggegooid omdat m'n bag vol aan het raken was. Ik bewaar steeds 20 super potions en veder probeer ik nu zoveel mogelijk great balls te verzamelen en pokéballs weg te gooien.TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:43:
Bag upgrade bewaar ik ook m'n coins voor, pokémons moet je toch bijna allemaal transferen dus dat raakt niet zo snel vol.
Revives heb je nauwelijks nodig, het beste is gewoon zwakke gyms aan te vallen binnen een korte tijd (haal er binnen een half uur 5 gyms) en dan gewoon collecten. Heb je binnen no time die bag upgrade en kan je nog meer pokeballs enzo gaan farmen. Het grote probleem met het spel op dit moment is dat er weinig reward is om een gym te behouden omdat de kans groot is dat er binnen die 21 uur "cooldown" er altijd wel iemand is die zo'n gym weer overneemt.TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:43:
Jup... Ik heb voor mezelf besloten dat ik de coins die ik verdien via de gyms uit ga geven aan bag upgrades.
Het is ook een beetje vreemd dat er weinig tot geen reden is om een hogere CP pokemon (Pidgey, ratata etc) te vangen behalve als je ze daadwerkelijk gaat gebruiken door ze te evolueren. Ook het vangen van 2de generatie pokemon zoals Raticate en Pidgeotto meestal geen nut heeft omdat ze nooit met de hoogste CP lijken te komen en je krijgt net zoveel coins van ze als een pidgey met een CP van 10..
Had het misschien wat beter moeten uitleggen, van level 10 naar level 20 is nog "makkelijk" te doen door de dagelijkse dingen doen van pokemon vangen, pokeshops pakken en wat gyms overnemen maar vanaf level 20 zal dit heel wat moelijker worden en zal ik dan ook pas vanaf level 20 ze gaan evolueren in combinatie met een exp egg. Sorry als ik wat onduidelijk wasschaapiej schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:44:
[...]
CP na evolutie gaat toch op basis van de huidige CP en niet van je eigen level? Of bedoelde je het anders?
een dik half uur duurde het voor ik als 10 jarig jochie door had hoe ik uberhaupt dat huis uit kwamVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Hoelang ik in de eerste games in f*cking Pallet Town heb rond gelopen voordat ik het gras in ging, belachelijk.

Klopt maar deze kan je nog wel upgraden (relatief goedkoop). Het gaat mij meer om de xp. Ben benieuwd wat de max CP is op level 30 (dat is toch het laatste level?)[b]TheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:43:[/b
[...]
6 van de 10 favo's kan je niet meer evolueren.
Dit is dan ook weer lache
http://nos.nl/artikel/2118292-verkeersborden-voor-pokemonjagers-bij-vierdaagse-gestolen.html
Level 40 schijnt de levelcap te zijn. 39 naar 40 is wel vijf miljoen xp.
Zo, mijn fietstocht is ten einde. Ik ben 3 uur weg geweest en heb daarin 40km gefietst. Het resultaat is niet supergeweldig, denk een stuk of 15-20 gevangen en een stuk of 30 Pokéstops gehad. Geen Gym's kunnen overnemen en ik ben superlicht in m'n hoofd door de 30 graden en weinig drinken plus geen eten.
Eens maar nooit weer.
Eens maar nooit weer.
~13km/uur fietsen en tegelijkertijd Pokémons vangen is dan ook knap lastig. Beter ga je op zoek naar hotspots in de buurt en hang je daar een beetje rond of kijk je waar Lures aanwezig zijn, dan heb je meer succes denk ik.
[ Voor 49% gewijzigd door FREAKJAM op 18-07-2016 18:18 ]
is everything cool?
Ja als ze al tevoorschijn kwamen drukte ik er op en zocht een plek om stil te gaan staan. Er kwamen er gewoon niet zoveel.FREAKJAM schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:17:
~13km/uur fietsen en tegelijkertijd Pokémons vangen is dan ook knap lastig.
Oh boy, memories.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Hoelang ik in de eerste games in f*cking Pallet Town heb rond gelopen voordat ik het gras in ging, belachelijk.
- Ik wist in het begin niet hoe ik moest saven. Dacht dat dat bij bepaalde persoon altijd was en vond het niet...
- In de eerste stad na Pallet Town, word je geblokkeerd door een old man die je uitlegt hoe je Pokémon kunt vangen. Daar staat ik ook lang vast.
(Ik was nog te jong om Engels te snappen.)
Btw, voor nostalgie: je kan op Android gewoon Pokémon spelen! Zoek op "gameboy emulator" in de Play Store.
Vanmiddag in m'n middagpauze een ruim half uur gelopen en toen 18 Pokémon gevangen. 
Met dit weer is het wel van belang om het te doseren. Ik ga vanavond rond 21.00 uur nog een keer op stap, maar overdag zou ik niet lang gaan lopen.
Met dit weer is het wel van belang om het te doseren. Ik ga vanavond rond 21.00 uur nog een keer op stap, maar overdag zou ik niet lang gaan lopen.
Wel je eitjes netjes uitgebroed mag ik hopen ?kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:15:
Zo, mijn fietstocht is ten einde. Ik ben 3 uur weg geweest en heb daarin 40km gefietst. Het resultaat is niet supergeweldig, denk een stuk of 15-20 gevangen en een stuk of 30 Pokéstops gehad. Geen Gym's kunnen overnemen en ik ben superlicht in m'n hoofd door de 30 graden en weinig drinken plus geen eten.
Eens maar nooit weer.
Verwijderd
Weet iemand of je in latere levels weer nieuwe lucky eggs krijg of dat je na die 3 ze alleen nog maar kan kopen? Ben nu level 17 en heb nog maar 1 egg helaas. Koop liever nog geen nieuwe als ik weet dat ik ze later nog krijg
Op deze pagina staat wat je allemaal krijgt op welk lvlVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:22:
Weet iemand of je in latere levels weer nieuwe lucky eggs krijg of dat je na die 3 ze alleen nog maar kan kopen? Ben nu level 17 en heb nog maar 1 egg helaas. Koop liever nog geen nieuwe als ik weet dat ik ze later nog krijg
http://bulbapedia.bulbaga...xperience#Pok.C3.A9mon_GO
Oftewel op lvl 20 krijg je er weerBrummetje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:24:
[...]
Op deze pagina staat wat je allemaal krijgt op welk lvl
http://bulbapedia.bulbaga...xperience#Pok.C3.A9mon_GO
[ Voor 4% gewijzigd door spocy op 18-07-2016 18:26 ]
Zo'n bord zou ik ook wel willen ja.

Hoorde vanochtend dat ze er bij de organisatie ook de humor wel van in zagen.
Inmiddels lvl 20 
Mijn Eevee van cp500 (ish) Evolved met "Rainer" -> Vaporeon.
Gekeken op de beste aanvallen site die laatst gepost was en heb Water Gun en Aqua Tail
Na 3 upgrades nu cp1669
Gekeken op de beste aanvallen site die laatst gepost was en heb Water Gun en Aqua Tail
Na 3 upgrades nu cp1669
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ok wtf, volgens die lijst is rhyhorn gewoon zwakker dan een fucking metapod...Thalaron schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:28:
Inmiddels lvl 20
Na 3 upgrades nu cp1669
Metapod used Hardenmark-k schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:34:
[...]
Ok wtf, volgens die lijst is rhyhorn gewoon zwakker dan een fucking metapod...

Hij heeft echt gewoon maar 5.1km geteld. Maar goed, zoals ik al zei: eens maar nooit weer.Brummetje schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:19:
[...]
Wel je eitjes netjes uitgebroed mag ik hopen ?
Voel me nu ook wel minder happy met het feit dat ik vandaag een Rhyhorn gevangen heb, had beter een fucking metapod kunnen vangen
Vandaag woon / werk fietstocht. Hij telt bijna niets op als je rond de 15 km/u fietst. Ben er maar mee gestopt.
Ach joh gotta catch em all tenslotte, en Rhydon staat dan wel weer hoger dan Butterfreemark-k schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:53:
[...]
Voel me nu ook wel minder happy met het feit dat ik vandaag een Rhyhorn gevangen heb, had beter een fucking metapod kunnen vangen
niet helemaal waar misschien
[ Voor 6% gewijzigd door spocy op 18-07-2016 18:56 ]
Heb ook gemerkt dat fietsen weinig tot geen zin heeft wanneer je probeert eieren uit te laten komen ;/ Het farmen van pokeshops en het vinden van pokemons gaat wel heel wat snellerRody schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:54:
Vandaag woon / werk fietstocht. Hij telt bijna niets op als je rond de 15 km/u fietst. Ben er maar mee gestopt.
Verwijderd
Ik werk tot 23:00u vanavond, daarna maar eens lekker een hoop gyms overnemen in de buurt. Moet ergens m'n incubators vandaan halen
Toppie, dat soort uitleg heb ik wat aan, thanks!JustTweak schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:39:
[...]
Er zijn op internet wel wat guides te vinden. Heel concreet:
Evolve niets voor je lvl10 bent. Ook niks powerlevelen. Eerst al je candys en stardust opsparen. Wanneer je lvl9 of 10 wordt krijg je een lucky egg. Door deze in te zetten krijg je 30 minuten dubbel XP. Voor iedere evolve krijg je ipv 500 nu 1000XP. En dat is veel. Als je vanaf nu niets evolved kun je dus straks in ene al je pokemon evolven en krijg je een flinke bak XP.
Vanaf dat moment is het goed bekijken welke pokemon je wel gaat evolven en welke niet. Je moet hierbij bedenken dat wanneer je karakter 2 of 3 levels hoger is je al weer pokemon in het wild vind die een hoger lvl zijn...
De voetstapjes zijn niet bugged. Maar je zal wel goed moeten kijken hoe je een pokemon benaderd. Kan dus zijn dat als je 300 meter naar links loopt er niets veranderd, maar dat als je 200 meter naar rechts had gelopen je wel dichterbij had gekomen. Dat is een kwestie van wennen. Komt vanzelf.
Wat betreft de duplicates. Gewoon blijven vangen! Alles. Als voorbeeld:
Ik had toen ik lvl11 was geworden 120 weedles, 75 rattatas en ook zoiets in pidgeys (ja ik kon ook bijna geen pokemon meer dragen...).
Toen heb ik met een lucky egg alles in een half uur zitten evolven. Toen was ik in een keer lvl14.
En ik heb ook al wat eieren, die kan ik al wel gewoon in de incubator doen? Of moet ik daar nog even mee wachten?
Verwijderd
Ik zou proberen om in je oneindige incubators voornamelijk 2km eggs te hatchen, als je deze in je 3-use incubators hatcht dan heb je er maar kort plezier van. Dus de 10km eggs in de 3-use incubators stoppen, dan heb je er 30km plezier van
En 5km eggs moet je eigenlijk zelf inschatten, als je geen 10km eggs hebt kun je deze ook in de 3-use stoppen, ik twijfel er zelf nog over.
Eieren krijg je bij de vleet, gewoon fijn uitbroeden.The.Sticky schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:57:
[...]
Toppie, dat soort uitleg heb ik wat aan, thanks!![]()
En ik heb ook al wat eieren, die kan ik al wel gewoon in de incubator doen? Of moet ik daar nog even mee wachten?
eieren altijd gelijk gebruiken, je moet namelijk eerst de km lopen voor het type ei.The.Sticky schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:57:
[...]
Toppie, dat soort uitleg heb ik wat aan, thanks!![]()
Wel zou ik je adviseren om je infinite incubator te gebruiken voor de 2km eieren, en 5/10km eieren te laten hatchen door diegene met de andere.
Tja ik al level 17 zonder een enkel 10km ei, dus bij mij gaan de 5km eireren ook gewono in de 3-use incubators. Maar inderdaad zo hoog mogelijk in de 3-use en alle korte eitjes in de infinite.Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:00:
Ik zou proberen om in je oneindige incubators voornamelijk 2km eggs te hatchen, als je deze in je 3-use incubators hatcht dan heb je er maar kort plezier van. Dus de 10km eggs in de 3-use incubators stoppen, dan heb je er 30km plezier vanEn 5km eggs moet je eigenlijk zelf inschatten, als je geen 10km eggs hebt kun je deze ook in de 3-use stoppen, ik twijfel er zelf nog over.
Zelfde probleem hier. Nieuwe manier om servers te ontlasten schijnbaar, met een Google account loopt het nu best aardigdengregg schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:58:
en inloggen via ptc is weer extreem moeilijk geworden

[ Voor 9% gewijzigd door gravit0n_ op 18-07-2016 19:06 ]
You will understand energy and you will be happy.
Wat is daar de gedachte achter? Het is nu niet zo alsof eieren uit een premium incubator betere Pokémons hatchen. Of je nu steeds 10km eggs in de infinite zet of 2km, dat maakt toch helemaal niet uit?mauro101 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:00:
[...]
eieren altijd gelijk gebruiken, je moet namelijk eerst de km lopen voor het type ei.
Wel zou ik je adviseren om je infinite incubator te gebruiken voor de 2km eieren, en 5/10km eieren te laten hatchen door diegene met de andere.
Nja, het zal wel aan mij liggen
Het is zo dat je hem maar 3x kunt gebruiken, dus 3x 2km is voor 6km en dan is die weg.kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:08:
[...]
Wat is daar de gedachte achter? Het is nu niet zo alsof eieren uit een premium incubator betere Pokémons hatchen. Of je nu steeds 10km eggs in de infinite zet of 2km, dat maakt toch helemaal niet uit?
Nja, het zal wel aan mij liggenbij mij gaan de eieren gewoon in de incubator die leeg is.
Als je er 3 van 10 in doet kan je hem 30km gebruiken en ondertussen 15 van 2km in die standaard doen.
Het idee is waarschijnlijk dat je met een infinite 5x een 2km ei kunt doen terwijl je er tegelijkertijd 1 van 10km doet in zo'n andere.. Aangezien je die maar 3x kunt gebruiken gebruik je de kilometers dan optimaalkuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:08:
[...]
Wat is daar de gedachte achter? Het is nu niet zo alsof eieren uit een premium incubator betere Pokémons hatchen. Of je nu steeds 10km eggs in de infinite zet of 2km, dat maakt toch helemaal niet uit?
Nja, het zal wel aan mij liggenbij mij gaan de eieren gewoon in de incubator die leeg is.
Ja maar dat maakt toch helemaal niet uit? Laat maar, ik snap het gewoon niet haha...
Maar de 10km eieren zijn redelijk zeldzaam. Als je elke keer een 2km ei in je incubator gooit met 3 uses, is die zo op, en heb je alleen je ii nog. De 2km eieren heb je redelijk snel uitgelopen, en zo maak je ook weer plaats voor eventuele 10km eieren. En als je die hebt, gooi je die gelijk in je incubator met limited uses.kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:08:
[...]
Net bij de pokestop... Een kind van een jaar of 8, met de smartphone van moeder (denk ik, want hij zat in een roze hoesje) met in dat hoesje in ieder geval duidelijk zichtbaar een rijbewijs, bankpasje en weet ik veel wat van moeder. En moeder was er niet bij...
Op weg naar huis stond een andere moeder te roepen... Davy, nu binnenkomen ! Ja, maar we moeten pokemons vangen... Ja, maar mama wil haar mobiel terug !
De Pokestop ligt hier trouwens midden in een grote vijver, met eenden en ganzen... Ben ik nou de enige die als je naar die ganzen kijkt denkt "Die zijn al evolved" ?

Op weg naar huis stond een andere moeder te roepen... Davy, nu binnenkomen ! Ja, maar we moeten pokemons vangen... Ja, maar mama wil haar mobiel terug !
De Pokestop ligt hier trouwens midden in een grote vijver, met eenden en ganzen... Ben ik nou de enige die als je naar die ganzen kijkt denkt "Die zijn al evolved" ?
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Bij mij werkt het wel prima op de fiets, en ik fiets niet continu heel erg langzaam ofzo. Soms doet die server wel raar, dan blijven je eieren staan op het aantal KM dat er is, en in 1x registreert de server alsnog dat je 1,4km hebt afgelegd. Ik had iig 2 eieren die tegelijk uitkwamen terwijl de 1 meer dan 1km dan de ander nog moest.Rody schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:54:
Ik ga zo weer even een rondje door de buurt maken, ben benieuwd of de servers slechter zijn dan vanmiddag.
Wat is de kans... 2 snorlaxxen uit 2 10km eggs

Verder nog growlithe en mankey uit een ei..

Verder nog growlithe en mankey uit een ei..
Het is nochtans heel simpel. Stel je doet een 2km ei in je 3x incubator, dan heb je 6km dubbel tellende km, doe je er 10km eieren in, tellen 30km dubbel.kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:12:
Ja maar dat maakt toch helemaal niet uit? Laat maar, ik snap het gewoon niet haha...
Soms ben ik best jaloers op iemand!Jestar076 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:21:
Wat is de kans... 2 snorlaxxen uit 2 10km eggs
Ik zie hier in het dorp ook echt regelmatig een Snorlax en Lapras op een gym staan. Maar ik vind ze maar niet
Heb een keer een lapras gevangen, was hij cp 40 ofzo..., zelfde gedoe met pokemon uit 10km eieren. En net een weepinbell die vluchtteTheBrut3 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:23:
[...]
Soms ben ik best jaloers op iemand!
Ik zie hier in het dorp ook echt regelmatig een Snorlax en Lapras op een gym staan. Maar ik vind ze maar niet
Nu weer 3 crashes achter elkaar, downdetector is ook weer helemaal rood op de kaart, was vanmiddag toch beter.
Vanuit dat oogpunt kan ik me er wel in vinden.mark-k schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:21:
[...]
Het is nochtans heel simpel. Stel je doet een 2km ei in je 3x incubator, dan heb je 6km dubbel tellende km, doe je er 10km eieren in, tellen 30km dubbel.
Valt me mee dat de servers niet compleet plat liggen zoals gisteravond.
Maar op de Boulevard langs het strand is dan weer lekkerder met dit weer.4Real schreef op maandag 18 juli 2016 @ 06:46:
[...]
in Utrecht heb je ook meerdere van dat soort plekken. Het trekt meer trainers aan dan pokemons
Is bij mensen het probleem dat ze niet konden spelen via 3g/4g maar wel via wifi verholpen?
Vandaag ook ermee begonnen puur voor de lol. Veel collega's spelen het ook en die raden het mij ook aan, omdat het gewoon leuk is om te verzamelen. Net 1,5 uur met de hond gewandeld en al wat pokemons gevangen haha
.
Alleen ik zie mezelf dit niet heel veel in me eentje doen. Ik ben sowieso niet echt een persoon die heel de dag met zijn mobieltje bezig is) Voelde me soms toch best awkard toen ik bezig was en je toch steeds mensen zie kijken naar je
Sta je dan weer stil en met je mobieltje in de lucht dingen te doen
Alleen ik zie mezelf dit niet heel veel in me eentje doen. Ik ben sowieso niet echt een persoon die heel de dag met zijn mobieltje bezig is) Voelde me soms toch best awkard toen ik bezig was en je toch steeds mensen zie kijken naar je
Ik had tot 5 uur geen last. Maar America wordt weer wakker. Bij 80% van de ballen liep hij vast opweg naar huis van het werk.nichan schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:51:
Is bij mensen het probleem dat ze niet konden spelen via 3g/4g maar wel via wifi verholpen?
Als je tijdens het vangen 1x rechtsboven op AR drukt dan hoef je voortaan je telefoon niet omhoog te houden.NukaWorldNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:53:
Voelde me soms toch best awkard toen ik bezig was en je toch steeds mensen zie kijken naar jeSta je dan weer stil en met je mobieltje in de lucht dingen te doen
Amerika wordt wakker en Azië bestaat niet?
Zou ook gewoon kunnen dat rond 17:00 Nederland naar huis gaat?
Zou ook gewoon kunnen dat rond 17:00 Nederland naar huis gaat?
Haters everywhere but I don’t really care
Niet alleen dat... Papa/mama komt thuis, en rond dat tijdstip zag ik hier genoeg (jonge) kinderen met telefoons naar buiten komen...Cwookie schreef op maandag 18 juli 2016 @ 19:58:
[...]
Ik had tot 5 uur geen last. Maar America wordt weer wakker. Bij 80% van de ballen liep hij vast opweg naar huis van het werk.
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Hele dag kunnen spelen eigenlijk, nu lukt inloggen niet meer.
Ok.. Informatietime!
Bij het beoordelen welke pokemon de grootste potentiele kracht hebben. Waar moet ik in welke mate van belang naar kijken:
cp-waarde: volgens mij zegt dit vrij weinig over de potentiele maximale sterkte van een pokemon. Alleen maar hoe veel of weinig je hem moet power-up'en.
Size: Volgens mij geeft XL iets meer hp bij dezelfde cp-waarde? Dus xl, xl is het beste?
Basic attack: Dit lijkt mij de belangrijkste, aangezien dit het meeste wordt gebruikt bij gevechten.
Special attack: is belangrijk, maar wordt minder vaak gebruikt bij gevechten.
Dus als ik naar het potentieel van een pokemon kijk, kan ik het beste kijken naar de size en de basic attack?
Dat is mijn interpretatie, maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Bij het beoordelen welke pokemon de grootste potentiele kracht hebben. Waar moet ik in welke mate van belang naar kijken:
cp-waarde: volgens mij zegt dit vrij weinig over de potentiele maximale sterkte van een pokemon. Alleen maar hoe veel of weinig je hem moet power-up'en.
Size: Volgens mij geeft XL iets meer hp bij dezelfde cp-waarde? Dus xl, xl is het beste?
Basic attack: Dit lijkt mij de belangrijkste, aangezien dit het meeste wordt gebruikt bij gevechten.
Special attack: is belangrijk, maar wordt minder vaak gebruikt bij gevechten.
Dus als ik naar het potentieel van een pokemon kijk, kan ik het beste kijken naar de size en de basic attack?
Dat is mijn interpretatie, maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
Heeft iemand hier meer dat wanneer je bij Pokemon kijkt er links boven staat dat je meer Pokemon bezit dan dat je daadwerkelijk hebt? Ik tel er 17, maar links bovenin staat dat ik 21 Pokemon bezit....
Dat komt omdat die boven de ik dacht 9 km/u niet meer meerekent als 'lopen'.kuusj98 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 18:51:
[...]
Hij heeft echt gewoon maar 5.1km geteld. Maar goed, zoals ik al zei: eens maar nooit weer.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Heb je pokemon laten evolueren of weggestuurd? Als het is zoals in de andere pokemon games, dan telt die alle verschillende pokemon die je ooit hebt gehad, niet alleen degene die je nu nog hebt.
Heb ik ook, staat 71, maar tel er 63JcHm schreef op maandag 18 juli 2016 @ 20:58:
Heeft iemand hier meer dat wanneer je bij Pokemon kijkt er links boven staat dat je meer Pokemon bezit dan dat je daadwerkelijk hebt? Ik tel er 17, maar links bovenin staat dat ik 21 Pokemon bezit....
Lijkt me dat dat in je pokedex is, niet in je pokemon inventory.Walance schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:00:
Heb je pokemon laten evolueren of weggestuurd? Als het is zoals in de andere pokemon games, dan telt die alle verschillende pokemon die je ooit hebt gehad, niet alleen degene die je nu nog hebt.
Hij telt ook je eieren mee
PSN: McMillan0984
Nee, is je pokemon overzicht, hij telt je dubbelen niet mee zie ik nu.
Klopt, ben ik me ook van bewust, maar het is toch een klein beetje zuurTrue schreef op maandag 18 juli 2016 @ 21:00:
[...]
Dat komt omdat die boven de ik dacht 9 km/u niet meer meerekent als 'lopen'.
Wat de snelheid precies is, is eigenlijk niet duidelijk. De een zegt 5, de ander 15, weer een ander 20 mijlen per uur, enz.
Denk het niet want ik heb 131 pokemon en hij zegt 136, maar heb wel 9 eieren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.